Primarul general Gabriela Firea sustine ca nu a "ordonat" taierea vreunui copac din Bucuresti. "Vor fi plantati alti arbori in locul celor care acum s-au taiat, pentru ca devenisera un pericol pentru oameni"

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 iulie 2016, 20:23 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: AGERPRES
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, sustine ca nu a "ordonat" nici in scris si nici verbal taierea vreunui copac din Bucuresti, raspunzand astfel unor reactii aparute pe retelele de socializare.

Potrivit unui comunicat al Primariei Capitalei, citat de Agerpres, actiunea de depistare si inlaturare a copacilor batrani sau bolnavi in procente cuprinse intre 80-100% este realizata de catre Administratiile Domeniului Public din cele 6 sectoare ale Capitalei, precum si de administratorii spatiilor verzi din Bucuresti de stat sau privati.

"Directia Generala de Mediu din PMB a avizat, din punct de vedere tehnic, aceasta actiune, in urma numeroaselor sesizari si plangeri venite din partea asociatiilor de locatari sau proprietari ori a cetatenilor, deoarece acesti arbori au devenit un pericol pentru populatie: numai in ultima perioada 7 copii au ajuns la spital pentru ca au fost loviti de crengile desprinse din copaci, iar un arbore a cazut, in timpul unei vijelii, peste o masina", afirma sursa citata.

Primaria Generala invita toate ONG-urile de mediu pentru a studia avizele de mediu si a li se raspunde oricaror intrebari legate de acest subiect.

"Precizam ca in luna septembrie vor fi plantati alti arbori in locul celor care acum s-au taiat, pentru ca devenisera un pericol pentru oameni. Cei care au acuzat ca se taie copaci tineri si sanatosi sunt invitati la Primaria Generala pentru a vedea documentele care atesta ca lucrurile nu stau asa. In special in zona Kiseleff, sunt arbori care nu s-au acomodat la clima si poluarea zonei, din aceasta cauza acestia s-au degradat, devenind un pericol pentru cetateni", mai sustine Primaria Capitalei.

Primaria aminteste ca Gabriela Firea a participat ca voluntar la numeroase actiuni de impadurire si/sau extindere de spatii verzi organizate de ONG-uri de mediu si o va face in continuare.

Clotilde Armand, fost candidat la Primaria Sectorului 1 din partea al USB, a scris pe pagina sa de Facebook
ca mai multi cetateni i-au semnalat taieri masive de copaci in zonele Kiseleff, Cismigiu si a parcului IOR.

Reprezentanta USB i-a cerut Gabrielei Firea "sa opreasca imediat aceste defrisari si sa prezinte cetatenilor o informare completa asupra numarului total de copaci taiati".


Citeste mai multe despre   









8577 vizualizari
  • +36 (46 voturi)    
    ok (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 20:58)

    Adrian_1234 [utilizator]

    sunt 2 posibilitati:
    1. In primaria aia face fiecare ce vrea ... in care caz ce naibii cauta ea acolo
    2. In primarie se face ce vrea aia, caz in care de ce i-a taiat fara aprobare ?
    • -8 (20 voturi)    
      nu înțeleg (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 23:23)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      „În primărie se face ce vrea „aia””?
      sau
      „În primărie se face ce vrea „aia””?
      Ghici cine este „aia”?
      • +7 (21 voturi)    
        Întrebarea e si cat se plătește pe copac tăiat (Duminică, 10 iulie 2016, 0:56)

        Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui dan63

        Videanu cu bordurile, Firea cu copacii, noi cu latul si săpunul...
        • +2 (2 voturi)    
          Țața fierea primar general (Duminică, 10 iulie 2016, 12:57)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

          unde am ajuns, să se câștige primăria cu 15 procente din persoanele cu drept de vot. Acum așteptăm defrișarea parcurilor și eventual ceva proiecte imobiliare...
        • +6 (6 voturi)    
          Bordurile lui Videanu sint nimic (Duminică, 10 iulie 2016, 14:59)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

          pe linga cele ale lui Oprescu care a mai si pavat trotuarele cu ceva asemanator cu sticla (in caz ca ploua) pentru a da de lucru celor de la Ortopedie.Dar despre aceste lucruri e o "siilentio stampa" de te dor urechile.
          • +6 (6 voturi)    
            Primărița țață (Duminică, 10 iulie 2016, 19:31)

            andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

            o dă la întors. Unde au fost de alegeri cei care sunt nemulțumiți? Ați preferat să mergeți la picnic, acum aveți ce-au votat alții...
        • +9 (9 voturi)    
          Mintea miticului de pe urmă (Duminică, 10 iulie 2016, 16:54)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

          Dar ce măi miticilor, nu voi i-ați ales pe toți ăștia de care vă plăngeți?!
    • +17 (19 voturi)    
      hahaha (Duminică, 10 iulie 2016, 1:25)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      eu cred ca e acelasi caz de : "o proasta se spala pe maini" :))))))))))))
  • +19 (23 voturi)    
    Dorel cu drujba ! (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 21:20)

    obvious [utilizator]

    Sunt lasati de capul lor tot felul de neaveniti cu drujba-n mana. Una este toaletarea copacilor si alta este macelul pe care-l fac astia cand se trezesc nesupravegheati.
    Pana se prinde cineva ala a dat copacul jos!
  • +20 (28 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 21:24)

    HChifteluta [utilizator]

    Iar avem primar PSDist deoarece Bucuresteanul de rand n-a vrut sa iasa la vot, si de un singur tur, si tarani multi.
  • +10 (16 voturi)    
    De abia astept septembrie sa o vad pe voluntara (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 22:31)

    ty [utilizator]

    Firea plantand pomii promisi.
    Evident se poate planta si in septembrie. Din aceeasi suma se pot planta mai multi arbori cu radacina nuda dupa caderea frunzelor. Are primaria bani ca nu sunt de la ei.
  • +19 (27 voturi)    
    nu stia?! (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 22:32)

    liviu_ [utilizator]

    da cine e primar in bucuresti? mama?

    ori minte, ori e atat de proasta incat o tzapuiesc toti
  • +26 (30 voturi)    
    In Absurdistan (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 22:38)

    Prostu' satului [utilizator]

    Copacii sunt tot niste borduri. Trebuie sa fie de cat mai proasta calitate, astfel incat sa fie inlocuite cat mai des si firmele de casa ale cui trebuie sa aiba de lucru non-stop, pe preturi de 3-5-10 ori mai mari decat costa.
    La fel si copacii. Aia taiati pe Kiseleff erau, in majoritate, frasini - arbore cat se poate de autohton. Erau copaci adulti, de zeci de ani - se vede pe cioate, dragi postaci - asa incat e o imbecilitate sa afirmi ca nu s-au aclimatizat.
    De altfel, ii taiati in masa ca sa-i inlocuiti cu extrem de autohtonii si de bine aclimatizatii platani.
    Vorba aia, din mosi-stramosi platanul e frate cu romanul, a se vedea si povestile despre Platanul lui Stefan cel Mare, sau Platanul lui Horea... daca-mi dati un leu, poate va spun si cu care anume romani se infrateste mai indeaproape platanul.
    Iar daca idiotul de frasin, sau de tei, sau de stejat, desi l-am betonat de jur imprejur, se incapataneaza sa nu se usuce la timp, avem noi ac de cojocul lui - ii tragem o toaletare pana-l facem chilug. O data, de doua ori, de trei ori... pana moare.
    Dupa care punem platani, tarii cat mai multi platani, ca astia e de-ai nostri si au bunul simt sa degere in prima iarna geroasa... astfel incat anul urmator avem motiv sa punem altii in loc.
    Daca as fi jurnalist de investigatie, draga HN, as incerca sa aflu de unde vin acesti platani, unde si ale cui sunt pepinierele unde sunt prasiti, prin ce licitatii au fost achizitionati, la ce preturi etc., etc., etc.
    Garantat ar iesi niste articole mai interesante decat palavragelile Madamei Firea.
  • +12 (14 voturi)    
    bla bla (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 23:07)

    The Great Cornholio [utilizator]

    plantatul se vede in 20 de ani.
    pentru secolul 21 exista ingineri:
    https://www.facebook.com/Environmentengineeringlearning/videos/455844707935280/
    • +4 (4 voturi)    
      char mai mult de 20 de ani! (Duminică, 10 iulie 2016, 8:18)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

      Unii pomi cresc reped, nu mai vorbesc de vegetatia arborescenta.
      Dar copacii ce au fost atiati pe Kiseleff au avut nevoie de mult mai mult de 20 de ani ca sa ajunga la dimensiunile respective!
      CHiar din pozele cu defrisarile, se pot vedea in sectiune inele de crestere ....
  • +28 (28 voturi)    
    ce asociatii de locatari? (Sâmbătă, 9 iulie 2016, 23:24)

    tba [utilizator]

    a gasit madama pe Kisekeff?
    • +4 (4 voturi)    
      Trăiește în comunism! (Duminică, 10 iulie 2016, 17:44)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui tba

      Data viitoare va vorbi de CAP.Firea este fată de la țară,în Voluntari nu știu ce-i aia spațiu verde,ei au pârloage și boscheți.
  • +18 (22 voturi)    
    Nu o credeti (Duminică, 10 iulie 2016, 0:03)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asta minte cu nerusinare, ca orice pesedist. Cit r*hat a mincat la antene, si nu i-a fost pic de rusine. Tot asta maninca si acum
  • +9 (19 voturi)    
    Cu ce a gresit orasul Bucuresti? (Duminică, 10 iulie 2016, 1:24)

    quietguy58 [utilizator]

    Cu ce a gresit orasul Bucuresti de are primari "unul si unul" de 27 de ani incoace?
    • +2 (2 voturi)    
      Simplu (Duminică, 10 iulie 2016, 10:24)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

      Cu proprii locuitori, care au drept de vot.
      Că sigur nu votează ăia din Tulcea sau Sighet.

      Dar cam ăsta e nivelul pentru cea mai mare parte a țării. Prin Ardeal se mai întâlnesc primari cu bun simț, bună creștere și ceva minte, proveniți din comunități sănătoase. Prin regat, pe ici, pe colo.

      Regula este hoția, incompetența, tupeul și plăcerea bolnăvicioasă de a îi prosti pe cei din jur.
  • +18 (22 voturi)    
    Ha (Duminică, 10 iulie 2016, 1:24)

    Sebycopilu [utilizator]

    Nici nu a inceput bine mandatul si deja o da cu minciuna. La mai multe! :))
    • +2 (2 voturi)    
      Fiti convinsi ca vor fi mai multe! (Duminică, 10 iulie 2016, 8:22)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Sebycopilu

      CUm sa nu faca, daca vede bine ca ii merge, ca cei ce au votat-o inghit orice? Absolut orice?
  • +16 (20 voturi)    
    Minte pe fata! (Duminică, 10 iulie 2016, 1:33)

    draxdamax [utilizator]

    Madama minte pe fata:

    http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21095028-primarul-ales-capitalei-gabriela-firea-voi-solicita-toaletarea-urgenta-copacilor-din-parcurile-bucurestene.htm

    Nu v-a termina cu bine mandatul si in mod sigur nu apuca 4 ani.
  • -19 (29 voturi)    
    Hai ma... (Duminică, 10 iulie 2016, 1:58)

    RichardB [utilizator]

    Nici asta nu e chiar atat de proasta... de ce ar fi dat ordin de taiere a copacilor? Sa fure lemnul? Sa faca un rau gratuit... Poate ca aia chiar erau copaci cu probleme, aia e ... Daca se vrea o lupta impotriva ei, hai pe chestii serioase, nu pe 20 de copaci putreziti.
    • +6 (6 voturi)    
      DIn pacate erau mai mult de 20 (Duminică, 10 iulie 2016, 8:22)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui RichardB

      Din pacate au fost taiati mai mult de 20 de arbori, si nu erau de loc putreziti!
      Evident ca EXISTA copaci cu proble, ce prezinta pericol la urmatoarea furtuna, si TREBUIE luate masuri, insa nu era cazul pe Kiseleff!

      Astfel afirmatia "in urma numeroaselor sesizari si plangeri venite din partea asociatiilor de locatari sau proprietari " este fara acoperire in cazul ACESTA, ce asociatii de proprietari sunt pe Kiseleff?
      • -1 (1 vot)    
        OK (Luni, 11 iulie 2016, 1:46)

        RichardB [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

        Au fost 50, au fost 60, au fost 80. Sunt mii de copaci in zonele respective, evident ca diferenta de numere nu schimba calitatea problemei. Se taiau 100 de copaci pe 300 de mp unde aparea o terasa construita de o firma din Voluntari? Oo, problema grava si reala. Alminteri... foc de paie..
    • -1 (5 voturi)    
      Hai sa abordam chestii serioase ! (Duminică, 10 iulie 2016, 9:10)

      Cremenarul [utilizator] i-a raspuns lui RichardB

      Aveti perfecta dreptate !
      Regret profund ca fosta mea favorita (CLOTILDE) se lasa manipulata de papusari versati !
      Regret profund ca tot mai multi prieteni de familie, rude apropiate, vecini etc. sunt tot mai dezamagiti de dna CLOTILDE !

      În numele dnei CLOTILDE sunt inventate halucinant furtuni in pahare cu apa !

      Dce ce dna CLOTILDE accepta sa publice texte redactate de persoane rauvoitoare ?

      As dori ca dna CLOTILDE sa faca o opozitie serioasa, pe probleme reale.

      Pana la proxima ocazie, imi exprim public regretaul profund ca am votat-o de dna CLOTILDE !

      Ma doare sufletul cand ii aud pe tot mai multi cetateni ca o fac isterica, iar unii chiar mahalagioaica !
    • +2 (2 voturi)    
      In linii mari aveti dreptate... (Duminică, 10 iulie 2016, 12:04)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui RichardB

      ...dar diavolul se ascunde in detalii.
      Treaba e o mantogarie bine pusa la punct (desi admit ca e posibil sa fie un aranjament al unora mai mititei, nu neaparat la nivel de primar general).
      Smecherii din Primarie si de la ADP nu sunt prosti, sa nu-si dea seama ce scandal ar iesi daca ar taia sute de arbori sanatosi, asa ca procedeaza in trei etape - toaletare, uscare, taiere.
      Moda "toaletarii" arborilor (inca un cuvant cretin din noulimba vremurilor noastre) este destul de noua in Bucuresti, 10-15 ani. Se curatau si inainte ramurile uscate sau bolnave, se faceau taieri de formare a coroanei, dar se faceau in modul si la vremea cand se fac in absolut toata lumea - taieri de cel mult o treime din coroana, efectuate toamna tarziu, cand arborele intra in repausul hibernal, sau primavara devreme, cand abia incepea sa inmugureasca.
      Toaletarea romaneasca este insa, cum alftel, profund originala. Ea se face de preferinta in mijlocul sezonului de vegetatie si implica taierea a minimum doua treimi, daca nu chiar a intregii coroane, de raman doar niste tepuse desfrunzite din arborele respectiv.
      Urmaresc povestea asta de multi ani; cel mult un sfert din arborii supusi unui astfel de tratament barbar supravietuiesc. Circa o treime se usuca chiar din anul respectiv, o alta treime in anul urmator, iar restul pe parcursul a 2-3 ani.
      Iar pe urma vine omul - altfel bine intentionat, asa ca dvs. - si zice ca de ce se face atata caz de niste arbori uscati... Aia e, ca nu erau uscati, au fost uscati cu premeditare, astfel incat sa poata fi taiati si inlocuiti cu puietul produs in pepinierele unora si altora... prietenii stiu de ce si cum.
      Situatie win-win-win - primarul e laudat, ca, uite, dom'le, se ocupa, taie uscaturile, planteaza etc., ala cu pepiniera are un business nesfarsit, iar in curcanul bucurestean se umfla pipota de mandrie ca are autoritati vrednice, carora le pasa...
      • +1 (1 vot)    
        Domnule draga, (Luni, 11 iulie 2016, 1:53)

        RichardB [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Va inteleg argumentul si va admir modul politicos de exprimare. Totusi, daca dumnealor aveau de plantat niste copaci,nu ii puteau pune bine merci prin parcurile din Bucuresti?

        Cine verifica faptul ca nu au plantat ei 10000 de copaci? Si chiar daca ii plantau pe bune, cine analiza ca un m2 nu suporta mai mult de x copaci din specia y?

        Pana la urma, noi presupunem in mod direct ca cine face toaletarea, e super expert si nicidecum nu va gresi ce taie pe acolo (si daca taie ceva gresit, a fost la ordin). Banuiesc ca ati fost prin Herastrau si ati vazut personalul de acolo? Cu tot respectul, mie nu imi inspira profesionalism...

        In fine, ceea ce vreau sa spun e ca se fura, dar nu de acolo... acolo doar ne pierdem noi timpul si energia.
        • +1 (1 vot)    
          Oamenii acestia nu-s prosti... (Luni, 11 iulie 2016, 9:19)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui RichardB

          ..cum preferam, multi dintre noi, sa-i credem.
          Locuiesc prin zona si o cunosc foarte bine; nu numai ca ar putea planta copacii prin parcuri - CHIAR O SI FAC! Anume in numar mult mai mare decat ar trebui, de fapt, pe sub copaci batrani si umbrosi etc. Din start se stie ca o foarte mare parte dintre acesti tineri arbori nu vor supravietui. Ei, si? Cu atat mai bine, se face loc pentru urmatoarea transa.
          Apoi, la o examinare cat de cat atenta, ipoteza ca ar fi vorba de relativ benigne greseli, nu tine. Problema asta, a "toaletarii" aiurea si a plantatului de-amboulea (amintiti-va si de celebrele panselute de 2 euro bucata, plantate in noiembrie), cand si unde da Dumnezeu, nu dateaza de ieri, de azi. E o problema recurenta, care face valuri in fiecare an. Pot accepta o data, de doua sau trei ori ca pe Dorel, omul cu drujba, il doare la basca de cum trebuie sa-si faca treaba - dar cand povestea se repeta la nesfarsit (si, al naibii Dorel, nu greseste nici macar statistic sa faca treaba bine), nu poate fi decat programatica.
          Repet, oamenii nu sunt prosti - decat sa dea niste tzepe uriase si implicit vizibile, mai bine multe, mici si dese... pana cand votacul roman, asa cum vedeti si in multe comentarii, ajunge sa creada ca asa-i normal sa fie.
          In plus, va citesc mesajul de mai jos - cred ca subestimati numerele. De 70 de arbori o fi fost vorba in cazul asta - dar capitala are multe, multe bulevarde si toate se cer innoite an de an...
          Si nu e vb nici numai de arbori; mai sunt si florile, mai e si mobilierul stradal etc... Un hint pentru dvs. (si pentru HN) - de unde credeti ca provine tot mobilierul stradal din Bucuresti (banci, pergole, lampadare, gradene, capace de canalizari, gratare, tot ce inseamna metal)? De la o singura firma, spaniola, pe care n-o s-o gasiti mentionata in nicio licitatie...
          Dar de celebrele dungi galbene pe asfalt, trasate contra a 100000 euro/km va amintiti?
          Samd.
          Va doresc o zi buna.
    • +2 (2 voturi)    
      ăăăă... (Duminică, 10 iulie 2016, 13:47)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui RichardB

      ... pentru că .. ”precizăm că în septembrie vor fi plantați ALȚI arbori în locul celor care s-au tăiat” ?
      Pentru că noii arbori care se vor planta costă 4-5-6 MII de lei bucata?
      70 de arbori X 1000 de euro = 70 de mii de euro... Dacă o firmă mică, probabil de prin Voluntari poate face un gheșeft de 70 de mii de euro, să își ia în sfârșit și patronul un X5 nou, că e mai mare rușinea acum, umblă cu un seria 5 de 6 ani vechime, ca toți săracii, deci dacă toate astea se pot rezolva cu o simplă toaletare, care primar general al ”mucipiului” București nu ar face toaletarea? Care?
      Nu știu care, dar știu că nu Doamna Primar General Firea.
      • +1 (1 vot)    
        Sa verificam.. (Luni, 11 iulie 2016, 1:55)

        RichardB [utilizator] i-a raspuns lui zet

        cat costa un arbore nou si daca o sa fie plantant.

        Totusi, cel mai bine ar fi sa verificati pe Google bugetul anual al Primariei Capitalei. O sa vedeti ca va pierdeti timpul cu cei 70.000.

        Ei nu.
  • -3 (3 voturi)    
    Ma tot intreb ? (Duminică, 10 iulie 2016, 6:30)

    burebista [utilizator]

    Cine stie biografia lui doamna primar Firea .A doamnei Udrea o stim sunt de acceiasi .............
  • -8 (10 voturi)    
    Clotilde vs Firea... (Duminică, 10 iulie 2016, 8:13)

    demaGOGU [utilizator]

    ...fin faza paruielii pe frasin.

    va deveni si mai patetic de atat.
  • +4 (4 voturi)    
    Pandemia Pandelica are biletele de papagal..... (Duminică, 10 iulie 2016, 9:39)

    Plagarus [utilizator]

    ....scrise in garnizoana media A3 ?
  • +4 (4 voturi)    
    Copaci de plastic duamna firiea (Duminică, 10 iulie 2016, 10:41)

    termopan [utilizator]

    Taie toti copacii sa faca parcari gratuite si sosele in romania.

    Duamna Firia presedinte!

    Nu mai bine plantati copaci de plastic sau dinaia gonflabili? Aia nu cad pe masini si nu fac victime!

    Cocota asta crede ca un copac de 100 de ani cu coroana de 30m e la fel cu unul proaspat plantat. Bine, pana la urma tot copac e, nu poti comenta. A pus al copac in locul aluia taiat, doar ca ii mai trebuie 70 ani sa indeplineasca functia aluia vechi.

    Ah si daca ii planteaza cum i-a plantat negoita pe baba novac, mai bine nu ii planteaza...
  • +4 (4 voturi)    
    social media (Duminică, 10 iulie 2016, 11:43)

    miluch [utilizator]

    Pai dupa ce scandal a iesit in social-media, ce era sa zica? Ca da, asa e, recunosc, eu am dat "ordin"?
    Ma rog, in primarie s-ar folosi mai corect cuvantul "dispozitie" si nu "ordin", dar se pare ca cei de la comunicare au reminescente din timpul armatei.
    Sau li se pare lor ca masele mari de bucuresteni "digera" mai bine autoratismul... poate ca nu e chiar asa.
  • +3 (3 voturi)    
    Această doamnă primar general (Duminică, 10 iulie 2016, 11:46)

    Leul in iarna [utilizator]

    minte exact la fel ca Ponta. Te minte drept în ochi cu o neobrăzare formidabilă. Acum neagă că ar fi ordonat toaletarea arborilor, deși a făcut-o imediat și public după o furtună în care un copac a căzut peste niște mașini pe strada Roma. Mai acum câteva zile s-a arătat pur și simplu revoltată că a găsit o bucată din aaașoseaua Kisseleff închisă în weekend și a anunțat că va interzice evenimentele stradale. A doua zi ne-a făcut proști pe toți că nu am înțeles ce a zis... Se pare că minciuna la politicienii de această teapă este o boală molipsitoare rău...
  • +3 (3 voturi)    
    daca (Duminică, 10 iulie 2016, 13:45)

    nahir [utilizator]

    mamzel fierea, ca primar general, nu a dat nicio dispozitie, asta inseamna ca respectivii care au taiat, au actionat de capul lor => trebuie dati afara.
    sau minte de ingheata apele, acum in plina canicula???
  • -3 (3 voturi)    
    Copac căzut, copil mort (Duminică, 10 iulie 2016, 13:47)

    dx [utilizator]

    Daca un astfel de arbore cădea peste o mașina si oameni mureau ? Daca avem o furtuna de vara si trei copaci sunt smulși din rădăcina si aruncați peste o școala ? Atunci aveam iarăși Manifestații puternice cu "corupția ucide". Mai ușor cu pianul pe scări ...
    • +3 (3 voturi)    
      Daca ... (Duminică, 10 iulie 2016, 21:43)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dx

      cade drobul de sare ?
  • -2 (2 voturi)    
    la mitici le trebuie zei, nu primari (Duminică, 10 iulie 2016, 13:51)

    AluGus [anonim]

    cand ajunge un sudist in spital ca saptamana trecuta ca a cazut copacul pe el e tot vina primarului. Mai mergeti in plm cu ifosele voastre.
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Duminică, 10 iulie 2016, 16:04)

    7cats [utilizator]

    Tu esti un pericol pentru oameni!
  • +7 (7 voturi)    
    Și-a pregătit lemne pentru la iarnă. (Duminică, 10 iulie 2016, 16:42)

    asavreau [utilizator]

    Firea nu a tăiat copaci,și-a pregătit lemn pentru iarnă.Poate nu știți,dar Firea locuiește în Voluntari unde nu-i termoficare.Voluntari este satul ăla de lângă București care se crede oraș.
  • +6 (6 voturi)    
    ONG-urile sa vada aprobarile ? (Duminică, 10 iulie 2016, 16:53)

    adrian88000 [utilizator]

    Sa pofteasca Firea sa vada betele lasate in urma " toaletarii".Si trunchiurilre sanatoase in urma taierii.
    Directia generala de mediu din cadrul primariei este formata din niste trepadusi complici la crime.
  • +4 (4 voturi)    
    esti praf... (Duminică, 10 iulie 2016, 20:54)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Doamna Fii-Rea, stii cam cata groapa tre' sa sapi sa plantezi un arbere sau copac? Poate vrei sa spui ca vei planta "puiet" si ala daca s-o prinde ! Stii in cat timp ajunge pomisorul ala arbore ca ala pe care tocmai l-ai taiat, desteapto ? Scuzati-ma, dar madam asta e de pe alta planeta...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică