Gabriela Firea nu mai vrea ca strazile din centrul Capitalei "sa fie blocate cu activitati de weekend"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 4 iulie 2016, 3:40 Actualitate | Administratie Locala

Gabriela Firea
Foto: Agerpres
Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat ca nu mai vrea ca strazile din centrul Capitalei sa fie blocate cu activitati de weekend si a anuntat ca le va comunica oficial acest lucru directorilor din institutie care au dat aprobari pentru evenimente stradale, potrivit Agerpres.

"Chiar in acest weekend, circulatia din Capitala a fost blocata si asta nu pentru ca erau foarte multe masini in trafic - lumea era pe la mare, pe la munte, au plecat multi in concediu - ci pentru ca se aproba foarte multe evenimente stradale in centrul Capitalei, fie ca sunt culturale, de divertisment sau sportive, ceea ce nu se intampla in nicio capitala europeana. Acolo este respect pentru cetateni, pentru turisti si in general respect pentru faptul ca nu trebuie sa 'strangulezi' circulatia cu evenimente - care este foarte bine ca se organizeaza - dar nu trebuie sa fie organizate in centru, in punctul zero al Capitalei", a spus Firea duminica, la Antena 3.

Primarul Capitalei a precizat ca i-a anuntat deja pe toti directorii care se ocupa de aceste aprobari ca se vor intalni luni dimineata, iar asa ceva nu se va mai intampla. Ea a mentionat ca astfel de aprobari au fost date anterior debutului mandatului sau.

"Bucurestenii deja mai au putin si deja dau pe dinafara de suparare. Ieri am simtit aceasta stare si primesc nenumarate mesaje si pe Facebook, pe mailul meu personal, nu mai spun pe toate mailurile si la dispeceratul Primariei Generale a Capitalei. Ieri era coada de masini de la Casa Presei Libere pana la Guvern. M-am gandit ca este un accident, am incercat sa ajung mai repede, sa vad ce se intampla. Ce credeti ca se intampla? Bulevardul Kiseleff era blocat, erau cativa tineri care jucau tenis - foarte putini pentru ca era si canicula si cei cativa tineri, care foarte bine ca faceau sport dar nu era cazul sa o fac pe Bd. Kiseleff - si tot centrul Capitalei era paralizat, toata lumea suparata. (...) Recent a avut loc un concert in Piata Constitutiei. Nu se mai putea intra in Capitala de la Otopeni, era paralizat totul", a explicat Gabriela Firea.

Potrivit acesteia, exista multe zone neexploatate sau chiar terenuri virane unde pot fi organizate evenimente, un exemplu in acest sens fiind Arena Nationala, Romexpo, parcuri. "Daca am fi avut o centura a Capitalei, nu am fi 'strapuns' Bucurestiul rutier dintr-o parte in alta", a incheiat primarul general.

  • Firea: Toata zona Centrului Vechi trebuie eliberata, iar familiile sa primeasca o alternativa locativa

Toata zona Centrului Vechi trebuie eliberata, iar familiile care locuiesc acolo sa primeasca o alternativa locativa, intrucat cladirile din aceasta zona prezinta risc seismic, a mai declarat duminica Gabriela Firea, adaugand ca acest aspect reprezinta una dintre urgentele pe care le are pe agenda.

"Din punctul meu de vedere, toata acea zona va trebui sa fie eliberata, este o zona cu risc seismic, toate acele familii vor trebui sa primeasca o alternativa locativa, sa mearga in alte spatii pentru ca municipalitatea sa inceapa sa consolideze acele cladiri, acolo unde este posibil. Nu putem sa stam sa asteptam cum trec zilele, saptamanile, lunile si, Doamne fereste, daca se intampla ceva, noi abia atunci sa ne facem reprosuri si sa ne gandim de ce acei oameni au ramas in acele cladiri cu risc seismic. Din punctul meu de vedere, este o urgenta si ma voi apleca cat de curand asupra acestei probleme", a declarat Firea la Antena 3.

O alta urgenta este legata de constructia de locuinte sociale pentru tineri si cei evacuati, spune Firea: "Oamenii aceia au ajuns sa aiba o viata distrusa si distorsionata, pentru ca pur si simplu au fost scosi din case si lasati pe drumuri. Nu toti aveau bani sa-si cumpere case, nu toti au bani pentru chirii decente si stau in niste conditii inimaginabile. Din punctul meu de vedere, o prioritate pentru primarii de sectoare si pentru mine este construirea de locuinte atat pentru tineri - locuinte sociale - locuinte pentru cei care au fost nevoiti sa plece din aceste case si pentru familiile care locuiesc in cladiri cu risc seismic si asta cat se poate de repede. Primarii de sectoare, in intalnirile pe care le-am avut, au identificat zone in care putem sa incepem sa construim."












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
15556 vizualizari
  • +23 (53 voturi)    
    Foarte bine !!! (Luni, 4 iulie 2016, 5:41)

    Carcalete [utilizator]

    Nu mai organizati nimic in Bucuresti!!
    Alesii nostri vor sa fie linistiti in weekend, nu sa fie injurati ...
    Ce atata sport si cultura, mai bine sa fie ca la tara !!!
    • -20 (38 voturi)    
      Sportul nu se face pe Bd. Kiseleff, hipstere (Luni, 4 iulie 2016, 6:18)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      Sportul nu se face pe Bd. Kiseleff, hipstere. Are dreptate primarita.
      • +15 (27 voturi)    
        Deci asa... (Luni, 4 iulie 2016, 11:00)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Cine indrazneste sa ia atitudine in Romania e facut golan, hipster, eco-anarhist...
        • -12 (12 voturi)    
          Ce "atitudine" mai hipstere? (Luni, 4 iulie 2016, 14:15)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

          Ce "atitudine" ai luat tu, mai hipstere? Ai racnit niste tampenii fara legatura cu subiectul, ca deobicei.
          • +9 (9 voturi)    
            Relaxeaza-te, omule! (Luni, 4 iulie 2016, 14:43)

            Arh. [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            1. Ai un limbaj necivilizat
            2. Nu este aici locul potrivit pentru a detalia ceea ce am facut eu legat de anumite probleme administrative. Oricum, in afirmatia de mai sus nu m-am laudat, asa cum probabil gresit ai inteles.
            3. Cand spui "ca de obicei" la ce te referi mai exact? Nu stiu sa fi "racnit" vreodata. Imi urmaresti comentariile? Da-mi exemplu concret, te rog.
            • +5 (5 voturi)    
              niuluk vrea Bd Kiselefff LIBER (Luni, 4 iulie 2016, 15:03)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

              sa junga repede la :
              1 P$D
              2 de unde DNA ul il poate transporta fara stress

              e limpede..
            • -7 (7 voturi)    
              Hipstere, nu intelegi, asa-i? (Luni, 4 iulie 2016, 15:32)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

              1) Te-ai bagat in vorba; nu te bagase nimeni in seama
              2) Ai spus tampenii, fara legatura cu subiectul
              3) Cui dreaq ii pasa daca esti macar in stare sa faci ceva?
              4) Cred ca esti si schizofrenic (cu mai multe personalitati, hipstere!!!) Te referi la postarea si nick-ul "carcalete" ca si cum ar fi ale tale, desi acum postezi cu nick-ul "arh."
              5) Vira losere. Te-ai autointrobagat in seama si te superi ca nu te duce neuronasul? Nu-i vina mea, asa ca...vira! Get lost! Fa-te pierdut. Au revoir! Auf wiedersehen! Ciao, Ciao! 回头见 !
              • +4 (4 voturi)    
                Draga domnule (Luni, 4 iulie 2016, 16:54)

                Arh. [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Multumesc pentru raspuns. Nu am sa ma cobor la nivelul dumitale. Cititorii de aici vor face singuri diferenta intre o discutie civilizata, chiar daca contradictorie, si mitocanism.
                Recomandare pentru HN: nu lasati ca atacurile la persoana, jignirile si injuraturile sa prolifereze. Altfel nu va fi nicio diferenta intre HN si A3.
                • -2 (2 voturi)    
                  Cand stai in cap, daca urci, ti se pare ca cobori (Luni, 4 iulie 2016, 18:52)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

                  Cand stai in cap, daca urci, ti se pare ca cobori. Vira, miorlaitule !
                • +2 (2 voturi)    
                  newlook (Luni, 4 iulie 2016, 19:44)

                  Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

                  este un postac înregimentat de multă vreme și probabil și răsplătit cumva, că prea este omniprezent peste tot pe unde reprezentanții PSD sunt contraziși de cetățeni. Iar pe toți postacii acestui partid îi unește o exprimare fioros de mârlănească a opiniilor. Este o observație pe care am făcut-o de-a lungul timpului. Pare că oamenii ăștia în marea lor majoritate nu au destulă educație și înlocuiesc argumentele cu insulte.
      • +7 (9 voturi)    
        daaaa (Luni, 4 iulie 2016, 12:34)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        poti sa faci sport numai in voluntari, nu?
      • +3 (3 voturi)    
        dar unde ? (Luni, 4 iulie 2016, 16:19)

        FlorinJianu1 [anonim] i-a raspuns lui newlook

        Unde se organizeaza de exemplu un marathon stimabile, pe autostrada suspendata a primarului Oprescu?? Oare toate celelalte capitale europene care fac acelasi lucru (http://www.agerpres.ro/mediu/2016/01/07/bulevardul-champs-elysees-din-paris-va-fi-inchis-pentru-masini-o-duminica-pe-luna-07-04-03) sunt locuite de imbecili si conduse de prosti si s-a gasit doamna Firea sa ne conduca pa calea ce dreapta? Mare problema acum ca dureaza 5 minute in plus drumul de la Otopeni in centru pentru ca e Kiseleff inchis in weekend ...
    • +12 (14 voturi)    
      pai in Voluntari cine sa "concerteze'' ? (Luni, 4 iulie 2016, 8:48)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      alaturi de salam si piticul de adi ?
    • -11 (17 voturi)    
      Care este problema? (Luni, 4 iulie 2016, 8:55)

      stos [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      Mai sunt ceva bani de spălat la OMV ș.a., pentru ma-
      ratoane și alte biciclitizări?
    • -5 (23 voturi)    
      Are dreptate (Luni, 4 iulie 2016, 9:30)

      unMoldovean [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      O fi ea cum o fi, dar aici are dreptate.

      Românului îi plac evenimentele. Acei tineri se pot juca și face sport și în parc, dar puțini o fac. La Kiseleff vin că e vorba de eveniment.

      Așa fac și cu noaptea muzeelor. Când e cu plată (și nu e deloc scump) puțini merg. Când e gratis, stau cu orele la coadă noaptea să intre. De ce? Îi atrage ideea că participă la eveniment.

      Am fost și eu blocat ieri în trafic. La fel și la concertul Maroon5 uite au închis bulevardul cu o săptămână înainte. Pot face astea și la marginea orașului cum se face SummerWell sau ce e. Încă avem păduri, e spațiu, e frumos.
      • +3 (7 voturi)    
        Mda (Luni, 4 iulie 2016, 11:53)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

        Numai ca la concerte vine un puhoi de lume, asa ca ai nevoie de acces cu transport public. Iti trebuie o suprafata mult mai mare sa acomodezi "parcarea", daca lipseste transportul organizat. Iar daca da si o ploaie, sa vezi cum arata dupa concert parcarea (stiu asta pt ca am participat la un astfel de concert pe langa Viena)

        Iar pt terenuri de sport, da, ar fi frumos sa existe in toate parcurile din Bucuresti.
      • +9 (11 voturi)    
        depinde ce-ti doresti (Luni, 4 iulie 2016, 13:34)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui unMoldovean

        1. ideea cu inchiderea bulevardului Kiseleff a fost de a atrage persoane care altflel nu ar face sport in weekend. si daca asta inseamna mai putine masini in trafic, atunci nu e cu atat mai bine? ce ne dorim de la oras pe termen lung? mai multi tineri sanatosi sau mai multi tineri care stau toata ziua cu fundul in masina?..
        2. evenimentele culturale din centrul orasului, inclusiv concertele, atrag atat bucuresteni cat si turisti, fie ei romani sau straini. din nou, trebuie sa ne intrebam ce e mai bine sa facem pe termen lung - sa incurajam turismul si manifestarile culturale sau sa fluidizam traficul in weekend, cand oricum majoritatea locuitorilor nu se duc la munca si multi sunt deja plecati la mare sau la munte?
        3. nu poti sa organizezi un concert in padurile din afara orasului pentru ca nu ai cum sa asiguri transportul pentru zeci de mii de persoane in zona respectiva.
        4. din cate stiu eu orasul este al tuturor, nu doar al celor care au masina. mi se pare un pic penibil, avand in veder ca deja avem cea mai poluata capitala europeana, ca primarii demoleaza cartiere ca sa largeasca sosele, ca nu poti merge pe trotuar de atatea masini... sa mai zici acum ca nici macar un concert seara in weekend nu mai este permis!?.. orasul este pentru oameni, nu pentru masini. mai lasati masina aia acasa din cand in cand..
        5. blocaleje in trafic sunt cauzate si de un sistem prost de management al traficului. sunt cauzate si de masinile parcate aiurea. sunt cauzate si de nesimtirea unora care iti blocheaza intersectiile aiurea. sa rezolve primaria mai intai aceste probleme, in colaborare cu politia capitalei, apoi putem sa discutam daca trebuie sa limitam drepturile celorlalti cetateni pentru a oferi un confort mai mare soferilor.
    • -3 (23 voturi)    
      sa avem pardon (Luni, 4 iulie 2016, 10:05)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      Stimate domn, sustineti o aberatie. Nu spune nimeni sa nu fie organizate diverse evenimente dar de ex eu, ca individ care am votat antiFirea, nu sunt de acord cu blocarea sistematica a orasului pentru diverse evenimente de amploare cel mult modesta. Blocarea kiseleff, de ex, e o tampenie in we, pentru 4-5 indivizi care se dau cu rolele sau bat mingea in mijlocul drumului - cand ar putea foarte bine sa faca asta si in parcuri sau in alte locuri - alte mii de oameni nu pot trece si stau la cozi infernale ocolind si consumand gaz si poluand.
      • +8 (16 voturi)    
        .... (Luni, 4 iulie 2016, 11:25)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

        Mii de oameni... in Bucuresti circulatia e extrem de relaxata in week-end pe timpul verii. Dar unde va grabeati asa in week-end? La coada la Carrefour? Cat mai multa poluare, cat mai multe masini!! Pe urma umblam pe la doctori si ne miram de unde atatea alergii si altele. Cat mai multe ore in masina , cat mai multe multe masini orasului. In "alte orase" alea nici macar nu au acces masinile in zonele respective, nu ca se organizeaza sau nu/blocheaza sau nu circulatia.
        • -3 (11 voturi)    
          asa asa (Luni, 4 iulie 2016, 11:38)

          rakkone [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Intrebarea tzopeasca "da' unde te grabeai asa?" ar merita un raspuns in aceeasi nota, dar nu ar trece de moderare, asa incat va raspund politicos, desi intrebarea e nesimtita, ca nu este problema Dvs unde anume ma grabesc eu. Problema e ca nu vreau sa fiu blocat pentru diverse ambtii hipsteresti atunci cand ma grabesc si cand nu ma grabesc, zic sa ne respectam un pic reciproc. Nu poti solicita civilizatie din partea celorlalti cand iti permiti sa le blochezi drumul sub pretextul ca nu au de ce sa se grabeasca ca e orasul liber.
          In acest moment se blocheaza orasul, dupa cum spuneam, pentru prostii minore si nu pentru mari maratoane sau mari concursuri sau evenimente, am dat exemplul simplu cu blocatul kiselleffului.
          • +7 (9 voturi)    
            Pt Racacaone si UnMoldovean (Luni, 4 iulie 2016, 13:38)

            MC123 [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

            Daca nu o sa va mai duceti scrofitele si puradeii in mall la distractie si o sa va miscati slanina in parc o sa vedeti ca deja se practica sportul acolo si lumea sta la coada sa il practice. Dar na acum e greu sa va faca cineva sa intelegi ca miscarea este buna avand in vedere ca opriti masina acolo unde aveti nevoie netinand cont ca voi blocati traficul, ca poti sa cumperi paine fara a te duce cu masina etc. Si apropo intrebarea este pertinenta avand in vedere ca si pe tine te intereseaza de ce fac eu sport pe kisselef dar na e "grele" sa ai bun simt si sa te uiti la porcul din tine apoi sa faci observatii.
            Si apropo nu stiu in ce capitale ati fost voi dar eu am vazut ca se opreste traficul si pt 5 oameni care canta in weekend. Posibil voi sa fi stat in ghetouri la saraci ca nu va permiteti un hotel mai bun in centru.
            • -7 (7 voturi)    
              MCL123 (Luni, 4 iulie 2016, 14:46)

              rakkone [utilizator] i-a raspuns lui MC123

              Imi poti lasa te rog datele de contact, sau putem stabili impreuna o intalnire cand faci sport pe kiselleff? Ca sa vin sa imi explici fata in fata cum e cu scroafa de nevasta-mea, si sa facem nitel sparring impreuna pana cand o sa intelegi ca drumurile sunt pentru condus, pentru asta au fost construite, asta e rostul lor, si sa ma intrebi personal cum de am eu tupeu sa vreau sa circul la orice ora pe un drum public in defavoarea unor idioti carora li se scoala ca e dreptul lor sa joace tenis in mijlocul drumului si nu intr-un spatiu amenajat pentru asta.
          • +8 (10 voturi)    
            de fapt e o intrebare buna (Luni, 4 iulie 2016, 14:42)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

            daca te uiti pe harta, portiunea de pe Kiseleff cu circulatia deviata (ca "blocata" sigur nu este") se afla intre 2 parcuri. deviatia inseamna sa ocolesti pe bulevardul aviatorilor, cu tot "ocolul" se adauga 300 de metri si tot timpul traficul ramane pe bulevard cu 3-4 benzi pe sens. deci atunci cand vorbesti de respect reciproc, la ce te referi? tu cum iti demonstrezi respectul? nu poti in weekend sa faci un ocol de 300 de metri ca sa lasi niste copii sa joace baschet? uita-te pe harta. in zona aia mergi kilometri intregi pana gasesti un teren de sport accesibil gratuit publicului.
            nu uita ca orasul e pentru toti. bulevardele nu apartin doar soferilor, desi platim cu totii cu cativa ani din viata pentru poluarea pe care masinile o lasa in urma.
          • +4 (4 voturi)    
            Rakkone, știți ceva? (Luni, 4 iulie 2016, 20:03)

            Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

            Eu sunt pieton. Ca pieton nu am nici un drept în orașul acesta. Nici pe trotuar, nici pe carosabil, nicăieri. Și cum încă nu mi-au crescut aripi, mă bucur foarte mult că în weekend mă pot plimba în liniște pe la șosea, să respir un aer mai curat și să aud cântecul păsărelelor, nu sunetul strident al claxoanelor. Iar când pomeniți de respectul reciproc, ar trebui să vă gândiți și la respectul pe care îl datorați, nu numai la cel care vi se datorează.
            PS. Mă aștept la un răspuns pe măsura dumneavoastră.
    • +1 (3 voturi)    
      corect... (Luni, 4 iulie 2016, 13:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      oamenii trebuie sa profite de weekend sa faca multi copii, cum este crestineste... nu sa-si piarda timpul la petrecerile diavolului

      ;)
  • +9 (15 voturi)    
    Mostra de gandire. (Luni, 4 iulie 2016, 6:01)

    SorinVlad [anonim]

    Cata prostie sa fie in capul unui om? Singurele lucruri care fac sa traiasaca orasul asta sufocat de platitudine sa fie terminate? De ce nu il faceti un camin de batrani de la un cap la altul?
    • +3 (3 voturi)    
      Da, camin pentru votanti PSD (Luni, 4 iulie 2016, 12:34)

      Coddy [utilizator] i-a raspuns lui SorinVlad

      ...
  • +10 (18 voturi)    
    Pff (Luni, 4 iulie 2016, 6:26)

    Soljenitin [utilizator]

    Tanti fireo, esti de o imbecilitate cat casa. Care sunt orasele alea de care zici, Voluntari cumva?
    • +4 (6 voturi)    
      eeee (Luni, 4 iulie 2016, 12:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      s-a sculat si ea o data cu nasu-n cearsaf si hop calare pe capul ei ca-i proasta.
      e tuta rau, nu proasta.
  • +7 (17 voturi)    
    Bravo Gabita (Luni, 4 iulie 2016, 7:37)

    DSS [utilizator]

    esti pe drumul cel bun la fel ca si amicul tau Puie Monta. Asa, pune-ti toata lumea in cap.
    Ce atatea concerte, evenimente sportive pe strazile orasului. Noi vrem masini, cat mai multe masini si mai ales vrem cat mai multe din taxiurile lui Pandele
  • +8 (10 voturi)    
    Bag sama (Luni, 4 iulie 2016, 7:57)

    Canache [utilizator]

    ca asta vrea sa faca zona rezidentiala (ilfoveana ?) in locul centrului vechi !
    Ati adus-o din Ilfov, sectorul agricol ne asteapta !
    • +4 (6 voturi)    
      :)) (Luni, 4 iulie 2016, 12:39)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Canache

      o sa transforme bucurestiul in zona metropolitana a Voluntariului :))
  • +17 (25 voturi)    
    Fara biciclete (Luni, 4 iulie 2016, 8:28)

    Trojan.H [utilizator]

    Si bicicletele enerveaza lumea pe trotuare, pe carosabil sau prin parcuri. Sa se desfiinteze!
    La fel, cind atitia oameni saraci n-are case stam cu ditamai Herastrau ca sa umble ca bezmeticii o mina de oameni prin el. Sa se darime si sa se faca blocuri la oameni. Sa ramina doar carciumile la care vine sa manince elita Romaniei, da' sa se faca un gard, sa se stie clar care e elita si care e asistatu'. Sau mai bine invers, sa se faca niste palate pe malu' la apa pentru elite si o zona de rulote la Bragadiru pentru tineri, ca lor le place sa fie in vacanta tot timpu' si are loc sa puna si o rosie, ca e alocatia mica.
    • -6 (10 voturi)    
      . (Luni, 4 iulie 2016, 11:07)

      clauv [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Da prietene, si bicicletele pot sa enerveze al naibii de tare. Ala care merge pe trotuar, cu viteza, si claxoneaza fiindca el e intre doua flegme galbene si are impresia ca e pe o pista dedicata lui...Merita batut.
  • +10 (16 voturi)    
    Bucurestiul indignat (Luni, 4 iulie 2016, 8:30)

    termopan [utilizator]

    Gata doamna promitem ca nu mai iesim din casa pe strata dumitale si ramane fiecare la scara lui.

    Apropo ca vad ca stii cum e in alte zari. Pt maratonul amsterdam toata zona centrala a devenit pietonala si nu era nimeni indignat, din contra erau toti cu zambetul pe buze pt ca se organiza asa ceva.

    Ioc civilizatie cu doamna bacau-voluntari la conducere. Prioritate masinii nu omului!
  • +4 (12 voturi)    
    Sa *traiti....* (Luni, 4 iulie 2016, 8:39)

    Zummm [utilizator]

    Dna secretara de partid.
  • +8 (10 voturi)    
    Asa da... (Luni, 4 iulie 2016, 9:24)

    Dan-T [utilizator]

    Asa poate or sa se mai dezmorteasca vreo cativa si o sa isi miste fundurile la vot...
  • +8 (14 voturi)    
    Paris (Luni, 4 iulie 2016, 9:30)

    AndreiDinescu [anonim]

    Paris, in duminica finalei de la Rolland Garros. Champs Elysees blocat pentru ca era ditamai activitatea de aerobic. Nu se mai vaita nimeni, toata lumea era fericita
  • +2 (10 voturi)    
    Ba esti prost? (Luni, 4 iulie 2016, 9:55)

    MihaiGirlovan [anonim]

    Nu putea sa ajungi la intalnire cu masinuta? Foloseste transportul in comun...ce pute si nu poti sa induri. Din punctul de vedere al multora cred ca ar fi utila oprirea circulatiei rutiere in weekend in interiorul inelului. Sa circule doar mijloacele de transport in comun, metrourile si serviciile publice. Lumea isi face cumparaturile Vineri si gata. Si asa e proiect sa se inchida magazinele in weekend. Bai Firea...baga-ti mintile in cap ca te faci de rahat.
  • +7 (11 voturi)    
    Se vede deja din ce sfere inalte se coboara (Luni, 4 iulie 2016, 10:10)

    miai [utilizator]

    Nu mai au loc cu jeepanele sa mearga in centru vechi atata amar de sange albastru din nordul parvenit
  • +3 (9 voturi)    
    Deci asta era! (Luni, 4 iulie 2016, 10:24)

    Arh. [utilizator]

    Doamna Firea s-a suparat ca nu a putut sa ajunga repede acasa intr-o zi de duminica. Mai bine ne raspundeti de ce PMB autorizeaza concerte in centrul orasului si blocarea timp de o saptamana a bulevardelor Unirii si Libertatii IN CURSUL SAPTAMANII! De ajungi sa faci 2 km intr-o ora jumate! Atata timp cat exista alternative pentru concerte, gen Romexpo, sa inchizi circulatia in centrul Capitalei mi se pare bataie de joc.
  • +9 (13 voturi)    
    "...nu se intampla in nicio capitala europeana" (Luni, 4 iulie 2016, 10:24)

    laurix [utilizator]

    In Londra, The Mall (o artera importanta, in centru, ce uneste Palatul Buckingham si Trafalgar Square) este inchis traficului in fiecare duminica si de sarbatori si redat oamenilor.

    In Paris, de pe data de 8 mai in fiecare duminica sunt inchise diferite artere traficului motorizat, printre care si Champs Elysées.
    http://www.citylab.com/commute/2016/04/paris-introduces-car-free-sundays/480609/

    Motivele pentru care se inchid artere in orasele mari sunt multiple, de la reducerea poluarii pana la incurajarea miscarii si a mersului pe jos. Insa atunci cand ai ca primar o tarancuta "ajunsa", e greu sa ai un oras cu adevarat dezvoltat.
    • +6 (6 voturi)    
      .... (Luni, 4 iulie 2016, 11:28)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui laurix

      Ea prefera Antalya si Dubaiul (conform pozelor distribuite cu generozitate presei de-a lungul timpului), despre ce discutam aici. Londra, poluare etc.
    • +2 (2 voturi)    
      i-ai turtit fesu' (Luni, 4 iulie 2016, 13:46)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui laurix

      O facusi de rusine pe moldoveanca noastra.
      Dar trebuie sa intelegem, simplul fapt ca a ajuns din fundul Moldovei in Voluntari, este un salt extraordinar pentru ea. Mai mult nu ai ce-i cere. Cauta pozele cu ea si cu Pandele in salonul lor din Voluntari si ai sa-ti dai seama ca si-a atins de mult timp limita superioara de evolutie.
  • +3 (5 voturi)    
    Normal (Luni, 4 iulie 2016, 10:40)

    ZaibarPanduru [utilizator]

    Ca trebuie sa fie eliberata zona din centru, dar cine, cine, va scoate la "licitatie" spatiile ramase !??
  • +4 (10 voturi)    
    ... (Luni, 4 iulie 2016, 10:44)

    _The_Dude_ [utilizator]

    Singurele organizari culturale pe care le accepta Dna Firea sunt Miss Piranda, concerte de manele si alte paranghelii. In acest scop are sotul sotiei (n.r. Pandele) un teren viran intr-o localitate langa Bucuresti pe care il inchiriaza pe o suma "modica".
    Sper ca mesajul Dnei Firea este clar pentru toata lumea:
    "Mai terminati cu sportul, biciletele si evenimentele voastre. Orasul este pentru masini si soferi si Dna Firea va face tot ce ii sta in putinta sa inghesuie in Bucuresti cat mai multe masini. Restul, care nu merg cu masina, sunt niste tarani sarantoci cu care Dna Firea nu are ce discuta (pentru ca nu au votat cu ea)."
  • -4 (18 voturi)    
    Are dreptate (Luni, 4 iulie 2016, 11:24)

    HP [utilizator]

    Strazile sunt pentru masini, trotuarele pentru pietoni, pietele pentru evenimente culturale, pistele pentru biciclisti.

    Nu le mixezi. Nu le bagi la gramada.

    E destul de infiorator traficul in Bucuresti si fara sa se blocheze suplimentar cand sunt concerte, maratoane, etc.

    Daca vor evenimente culturale, asa cum e normal, exista mai multe posibile solutii:

    a) faceti pietonala Calea Victoriei, la fel si tronsonul de la Constitutiei pana la Unii. Pietonale, definitiv.

    b) Mutati concertele la Romexpo, Lia Manoliu, parcurile Tei, Herastrau, etc. Nu in centrul orasului, sub nicio forma.

    c) Construiti parcari imense pe centura mediana si blocati definitiv accesul cu masini particulare in centru - pentru ca asta sa functioneze e nevoie de triplarea si renovarea RATB-urilor si inca vreo 2 magistrale de metrou.

    Dar asa cum e acum, e groaznic. Degeaba o ardeti hippie, contra soferilor, atata timp cat nu exista alternative.

    Si ca tot veni vorba, ne-am cam saturat si de biciclisti. Vrei sa biciclesti ? Ok, doar pe zonele cu acostament sau pe pistele dedicate.

    Nu, nu ai drepturi egale cu soferii, pentru ca esti lent si ocupi un sfert de banda, ceea ce ma obliga sa stau in spatele tau sau sa te depasesc punandu-mi viata in pericol.
    • +5 (9 voturi)    
      Numar drepturi (Luni, 4 iulie 2016, 11:45)

      termopan [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Un biciclist are toate drepturile legale sa circule pe banda 'ta', ai un simt foarte dezvoltat al proprietatii, fac pariu ca ti-ai scris pe gard numarul de inmatriculare chiar daca ocupi trotuarul ala e locul tau asumat cu ocazia aterizarii in Bucuresti.

      Eu in locul tau as multumi fiecarui biciclist ca nu a luat masina in ziua aia si nu stai mai departe cu 4m de semafor din cauza lui. Spre surprinderea multora si biciclistii au masini si sunt si sofer, soc!!!

      O sa va faca duamna firia parcari mari si gratuite peste tot in romania!
      • -4 (8 voturi)    
        Lol (Luni, 4 iulie 2016, 12:53)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui termopan

        Lasa vrajeala si teoria pe langa subiect.

        Biciclistii incurca traficul. Scurt.
        • +3 (7 voturi)    
          ?! (Luni, 4 iulie 2016, 13:44)

          MC123 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Si tu nu? Idiot mai esti. Respecta si tu regulile de circulatie odata in viata si apoi ai voie sa te plangi
          • -2 (6 voturi)    
            Regulile ? (Luni, 4 iulie 2016, 14:11)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui MC123

            Bai, analfabet hispter, eu respect regulile de circulatie in mod constant, nu doar "odata" in viata. Hai, bicicleaza mai departe.
        • +3 (7 voturi)    
          Si masinile (Luni, 4 iulie 2016, 13:45)

          mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui HP

          incurca traficul, daca n-ai observat.
          • -1 (5 voturi)    
            Traficul (Luni, 4 iulie 2016, 14:11)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

            Habar n-am despre ce debitezi.
            • +2 (4 voturi)    
              Ca si bicicletele (Luni, 4 iulie 2016, 15:22)

              mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui HP

              au acelasi drept de a se afla pe sosea ca si masinile/motocicletele.
              Daca bicicletele incurca, atunci si masinile incurca.
              • -2 (4 voturi)    
                Din putul gandirii (Luni, 4 iulie 2016, 16:07)

                HP [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

                Cum anume incurca masinile, pentru care au fost facute strazile de la bun inceput ?

                Tu nu prea ai fost bun la logica niciodata, nu ?
                • 0 (2 voturi)    
                  Oare? (Luni, 4 iulie 2016, 18:08)

                  laurix [utilizator] i-a raspuns lui HP

                  Strazile au fost la inceput concepute pentru oameni, apoi pentru cai si carute. Masinile au aparut pe parcurs pe strazi (altfel am fi avut numai autostrazi prin orase...).
                • 0 (0 voturi)    
                  Dimpotriva (Marţi, 5 iulie 2016, 10:27)

                  mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui HP

                  N-am prea fost :)
        • +2 (4 voturi)    
          tu incurci traficul (Luni, 4 iulie 2016, 16:03)

          DSS [utilizator] i-a raspuns lui HP

          si restul cretinilor care merg in fiecare zi singurei la munca cu masina. Nu ai nici un drept sa mergi pe unde vrei, cand vrei cu masina.
          tu ocupi spatiu degeaba, poluezi in draci, gaze &zgomot.
          De ce nu poti folosi transportul in comun sau bicicleta? pt ac te-ai nascut fudul si cu fundul in masina
    • +1 (5 voturi)    
      Esti dus (Luni, 4 iulie 2016, 13:41)

      MC123 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Conform teoriei tale si pe mata trebuie sa o eutanasiezi ca a devenit prea lenta pt tine. In fine cred ca regreta si ea ca te-a facut. Eu te sfatuiesc sa inveti sa nu mai parchezi pe linia de biciclete, sa nu mai mergi pe trotuar cu masina si sa claxonezi pietonii ca nu se dau la o parte etc. Sa nu spui ca nu faci asa ceva pt ca din comentariul tau si-au dat seama multi ce caracter ai.
      • -2 (6 voturi)    
        Lol (Luni, 4 iulie 2016, 14:12)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui MC123

        Nu parchez pe linia de biciclete, nici pe trotuar, si foarte rar claxonez pietonii, pentru ca nu am motive.

        Habar n-am despre ce vorbesti, dar e de inteles, asa sunt dobitocii de biciclisti.
    • +2 (4 voturi)    
      Te contrazici :) (Luni, 4 iulie 2016, 14:58)

      Chasm [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Da tu ai dreptate! Dar uiti de la mana pan'la gura :)

      Discutia era legata de inchiderea unor artere in WE (adica transformate in pietonale pe perioada evenimentului). Si tu spui ca se merge greu dar sa fie inchise artere in mod definitiv :).

      La concerte sunt perfect de acord. Ele se faceau (si se vor face in continuare) in centru fiindca mai intra bani la primar in buzunar in loc sa intre la Romexpo sau Lia Manoliu. BTW... sa-mi arati unde mai bagi concert in parcul Tei :). A furat Ontanu cu un proiect Regio de rahat jumatate din el.

      Iar cu biciclistii ei sunt mai "rapizi" decat tine. Cum ii ocolesti pe taranii care ocupa o banda intreaga ai putea sa ocolesti un sfert!!! Eu am tot respectul pentru ei, imi pare rau ca nu am curajul necesar sa merg prin Bucuresti pe bicicleta.
  • +2 (2 voturi)    
    fireo... (Luni, 4 iulie 2016, 13:22)

    liviu_ [utilizator]

    ai inceput excelent...
    in stilu asta nu stiu daca te apuca parlamentarele in functie!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 4 iulie 2016, 19:38)

      Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Hai doamne ajuta sa nu! Si asta o spune un ateu :)
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 4 iulie 2016, 19:38)

      Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Hai doamne ajuta sa nu! Si asta o spune un ateu :)
  • -2 (6 voturi)    
    trafic (Luni, 4 iulie 2016, 13:31)

    LorenzzoLamas [anonim]

    eu sunt de acord cu ea. soselele sunt pentru transport.
    activitati culturale si anticulturale(sportive) se pot face in parcuri si alte zone special amenajate
    de asemenea,domeniul public nu e aurolaci si haite de maidanezi agresivi
    • +2 (2 voturi)    
      Si unde sunt parcurile ? (Luni, 4 iulie 2016, 14:49)

      Chasm [utilizator] i-a raspuns lui LorenzzoLamas

      Si unde sunt parcurile? In toate parcurile s-au facut retrocedari, s-au construit cladiri nu ai loc sa te misti.
      Si cred ca pierzi din vedere ca bucurestenii parcheaza pe sosele pana pe banda 2.

      Desi merg doar cu masina prin Bucuresti (datorita muncii mele) cred ca daca s-ar faca parcarile doar pe bani (si scump) s-ar face BRUSC loc de parcuri si activitati stradale ;)
  • +2 (4 voturi)    
    am inteles (Luni, 4 iulie 2016, 13:41)

    revo [utilizator]

    Fata buna, Gabita. e ea mai de la tara, dar e cuminte si ascultatoare. Chestiile astea nu puteau veni din capsorul ' mneaei, i-au fost trasate ca sarcini de sefutii din partid si parlament.
    'Alesii" sunt deranjati ca nu pot zbura cu masinile de serviciu pe Kiseleff, cand pleaca la Snagov si cand se intorc din week end.
    De asemenea, sunt extrem de deranjati de pregatirile care se fac pentru concertele din fata magaoaiei de casa, pe care o considera proprietatea lor personala: este zgomot si-i scoala din somn, este circulatia ingreunata si nu mai pot zbura cu bolizii personali sau masinile de serviciu.
    Dar mai ales eu zic ca le este pur si simplu frica ca adunarile de tineri sa nu degenereze in altceva, Doamne fereste!

    Auzi, fata hai, mai aglomerat si exasperant decat Voluntariu nu exista. Acolo de ce nu-ti dai cu pararea? Si pe urma chiar nu inteleg ce ai tu personal cu aglomeratia, ca doar iti place; ti-am vazut sufrageria intr-o poza - un cosmar!
  • -1 (5 voturi)    
    Dupa firea sa si hotii sai (Luni, 4 iulie 2016, 14:43)

    Chasm [utilizator]

    Exista o parte adevarata:
    - Concertele sunt sa le faci pe stadioane nu in centru

    Restul e doar palavra pentru fraieri care stau doar in masini, merg la mall si se uita la Antena 3.

    Tinand cont ca toti primarii au betonat Bucurestiul si nu mai exista decat 2-3 parcuri si care in WE sunt supra aglomerate mi se pare ok sa opresti o artera acoperita si verde pentru activitati stradale (iar pentru Kiseleff sunt 2 variante alternative foarte ok). Vine Firea si s-a gandit ea ca la ea la tara e frumos la piscina ia sa tai eu activitati stradale in Bucuresti poate merge lumea la Mall sa ai motive sa mai faci 2-3.

    Cea mai tare afirmatie insa este: "Din punctul meu de vedere, toata acea zona va trebui sa fie eliberata". Deci scopul sau este sa betoneze centrul si sa permita constructia unor turnulete cu geamuri ca acolo inca nu s-a construit nici un bloc.

    Astept ocazia cand Bucurestenii se vor trezi sa mearga si sa schimbe toate primariile plus hotii lor care nu au facut decat sa dea ok pentru constructii de blocuri. Nici un parc nou sau solutii de eliberare a arterelor.
  • -1 (1 vot)    
    conspiratie a balaurienilor,clar! (Luni, 4 iulie 2016, 14:52)

    mihaitzateo [utilizator]

    Ia auzi!
    Cred ca e o conspiratie a balaurienilor !
    Au manipulat mintile celor de la Primaria Municipiului Bucuresti de au aprobat multe evenimente si din cauza asta nu a mai mers circulatia calumea.

    Din cate tin eu minte,toate primariile de sector si primaria municipiului sunt conduse de PSD care are si primari de sector si majoritate la consilieri.

    De unde se vede ca dna Firea nu prea are legatura cu conducerea Primariei,din fericire.
    Si si-a exprimat frustrarea ,ca nu o asculta consilierii de la PSD.
    E foarte bine ca nu e ascultata dna Firea,de consilierii de la PSD,cand e vorba de masuri aberante.
    S-a plans la Antene de ce,sa vina populatia peste consilierii de la Primaria Municipiului Bucuresti ?
    Am auzit ca vine dl Mirea Badea,marele karatisto-culturist si ne bate pe toti :D !

    Felicitari consilierilor de la PSD,care aproba aceste evenimente din weekend.
    Sa conduca capitala calumea,doamnele si domnii consilieri,sa nu se ia dupa dna Firea cand e vorba de masuri aberante.
  • +2 (2 voturi)    
    comentariile la articol (Luni, 4 iulie 2016, 16:06)

    DSS [utilizator]

    sunt foarte instructive, ajungi sa intelegi cum de a ajuns Firea primar. E plin de cocalari si de nesimtiti pana si aici. Imi imaginez ce ar fi pe A3 sau libertatea/can-can
  • +1 (1 vot)    
    spuse Firea, gandindu-se la binele poporului (Luni, 4 iulie 2016, 16:14)

    RamonaD. [utilizator]

    Ma gandesc ca daca va interzice organizarea evenimentelor sportive si culturale in punctul zero al Capitalei, oare se vor organiza in Colentina sau poate in Militari?! Intr-adevar traficul este "slabut" in aceste cartiere si avem si obiective turistice cu care ne putem mandri pe plan international. Eu as propune ca doamna Primar "sa se aplece cat de curand asupra problemei" infrastructurii rutiere si pietonale, crearea de parcari ssmd si sa faca ceva in privinta asta.

    Cu asemenea gandire ne putem da seama de faptul ca doamna noastra Primar a trecut hotarele tarii doar pentru a face "putin" shopping.

    Si as vrea sa o mai intreb pe doamna Primar ca daca tot se gandeste sa elibereze zona Centrului Vechi, iar, EVIDENT familiile o sa primeasca o alternativa locativa, oare ce mari nume din patura politica a Bucurestiului vor deveni peste noapte proprietari ale acestor imobile? Sunt sigura ca doamna Primar sta aplecata asupra unei liste de nume conform cu "gradul de indatorare".
  • 0 (0 voturi)    
    d-na Rea (Luni, 25 iulie 2016, 13:46)

    MirceaIo [utilizator]

    fiti mai maleabila. Nu uitati puterea suntem noi, poporul. Voi bogatani cu cilindree ar trebui sa mai mergiti si pe jos. Mai lasati bolizii aia in garaje pana nu ne sufocam cu totii. D-na nu mai fi Rea. Incearca sa recunosti ca treaba cu Kiseleff paote sa te duca la simpatie 0. Nici cu Base nu te-ai impacat. Fi Rea!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri