​​FOTOGALERIE Proiectul parcarii park&ride de la capatul Soselei Pantelimon a fost schimbat din nou - cladirea are o noua arhitectura

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 3 mai 2016, 10:50 Actualitate | Administratie Locala

Parcare Pantelimon - aprilie 2016
Foto: Hotnews
Proiectul parcarii park&ride de la capatul Soselei Pantelimon a fost schimbat din nou, cladirea avand o noua arhitectura, potrivit unui proiect prezentat recent la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei. Initial, municipalitatea vroia sa faca aceasta parcare in subteran, insa in luna martie a decis sa faca o parcare supraterana, cu parter, doua etaje si terasa, fiindca este mai ieftin. Proiectul din martie avea o alta arhitectura.


Parcarile park&ride se construiesc la marginea orasului, unde exista conexiuni cu mijloacele de transport in comun, astfel ca soferii sa isi poata lasa masinile aici si sa mearga mai departe, in centrul orasului, cu transportul public. Aceasta este una dintre masurile care ajuta la decongestionarea traficului in marile capitale.

Parcarea va avea in total 446 locuri - 129 la etajul 1, 154 la etajul 2 si 163 de locuri pe terasa - la parterul cladirii urmand sa fie amenajata o statie pentru toate mijloacele de transport care opresc in zona.  Va exista si o legatura cu viitoarea linie de metrou, atunci cand aceasta va fi gata.



"Prin acest proiect se mareste numarul de locuri de parcare cu 50%. Pe timp de noapte va putea fi folosita si ca parcare de resedinta. Pe Sos. Pantelimon este un deficit de 4000 locuri de parcare", spun proiectantii. Potrivit acestora, lucrarile de construire a facilitatii trebuie terminate pana la finalul lunii septembrie.

Proiectul nou
















Proiectul vechi






Proiectul de amenajare a parcarii de la capatul Sos. Pantelimon face parte din proiectul de reabilitare a acestui bulevarad. "Stadiul lucrarilor este de 70%. Liniile de tramvai sunt finalizate in procent de 69%, carosabil - 85%, parcaje - 70%, amenajari urbanistice - 45%, amenajari edilitare - 50%, iluminat public - 65%, automatizari - 65%. Valoarea lucrarilor executate pana la data de 31 decembrie este de 90.000.000 lei fara TVA, ceea ce reprezinta un procent de 50 % din valoarea totala a tronsonului sos. Pantelimon", potrivit informatiilor furnizate de municipalitate.

In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2016 s-au alocat pentru reabilitarea Sos. Pantelimon 118 milioane lei.

Lucrarile de reabilitare a Sos. Iancului si Pantelimon se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Lucrarile la Soseaua Iancului au fost finalizate la inceputul acestui an.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
7715 vizualizari
  • 0 (2 voturi)    
    bravo (Marţi, 3 mai 2016, 11:30)

    eu sunt [utilizator]

    hai cu proiectul finalizat mai repede.
  • +3 (3 voturi)    
    Corupție și incompetență (Marţi, 3 mai 2016, 12:58)

    Kap [utilizator]

    În continuare este trecută cu vederea intrarea în nod a mașinilor dinspre Dobroiești către Vergului sau centură.
    Din ce observ în desenele astea frumoase și inutile, pe ăștia nici nu-i interesează rezolvarea unei probleme de trafic ce produce situații periculoase: ieșirea dinspre Dobroiești către Cora sau șos. Vergului se face tăind 2 benzi și călcând linia continua pentru încadrarea pe a 3- bandă pentru înscrierea către stânga.
    Și bineînțeles, în stilul aplicat până acum mereu, problema se va rezolva prin interzicerea virajului și obligarea la dreapta la ieșirea către șos. Pantelimon de pe str. Ion Vlad. Iar toți șoferii vor fi nevoiți să întoarcă pe linia de tramvai la trecerea de pietoni de după refugiul de la capătul tramvaielor.
  • +1 (1 vot)    
    si de ce n-o fac mai mare? (Marţi, 3 mai 2016, 14:21)

    Codruta N [utilizator]

    La un "deficit de 4000 locuri" s-au rezolvat doar ceva mai mult de 400 - de ce nu i-au mai facut 1 - 2 etaje?
  • +1 (1 vot)    
    Cel mai recent fotoreportaj de pe Pantelimon (Marţi, 3 mai 2016, 15:43)

    transpciv [utilizator]

    Situatia la zi din cartierul Pantelimon, o gasiti la adresa:

    https://www.facebook.com/transportcivilizatro/posts/1777049232518776

    Reportajul a fost realizat in data de 23 aprilie 2016 si cuprinde toate lucrarile de pe portiunea inca nefinalizata.
  • +2 (2 voturi)    
    Park&Ride Pantelimon (Marţi, 3 mai 2016, 16:05)

    AngiLenard [anonim]

    Suntem destul de sceptici cu privire la executia propriu-zisa. De proiecte pe hartie ne-am saturat, realitatea ne-a demonstrat ca practica lasa mult de dorit, ca termene de finalizare, de calitate a lucrarilor, de fezabilitate etc.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version