Razvan Sava, primarul interimar al Capitalei, a propus Consiliului General al Municipiului Bucuresti sa modifice organigrama institutiei cu doar doua luni inainte de alegerile locale si doar cu cateva saptamani inainte sa parareasca acest post, Sava fiind candidat la Primaria sectorului 4. Prin mai multe proiecte de hotarare se popune majorarea numarului de angajati din aparatul propriu cu 74 de persoane, infiintarea unor noi posturi de conducere la institutiile subordonate si infiintarea a doua directii noi - un Corp de control al primarului general si Serviciul Peisagistica Urbana.

Razvan SavaFoto: PMB

UPDATE Consiliul General al Municipiului Bucuresti, unde PLN detine majoritatea, a aprobat proiectele. Secretarul general al Primariei, Tudor Toma, si-a dat demisia imediat dupa aprobarea proiectelor. Consilierul PNL, Cristian Olteanu a propus un amendament, aprobat de CGMB, prin care a scos transferul Satului Francez de la APLAB la AFI si modificarea organigramei AFI.

Tudor Toma nu a dorit sa faca publice motivele pentru care si-a dat demisia.

.......

Potrivit a trei proiecte de hotarare aflate pe ordinea de zi a sedintei de Consiliu General de joi, se doresc urmatoarele modificari in organigrama:

-Serviciul managementul calitatii se transforma in Directia managementul calitatii;

- Serviciul Suport Tehnico - Administrativ se transforma in Directia Suport Tehnico-Administrativ;

- Serviciul Contracte din cadrul Directiei Generale Achizitii - Directia Contracte isi modifica atributiile si se va numi Serviciul Concesionari;

- Se infiinteaza Serviciul Peisagistica Urbana in cadrul Directiei de Mediu - 8 posturi;

- se reorganizeaza Directia Asistenta Tehnica si Juridica;

- Serviciul Spatiu Locativ si cu Alta Destinatie se muta din cadrul Directiei Generale Dezvoltare Urbana in cadrul Directiei Patrimoniu;

- Se desfiinteaza Serviciul Evidenta Fond Imobiliar din cadrul Directiei Patrimoniu;

- se infiinteaza Corpul de Control al Primarului General la nivel de directie;

- la Directia Generala de Asistenta Sociala se infiinteaza un nou post de director general adjunct;

- se transfera Satul Francez de la ALPAB la Administratia Fondului Imobiliar pentru intretinerea si exploatarea acestuia.

"In ceea ce priveste Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB), se observa din actul sau de organizare si functionare (HCGMB nr305/2013), ca obiectul sau de activitate 'il constituie administrarea exploatarea, intretinerea, repararea si protejarea lacurilor, strandurilor, spatiilor verzi....' insa si 'administrarea, exploatarea, intretinerea si inchirierea imobilelor' 'imobile' reprezentand ceea ce este aratat la art. 1 din Anexa 6b, respectiv 'Complex Sat Francez' ceea ce putem spune contravine ideii de serviciu public creat cu precadere cu un obiect de activitate pe alt palier. Activitatea de administrare de imobile nu poate fi secundara in activitatea unei institutii, mai ales in conditiile existentei unei institutii publice ce are ca principal obiect de activitate administrarea de imobile, respectiv Administratia Fondului Imobiliar. Pentru o administrare unitara dar si competenta propunem ca si 'Complex Sat Francez' dar si imobilul situat in Bucuresti Str. C-tin Noica nr,183, sector 6 sa fie preluat pentru derularea activitatii de administrare, motiv pentru care se impune crearea unui al saptelea Oficiu de Administrare in subordinea Directorului General", motiveaza Administratia Fondului Imobiliar.

- Administratia Strazilor: se infiinteaza un nou post de director general adjunct;

- AFI - se infiinteaza 47 de posturi si 5 de conducere si se ajunge la un total de 191 posturi din care 24 posturi conducere.

- Aparatul de specialitate al Primarului General ajunge la 1093 de posturi. Inainte era de 1019, deci rezulta o crestere cu 74 de posturi.