​​FOTOGALERIE Primaria Capitalei a renuntat la parcarea subterana park&ride de la capatul Soselei Pantelimon si va construi o parcare supraterana de 420 locuri. Proiectanti: Pe Sos. Pantelimon este un deficit de 4000 locuri de parcare

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 23 martie 2016, 12:21 Actualitate | Administratie Locala

Parcare Pantelimon 3
Foto: Hotnews
Primaria Capitalei a renuntat la parcarea subterana park&ride de la capatul Soselei Pantelimon si va construi o parcare supraterana, potrivit unui proiect prezentat miercuri la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei. Parcarea va avea parter, doua etaje si terasa si va adaposti 420 de locuri de parcare. S-a ales aceasta solutie fiindca este mai ieftina.

"Prin acest proiect se mareste numarul de locuri de parcare cu 50%. Pe timp de noapte va putea fi folosita si ca parcare de resedinta. Pe Sos. Pantelimon este un deficit de 4000 locuri de parcare", spun proiectantii. Potrivit acestora, lucrarile de construire a facilitatii trebuie terminate pana la finalul lunii septembrie.

Parcarea este corelata cu mijloacele de transport in comun care vor stationa la parterul cladirii. Va exista si o legatura cu viitoarea linie de metrou.

Comisia Tehnica de Urbanism a fost de acord cu proiectul, dar au cerut o arhitectura simplificata a cladirii.

Propunere fatade parcare





















Proiectul de amenajare a parcarii de la capatul Sos. Pantelimon face parte din proiectul de reabilitare a acestui bulevarad. "Stadiul lucrarilor este de 70%. Liniile de tramvai sunt finalizate in procent de 69%, carosabil - 85%, parcaje - 70%, amenajari urbanistice - 45%, amenajari edilitare - 50%, iluminat public - 65%, automatizari - 65%. Valoarea lucrarilor executate pana la data de 31 decembrie este de 90.000.000 lei fara TVA, ceea ce reprezinta un procent de 50 % din valoarea totala a tronsonului sos. Pantelimon", potrivit informatiilor furnizate de municipalitate.

In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2016 s-au alocat pentru reabilitarea Sos. Pantelimon 118 milioane lei.

Lucrarile de reabilitare a Sos. Iancului si Pantelimon se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Lucrarile la Soseaua Iancului au fost finalizate la inceputul acestui an.










5977 vizualizari
  • +9 (9 voturi)    
    Adevarul e ca (Miercuri, 23 martie 2016, 12:44)

    Bittick [utilizator]

    amenajarea bulevardului Pantelimon pare o gluma proasta... locurile de parcare s-au imputinat drastic, rondul de la Delfinului este mult mai mare in diametru si nu stiu din ce motiv circulatia se blocheaza mereu acolo pe virajul la stanga, multe din iesirile de pe aleile dintre blocuri spre soseaua Pantelimon au fost blocate, daca vii dinspre Cora si vrei sa intri la Mega Mall e o intreaga aventura... Parcarea asta pe care o aratati in articol va fi probabil plina cu masinile celor care locuiesc in zona. Daca se pune vreun tarif va fi la fel de goala ca aia de la Unirii in timp ce soferii vor parca fiecare pe unde poate...
    • +6 (6 voturi)    
      in concluzie (Miercuri, 23 martie 2016, 13:38)

      GabrielDan1 [anonim] i-a raspuns lui Bittick

      toata lumea urla ca e nevoie de parcari dar toata lumea vrea sa parcheze pe gratis;
      • +1 (1 vot)    
        Park & Ride PACII (Miercuri, 23 martie 2016, 14:10)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui GabrielDan1

        in Militari la Pacii a fost o parcare mare (700 locuri) pt cei ce doreau sa intre la metrou si sa lase acolo masina (majoritatea din ilfov). A mers excelent si era foarte util (in perioada respectiva se ridicau masinile parcate lilegal).

        De cativa ani insa a fost inchis si sta degeaba. Toata lumea parcheaza acum pe unde apuca...
        • +2 (2 voturi)    
          Acolo este teren privat. (Miercuri, 23 martie 2016, 14:39)

          Johanis [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          Primaria a avut acel spatiu inchiriat si transformat in parcare.
          De cand nu se mai ridica masini, nesimtirea n-are margini. Se blocheaza strazi, se parcheaza complet aiurea. Trotuarele, prin definitie pietonale, au devenit parcari. Politicienii asteapta sa treaca de alegeri pentru a lua masuri nepopuliste (dar de bun simt).
          • 0 (0 voturi)    
            ok (Joi, 24 martie 2016, 13:20)

            eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

            dar ma gandesc ca pt proprietarul privat tot era mai bine sa inchirieze cu un pret mic decat sa il tina gol... si pt primarie era de asemenea important sa mentina parcarea functionala... dar in urma unei sesizari mi-au raspuns ca nu era profitabila... pai cum naiba sa fie daca banii se duceau in buzunarele paznicilor.
            • 0 (0 voturi)    
              Gresit. (Joi, 24 martie 2016, 14:05)

              Johanis [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

              pretul nu a fost mic deloc. il puteti afla in baza legii 544. din cate stiu terenul este scos la vanzare. acolo ar fi negociat si kaufland, dar si lidl. ambele au renuntat si s-au pozitionat in proximitatea acestui teren.
              sunt insa tare curios cum a intrat in posesia proprietarului. ANRP? Acolo a fost dintotdeauna Autogara Militari.
    • 0 (2 voturi)    
      Parcare (Miercuri, 23 martie 2016, 18:27)

      mtaran79 [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

      Nicaieri in lumea civilizata nupoti parca gratis pe strada. Soutiile de park&ride sunt excelente pentru cei care vin din afara orasului, pentru a nu mai intra cu masina in oras sa il aglomereze suplimentar. Dar asta se va intampla numai atunci cand parcarea ilegala sau gratis pe strada va disparea. De exemplu in Budapesta, sa nu mergem mai spre vest nu exista starada in zona centrala fara parcare supra sau subdenivelata care costa peste 1 Euro pe ora. Parcarea pe strada este limitata ca numar de locuri si costa la fel de mult, dar este limitata la maxim 3 ore. Este o placere la orice ora a zilei sa poti gasi un loc de parcare fara probleme acolo unde ai treaba si sa nu trebuiasca sa pierzi zeci de minute sa gasesti o parcare. NU exista masini parcate ilegal! Dar toate astea costa.
  • +11 (11 voturi)    
    Buna smecheria. (Miercuri, 23 martie 2016, 12:50)

    Johanis [utilizator]

    S-au cheltuit o caruta de bani pe proiecte si studii de fezabilitate si acum se trece la alta varianta.
    Asta era maniera opresciana de a manageria capitala. Se castiga mai multa spaga din studii de fezabilitate facute pentru proiecte care, oricum, nu puteau fi realizate.
    Este material pentru DNA si o astfel de ''renuntare''.
  • +9 (9 voturi)    
    Se continuă brambureala lui Oprescu. (Miercuri, 23 martie 2016, 13:35)

    asavreau [utilizator]

    Dacă este un deficit de locuri de parcare de 4000 de locuri,de ce nu faci parcări care să preia 5000 de locuri. Tot ții zona în șantier,de ce să nu rezolvi pe durată o problemă?Este posibil să se facă parcări subterane și supraterane la o capacitate care să nu mai implice noi lucrări câte-va zeci de ani.Ce blestem a căzut pe bucreșteni de sau procopsit cu Oprescu primar general,dar și un consiliu general,mamă-mamă!
  • +4 (6 voturi)    
    Sa fim seriosi! (Miercuri, 23 martie 2016, 13:35)

    prompt [utilizator]

    O parcare de 420 locuri reprezinta 10% din necesar si rezolva partial zona de capat a soselei. Ce facem cu restul de 3600 locuri de parcare. O prima si simpla solutie, pana nu pleaca constructorii, este desfiintarea acelei inutile si inutilizabile piste de biciclete de pe ambele sensuri si amenajarea de parcari in spic pe toata lungimea soselei. Astfel ar ramane macar 2 benzi de circulatie libere, ceea ce ar fi rezonabil fata de nebunia ce se prefigureaza in solutia actuala. Nu pot sa nu remarc incompetenta proiectantilor lucrarilor care au ,,reusit" sa reduca drastic numarul locurilor de parcare de pe soseaua Pantelimon fata de situatia anterioara. Se vede ca nici unul dintre ei nu e din zona si nici nu s-a documentat suficient.
    • -4 (8 voturi)    
      Pista este vitala! (Miercuri, 23 martie 2016, 14:28)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      Cum sa desfiintezi pista de biciclete, ea este foarte importanta pentru ecologie.
      Pe ea se vor deplasa tinerii in oras.
      Soferii batrani trebuie sa renunte la viciul numit automobil si sa treaca la transportul public.
      Avansam doar daca renuntam la poluare si ne gandim la generatiile tinere.
      • +3 (5 voturi)    
        Da, trebuie sa poata circula si biciclistii, dar.. (Miercuri, 23 martie 2016, 15:26)

        prompt [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        ...s-au executat deja alei paralele cu soseaua pe care sa face accesul la aleile dintre blocuri si pe care se si parcheaza. In prezent datorita faptului ca a treia alee, cea pentru biciclete este ingusta si periculoasa, nu o foloseste nimeni. Bicicletele circula efectiv in prezent pe aleile pentru masini. Pot sa o faca si in continuare, pentru ca masinile nu pot circula pe aceste alei fara pericol decat la viteza...bicicletei.
        Deci, repet: pista ,,conceputa" pentru biciclete este inutila si ocupa de pomana spatiul foarte necesar parcarilor impreuna cu fasia de pamant dintre aleea auto si carosabilul soselei.
      • 0 (6 voturi)    
        da..... (Miercuri, 23 martie 2016, 15:31)

        silmix [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Azi dimineata ,Piata Victoriei blocaj ca la orice ploaie , coada de masini de 1 km...

        In 20 de minute cat am stat acolo nu a trecut un biciclist pe pista aia
  • +4 (10 voturi)    
    Parcare? (Miercuri, 23 martie 2016, 13:37)

    VorbaLunga [utilizator]

    Daca nu e in fata blocului e degeaba, unde ati vazut voi roman sa parcheze masina la 100m-200m de locul unde are treaba sau locuieste, mai bine o lasa pe avarii ;) - in zona parcarii sunt putine blocuri, si, putin cam departe - trebuie sa traversezi un bulevard ....
    Daca se pune taxa, o sa fie ca la unirii si la cocor, parcarile stau goale, si lumea se inghesuie pe trotuare in loc sa dea 2-3lei/h sa parcheze civilizat ....
  • +5 (5 voturi)    
    atata timp cat nu se dau amenzi (Miercuri, 23 martie 2016, 14:08)

    eu sunt [utilizator]

    pot sa fie si gratis parcarile ca nu parcheaza nici naiba. pe trotuar fix langa intrarea in cladirea in care ai treaba... cel mai fain loc de parcare.

    In militari la Pacii a existat timp de 1 an un park & ride mare... cred ca vreo 700 locuri. a mers excelent pt ca se ridicau masinile parcate aiurea... adica era zilnic ocupat in proportie de 80% minim.... acum nu mai exista si toti parcheaza peste tot unii peste altii.
  • +6 (6 voturi)    
    solutii (Miercuri, 23 martie 2016, 14:10)

    SeverDiculescu [anonim]

    Tot conceptul de reabilitare strazi in Bucuresti este gresit.Fiecare strada sau bulevard secundar trebuie sa aiba macar pe o latura parcare in spic fie ca e cu bani sau fara ,si pista biciclisti prin spatele parcarii...,alfel nu se pot rezolva problemele . Am vazut la Brasov ca se poate... Doar la noi ii doare undeva....
    • +2 (2 voturi)    
      Nimic nu-i gratis. (Miercuri, 23 martie 2016, 14:46)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui SeverDiculescu

      Nu trebuie parcări gratis,ci la prețuri rezonabile.Dacă se parchează aiurea este vina autorităților locale că nu fac nimic.Chiar și în fața blocului,cum glumește cineva,sunt în zonă locuri unde se pot amenaja astfel de parcări(subteran)încât să nu mai fie acele probleme de circulație,periculoase pentru toată lumea.
      • 0 (0 voturi)    
        daca nu se ridica masini (Joi, 24 martie 2016, 13:22)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        sau nu se amendeaza parcarea aiurea pot fi si gratis parcarile ca haosul nu va disparea... e logic...
  • -2 (4 voturi)    
    acel deficit e fals (Miercuri, 23 martie 2016, 14:49)

    Bogdan31415 [anonim]

    toate masinile sunt parcate acum.
    Ocupa un loc in oras. Fa-le pe acelea locuri de parcare si baga taxa de parcare pe zone cum este peste tot in lume.

    Solutia e culoar unic #ratb1 pe prima banda CIRCULABILA.

    fb.com/speedupbucuresti
  • +1 (1 vot)    
    halal viziune (Miercuri, 23 martie 2016, 16:56)

    Iulian_c [utilizator]

    cand te gandesti ca parcarea aia va fi acolo pentru urmatorii 50 de ani ....o faci si urata si prost gandita...

    Proiectul trebuie realizat in doua-trei etape:
    etapa 1-subsoluri 1-2-3 niveluri - betoane ascunse - e scump acum dar va fi mai scump sa demolezi apoi..
    etapa 2 - 1-2 niveluri supraterane - structura mixta beton - metal
    etapa 3 - niveluri suplementare structura metalica

    Ai flexibilitate , ai modularitate , se poate demonta usor cu recuperarea materilalelor in cea mai mare parte.....
  • 0 (0 voturi)    
    Parcari pe Sos. Pantelimon (Vineri, 25 martie 2016, 7:00)

    Leejuro [utilizator]

    Stau si ma intreb daca cei care au dat aprobare pentru parcarile de pe Sos. Pantelimon au avut ceva creier sau nu! De ce spun asta? Pai, dupa ce ca noile parcari sunt insuficiente, s-a mai pierdut spatiu cu niste zone verzi inutile de langa troutar! Cine a fost asa destept? Pe deasupra, unii stalpi de iluminat sunt pusi afara din trotuar! Care a fost inginerul ala asa destept? Greu de inteles logica!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică