Discutie online

Primarul interimar al Capitalei, Razvan Sava: E in derulare un studiu de trafic pentru a stabili benzile unice pentru transportul in comun

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Duminică, 6 martie 2016, 10:21 Actualitate | Administratie Locala

Razvan Sava
Foto: PMB
​Cand se redeschide National Arena? Se finalizeaza lucrarile la Pasajul subteran de la Piata Sudului pana in luna iunie? Ce solutie este pentru blocajele rutiere cauzate de lucrare? Cand se astupa gropile de pe marile bulevarde? Bucurestiul va avea piste pentru biciclete in 2016? Razvan Sava, primarul general interimar al Capitalei a discutat online cu cititorii HotNews.ro.

  • Pune intrebari prin formularul de comentarii de la finalul articolului
  • Nu adresati mai mult de doua intrebari
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care contin mai mult de doua intrebari, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana













Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Lipsa de educatie lasa Romania fara doua locuri superbe. Cum au disparut narcisele salbatice din muntii Rodnei si satul Vad

Delicatele narcise nu mai infloresc luna aceasta, asa cum se intalmpla in anii trecuti, in doua zone protejate din tara. Oameni fara educatie si fara respect pentru natura au smuls aceste flori din radacina si le-au luat acasa.
6767 vizualizari
  • +6 (10 voturi)    
    Respectarea legii! (Duminică, 6 martie 2016, 11:17)

    R.Stoian [utilizator]

    1. De ce PMB nu respecta deciziile judecatoresti definitive privind demolarea Cathedral Plaza, sistarea lucrarilor la pod Ciurel si anularea definitiva a PUZ Ciurel-A1 ?

    2. Cine plateste pentru pierderea fondurilor europene de la pasajul Piata Sudului ? Ne-am cam saturat sa platim, noi contribuabilii, incompetenta autoritatilor.
    • +1 (5 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 12:59)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui R.Stoian

      1. La acest moment nu exista nicio decizie de instanta de demolare a Cathedral Plaza. In plus, exista in instanta o solicitare a proprietarului de a-si autoriza cladirea, lucru care a suspendat orice actiune in justitie.

      La sistarea lucrarilor la Pod Ciurel, nu exista o hotarare definitiva data de instanta. Se lucreaza pe autorizatia de construire eliberata pe PUZ Sector 6.

      2. Deocamdata presiunea este creata pe bugetul PMB. Deja am demarat actiuni pentru identificarea celor care au dus la pierderea fondurilor europene si recuperarea daunelor si prejudiciilor de la vinovati.
  • +5 (5 voturi)    
    Pasaj Ciurel (Duminică, 6 martie 2016, 13:35)

    DragosParvu [utilizator]

    Buna ziua,

    1. Care sunt planurile cu privire la continuarea penetratiei A1-Ciurel, dupa ce pasajul Virtutii se va finaliza?

    2. Se mai pastreaza in planuri cele doua pasaje rutiere de la Razoare, cel de pe directia Basarab - Panduri, respectiv Drumul Tabaerei - Cotroceni?

    Multumesc!
    • +2 (4 voturi)    
      Referitor la intrebarea 1 (Duminică, 6 martie 2016, 19:37)

      R.Stoian [utilizator] i-a raspuns lui DragosParvu

      Trebuie mentionat faptul ca PUZ-ul lucrarii este anulat definitiv de instanta deoarece a fost aprobat ilegal de CGMB in 2012. Cand va incepe PMB sa lucreze in folosul cetatenilor si nu impotriva lor ?
      • +3 (3 voturi)    
        R (Luni, 7 martie 2016, 13:06)

        Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui R.Stoian

        Se lucreaza pe PUZ coordonator sector 6. Referitor la autorizatie, in prima instanta au avut castig de cauza, dar noi am facut apel.
        Eu zic ca actuala administratie, de la 1 decembrie de cand am intrat in mandat, a dovedit transparenta: am publicat contractele pe site, am facut public bugetul, am invitat cetatenii sa ne spuna opiniile. Pentru prima data in istoria administratiei Bucuresti, bugetul a fost adoptat in luna februarie. Pana acum el era adoptat in luna aprilie, dupa lungi discutii si lupte politice.
        • +1 (1 vot)    
          Buget (Luni, 7 martie 2016, 13:18)

          R.Stoian [utilizator] i-a raspuns lui Razvan Sava

          Bugetul a fost public intotdeauna.
    • +1 (1 vot)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:01)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui DragosParvu

      1. Prioritatea administratiei Razvan Sava este de a finaliza acest pasaj.

      2. Deocamdata ele nu au finantare in bugetul Primariei Capitalei pe anul 2016.
  • +3 (3 voturi)    
    Ref.Național Arena: (Duminică, 6 martie 2016, 13:52)

    asavreau [utilizator]

    Se spun multe. De ce nu numiți o comisie de anchetă care să arate ce mai trebuie făcut, cât costă, ce-i făcut prost și (poate) trebuie demolat și refăcut? În principiu sunt de acord că stadionul nu trebuie pus în funcțiune fără îndeplinirea tuturor condițiilor legale. Și cu îndeplinirea tuturor condițiilor legale, pe un stadion se pot întâmpla multe neprevăzute, dar vor fi în vina organizatorilor.
  • +6 (12 voturi)    
    Piste bicilete (Duminică, 6 martie 2016, 14:38)

    termopan [utilizator]

    Buna ziua,

    Intrebarea 1:

    Am aflat ca nu au fost alocati deloc bani de la buget pentru pistele de biciclete. De ce de atata timp nu s-au alocat banii pentru infrastructura de biciclete?

    Tot timpul se invoca motive ieftine, ba ca nu sunt bani, ba ca incurca circulatia auto. Stim foarte bine ca nu sunt adevarate.

    Intrebarea 2:

    Consider ca plimbarea cu auto personal in oras este un privilegiu si nu un drept. Ce masuri preconizati pentru descurajarea utilizarii automobilului personal in oras?

    Majoritatea autoturismelor de pe sosele au doar soferul, majoritatea parcurg in medie sub 10km.

    Toate problemele RATB si cele de trafic s-ar rezolva cu cateva taxe de intrare in inelul central sau chiar interzicerea utilizarii auto personal intr-un anumit interval orar.

    De lucrarile de infrastructura facute fara minte nu am ce comenta.

    Multumesc.
    • +2 (2 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:08)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui termopan

      In decembrie s-a semnat o conventie cu Ministerul Mediului prin care Primariei i se aloca aproximativ 10 milioane de euro, se vor face aproximativ 100 km de piste pentru biciclete. Aceste piste sunt corelate si cu planul de mobilitate urbana durabila. Suntem in faza de actualizare a indicatorilor tehnico-economici ai SF-ului.
    • +2 (2 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:10)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui termopan

      Pentru descurajarea automobilului avem acel plan integrat de dezvoltare urbana care s-a votat la inceputul anului si in care zona de centru devine practicabila atat pietonilor cat si biciclistilor si mai putin acesibila autoturismelor. Sunt prevazute 6 parcari unde posesorii de autoturisme pot sa isi parcheze masina in siguranta.
  • +1 (1 vot)    
    Autorizatii Functionare terase Centrul Istoric (Duminică, 6 martie 2016, 16:41)

    DanielMischie [anonim]

    Buna ziua,
    1. avant in vedette ca primarily de sector refuse sa acorde autorizatii de functionare pentru unitatile de alimentatie publica va rog sa ne spuneti cum veti acorda avize de urbanism pentru terasele sezoniere . Veti resecata legea si veti bloca activitatea economica sau veti aver initiativa si veti gasi o solutie ?

    Multumesc
  • +5 (5 voturi)    
    Audit PMB + o singura primarie (Duminică, 6 martie 2016, 16:43)

    bigbrother [utilizator]

    Buna ziua,

    Probabil nu mi-ar ajunge spatiu sa pun toate intrebarile la care as vrea raspuns, asa ca ma limitez la doua care mie mi se par foarte importante:

    1. Care este situatia PMB in acest moment? Mai exact, ce ati gasit cand ati preluat aceasta functie, ati facut un audit sa vedeti ce s-a intamplat, ati sesizat autoritatile competente pentru problemele gasite (sunt convins ca ati gasit destule), mai aveti de verificat etc?

    2. Primaria din Chicago a instalat in 2001 un acoperis verde pe cladirea primariei, contribuind astfel la reducerea poluarii si caldurii din oras (http://www.greenroofs.com/projects/pview.php?id=21). Multe alte cladiri i-au urmat exemplul, iar azi cladirile noi incearca obtinerea de certificari LEED si reducerea impactului asupra mediului. Cat de mult se implica PMB in dezvoltarea ecologica a orasului, cunoscut fiind faptul ca spatiul verde alocat fiecarui cetatean este sub valorea recomandata si scade in fiecare an?

    3. Legat cumva de intrebarea anterioara: ce se mai aude cu "Delta" din zona Vacaresti, cand va fi declarata intr-un final zona protejata cu tot ce implica acest statut?

    Multumesc
    • 0 (0 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:15)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui bigbrother

      Situatia in acest moment este dezastruoasa pentru ca administratia Oprescu a fost o administratie opaca, nu slujea interesele cetatenilor si banul public era risipit pe lucrari megalomanice si plantari de panselute. S-a demarat un audit intern, asteptam rezultatele si in paralel am prevazut bani in buget pentru demararea unui audit extern.

      Am gasit pornind de la problemele RADET, RATB, probleme de infrastructura rutiera pana la pierderea fondurilor europene.
    • 0 (0 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:18)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui bigbrother

      Depunem toate eforturile pentru a accesa fondurile pe eficienta energetica.

      Se fac teste pentru reducerea poluarii. Pentru acest lucru avem si finantare de la UE pentru a testa solutii.
    • 0 (0 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:19)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui bigbrother

      In 2015, CGMB a votat proiectul de hotarare prin care se solicita sa declare Delta Vacaresti zona protejata. Asteptam de la Ministerul Mediului rezolvarea cat mai urgenta a situatiei.
  • +3 (5 voturi)    
    intrebari (Duminică, 6 martie 2016, 20:00)

    lolosaurus [utilizator]

    Buna ziua,

    1. De ani buni starea carosabilului e din ce in ce mai proasta si lucrari decente de reabilitare au cam lipsit. Nici cu carpelile nu stam prea bine. In alte tari o groapa raportata a doua sau a treia zi e astupata. La noi dureaza ani. Vom intra si noi spre normalitate?

    2. Centrul vechi, in ciuda programului de reabilitare, e inca plin de ruine, blocurile din centru la fel. Cladiri vechi dinspre Hala Traian stau sa cada, in ceea ce ar putea fi un cartier istoric care sa atraga turisti. E clar ca in ritmul asta de reabilitare centrul nostru mai repede se prabuseste decat sa ajunga o atractie cat de cat completa. Nu se pot atrage fonduri europene substantiale pentru a ne pune la punct cladirile istorice intr-un viitor palpabil?

    3. Aveti in plan proiecte pentru implementarea unei semaforizari cu adevarat inteligenta si functionala? Si nu ma refer la ce a fost pana acum.
    • 0 (0 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:22)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui lolosaurus

      Inca o data se dovedeste incapacitatea administratiei Oprescu de a gestiona si rezolva problemele cu care se confrunta locuitorii Bucurestiului. Suntem in masura sa spunem ca la jumatatea lunii aprilie se vor desemna firmele care au contractele de reparatie pe cele 400 de strazi care sunt la Administratia Strazilor.
  • +10 (12 voturi)    
    Pietoni si Transport in comun (Duminică, 6 martie 2016, 20:27)

    bogdanch [utilizator]

    Bună ziua,

    În primul rând mulțumim hotnews pentru că face posibilă această interacțiune cetățean-primar.

    1. Ce măsuri se vor lua pentru a facilita transportul pietonal (la picior)? Nu avem loc să trecem de mașinile parcate pe trotuar! Am văzut părinți ce merg cu cărucioarele pe carosabil deoarece nu este loc pe trotuar!

    2. De ce nu se creează bandă separată pentru Transport public? Eventual pe acea bandă poate să circule doar RATB-ul, Poliția, Salvarea, SMURD și bicicliști! Iar prin bandă mă refer o delimitare fizică de restul benzilor, asfel încât să nu se poată pătrunde în acea bandă.

    În momentul de față metroul este singurul transport eficient din oraș, ratb-ul este ineficient din pricina traficului infernal cauzat de mulțimea de mașini personale!
    • 0 (0 voturi)    
      R (Luni, 7 martie 2016, 13:25)

      Razvan Sava [hotnews.ro] i-a raspuns lui bogdanch

      Masurile sunt cele prevazute in PIDU unde centrul va fi redat pietonilor si biciclistilor.

      Este in derulare un studiu de trafic pentru a stabili benzile unice pentru transportul in comun.
  • +2 (2 voturi)    
    Sos. Bucureşti-Măgurele (Duminică, 6 martie 2016, 20:48)

    e-Miron [utilizator]

    Bună ziua şi felicitări pentru participare.

    În curând se va finaliza super-laserul de la Măgurele. Din păcate situaţia şos. Bucureşti-Măgurele este departe de a fi "laser". Deşi pe raza oraşului Măgurele şoseaua a fost de mult reabilitată şi extinsă la 4 benzi, pe raza Bucureştiului este un dezastru. Adică o sumă de plombe, gropi, cratere, văi, şanţuri şi alte forme de relief. Asta datorită unor lucrări edilitare întinse pe ani de zile, care nu s-au finalizat cu aducerea carosabilului la starea iniţială, ci cu cârpeli. Fundaţia drumului a fost incorect sau deloc refăcută şi se surpă periodic pe suprafeţe întinse. Mai mult, ani de zile s-a lucrat pentru canalizare, dar după aceste lucrări şoseaua nu are sistem de preluare a apelor pluviale. Adică să bagi canalizare, dar nu şi pentru strada pe care o faci praf....?? Ploile în zonă sunt o experienţă interesantă, ar trebui să încercaţi, nici nu ştiţi care dintre formele de relief descrise mai sus se ascunde sub bălţile uriaşe care se formează! Cu laserul intrăm în lumea selectă, cu drumul spre el ce facem? Facem? Faceţi?

    Vă mulţumesc.
  • +3 (9 voturi)    
    Infrastructura rutieră pentru biciclete (Duminică, 6 martie 2016, 21:12)

    AlexBurda [anonim]

    Bună ziua,
    1. Ce șanse există să înceapă în următoarea perioadă realizarea în București a unei infrastructuri rutiere corespunzătoare (lățime corespunzătoare, separată de trotuar și de calea de rulare auto, prevăzută cu indicatoare rutiere corespunzătoare etc) pentru deplasarea cu bicicleta, astfel încât acest mijloc de transport să poată fi folosit eficace, eficient și în siguranță pentru deplasarea în interiorul orașului (cel puțin)?
    2. Există în intențiile PMB reglementarea separată a circulației bicicletelor (sens de deplasare, limitarea vitezei autovehiculelor, stabilirea priorității pentru biciclete, reglementarea parcării autovehiculelor etc.) pe străzile mici, cele rezidențiale, cu sens unic pentru autovehicule, astfel încăt să crească eficacitatea și siguranța în utilizarea bicicletei în actualul context al traficului auto (folosirea insfrastructurii rutiere existente)?
    Mulțumesc.
  • +2 (4 voturi)    
    astept raspunsuri sincere si responsabile (Duminică, 6 martie 2016, 23:23)

    gazuldebasist [utilizator]

    1. Sint sanse, in decursul vietii noastre de bucuresteni, sa decideti ca banda 1 de carosabil a arterelor princiale sa fie alocata exclusiv transportului public?
    2. Ati revenit asupra deciziei stupefiante de a schimba un istoric de arta cu un politruc la directia interimara a Centrului Palatele Brincovenesti de la Mogosoaia? Cind organizati concursul pe postul de director?
    Multumesc
  • +4 (4 voturi)    
    Exproprieri Ciurel (Luni, 7 martie 2016, 0:14)

    tommyd [utilizator]

    Buna seara domnule primar,

    Stiu ca sunteti in functie de relativ putin timp si nu aveti cum sa aveti raspunsurile la toate intrebarile, dar va aduc si eu la cunostinta o problema foarte neplacuta pt mine. Familia mea are un teren in zona constructiei pasajului Ciurel, mai precis pe strada Intrarea Puntii/Intrarea Piersicilor (in spate la BDT Rent a Car si Ford) si de 15 ani! (da, din 2001!) asteptam o decizie definitiva, ca sa puteam valorifica terenul intr-un fel: ori sa se suspende definitiv constructia, ori sa se exproprieze cat mai repede. Din spusele domnului Oprescu am inteles ca intentiona sa continue podul Ciurel cu un tunel subteran. Ma gandesc ca sunt mari sanse ca si zona terenului nostru sa fie supusa exproprielilor. Cand se va vota in Consiliu exproprierea urmatoarelor suprafete? (fiindca am vazut ca ritmul de constructie al pasajului este relativ lent, probabil nu va fi gata anul acesta) Va rog, fie-va mila de timpul nostru, de tineretea noastra!

    Multumesc.
  • +2 (2 voturi)    
    Consolidare Policlinica Titan (Luni, 7 martie 2016, 8:30)

    GeorgetaMocanu1 [anonim]

    Policlinica Titan a fost expertizata tehnic in anul 1996 cladirea incadrandu-se in categoria de urgenta U1, si trebuia consolidata in maximum doi ani de la realizarea expertizei tehnice.
    Imobilul in cauza a trecut in domeniul municipalitatii in anul 2002 si intabularea dreptului de proprietate in favoarea Primariei Municipiului Bucuresti s-a facut prin inscrierea in Cartea Funciara in anul 2007.
    Conform conform Legii 10/1995, proprietarii, (adica inclusiv PMB) sunt obligati sa consolideze imobilul.
    In prezent cabinetele medicale sunt concesionate catre medici si o parte au fost vandute.
    Desi au fost facute cereri de catre medicii care lucreaza in Policlinica, Primaria capitalei a refuzat sa aloce bani pentru consolidarea Policlinicii Titan in bugetul pe anul 2016.

    Considerati ca este legal ca Primaria sa incaseze bani din concesionare si vanzarea cabinetelor si totusi sa nu faca nimic pentru consolidarea imobilului timp de 14 ani ?
    In cazul unui cutremuri si pierderi de vieti omenesti cine credeti ca se va face vinovat ?
    In ce an va incepe consolidarea Policlinicii Titan ?
  • +2 (2 voturi)    
    Piata Sudului (Luni, 7 martie 2016, 9:08)

    uman [utilizator]

    Buna ziua,

    Multumim pt ocazia data si iata cele doua intrebari:
    - cand si ce anume se face concret pt fluidizarea traficului in intersectia Piata Sudului? Timpii de asteptare in aceasta intersectie se situeaza intre 10-30 minute, cu media undeva la 20 de minute, in functie de momentul zilei.
    - sincronizarea semafoarelor si managementul de trafic pe baza acelorasi semafoare cand vor fi implementate cu adevarat, dat fiind ca infrastructura exista deja? Deja ne ghidam mult mai bine dupa aplicatii de mobil (nu voi da nume pt a nu face reclama), astfel incat sa evitam aglomeratiile si sa gasim trasee alternative - lucru care putea fi evitat prin sistemul de management al traficului.

    Ar fi multe lucruri de adus in discutie, dar respect limita impusa de moderator.

    Cu stima!
  • +6 (6 voturi)    
    Sos. Pantelimon (Luni, 7 martie 2016, 9:28)

    prompt [utilizator]

    1. Cunoasteti problema circulatiei si a locurilor de parcare de pe ..modernizata" sosea Pantelimon. Avand in vedere pistele de biciclete absolut nefunctionale si inutile de pe ambele sensuri(cel putin intre Delfinului si Cora Pantelimon), nu credeti ca se impune reproiectarea si refacerea spatiului respectiv in sensul organizarii unei parcari in spic la trotuar astfel incat sa existe 2 bezi de circulatie pe sens? Pana la construirea unor parcari cu mii de locuri in afara soselei eu nu vad alta solutie. Se risca o revolta a locuitorilor din zona.
    2.Proiectantii intersectiilor din zona Iancului-Pantelimon au reusit ,,performanta" de a bulversa circulatia in asa fel incat ambuteiajele sunt la ordinea zilei pe orice directie mai ales la orele de varf. Chiar nu-i trage nimeni la raspundere?!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Piste (Luni, 7 martie 2016, 9:31)

    OvidiuȘerban1 [anonim]

    Bună ziua,

    De ce nu au apărut în buget pistele pentru biciclete și când ne putem aștepta să avem?
  • +2 (4 voturi)    
    Ciurel (Luni, 7 martie 2016, 9:32)

    OvidiuȘerban1 [anonim]

    De ce s-au prevăzut bani în continuare pentru un proiect anulat în instanță? De ce nu se sistează lucrările și se încep demolările?
  • +1 (13 voturi)    
    Mașini (Luni, 7 martie 2016, 9:33)

    OvidiuȘerban1 [anonim]

    Când se vor lua măsuri care să descurajeze transportul cu automobilul propriu? De exemplu taxarea celor care circulă singuri, sau taxarea celor care vor să tranziteze centrul orașului?
  • +5 (9 voturi)    
    Parcări abuzive (Luni, 7 martie 2016, 9:35)

    OvidiuȘerban1 [anonim]

    Ce soluții se vor prevedea împotriva celor care parchează pe troutuare, pe spații verzi, pe prima bandă de circulație?
  • +2 (2 voturi)    
    Reglementarea circulației RATB (Luni, 7 martie 2016, 9:45)

    stos [utilizator]

    Circulația RATB trebuie să fie prioritară. Întîi circulă RATB-în special tramvaiele și troleibuzele- și, apoi mijloacele auto.
    TIR-urile și mașinile de gabarit și tonaj mare, să nu mai aibă voie să circule pe arterele urbane pentru a putea conserva calitatea unei șosele. Aceste mașini de tonaj mare, să circule pe drumuri de trafic care trebuie stabilite în acest sens.
    Bicicleta a fost scumpă pentru români în ambele sisteme. Persoanele adulte se pot deplasa cu bicicleta pe carosabil. Este vorba despre deplasare, nu despre curse de viteză, jonglerii mountain bike șik slalom cu viteză printre pietoni.
  • +5 (5 voturi)    
    Drumul Muntele Gaina (Luni, 7 martie 2016, 10:01)

    gdragos [utilizator]

    Stimate Domnule Primar doua intrebari:

    1. Ne puteti explica motivul lipsei alocarii unui buget privind modernizarea străzilor Drumul Lăpuş, Drumul Muntele Găina, Drumul Agatului, Drumul Stegarului şi Drumul Regimentului aferente sectorului 1?
    2. Ne puteti confima/infirma daca s-a primit din partea primariei sectorului 1 documentaţiei topografice prin suprapunerea planurilor cadastrale peste ridicările topografice şi limita tramei stradale prevăzută prin PUZ - Zona de Nord.

    Multumesc anticipat.
  • +4 (6 voturi)    
    retele infrastructura zona Padurea Baneasa (Luni, 7 martie 2016, 10:07)

    RomicaMereuta [anonim]

    Bună ziua d-le Primar,

    În zona de nord a capitalei, Jandarmeriei- Sisesti- soseau Odăi, se trăiește ca în evul mediu. Fără rețele edilitare,apa, canalizare,lumina, cu drumuri de pamant.
    După cum bine știți, la nivel de autoritate, pinza freatica este infestata și totuși populația consuma apa din foraje proprii. Ce program are PMB ca în 2016, o zona a sectorului 1 a Bucureștiului sa fie adusa din epoca feudala la civilizație?
    Ce masuri ia PMB sa evite declanșarea unor focare de epidemii datorate utilizării apei infestate
  • +2 (2 voturi)    
    Pasajul Piata Sudului (Luni, 7 martie 2016, 10:45)

    adrian_rolland [utilizator]

    Buna ziua,

    *Cum vor fi recuperate de la cei vinovati cele 80 de milioane lei pierdute de la UE pentru nerespectarea termenului de finalizare (31.12.2015) a pasajului de la Piata Sudului.

    *Cei ce nu si-au facut treaba cu verificarea pe teren a stadiului lucrarilor la acest pasaj pentru respectarea termenelor de executie, mai sunt angajatii PMB ?

    Multumesc!
  • +3 (3 voturi)    
    urgentele seismice (Luni, 7 martie 2016, 10:54)

    codo [utilizator]

    Cand se va promova o lege clara care sa oblige proprietarii, eventual in parteneriat cu statul, la consolidarea tuturor cladirilor vechi?
    Nu ma refer la obligatia actuala care este orice numai obligatorie nu. Dovada ca nimeni nu face nimic.
    O lista intocmita in anii 90 cu urgente ultradepasite nu mai poate fi deloc fiabila la aceasta ora si primaria e partasa la un dezastru iminent.
  • +6 (6 voturi)    
    intrebari (Luni, 7 martie 2016, 11:01)

    Bogdan31415 [anonim]

    1.De ce primaria actioneaza impotriva mediului din oras desi este atributia dvs? Sunt convins ca multi din primarie locuiesc totusi in oras, deci isi fac rau siesi.

    -lipsa benzii unice pentru transportul in comun peste tot nu doar 3 bucatele;
    - ciuntirea copacilor; taierea lor;
    - distrugerea spatiului verde;
    -betonarea excesiva - piata Universitatii si Turnul de Parasutism - in lucru)

    2.
    - Pe Iancului ati pus politia locala si 7 semafoare la stradute desi traficul este extrem de redus.
    - Pe Pantelimon zona reabilitata traficul este blocat din cauza semnalizarii proaste.
    - Pe Doamna Ghica dupa Colentina nu amendati pe cei parcati pe banda a 2-a care blocheaza zeci de mii de masini de pe magistrala N-E.
    - Pasajele sunt blocate de semafoare, in loc sa aplicati conceptul "Cloverleaf interchange" (intersectie foaie trifoi)

    Care sunt motivele pentru care nu actionati in ordinea prioritatilor si a necesitatilor reale? Ati luat masuri acolo unde traficul este redus, dar nu unde este necesar.
  • 0 (0 voturi)    
    banda unica (Luni, 7 martie 2016, 11:11)

    Bogdan31415 [anonim]

    Cei care doresc se pot alatura comunitatii https://www.fb.com/speedupb
  • +3 (3 voturi)    
    Piste biciclete conform legii (Luni, 7 martie 2016, 11:36)

    cosvaTIM [utilizator]

    Intrebarea mea este valabila pentru toate administratiile locale din Romania:
    1. De ce nu se respecta legea in cazul construirii sau amenajarii pistelor de biciclete? Stiu ca standardele nationale au carecter de lege iar referitor la pistele de biciclete exista norme prevazute in STAS 10144-2/91 si STAS 10144-1/90 ce prevad care este minimul latimii, inaltimii, distantele fata de carosabil, trotuar si alte constructii stradale. Dar chiar si asa, pistele de biciclete se fac din bani publici fara respectarea acestor standarde.
    2. Carei institutii ii revine sarcina de a constata incalcarea legii si sanctionarea celor care au incalcat-o ?
    3. Cate astfel de incalcari ale acestor standarde au fost constatate si cate sanctiuni au fost date?
  • +2 (2 voturi)    
    Refacere Dr Taberei (Luni, 7 martie 2016, 11:43)

    GeorgeZ [utilizator]

    Buna ziua, am urmatoarele intrebari:
    1. Exista planuri concrete pentru refacerea Bd. Dr. Taberei si a cartierului, cand se vor termina lucrarile la metrou? Precizez ca e in stare avansata de degradare cartierul, sufocat de praf, neintretinut, trotuarele ocupate de masini, fara piste de biciclete, spatii verzi deteriorate ori disparute.
    2. Cu ocazia acestei refaceri, Bd. Dr. Taberei ar avea din nou 2 - 3 benzi pe sens, vom avea piste clare, marcate de biciclete si pe Bd. Dr. Taberei, respectiv benzi unice pentru transportul in comun de suprafata?
  • +4 (4 voturi)    
    Retele apa si canalizare - Drumul Muntele Gaina (Luni, 7 martie 2016, 11:49)

    mrnicolae [utilizator]

    Domnule Primar,
    Cetatenii CE ai strazii Drumul Muntele Gaina - Sector 1, va aducem la cunostinta urmatoarele probleme cu care ne confruntam:
    1. Strada noastra nu are apa potabila si canalizare;
    2. Strada noastra nu este iluminata;
    3. Strada noastra nu este asfaltata;
    4. Strada noastra nu are acces rutier la intrare si la iesire la DN1 si legatura rutiera la oras.
    5. Strada noastra are ridicare topo si suprapunere peste PUZ, dar PMB si PS1 nu despagubeste cetatenii
    Cand se vor realiza investitii in acesta zona a Setorului 1 si cand vom devni adevarati cetateni ai Comunitatii Europene? Sunt introduse in Bugetul pe anul 2016 astfel de investii in acesta zona?
    Va multumesc anticipat pentru raspouns!
  • +1 (1 vot)    
    Personal Primarie (Luni, 7 martie 2016, 11:49)

    Joachim [utilizator]

    1. De ce ati numit-o pe Viciu Clarisa director la Directia de audit a primariei, tinand cont ca este de 12 ani pusa fara examen si de toate problemele descoperite de pe vremea lui Oprescu !
    2. V-ati uitat in CV dnei Viciu Clarisa ?
  • +1 (1 vot)    
    Corelarea semafoarelor (Luni, 7 martie 2016, 11:57)

    LiviuLiviu [utilizator]

    1.In tot Bucurestiul nu cred ca gasesti o strada de la un cap la altul in care sa vezi semafoare corelate.

    Cand aveti de gand sa corelati semafoarele pe arterele principale ? Iar lucrul acesta sa fie facuta de un om cu cap (eventual temporizate ziua/noaptea in functie de intensitatea traficului)

    Locuiesc in Bruxelles momentan si sunt bulevarde gen Art Lois si Rue Belliard unde poti merge chiar si 2 km pe VERDE.
  • 0 (0 voturi)    
    Managementul instituţiilor publice de cultură (Luni, 7 martie 2016, 12:18)

    MihaelaVarga [anonim]

    De ce nu se respecta ordonanța 189 privind managementul instituțiilor publice de cultură, la cel mai simplu și clar articol al ei? Art. 7/2: Autoritatea are obligaţia să demareze procedurile prevăzute la alin. (1) cu 120 de zile lucrătoare înainte de data încetării contractului de management. Pentru concursul privind conducere Centrului Cultural Palatele Brancovenesti a trecut deja o jumatate de an!
  • +1 (1 vot)    
    solicitare pct.de vedere (Luni, 7 martie 2016, 12:27)

    dumpas [utilizator]

    Cu speranta ca auditul diverselor servicii din PMB , audit pe care Dl. Primar l-a declarat ca intentie in fata unor reporteri in 26 noe. anul trecut, a fost efectuat si la directia juridica, solicit raspunsul concret si nu formal la urmatoarele intrebari ..
    1. Cum este posibil ca la peste un an de la pronuntarea si comunicarea unei hotariri judecatoresti definitive, directia juridica cu peste 70 de angajati sa nu fi reusit sa transpuna intr-o dispozitie de primar general continutul hotaririi judecatoresti pentru repunerea in posesie si sa achite cheltuielile de judecata ?
    2. Cum califica faptul ca pina in prezent nu am primit raspuns la actele prin care am solicitat relatii in legatura cu dosarul mentionat mai sus, incepind cu 27.11.2015, desi in sistemul informatic al registraturii toate apar ca rezolvate? Este vorba de actul nr.1379078/27.11.2015 si revenirea nr. 1386605/5.01.2016 adresate primarului general , dar si de actele si e-mailurile adresate unor functionari ai directiei juridice , in incercarea de a afla macar la care din cele 3 comisii de analiza a notificarilor cf. legii 10/2001 s-a impotmolit dosarul.
    Si ca bonus poate ne comunica Dl.Primar daca are in vedere ceva masuri, de luat pina la alegeri, de rezolvare intr-un fel sau altul, a dosarelor de restituiri care conform ritmului actual de lucru va constitui un job sigur pentru copii si nepotii actualilor functionari. Sporirea numarului de comisii de analiza de la 1 la 3 operata in 2013 de fostul primar, s-a dovedit a nu fi o solutie.
  • +3 (3 voturi)    
    Sos Iancului (Luni, 7 martie 2016, 13:02)

    michael22 [utilizator]

    Dupa modernizarea sos. Iancului au aparut urmatoarele:
    - distante dintre peroanele de la tramvai este de doar 5,60m insuficienta pentru ca doua autobuze sa treaca in paralel fara sa isi loveasca oglinzile. De s-au investit atatia bani in modernizarea caii de tramvai pentru a fi folosite si de autobuze, pt ca apoi sa se renunte? De ce s-a receptionat acesta lucrare tinand cont de neconformitatile aparute?
    - pe o lungime de 1 km s-au introdus 5 intersectii semaforizate noi cu toate ca traficul de pe strazile laterale nu justifica acest lucru. De ce s-a aprobat de PMB semaforizarea acestor intersectii, cu toate ca nu se respectau cerintele minime din normativul AND 600/2010?
    - de ce noile semafoare nu au sisteme de detectie a traficului, cu toate ca acest lucru era cerut prin caietul de sarcini? Cum s-a receptionat lucrarea?
    - in caietul de sarcini pentru modernizarea sos. Iancului erau prevazute realizarea de noi locuri de parcare pentru rezidenti? De ce nu s-au mai realizat?
    - Ati facut o vizita pe teren sa vedeti ce aglomerare de masini sunt pe strazile adiacente sos Iancului. Este normal sa interziceti parcarea la bordura in lipsa unor alternative de parcare pentru rezidenti? V-ati gandit ca dintre rezidenti acestui cartier mai sunt si familii cu copii mici, persoane cu handicap sau persoane in varsta? Cum se respecta prevederile normativului NP 051/2012 privind obligativitatea asigurarii locurilor de parcare pentru persoanele cu dizabilitati?
    - PMB a aprobat un PUZ si a dat o autorizatie de construire pentru MegaMall. In cadrul acestei dezvoltari exista o parcare la ultimul nivel nefolosita. A incercat cineva sa negocieze cu dezvoltatorul folosirea locurilor de parcare de catre rezidenti? Multi locuitori ai cartierelor Iancului si Pantelimon din zona de influenta ai mall-ului ar dori chiar si in schimbul unei taxe sa aiba un loc de parcare decent.
  • +5 (5 voturi)    
    intrebari Sava (Luni, 7 martie 2016, 13:05)

    CristianaDobrin1 [anonim]

    Buna ziua, domnule Sava!

    1. E adevarat ca fostii dvs asociati v-au facut o plangere penala pentru inselaciune si delapidare?

    2.Ce legaturi aveti cu firma ICT TOTALL-TERM S.R.L?

    Va multumesc!
  • +2 (2 voturi)    
    PUZ Zona de Nord - Infrastructura (Luni, 7 martie 2016, 13:34)

    gabisimion [utilizator]

    Buna ziua. Vreau sa va supun atentiei doua aspecte si va rog, daca puteti, sa raspundeti cat mai explicit. Multumesc anticipat ! 1. Cetatenii care locuiesc sau detin proprietati, dar nu pot locui, in Zona de Nord (Dr. Stegarului, Berivoiul Mare, Agatului, Muntele Gaina, etc.- Sectorul 1) platesc de multi ani, impozite comparabile cu cele din Dorobanti, dar traiesc precum in evul mediu ! In aceste conditii, lipsa infrastructurii - apa curenta, canalizare, asfalt - constiutuie cel putin "neglijenta" daca nu "abuz in serviciu" al acelora care au aceste atributiuni in fisa postului ! Cand promiteti sa rezolvati aceasta anomalie ? 2. Jandarmeria a cerut in instanta anularea PUZ ZONA DE NORD, aprobat de Consiliul General in 30.01.2014. De ce Primaria Capitalei nu s-a prezentat la Proces in data de 24.02.2016, pentru a se apara ? Are interesul sa piarda acest Proces ? Daca nu, se va prezenta la termenul din 09.03.2016, ora 8:30 ?! Va multumesc!
  • +2 (2 voturi)    
    Spitale nefinalizate - Foisor si Gomoiu (Luni, 7 martie 2016, 13:54)

    loro [utilizator]

    De ce extiderea spitalelor Foisor si Gomoiu care, conform contractelor publicate, trebuiau receptionate cu un an in urma nu sunt finalizate?
    Are cunostinta domnul primar ca la spitalul Gomoiu lucrarile sunt suspendate de la inceputul anului din cauza nedecontarii lucrarilor executate, in conditiile in care cladirea este in stadiu avansat de executie (80-90%)?
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Luni, 7 martie 2016, 14:00)

    d_barbulescu2003 [utilizator]

    Domnule Primar ne puteti spune de ce continua constructiile ilegale in Parcul Herastrau - Monument istoric de clasa A.? Cine sunt vinovatii pentru terasele consturite ilegal acolo si cum se implica Primaria Capitalei in vederea protejarii, amenajarii si conservarii celui mai cunoscut parc din Romania? Multumesc
  • +1 (1 vot)    
    caini si masini (Luni, 7 martie 2016, 14:02)

    ovibal [utilizator]

    Cand scapam de :
    -caini vagabonzi ?
    -masini abandonate pe domeniul public ?
  • 0 (0 voturi)    
    Park & Ride Pacii (Luni, 7 martie 2016, 14:58)

    eu sunt [utilizator]

    acest Park & ride era folosit zilnic de sute de masini. A fost insa inchis de mai bine de 3 ani pe motiv ca nu era profitabil.

    Spatiul e inca gol si nefolosit. De ce nu il redeschideti ?
  • 0 (0 voturi)    
    Prelungirea Ghencea (Luni, 7 martie 2016, 14:59)

    eu sunt [utilizator]

    Termen de incepere a lucrarilor ?

    Ne-am saturat pana peste cap sa facem 1 ora un drum ce in mod normal dureaza max 10 min
  • +1 (1 vot)    
    respectare benzi destinate transportului in comun (Luni, 7 martie 2016, 15:52)

    lf_iron [utilizator]

    Benzile actuale destinate exclusiv transportului in comun sunt folosite deseori ca parcare sau sunt folosite de soferi particulari fara nicio retinere.

    Ce masuri aveti in vedere pentru a impune respectarea destinatiei acestor benzi?
  • +1 (1 vot)    
    Pantelimon (Luni, 7 martie 2016, 15:58)

    Nuzic [utilizator]

    S-a vorbit mai sus de dezastrul creat prin "reabilitarea" soselei Pantelimon; 1. cand si cum aveti de gand sa rezolvati situatia grava a lipsei locurilor de parcare de resedinta? 2. de ce nu interziceti parcarea vehiculelor comerciale, a microbuzelor si a autobuzelor in oras?
  • 0 (0 voturi)    
    turma de oi in Bucuresti (Luni, 7 martie 2016, 16:02)

    Angeliu [utilizator]

    Desi pare penibil, in Bucurestiul anului 2016 inca mai avem probleme de Ev Mediu. Locuiesc in Bucuresti sector 6 si nu mai stiu ce sa fac si ce autoritati sa contactez pentru stramutarea unei turme de oi care isi duce veacul langa casa mea (si a altora) situata in respectivul sector. Am sesizat Politia Locala , am sesizat Agentia Sanitar Veterinara, am sesizat Garda de Mediu, in afara de raspunsuri evazive nu am primit nicio rezolvare de nicaieri.

    Urmatorul demers este cel la Primaria Generala a Capitalei si profit de ocazia oferita de Hotnews pentru a va semnala problema si solicita sprijinul.

    Despre dezastrul si indiferenta din Sectorul 6 nu mai zic nimic ca stiu ca nu e treaba dvs. Cu invidie ma uit la vecinii din Comuna Chiajna si conditiile cu adevarat urbane care sunt create acolo de catre omologii dumneavoastra. Comparativ cu unele comune limitrofe zona periferica de Vest a Bucurestiului este precum un sat, dar mai mare. Nu exista drumuri asfaltate, nu exista utilitati, nu exista iluminat public, iar drumurile principale nu au trotuare.

    Cam asta este nivelul discutiei in Bucuresti: oi, mizerie, subdezvoltare urbana.
  • +1 (1 vot)    
    aplicarea legislatiei (Luni, 7 martie 2016, 18:24)

    clam [utilizator]

    Nu credeti ca cea mai buna masura de descurajare a utilizarii masinilor personale ar fi ca Politia Rutiera sau organele abilitate sa isi faca datoria? Multi soferi n-ar mai circula zilnic cu masinile personale daca s-ar da amenzi zilnic, in mod sustinut, tuturor celor care blocheaza liniile de tramvai, de pilda. Aplicarea legislatiei in vigoare ar trebui sa fie suficienta, doar ca din anumite motive nu se realizeaza (poate electorale?). La fel, se pot da amenzi pentru parcare neregulamentara.
  • 0 (0 voturi)    
    Minciuna are picioare scurte! (Luni, 7 martie 2016, 19:22)

    EuSiCuMine [utilizator]

    De peste 3 ani exista o decizie definitiva si irevocabila prin care Primaria Bucuresti a fost obligata sa emita decizia de demolare a cladirii, dar se face ca ploua.
  • +2 (2 voturi)    
    intrebare pentru Catiusa, nu pentru primar (Luni, 7 martie 2016, 21:48)

    gazuldebasist [utilizator]

    Dra Catiusa Ivanov,
    V-ati deprins periculos de mult sa faceti interviuri "aranjate" cu intrebari convenabile, la care raspunsul vine de la "directii" pe semnarica. Rolul jurnalistului e sa puna intrebari incomode, asta daca se considera jurnalist si nu o flasneta a proprietarului sau redactorului sef.
    L-am intrebat pe primarul interimar ceva ce s-a repetat in alte intrebari, dar si o intrebare care viza un abuz al lui Sava de a pune in sefia interimara a unei institutii un politruc in locul unui profesionist. De ce mi-ai impins intrebarile mai pe la coada ca primarul INTERIMAR din toate punctele de vedere sa nu raspunda?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version