Serial HotNews.ro Cauzele traficului haotic din Bucuresti

FOTOGALERIE Cum dau peste cap lucrarile de toamna din Pipera traficul din estul si nordul Bucurestiului

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 12 octombrie 2015, 16:07 Actualitate | Administratie Locala

Bd. Pipera 1 - oct 2015
Foto: Hotnews
Lucrarile din Pipera (cartier al orasului Voluntari, condus de primarul Florin Pandele) au dat peste cap traficul din estul si nordul Bucurestiului. Cu cateva luni inaintea alegerilor locale, Primaria Voluntari a intetit ritmul, care coincide insa cu reluarea traficului supra-aglomerat de toamna. Asa se face ca soferii catre tranziteaza bulevardul Pipera din Voluntari stau zeci de minute blocati in trafic din cauza lucrarilor de largire a strazii, cozile formandu-se la intersectia cu str. Erou Iancu Nicolae si la giratoriul de la intrarea in Bucuresti. In plus, accesul spre Soseaua Pipera, pe sensul spre bd. Barbu Vacarescu este blocat, ceea ce duce la redirectionarea traficului pe bd. Petricani si apoi spre str. Fabrica de Glucoza, str. Dimitrie Pompeiu, doua strazi si asa foarte aglomerate, si o straduta paralela cu calea ferata.

Si soselele Andronache si Colentina sunt afectate, multi soferi alegand sa mearga pe str. Popasului si apoi pe cele doua artere pentru a ajunge spre partea de est a orasului.

Lucrarile de modernizare a arterei au inceput in primavara acestui an, iar reprezentantii Primariei Voluntari spun ca se vor finaliza la sfarsitul anului, neexistand intarzieri. Asta desi, pe teren, inca se lucreaza la introducerea retelelor edilitare, iar carosabilul este departe de a fi terminat.

Reamintim ca lucrarile din Pipera au fost puternic contestate in vara acestui an, cand sute de locuitori din cartier i-au cerut primarului din Voluntari, Florentin Pandele, sa nu transforme Soseaua Pipera in drum de mare viteza. Cetatenii erau nemultumiti ca in cadrul proiectului de modernizare a bulevardului, Primaria voia sa creasca limita de viteza la 70 km/ora si sa puna parapeti de beton si borduri intre sensurile de circulatie, ceea ce facea imposibila intoarcerea intre giratoriul de la intrarea pe artera si Sos. Erou Iancu Nicolae. Cetatenii spuneau la acel moment ca Primaria Voluntari nu i-a consultat atunci cand a elaborat proiectul. Intr-un raspuns trimis de Primaria Voluntari la solicitarea HotNews.ro, reprezentantii institutiei au anuntat in vara ca vor modifica proiectul astfel incat sa tina cont de parerea riveranilor.

In plus, lucrarile din Pipera, de data aceasta pe strada Erou Iancu Nicolae, au scos la iveala grave defecte de executie: mai multi stalpi au fost lasati pe carosabil DUPA refacerea strazii.


Ce spune Primaria despre stadiul actualelor lucrari si cand sustine ca se vor incheia:

"Conform graficului contractului de executie, pana in prezent nu exista intarzieri in realizarea lucrarilor. Lucrarile de modernizare prevad extinderea de la doua la patru benzi pe o distanta de aproximativ 6 km, introducerea retelelor de utilitati publice (canalizare menajera, canalizare pluviala, retea de apa), deviere de retele electrice si de retele de telecomunicatii, modernizarea iluminatului public stradal. Respectand avizul Politiei Rutiere, s-a lucrat pe mai multe segmente ale bulevardului, asigurandu-se in acelasi timp tranzitul autovehiculelor in zona. Lucrarile de introducere a retelelor de canalizare menajera, canalizare pluviala, retea de apa sunt finalizate pe o distanta de 5 km pe partea stanga a tronsonului de drum cuprins intre strada Toma Caragiu si pasajul suprateran Tunari (ce face legatura intre Orasul Voluntari si comuna Tunari). Pe acest segment de drum s-au realizat, de asemenea, lucrarile privind suprastructura rutiera, putandu-se circula pe stratul de asfalt deja turnat. Pe partea stanga a bulevardului, pornind de la sensul giratoriu de la intersectia bulevardului Pipera cu Soseaua Bucuresti Nord si pana la pasajul suprateran Tunari se lucreaza la realizarea sistemului de alimentare cu apa. Acesta va permite asigurarea apei potabile pentru rezidenti la parametri calitativi conform normativelor in vigoare. De asemenea, se executa lucrari de introducere a retelelor edilitare amintite anterior", se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Voluntari la solicitarea HotNews.ro.



"Pe un segment de drum de 900 de metri cuprins intre pasajul suprateran Pipera si intersectia bulevardului Pipera cu Soseaua Bucuresti Nord s-au realizat devieri ale retelelor electrice, lucrarile de introducere a retelei de canalizare pluviala fiind finalizate in proportie de 83%, a retelei de canalizare menajera de 22%, iar a retelei de apa de 17%. Extinderea zonelor rezidentiale din Voluntari a impus realizarea sistemului de canalizare ape menajere pe ambele parti ale bulevardului Pipera, cu o lungime totala de 7960 metri. Reteaua de canalizare menajera va fi echipata cu camine de vizitare ce vor permite monitorizarea functionarii acesteia. Lucrarile de realizare a descarcatorului de ape pluviale sunt realizate in proportie de 100%, in timp ce pentru canalizarea menajera si cea pluviala procentul de realizare este de 70%. De asemenea, asfaltarea este realizata in procent de 45% din totalul lucrarilor (avand in vedere si necesitatea finalizarii lucrarilor privind retelele edilitare)", mai spun reprezentantii institutiei.


Primaria Orasului Voluntari a inceput in primavara anului 2015 lucrarile pentru reabilitarea si extinderea Bulevardului Pipera. Valoarea contractului de lucrari incheiat cu Asocierea S.C. DELTA ACM `93 S.R.L.- S.C. TELEMONTAJ EDILITAR S.R.L. - S.C. ELECTROCONSTRUCTIA ELCO GIURGIU S.A. este de 52.380.666,80 lei. Lucrarile de modernizare si extindere a bulevardului Pipera au termen de finalizare 31.12.2015.

FOTOGALERIE Stadiul lucrarilor la bd. Pipera




































[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
10109 vizualizari
  • +5 (7 voturi)    
    Nici in vara lui 2016 nu e gata lucrarea (Luni, 12 octombrie 2015, 16:35)

    SergiuPanait [utilizator]

    Nu stiu unde ati vazut voi ca au intetit ritmul, ca nu pare sa munceasca prea multa lume pe acolo...
    • +4 (8 voturi)    
      vineri am trecut pe-acolo (Luni, 12 octombrie 2015, 18:34)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui SergiuPanait

      iancu nicolae-pipera-petricani si se lucra intens pe sos. Pipera. Mai au de lucru dar ritmul e bun si e posibil sa termine pana la sfarsitul anului. Intre Mega Image si pana aproape de biserica sunt relocate complet toate utilitatile si s-a turnat deja asfalt pe toate cele patru benzi. Oamenii nu au decat sa indure si sa spere ca anul electoral va actiona drept catalizator si pana la Craciun sa fie gata. Un sacrificiu ce-i drept dar odata gata viata lor se va schimba substantial in bine. Proiectul e ok, parapetii de beton trebuie sa ramana, altfel intorc toti pe unde ii taie capul si degeaba au largit drumul si crescut limita de viteza.
    • -1 (3 voturi)    
      sfidare si batjocura (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:12)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui SergiuPanait

      Cat mai trebuie sa induram de la acest penal panele si de la fina/nevasta lui supralezata vaduva vesela firea varanceanu??? cheltuie banii pe pelerinaje la Iasi cu pensionarii masa de manevra la vot iar pe platitorii de impozite grase ii batjocoreste in fiecare zi de cel putin patru ani cu lucrari incepute si lasate in paragina. Inventeaza motive false, incercand sa racordeze la apa nova, (alta hotie) pe toti cei care si-au rezolvat problema apei sapand puturi pe propietati. A impanzit toate gardurile cu panouri platite din banii publici ca apa din puturile sapate de proprietari nu e potabila. fals, pandelica, in urma analizelor, apa este foarte potabila, singura hiba e ca nu trebuie sa ne mai capusati cu ecovol si alte firme care traiesc pe seama primariei voluntari si care iti apartin. DNA oare nu vede toate aceste enormitati??? In fiecare zi ne supunem ca niste prosti acestui escroc, incolonandu-ne la cozi infernale in trafic, platind sume uriase pe combustibil si taxe pe masura pe propietati. De ce nu devine partea de voluntari pipera sectorul 7 al Bucurestiului, ca sa mai fim obligati sa tinem toata periferia colentinei pe banii si pe nervii nostri. RUSINE, pandele, ASTEPTAM ALEGERILE!
  • +4 (10 voturi)    
    Primaria face ceea ce trebuie (Luni, 12 octombrie 2015, 20:28)

    Maximus [anonim]

    Primaria face un lucru bun iar cresterea vitezei la 70 km/h ii ajuta chiar pe riverani. Intr-adevar nu vor putea intoarce acolo dar nici nu trebuie sa faca asta. Chiar in Bucuresti sunt bulevarde si sosele pe care nu poti intoarce. Intorci acolo unde este permis. Aceasta ajuta la fluidizarea traficului,
  • +3 (5 voturi)    
    eu trec in fiecare zi :( (Luni, 12 octombrie 2015, 22:58)

    break-a-leg [anonim]

    pozele sunt facute sa arate o realitate paralela :) e adevarat ca pe tronsonul dinspre lac, catre iesirea in sensul giratoriu, lucrurile arata rezonabil, dar bucata aia a fost inchisa cu totul luni intregi si, ca sa ajungem acasa, ocoleam kilometri intregi in niste busoane ireale. in rest, totul e spart, cratere nesemnalizate in care se poate face nevazut chiar si un tractor, canale suprainaltate, maldare de pamant care stau in sosea si care s-au transformat in fluvii de noroi. un haos generalizat in pipera si pe orice alta parte ai incerca sa iesi: spre colentina sau spre DN. aaa cireasa de pe tort este ca, acolo unde lucrarile sunt semifinalizate, cate o banda se transforma in parcare :D
  • +3 (7 voturi)    
    De data asta, varianta lui Pandele este corectă! (Marţi, 13 octombrie 2015, 2:28)

    rameros [anonim]

    Mi-e profund antipatic Pandele dar varianta propusă pentru Pipera (parapeți și două sensuri giratorii, la OMV și la intersecția cu Iancu Nicoale) este cea corectă, chiar dacă țipă cei din cartierul Impact. Mi se pare că autoarea articolului stă în acel cartier, altfel nu înțeleg de ce critică mereu această variantă care este, repet, cea corectă!
    • +4 (6 voturi)    
      depinde pe cine intrebi.. (Marţi, 13 octombrie 2015, 9:24)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui rameros

      Pentru locuitorii din zona, ala e DJ 200B, un amarat de drum judetean secundar, strada principala a satului lor. Traficul care tranziteaza centrul satului/orasului sau ce o mai fi acum, este anormal. Ar trebui sa existe o varianta de ocolire. Un primar care se gandeste mai intai la oameni ar fi gasit o solutie diferita - o sosea de centura, eventual doua strazi cu sens unic. Din pacate vorbim de o zona in care nu exista o comunitate de oameni, ci doar o adunatura de dubiosi imbogatiti peste noapte, incapabili sa inteleaga cat de multe ar putea realiza impreuna.
    • -1 (5 voturi)    
      Pipera (Marţi, 13 octombrie 2015, 9:57)

      dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui rameros

      Am stat in cartierul Class "impact" si sunt de acord cu ce zice articolul, si iti voi explica de ce.
      Pipera este o zona pur rezidentiala, cu ceva afaceri ici/colo dar in principiu lumea locuieste in Pipera.
      Cei din Class mai ales trebuie sa conduca in 2500 metri (asta e distanta intre cele doua intersectii) ca sa poata ajunge acasa cand vin din Bucuresti. Nu mi se pare ok. Cele doua ronduri vor avea trafic in plus, si nu putin format in mare parte din cei ce doresc sa intoarca pentru a ajunge acasa sau la un magazin cum este Billa de exemplu.
      Sa presupunem ca eu locuiesc la mijloc, pe dreapta. Ca sa merg la Billa sa iau ceva, trebuie sa merg 1 km in plus pana la giratoriul de la Iancu Nicolae acolo sa intorc, apoi sa ma duc spre giratoriul de la OMV inca 2.5 km si sa ma intorc din nou!....fac 3-4 km pentru a cumpara ceva de la un magazin la 500 metri de mine pe care nu il pot accesa nici pe jos ca sunt parapeti de beton pe mijloc!
      Pipera e prea aglomerata si locuita sa fie sosea de tranzit. Limita de viteza ar trebui sa fie 50 kmph, si sa aiba inca cel putin doua sensuri giratorii (unul la 1000 metri. Nu cred ca imi poti da exemplu de bulevard mare din Bucuresti intr-o zona rezidentiala care nu are o intersectie sau un giratoriu 2.5 km!
      • +4 (4 voturi)    
        se poate si altfel (Marţi, 13 octombrie 2015, 17:28)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        sunt de acord cu tot ce scrii, mai putin cu ultimul paragraf. toti se uita la singura sosea care trece prin centru, dar ignora din comoditate si lacomie restul strazilor. care comoditate? aia care ii face pe locuitorii cartierului Class sa se multumeasca cu o singura iesire la soseaua principala, desi ar fi putut in atatia ani sa convinga primaria sa lege sensul giratoriu direct de capatul celalalt al cartierului. si lacomie pentru ca si-au construit toti garduri peste trotuare, lasand loc doar cat sa treaca o masina pe stradutele alea inguste. care de fapt sunt niste amarate de drumuri de servitute, nu strazi in adevaratul sens al cuvantului. tu stii in Bucuresti un singur bulevard din care pornesc doar intrari care se infunda la capat? asa s-a construit in Pipera si este "meritul" locuitorilor de azi..
  • +7 (7 voturi)    
    "orasul" Voluntari (Marţi, 13 octombrie 2015, 7:18)

    mike_the_huntercanal [anonim]

    Voluntari este declarat oras, ca sa avem mai multe si sa se ascunda inapoierea noastra. Cum sa fie oras o localitatea fara canalizare si inca fara multe strazi asfaltate? E o combinatie de vile ale imbogatitilor recent ca Becali si Pandele si cocioabe din painta si case prapadite. Locuitorii nu mai sunt tarani,si nici oraseni, sunt locuitori care traiesc la marginea Bucurestiului si asa o sa ramana Voluntari chiar daca i se mai fac zeci de lucrari de modernizare.
    De fapt judetul Ilfov cu mai toate cladirile admininstrative in Bucuresti, si cu majoritatea locuitorilor care muncesc tot in Bucuresti e un judet fals,facut sa dea senatori ,deputati si primari. Pai ramane fara colegi madam Pandele, iar sotul fara primarie ar mai fi el ce este, ar ajunge un mafion marunt de provincie.
    • +4 (4 voturi)    
      Se numeste mahala (Marţi, 13 octombrie 2015, 8:59)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_huntercanal

      Ceea ce descrieti dumneavoastra: mahala. Un cartier, mahalaua X.
      Cuvantul este folosit in balcani, apare si in engleza. Doar in romana are conotatie peiorativa.
      • +3 (3 voturi)    
        intamplator.. (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        mahala in turca inseamna cartier.. :)
  • +7 (13 voturi)    
    vrei nu vrei (Marţi, 13 octombrie 2015, 7:28)

    toxx [utilizator]

    Sos Pipera e o artera importanta, faptul ca v-ati facut voi casele FIX la sosea nu e problema nimanui. A, poate si a complicilor care au dat autorizatie de constructie. In orice tara normala la cap, cartierele rezidentiale sunt la cateva sute de metri departare de o sosea principala. Si aici nu poti da vina pe comunisti, in '90 pipera era plina de fabrici si institute. Ati avut acces la informatie. Cartierul s-a umplut de case dupa anii 2000, atunci aveam si internet de mare viteza, informatii gaseati peste tot. Faptul ca ati dat 1500E pe metrul patrat de teren nu va da niciun drept sa contestati lucrari de infrastructura. Luati-va de gat cu becali si restul de snapani care au ridicat pretul zonei artificial
    • 0 (0 voturi)    
      chiar nu (Miercuri, 14 octombrie 2015, 16:01)

      break a leg [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      casele de la sosea sau de aiurea au aparut inainte ca pipera sa devina o artera importanta. pentru locuitorii din pipera sau tunari, dimieni, otopeni, afumati, este doar drumul lor catre casa. multi dintre noi stam pe acolo cu mult inainte ca toti trogloditii sa isi doreasca sa ocoleasca busoanele din oras prin pipera ca sa ajunga in "cartierele lor rezidentiale" verzi din nordul bucurestiului.

      scutiti-ne de lectii, zau asa
  • +2 (4 voturi)    
    lipsa de respect (Marţi, 13 octombrie 2015, 8:56)

    cetatean [anonim]

    Lucrarile sunt necesare, asta este clar. Ceea ce este strigator la cer este lipsa de respect fata de cei care locuiesc acolo, fata de scolile si gradinitele din zona. Nu exista niciun fel de punti de acces pentru pietoni, pentru, scolari, profesori etc. Voluntari este redat agriculturii de catre niste muncitori nesimtiti si un primar mai nesimtit decat ei.
  • 0 (0 voturi)    
    trotuarele sunt ca barnele (Sâmbătă, 2 aprilie 2016, 18:42)

    cetateanul revoltat [anonim]

    Pe langa numarul enorm de mare de spargeri ale asfaltului dupa turnare care demonstreaza o organizare de santier execrabila, se mai adauga si viziunea Primariei de a face niste trotuare de ãprox.40cm, desi loc este suficient, in ca vre-o 50-60 cm ca sa le duca pana in gardurile stradale. Dar, de ce sa nu faca Primaria lucrurile de mantuiala in Romanica, ca asa s-au obisnuit locuitorii Piperei sa fraternizeze cu cainii vagabonzi de pe strazi. Primaria, Ecovolul, hingherii toti sunt mana in mana sa lase zona in Epoca de Piatra. Oamenii merg in sir indian pe trotuare de 30-40 cm cu batele in maini sa se apere de caini. Si daca au ghinionul sa intalneasca in mijlocul trotuarului de tip barna si un stalp, atunci trebuie sa suga burta si sa treaca lateral. Deci Primarul isi doreste ca toti locuitorii sa circule cu masinile si batranii si copiii sa stea naiba in curte, nu sa iasa la cumparaturi la bul'vard La asa conducatori, tot asa alegatori care-si merita soarta, . Acestia din urma sunt pasamite iubitori de caini, au ditamai curtile si lasa cainii pe strada non-stop, ca sa scape mai usor cu responsabilitatea plimbatului cainelui in lesa, asa cum cere legea.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri