​​FOTOGALERIE Lucrarile de modernizare la Soseaua Pantelimon au circa 8 luni intarziere. Traficul in zona este de cosmar

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 2 septembrie 2015, 11:54 Actualitate | Administratie Locala

Sos. Pantelimon - septembrie 2015 - 1
Foto: Hotnews
Nervii bucurestenilor care locuiesc pe Soseaua Pantelimon sau tranziteaza zona sunt pusi la grea incercare din cauza lucrarilor de modernizare a acestei artere. Primaria Capitalei a inceput reabilitarea strazii in iunie 2013, iar lucrarile trebuiau finalizate pana la sfarsitul anului 2014. In prezent acest termen a fost depasit cu circa 8 luni, iar municipalitatea se fereste sa dea un termen clar la care va termina lucrarea. Daca pe timpul verii situatia a fost suportabila, traficul fiind redus, acum, la orele de varf,soferii asteapta zeci de minute pentru a trece de un semafor.

Situatia este cu atat mai grava cu cat in zona nu este metrou, tramvaiele nu mai circula din cauza lucrarilor de inlocuire a sinelor, iar autobuzele stau blocate in trafic zeci de minute, transportul public fiind practic paralizat.

"La infrastructura rutiera se lucreaza intre Bd. Chisinau si Soseaua Iancului si s-a demarat executia ultimului strat de asfalt dinspre Aleea Pantelimon(zona Cora). La linia de tramvai se lucreaza dinspre Cora spre Fundeni si s-a ajuns cu executia in apropierea spitalului Sf. Pantelimon. Se lucreaza de asemenea la linia de tramvai pe tronsoanele cuprinse intre Iancului si Bd. Chisinau si in intersectia Delfinului. Lucrarile la reteaua de iluminat public s-au finalizat in proportie de 75%, iar acum se lucreaza în zona  intersectiei cu Pierre de Coubertin. Semaforizarea a fost finalizata in proportie de 80 %", se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Cum arata in prezent Soseaua Pantelimon















Reprezentantii municipalitatii se feresc insa sa dea un termen pentru finalizarea lucrarii si sa spuna clar ce intarzieri sunt.

Problemele la aceasta lucrare au inceput toamna trecuta cand una dintre firmele din consortiul care a castigat licitatia pentru executia lucrarii - Tehnologica Radion - a intrat in insolventa. In plus, au fost probleme cu retelele edilitare.

"Acum lucrarea este gata in proportie de 25%. Fiecare tronson va fi gata in functie de cand au inceput lucrarile. Din nefericire, am stagnat vreo 3 luni din cauza intrarii in insolventa a unuia dintre constructori, insa lucrarile au fost preluate de cealalta firma din asociere. Lucrarile au fost reluate de la 1 decembrie 2014. Tronsonul intre Cora si Morarilor trebuie sa fie gata in mai 2015, Morarilor-Chisinau, unde am avut probleme si cu instalatiile de la RADET va tine pana in noiembrie, timp in care vom realiza si bucatica intre Chisinau si Iancului. Ne dorim ca la sfarsitul lui 2015 toata lucrarea sa fie gata", declarau la inceputul acestui an reprezentantii municipalitatii.

Vestea buna este ca macar lucrarile de reabilitare a Sos Iancului, incepute odata cu cele la Soseaua Pantelimon sunt aproape finalizate.

"Lucrarile la infrastructura rutiera sunt finalizate. Marcaje rutiere finalizate. Linia de tramvai este finalizata, semaforizarea finalizata. Iluminat public - 95%. Lucrarile de amenajare la spatiile verzi  sunt executate in proportie de 70% si vor fi finalizate spre jumatatea lunii septembrie cand va incepe perioada vegetativa care va permite plantarea gazonului", spun reprezentantii Primariei Capitalei.


Cum arata in prezent Soseaua Iancului




Lucrarile de reabilitare a celor doua bulevarde au inceput la jumatatea lunii iunie 2013 si includ construirea unei parcari park&ride langa Cora Pantelimon. Reprezentantii Primariei Capitalei promiteau ca vor finaliza cele doua bulevarde in toamna anului 2014. Lucrarile se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect.

  •         Ce lucrari implica modernizarea celor doua artere:



Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

-  pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate, prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare;

- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole;

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;
 
- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.

Soseaua Iancului


- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;










7828 vizualizari
  • -2 (18 voturi)    
    SUNT FOART INCANTAT... (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:14)

    schroedinger [utilizator]

    Ca solutia aleasa a fost de ingustare a cailor de rulare prin montarea de borduri in zona centrala pentru separarea accesului tramvaielor!
    Este o inventie imbecila, cuvintele nu o pot descrie, in abesenta locurilor de parcare! Nu vreau sa ma gandesc la un dezastru natural sau un accident in lant!
    Dar, felcerul are grija de noi si va pune borduri si la separarea benzilor in locul vopselei!
    • +8 (14 voturi)    
      stai asa (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:55)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      problema ta e ca au pus borduri si nu mai poti intra peste liniile de tramvai?
      accident in lant? pai ce e autostrada ca sa fie asta o problema?
    • +14 (16 voturi)    
      transportul in comun trebuie eficientizat (Miercuri, 2 septembrie 2015, 13:00)

      gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Eficientizarea transportului in comun e un lucru bun, intr-un tramvai incap mai multi oameni decat in 100 de masini in care e o singura persoana (majoritatea merg singuri) mai ales ca traficul creste la orele de varf cand oamenii vin/se duc la servici, nu trebuie cei care folosesc transportul in comun sa sufere din cauza celor care se incapataneaza sa foloseasca masina intr-un oras proiectat pentru mult mai putine masini.
      • -1 (5 voturi)    
        gigele (Miercuri, 2 septembrie 2015, 14:50)

        becher [anonim] i-a raspuns lui gigi1

        cand ai mers ultima data cu tramvaiul pe linia 14?
        naivule...
      • -2 (4 voturi)    
        DA GIGELE! (Miercuri, 2 septembrie 2015, 17:05)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

        Si sa manance la cantina restaurant a intreprinderii, eventual pe cartele!
        Marshhhhhhhhh!
      • 0 (0 voturi)    
        Transportul în comun (Miercuri, 2 septembrie 2015, 18:10)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

        Nu asta e problema cu lucrările. De fapt, pe șoseaua Pantelimon liniile de tramvai erau rareori blocate de mașini. Într-adevăr, însă, liniile de tramvai erau foarte proaste, și făceai 1000 de ani mergând cu tramvaiul de la Stadionul Național la Cora cu 10 km/h; și de mai dădea și cu capul de toți pereții. Asta era, deci, necesar și la început chiar am salutat ideea.

        De ce a trebuit însă să extindă perimetrul lucrărilor și să mute bordurile alea de pe margini până înspre mijlocul străzii? Ca să rămânem cu o bandă de circulație din trei? Și să nu avem mai multe locuri de parcare?
      • +1 (1 vot)    
        Partea bună (Miercuri, 2 septembrie 2015, 18:13)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

        Partea bună e că am văzut și eu cum arată comuna Dobroești, iar străzile Hățișului și Ciocârliei au devenit din alei/drumeaguri laterale artere principale ale Bucureștiului.
        • 0 (0 voturi)    
          aprobat (Miercuri, 7 octombrie 2015, 14:37)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

          lucram in Pipera si stateam langa Sp. Pantelimon, traseul era asa:
          Dimineata, 9:20 -> iesire vergului, prin spate la LIDL, traversat pe CHisinau, Dna Ghica pana la intersectie prin spatele circului foamei si tot inainte spre Pipera. Timp: 20-25 min
          Seara, 17:30-17:45 -> dimitrie pompei, stanga spre pipera, facut dreapta pe Popasului, traversat Stefanesti pana la pod la Europa, sos Colentina, Sportului, Campul cu Narcise, Fundeni, Teiului, Dobroesti, capat 14 (pe hatisului ma scotea fix langa blocul turn unde sapasera aia si nu mai puteai trece) Timp 45 min. Distanta dus: 9.2 km, Distanta intors : 14 km. In Dubai stau la 29 km de birou, si fac distanta asta in 25 de min :)
    • +3 (3 voturi)    
      :( (Miercuri, 2 septembrie 2015, 15:10)

      ics [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      lucrari facute de firma unui infractor dovedit, aprobate de si intarziate de o administratie publica profund corupta si care are o mare durere in cot de public si in general de amarasteni, pardon bucuresteni.

      merita din plin tot ceea ce li se intampla.
      consiliul , primarul, a fost votat prin absenta celor care NICIODATA nu merg la vot pentru ca lehamitea bucuresteanului e mare cand e vorba de alegeri.
      cine isi aduce aminte prezenta la vot a bucurestenilor , sa spuna daca a sarit vreodata mai mult de 30-35%.

      ete de aia o sa mai dureze inca 10 ani pina o sa termine de ingustat drumul pantelimonului si la sfarsit o sa il taie bucati bucati, ca au uitat cine stie de retele.
  • +8 (12 voturi)    
    aberatii marca Oprescu (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:33)

    Bogdan31415 [anonim]

    0. Au taiat copaci.
    1. Au redus spatiul verde.
    2. Au redus locurile de parcare
    3. Au marit trotuarele si au pus mai mult asfalt.
    4. si mai e mare problema: de la 3 -4 benzi care se puteau folosi pe directia inainte au bagat borduri pt o banda special pt dreapta. Inutil.
    #josOprescu

    Si unele zone le-a amenjat Ontanu acum 2 ani. Si vine Oprescu si le distruge si le reface la loc.
    #1primarienu7
    • 0 (2 voturi)    
      NU MAI SCRIE ASA CEVA.... (Miercuri, 2 septembrie 2015, 17:03)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan31415

      Ca te umpli de minusuri! Uita-te la mine.
  • +13 (13 voturi)    
    metrou (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:37)

    uu [anonim]

    pai cand termina incep lucrarile la metrou ... ha ha
  • +12 (12 voturi)    
    Stati putin (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:40)

    eGerula [utilizator]

    ca acusi incepe scoala. Sa vezi atunci aglomeratie la 7:30 si pe la 12.
  • +12 (12 voturi)    
    S-o fi iscat ceva galceava in targ... (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:41)

    benicio [utilizator]

    Asta tine de Primaria Generala parca. Deci ce asteptari aveati? Nu ca ar fi fost mai bine daca tinea de sectorul 2...

    Initial or fi facut contract pe o suma, in ideea ca vor veni ulterior cu aditionale de majorare. Dupa care s-or fi speriat de ultra-mega-hiper-vrajitoarea cea rea DNA si s-a blocat totul, pentru ca la pretul din contractul initial nu e rentabila lucrarea. E un scenariu posibil, plauzibil si probabil.
  • +11 (11 voturi)    
    o mare bataie de joc (Miercuri, 2 septembrie 2015, 12:51)

    pauleta [anonim]

    Aceasta reabilitare este o mizerie, o bataie de joc pe banii nostri. Au reusit sa ne tina de mai bine de 2 ani in praf, au taiat copacii, au redus prin reamenajare locurile de parcare, au creat o bretea care blocheaza accesul din sos. Pantelimon la aleile dintre blocuri sau cum e la liceul Blaga unde nu se mai poate intra decat de pe bretea (ma intreb cum o sa intre o masina de pompieri in caz de incendiu). Ca sa nu mai zic ca mai intai au reamenajat strada, dup-aia s-au apucat de reamenajat linia de tramvai si au spart din nou strata in foarte multe locuri. In continuare sunt guri de canal care sunt supra-inaltate 10cm, o placere sa le iei cu masina.
  • +11 (11 voturi)    
    Încet și prost.Asta-i marca Oprescu. (Miercuri, 2 septembrie 2015, 13:08)

    vali47 [utilizator]

    În ce constă modernizarea dacă nu rezolvă problemele de circulație fluentă?Fără rezolvarea parcărilor nu au făcut nimic.În București se circulă greu pentru-că benzile de circulație sunt ocupate cu mașini parcate sau oprite temporar,normal,doar este oraș și când circuli cu mașina trebuie să și oprești undeva.Ei asta nu văd oamenii lui Oprescu,că Bucureștiul este oraș și oamenii au nevoie să oprească,să parcheze.Dacă se eliberează benzile de circulație,gândind locuri de oprire și parcare,nici nu mai ai nevoie de modernizări,lărgiri și alte cheltuieli inutile,plus nervii,praful,zgomotul și mizeria.Oraș administrat de un doctor!Arată ca o hazna.
  • +11 (11 voturi)    
    aviz (Miercuri, 2 septembrie 2015, 13:17)

    nahir [utilizator]

    celor care l-au votat pe oparescu.
    sa-l mai voteze pana o sa stea 1000 ani primar general si o sa aiba parte tot de numai explicatii de 2 bani, ca in cazul pasajului subteran de la piata sudului, unde datorita lui s-au pierdut 40% din fondurile europene.
  • +10 (10 voturi)    
    probleme suplimentare (Miercuri, 2 septembrie 2015, 13:23)

    alexandru [anonim]

    In plus, odata cu deschiderea noului mall, nu numai ca au crescut valorile de trafic dar permaanent in fata acestuia stationeaza taxiuri si alti soferi care nu utilizeaza parcarea astfel ca acea zona a devenit efectiv o capcana pt cei care trebuie sa o tranziteze. Largirea nu a fost gandita corespunzator, nu este utilizat spatiul eficient. Si oicum, e doar o cheltuiala inutila, fiindca atunci cand se vor termina aceste lucrari va fi spart totul din nou, caci sa nu uitam, incep lucrarile la metrou, linia care s euneste cu cea din Drumul Taberei.
    Lasati orice speranta. sisific...
  • +4 (8 voturi)    
    Ciocu mic (Miercuri, 2 septembrie 2015, 13:51)

    Trojan.H [utilizator]

    Toata populatia Bucurestiului se innebuneste dupa copilul generalului de securitate crescut in Primaverii.
    Asa ca: ciocu mic!
  • +8 (8 voturi)    
    Pe sos Pantelimon... (Miercuri, 2 septembrie 2015, 14:08)

    prompt [utilizator]

    ...proiectantul Via Design...parca...a facut cel mai neprofesionist proiect posibil prin care a bramburit circulatia, parcarile, spatiile verzi,etc. Nu ma refer la perioada de construire ci la perioada de dupa ...inaugurare! Se vor crea situatii imposibile in trafic, masinile se vor parca tot pe carosabil(vezi si sos.Iancului, unde in prezent se face slalom printre masini parcate efectiv in drum). Intr-un cuvant va fi un cosmar pentru circulatia din zona cu nimic diferit de ce e in prezent. Risipa incredibila de borduri, piste de biciclete absolut nefunctionale, zone cu trotuare inundate la cea mai mica ploaie, iluminatul deficitar, etc, etc, etc, ma fac sa regret sos Pantelimon de dinaintea lucrarilor. Cine a gandit proiectul, dar, mai ales cine l-a aprobat, a facut un deserviciu imens cetatenilor Bucurestiului!
  • +3 (3 voturi)    
    lucrare inutila (Miercuri, 2 septembrie 2015, 14:54)

    Dorin [anonim]

    Lucrare absolut inutila, bani cheltuiti fara cap. Tipic pentru nulitatea de Oprescu.
  • +1 (1 vot)    
    Îmbunătățire? (Miercuri, 2 septembrie 2015, 18:06)

    aqualung [utilizator]

    "pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate, prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare;"

    Pe timpul lucrărilor s-au plantat semne de circulație care interzic oprirea în afara aleilor laterale cu parcare. Cei care au parcat (și nu oricum, în diagonală, parcare care blochează nu una, ci două benzi) în zona respectivă nu au niciun deranj. Poliția nu numai că nu încearcă să facă ceva ca să deblocheze primele două benzi, ei chiar participă la haos, fiind primii care parchează neregulamentar (m-aș mira să treceți pe lângă secția de poliție de la intersecția cu Morarilor și să nu vedeți măcar un Logan de poliție parcat în diagonală cu fundul în mijlocul benzii a doua de preselectare).

    Există vreun indiciu că după terminarea lucrărilor se va schimba ceva? Nu. Deci în niciun caz nu va avea șoseaua Pantelimon din nou 3 benzi, tot la o singură bandă au redus-o.

    Nu o să avem norocul pe care l-am avut cu Pasajul Marii Inutilități de la Mihai Bravu, unde după patru ani de chinuri am ajuns în final măcar să circulăm la fel ca înainte. Aici, după trei ani de chinuri, o să circulăm mai prost. Votați Oprescu.
  • +1 (1 vot)    
    ontanule, oprescule! Nilăăă, Achimeee!!! (Joi, 3 septembrie 2015, 9:22)

    azbociment [anonim]

    Si capac la toate suferintele provocate cetatenilor de lucrarile executate haotic este aprobarea primarului doctor general Ontanu de a se construi un kaufland si un mall chiar la sosea. Aglomeratia pe soseaua Pantelimon este rezultatul aprobarilor date de Ontanu si consiliul local sector 2.
  • 0 (0 voturi)    
    hotie PSD (Joi, 3 septembrie 2015, 19:36)

    anonim [anonim]

    Ce CRETINI fuck "reportaje"!!!
    Ii ia la intrebari pe cei 5-6 angajati..., "smecherii" cu minim/economie.
    Ia-i la 11m pe PORCII care au furat, pardon contractat, HOTII din primarie!!!
  • 0 (0 voturi)    
    La capatu lu 14 (Miercuri, 7 octombrie 2015, 12:38)

    nausea [anonim]

    Pe cel care a facut arhitectura la strada + parcari l-as perpeli la foc mic si i-as scoate maduva prin calcaie.

    Din 10 locuri de parcare au ramas doar 7, strada lata e acum ingustata, Strazile pentru riverani sunt folosite doar de smecheri sa sunteze coloana. Au fost blocate strazile, iesirile in bulevard, nu mai au cum sa vina salvarea sau pompierii, domane fereste de ceva. Nu mai ai cum sa vii din Vergului in Pantelimon, cu sa iesi de la gradinita 23, cu sa duci mortul la biserica Marcuta! Daca vin dinspre Iancului, ca sa intru cu masina unde locuiesc trebuie sa intorc la Cora.
    5 randuri de borduri, stalpi pe mijlocul drumului, reasfaltare de 3-4 ori.
    Pentru cine ati facut strada, ca nu e pentru cetateni?
    Hotilor, incompetentilor!
    • 0 (0 voturi)    
      eu (Miercuri, 7 octombrie 2015, 14:43)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui nausea

      am evitat sos pantelimon si iancului de cand au inceput lucrarile, am folosit doar basarabia si vergului ... sau dobroesti. prima data cand am ajuns in zona mega mall, m-am crucit cu 2 maini cand am vazut ce au facut idiotii acolo ...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version