Topul marilor orase din Romania in privinta serviciilor publice: Cluj Napoca pe primul loc

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 10 august 2015, 11:15 Actualitate | Administratie Locala

Piata Mihai Viteazul din Cluj Napoca
Foto: Primaria Cluj
Cluj Napoca se claseaza pe primul loc intr-un clasament al modului in care marile orase din Romania performeaza in privinta serviciilor publice locale. Clasamentul a fost realizat de Institutul de Politici Publice (IPP) si masoara cat de eficient au fost administrate cele mai reprezentative servicii publice locale in municipiile mari.

Evaluarea performantelor a luat in calcul indicatori tehnici si financiari pentru urmatoarele servicii:
  • alimentare cu apa si canalizare
  • salubrizare
  • termoficare
  • iluminat public
  • transport public

La aceste criterii s-a adaugat si votul cetatenilor din aceste municipii pentru fiecare serviciu in parte.

Analiza realizata de IPP arata ca la nivelul tuturor municipiilor analizate cel mai eficient serviciu public este cel de salubrizare, iar cel mai slab administrat serviciu este cel de alimentare cu apa si canalizare.











20973 vizualizari
  • +44 (48 voturi)    
    Ce zice Antena3? (Luni, 10 august 2015, 11:19)

    fdaniel [utilizator]

    Hahaaa, c'est pas possible :)
    Acest primar basist a facut el toate astea?
    Si nici nu stie sa faca spagatul.

    Nooo, sigur e o manarie iudeo-masono-basista .
  • +48 (52 voturi)    
    Bravo Cluj! (Luni, 10 august 2015, 11:23)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Se vede ca au un primar normal si nu un psihopat cum avem noi in Bucuresti...
    • +14 (16 voturi)    
      Bucurestiul (Luni, 10 august 2015, 12:24)

      Mr John [anonim] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      N-are psihopat ci un fariseu. cu primul inteles
    • -21 (25 voturi)    
      clasament facut la cererea lui Boc ? (Luni, 10 august 2015, 12:35)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Ati uitat de groapa de gunoi ? Inca se sufoca un cartier "de mana a doua" din Cluj cu gunoaiele care nu mai au loc in groapa.
      • +14 (16 voturi)    
        Colonele pe loc repaus-groapa-i a C.J. (Luni, 10 august 2015, 13:21)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Groapa de gunoi din Cluj sau Centrul Integrat de Management al Deșeurilor(CMID) este contractul cu cele mai mari întârzieri din istoria investițiilor județului Cluj. Cu toate că în contractul inițial semnat de Consiliul Județean(CJ) Cluj cu firma Confort se arăta ca termen inițial de finalizare a lucrărilor martie 2013, contractul nu a fost finalizata nici în august 2015.
        La contractul inițial s-au adăugat patru acte adiționale !!?
        Contractul pentru Groapa de Gunoi a fost reziliat de catre CJ Cluj pe 10 noiembrie 2014. De atunci si pana astazi oficialii CJ Cluj nu au reusit sa reia lucrarile la CMID si sa urce pe SEAP noua licitatie.
        O expertiză întocmită de specialişti în inginerie geotehnică la cererea reprezentanţilor Consiliului Judeţean (CJ) Cluj. arata ca viitorul centru de deşeuri prezintă un pericol iminent de alunecare, care poate surveni într-o perioadă relativ scurtă de timp, în cazul unui cutremur sau a unei ploi masive.
        Tot expertiza a scos în evidenţă faptul că nu a fost respectat proiectul. Pe de o parte nu a fost respectat sub aspectul cantităţii - atât la săpătură, cât şi la stratul drenant - şi, pe de altă parte, scoate în evidenţă faptul că nici calitatea materialelor nu respectă proiectul tehnic. Riscurile sunt destul de mari: dacă acest drenaj nu fucţionează, apa nu se drenează, ceea ce duce la o acumulare de apă şi la o spargere a fundului de celulă, astfel că există posibilitatea de a se polua zona,
        Proiectarea lucrărilor pentru fazele documentaţiei de atribuire şi proiect tehnic, plus caiet de sarcini a revenit consorţiului format din Kocks Ingenieure (Germania), Enviroplan Consultants & Engineers (Grecia), EPEM SA Environmental Planning Engeneering and Management (Grecia) şi Romar Consulting (România). Executarea lucrărilor a revenit asocierii Atzwanger (Italia), Lduner Impianti (Italia), Confort SA şi VEL Service (România). Lucrările de execuţie au început în 2012, constructorul fiind Confort SA. La sfârşitul lui 2012 acest constructor
      • -3 (11 voturi)    
        Sa nu uitam! (Luni, 10 august 2015, 14:13)

        adrian enache [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ...si de proiectul pistelor de biciclete. S-au investit 18 mil de lei (4 mil de euro). Nu exista piste decat razlet si aiurea prin oras, nu exista statii de inchiriere functionale, nu exista biciclete de inchiriat.

        Sa nu uitam si de banii alocati fara licitatie de catre primarie organizatorilor festivalului Untold. 4 mil de euro pare cifra preferata cand e vorba de furat din banii cetatenilor!
        • +2 (4 voturi)    
          Care ai dat minus zi si de ce ;) (Luni, 10 august 2015, 15:46)

          adrian enache [anonim] i-a raspuns lui adrian enache

          Ca sa nu inteleg si eu gresit cum c-ar fi postaci PD (scuzatz, PNL :D)
      • 0 (0 voturi)    
        colonele!! (Marţi, 11 august 2015, 5:53)

        rares.d [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Iar tu vesnic nemutumit cu groapa ta de gunoi!! "ti-am mai spus se va rezovla "cu una noua si nu numai noua dar si ecologica!! :)) si sa vad ce mai ai de spus din nou?? ca de fapt guvernul o facut clujul, orasul de astazi, nu boc cu echipa de consilieri locali. Pana si institutul de politici publice nu-i deacord cu tine!! hahahaha
    • +15 (17 voturi)    
      voi n'aveti un pshopat (Luni, 10 august 2015, 13:06)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      aveti un bandit, un mare hotzoman, comparabil numai cu bonbon la metode si apetit la furat....
      arata ca un jmecheras, cu vocabular de mistocar, tipic pt, copiii stabilor din komnizm.
    • +6 (6 voturi)    
      In ce oras v-ar placea sa traiti? (Luni, 10 august 2015, 20:34)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Intr-un sondaj recent, cred ca la Gandul.info, la aceasta intrebare primele trei orase din sondaj au fost:
      Cluj, Sibiu si Brasov.
      Acesta va fi trendul in urmatorii ani pentru cei care nu pleaca din tara: cocalarii ramin Est iar baietii buni in Vest. Previziunea mea este ca in 20-30 de ani adevarata capitala va fi Clujul.
  • -27 (35 voturi)    
    salubrizare?? (Luni, 10 august 2015, 11:28)

    jean [anonim]

    de ce e clujul pe primul loc? parca s-a inchis groapa de gunoi din cluj si duceau gunoaiele in alte judete. asta e buna administrare??
    • +7 (11 voturi)    
      Foarte Bine (Luni, 10 august 2015, 11:33)

      Euclid [anonim] i-a raspuns lui jean

      Decat se fie gunoaie in Cluj sa mai bine in alta parte :)
      Ce conteaza, oricum cetatenii platesc mai mult :)
      • -10 (16 voturi)    
        ce vorbesti domnule ? (Luni, 10 august 2015, 12:37)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Euclid

        Gunoaiele sunt aruncate intr-o zona rezidentiala, pana sa fie transportate in alte judete. Si cei din cartierul ala platesc salubrizarea, doar ca sa aiba un focar de infectie langa ei.
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai citit articolul! (Marţi, 11 august 2015, 8:04)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui Euclid

        Daca citeai articolul vedeai ca clujenii platesc pentru salubrizare mai putin decat in Brasov sau Oradea, si aproape jumatate decat in Sibiu.
    • +29 (31 voturi)    
      Ce-are prefectura... (Luni, 10 august 2015, 11:41)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui jean

      cu ... prefectura?
      s-a inchis groapa de gunoi care deserveste multe localitati si, CHIAR SI IN ACESTE CONDITII, Clujul sta bine la salubrizare! E un punct in plus nu in minus.
    • -15 (19 voturi)    
      corect!! (Luni, 10 august 2015, 11:53)

      lili [anonim] i-a raspuns lui jean

      Clujenii se plang de situatia gunoaielor, autoritatile le duc la sute de km distanta, marind pretul lor si Clujul e pe primul loc la salubrizare?!
      Aiureli!
      Halal clasament, maine poimaine vedem Romania pe primul loc in UE, la nivel de trai!
      Uite aici ce scrie Vocea Transilvaniei, in Aprilie 2015!!
      "Gunoaiele Clujului, problema spinoasă a comunității. Cu vechea rampă deja plină, CJ Cluj vrea să cumpere teren să amenajeze o nouă rampă TEMPORARĂ

      Gunoaiele Clujului au ajuns o problemă spinoasă pentru adminitsrația județului. Peste 2 luni, clujenii riscă să rămână cu gunoaiele neridicate, după ce Garda de Mediu a avertizat, încă în urmă cu o lună, că pe rampa de gunoi temporară de la Pata Rât, deșeurile vor mai putea fi depozitate doar până în luna iunie. Apoi, în lipsa unui centru integrat de management al deșeurilor, care a devenit un fel de Fata Morgana pentru Cluj, clujenii riscă să rămână cu tomberoanele de gunoi neridicate, din cauză că nu mai există spațiu de depozitare.
      Vechea rampă e plină,se caută soluții pentru o altă rampă. Tot temporară
      Cu două luni înainte de expirarea termenului în care gunoaiele nu mai pot fi depozitate pe actuala rampă de gunoi de la Pata Rât, consilierii județeni au convocat pentru sfârșitul acestei săptămâni o ședință extraordinară de Consiliu Județean, în care vor decide dacă achiziționează 2 hectare de teren de la comuna Feleacu, pentru a amenaja o nouă rampă provizorie de gunoi. Iar inițiativa nu le aparține în totalitate, ci a fost nevoie ca primarul Clujului, Emil Boc, să meargă în fața consilierilor județeni în timpul ședinței de consiliu,să le ceară implicarea în rezolvarea problemei deșeurilor."


      http://www.voceatransilvaniei.ro/gunoaiele-clujului-au-ajuns-gunoaiele-clujului-problema-spinoasa-a-comunitatii-cu-vechea-rampa-deja-plina-cj-cluj-vrea-sa-cumpere-teren-sa-amenajeze-o-noua-rampa-temporara/
      • +11 (15 voturi)    
        lilisor contra (Luni, 10 august 2015, 13:11)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui lili

        macar, asa duse la distanta, costisitor, dar orasul arata curat. iar la veniturile clujenilor, cativa lei in plus e vax.
        mergi in orasele salubrzate de societatea Polaris, si'ai sa vezi preturi, plus mizerie.
        cat despre aspecul curateniei in oras, am vazut multe orase cu gunoiul pe si langa trotuare, cu cosuri de gunoi furate si date al fier vechi.
        sa nu mai vorbim de anumite cartiere din buc. care nu au nici canalizare si gunoaiele se arunca direct pe fereastra bucatariilor de la blocuri. si nu numai in ferentari. in multe locuri de la periferii, sectorul 5 fiind campion.
    • +11 (13 voturi)    
      Va fi cel mai modern din centrul Europei (Luni, 10 august 2015, 13:32)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui jean

      Staţie de tratare mecano-biologica a deşeurilor biodegradabile, staţie de sortare deşeuri reciclabile, infrastructura adiacentă de alimentare cu apă, alimentare cu energie electrică, reţea de incendiu, execuţia celulei nr. 1 de depozitare deşeuri de 7,76 ha, drumuri interioare, clădire administrativă, zonă de intervenţii utilaje, zonă de spălare a roţilor, staţie epurare levigat, staţie de combustibil, reţele incintă, sistem captare gaz din depozit, lucrări de protecţie împotriva inundaţiilor, zonă de recepţie deşeuri, cabină pentru personalul de supraveghere, monitorizarea mediului.
      Dati-il lui Oprescu sa-l conspecteze !!!
  • +9 (25 voturi)    
    et les panneaux indicateurs? (Luni, 10 august 2015, 11:30)

    Gerard Delaloye [anonim]

    Il manque encore une chose à Cluj: des panneaux indicateurs poour les automobiliste! Je me suis récemment perdu dans la ville et n'arrivais plus à en sortir.
    • +2 (18 voturi)    
      nu zau! ai fi primul pierdut si negasit (Luni, 10 august 2015, 12:29)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui Gerard Delaloye

      si pe oricine ai intrebat in Cluj sa facut ca ploua ??? n-as crede. Inducatoarele rutiere sint OK dar depinde ce cauti.

      Lasa fumurile deoparte, daca nu stii intreaba si vei primi raspuns. Sigur un/o tinar/a de pe strada iti va raspunde in engleza ori germana, fraceza, italiana , spaniola...samd
      • +3 (7 voturi)    
        asta cu intrebarea mergea acum 100 de ani (Luni, 10 august 2015, 14:21)

        d [anonim] i-a raspuns lui mnicku

        astazi, cel putin in Europa, nu se mai practica.

        domnul Delaloye are dreptate: panourile nu sînt suficiente si nu ii ajuta prea mult pe cei nefamiliarizati cu Clujul. in conditiile in care in Cluj incep, in sfîrsit, sa vina turisti straini, insuficienta panourilor si a indicatoarelor e un handicap serios. sa speram ca lucrurile se vor schimba dupa terminarea santierelor publice din aceasta vara.

        faza cu "fumurile" este absolut deplasata. un dram de politete in plus nu v-ar strica...
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Luni, 10 august 2015, 14:48)

        MonaB [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        raspuns tipic romanesc!
  • -13 (21 voturi)    
    Sondaje imposibil de crezut (Luni, 10 august 2015, 11:32)

    Fals! [anonim]

    Din moment ce Clujul a ales sa livreze gunoiul menajer pentru a fi depozitat in Oradea, nu pot intelege cum este pe primul loc la...salubrizare. Sa fim seriosi! Au o problema cu groapa de gunoi.
  • -6 (28 voturi)    
    e cumva un articol sponsorizat de primăria cluj? (Luni, 10 august 2015, 11:44)

    s [anonim]

    stau de 35 de ani în cluj, și dacă ce văd în jurul meu e pe primul loc în țară mi-e groază să mă gândesc ce e în altă parte...
    • +13 (21 voturi)    
      mai iesi putin din cluj (Luni, 10 august 2015, 11:59)

      d [anonim] i-a raspuns lui s

      .
    • +6 (16 voturi)    
      ... (Luni, 10 august 2015, 12:10)

      Asmodeu [anonim] i-a raspuns lui s

      Poate sa va si fie groaza.
      Sa vezi senzatii tari prin alte orase(!) cand te duci la urgente cu copilul si ti se spune sa te duci la 30-40 de km pentru ca ei nu au chirugie pediatrica.
      In Cluj, (macar) problema asta nu exista.
    • 0 (14 voturi)    
      Mda (Luni, 10 august 2015, 12:37)

      MM [anonim] i-a raspuns lui s

      Stai de 35 de ani dar stai degeaba. Vorba ta "stai", si nu faci nimic. Clujul nu are nevoie de oameni care "stau". Are nevoie de oameni cu atitudine si activi. Decat sa stai aici mai bine ai pleca. Fara suparare. Uita-te in jurul tau si pleaca, preferabil cat mai departe.
    • -4 (14 voturi)    
      Exact (Luni, 10 august 2015, 13:07)

      RedGuard [utilizator] i-a raspuns lui s

      Nu știu ce mare oraș e Clujul. Drumuri pline de gropi/denivelări/guri de canalizare la alt nivel.

      Apoi străzile principale sunt toate sub reparații de o grămadă de timp. Horea/Avram Iancu sunt de prea mult timp în reconstrucție pentru o palmă de asfalt. Mai ales că se pune asfalt direct peste pământ pe Avram Iancu. În fața gării, pentru 100 de metri de drum, bleah. Podul ăla din Mihai Viteazu care s-a dărâmat o să fie reparat la Paștele Cailor. Ziceau anul viitor la sfârșit. Dar e ok, circulă (și stau la semafor) mașinile pe el.

      În trafic mereu și mereu nu se respectă nici o lege. Ți se bagă în față când au cedează trecerea, nu semnalizează când virează, etc. Să treci pe trecera de pietoni e o aventură. Toți merg cu viteză și se așteaptă tu, ca pieton pe trecere, să aștepți să treacă toate mașinile.

      Locuri de parcare, poate acum că e vară, în rest în centru nu ai nici o șansă. Mașini parcate pe treceri de pietoni, în intesecții, în stațiile de autobuz, nu există drum de două benzi unde prima bandă să fie utilizabilă, înafară de Turzii că nu ai ce face acolo oricum.

      De fiecare dată când ies din casă pornesc cu gândul „Oare ce lipsă de civilizație voi întâlni azi?”
    • +5 (7 voturi)    
      . (Luni, 10 august 2015, 14:49)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui s

      Desi sunt nascut si crescut in Cluj, sunt adeptul mediocritatii orasului. Nu este un oras iesit din comun. Economia se misca bine, dar se poate si mai bine. Administratia este mediocra si sunt multe probleme care nu au fost rezolvate. Avem putine parcuri si putine cladiri istorice insemnate. Ne mandrim cu un parc caruia ii spunem "Gradina Botanica", iar cel mai recomandat obiectiv turistic de catre clujeni este...Salina Turda. Insa daca vizitezi celelalte orase importante ale tarii si le privesti intr-un mod cat mai obiectiv, ajungi cu siguranta la concluzia ca, de fapt, niciun oras n-a iesit din mediocritate. Am calatorit prin aproape toate orasele importante, insa n-am fost impresionat de absolut niciun oras. Clujul va fi mereu printre primele locuri in diferite clasamente, insa nu pentru ca la Cluj viata este extraordinara si traim mai bine decat in Monaco, ci din cauza ca, intr-adevar, marea majoritate a oraselor o duc mult mai rau.
      • +8 (10 voturi)    
        singuri ne punem piedici (Luni, 10 august 2015, 16:30)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui radukku

        cladiri insemnate dpdv arhitectural / estetic sînt într-adevar putine. însa asa putine cum sînt, trebuie sa recunoastem ca, în toata România, doar în Bucuresti sînt mai multe decît în Cluj.

        cladiri insemnate dpdv istoric ar fi la Cluj destule, insa cei mai multi clujeni nu le cunosc din motive strict nationaliste.

        noi, clujenii, nu vrem sa ne promovam patrimoniul istoric. un exemplu: în orasul nostru s-a nascut regele Matia, cel mai mare rege al Regatului Ungar în perioada în care Regatul Ungar era unul dintre cele mai puternice state din Europa. într-o mie de ani de istorie singeroasa, doar Matia si Napoleon au reusit sa cucereasca si sa stapîneasca Viena.

        Ajaccio se promoveaza ca orasul de origine a lui Napoleon, Gand se promoveaza ca oras de nastere a lui Carol Quintul. Clujul NU se promoveaza ca oras de nastere a lui Matia din aceleasi motive din care Turda NU se promoveaza ca orasul in care s-a semnat primul edict de toleranta religioasa din Europa.

        oamenii sînt atrasi de povesti (daca n-ar fi asa, n-ar mai exista publicitate; cei ce lucreaza in vînzari stiu ce ar insemna asta). Clujul si Turda cu siguranta au cu ce construi povesti interesante nu doar pentru locuitori, ci pentru toti europenii, ba chiar si pentru restul lumii. însa locuitorii aleg sa nu cunoasca si sa nu spuna astfel de povesti...
  • +21 (23 voturi)    
    Cluj (Luni, 10 august 2015, 11:56)

    Andu101 [utilizator]

    Sa zicem ca Boc nu isi bate joc. DAR, Clujul este in plin boom, cel putin teoretic. Se pot face si mai multe - a se vedea proiectele aflate in intarziere. E un primar "normal" (cum a zis motanul_incaltat), dar trebuie mai mult de atat avand in vedere ca orasul incepe sa miste de vreo 3-4 ani. Pacat ca l-a tinut funar in loc si s-au pierdut atata amar de timp.
    • +10 (16 voturi)    
      LoL (Luni, 10 august 2015, 12:40)

      MM [anonim] i-a raspuns lui Andu101

      Nu Ghitza Funar l-a tinut pe loc, ci clujenii idioti care l-au votat. Apoi a venit boom-ul imobiliar si multi dintre idioti nemaiputand supravietui si-au vandut imobilele si s-au mutat la sat. Asa a scapat orasul de idioti si implicit a venit trendul progresiv actual.
      • +6 (8 voturi)    
        Motilor chinul zilnic (Luni, 10 august 2015, 13:13)

        Andu101 [utilizator] i-a raspuns lui MM

        Nu ma refeream la boom imobiliar, ca ala e un fas. ci la boom antreprenorial. Incet, cu greu, se mai misca ceva. Dar tot greu. Si Boc, dragule, hai mai repede cu viaromul vietii! Is pe 25 pe Motilor si ne chinuim. Noroc ca unele trolee au aer conditionat. Cu busurile le-ai mai rezolvat, trebe trolee de-amu, ca se distrug pe santierele matale. Si troleele sa fie cu aer c.
      • 0 (0 voturi)    
        banuiesc ca scrii de undeva de la tara (Marţi, 11 august 2015, 8:01)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui MM

        Pentru ca altfel probabil scriai "progresist"
    • +13 (15 voturi)    
      boc (Luni, 10 august 2015, 13:15)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Andu101

      a muncit acolo cu un presedinte de cj ostil.
      nu ca la constanta, Ploiesti, Pitesti unde primarii si presedintii de judet sunt ca fratii, iar orasele nu arata nici pe departe ca clujul.
  • +5 (7 voturi)    
    harta interactiva (Luni, 10 august 2015, 12:01)

    vali2 [utilizator]

    Eram curios sa vad harta interactiva dar nu merge linkul (error establishing the conn with db)..

    Are cineva un link alternativ?
    multam
  • -8 (22 voturi)    
    mai sa fie... (Luni, 10 august 2015, 12:28)

    Indian Joe [anonim]

    Sunt din Cluj:
    - transport public? cred ca glumiti. Aceleasi autobuze second de la francezi pe care le vad de 20 de ani, aceleasi tanti care fac rebus si croseteaza imi vand bilete, acelasi miros de pensionari transpirati care umplu la orice ora mijloacele de transport fiindca au gratis, acelasi orar dezorganizat (20 de minute nu vine nici un mijloc de transport si apoi vin 3 in 5 minute), acelasi nene in toneta de la gara care pune x-uri soferilor pe o foaie (platit pentru ce?)
    - termoficare? Aici aveti dreptate. Majoritatea locuintelor sunt debransate de la sistemul public si au centrala proprie.
    - salubitrate? Yeh, right. Cu o criza a gunoaielor pe care nu le ai unde depozita, cu un iros pestrit si un layer de gunoi ramas pe jos in urma incarcarii gunoiul (odata era sa iau bataie de la un lucrator de la salubritate pentru ca i-am spus ca ar fi frumos sa mature in spatele masinii dupa ce incarca gunoiul), cu un bulevard Eroilor care nu a fost spalat cu peria niciodata (uitati-va la culoarea dalelor de granit), cu o zona veche unde intre orice 2 pietre cubice gasesti un muc de tigara (asta si datorita noua cetatenilor dar si pentru ca rar gasesti un cos de gunoi).
    - iluminat public? Aici iarasi aveti dreptate. Va invit sa conduceti seara cand se imbina ziua cu noaptea sa vedeti ce "repede" se aprinde iluminatul public. In iarna la o trecere de pietoni prost semnalizata la orele serii au fost 2 accidente in acelasi loc la interval de cateva zile.
    - bine ca nu ati spus la puncte forte "starea drumurilor", va invitam sa vedeti bataia de joc in care au fost montate (si demontate, si iar montate) dalele si piatra cubica pe Memorandumului sau Bratianu (in unele locuri piatra cubica este deja scoasa afara sau lipseste), ca sa nu mai vorbesc de stari abilitate cu sase luni in urma despre care zilnic apar articole in presa locala ca sau se surpa, sau se inunda, etc...
    • +2 (4 voturi)    
      Ciudat (Luni, 10 august 2015, 14:07)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Indian Joe

      Nu sunt din Cluj și deci nu pot aprecia dacă problemele menționate în comentariul de mai sus sunt reale sau nu. Sau, dacă sunt reale, în ce măsură sunt și cantitativ relevante.
      Nu pot însă să nu remarc cum comentariul de mai sus a luat preponderent minusuri, în timp ce comentarii similare legate de București sunt în general „pe plus”. Din nou, nu discut dacă și acelea sunt sau nu susținute de realitate.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Luni, 10 august 2015, 14:56)

        MonaB [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Nu sunteti singurul in aceasta situatie, imi pun de asemenea cateva semne de intrebare in legatura cu apreciereile cititorilor in ce priveste relatarile de la fata locului.
        • +4 (4 voturi)    
          de la un clujean (Luni, 10 august 2015, 16:46)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui MonaB

          i-am dat minus indianului pentru ca exagereaza: realitatea e departe de a fi atît de neagra pe cît pretinde domnia sa.

          iar daca ne gîndim la cîte s-au schimbat în ultimii 10 ani, atunci cu siguranta schimbarea se vede mai usor in Cluj decît in alte orase din tara.
      • +8 (10 voturi)    
        Eu sunt din Cluj! (Luni, 10 august 2015, 15:18)

        mcv [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Nu sunt multumita, dar atunci cand ma intorc acasa din calatoriile facute in alte parti ale tarii, nu pot sa nu ma bucur ca sunt din Cluj!
        Ceea ce imi tempereaza nemultumirile este faptul ca vad ca se fac lucruri. Si se fac tot mai bine.
        Felul in care evolueaza Clujul, tine in egala masura de doi factori: de pretentiile oamenilor(nu prea accepta scuze de genu':"bine-i s'asa"!) si de caracterul lui E. Boc. Este un om curat, are mult bun-simt si acea omenie a omului bine-crescut.
        Suntem norocosi sa-l avem primar!
        • -1 (1 vot)    
          Vă felicit ! (Luni, 10 august 2015, 16:19)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui mcv

          Vă felicit că locuiți într-un oraș relativ civilizat și european și că aveți un primar pe care-l apreciați.
          Problema nu e dacă există sau nu și aspecte negative - evident că există, peste tot există, nici cel mai bine intenționat primar nu e Superman ! Problema mea e că nu pricep de ce a aduce vorba despre ceva ce merge prost în Cluj e privit dezaprobator de public, în timp ce a aduce vorba de disfuncționalități similare în București e cool.
          Știu, Oprescu, spre deosebire de Boc, e un incompetent megaloman, arogant și neam prost, perfect de acord. Dar atitudinea noastră critică - a celor care suntem capabili de așa ceva într-un mod civilizat și coerent - față de comunitățile din care facem parte m-aș aștepta să fie oarecum uniformă.
  • -7 (15 voturi)    
    mda (Luni, 10 august 2015, 12:51)

    phantom [anonim]

    daca clujul e ok..inseamna ca in celelalte orase e haos...adica noi in Cluj nu avem rampa de gunoaie!!Primaria nu e e ficienta deloc.....etc...ma gandesc ce o fi la restul
  • -1 (5 voturi)    
    Caldura mare monser (Luni, 10 august 2015, 14:40)

    Horea [anonim]

    Clujul nu are groapa de gunoi si e nevoit sa-si duca goazele la Oradea si e cel mai performant oras ? Sistem de iluminat din evul mediu si cel mai inapoit sef de regie de transport din univers! Mai oameni buni daca astea sunt premisele pentru cel mai performant oras atunci:
    1. Restul tarii e in cacat !
    2. Institutul de Politici publice e la Boc in birou !
  • -1 (5 voturi)    
    Oare asa sa fie? (Luni, 10 august 2015, 14:41)

    I.Puscas [anonim]

    Mai ieri auzeam pe un post de TV niste lamentari cum ca ,Clujul este plin de gunoaie dei nu mai e loc unde sa mai fie depozitate prin oras. Boc, ia vezi, asta e un serviciu public, asa este sau nu? Daca da, cum stam cu lauda aia care zice ca , Clujul e pe primul loc in Europa la serviciile publice? Poate intr-un clasament cu capul in jos, cum obisnuiai sa prezinti lucrurile cand erai locatar pe la Palatul Victoria.
  • -1 (1 vot)    
    Cu siguranta (Luni, 10 august 2015, 21:12)

    Anonim [anonim]

    Cu siguranta Clujul este pe primul loc, cand clujenii duc deseurile pana la Oradea, ca ei nu au fost in stare sa isi faca o groapa de gunoi, si culmea, Oradea are unul dintre cele mai performante instalatii de management al deseurilor, de la micro-centrale electrice care utilizeaza biogazul rezultat din fractia umeda, la cel mai mare procent de deseuri reciclate din tara (15%) etc. Cica Oradea are 0 (zero) mijloace de transport in comun noi, cand Oradea are 10 tramvaie Siemens noi (din 2009), autobuze NOI, Solaris, Volvo etc. Si noi suntem printre ultimii pe tara dupa acest clasament. Voi sunteti imbecili sau doar idioti? Eu inteleg ca trebuie neaparat sa iasa Clujul pe primul loc, dar decat sa veniti cu asemenea imbecilitati, mai bine nu scrieti nimic...
  • +3 (3 voturi)    
    Wow (Marţi, 11 august 2015, 2:14)

    nano2k [utilizator]

    Cata grija fata de clujeni si de deseuri :))

    Bine ca sunt altii ingrijorati si eu nu... mi se rupe ca este sau nu groapa de gunoi in Cj. Ma intereseaza ca desi este intr-adevar o problema, totusi gunoiul nu imi ramane in pubela sau nu e pe strada!

    Dar sa ascultam in continuare corul bocitoarelor. Clujul merge inainte si merge BINE! Da, binele e relativ la restul tarii, pastram proportiile comparatiei...

    Subscriu si eu, tocmai m-am intors din concediu si ma simt bine... ACASA, in CLUJ. Pt mine si altii ca mine e un confort, un stress in minus.

    Picard out!
    Acum sa dam cuvantul corului bocitoarelor...
  • 0 (0 voturi)    
    Minciuni (Marţi, 11 august 2015, 9:23)

    Ionut [anonim]

    Salutare,

    Cum vine treaba asta din care reiese ca, Clujul este pe primul loc?
    La un simplu click pe link/harta Clujul are 4 stele pe cand Brasovul 5. De cand 5 este mai mic decat 4?

    Ciudat articol.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi