Viceprimarul Pieptea: RATB cere cresterea tarifului pentru transportul in comun si anularea gratuitatii pentru pensionarii care castiga peste 1.500 lei

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 31 iulie 2015, 21:02 Actualitate | Administratie Locala

RATB solicita CGMB cresterea tarifului pentru o calatorie de la 1,3 la 2 lei si a pretului abonamentului lunar cu 20%, precum si acordarea gratuitatii doar pentru pensionarii a caror pensie nu depaseste 1.500 de lei, in anumite intervale orare, a declarat vineri, pentru Agerpres, viceprimarul Capitalei, Cornel Pieptea.

'RATB a trimis catre Consiliul General o instiintare referitoare la debitul pe care ANAF l-a impus institutiei, o impunere de 272 de milioane de lei pentru TVA-ul aferent reducerilor si gratuitatilor. Cei de la RATB s-au interesat care este procedura pentru esalonarea pe cinci ani a acestei datorii catre ANAF. Daca nu fac reesalonarea vor plati penalitati ce se acumuleaza zilnic. Dintre cei 272 de milioane de lei 100 de milioane de lei este datoria de baza, iar 172 sunt penalitatile', a spus Cornel Pieptea.

El a mentionat ca, potrivit calculelor facute de conducerea RATB, cresterea tarifului calatoriei si al abonamentelor ar aduce venituri de 4,2 milioane de lei suplimentar fata de veniturile actuale. ''Adica o mare parte dintre cei 4,6 ( n.r. milioane lei) pe care vor trebui sa ii plateasca timp de 5 ani daca se accepta reesalonarea - acesta este motivul pentru care ei au solicitat, in urma cu cateva zile, catre Municipalitate, cresterea tarifelor la transportul public'', a explicat Pieptea.

Cornel Pieptea a precizat ca doar primarul general Sorin Oprescu poate initia proiecte referitoare la bani.










3273 vizualizari
  • +12 (20 voturi)    
    total de acord (Vineri, 31 iulie 2015, 21:14)

    millenium [anonim]

    Cu 3 conditii:
    1-Sa se urce numai prin fata ,aurolacii sau cei fara bilet sa nu mai urce in mijloace de transport.
    2-Sa aibe obligatoriu aer conditionat.
    3-soferul sa fie responsabil pentru ce se petrece in mijloacele de transport,sa ajute batranii sa coboare si sa urce sa intervina daca sunt altercatii sunand la politie,la,fel si daca sunt hoti.
    Sa-si curete masinile imputite de aurolaci,papornite cu mancare ,geamuri murdare.....
    Momentan transportul in comun e o mizerie sinistra.
    • +2 (4 voturi)    
      Așa este!! (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:41)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      Se vede că domnul Pieptea n-a călătorit de multă vreme în mijloacele de transport în comun pe care RATB-ul le pune la dispoziția călătorilor. N-am să înțeleg niciodată cum de s-au putut achiziționa autobuze care în mod evident sunt concepute pentru a avea aer condiționat (e de ajuns să te uiți la dimensiunea geamurilor) fără sistemul respectiv.
      Cred că nu este de ajuns că fostul director e cercetat penal, DNA mai trebuie să insiste în cercetarea acestui putregai. Că nu din pricina pensionarilor care circulă gratuit a ajuns instituția în halul în care este, ci din cauza hoților care o conduc de 25 de ani.
      • +5 (7 voturi)    
        Nu RATB trebuie să suporte gratuitățile. (Sâmbătă, 1 august 2015, 15:01)

        vali47 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Gratuitățile trebuie suportate de Primăria București,dacă vrea să le acorde.RATB nu are nici-o obligație legală în acest sens.Bucureștiul sub administrarea lui Oprescu a ajuns de râsul lumii.Transferă la societăți comerciale subordonate răspunderi ale Primăriei Generale.Este clar că doctorul Oprescu este praf și pulbere la capitolul managementul Primăriei Bucureștiului.Sub administrarea lui Oprescu Bucureștiul intră în faliment!
  • +13 (19 voturi)    
    De acord (Vineri, 31 iulie 2015, 21:30)

    V. Veroiu [utilizator]

    Dar va rog sa introduceti si sa respectati un orar. Ce ziceti de asta?
    • +1 (11 voturi)    
      nu depinde numai de ei (Vineri, 31 iulie 2015, 23:53)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      daca banda de autobuze e plina de masini sau linia de tramvai blocata in intersectie de toti bizonii care se grabesc sa se bage in fata la semafor, cum poate RATB sa respecte un orar?
      • +6 (12 voturi)    
        Nu ma intereseaza (Sâmbătă, 1 august 2015, 8:15)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Exista solutii la toate aceste probleme. Eu platesc un serviciu la firma X. Faptul ca X nu il poate furniza din cauza lui Y nu ma intereseaza. Contractul (biletul) nu il include pe Y. Daca X nu poate, sa ii lase lic lui Z care va putea.
        • +1 (3 voturi)    
          nu te intereseaza?.. (Sâmbătă, 1 august 2015, 15:13)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          1. un serviciu public nu poate functiona daca publicul spune "nu ma intereseaza". exista solutii, dar nu depind de RATB. cu atitudinea asta de struti nu se schimba nimic.
          2. primesti exact serviciul pe care il platesti. daca ti se pare ca e prea slab, poti sa te duci la concurenta - taximetristii te asteapta cu bratele deschise.
          • -2 (2 voturi)    
            Solutia (Sâmbătă, 1 august 2015, 22:13)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Se numeste politie. Eu sunt platit sa imi fac treaba. Cat timp sunt masini parcate pe banda 1, pe trotuare si nu exista banda RATB atunci cineva nu isi face treaba pe care Dvs o platiti: primaria, politia.

            Eu nu ii platesc pt ca am incetat sa locuiesc in Romania. Ii platesc la Praga. Si acolo transportul in comun merge ceas.
            • +1 (1 vot)    
              care e solutia?.. (Duminică, 2 august 2015, 19:55)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              daca tu ai fi primarul capitalei, fara primarii de sector, fara consiliu general.. putere absoluta.. ce ai face? ai pune politia sa dea de maine milioane de amenzi? in Bucuresti sunt ~400.000 de locuri de parcare si 1.300.000 masini. ce faci cu toti locuitorii astia pe care ii amendezi? renunta la masini peste noapte? nu esti si primarul lor? cate zile crezi ca rezisti? toti suntem zmei cu idei revolutionare cand nu ne cere nimeni socoteala. crezi ca ai castiga alegerile locale anul viitor cu o astfel de "solutie"?
              • 0 (2 voturi)    
                Nici nu vreau sa candidez (Duminică, 2 august 2015, 22:39)

                V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                Pentru ca nu as fi ales. DAR aveti o alegere: masini SAU transport civilizat. Alegeti. Eu il voi alege pe acela care va promite si va face un sistem de transport civilizat, in detrimentul masinilor. Daca insa bucurestenii il vor alege tot pe Oparescu, sa se spele cu el pe cap sau sa se cu el la.
          • -1 (3 voturi)    
            PC (Sâmbătă, 1 august 2015, 23:00)

            Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Politia servicul rutier, politia locala serviciu rutier - asta din urma de cine o tine ? Ai HABAR? tot de Pieptea! Deci nu le dai ciubuc ca Maaescu sa nu bage de seama. Ii pui la munca. Si toate se rezolva.
      • +1 (3 voturi)    
        sa cheme Politia!! (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:34)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        CE sa caute masini, pe banda de autobuze?
  • +14 (18 voturi)    
    Ce se va intampla cu banii? (Vineri, 31 iulie 2015, 21:39)

    bigbrother [utilizator]

    RATB a beneficiat de subventii generoase de zeci de milioane de lei in fiecare an, ce s-a intamplat cu acei bani, au fost investiti sau au disparut in buzunarele sefilor RATB? Sunt peste 10.000 de angajati acolo cu salarii medii de 4000 de lei, chiar e nevoie de atat de mult personal?

    Se face ceva a.i sa se taxeze TOTI calatorii care folosesc mijloacele de transport in comun? Doar 60% dintre calatori platesc pentru calatorie. La un nr de peste 600.000 de calatori zilnic, regia ar trebui sa incaseze in acest moment peste 700.000 de lei zilnic doar din bilete. Faptul ca va creste pretul biletelor nu ajuta cat timp nu se verifica daca acestea sunt folosite.

    De ce nu se mai foloseste publicitatea pe autobuze? In alte tari este exploatata la maxim si produce bani seriosi. De ce nu exista publicitate in statiile RATB, gasim oricum toate anunturile posibile lipite pe stalpi si banci.

    Cu pensionarii trebuie facut ceva, in multe tari nu acestia au gratuit, ci copiii pana la o varsta. Nu stiu daca taxarea lor va aduce mai multi bani la bugetul RATB, cum spuneam putini bucuresteni platesc.
    • +1 (5 voturi)    
      În țările la care vă referiți (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:48)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      pensionarii au cu totul alt nivel de trai, iar condițiile de transport în comun sunt fioros de diferite față de cele bucureștene. Mă refer și la faptul că poți cu un singur bilet, într-o anumită perioadă de timp să folosești și autobuzul, și tramvaiul, și metroul. E o diferență, nu?????
      • +3 (5 voturi)    
        Dar nu spre acest nivel de trai tindem si noi? (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:14)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Cred ca e cazul sa ne uitam cum fac altii lucrurile in sensul bun, nu sa ne comparam cu Nigeria si sa ne mandrim ca stam mai bine ca ei la infrastructura.

        Chestia cu biletul s-a tot vorbit (si acum se poate folosi autobuzul si tramvaiul cu un singur bilet), dar cat timp regiile RATB si Metrorex sunt conduse una de primarie alta de ministerul transporturilor, nu stiu cum s-ar rezolva problema asa usor. Exista un proiect de unificare, dar cu legea descentralizarii nu s-a mai pus in practica.
        • -2 (2 voturi)    
          unde?? (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:37)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

          Unde anume "se poate folosi autobuzul si tramvaiul cu un singur bilet"? ca eu n-am vazut in Bucuresti minunea asta!
          Nu mai spun ca ciumetele de Oprescu n-a platit fatoriile catre METROREX - asa ca acum, pentru metrou, nu mai poti sa folosesti cardul!! >:
          • +1 (3 voturi)    
            Nu inteleg intrebarea (Sâmbătă, 1 august 2015, 15:43)

            bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Daca cumpar o cartela de 2 calatorii sau reincarc cardul, pot folosi o calatorie pentru tramvai si una in autobuz, asa a fost intotdeauna, chiar si cand existau bilete de hartie. Sau portofelul electronic permite plata atat in autobuz cat si in tramvai..nu la asta ne referim?

            Iar chestia cu Metrorexul nu este (surprinzator) vina lui Oprescu. Metrorex apartine de Ministerul Transporturilor, chiar daca deserveste doar capitala. Deci Primaria Bucuresti nu poate gestiona acest serviciu pentru ca nu-i apartine.

            Insa, este vina lui Oprescu pentru cum functioneaza RATB, pentru furturile de acolo si lipsa de performanta, cu asta sunt mai mult decat de acord.
        • 0 (2 voturi)    
          Poate tindeți dumneavoastră (Sâmbătă, 1 august 2015, 15:22)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

          și cu mine, și cu alții ca noi pentru că deocamdată trăim de 25 de ani în țara condusă de cei mai mari bandiți. Până nu se schimbă în bine ceva aici putem să tindem noi cât dorim, că RATB-ul tot nu-și revine la simțăminte mai bune față de clienții lui.
          • -1 (1 vot)    
            Asa pentru informare (Sâmbătă, 1 august 2015, 17:06)

            Un rtoman anonim [anonim] i-a raspuns lui Leul in iarna

            Consiliul de administratie e al RATB e format din tiriplici numiti politic datorita influentei lui Vangelie. Desi Vanghelie nu mai are influenta, tiriplicii au ramas. Dacaveti timp si curiozitate, verificati cine face parte din CA al RATP (echivalentul din Paris al RATB), tot regie autonoma care a preluta trabsportul in comun prin multe orase din toata lumea.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu va mai luati dupoa aberatiile lui Oprescu (Sâmbătă, 1 august 2015, 17:01)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

      Care subventii generoase? Subventiile ar trebui sa copere diferenta intre pretul real al calatoriei si tariful mentinut la minim si gratuitai acorfate in scopuri electorale. Nici pomeneala sa acopere. Si atunci incepem aberatiile cu salarii nesimtite ( exista si salarii nesimtite dar doar la unii, amaratii care trag la siaba nu au asa ceva, dar media da bine) cu prea mult persona ( de parca nu partidul a impus angajarea a fel de fel de tiriplici pe slarii mari) si multe altele asemnea. Explicatia e simpla. Subventia la RATB si Radet nu produce comisione. Constructiile utile sau iun genral inutile, pentru care s-au distrus monimente de arhitectura fara ca presa sa peotesteze produc. Daca nu dam bani pentru piese de sachim la autobuzele Mercedes ajung pe butuciinainte de termen si cumparam alte autobuze incasand comision. Fca falimentam RATB concesionam transportul public unor firme ale prietenilor si pounem mana pe terenuri valloraoase pe care construim iar blocuri dcare stau goale. Oprescu se da prietenul oamenilor saraci dar pentru el transportul in comun nu conteazaa. Face doar pasaje pentru posesorii de autoturisme. De ce sa ii deranjeze cu benzi dedicate transportului in comun?
      Cat despre pensionari, pomanagii dintre acestia (exista si pensionari normali, oameni cu bun simt si care nu accepta pomana electorala, dar doar paduchii ies in frunte) sunt in stare la prima ora sa te arunce pe jos si sa calce peste tine doar ca sa ocupe un loc pe scaun. Oare unde se grabesc la acea ora? Toti se duc la medic sau sa supravegheze nepotii ramasi singuri casa? Ma indoiesc. Daca ceva e gratis, de ce sa nu profitam chiar daca nu avem nevoie.
  • +3 (5 voturi)    
    biiine (Vineri, 31 iulie 2015, 21:41)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    mi se pare corect: dreptate pana la capat :))
  • +11 (15 voturi)    
    ok.... (Vineri, 31 iulie 2015, 21:42)

    liviu_ [utilizator]

    eu sunt total de acord, chiar vreau sa platesc 100-150 lunar nu 75 DAR:
    1 - vreau ca ratbu sa vina la intervale clare stabilite nu când la 5 minute când la 30.
    2 - vrea sa aiba aer conditionat si sa nu fiu strivit din cauza aglomeratiei

    Obs: faza cu pensionarii gratuit mi se pare o prostie... mai ales ca aia se inghesuie când se duce lumea la munca...

    eu sunt dispus sa platesc mai mult daca si ratb ofera ceva in schimb nu camioane de transportat prizonieri de razboi...
    • -6 (12 voturi)    
      Mda (Sâmbătă, 1 august 2015, 2:58)

      Tomy007 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Raspuns:

      1: Trebuie sa fii homosexual sa crezi ca iti vor veni masinile la ora stabilita (avand in vedere traficul infernal din capitala)

      2: Nu toate masinile dispun de aer conditionat si nimeni nu-ti poate garanta ca o sa ai loc pe scaun...

      Vis a vis de observatia ta penibila, pot spune ca la fel cum tu ai dreptul sa circuli cu acea masina/tramvail/troleibuz, la fel au si dansii dreptul!
      • +3 (9 voturi)    
        drepturi (Sâmbătă, 1 august 2015, 8:28)

        io [anonim] i-a raspuns lui Tomy007

        Numai ca el plateste, babele comuniste nu platesc, platim noi pentru ei
        • +2 (6 voturi)    
          Babele comuniste, (Sâmbătă, 1 august 2015, 12:04)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui io

          cum le numiți au ÎNDURAT comunismul de care dumneavoastră sunteți ferit. Ar trebui să fiți recunoscător proniei cerești că n-ați avut parte de experiența de viață pe care au avut-o ele. Și să vă mai informați în privința istoriei acelor vremuri. Și să nu mai URÂȚI cu atâta putere că vă face rău.
      • -3 (3 voturi)    
        ??? (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:40)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Tomy007

        Ce are orientarea sexuala cu orarul autobuzelor???!!!

        N-are decat, Oparescu, sa REDUCA "traficul infernal"!! Adica sa NU mai faca tooot felul de pasaje, tuneluri si alte chestii care ATRAG trafic!!
    • +1 (7 voturi)    
      Vă doresc să ajungeți pensionar (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:56)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      în cu totul alte condiții decât pensionarii din prezent.
      Vă trece prin cap că aceștia nu se înghesuie prin autobuze la orele de vârf de PLĂCERE? Că poate au o problemă de rezolvat eventual chiar pentru copiii lor care sunt ocupați în momentele acelea?
      Aveți nevoie, cred, de un plus de imaginație în ceea ce îi privește pe semenii dumneavoastră. Asta în cazul în care îi considerați
      • -1 (3 voturi)    
        Despre pensionari (Sâmbătă, 1 august 2015, 17:14)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Am scris si mai sus. Si mai mult am si pensionari in familie. Exista un numar ( nu stiu cat de mare) de pensionari, oameni civilizati si cu bun simti, care nu astepata pomeni de nici un fel, care gandesc si care nu inghit pe nemestecate propaganda fedesenarilor si celor alaturi de el, care nu calatoresc decat atunci cand e necesar si care poate mai mult ca noi, pentru ca varsta isi spune cuvantul, sunt victimele pomanagiilor. Pomanagii, o buna parte din electoratul care ne aduce pe cap fedesenarii si laitii lor si care l-au imps si pe Oprescu si pe Vanghelie, sufera de frustrari si poate de aceea s-au inrait si se razbuna pe toti cei care nu sunt ca ei. Am scris sus mai multe. Deci au ce au votat, pe Oprescu. Noi ce nu am votat pe doctorul baiat din spatele blocurilor, ce vina avem si de ce trebuie sa suferim si din cauza frustrarilor lor?
        • 0 (2 voturi)    
          intr-o tara... (Sâmbătă, 1 august 2015, 22:05)

          brita [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

          mai din vest care si-a rezolvat multe probleme de transport rutier exista anumite abonamente de transport in comun (mai ieftine) sint valabile NUMAI dupa ora 9.00 dimineata.
          iar cele destinate pensionarilor - dupa 65 ani...
        • +2 (2 voturi)    
          Pomanagii ? (Duminică, 2 august 2015, 21:35)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Vedea-te-as peste 20-30 de ani cu o pensie de 700 de RON, in conditiile in care ai muncit toata viata ca inginer sau profesor.

          De ce ar vota cineva intreg la cap cu unii care nu le ofera nimic, dimpotriva ? Nu e in dreptul pensionarilor sa isi doreasca un trai linistit la batranete ?
  • +4 (10 voturi)    
    gratuitati (Vineri, 31 iulie 2015, 22:01)

    abflori [anonim]

    Fara suparare, exista multi angajati care castiga 1000 de lei sau mai putin si ei nu beneficiaza de gratuitati. Cred ca este corect ca oricine cu venituri peste 1500 lei sa plateasca un abonament.
    Corect ar fi sa nu creasca preturile foarte mult pentru a nu fi o povara pentru oameni.
    • +3 (13 voturi)    
      detalii irelevante (Vineri, 31 iulie 2015, 23:56)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui abflori

      oare cati pensionari din Bucuresti incaseaza peste 1500 de ron si merg cu RATBul?
      se va vedea o diferenta, dar va fi mica.. 1-2%? insa daca ne uitam cati merg fara bilet.. acolo este loc destul de crestere a incasarilor.
    • +3 (5 voturi)    
      Eroare in text (Sâmbătă, 1 august 2015, 1:31)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui abflori

      "Corect ar fi sa nu creasca preturile foarte mult pentru a nu fi o povara pentru oameni."

      Corectat este asa: "Corect ar fi ca preturile sa reflecte costurile reale si fiecare sa isi plateasca calatoriile".
  • -1 (7 voturi)    
    autorul moral (Vineri, 31 iulie 2015, 22:07)

    gicu [anonim]

    este ANAF de fapt tot statul, care scoate castanele incinse din foc cu mana RATB, fortat chipurile sa creasca tarifele. Pacat ca aceste cresteri nu se vad in investitii in parcul auto, ci doar aduna bani la buget.
    • +2 (4 voturi)    
      Cum sa ajunga la buget? (Sâmbătă, 1 august 2015, 1:32)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui gicu

      Banii din bilete si abonamente ajung direct la RATB, nu la bugetul altcuiva.
  • +2 (12 voturi)    
    Ha! (Vineri, 31 iulie 2015, 23:42)

    Cetateanu [utilizator]

    Pieptea este o alta javra din haita lui Manescu!
    Astia nu-s in stare decat de cioarda. Poate sa faca biletul 100lei si tot insuficienti vor fi. Problema nu este cine cat va plati ci cine si cum va evapora banii! In mod ciudat DNAul nu se atinge de aceasta haita. Oare de ce?
  • -6 (10 voturi)    
    Big Brother, UTI, RATB... (Sâmbătă, 1 august 2015, 0:08)

    andrada [anonim]

    In Italia, pretul unui bilet daca nu ma insel, pleca de la 1 euro in sus in functie de distanta, in Viena pretul unei calatorii este 2,20 euro iar in Goteborg este 4 euro ! Conditiile de transport de acolo stiti sa le laudati, nu?

    Este interesant ca prevederea obligativitatii vizarii unui abonament nominal la urcarea intr-un autobuz, prevedere ce duce la raportarea in timp real a prezentei mele intr-un anumit autobuz la o anumita ora nu a sarit nimanui in ochi !!! Incalcarea dreptului la viata privata prin aceasta pretentie ar trebui sa dea de gandit celor care ar trebui sa ne apere drepturile constitutionale...
    • -2 (2 voturi)    
      2,20 (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:43)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui andrada

      2,20 este biletul in Viena numai daca il cumperi IN mijlocul de transport (apropo: in toate mijloacele de transport exista automate care dau binele). Daca il cumperi din alt automat (in statii, d.ex.) e doar 1,70.
  • -3 (7 voturi)    
    Fi-ti seriosi! (Sâmbătă, 1 august 2015, 2:50)

    Tomy007 [utilizator]

    Cine mai cumpara in ziua de astazi bilet pe RATB?! Trebuie sa fii nebun sa cumperi bilet, avand in vedere ca legea e in favoarea ta...
  • +1 (5 voturi)    
    Pensionarii si controlul (Sâmbătă, 1 august 2015, 12:16)

    HP [utilizator]

    Eliminati gratuitatile. Sau bagati carduri electronice contactless la intrarea din fata.

    Si asa nu inteleg de ce au pensionarii gratuitati. Un student nu are venituri deloc, pe ala il inteleg.

    In plus nu inteleg ce mare nevoie au mosii sa circule pe RATB, mai ales diminetile cand lumea merge la munca. Ei unde merg ?
    • -2 (4 voturi)    
      Gratuități (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:34)

      x [anonim] i-a raspuns lui HP

      Vei înțelege cînd vei fi bătrîn sau bolnav; atunci o să țipi că de ce nu ai gratuit.
      Iar pe salariații cu 1 000 lei lunar îmtrebați-i cîte clase (făcute corect) au și ce știu să facă.
    • +1 (5 voturi)    
      Poate (Sâmbătă, 1 august 2015, 15:30)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui HP

      merg să vă ducă copilul la școală!!!!!!!!!!!!!!!!
      • +1 (3 voturi)    
        pai si atunci... (Sâmbătă, 1 august 2015, 22:07)

        brita [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        poate le platesc parintii lucratori un abonament normal...
        • -1 (1 vot)    
          Era vorba (Duminică, 2 august 2015, 11:39)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui brita

          despre nedumerirea lui HP care se întreba CE MARE NEVOIE AU MOȘII SĂ CIRCULE PE RATB, MAI ALES DIMINEȚILE CÂND LUMEA MERGE LA MUNCĂ?
          Oare nimeni dintre cei care gândesc ca HP nu-și imaginează că bătrânii nu se înghesuie dimineața prin autobuze și tramvaie de PLĂCERE? Ci că sunt nevoiți s-o facă? Și asta după ce o viață întreagă au călătorit spre serviciu striviți în mijloacele de transport în comun sau agățați pe scară?
          Ce lipsă uimitoare de imaginație !!!!!!!!!!
      • +1 (1 vot)    
        Sau poate nu (Duminică, 2 august 2015, 21:37)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        N-am vazut aproape niciodata vreun copil de mana cu bunicii in RATB.
        • 0 (0 voturi)    
          Constat (Luni, 3 august 2015, 13:11)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui HP

          că schimbul de opinii cu dumneavoastră n-are nici un rost. Cred însă cu tărie că faceți parte dintre cei care, când vor îmbătrâni, îi vor urî din tot sufletul pe tineri, așa cum acum îi urîți pe bătrâni. Poate vă veți gândi la asta puțin.
  • +1 (3 voturi)    
    Transport alternativ (Sâmbătă, 1 august 2015, 18:20)

    Flor [anonim]

    Cred ca primaria ar trebui sa permita de o maniera facila creearea de societati de transport private, ca alternativa la transportul de stat. RATB este o regie muribunda, unde nu se mai poate faci nimic pentru restrucutare/relansare.
    • +1 (3 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 1 august 2015, 23:08)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Flor

      Esti portocaliu!
      Asa a facut si Vidanjeanu acu 15 ani - a desfiintat transportul in comun pe rute preorasenesti, care functiona bine (si din cand in cand mai bagau si controale) ca sa-si bage amicii transportatori cu firme de apartament si licente, pe treaba - ia vedeti cine au licentele cine face transportul si cum arata el. Deci eo solutie! NU?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică