Primaria Capitalei a terminat lucrarile la pasajul rutier subteran de la Piata Presei. Soferii il pot folosi incepand de duminica

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Duminică, 19 iulie 2015, 11:11 Actualitate | Administratie Locala

Pasaj Piata Presei inaugurare
Foto: Hotnews
Pasajul rutier subteran de la Piata Presei a fost inaugurat duminica si deschis circulatiei. Lucrarea a fost realizata de Primaria Capitalei si a costat circa 60 milioane lei. Constructia pasajului a inceput in martie 2014, iar lucrarile trebuiau terminate in 9 luni, existand intarzieri din cauza faptului ca a fost nevoie sa fie mutate mai multe retele edilitare.








Pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere are ca scop fluidizarea circulatiei la intrarea si iesire din Bucuresti pe DN1, la intersectia de la Piata Presei, potrivit autoritatilor. Pasajul are circa 800 metri lungime, porneste din Soseaua Bucuresti-Ploiesti cu 2 benzi de circulatie si se bifurca, cu doua benzi pe Soseaua Kiseleff si o banda pe bd. Marasti. Potrivit municipalitatii, demararea lucrarilor la pasajul subteran Piata Presei Libere s-a impus odata cu finalizarea pasajului denivelat subteran Baneasa, cel de pe DN 1 - intersectie cu bulevardul Aerogarii, moment in care ambuteiajul de la intrarea in oras s-a mutat in intersectia din Piata Presei Libere care este traversata in fiecare ora de aproximativ 12.000 vehicule.

""Pasajul rutier de la Piata Presei este finalizat, de astazi se poate circula. Astfel, creste capacitatea intersectiei cu 30%. Se estimeaza ca prin pasaj vor circula 2000 de vehicule/ora. Vom monitoriza in perioada urmatoare traficul in zona ca sa vedem daca se impune o alta reglare a semafoarelor. Lucrarile au inceput in aprilie 2014, efectiv prima sapatura. Avem o mica intarziere, de aproape doua luni de zile. E din cauza retelelor edilitare", a explicat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, prezent la inaugurarea lucrarii.


Oprescu a declarat ca vrea sa construiasca pentru fluidizarea traficului in zona si un pasaj subteran pietonal pe sub bd. Kiseleff, in fata Ministerului Culturii. De asemenea, Sorin Oprescu a anuntat ca intentioneaza sa demareze lucrari pentru pasaje pietonale subterane la Lizeanu, dar si la intersectia dintre Tunari cu Barbu Vacarescu.

Circulatia la suprafata se va desfasura, ca si inainte, printr-o intersectie semaforizata, cu pastila centrala, care va asigura atat o parte din legaturile pietonale, cat si pe cele ale bicicletelor.

Circulatia pietonala din zona intrarii in parcarea parcului Herastrau se va face printr-un nou pasaj pietonal, care a inlocuit vechea trecere de pietoni. Accesul persoanelor cu dizabilitati in pasajul pietonal se va face cu ajutorul a doua lifturi care au fost comandate de constructor si vor fi montate in 12 saptamani. (Solutia initiala prevedea montarea unor platforme speciale, insa aceasta s-a modificat la cererea asociatiilor persoanelor cu dizabilitati ).

Lucrarile la Pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere au inceput in martie 2014 si trebuiau terminate in 9 luni. Initial, reprezentantii municipalitatii au spus ca lucrarile se vor finaliza la sfarsitul anului 2014, apoi au mutat termenul in primavara anului 2015.

Licitatia pentru construirea Pasajului rutier de la Casa Presei a fost atribuita pe 8 mai 2011 consortiului SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Edilitare si Infrastructura si SC Consitrans SRL, valoarea contractului fiind de 60.422.928 lei.










20987 vizualizari
  • +8 (18 voturi)    
    De fapt constructorii au terminat. (Duminică, 19 iulie 2015, 12:56)

    vali47 [utilizator]

    Când vrei să lauzi prostește pe cineva faci gafe.Nu Primăria Capitalei a terminat pasajul,ci constructorii și dacă ar fi să discutăm de Primăria Capitalei și Oprescu,vedem mizeria din București.Pentru cât au blocat circulația în zonă au făcut un mare fâs,circulația rămânând cu probleme,adică nu-i un nod rutier modern,făcut pentru câteva generații.De marcaje corespunzătoare vorbim după ce își rup cât mai mulți gâtul,ca la autostrada de legătură cu Ungaria.Sigur,duminica,până la ora 16 circuli lejer.Să-mi povestiți diseară cum se vor ciocni săracii șoferi și Oprescu va zâmbi complice-încă un client la spital.Să vină!
    • +5 (7 voturi)    
      Pe banii cui a (Duminică, 19 iulie 2015, 19:22)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      făcut ///prescu pasajul? Pe banii primariei? De ce nu din fondurile europene pe care România le-a pierdut din cauza dânsului și a colegilor de furt pesedei, fonduri care insumează 3 miliarde de euro?
      • -6 (8 voturi)    
        Din clipuri se vede ca pasajul este foarte bun (Duminică, 19 iulie 2015, 21:11)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        Am văzut doua filmări cu Pasajul Pieței Presei Libere. Tunelul pare foarte util.

        Pasaj Piata Presei Libere - Iesire Kiseleff
        https://www.youtube.com/watch?v=wX-KyA40bMs

        Pasaj Piata Presei Libere - Bulevardul Expozitiei
        https://www.youtube.com/watch?v=mrezMlctCew
        • +7 (7 voturi)    
          Hai sa-ti spun cum se vede din masina (Luni, 20 iulie 2015, 9:59)

          if0014 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Dimineata am luat-o special pe la suprafata. Am trecut de intersectia de la Arcul de Triumf inaintea unei masini care a intrat in pasaj chiar in fata mea. Asta pentru ca benzile din mijloc erau mult mai libere decat cele din dreapta (sens de mers spre Arcul de Triumf). Din punctul meu de vedere, tot ce s-a intamplat a fost sa se mute blocajul de la Piata Presei la Arcul de Triumf (cum era logis, si cum s-a mai spus).

          Pe scurt am facut de acasa la Piata Victoriei 25 de minute. EXACTcat faceam inainte sa se porneasca lucrarile la pasaj. Foarte bun intradevar.
        • -1 (3 voturi)    
          Ai gresit (Luni, 20 iulie 2015, 15:14)

          Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Spunand ceva de bine... despre Bucuresti... aici :)

          Doar de rau sau foarte rau. In principiu tot ce se face e rau/prost facut. Iar daca nu se face nimic ... evident e rau :)
      • -4 (4 voturi)    
        sunteti de o rautate rara (Luni, 20 iulie 2015, 10:41)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        Nu vad care e problema....ca s-a facut un pasaj? foarte bine ca s-a facut, era necesear, in Piata Presei Libere circulatia se ingatuia, mai ales vineri seara (cand pleca lumea la munte) si duminica seara (cand se intorcea).
        Problema voastra este de fapt de ce l-a facut Sorin Oprescu...pentru ca el este primar general si marile proiecte de infrastructura ale Bucurestiului sunt in sarcina lui.
  • -6 (24 voturi)    
    ALTA OROARE! (Duminică, 19 iulie 2015, 13:42)

    schroedinger [utilizator]

    O groapa betonata!
    • +7 (17 voturi)    
      aha (Duminică, 19 iulie 2015, 14:04)

      alex [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Sunt convins ca la fel ati zis si de pasajul de la Baneasa.
      • +4 (4 voturi)    
        DA! (Luni, 20 iulie 2015, 11:10)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Si despre minunata constructie de la Mihai Bravu!
        Sunt curios daca ai scos capul vroedata din barlog, sa vezi cum sunt executate astfel de constructii in tarile cu apa calda permanent?!!?
      • 0 (2 voturi)    
        si BINE a zis!! (Luni, 20 iulie 2015, 13:22)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex

        E o groapa care "rupe" doua parti din oras (pe o distanta mare nu poti sa treci de pe o prte a soselei pe cealalta) si care n-a folosit la NIMIC pentru ca, dupa cum se vede, traficul s-a gatuit din nou la Piata Presei... si tot asa, mai departe...
        Si mai e si urat de mori!
    • +5 (11 voturi)    
      serios? (Duminică, 19 iulie 2015, 19:23)

      croi2001 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      daca se face e rau (evident), daca nu se face tot rau e...
      • +2 (2 voturi)    
        Depinde ce se face (Luni, 20 iulie 2015, 12:11)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui croi2001

        Atunci cand se face ceva util este bine. Atunci cand se face ceva ca sa fie facut si sa asigure spagi si fonduri pentru firmele de partid e rau. Oprescu nu are nici o viziune si desi se da un sprijinitor al saracilor se preocupa doar de "imbunatatirea" vietii celor cu autoturisme si nu de transportul in comun. Nu imi sariti in cap, am autoturism dar prefer transportul in comun ca sa nu am batai de cap cu parcarea si altele asemenea. In plus mai sunt directe europene privind orasele verzi pentru care se acorda fonduri. Dar ce conteaza pentru Oprescu, fondurile europene sunt controlate si nu dau comisionae.
  • +11 (23 voturi)    
    Poftim? (Duminică, 19 iulie 2015, 14:29)

    Soljenitin [utilizator]

    Circulatia bicicletelor? Pai pistele dintre Piata Presei si Arcul de Triumf sunt desfiintate, sunt indicatoare ce nu permit accesul velo pe trotuare si, implicit, pe pistele de acolo!
    • -16 (24 voturi)    
      Banda speciala (Duminică, 19 iulie 2015, 15:06)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Cum si-au permis sa nu se gandeasca si la biciclistii ?
      Pe unde va mai merge aceasta categorie de participanti la trafic.
      Vrem pasaj special pentru biciclete cu incalzire in rampe.
      Primaria trebuie sa puna impozite mai mari pentru a avea bani de piste.
      • +3 (17 voturi)    
        CORECT! (Duminică, 19 iulie 2015, 18:22)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        La fel si pentru mijloacele hipo! Incurajam ecologia!
      • +13 (19 voturi)    
        ///<br> (Duminică, 19 iulie 2015, 19:03)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Pe o banda de biciclete pot ajunge la birourile din zona aia (City Gate Towers - Microsoft, Rompetrol etc / Bucharest Business Park - IBM, SAP, Romsys, NNDK) mii de angajati. Legata cu Kiseleff si apoi Buzesti-Opera / Victoriei-Unirii inseamna cateva sute de masini care nu vor mai fi in trafic. Daca este incurajat acest mijloc de transport si de la sute se ajunge la mii, toata lumea are de castigat. Inclusiv bizonii care nu-si pot da jos fundul din conserva, pentru ca biciclistii vor fi si posesori de automobil, deci platitori de taxe pentru drumuri, dar nu vor mai ocupa spatiu in trafic.
        ///
        • -3 (11 voturi)    
          Bizon esti tu (Luni, 20 iulie 2015, 8:02)

          idsoc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          ...pt ca nu intelegi ca bicieta e un mijloc de transport care nu se potriveste oricui si in orice moment si nu este solutia rezolvarii problemelor de trafic, ci o solutie complementara transportului comun de suprafata si metroului. Cata vreme ratbul e la 2 pasi de colaps si are nevoie de 300 mil de eur, iar la metrou am facut sub 10 statii noi in 25 de ani nu e prioritate sa se faca pista pt ifosele tale de corporatist ca sa te lauzi dimineata la cafea la 3 pipite ca ai venit cu bicla.
          • +5 (5 voturi)    
            Vezi ca... (Luni, 20 iulie 2015, 10:05)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

            dai in biciclisti, dai in fabrici si uzine... pardon, corporatii.

            Iar nenea de mai sus sunt sigur ca-si duce ambii copii la scoala pe bicicleta, ca doar nu e bizon sa-i duca cu masina.

            Dar asta nu inseamna ca nu are dreptate cu pistele de bicliclete, problema e cum o facem? Momentan avem un pasaj 90% inutil (sau sa pun problema altfel: in cati ani de ""fluidizare a traficului" recuperam anul asta de pierdere imensa din banii si timpul nostru?)
          • 0 (0 voturi)    
            Nu e nimic special (Luni, 20 iulie 2015, 10:15)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui idsoc

            Doar un alt pasaj care cica are rezolva o problema care nu poate fi rezolvata asa. Ar fi fost mai frumos sa se apuce de o linie de metrou pana la aeroport. A, oricum trebuie sa o faca pana in 2020.
            Plus ca nu cred ca isi da careva ifose ca vine pe bicla pana la serviciu, asa ca nu mai fi rautacios.
          • -1 (5 voturi)    
            cine zice ala e (Luni, 20 iulie 2015, 11:02)

            andrei [anonim] i-a raspuns lui idsoc

            o stii pe aia cu cine zice ala e?
            faptul ca nu i se potriveste oricui, nu inseamna sa nu se faca nimic pt ailalti, nici sofatul nu i se potriveste oricui, daca ne uitam la cate accidente se fac.
            faptul ca ratb e la un pas de colaps nu inseamna ca trebuie maine sa il folosim toti. trebuie pus capat hotiei de acolo, asta nu are legatura cu pasagerii potentiali. acolo se fura de la nivelul cel mai inalt.

            o pista de bicicleta de 40cm latime nu e niciun fel de ifos. nici macar nu trebuie pista, trebuie doar sa lase un pic de asfalt in afara marcajului benzii celei mai din dreapta si e suficient.
            o sa vina vremea cand o sa fie benzina 20 de lei, de-abia astept sa vad cum o sa fie cu masina. :)
            • -1 (1 vot)    
              Absolut de acord (Luni, 20 iulie 2015, 17:02)

              idsoc [utilizator] i-a raspuns lui andrei

              De fapt asta vroiam sa-i spun si eu lui pehash care a facut cu eleganta bizon pe toata lumea cu masina, dar tu ai surprins mult mai bine.
              Si nu, nu trebuie sa-l folosim de maine, "breaking news" pt tine si biclarii corporatisti pe bani publici, marea majoritatea a bucurestenilor deja foloseste transportul in comun!!! Si acolo am vrea sa se duca banii nostri. Multumim frumos pt intelegere.
              Altfel comunicatul lui Oprescu cu furtul de la ratb ca scuza stim sa-l citim si singuri; e mai usor sa arunci vina, decat sa te pui pe treaba. ;)
              • +1 (1 vot)    
                cine se simte.. (Marţi, 21 iulie 2015, 12:19)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

                masina am si eu. bizonii stiu ei care sunt..
                "corporatisti pe bani publici" si "transport in comun pe banii nostri"? :))
                daca RATBul nu ar fi subventionat si biletele ar fi obligatorii (cu intrare doar pe la usa din fata), ai vedea cu siguranta mai multi "corporatisti" folosind-ul.
          • -2 (2 voturi)    
            ba se potriveste chiar oricui! (Luni, 20 iulie 2015, 13:23)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

            Cu exceptia persoanelor cu dizabilitati!
            Cui anume nu i se potriveste bicicleta?
            • -1 (1 vot)    
              Pai hai sa facem un calcul (Luni, 20 iulie 2015, 17:53)

              idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Mama si tata, peste 60 de ani, se misca tot mai greu si pe caldurile astea ii sun in fiecare zi sa vad cum se simt. Ca ei, 4 mil de romani. Copiii mei, cand ii duc dimineata la scoala, cu ghiozdanul in spate (dar cu care as merge perfect intr-un autobuz cu A/C unde ei au loc sa stea pe scaunel). Inca vreo 3 mil ca ei.
              Eu cu nevasta-mea cand venim cu sacosele de la Carrefour sau cand ploua si bate vantul la un 60 km la ora sau cand ninge, sint - 20 de grade si gheata pe jos, adica marea majoritatea a romanilor care ar vrea un transport in comun civilizat. Atentie, vorbim de infrastructura de transport, nu de plimbat prin parc sau pe la Comana.
              • +1 (1 vot)    
                unde e calculul ala? (Marţi, 21 iulie 2015, 12:15)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

                Inca lucrezi la el? Parintii tai trec des pe la Piata Presei? Copiii ti-i duci la scoala pe DN1.. la Ikea?? Cu sotia mergi la Carrefour doar in Baneasa?
                Toata problemele tale sunt perfect paralele cu subiectul (pasajul de la Piata Presei). E nevoie de transport in comun civilizat? Clar.. Nimeni nu a contestat asta. Solutia este simpla - banda unica pentru autobuze pe strazile cu minim 2 benzi si liberalizarea pietei.. sa poti alege autobuz privat care costa cat face, unde nu te vei inghesui cu toti nespalatii.
                Se exclude astfel banda de biciclete? Din contra.. cele 2 se completeaza perfect. Si daca aveai dubii, in tarile nordice se merge pe bicicleta si cand ploua, ninge, bate vantul.. si nu moare nimeni, din contra.. cand trec de 60 de ani tot nu lasa bicicleta.
    • +3 (11 voturi)    
      hm (Duminică, 19 iulie 2015, 16:46)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Ar fi ciudat sa nu le redeschida.
    • +4 (6 voturi)    
      LOL (Luni, 20 iulie 2015, 9:51)

      Bibanul [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Circulatia bicicletelor se face oricum pe benzile 1-3 de pe orice artera majora, printre masini.
  • +14 (20 voturi)    
    moment in care ambuteiajul ... s-a mutat (Duminică, 19 iulie 2015, 15:40)

    thebblack [utilizator]

    ... la arcul de triumf.
  • +13 (17 voturi)    
    Și acum? (Duminică, 19 iulie 2015, 16:00)

    Eduard [anonim]

    Nu se va muta aglomerația la Arcul de Triumf?
    • +14 (20 voturi)    
      nuuu (Duminică, 19 iulie 2015, 19:07)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Eduard

      Ma mir ca nu ai inteles. Dupa ce ai trecut prin acest pasaj, magia te va tine departe de trafic.. Si daca e nevoie, primarul Hotprescu o sa faca un pasaj si la arcul de triumf, apoi o autostrada suspendata prin centru - lascar catargiu - magheru - bratianu - cantemir... ca e prea ieftin sa faci centura in regim de autostrada si ne pierdem maretul titlu de cea mai poluata capitala europeana..
  • +12 (16 voturi)    
    De fapt... (Duminică, 19 iulie 2015, 17:41)

    Orpheus [utilizator]

    De fapt se mai lucreaza destul de intensiv la suprafata... dar poate pleca Oprescu in concediu si s-a gandit sa-l inaugureze.

    Am vazut cum au sapat, au astupat si au asfaltat aceeasi groapa de 3 ori! Este incredibil! De fiecare data isi mai aminteau de cate un cablu...
  • +2 (8 voturi)    
    da, cat mai spre centru (Duminică, 19 iulie 2015, 21:24)

    tba [utilizator]

    fluidizam traficul la intrare de pe dn1 si mutam ambuteiajele cat mai la centru.
    acum are sa propuna tunel la Arcul de Triumf!
    • 0 (0 voturi)    
      pai chiar ASTA face!! (Luni, 20 iulie 2015, 13:25)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui tba

      Daca nu ia shpagi de la firmele care fac tuneluri, inseamna ca o fi avand ceva cu capul! Vrea sa umple Bucurestiul de tuneluri!
  • +7 (9 voturi)    
    Centura! (Duminică, 19 iulie 2015, 23:27)

    Alfabetix [utilizator]

    Stam de 25 de ani fara o sosea de centura decenta, fara retea de metrou, fara parcari langa statiile de metrou unde sa lasi bicicletele!
    Hai ca primaria are treaba! Mare!
  • +4 (4 voturi)    
    Marcaje (Luni, 20 iulie 2015, 9:19)

    Andrei [anonim]

    Scoateti marcajele alea DIN tunel, o sa fie numai accidente si blocaje! Orice indicator de directie trebuie sa fie DOAR inainte de bifurcatie, nu LA bifurcatie. Numai in Romania exista asemenea grozavenie! Sau in tarile unde principalul vehicul de transport este banana!!
  • +3 (3 voturi)    
    Oescu sper sa te zvarcolesti in chinuri ! (Luni, 20 iulie 2015, 9:40)

    vladf [utilizator]

    Dela 9 la 16 luni vb. de un termen de finalizare aproape dublu, pt. o groapa.

    Cand vb. de o astfel de depasire, tunelul trebuia sa fie gratis, platit integral de constructori nu de catre primarie, din banii nostri.

    Daca foloseau fonduri UE, cum era si normal, lucrarea trebuia sa se desfasoare in 9 luni si nu mai era loc de furaciune.

    Dc. ai depasit termenul asa de mult?
    Dc. nu ai folosit fonduri externe nerambursabile?

    Mars la tine pe sectie, sper sa ajungi la nebuni unde ti-e si locul, dar nu ca doctor si ca pacient.

    Ai mobilizat si tu 2 echipaje SMURD pt. luni? Cand o sa-si rupa lumea gatul in pasajul tau/
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 20 iulie 2015, 10:32)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui vladf

      Ca sa folosesti fonduri europene trebuie mai intai sa dovedesti utilitatea. Ori era destul de greu de dovedit ca are sens sa muti congestia cativa km mai sus, in conditiile in care la Piata Victoriei oricum nu mai exista solutie (iar acolo semaforul dureaza trei minute). Situatia e complet diferita fata de pasajul de la Baneasa, care era intradevar necesar, si era prevazut demult.
  • +4 (6 voturi)    
    tampenie de pasa (Luni, 20 iulie 2015, 10:03)

    andrei [anonim]

    Eu cred ca e o mare tampenie acest pasaj. Practic s-a mutat traficul de la Piata Presei mai aproape cu o trecere de pietoni de arc. Pentru cei ce vin dinspre Baneasa posibil sa fie un plus, dar pentru restul e un minus. Am sa si explic : Autobuzele ce vin dinspre Baneasa nu intra in pasaj, au statie dupa intrare, cele 3 benzi dinspre Tipografilor la fel, au semafor inainte de rond. In total sunt 4 benzi de circulatie ce patrund in rond si se inghesiue sa iasa pe 1 singura banda ( cele 2 benzi sunt ocupate ascum de iesirea din pasaj). In plus, autobuzele ce ies din rond se afla pe banda 3 , cea mai din centru iar in 200 m au statie pe banda 1, trebuie sa se inteleaga cu soferii ce ies din pasaj sa poata schimba banda. In concluzie, toata infrastuctura din orasul asta se face exculusiv pentru trasportul cu masina proprie. Nu exista vreo viziune pentru mijloacele de transport public, ce sa mai zic de cele alternative (biciclete, mers pe jos, etc). Poate ne arata Oprescu un oras unde problema traficului s-a rezolvat incurajand masina personala ! Eu ii pup picioarele daca exista un astfel de oras in lume.
    • -1 (1 vot)    
      Asta inseamna la ei infrastructura sustenabila (Luni, 20 iulie 2015, 10:37)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      cat mai multa infrastructura pt autoturisme...

      ca inginer specializat in trafic/transporturi, nu pot sa zic decat ca e cea mai proasta solutie posibila.

      Cand o sa inteleaga ca lucrurile au o ordine logica. Transportul public nu poate fi ignorat la nesfarsit.
  • -1 (1 vot)    
    shobolani...!! (Luni, 20 iulie 2015, 13:27)

    Codruta N [utilizator]

    Oparescu are o obsesie de a transforma oamenii in sobolani!
    DE CE ii mai trebuie pasaj subteran pietonal, la Muzeul Satului? Ca sa descurajeze trecerea spre muzeu, or uat?
    Si mai vrea sa faca unul subteran pietonal si in Piat Romana!! Visul lui: sa vada oamenii inchesuiti sub pamant!
  • -1 (1 vot)    
    feedback din prima zi (Luni, 20 iulie 2015, 14:37)

    claudiu [anonim]

    Astazi am venit dinspre Bucuresti-Ploiesti, la 8.30 si am luat-o prin Pasaj ca sa ma bucur de privelistea noua. Problema este ca m-am trezit blocat in partea dreapta a separatorului de trafic impreuna cu alte cateva sute de masini, cei care au mers inainte pe deasupra treceau pe langa noi ca rachetele pentru ca pe banda respectiva nu era trafic. O mai vedea, acum cred ca este folositor pentru cei care fac dreapta nu pentru cei care vor sa ajunga la Arcul de Triumf. Pentru noi ceilalti cred ca va fi o constanta verificare a traficului prin Google Maps, daca nu este trafic pe deasupra o iau pe acolo, daca este ne bagam pe dedesubt. Cred ca mai trebuie facute si alte imbunatatiri ca sa fie cu adevarat folositor: fara treceri de pietoni supraterane, posibilitatea de a trece si pe a patra banda ca sa mai optimizezi benzile umplute de pasaj, anularea sensului ne-giratoriu de la Miorita, mai exact blocarea intoarcerilor etc.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version