​FOTOGALERIE In ce stadiu se afla lucrarile la pasajul rutier subteran de la Piata Sudului

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 15 aprilie 2015, 16:12 Actualitate | Administratie Locala

Pasaj Piata Sudului 1
Foto: PMB
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a prezentat miercuri, pe Facebook, stadiul lucrarilor la pasajul rutier subteran de la Piata Sudului, realizat in proportie de circa 70% din fonduri europene. Astfel, potrivit edilului s-au realizat in proportie de 90% peretii mulati pe rampa de intrare dinspre Calea Vacaresti si in proportie de 40 % cei de pe rampa de iesire. De asemenea, s-au realizat in proportie de 50 % peretii mulati pentru rampa de iesire si intrare dinspre Strada Nitu Vasile. Pasajul are termen de finalizare 31 decembrie 2015, iar investitia se ridica la 127.140.761  lei.

Potrivit primarului Sorin Oprescu au mai ramas de executat:
- devierea retelelor de canalizare si instalatiile electrice,
- realizarea peretilor mulati si a pilonilor de sprijin din zona intersectiei,
- demontarea si remontarea liiilor de tramvai si montarea retelei de contact,
- realizarea dalei de acoperire a pasajului rutier si a pasajelor pietonale in zona intersectiei,
- finalizarea pasajului pietonal 1 in zona centrala si finalizarea pasajelor pietonale 2,3 si 4,
- finisajele si lucrarile de arhitectura ale pasajului,
- realizarea sistemelor de canalizare si de realizare a radierului si sistemului rutier al pasajului,
- refacerea sistemului carosabil si refacerea amenajarilor urbanistice.


Pasajul rutier subteran de la Piata Sudului are ca scop fluidizarea circulatiei in intersectia Calea Vacaresti, Sos.Oltenitei, str. Nitu Vasile si pe inelul principal de circulatie al orasului. Pasajul  are o lungime de circa 356 metri, si se realizeaza pe directia Calea Vacaresti-Str. Nitu Vasile. In plus, se vor construi patru pasaje pietonale care vor conecta statia de metrou cu cea de tramvai, iar trecerile de pietoni de la suprafata se vor desfiinta. Valoarea totala a proiectului este de 127.2 milioane de lei (aprox. 28,6 mil. euro), in proportie de 70% fiind realizat cu fonduri europene nerambursabile. Lucrarile au inceput in mai 2014.


Potrivit autoritatilor, dupa darea in folosinta, pasajul va reduce timpii de asteptare in trafic, in zona respectiva, cu aproximativ 74%. Acesta este cel mai mare proiect de infrastructura cu fonduri UE din Bucuresti, realizat prin Programul Operational Regional 2007-2013, insa asta inseamna ca pentru a nu pierde fondurile europene, proiectul trebuie finalizat pana la 31 decembrie 2015.























10115 vizualizari
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Miercuri, 15 aprilie 2015, 17:05)

    adrian_rolland [utilizator]

    Lucru in dorul lelii... Din pozele prezentate sunt maxim 10 lucratori pe santier in conditiile in care trebuia sa se munceasca minim 5 zile pe saptamina in trei schimburi. Ii place si lui Oprescu bataia de joc la adresa fraierilor de nu se poate..
  • +1 (1 vot)    
    Dar gropile? (Joi, 16 aprilie 2015, 8:21)

    GOGU [anonim]

    Astepta cu interes , postarea tov primar referitoare la reparatiile arterelor de circulatie din capitala!!!
    rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    Să-l mai lăudăm pe Oprescu! (Joi, 16 aprilie 2015, 10:24)

    vali47 [utilizator]

    De ce Oprescu trebuie să fie //moț// în orice știre despre București?Suntem supărați de starea Bucureștiului cu lucrări de proastă calitate și borfașii stau ascunși în spatele lui Oprescu.Nici purtător de cuvânt nu mai are Primăria Generală.Oprescu face totul,ca Ceaușescu în Epoca de aur!Dacă vreți să prezentați ceva,prezentați realitatea.nu imagini selecționate de Oprescu.La lucrările de la Piața Sudului numai a șantier în mijlocul unui oraș nu arată.Zgomot,praf.mizerie și mai mult se stă decât se lucrează.Mașinile care lucrează acolo sunt mai murdare decât cele care lucrează în câmp la lucrări agricole.
  • 0 (0 voturi)    
    dec 2015 (Joi, 16 aprilie 2015, 10:50)

    tudor74 [utilizator]

    O sa fie gata pasajul asta in Decembrie 2015 cand o sa imi vad ceafa !
  • 0 (0 voturi)    
    Epoca de piatra (Joi, 16 aprilie 2015, 15:15)

    Rali [anonim]

    Exista masini de legat fier beton, ori aia il leaga la mana. Dureaza mult mai putin varianta mecanizata decat cea folosita. Adica in loc de 10 muncitori 1 zi se face 1 muncitor in jumatate de zi.
  • 0 (0 voturi)    
    Dcaă lucrează românii..... (Joi, 16 aprilie 2015, 20:36)

    Alistar44 [utilizator]

    .....va fi gata pe 31 decembrie, dar poate 2020 !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version