​FOTO Pista de biciclete de pe Calea Victoriei, transformata in parcare de lux langa un hotel de 5 stele: "Daca se poate sa indoiti mai mult stalpisorul, sotul nu crede ca incape BMW-ul"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 12 decembrie 2014, 21:39 Actualitate | Administratie Locala

Masini parcate pe pista de biciclete de pe Calea Victoriei
Foto: Hotnews
"Joi seara la coltul parcarii de la Hilton o doamna bine coborise din dreapta unui BMW X5 si-l ruga pe parcagiu sa 'indoaie mai mult' stilpisorul care blocheaza accesul pe pista de biciclete pentru ca 'sotul nu e sigur ca incape'. Pe pista de biciclete mai erau si alte masini parcate. Am sunat la Politia Locala si la Rutiera si mi-au spus ca trimit echipaj", povesteste un cititor HotNews.ro. Vineri seara, cand reporterii HN s-au deplasat la fata locului, situatia era neschimbata, iar parcagiii isi vedeau linistiti de treaba.

In dreptul parcarii amenajate din fata hotelului Hilton si a Ateneului Roman, proaspat inaugurata pista de biciclete de pe Calea Victoriei era ocupata cu masini parcate ilegal.

Deloc surprinzator, de "administrarea" parcarii improvizate se ocupau cativa parcagii care ghidau masinile care cum sa intre printre stalpisori si borduri.

Pozele de mai jos vorbesc de la sine:













NOTA: Neafisarea in poza a numerelor de inmatriculare ale autovehiculelor este o decizie editoriala a redactiei HotNews.ro si se aplica la toate articolele publicate pe site, indiferent de subiectul tratat


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
31078 vizualizari
  • +51 (57 voturi)    
    POLITIA ROMANA = (Vineri, 12 decembrie 2014, 21:50)

    rov [utilizator]

    I M P O T E N T A !
    • +6 (10 voturi)    
      Nu e Politia "romana" (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 13:54)

      ProLibertate-AntiMerkel [utilizator] i-a raspuns lui rov

      e doar politia lui Oprea.
  • +45 (47 voturi)    
    Degeaba ai "bemveu", daca nu ai educatie (Vineri, 12 decembrie 2014, 21:58)

    Clop [utilizator]

    Sa le dea amenda politistilor care au fost la fata locului si au uitat sa se faca expliciti.
  • +47 (49 voturi)    
    Felicitari (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:09)

    CosmiN_ [utilizator]

    Felicitari, hotnews! Continuati asa! Macar presa, daca politia nu e iteresata de asta...
  • +31 (41 voturi)    
    Solutia: (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:09)

    Taras Bulba [utilizator]

    Un ciocan
    O bata de baseball
    O bara

    Numai asa invata! Ardeti-i!
    • +47 (47 voturi)    
      te referi la conducerea politiei... (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:18)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      ca legi sunt, iar la 250 de metri e si parcare subterana.
      Lipsesc cei platiti sa aplice LEGEA.
    • +24 (32 voturi)    
      Sau (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:22)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Daca ai o bicicleta mai rablagita, mergi cu ea pe acolo si intra in fiecare masina parcata pe pista, dupa care te intorci si le mai lovesti o data.
    • +18 (24 voturi)    
      prea brutal (Vineri, 12 decembrie 2014, 23:46)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Se poate mai fin cu un minuscul cap vidia de la Bricostore.
    • +5 (5 voturi)    
      mai finutz, baieti, mai finutz (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:06)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      O cheie de yala, bine manevrata, fara sa fii observat - de ce sa recurgeti la metode brutale? Nu-i frumos... ;)
  • -57 (75 voturi)    
    Dar unde sunt bicicletele? (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:48)

    GeorgePrisacariu [anonim]

    In imagini nu se vede nicio bicicleta care sa fi fost pusa in imposibilitatea de a trece. Pentru ca nu era niciun biciclist la ora aceea acolo. Masini, in schimb, se vad o multime, si parcate si in trafic.

    La ore de varf, sunt cozi de masini de la un capat la altul al Caii Victoriei. Biciclete, abia daca sunt cateva.

    In mod natural cetatenii au reactionat la fitzele hipsteresti. Pista de biciclete de acolo e o fitza fara rost, care ingreuneaza tranzitul orasului.

    Iar mentalitatea biciclistilor se vede bine din comentarii. Nu au decat infractiuni in cap, cum sa faca sa distruga bunul altuia. Parcarea pe pista de bicicleta e o contraventie, ei nu s-ar da inapoi de la o infractiune.

    Oare asemenea oameni MERITA PRIVILEGIUL de a avea un drum "premium", gratis? Sunt recunoscatori ca exista? Sunt constienti ca e platit din taxele si impozitele care reprezinta 60% din costul carburantului? Sunt constienti ca cei cu masinile le cedeaza zilnic din timpul si nervii lor, doar pentru ca niste copii razgaiati sa aiba pista prin buricul orasului?

    As zice ca nu MERITA. Nemultumitului i se ia darul. Hai cu desfiintarea hipstarismelor!
    • +25 (43 voturi)    
      Nene... (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:53)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      Meriţi să trăieşti şi să mori în România.
      • +7 (13 voturi)    
        pentru war (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 10:20)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Nu are rost sa jignesti Romania din cauza unui debusolat! Romania este tara noastra pe care o iubim si vrem sa o facem cat mai buna de locuit.
      • +6 (10 voturi)    
        Adevarul este (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:35)

        idsoc [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        ca pistele de biciclete.nu sint Solutia, ci o solutie. O centura functionala, parcari subterane, retea de metrou dezvoltata, RATB cu aer conditionat sint la fel de importante. N-o sa fie trafic de biciclete ca-n Olanda niciodata la noi pt ca nu se plimba temperatura intre 0 si 25 si nu se stie ce-i aia zapada. Revenind la Victoriei sa faci din 4 benzi 2 crezand ca toti se muta pe bicicleta e clar ca nu tine. Mai degraba avea nevoie Oprescu de stalpisori si dale de granit si borduri.
    • +34 (40 voturi)    
      adevarul ca nu poti compara (Vineri, 12 decembrie 2014, 23:01)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      un amarat de biciclist cu o namila potenta de q7...
      Ar trebui retrogradati la cetateni de rang inferior acesti infractori pe numai 2 roti, slugi a celor ce-si permit sa scuipe din masini luate-n leasing sau pe firma "cu drepturi de autor".
    • +32 (42 voturi)    
      te inseli (Vineri, 12 decembrie 2014, 23:17)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      daca tu crezi ca doar hipsterii merg cu bicicleta, te inseli. Cu cit se vor face mai multe piste, cu atit nr. bibciclistilor va creste, putina rabdare! Acesta e trendul mondial, fie ca iti place sau nu (fie ca le place edililor sau nu). Te-ai invatat sa iesi si sa iei salam cu masina si sa o lasi in gura magazinului, nu? Incet, incet, se vor lua masuri, se vor da si amenzi, o sa vii si tu cu bicicleta! La noi trebuie putin mai mult timp decit la altii, dar aceasta e directia.
    • +21 (29 voturi)    
      GeorgePrisacariu (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 0:04)

      SendreMarius [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      Biatu asta a fost cu masina prin Bucuresti azi,trebuie sa il intelegem, a vazut soare afara a zambit s-a urcat in masina si a plecat (unde avea el treaba), a iesit pe un bulevard si acolo a ramas,a stat in masina(trafic) cam 4 ore, bineinteles nu a ajuns unde avea treaba, el si inca alti 200 000 de inteligenti platitori de accize. De vina evident sunt biciclistii, trebuie sa intelegem cu totii asta, si dupa asta sa i invatam si pe idiotii de olandezi, francezi,etc. ce problema imensa ignora,dar s-ar putea ca in cazul lor sa fie prea tarziu,sunt napaditi.
      • -10 (14 voturi)    
        exact (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 8:39)

        Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui SendreMarius

        De ani buni ma invata olandezii aia de care vorbiti dvs cum trebuie sa ma dau jos de pe trotuar in strada sa treaca ei , biciclistii ,asta in momentele in care sunt pieton ,in rest cu masina e si mai simplu ,legile nu se aplica biciclistilor iar daca dai peste un {autocensored} pe bicicleta este vina ta din oficiu.
        Asta doar ca sa nu comentez decizia de a se face pista de bicicleta pe Calea Victoriei,aceasta artera secundara ,slab circulata ,a unui orasel de provincie.
        • +6 (8 voturi)    
          din pacate ai dreptate (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 13:09)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

          da, sunt biciclisti care nu respecta regulile. da, sunt foarte putini biciclisti. da, Calea Victoriei este o mare parcare la orele de varf.

          si totusi..
          1. sunt si biciclisti care respecta regulile. daca judecam la rece, majoritatea soferilor parcheaza neregulamentar pe trotuare. de ei nu te impiedici? pentru biciclistii care respecta regulile ce facem?
          2. sunt multi care si-ar dori sa poata merge pe biciclieta din A in B fara sa-si riste viata, dar nu pot. pista de biciclete de pe Calea Victoriei incepe si se termina aiurea.. gandita probabil de un Dorel cu diploma de arhitect
          3. Calea Victoriei este spatiu public. Cu totii avem dreptul, platind taxele locale, platind TVA care teoretic se intoarce partial la primarie, la acest spatiu public.. daca sunt 1 milion de soferi si 2 milioane de pietoni in oras, atunci ar fi normal sa se imparta proportional.. o treime pentru soferi. ca tu vrei sa ocupi in trafic 10 metri patrati in timp ce eu ocup de 40 de ori mai putin, asta nu este vina mea. n-ai decat sa stai in trafic 40 de ani!!..

          am si eu masina.. si bicicleta..
          • +2 (6 voturi)    
            . (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 14:46)

            Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Intr-adevar este simplu bun simt ,visez la o lume in care bicicleta sa fie principalul mijloc de transport ( si nu,ce vedeti pe youtube nu reflecta realitatea) ,mai mult ,as interzice in oras vehicule personale cu motoare mai mari de 800cc,dar nici asta si nici un trafic normal de biciclete nu se vor intampla.Pentru ca..realitate obiectiva.
            Ideea este minunata , telul este admirabil , initiativa remarcabila si progresista ,dar nu se poate mula pe realitate exact cum ajutorul social nu functioneaza asa cum ar fi trebuit,ca helping hand,devenind mod de viata de generatii.
            Si eu merg cu bicicleta cam la fel de mult cat merg cu masina si ma crucesc zilnic de ce vad..si spun asta cu naduful celui ce spune copilului "ai grija la biciclisti pe trotuar daca iesi la joaca in fata casei!!!!!!!!" in loc de "ai grija la masini cand treci strada".
        • +2 (2 voturi)    
          Bazil.the.3rd (Duminică, 14 decembrie 2014, 13:07)

          SendreMarius [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

          E foarte clar ca biciclistii nu sunt sfinti,de multe ori incalca regulile de circulatie,dar nu mai mult decat soferii, de fapt soferii si biciclistii bucuresteni seamana foarte mult intre ei, sunt nervosi, agresivi, nu respecta regulile de circulatie,dar biciclistii au un mare + ,sunt pe bicicleta,intr-un oras sufocat de masini,in care trotuarele sunt acoperite de masini, in care petreci ore pe zi in trafic, faptul de a te urca la volanul masinii si a participa la ambuteiajul general il consider grotesc.
          Intradevar bicicletele nu au ce cauta pe trotuar, nu merg pe trotuar si tot timpul am militat ptr faptul ca locul biciletei e pe asfalt. Faptul asta trebuie comunicat si zecilor de sofer care ma " indeamna" zilnic sa merg pe trotuar ca nu am ce cauta pe asfalt.
          Indignarea adresata biciclistilor care folosesc trotuarul ptr a se deplasa trebuie directionata in egala masura si soferilor care ocupa trotuarele cu masinile lor.
    • +10 (12 voturi)    
      Pentru Prisicariu (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 10:19)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      Tu intelegi notiunea de poluare? Stii efectele asupra sanatatii ?
      Ar trebui incurajat cat mai mult mersul pe bicicleta in oras. Masina doar la cumparaturile saptamanale de la supermarket si alte cateva ocazii speciale. In rest bicicleta. Chiar si pentru tine !
    • +4 (6 voturi)    
      pai sa evite "cozile de masini"!! (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      Daca traficul e ATAT de dificil, sa meerga cu transportul in comun! In felul asta, ei economisesc tip la greu si se mai decongestioneaza si artera ;)
    • +2 (4 voturi)    
      legea (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:21)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui GeorgePrisacariu

      E lege..daca in lege ar spune ca poti parca masina da..dar nu spune asa..ia si citeste..vrei societate fara reguli si legi drum bun spre colombia sau mexic
  • -22 (28 voturi)    
    Erata (Vineri, 12 decembrie 2014, 22:50)

    comentatordiletant [utilizator]

    Cred că cineva a încurcat borcanele. Știrea trebuia afișată pe TimesNewRoman, nu pe Hotnews - voi n-ați auzit de hiperbolă, caricatură etc? A, pardon, uitasem, suntem în România. Atunci e o non-știre, ține de cotidian.
  • -15 (35 voturi)    
    Instigare (Vineri, 12 decembrie 2014, 23:27)

    Robert M [utilizator]

    Cei sensibili se isterizeaza imediat cand aud de incalcarea drepturilor biciclistilor invizibili.
    Pistele respective nu sunt folosite si incurca traficul.
    Unde nu e cap, vai de picioare, asa si in cazul pistelor.
    In loc sa scada poluarea, din cauza strangularii drumurilor masinile vor petrece mai mult timp in trafic si vor arde mai mult carburant degeaba.
    Cei care vin cu idei fistichii nu sunt oameni care iubesc natura, sunt diversi oportunisti care fac bani in numele unor false victime.
    Minciuna cu piste a inceput sa iasa la iveala.
    • +13 (25 voturi)    
      logica (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 0:43)

      alex73 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      ...nu e nimeni acum pe pista deci e parcare...
      cand vine biciclistul si vede carnatul de masini tine minte ca bucuresteanul e neam prost indiferent ce masina conduce si data viitoare evita...
      Din nou tractoristul, nu e nimeni pe pista deci parcam...de ce au mai facut oare prostia asta hipstereasca in loc sa ne lase noua banda...
      Mai neam prost e o banda pe o ulita si nici pe aia nu o respecti...cand o sa fie 200 (si o sa fie!) ce facem, razboi civil? Sunteti de un primitivism ce ar cauza anevrism unui vestic, dar noi strangem din dinti si traim cu voi, ca ne-am nascut si noi aici.

      Un hipster de 41 de ani la cravata si costum.
      • -12 (28 voturi)    
        Go west or east (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 1:25)

        Robert M [utilizator] i-a raspuns lui alex73

        Nu esti tanar, ai imbatranit si te-ai blocat pe o idee.
        Sa nu mai spun ca jignesti, probabil crezi ca asa este normal sa te exprimi.
        Benzile nu au ce cauta pentru ca sunt inutile. Bicicletele merg ocazional dar ele blocheaza traficul in capitala unei tari.
        Daca erai atat de luminat pe cat te crezi, ai fi inteles ca este mai important sa ai drumuri comune pentru transportul in comun, masini si biciclete.
        Cand aloci benzi pentru fiecare mijloc de transport in parte vei sfarsi cu un mare blocaj.

        Cate biciclete merg vara sau iarna pe piste ? Poti sa mergi in afara orasului cu bicicleta ? Ce fac oamenii care nu pot pedala, le angajezi un chinez care sa-i traga cu ricsa ?
        Sa nu ai impresia ca tu ai vreun drept de a te considera mai biciclit decat altii.
        In timp ce oamenii normali se bucura de bicicleta acolo unde este posibil, tu vrei sa ii obligi pe altii sa se supuna ideilor tale.
        De ce nu te muti in China ? acolo este raiul biciclistilor, ai o multime de drepturi, poti sa militezi pentru orice vrei tu.
        • +9 (17 voturi)    
          Drumuri comune? (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 2:13)

          Andrei Cosmovici [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Vai, vai. Mașina, autobuzul și bicicleta să aibă drumuri comune? Ok, înțelegem în cazuri absolut excepționale. Dar ideea nu este să aloci benzi pentru fiecare mijloc. Ideea este să faci o alegere! Aici este diferența. O alegere câștigătoare, și aici începe problema. Este evident - vedem din transportul în comun bine închegat din Europa de vest - că ai mult mai puține cheltuieli și bătăi de cap, și un control mult mai bun al timpului alocat transportului în comun, dacă foloseși un autobuz care are bandă dedicată, spre exemplu.
          În ce privește bicicleta, media de viteză a unei mașini, în oraș, este de aprox. 20 km/h. Cam tot atât face și o bicicletă, viteza de croazieră pentru o bicicletă de oraș (roți mai grosuțe) fiind undeva pe la 17-19 km/h.
        • +12 (18 voturi)    
          Drumuri comune (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 5:54)

          Adi_ro [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Eu zic sa incluzi in drumurile tale comune si pietonii, ca si ei sunt multi si au dreptul sa circule si masinile parcate le-au ocupat trotuarele...
          • -6 (10 voturi)    
            Dar de ce nu te plingi de (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 8:17)

            Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Adi_ro

            biciclistii care circula pe trotuare ? Sau lor li se permite pentru ca nu polueaza ?
            • +8 (10 voturi)    
              Primaria (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:29)

              bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

              Daca a pus pe trotuar semn cu bicicleta pe fond albastru, atunci biciclistii sunt obligati sa mearga pe trotuar. Si eu sunt de acord ca circulatia cu bicicleta pe trotuar e o prostie. Biciclistii trebuie sa ocupe jumatate din prima banda.
        • -8 (14 voturi)    
          DIN PACATE... (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 10:37)

          schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Te-ai bagat in gura lupului. Si eu spun ca ceea ce s-a facut pe Calea Victoriei este o mare, mare porcarie! As fi rezolvat cu pistele de biciclisti pe Magheru, poate.
          Din pacate nu ai cum sa dialoghezi cu niste desperados! Nu intelegi ca e trendy sa mergi pe bicicleta? Esti impotriva corentului, frate!
          • +6 (10 voturi)    
            Trendy (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:28)

            bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

            Ia zi matale, cine ocupa mai mult spatiu pe strada: 1000 de biciclisti sau 1000 de autoturisme. Deocamdata masinile sunt subventionate in Romania, de asta toti agaricii au impresia, daca au dat 2000 de euro pe o masina, de acum trebuie sa aiba drept de trecere peste tot.
          • +6 (10 voturi)    
            ce e 'trendy' oare? (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 13:17)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

            viteza medie de deplasare cu autoturismul in Bucuresti este de aproximativ 15km/h.. pe verificate.. computerul meu de bord zice cam 16-19 in functie de anotimp si eu nici macar nu circul cu masina la ore de varf.
            daca am pune pe hartie avantajele si dezavantajele acestui tip de transport pentru ziua de luni dimineata, 13 decembrei 2014, oricat de sofer ai fi tu, ar fi evident ca nu renteaza.. costurile sunt imense, timpul pierdut din viata este urias, stresul si poluarea iti mai fura cativa ani din viata. si totusi luni dimineata va fi iar paralizat traficul pe soselele capitalei la ora 8.30... de ce? nu cumva pentru ca e "trendy"?.. pentru ca vrei sa mergi cu turma aia cu care te identifici tu?.. de cetateni care cred ca este o mareata realizare in viata sa stai in spatele volanului pe Calea Victorie timp de 15-20 de minute in fiecare seara?
            • -6 (6 voturi)    
              In Romania... (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 13:52)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              In Romania e deja luni dimineata? Tiiii, cum mai trece timpul.

              "......... ziua de luni dimineata, 13 decembrei 2014, ............."
            • +1 (9 voturi)    
              CE ANALIZA PROFUNDA! (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 15:55)

              schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Pai de ce nu te muti in munti sa stai intr-o pestera?
              Pai timpul il pierzi tocmai din cauza unor dobitoci care in loc sa dezvolte orasul, il sugruma!
        • +10 (14 voturi)    
          cu blocatul pe idee (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:29)

          alex73 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Robert, am carnet din 1998 si bicicleta de anul trecut; am lasat masina in parcare pentru ca nu mai suport traficul din Bucuresti.
          O folosesc doar sa ies din oras.
          Cu bicicleta pe de alta parte, ma deplasez mult mai eficient dar sunt in pericol fizic mult mai mare decat in masina, datorita modului in care conduceti VOI.
          Trafic miciclete mixt cu benzi de biciclete nesegregate cu separatori/borduri este posibil in vestul Europei (sau Sibiu) pentru ca oamenii aia sunt civilizati.

          Creierul tau e blocat in trecut, nu esti deloc la curent cu ce se intampla in Europa in prezent in materie de mobilitate urbana.
          Stiai ca UE urmeaza sa ne sanctioneze in curand SI pe acest subiect? Pe poluare urbana suntem in infringement deja.

          China nu mai e de mult "raiul" biciclistilor, in Shanghai si alte orase mari traficul este infernal.
          Revenind la subiect, tu aperi mitocani care se urca peste o banda separata fizic cu bordura inalta, care a fost facut inalta ca sa nu intre mitocanii in banda.

          Va pregatim suprize in viitorul master-plan al orasului, ce o sa faci, o sa iesi la atac cu cheia de 24?
        • +10 (14 voturi)    
          Biciclete ocazionale (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:31)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Sunt ocazionale tocmai datorita faptului ca nu exista infrastructura. Pai cand vezi buhaiul ca-si lasa cazanul unde are chef, cand la cateva sute de metri exista parking la pret de 2 Lei, normal ca te face sa renunti la bicla si sa-ti iei si tu masina. Si uite-asa strazile si parcarile devin si mai aglomerate.
        • +3 (7 voturi)    
          foarte bine! (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:16)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

          Pai atunci sa lase Victoriei numai pentru transport in comun si pentru biciclete! Exista DESTULE variante pentru celelalte masini, inclusiv Mareatza Artera Buzescu - Berzei, pentru care s-au distrus o gramada de monumente istorice si pentru care s-a uratzit o zona intreaga! :P
          • +1 (3 voturi)    
            Intrebare (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 19:35)

            idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Codruta, tu esti din Bucuresti?
    • +7 (9 voturi)    
      Aglomerarea traficului (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:31)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      este produsa chiar de... trafic.
    • +3 (7 voturi)    
      pai de AIA "nu sunt folosite"!! (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:13)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Ca vin tot felul de cocalari sa circule sau / si sa parcheze pe ele!!
      Nu "incurca" nici un trafic! Cei cu biciclete pe pista lor - cei au alte mijloace de transport, pe carosabil sau pe unde le e lor rezervat! N-au de ce sa se "incurce" unii pe altii, daca se circula corect!
  • +12 (18 voturi)    
    Popolitia Romana (Vineri, 12 decembrie 2014, 23:36)

    Martens [utilizator]

    Singura treaba a Popolitiei Romane e sa pazeasca perversi la parade.
  • -8 (14 voturi)    
    mincinosi (Vineri, 12 decembrie 2014, 23:44)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Brigada rutiera e faimoasa prin agentii sai care sint niste mincinosi de mare calibru. "Trimitem un echipaj" se rosteste/scrie la fiecre minut. Atitea echipaje nu se string pe traseu decit cind trece basescu or vr'un alai NATO.
  • +3 (11 voturi)    
    idee de protest (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 0:17)

    break_noon [utilizator]

    Se adună mai multe biciclete vechi, ruginite, stricate, şi un rastel vechi, nişte lanturi şi lacăte. De duc toate astea la o intersecţie largă, cu multe benzi, şi pe verdele de la pietoni se duce rastelul cu biciclete pe trecerea de pietoni, se leagă cu lanţul şi lacătul, şi de lasă acolo, o vreme.(poate chiar de tot).
    Oare cei care cred că bicicletă e o fitza ce vor zice?
    Dar fu asta poate vor pricepe că şi cei cu bicicletele au dreptul de a circula.
    • +1 (5 voturi)    
      Vezi ca este cam interzis sa (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 8:19)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

      circuli "pe bicicleta' pe trecerea de pietoni. Trebuie sa circuli "pe linga".Si este cit se poate de corect. Fiindca nu ai ce cauta cu bicicleta pe trotuar (trecerea de pietoni este o continuare a trotuarului).
  • +4 (16 voturi)    
    vedeti aici mentalitatea olandeza, pt. comparatie (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 0:23)

    onetimeuser [utilizator]

    Pentru toti care nu vad rostul pistelor de bicicleta, sau le pun in categoria "fitzelor", le recomand sa se informeze un pic, va rog mult chiar, de pe canalul Youtube al userului markenlei, despre mersul pe bicicleta in Olanda:

    https://www.youtube.com/user/markenlei

    Macar acel Introduction Video sa-l vedeti.

    Referitor la articol, pista de biciclete mi se pare excelenta, din cate pot vedea eu in poze. O fi finantata din cei 10 mil euro de la Guvern? Lucru rusinos de altfel: ca ditamai capitala sa primeasca milioane de euro din banii TARII, sa-si faca piste de biciclete...
    • +5 (5 voturi)    
      nu e din cele 10mil (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:34)

      alex73 [utilizator] i-a raspuns lui onetimeuser

      Nu, banii aia stau blocati intr-un cont la Primarie, nu s-au lamurit inca cum sa-si traga spagile, ca inca un rand de dungi galbene la 100.000eur/km nu mai tine.
      Vor face 17 parcari supraetajate de biciclete, dar piste nu vor face. Si e mai bine asa, pentru au un proiect de piste facut/aprobat la misto de oameni carora nu le pasa daca rezolva ceva sau doar sparg banii.

      Piste se vor face pe bune, dar in cativa ani. Nu dau detalii aici.
  • +20 (24 voturi)    
    Doua aspecte complet diferite (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 2:29)

    un dac [utilizator]

    1. Cei din imagine trebuie sa primeasca amenda. Hotnews ar trebui sa trimita pozele cu numerele de inmatriculare direct la politie si sa solicite un raspuns oficial.
    2. Calea Victoriei a fost mutilata de gandirea fara cap a primarului Oprescu (care ori a fost prost, ori a fost "cointeresat"). Inainte sa dati cu pietre, analizati argumente, nu imagini, mai ales cei care nu ati fost niciodata pe Calea Victoriei. Lucrurile stau cam asa:
    -4 benzi au devenit 2, dar in multe locuri exista una singura (parcarea de la banci la intrarea pe Calea Victoriei exte gandita foarte prost, nu exista suficiente alveole pentru stationarea taxiurilor etc). Primaria Capitalei trebuia sa ia in considerare inclusiv faptul ca romanii nu pot deveni nemti "maine", mai ales ca nici Politia Romana nu are angajati nemti. Asta a ingreunat traficul peste masura, iar solutiile alternative nu ar trebui sa fie brutale, altfel isi pierd din sens si eficienta.
    -bordura care delimiteaza cele 2 benzi de masina de cele 2 benzi de biciclete este o prostie. Ingreuneaza dezapezirea, provoaca accidente, face impracticabila banda de biciclisti pentru situatii de urgenta (mai ales). Intr-o singura seara, la o plimbare pe jos de aprox 150 de m, am observat urmatoarele: stalp indoit in urma unui accident, masina care sarise peste bordura si blocase banda (ea insasi fiind blocata), dar, cel mai grav, o masina de Salvare care nu putea sub nicio forma sa inainteze. Acolo era un om pentru care cateva minute erau vitale. Azi am vazut iarasi o masina de SMURD care nu reusea sa inainteze aproape deloc. Astea nu mai sunt hipsterisme. Banda de biciclisti trebuia gandita si pentru situatii de urgenta. Si, in urma analizei din primul an, ar fi trebuit luata decizia daca se merita sa ramana banda de biciclete si iarna sau trebuie redata temporar traficului. Dar pentru asta ar fi trebuit sa fie gandita in mod inteligent, ceea ce nu e cazul.
    • +5 (9 voturi)    
      Felicitari pentru comentariu. (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 8:22)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Este cel mai inteligent si de bun simt lucru pe care l-am citit.
    • +2 (8 voturi)    
      pe fond de acord (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:41)

      alex73 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Si o spun intai ca om rational, nu ca biciclist interesat.
      Problema este cu partipantii auto la trafic, care vor ignora 100% "banda" de biciclete, ca doar suntem in Bucuresti.
      Stii ca e asa. Tu propui solutii civilizate intr-o locatie care nu functioneaza asa.

      Mai exista si un alt motiv pentru care au ingustat Victoriei; exista un mandat de mobilitate urbana pentru extragerea masinilor de acolo centru (mutate pe Berzei-Uranus) si redarea Caii Victoriei traficului pietonal (de asta au largit trotuarele).
      Nu au facut de capul lor, sunt norme europene de planificare urbana pe care sunt obligati sa le respecte. Suntem in infringement si pe chestia asta.
      • -2 (2 voturi)    
        ESTI PLECAT CU BICICLETA! (Duminică, 14 decembrie 2014, 6:59)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui alex73

        Ce norme europene? Ce bati campii cu asemenea prostii! Nu ti-e rusine sa vii cu abureli de 2 bani?
        • +1 (1 vot)    
          schroedinger cat (Duminică, 14 decembrie 2014, 15:44)

          alex73 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

          Din textul adoptat de Parlamentul European la Strasbourg pe 23/04/2009:
          Link: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+TA+P6-TA-2009-0307+0+DOC+XML+V0//EN


          11. Recommends the introduction of integrated sustainable urban travel plans in conurbations with over 100 000 inhabitants, comprising:
          – a mobility diagnosis and mobility indicators and targets, and an assessment of their economic, social and environmental impact,
          – a plan for the development and interconnection of transport networks coordinated with the regional transport plan and urban planning policies,
          – a plan for the development of soft traffic infrastructure (cycle paths, pedestrian zones, etc.) fully integrated with public transport,
          – a masterplan for intermodal car parks and exchange platforms,
          – a programme for adapting management of urban mobility networks and their interconnections to the needs of reduced mobility users,
          – a masterplan for urban logistics, including the possibility of using public infrastructure for freight transport,
          – a procedure for direct participation by the general public;
    • +1 (7 voturi)    
      banda biciclisti vs banda de urgenta (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:40)

      catalin_f [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Daca banda pt biciclisti ar putea sa fie folosita ca banda de urgenta ar fi folosita ca o banda suplimentara pt masini exact cum se intampla cu banda de pe autostrada ...
      Situatia de fata nu e decat inca o dovada a impotentei (sau a coruptiei?) Politiei Romane !!!
    • -3 (7 voturi)    
      banda biciclisti vs banda de urgenta (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:40)

      catalin_f [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Daca banda pt biciclisti ar putea sa fie folosita ca banda de urgenta ar fi folosita ca o banda suplimentara pt masini exact cum se intampla cu banda de pe autostrada ...
      Situatia de fata nu e decat inca o dovada a impotentei (sau a coruptiei?) Politiei Romane !!!
  • +8 (16 voturi)    
    Educatia la unii soferi (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 4:53)

    quietguy58 [utilizator]

    Educatia la anumiti soferi este cel putin deficitara.
    O buna metoda pentru a imbunatati edicatia la pitencatropi cu masina este o amenda echivalenta cu 1% din valoarea la nou a masinii.
  • +4 (6 voturi)    
    Pista de biciclete de pe Calea Victoriei (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 9:00)

    infoInsider [utilizator]

    http://infoinsider.ro/2014/08/15/calea-victoriei-pista-de-biciclete-nu-este-parcare/
  • +5 (9 voturi)    
    oameni si oameni (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 9:02)

    mihaiculescu [utilizator]

    Cei care aleg masina in oras sunt oameni mici, cei care aleg alternativa masinii sunt oameni care vor sa devina mari. Totul va merge mai bine cand majoritatea va accepta ca ”traficul sunt eu” si nu cel de langa mine. Pana atunci ramane activismul zilnic.

    http://optar.ro/o-fotografie-istorica-pentru-bucuresti-tu-esti-traficul.html
  • +10 (12 voturi)    
    Bucurestiul este o uriasa parcare. (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 9:49)

    vali47 [utilizator]

    In Bucuresti se circula printre masinile parcate pe unde au gasit cate un loc.Nu cei care parcheaza sunt nesimtitii,ci autoritatile care cheltuie aiurea banii si nu fac parcari.Ce cauta pistele de biciclete pe trotuar?Ia sa se faca parcari,sa se elibereze strazile si trotuarele si sa vedeti ciculatie fluenta,oameni calmi,nu injuraturi,piste de bicilete langa bordura.Curat,ca nici sa maturi nu poti sa o faci cu masinile parcate.Scapi si urletul alarmelor pornite ca o matza cau caine a dat cu coada intr-un autoturism.Pentru asta ne trebuie primari inteligenti,gospodari si civilizati.Actualii nu corespund nici-unul unei cerinte de Bucuresti civilizat.Afara cu ei.
    • +6 (16 voturi)    
      Aiurezi (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:12)

      pestisorul_auriu [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      E parcare la doi pasi de acolo. Mai exact, pista trece chiar pe langa parcare si prin parcare in zona aceea. Ceea ce nu au oamenii aceeia e bun simt. Ca daca ai bani de X5 ar trebui sa iti permiti si plata parcarii pentru cateva ore, daca tot ai ales sa mergi cu masina la petrecere.
      • 0 (4 voturi)    
        Tot autoritatile sunt de vina. (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 14:43)

        vali47 [utilizator] i-a raspuns lui pestisorul_auriu

        De ce sa fie piste de biciclete pe trotuar?Nu te mai in juri cu soferii,te injuri cu biciciclistii!Pista de biciclete trebuie sa fie pe langa trotuar in strada.Daca nesimtitii parcheaza acolo,inseamna ca autoritatile le permit.Si le permit pentru-ca se simt vinovate.
        • +2 (2 voturi)    
          hmm (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 17:50)

          pestisorul_auriu [utilizator] i-a raspuns lui vali47

          Pai pista despre care se discuta nu e pe totuar si nici pe strada. E chiar foarte clar delimitata. Da, sunt si autoritatile vinovate, dar sa fim seriosi. Lipseste clar bunul simt.
    • 0 (8 voturi)    
      What? (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 11:26)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      De ce sa faca autoritatile parcari? In zona am impresia ca exista deja un parking... dar e cu plata, nu moca. In plus, de ce sa nu construiasca proprietarii hotelului parcare subterana?
      • +4 (6 voturi)    
        Tot autoritatile sunt de vina. (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 14:48)

        vali47 [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

        Daca hotelul nu are parcare(subterana sau supraterana)tot autoritatile sunt de vina.Nu-i dai autorizatie de functionare daca nu are parcare.Acelasi lucru apare la unele magazine care neavand spatiu de parcare,cand aprovizioneaza,vine un tir de blocheaza toata strada si gata nervii sus,injuraturi,pentru-ca autoritatile pun botul la mita si dau autorizatii.Sa stii ca lege exista,asa-ca stiu ce spun.
        • 0 (2 voturi)    
          vali47 (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 17:43)

          pestisorul_auriu [utilizator] i-a raspuns lui vali47

          Tu faci din categoria celor care oricum ai face lucrurile nu pot fi multumiti. Pe respectiva pista am mai intalnit masini de aprovizionare care o blocau. Am inteles situatia si am ocolit.
          In cazul de fata e vorba de marlani care o folosesc pe post de parcare.
          Ca sa nu mai zicem ca parcarea este fix langa si nu este asa plina.
        • +5 (5 voturi)    
          Tu stii... (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 19:48)

          idsoc [utilizator] i-a raspuns lui vali47

          ...cand a fost construit Athenee Palace? Auzi autorizatie de constructie doar cu parcare. Io zic sa-l demolam ca n-are si sa facem un mall.
  • +7 (11 voturi)    
    Fustrari.. (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 12:13)

    Mask [utilizator]

    Decat sa tot comentam cred ca mai simplu ar fi sa ne vedem acolo in seara asta. Sigur vom gasi masini parcate. Chemam politia si ii asteptam. Daca nu apar ii sunam pana se misca cineva de la politia rutiera sau locala. Apelul de urgenta este inregistrat asa ca va trebui onorat.
    Legat de transportul public, cu bicicleta sau masina in Bucuresti.
    Transportul public: metroul este cea mai buna solutie. Din pacate acopera doar zona centrala si mediana a orasului.
    Cu transportul de suprafata este penibil. Este un dinozaur care se mentine artificial in viata. Este penibi de prost organizat (cu exceptia a 2-3 linii de tramvai).
    Cu masina: Poluare, locuri de parcare lipsa, cheltuiala individuala inutila.
    Cu bicicleta destul de util 8-9 luni pe an pe distante scurte.
    Eu personal cam 8 luni pe an folosesc bicicleta (pentru job), in rest merg cu masina. In zona de resedinta nu exista nici acum un autobuz, cu toate ca in urma cu 2 ani a fost deschisa o strada noua (Ghica - Pantelimon). Statii au fost infintate dar autobuzele nu, demersuri la primarii am facut in mai multe randuri. Raspunsul fina... "s-a instituit o comisie ce analizeaza problema" (de 2 ani).
    In conditile prezente cheltuielile cu transportul imi sunt similare cu cel din vest. (Daca pun la socoteala cheltuielile cu masina personala: revizii, consumabile, carburant si bicicleta...
  • +1 (3 voturi)    
    Numerele de inmatriculare (Sâmbătă, 13 decembrie 2014, 17:23)

    BogdanConstantin1 [anonim]

    De ce nu afisati numerele?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri