Mai exact, pana in prezent a fost finalizat tronsonul intre Piata Victoriei si Piata Revolutiei, fiind refacute in totalitate trotuarele, pista pentru biciclete pe carosabil si marcajele rutiere. Pe bucata cuprinsa intre Piata Revolutiei si bd. Elisabeta, lucrarile au fost incepute, insa de cateva saptamani utilajele sunt parcate pe marginea drumului si doar din cand in cand se mai vad doi-trei muncitori pe santier. Ca urmare, o bucata din strada este plina cu capace de canal iesite in relief - un pericol pentru soferi.
In urma cu trei saptamani, reprezentantii Administratiei Strazilor Bucuresti au declarat pentru HotNews.ro ca pe santier se lucreaza intr-un ritm mai lent deoarece constructorul este in avans cu lucrarea, iar stagnarea lucrarilor nu are nicio treaba cu faptul ca Tehnologica Radion a cerut insolventa, lucrarile urmand sa fie finalizate la termen, pe 1 octombrie. Asta desi era clar ca sistarea lucrarilor avea legatura cu demararea procedurii de insolventa.
"Lucrarile de modernizare de pe Calea Victoriei sunt aproape gata. Firma de constructii finalizeaza in prezent tronsonul Dem I Dobrescu - Ion Campineanu, urmand ca pana la 1 octombrie, cand este prevazuta incheierea lucrarilor, atat modernizarea drumului, a trotuarelor cat si amenajarea pistelor pentru biciclisiti si marcajele rutiere sa fie terminate", se arata intr-un raspuns trimis recent de Administratia Strazilor bucuresti la solicitarea HotNews.ro, in urma cu trei saptamani.
Acum, reprezentantii Administratiei Strazilor spun ca lucrarile "au fost incetinite" din cauza faptului ca firma care executa lucrarea a cerut insolventa.
"Intrarea in insolventa a firmei Tehnologica Radion a afectat ritmul lucrarilor de pe Calea Victoriei din cauza imposibilitatii din punct de vedere juridic de incadrare a lucrarilor in timpul acestei proceduri. Dupa reglementarea acestei probleme juridice lucrarea va fi reluata la capacitate maxima de luni, 6 octombrie, urmand ca lucrarile sa fie incheiate pana la inceputul lunii noiembrie. Administratia Strazilor a platit pana acum catre constructor 9 milioane lei", au declarat reprezentantii Administratiei Strazilor pentru HotNews.ro. Valoarea totala a proiectului anuntata initial este de 8,7 milioane lei.
O alta noutate este ca, fata de proiectul initial, cand pistele de biciclete erau trasate doar pe Calea Victoriei, acum, in Piata Revolutiei, pistele vor fi deviate pe arterele secundare, prin spatele statuii lui Carol I, dupa care se reintorc pe artera principala. "In Piata Revolutiei, pistele sunt deviate pe str. Benjamin Franklin, str. George Enescu, str. CA Rosetti, prin spatele statuii lui Carol I si apoi pe Calea Victoriei", au declarat reprezentantii Administratiei Strazilor.
Acestia nu au putut sa explice de ce s-a luat aceasta decizie.
Lucrarile de largire a trotuarelor de pe Calea Victoriei si amenajarea unei piste pentru biciclete au inceput in aceasta primavara fiind realizate de Administratia Strazilor Bucuresti, institutie care tine de Primaria Capitalei. Proiectul prevede largirea trotuarelor, amenajarea de piste pentru biciclisti, iar circulatia rutiera se va desfasura pe doua benzi, sens unic, fata de patru in prezent. Lucrarile de reamenjare a Caii Victoriei costa 8,7 milioane de lei, fiind executate de firma Tehnologica Radion.
FOTOGALERIE Bucata nefinalizata din Calea Victoriei, intre Piata Revolutiei si bd. Elisabeta
















Ce naste PSD incompetenta se numeste.
Bine ca si-a pus dintii aia de ratoi retard.
Banditii construiesc malluri pe spatii verzi. Alti banditi construiesc proiecte imobiliare intre alte blocuri fara autorizatii de constructie. Oamenii se judeca ani de zile, isi obtin dreptatea in tribunal si degeaba. Blocul e ridicat gata si vandut. De demolare nu se ocupa tribunalele.
Vedeti cazul Cathedral Plaza. Atat de nemernici incat si-au si pus numele Cathedral langa Catedrala. Vinovat? Primarul minune. Singurul primar care pune gresie intr-o gura de metrou vreme de 2 ani si nimeni nu are nici o problema.
Intrarile in oras, cu exceptia Nordului, arata ca suburbiile indiene dupa bombardament. Haos. Felicitari tuturor mucosilor ce pun stampila pe un mafiot doar ca e “doftor” independent. Na, va sterge doftoru mucii? E mai bine?
In dreptul casei Vernescu trotuarul este tot inexistent, cand se putea foarte bine ingusta trotuarul de vizavi, sau pista de biciclete. Daca ar vrea sa treaca pe acolo un invalid (presupunand ca ar incapea) ar avea toate sansele sa-i alunece roata de pe bordura si sa ajunga in fata masinilor care circula cu 80 km/h.
Nu mai vorbim ca trotuarele s-au inaltat pana la nivelul treptelor intrarilor in cladiri, si multe din ele nu mai au panta de scurgere pentru ca nu permite configuratia strazii.
Abia au loc 2 masini pe noua Cale a Victoriei. Daca opreste unul sa isi ia nevasta de la serviciu, adio circulatie fluida.
Numai piatra si beton? CINE ar vrea sa umble (pe jos sau cu bicla) pe asa ceva, vara?
Sper ca NU au de gand sa bage, iarasi, asa-zisi "copaci" in butoaie? >: