Cum a ajuns un tanar proaspat admis la facultatea de Drept din Bucuresti sa ceara in instanta dizolvarea Consiliului Local Constanta: E important ca cetatenii sa isi urmareasca alesii locali. Eu asta am facut

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 2 septembrie 2014, 19:49 Actualitate | Administratie Locala

Alexandru Bajdechi
Foto: Facebook
Alexandru Bajdechi, un tanar de 19 ani din Constanta, proaspat admis la Facultatea de Drept din Bucuresti, a cerut la Tribunalul Constanta, pe 21 august, dizolvarea Consiliului Local Constanta pe motiv ca alesii locali nu s-au intrunit in ultimele doua luni. Studentul spune, citand legea administratiei locale, ca in cazul in care Consiliul Local nu se intruneste timp de doua luni consecutiv, aceasta poate fi dizolvat, iar alesii locali din Constanta nu s-au intalnit deloc in perioada 23 iunie-23 august. Ultima sedinta a avut loc pe 28 august 2014.

Tanarul spune ca a ajuns sa monitorizeze Consiliul Local Constanta in calitatea sa de presedinte al  Asociatiei Elevilor din Constanta si al Consiliul Judetean al Elevilor Constanta. Acesta, in numele organizatiei pe care o conduce, a cerut in mai multe randuri Consiliului Local Constanta si primarului Radu Mazare sa acorde elevilor si studentilor subventia de 50% pentru transportul in comun, subventie ce nu se mai acorda din 2010. Pentru acordarea subventiei este nevoie de circa 20 milioane lei, iar beneficiarii sunt cei circa 33.000 de elevi.

"Acum, Consiliul Local Constanta acorda aceasta subventie doar elevilor ale caror familii primesc ajutor pentru incalzire, invocand o hotarare de Consiliu Local. Legea spune ca toti elevii trebuie sa beneficieze de subventia de 50%. Ni s-a tot spus ca problema noastra se va discuta "luna viitoare". Asa ca noi asteptam sedinta Consiliului Local Constanta din iulie pentru a putea participa  ca sa ne sustinem punctul de vedere. Asa am vazut ca in perioada 23 iunie- 23 august nu a avut loc nicio sedinta", a explicat Alexandru Bajdechi.

Acesta a depus cererea de dizolvare a Consiliului Local Constanta pe 21 august, la Tribunalul Constanta. Tanarul spune ca se reprezinta singur, iar la redactarea cererii de chemare in judecata a fost ajutat de un alt student. Urmeaza ca Tribunalul sa stabileasca prima infatisare dupa ce cele doua parti vor aduce toate argumentele in sustinerea cauzei.

"Cred ca este important ca cetatenii sa isi urmareasca alesii locali. Eu asta am facut. Daca nu au respectat legea si nu s-au mai intalnit, trebuie sanctionati. Daca Tribunalul admite cererea de dizolvare, alesii locali vor veni din nou in fata cetatenilor si acestia ii pot sanctiona prin vot. Cand majoreaza taxele spun ca legea i-a obligat sa faca asta. Cand trebuie sa ne dea anumite drepturi, ne trimit la alte institutii, la legiuitor. Eu vreau sa sanctionez tocmai acest mod arbitrar de a aplica legea", a spus Alexandru Bajdechi.

Acesta a depus in urma cu doua luni si plangere penala impotriva primarului Radu Mazare, pentru abuz in serviciu, ca nu vrea sa acorde elevilor subventia de 50% pentru transportul in comun
."S-a inceput urmarirea penala. Urmeaza sa vedem ce se intampla. Nu mi-e frica de dl. Mazare. nu are ce sa imi faca. Mai ales ca este sub control judiciar, a mai declarat studentul.

Intrebat de jurnalisti ce se intampla cu Consiliul Local, daca acesta se dizolva, Radu Mazare a spus ca viceprimarul poate raspunde la aceasta intrebare.


Alexandru Bajdechi spune ca Mazare nu cunoaste legea. Ultima oara Consiliul Local Constanta s-a intrunit pe 28 august.


Potrivit legii administratiei publice locale (Art. 55):

Consiliul local se dizolva de drept sau prin referendum local.

Consiliul local se dizolva de drept:

a) in cazul in care acesta nu se intruneste timp de doua luni consecutiv;

b) in cazul in care nu a adoptat in 3 sedinte ordinare consecutive nicio hotarare;

c) in situatia in care numarul consilierilor locali se reduce sub jumatate plus unu si nu se poate completa prin supleanti.

Primarul, viceprimarul, secretarul unitatii administrativ-teritoriale sau orice alta persoana interesata sesizeaza instanta de contencios administrativ cu privire la cazurile prevazute la alin. (1). Instanta analizeaza situatia de fapt si se pronunta cu privire la dizolvarea consiliului local. Hotararea instantei este definitiva si se comunica prefectului.

Consiliul local poate fi dizolvat prin referendum local, organizat in conditiile legii. Referendumul se organizeaza ca urmare a cererii adresate in acest sens prefectului de cel putin 25% din numarul cetatenilor cu drept de vot inscrisi pe listele electorale ale unitatii administrativ-teritoriale.












Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
28704 vizualizari
  • +58 (62 voturi)    
    BRAVO! (Marţi, 2 septembrie 2014, 19:54)

    Nevermind [utilizator]

    atat.
    • +9 (9 voturi)    
      De la generaţia ta... (Miercuri, 3 septembrie 2014, 12:35)

      George1210 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Felicitări, Alexandru BAJDECHI! Ai ales să nu mai fim scuipaţi încă odată pe celălalt obraz... Să înveţi bine, să ai personalitate şi să fii cinstit cu tine însuţi! De la generaţia ta aşteptăm să propuneţi o ţară mai curată, fiindcă noi am obosit un pic... Trezirea, oameni buni!! Şi aşa Constanţa este condusă cu şpagă la greu -- ilegalităţi şi abuzuri peste abuzuri! Sunt lângă oală şi ştiu ce fierbe acolo!

      Pentru circul cu animale sălbatice făcut de Mazăre se găsesc bani şi pentru elevi nu? "Oamenii au nevoie de cinste, omenie, dreptate şi libertate, nu de circ pe străzi. Sunt ei destul de circari politicienii." -- după cum zicea Ellias mai jos.

      Oarecum dureros este, totuşi, că nu se ia atitudine decât atunci cînd îl atingi pe român direct la buzunar... Direct, nu la Buget! Atunci ţipă!...
    • +4 (4 voturi)    
      de 2 ori bravo (Miercuri, 3 septembrie 2014, 14:48)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      speram ca generatia asta sa aduca ceva bun ptr ea si ptr restul
  • +60 (64 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:03)

    Hansen [utilizator]

    Probabil ca nici nu este important daca reuseste (sunt multe aspecte "specifice" justitiei constantene care fac rezultatul nesigur).
    Important este ca un tanar, fara experienta - dar cu perseverenta - si cu o incredere fundamentala in dreptul sau democratic, se exprima si aduce la ordine unele institutii care dorm.
    Bravo si sa speram ca este semnalul desteptarii constantenilor care vad cum orasul lor decade cu fiecare zi!
    Poate inteleg "aluzia" si "monstrii sacri" si inutili care zic ca ii reprezinta pe constanteni.
  • +56 (60 voturi)    
    in sfarsit (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:03)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    a fost gasit singurul cetatean din judetul Constanta. felicitari lui!
    • -6 (8 voturi)    
      Democratia (Miercuri, 3 septembrie 2014, 10:35)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Democratia inseamna decizia MAJORITATII.
      Daca majoritatea constantenilor au votat pem Mazare si respectivul Consiliu, nu conteaza ca unul, doi sua chiar 10.000 au nemultumiri perfect justificate, decizia se ia prin vot MAJORITAR!
      • +5 (5 voturi)    
        asa e (Miercuri, 3 septembrie 2014, 12:27)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        dar mai inseamna si domnia legii si legea spune ca in acest caz consiliul se dizolva. tanarul poate dovedi ca este persoana interesata asa ca bye bye consiliu si sa speram ca neasistatii social vor fi majoritari la urmatoarele alegeri.
        • -4 (6 voturi)    
          dar notiunea de RESPONSABILITATE? (Miercuri, 3 septembrie 2014, 15:57)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui codo

          raspunderea nu exista?

          Constantenii, de buna voie si nesiltiti de nimnei, au incredintat conducerea orasului unui iresponsabil. Asta se refera nu numai la persoana primarului, ci la intreg Consiliul.
          Aceasta este alegerea lor, trebuie sa le-o respectam!
          Daca unii decid sa puna la mansa avionului pe cineva care nu are habar sa piloteze, dupa aceea sa nu se mai mire ca se probuseste aeronava!
          Si nu exista nici macar scuza "nu am stiut!" ca doar Mazere nu e pa, primiul mandat.\
          Cu ce drept vine tinarul asta sa aplcie legea?!
      • +4 (4 voturi)    
        Re: Democratia (Miercuri, 3 septembrie 2014, 12:32)

        mariusl [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Democratia inseamna si ca legea trebuie respectata.

        Daca jumate plus unu dintr-un sat se decid s-o violeze in grup pe Maricica?
      • +3 (3 voturi)    
        Vot majoritar (Miercuri, 3 septembrie 2014, 13:59)

        AndreiSidorescu [anonim] i-a raspuns lui hot news

        Intradevar, poate am fost orbiti de ideea ca va fi mai bine cu psd. Ne-a ajuns! Baiatul asta ne da putere sa recunoastem ca noi, marea majoritate am fost orbi. Nu vom mai fi, sper...si vom alege niste oameni competenti in viitor. Proba de foc va fi data in toamna la nivelul intregii tari...im doresc ca acesta sa fie un semnal de alarma nu doar pentru Constanta, pentru toata tara!
  • +39 (43 voturi)    
    Felicitari Alexandru Bajdechi !!!!! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:05)

    romania_curata [utilizator]

    DONEZ cu placere 100 lei ca PREMIU in cazul, DEPLIN JUSTIFICAT, in care instanta de contencios administrativ va constata ca exista TEMEIUL LEGAL pentru dizolvarea consiliului ( mafiot!!! ) local Constanta!!!
    Sunt CURIOS daca constantenii vor mai fi la fel de PROSTI incat sa mai voteze cu ciumatii psdisti!!!
    • +26 (26 voturi)    
      si eu (Marţi, 2 septembrie 2014, 23:07)

      simplu_cetatean [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

      Tânărul ar trebui sa primească bursa, daca e nevoie contribui si eu.
  • +30 (32 voturi)    
    Superb! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:17)

    Clop [utilizator]

    Consiliul Local nu se intruneste timp de doua luni consecutiv, aceasta poate fi /dezvoltat/ dizolvat - corectati in titlu.:)

    Bravo, superba initiativa!
  • +4 (6 voturi)    
    Dna Ivanov (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:18)

    Clop [utilizator]

    Scuze, corectati in intro.
  • +39 (43 voturi)    
    super baiatul! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:29)

    CafeaTare1309092215328 [anonim]

    Exceptional! Bravo ALexandru! Bravo, felicitari, asteptam ca generatia ta sa fie cu mai putini corupti si mai multi ca tine!
  • -19 (29 voturi)    
    .interpretare (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:29)

    a4 [utilizator]

    "Consiliul local se dizolva de drept:

    a) in cazul in care acesta nu se intruneste timp de doua luni consecutiv"
    In fapt, Consiliul local "Nu s-a intrunit in perioada 23 iunie-23 august."
    Calculand dupa numarul de zile de inactivitate atunci se intruneste criterul de 60 de zile (2 luni), dar legea poate fi interpretabila si prin raportarea la luna. in acest din ultim caz, cum Consiliul local s-a intrunit in iunie si in august, rezulta ca nu s-a intrunit consecutiv decat o singura luna!

    Prin urmare, legea va fi interpretata in favoarea Consiliului local Constanta.
    • +22 (22 voturi)    
      Strict juridic ai dreptate (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:12)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Totusi, efectul este benefic. Deja s-au si intrunit pe 28 august.
      Si, inca si mai mult, conteaza ca alesii (multi dintre ei mafioti, mai ales la Constanta) sa se stie monitorizati, urmariti atent, vanati la prima greseala. Daca inca nu-i putem inlocui, macar sa-i obligam sa fie mai atenti.
      • +13 (13 voturi)    
        strict juridic (Miercuri, 3 septembrie 2014, 7:51)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        si daca e nevoie maine vom avea o OUG care extinde termenul de 2 luni la 2 ani.
      • +3 (3 voturi)    
        Efectul este si mai benefic (Miercuri, 3 septembrie 2014, 12:34)

        SorinCubuz [anonim] i-a raspuns lui anonim3

        daca acest tanar ii inspira si pe altii din generatia sa. Tinerii sunt speranta noastra!
  • +24 (30 voturi)    
    O raza de speranta ... (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:34)

    BaiatuDinPopor [utilizator]

    Poate ca de la noua generatie va veni pana la urma salvarea. Ca mamutii astia batrani stiu doar sa dea amnistii de tot felul.
  • +26 (30 voturi)    
    Foarte tare! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:40)

    fvb [utilizator]

    Bravo!

    Hai sa facem curatenie. Ce alte consilii locale mai dizolvam?
  • +23 (27 voturi)    
    consecventa! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:41)

    ofsenita [utilizator]

    BRAVO!

    Vom avea un avocat adevarat !
  • +18 (22 voturi)    
    Erou (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:41)

    Speedster [utilizator]

    Acum sa vedem justitia cum isi face treaba.
    • +1 (1 vot)    
      probabil ca nu (Miercuri, 3 septembrie 2014, 13:05)

      CiprianPeniu [anonim] i-a raspuns lui Speedster

      sunt sanse foarte mari ca justitia sa nu isi faca treaba sau chiar ca Alexandru sa nu fi analizat bine legea, dat fiind faptul ca abia este admis in facultate nu are "nasul" pentru astfel de lucruri inca, dar totusi merita tot respectul nostru, al romanilor! este un pas in fata pentru a ne trezi cu totii la realitate!
    • +1 (1 vot)    
      Alexandru va fi justitia! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 14:16)

      IulianaSoiu [anonim] i-a raspuns lui Speedster

      Tocmai pentru ca acum nu functioneaza, asta il va ambitiona pe Alexandru sa devina un avocat ONEST SI CORECT! Bravo Alexandru! Pastreaza-te asa, curat! Numai bine!
  • -39 (45 voturi)    
    Desigur, ca proaspat membru PMP, ce sa ceara? (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:42)

    Taunele [utilizator]

    Alexandru Bajdechi, un tanar de 19 ani din Constanta, proaspat admis la Facultatea de Drept din Bucuresti SI LA PMP Bucuresti, face o cerere "normala" pt. cei de la PMP! :-) LOL!!!
    • +21 (23 voturi)    
      Nu vezi ca nu se intelege nimic din ce ai spus? (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:23)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Ce vrei sa spui? Ca nu e corect ce a facut? Ca nu respecta legea sau a incalcat vreo lege? Ca nu e corect sa sesizezi organele in drept daca cineva incalca o lege? Nu inteleg ghilimelele... Adica cererea e normala doar pentru unii si nu si pentru altii? Avem legi diferite pentru unii si pentru altii? Explica te rog!
    • +11 (17 voturi)    
      conteaza?!? (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:26)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Habar n-am daca este membru sau nu si la cat iubesc eu pimp-ul, nu poate udrea sa-mi inghita toata dragostea, indiferent de evidentul sau antrenament. Insa... intotdeauna voi aprecia pe cineva care incearca macar sa puna statul la punct folosind armele statului - legile.

      Daca n-ar fi justitia in dependenta a lui base/ponta/servicii + nesimtirea CSM, ar trebui sa fie mii de plangeri pentru abuz in serviciu sau indeplinirea defectuoasa a sarcinilor de serviciu (inclusiv costuri si timpi raspuns mari), rezolvate cu celeritate.
    • +21 (23 voturi)    
      Ce sa-ti cerem tie? (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:49)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Legea este lege si pentru PMP si pentru altii. Sau daca PMP cere sa se aplice legea este o blasfemie dar daca cere USL este sfintenia intruchipata?
      Nu ti-e rusine sa vii cu argumente din astea?

      Legea e clara:
      http://www.ce-re.ro/upload/LEGE_215_din_2001_republicata_feb%202007.pdf

      Consiliul Local Constanta este dizolvat de drept! Altul!
      • +3 (5 voturi)    
        Taunele (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:27)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        taunele e un nenorocit de postac pesedist, din gasca borfasilor mazare si constantinescu.
    • +9 (11 voturi)    
      Te intreb ........ (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:01)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Esti cumva membru unei institutii de filaj ?sau nepotul unui fost comunist netrebnic ?
    • +2 (4 voturi)    
      Deschide ochii (Miercuri, 3 septembrie 2014, 13:20)

      platon83 [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Nu contest faptul ca nu ar putea fi adevarata afirmatia ta, dar spune-mi te rog ce scop are ? Are importanta ca baiatul nu a facut-o din proprie initiativa ci a fost trimis de x si y de la partidul xyz? Importanta este actiunea in sine pe care Alexandru a facut-o, important este ca altii romanii vor intelege ca avem ce face, chiar si importiva coruptiei, avem cum sa actionam si sa ne spunem problemele si sa le rezolvam, avem cum sa dam jos pe cineva de la putere, avem drepturi! Important este ca Alexandru ne-a deschis ochii! Si pentru asta ii multumim!


      E nevoie doar de implicare marunta poate a unei persoane care sa ne dea increderea in sine ca se poate!

      Bravo, Alexandru!
    • +2 (4 voturi)    
      totul e un joc ? (Miercuri, 3 septembrie 2014, 13:41)

      CristianaDobrin [anonim] i-a raspuns lui Taunele

      tu chiar crezi ca totul este un joc politic? Mai exista oameni justi in tara asta, care vor sa demaste niste nereguli fara legaturi politice, sa stii asta de la mine! cu atat mai mult cu cat este vorba de un tanar care inca nu are creierul "murdarit" de politicieni! ce spui tu este clar ceva inventat!
    • +2 (4 voturi)    
      Ce oribilitate a făcut Alexandru Bajdechi ?! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 16:20)

      George1210 [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Tăunele-Bondărele, ne uimeşti cu modul în care ura îţi întunecă judecata! Ce vrei să spui? Adică unii încalcă legile (din lene, interes sau neglijenţă, în speţe minore sau majore) şi dacă e să cârâie cineva, asta nu este NORMAL ?! Nu e normal, desigur, să deranjezi pe cei care ne conduc, oricâte mârşăvii are face!... Poate nici nu conduc, ascultă doar de comenzi, dar trebuie lăsaţi să guverneze "în linişte". Noi vrem "linişte", nu deranjarea infractorilor... Şi aşa Constanţa este cu zeci de muşte pe căciulă, după cum arată dosarele penale care încep să fie deschise. Sunt lângă oală şi ştiu ce fierbe acolo.

      Ce oribilitate a făcut Alexandru Bajdechi! Auzi acolo, să ceară aplicarea prevederilor legale! Numai PMP-ul e de vină... În plus, după părerea ta, dacă cineva este membru al Mişcării Populare, formaţiune atât de dragă ţie, orice face acel individ este ecoul calităţii sale de membru. Nu poate omul să ceara justiţie ca individ fiindcă, hop, de vină este PMP!...
  • +27 (31 voturi)    
    Remarcabil ! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:52)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Un cetatean a ales sa aiba o reactie -corecta si legala-sa nu mai intoarca alternativ si celalalt obraz pentru a primi scuipatul urmator de la autoritatea locala ! Invatati lesinatilor (simulacrul de opozitie numit mareeeele partid) de la un tanar de 19 ani !!!
  • -18 (22 voturi)    
    Ne lasi? (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:01)

    newlook [utilizator]

    "in cazul in care acesta nu se intruneste timp de doua luni consecutiv;"
    ============

    Hai sa fim seriosi: Daca legiuitorul vroia sa spuna 60 de zile, o spunea.


    Sensul legii e clar si e dat de cuvantul "consecutiv":

    Sa nu faci sedinta intr-o anumita luna poate fi de inteles (ex: vacante), sa nu faci nici a doua luna, nu este acceptabil (vorbim despre luni calendaristice, nu transe de 30 de zile).

    Deci, tanarul cu pricina a descoperit calul de la bicicleta si umiditatea apei. Lasati-l sa invete ceva intai, pareristi sunt destui.
    • +11 (13 voturi)    
      poate tu (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:10)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Punem sedinta pe 1 luna asta si 31 luna viitoare, in rest vacanta 2 luni, nu?
      Exact, sa fim seriosi... ce logica a legii, ce sens, ce spirit... oricum e optionala respectarea ei de catre stat.

      O sa piarda pe litera legii, dupa cum bine ai spus... dar lasa vrajeala cu sensul legii, ca ti-o dai singur.
    • +10 (14 voturi)    
      Interpretarea este corectă (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:26)

      kasandra [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Așa este. Legea vorbește de două luni calendaristice consecutive, oricare ar fi acestea, fie că au 28,29,30 sau 31 de zile. De altfel nu există în calendar două luni consecutive care să aibă, fiecare, 30 de zile. Dacă acel consiliu local a avut ședință în iunie și a mai avut ședință și în august, atunci condiția legală a celor două luni consecutive nu s-a îndeplinit.
      Dar îndrăzneala tânărului îmi place. Și chiar dacă va pierde procesul, consiliile locale trebuie să învețe să lucreze mai conștiincios. Iar Mazăre să mai lase circul și să respecte drepturile legale ale concetățenilor săi.
      • -4 (6 voturi)    
        Mersi kasandra... (Miercuri, 3 septembrie 2014, 6:02)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

        Mersi kasandra...

        Ai inteles exact ceea ce am vrut sa spun.

        In ceea ce-l priveste pe Mazare, sa-i lasam pe constanteni sa se pronunte. Dupa cate am vazut eu acum trei ani cand am fost in tara, isi face treaba ca primar, mult mai bine ca altii (aspectul orasului).
        Daca Mazare face si circ si isi face si treaba de primar, e la latitudinea constantenilor sa-l aprecieze. Dupa parerea mea, modul in care primareste are prioritate.

        Daca era presedinte la fundatia "Sa folosim batistuta cu responsabilitate civica", da, eu personal il judecam dupa circ.
        • +3 (5 voturi)    
          Constantenii spun ca: (Miercuri, 3 septembrie 2014, 10:20)

          analiza [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          In Constanta, poti face afaceri numai daca dai spaga gastii care conduce orasul.
          In Constanta poti obtine autorizatia de constructie numai daca cumperi materialele "de unde trebuie".
          In Constanta, o buna parte din proprietatile revendicate au fost preluate "legal" de gasca de la conducere.
          In Constanta gasca Mazare & Comp. amana de ani de zile un proces privind furaciunile facute din avutul public si privat cu ocazia revendicarilor facute de fostii proprietari; nu cred ca aceasta generatie va vedea si un verdict.
          In Constanta, in Portul Tomis, s-a construit fara drept pe terenul altora; scheletul impunator al cladirii asteapta generatiile viitoare sa faca lumina, ca Justitia de acum nu poate...
          In Constanta se plateste legal taxa de protectie...
          Si mai putem continua, dar ce folos?
          Oricum, nu se vad semne cum ca Justitia de acolo ar fi libera si constitutionala.
          • -3 (3 voturi)    
            @ analiza (Miercuri, 3 septembrie 2014, 16:05)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui analiza

            @ analiza

            Pai nu ziceai ca Justitia lu' nen-to Basescu e libera si profesionista? Acum nu e nici libera nici constitutionala? Hotaraste-te !

            Din titlul postarii tale inteleg ca NU esti constantean. Doar te ...rupe grija de constanteni, nu-i asa?
            • +2 (2 voturi)    
              Esti dus cu pluta, (Miercuri, 3 septembrie 2014, 20:52)

              romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              dar si orbit de ura; INVATA sa citesti si sa si intelegi!!!
              Comentariul semnat de ''analiza'' e foarte EXPLICIT si nu trebuie sa fii constantean ca sa vezi ca in constanta s-a actionat si din pacate se actioneaza inca sub imperiul amenitarilor mai mult sau mai putin voalate. Nu-ti face insa grija, aceasta tanara generatie gen Alexandru Bajdechi" va face curatenie si in baronimea constanteana ,, si in cea nationala si va pune la punct si lipitorii de afise ca tine!!!
      • +6 (8 voturi)    
        Cea-ce mai trebuie (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:09)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

        mentionat este costurile exorbitante care sunt cheltuiti pe carnavaluri ! Pentru acele circuri sunt bani si pentru Studenti nu ?
    • +9 (11 voturi)    
      Nu e chiar asa (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:29)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      In limba romana, cand spui 2 luni de obicei te referi la o durata: acele 2 luni pot fi de pe 10 ale unei luni pana pe 9 a alteia. Ai dreptate ca putea spune 60 zile (desi si aici ar fi putut fi interpretari: o zi e de la 0 la 24 sau de la 9 la 8:59...) dar la fel de bine trebuia sa spuna 2 luni INTREGI daca a vrut sa fie de pe 1 pe 31 (31, 28...). Asa ca pana una alta, studentul are dreptate. Tu daca spui ca "plec pentru o luna in concediu" intelegi totdeauna si NUMAI de pe 1 pe 31?? Sa fim seriosi...
      • 0 (0 voturi)    
        Dl Liviu, AI DREPTATE!! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 21:15)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        In opinia acestui ''newlook'' lunile se numara doar pe degete ca pe vremea bunicii :)); dupa el,,,mafiotii lu' mazare se puteau intalni pe 01.06 si apoi pe 31.08, ca de,,,se intalneau in iunie, se intalneau in august si nu conta ca ... nu erau 2 luni consecutive numarare pe ''deshtele'' bunicii :))
    • +11 (13 voturi)    
      "...tanarul cu pricina a descoperit..." (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:53)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Poate ca "tanarul cu pricina" le-a descoperit constantenilor ca ei, constantenii, sunt deasupra consilierilor lor si ca ii pot trage la raspundere? Asta chiar ar fi un "new look" in politica provinciala!
      De ce ne batem joc de initiativele cetatenesti ale tinerilor?
      In plus, Alexandru BAJDECHI, a mai demarat o actiune in justitie - cea asupra subventiei pt transport la elevi; ce misto se poate ce despre asta?
    • +11 (13 voturi)    
      Poate ne raspunzi tu la urmatoarea intrebare (Marţi, 2 septembrie 2014, 23:15)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Pe siteul oficial al primariei nu apare nici macar sedinta din 28 august 2014!
      Ultima convocare oficiala este pentru sedinta din 23.06.2014
      Atentie! Convocare! Ca sa faci o sedinta trebuie sa faci convocarea prima oara nu-i asa?

      http://www.primaria-constanta.ro/Machete/Macheta2.aspx?machetaID=2&paginaID=197&detaliuID=410&lang=ro

      Ultimele Hotarari sunt deasemenea din 23.06!
      Nu este nici urma de sedinta in 28 August!
      Ma intreb daca n-au facut convocarea, sedinta din 28 August este legala?
      De fapt nici nu mai conteaza, Fiind DIZOLVATI DE DREPT nu mai aveau pe cine sa convoace!
      • -3 (5 voturi)    
        Nu stiu ce apare pe site-ul primariei. (Miercuri, 3 septembrie 2014, 5:52)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        Nu stiu ce apare pe site-ul primariei. Tot ce am spus e cu referire la ceea ce a aparut in articol. Imi pare rau ca nu pot sa-ti raspund la intrebare, matale spui ca daca convocarea nu apare pe site, nu exista. Pentru mine, relatia nu e automata: oamenii erau convocati la diverse activitati si inainte sa apara Internetul.
    • +6 (8 voturi)    
      Babicule, TIMP de doua luni (Miercuri, 3 septembrie 2014, 5:29)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Ce nu ti-e clar? Sau nu te duce capu'?
      • +1 (1 vot)    
        Sincer, ai dreptate! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 20:45)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        Oricum se vede de la o posta ca acest ''newlook'' e DUS CU PLUTA, sau cel mult mananca si el o paine inghitind pe aici kk cu lopata...; ce-i dureros e ca acest ''newlook'' si alti postaci fara vreun pic de onoare,,,habar nu mai au sa viseze si astfel sa incurajeze generatia tanara sa curete moral societatea romaneasca!!!
  • +19 (21 voturi)    
    pai hai (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:19)

    alllx [utilizator]

    sa dam guvernul in judecata cat mai multi, in proces colectiv, vis-a-vis de amnistia fiscala discriminatorie.
    ii putem actiona in judecata pt urmatoarele: abuz in serviciu, mita electorala, discriminare
    adica..bugetarii sunt alt tip de cetateni? mai cetateni ca ailalti care platesc de fapt taxe?
    trebuie sa ne miscam naibii o data in masa si-i ingenunchem pe idiotii astia. Cu legea in mana ii facem varza!
  • +15 (17 voturi)    
    respect! (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:27)

    ggna [utilizator]

    Respect!
  • +11 (13 voturi)    
    eheeeeeiiii (Miercuri, 3 septembrie 2014, 0:03)

    Ellias [utilizator]

    Au inceput sa creasca puii! Felicitari Alexandru si sa dea Domnul sa se mai destepte inca vreo 15 mil de romani ca tine, cel putin. Astia asa merita. Prea s-au instalat in fotoliile lor caldute si cred ca toti sunt pe moshia tatane-so si pot face ce vrea..si asta nu doar in Constanta. Felicitari inca odata. Faci cinste tinerilor care ar trebui sa se trezeasca unul cate unul. Sper doar sa nu li-i se fure drepturile de catre "rechini" care fac carnavaluri cu animale salbatice, in favoarea voturilor. Oamenii au nevoie de cinste, omenie, dreptate, libertate, nu de circ pe strazi. Sunt ei destul de circari politicienii.
  • +3 (5 voturi)    
    BRAVO (Miercuri, 3 septembrie 2014, 8:11)

    DalacuMarius [anonim]

    Foarte bine. Poate asa mai baga frica in ei.
  • +1 (3 voturi)    
    . (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:22)

    MihneaR [utilizator]

    Felicitari Alexandru Bajdechi
  • +2 (4 voturi)    
    Bravo ! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:52)

    adrian88000 [utilizator]

    Felicitari pentru Alexandru Bajdechi ! Esti un bun exemplu. Sper sa te urmeze mai multi .
  • -3 (3 voturi)    
    Nu va grabiti cu laudele! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 10:20)

    wyrus [utilizator]

    Desi merita felicitari macar pentru ambitie, studentul nostru va "pica" la "examenul" practic. Printre primele lucruri invatate in facultate este acela ca legile trebuie interpretate sistematic, in intregul lor, nu trunchiat.
    Intr-adevar, consiliul local trebuie să se întrunească în şedinţe ordinare, lunar (art. 39 - Lg. 215/2001). Adică in fiecare luna calendaristica ar trebui sa se organizeze câte o sedinta a consiliului local. Data la care se tine sedinta nu are importanta, poate fi prima zi din luna sau ultima...
    Art. 55 din lege prevede dizolvarea de drept a consiliului local in cazul in care acesta nu s-a intrunit "timp de doua luni consecutiv", desi a fost legal convocat. Sunt doua conditii aici:
    1. "timp de doua luni consecutiv" = doua luni calendaristice incheiate
    2 "desi a fost convocat" = ar fi trebuit sa existe o convocare, dar majoritatea consilierilor sa nu se prezinte.
    Din articol inteleg ca sedinte au avut loc in lunile iunie si august, singura luna fara sedinta fiind iulie! E clar ca nu sunt doua luni consecutive fara sedinta!
  • +1 (3 voturi)    
    Felicitari! (Miercuri, 3 septembrie 2014, 10:26)

    fluturel [utilizator]

    Felicitari Alexandru!
    Iti doresc sa devii un foarte bun specialist in drept.
    Pentru asta trebuie sa inveti mult,sa fii cinstit cu tine, sa ai coloana vertebrala si personalitate.
    Romania viitoare este a ta si a generatiilor viitoare.
    Numai de voi, viitoarele generatii, depinde trezirea la viata a Romaniei.
  • 0 (2 voturi)    
    Interesant ... (Miercuri, 3 septembrie 2014, 12:11)

    Kobolld [utilizator]

    Foarte interesant că a primit o comunicare la o lună de zile de la depunerea sesizării prin care i se spune că s-a început urmărirea penală.
    Eu am depus mai multe plângeri la diferite unități de parchet, și credeți-mă, a trecut mai mult de 6 luni și nu am primit nimic ...
    Discriminare, abuz în serviciu, la cine să-i reclami ?!
    Corb la corb nu-și scoate ochii ...
    • 0 (2 voturi)    
      ? (Miercuri, 3 septembrie 2014, 13:43)

      CristianaDobrin [anonim] i-a raspuns lui Kobolld

      nu imi pot da seama daca esti ironic sau doar surprins prin acest "interesant" al tau...ce vrei sa spui ?
      • +2 (2 voturi)    
        ironie? (Miercuri, 3 septembrie 2014, 22:57)

        Kobolld [utilizator] i-a raspuns lui CristianaDobrin

        Nicidecum ironie, am depus plângere la diverse unități de parchet, și ... nimic de 6 luni, avocatul nu are acces la dosar nici după ce a depus plângere la prim procuror ... e asta ironie?!
  • -2 (4 voturi)    
    nu va avea dreptate... (Miercuri, 3 septembrie 2014, 14:23)

    sareta [utilizator]

    Bietul baiat n-a inteles nimic ! El spera sa-i faca dreptate magistratii "pretini " cu consilierii ...Hai ca-i buna tare.
  • 0 (0 voturi)    
    Mazare (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:54)

    JuliaP [anonim]

    Bravo Domnule,

    Sa se termine cu Maimutoiul asta Nesimtit


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi