​Articol actualizat

O femeie a fost gasita moarta joi dimineata intr-un parc de langa Primaria Sector 2, zona Obor din Bucuresti. Cetatenii din zona spun ca femeia a fost muscata de caini

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 20 martie 2014, 14:59 Actualitate | Administratie Locala

Maidanezi in Capitala
Foto: Agerpres
O femeie cu varsta si identitate necunoscuta a fost gasita moarta joi dimineata intr-un parc din zona Obor a Bucurestiului, parc aflat la cateva zeci de metri de Primaria Sectorului 2. Mai multi locuitori din zona, care au vazut cadavrul, au declarat pentru corespondentul HotNews.ro ca acesta era plin de muscaturi de caine, faţa fiind desfigurata. Sursele din cadrul Politiei spun ca se va stabili cauza decesului dupa realizarea necropsiei. Reprezentantii Primariei Capitalei spun ca au capturat 7 maidanezi de la locul incidentului, din care doi fusesera adoptati de Asociatia Cutu-Cutu si unul - adoptat de o persoana fizica - Raluca Pahomi. Potrivit Primariei aceasta a adoptat 110 caini in ultimii 3 ani.

UPDATE Ora 18.40: Purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei a declarat ca victima nu avea rani pe fata.

"Politia a fost sesizata in jurul orei 7 dimineata, o femeie cu varsta si identitate necunoscuta fiind gasita decedata intr-un Parc din zona Obor. S-a deplasat la fata locului un echipaj de la departamentul <<Morti suspecte>>. Corpul a fost dus la INML, cauza decesului urmand sa fie stabilita dupa necropsie", au declarat surse din cadrul Politiei Capitalei pentru HotNews.ro. Potrivit unui comunicat al institutiei, politistii au început cercetările şi verificările în acest caz. Potrivit aceloraşi surse, femeia avea urme de violenţă, iar moartea este considerată "una suspectă".

Reprezentantii Capitalei nu au facut nicio declaratie daca femeia a fost muscata sau nu de cainii maidanezi insa spun ca au adunat 7 caini de la locul incidentului, in timp ce reprezentantii Primariei Sectorului 2 nu au raspuns apelurilor telefonice ale reporterului HotNews.ro.

Imagine de la locul incidentului. In zona erau mai multe vase cu apa si mancare pt. caini
Foto: Hotnews
"Autoritatea pentru Supravegherea si Protectia Animalelor(ASPA) a capturat de urgenta cainii fara detinator, aflati la locul incidentului si in imprejurimi. Este vorba despre 7 animale. Imediat au fost citite crotaliile acestora, operatiune in urma careia s-a constatat ca unul dintre caini era adoptat de  o persoana fizica, 2 erau in responsabilitatea Asociatiei Cutu-Cutu, 3 caini erau microcipati de Centrul Teritorial Veterinar al Sectorului 2, iar unul dintre caini, aparent bolnav si orb, nu figureaza in nici o evidenta. In ultimele 6 luni ASPA a fost solicitata sa intervina in vecinatatea zonei  in care s-a produs incidentul de patru ori. Toate documentele sunt pregatite pentru a fi puse la dipozitia Politiei, pentru investigarea cazului", se arata in raspunsul trimis de municipalitate la solicitarea HotNews.ro.

"Conform legii 258/2013, pentru modificrea si completarea OUG 155-2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan, abandonarea cainilor constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 5 ani. Conform primelor cercetari facute de Politie la fata locului si puse la dispozitia Autoritatii, momentan femeia decedata este neidentificata, probabil o persoana fara adapost", mai spun reprezentantii Primariei.

Potrivit Primariei Capitalei, ASPA lucreaza cu 15 echipe pentru capturarea animalelor, iar in aceasta perioada, ASPA a primit in medie 800 de sesizari pe luna, si a ridicat toti cainii reclamati. Pana acum au fost eutanasiati 2000 de maidanezi.

documente
"Din septembrie 2013 pina acum, Autoritatea pentru Supravegherea si Protectia Animalelor a adunat de pe strazi peste 10.000 de caini fara stapan. Peste 6.000 dintre acestia au fost adoptati de persoane fizice si ONG-uri. In acest moment, in cele trei adaposturi Mihailesti, Pallady, Bragadiru se afla circa 2.000 de caini. Eutanasierile au inceput  pe data de 17 februarie 2014, adica in urma cu o luna. Au fost eutanasiati pana acum peste 2000 de caini", se arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei.

Tot de la sfarsitul lunii septembrie, ASPA a pus la dispozitia publicului un numar de telefon pentru reclamatii: 021/9844.

In septembrie 2013, un copil 4 ani din Bucuresti, Ionut Anghel, a fost ucis de cainii maidanezi.






Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








10747 vizualizari
  • +17 (17 voturi)    
    ? (Joi, 20 martie 2014, 15:07)

    Null [utilizator]

    Chiar poti adopta 110 caini si nu te/se intreaba nimeni daca ai cu ce, unde si cum sa ai grija de atatea animale?!

    Nu s-a gandit nimeni ca aceasta persoana adopta cainii si le da drumul imediat inapoi pe strada?
  • +9 (13 voturi)    
    ???? (Joi, 20 martie 2014, 15:19)

    aer [utilizator]

    factura catre BB ( Brigitte Bardot) si in copie la Oprescu ...

    din ciclul : ... pentru bucuresteni, doamna .... nu prindem cainii sa-i mai manance putin ca sunt prea multi ....
  • +15 (19 voturi)    
    Mr. Marius Marinescu (Joi, 20 martie 2014, 15:21)

    Mr.J-H [utilizator]

    Ati sfeclit-o! Cu tot cu Asociatia Cutu-Cutu! Nu stiu cum de ati reusit dvs sa ma faceti sa urasc acest cuvant atat de drag si anume "Cutu"!

    Parca vad ca depistati o boala cronica, un cancer la prostata (Doamne Fereste!) cum se intampla cu "barbatii" care isi umfla muschii pe la mitinguri, prin intalniri obscure dar, ce sa vezi, cand se aud bratarile cad secerati de maladii mortale!

    Ati vrut voturi, v-ati cocotat pe ingustimea mintilor tuturor babelor si femeilor singure neimplinite care se refugiaza in eternul companion de viata care le face toate poftele, acum sper sa te duci direct la bulau! TI-AI PERMIS SA SCRII PE BANNERE IN PIATA VICTORIEI "WHO THE F**K IS IONUT?"

    NENOROCITULE! NENOROCITULE! NENOROCITIOLOR!
    • -2 (2 voturi)    
      nu inteleg (Vineri, 21 martie 2014, 9:20)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mr.J-H

      doamne ajuta se scrie doamne fereste? ai tastatura stricata?
  • +13 (17 voturi)    
    crima = puscarie (Joi, 20 martie 2014, 15:27)

    vali2 [utilizator]

    Cei care au avut cainii in grija sunt direct responsabili. Ar trebui sa faca puscarie pentru ca actiunile lor au dus la moartea unui om. Asta e crima, chiar daca involuntara
    • +10 (12 voturi)    
      Din pacate... (Joi, 20 martie 2014, 17:41)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui vali2

      ... responsabilii vor veni cu replici stupide de genul: "Bunica femeii este de vina ca nu a avut grija de ea si a lasat-o sa umble aurea diminetile prin parc!"
      Nu ai cu cine sa te intelegi. Sa speram ca legea lui Ionut va fi aplicata cat mai bine!
      • +2 (4 voturi)    
        o sa vina cu doua replici, cel putin (Vineri, 21 martie 2014, 10:33)

        CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        1. Bunica e de vina!
        2. Femeia avea suflet rau, de aceea au mincat-o cainii. Maidanezii cunosc sufletul omului, ei nu ataca niciodata pe un om bun.
    • 0 (2 voturi)    
      stai putin! (Vineri, 21 martie 2014, 10:31)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui vali2

      Exista un PRECEDENT pentru exonerarea completa de responsabilitate a celor care adopta maidanezi.
      Nu mai tii minte?
      Cind cu Ionut, sefa ONG -ului care adoptase cainii ucigasi si apoi le-a dat drumul pe strada a declarat ca nu se simte vinovata de nimic, si daca ar fi sa aleaga, ar face din nou exact la fel!
      Cum respectiva Nu este la pushcarie, e clar ca Justitia a deci ca cel ce adopta un caine nu are absolut nicio responsabilitate referitor la respectivul maidanez ....
  • +2 (6 voturi)    
    Asa ceva nu trebuie sa se mai intample! (Joi, 20 martie 2014, 15:29)

    dj [utilizator]

    https://www.facebook.com/IRECROMANIA
  • +9 (13 voturi)    
    Poate, poate (Joi, 20 martie 2014, 15:32)

    Rromanika [utilizator]

    vedem si noi in sfarsit o condamnare la Cutu Cutu si la Raluca Pahomi pentru aceasta crima. Poate condamnarile devin si un avertisment pentru alti "iubitori" care isi elibereaza "iubitii" pentru a manca oamenii de vii pe strada.
  • +12 (16 voturi)    
    Deci erau caini RETERITORIALIZATI (Joi, 20 martie 2014, 15:32)

    Intermezzo [utilizator]

    Prin urmare practica reteritorializarii continua . Si atunci de ce nu dosare penale pentru cei ce i-au pus din nou in libertate ? Inca ceva : deci ASPA stringe cainii abia dupa ce ei musca sau omoara pe cineva . De fapt cu Oprescu primar nici nu ne putem astepta la alta abordare . Omul este de o IRESPONSABILITATE monumentala .
  • +10 (16 voturi)    
    Tara de tampiti pe zi ce trece (Joi, 20 martie 2014, 16:21)

    rov [utilizator]

    de asta nu da nimeni doi bani pe noi, ca alegem pe cei mai tampiti si hoti sa ne conduca, sa ne administreze, sa ne fure.
    4 milioane de romani (votanti ai dreptei adevarate) au parasit tara, lasandu-ne in minoritate in fata tampitilor...
    De asta una dintre cele mai bogate tari din Europa traieste cel mai prost, DIN CAUZA TAMPITILOR!!
  • +8 (12 voturi)    
    Persoanle fizice/juridice sa raspunda! (Joi, 20 martie 2014, 16:25)

    Andy500 [utilizator]

    Acum se vede ce fac ONG-urile. Iau cainii si ii returneaza pe strada, ca sa terorizeze in continuare oamenii.
    Acestea ar trebui sanctionate exemplar ca sa se termine odata cu mizeria asta.
    In Bucuresti sunt 100 de ONG-uri si totusi cainii se inmultesc necontrolat.
    • 0 (2 voturi)    
      nu pricep nedumerirea (Vineri, 21 martie 2014, 10:38)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Ai perfecta dreptate ca numarul cainilor de pe strazi creste permanent, dar care este mirarea?!

      ONG-urile de care spui sunt, tocmai, pentru protectia CAINILOR, nu a oamenilor!
      In acest sens, se poate afirma ca isi indeplinesc perfect mandatul!
      Scopul lor nu este nicidecum rezolvarea problemei cainlor vagabonzi, ci sporirea numarului acestora, iar se poate afirma ca isi respecta pe deplin statulul.
  • +13 (17 voturi)    
    hai sustinataorii cainilor! (Joi, 20 martie 2014, 16:33)

    DrInOrice [utilizator]

    Cat o sa mai sustineti mizeria asta criminala?
  • +9 (11 voturi)    
    neverending story... (Joi, 20 martie 2014, 16:38)

    qwerasdf [utilizator]

    ce popor tolerant suntem...
  • +13 (15 voturi)    
    maidanezi (Joi, 20 martie 2014, 16:44)

    newshot [utilizator]

    nu putem să-i eutanasiem.
    existența lor înseamnă bani alocați de la primării, prefecturi...
    firmele de casă care se ocupă de problemele câinilor comunitari vreți să dea faliment?
    nu se poate așa ceva. și este vorba de bani muuuulți foarte mulți.
    și în plus aleșii ar pierde și din electorat, așa că, maidanezii o să rămână tot pe străzi.
    că așa este în romania...
    are cineva un pont de emigrare? ma interesează.
  • +9 (11 voturi)    
    Ancheta (Joi, 20 martie 2014, 17:39)

    benicio [utilizator]

    Cred ca se cere o ancheta asupra celor care au adoptat acesti caini, daca se va dovedi ca ei au cauzat moartea. Serios, ceva trebuie facut pentru a descuraja adoptiile urmate de eliberarea cainilor pe strazi. in al doilea rand, oare primaria sectorului 2 nu are nici o responsabilitate in problema asta a cainilor vagabonzi?
  • -2 (6 voturi)    
    vorbiți frumos despre oprescu, că vin minerii (Joi, 20 martie 2014, 20:42)

    visio [utilizator]

    imediat...Băsescu taie pensii, Oprescu omoară câini...bucureștenii sunt deosebiți...
  • +1 (5 voturi)    
    Ganditi inainte sa sariti precum cainii turbati (Vineri, 21 martie 2014, 8:50)

    Skipper1 [utilizator]

    Din cate vad nu e clar daca a fost muscata sau nu, nici nu se spune daca femeia a murit datorita muscaturilor sau a fost muscata dupa ce a murit.
    • 0 (4 voturi)    
      multumesc (Vineri, 21 martie 2014, 10:38)

      Franco19 [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

      Si mai e un lucru ciudat… Niciun "comentator" nu a fost sensibilizat de faptul ca persoana nu avea acoperis. Niciunul nu s-a gândit ca un om fara casa, in Romania , in timpul iernii , supravietuieste tocmai datorita cainilor vagabonzi. E o propaganda lipsita de orice justitie , moralitate , bazata pe ipocrizie. Cam scarboasa atitudine…
      • 0 (2 voturi)    
        ? (Vineri, 21 martie 2014, 12:51)

        Null [utilizator] i-a raspuns lui Franco19

        Oameni fara adapost exista peste tot in lume. Nu te vad nici pe tine murind de grija lor si facand ceva, in afara de un comentariu sarcastic.

        Tu ai fost sensibilizat intr-un fel de faptul ca post-mortem sau nu, femeia aia a fost mutilata de caini?

        Si explica-ne si noua cum supravietuieste cineva fara adapost iarna datorita cainilor? Ii mananca, ii foloseste la vanatoare, se imbraca in blana lor? Chiar sunt curios...
      • 0 (2 voturi)    
        ????? (Vineri, 21 martie 2014, 12:54)

        Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui Franco19

        Sorry Franco19...cum adica un om fara casa supravietuieste datorita cainilor vagabonzi?

        Pai ce face cu ei...branza, carne, lana, oua?
        • +1 (1 vot)    
          ... (Vineri, 21 martie 2014, 14:48)

          Franco19 [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

          Cainii sunt singura sursa de caldura a oamenilor fara adapost noaptea pe timp de iarna. Asa ciudat cum pare a devenit o adevarata simbioza pentru o societate in secolul 21. Iar acestei biete femei sunt sigur ca oamenii din jurul ei i-au provocat mai multe neplaceri decat cainii vagabonzi… Si nu stiu daca societatea (care de facto a avut cea mai mare responsabilitate in ceea ce priveste soarta acestei femei) ar trebui sa-si permita sa transforme cainii in tapi ispasitori . Iar pentru "Null": Am ajutat deopotriva si oameni vagabonzi si caini. Am adoptat doi caini in 2008, am oferit adapost si mancare (la mine acasa) timp de mai multe luni unui baiat din republica Moldova pentru ca a fost pacalit de un angajator din bucuresti si a fost nevoit sa stea pe strazi aproape 4 luni, impreuna cu un vecin am organizat, intr-o magazie care nu folosea, un adapost pentru o familie cu 2 copii dati afara din casa lor care fusese nationalizata. Am organizat ca un om de-al strazii din zona Eroilor sa fie angajat de un amic al meu din judetul Brasov care are o intreprindere care construieste geamuri. Deregula fac ce pot si pentru oamenii din jurul meu. Nu ma intelegeti gresit! Nici eu nu sunt de acord sa vad caini pe strada. Dar incerc sa nu reactionez raportandu-ma numai la niste titluri indoielnice dintr-un ziar.
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 21 martie 2014, 11:04)

      Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

      ...cunosti vreo tara in lume in care cineva care sa zicem a murit de moarte buna este sfasiata pe strada de caini dupa ce a decedat?

      ...cunosti vreo tara in lume in care politia sa se intrebe " O fi murit de moarte buna sau muscata de haita de caini din parc?"

      De 25 de ani romanii se tot gandesc...cu practica stau rau
    • 0 (4 voturi)    
      dar dvs. ați gîndit mult? (Vineri, 21 martie 2014, 11:42)

      Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

      Adică susțineți cu adevărat că ar fi OK ca femeia să fi fost mutilată DUPĂ ce a murit, cît timp nu au omorît-o ei?! Asemenea oroare vă face un bun candidat pentru o vizită la psiholog.
      Sau, chiar dacă nu ar fi fost mușcată deloc, susțineți că e în regulă ca o persoană și o asociație să fi adoptat sute de cîini și să-i fi înapoiat pe stradă? După dvs., e chiar normal să ne temem zi de zi de animale, ca și cînd am fi în junglă, nu?
      Sînt scîrbită de asemenea „gîndire”.
      • -1 (1 vot)    
        Nu stiu el, dar dv. ganditi? (Vineri, 21 martie 2014, 18:32)

        ValTo [anonim] i-a raspuns lui Ava_ps

        Omul sustine ca nu este acelasi lucru sa spui "a fost sfasiata de caini (cu sensul sugerat "cainii sunt ucigasii/omoara oameni") - cum s-a procedat o zi intreaga - sau sa spui ca "trupul unei femei moarte intr-un parc a fost muscat de caini". Dv. vi se pare acelasi lucru? In acest caz, va recomand dv. vizita la specialistul cu pricina. Va poate vindeca si de teama dv. zilnica - in limbaj de specialitate se numeste anxietate.
        • 0 (0 voturi)    
          halucinant... (Duminică, 23 martie 2014, 10:16)

          Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui ValTo

          Deci după dvs. e normal să trăim în condiţii de Africa sau Asia subdezvoltată, cu animale pe străzi. Iar cine are o problemă cu traiul în aceste condiţii este clar un caz de trimis la psiholog!
          Stimate domn/doamnă, această idee este atît de halucinantă încît nu cred că vă mai poate ajuta nici măcar specialistul.
  • 0 (0 voturi)    
    maidanez (Vineri, 21 martie 2014, 18:30)

    TomaSorin [anonim]

    ca de obicei ,mafia cutomaniaca blocheaza aplicarea legii prin intimidari si amenintari.intre timp cetatenii Romaniei sunt agresati de bandele de infractori cutomaniaci si maidanezii agresivi din dotare
  • 0 (0 voturi)    
    maidanezii au îmbătat baba până a murit... (Vineri, 21 martie 2014, 20:53)

    visio [utilizator]

    ai dracu maidanezi....Președintele României va fi unul care strigă azi ce ai dracu sunt maidanezii din bUcrești...până atunci, să vină minerii...


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică