Deputatul Remus Cernea cere stoparea uciderii in masa a cainilor comunitari

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 21 februarie 2014, 13:38 Actualitate | Administratie Locala

Remus Cernea
Foto: Agerpres
Deputatul Remus Cernea cere autoritatilor din Bucuresti si din toate celelalte localitati unde se eutanasiaza cainii comunitari sa opreasca aceste masacre ori sa nu treaca la astfel de actiuni. In toamna anului trecut, acesta a initiat un proiect de lege prin care se interzice eutanasierea maidanezilor, insa acesta nu a fost adoptat pana in prezent.


Cernea spune ca simpla ucidere in masa a cainilor nu rezolva nimic:

"Locul cainilor ucisi il vor lua curand altii din suburbiile orasului, din curtile oamenilor ori cei care sunt in miscare nestabilindu-si un loc anume pana ce nu se elibereaza locurile ocupate azi de cainii care vor fi dusi curand la eutanasiere. Dar oameni muscati vom avea si peste 5 si peste 10 si peste 20 de ani in Bucuresti daca mergem orbeste inainte asa cum o fac autoritatile acum fie din lasitate fie din cauza unei viziuni extrem de inguste asurpa lucrurilor. In acelasi timp, faima Romaniei ca tara a ororilor impotriva animalelor se amplifica pe plan international".

Mai mult, deputatul sustine ca Parlamentul a facut o eroare cand a votat legea care prevede eutanasierea maidanezilor.

"Eroarea de abordare a Parlamentului Romaniei care a votat in septembrie 2013, sub imperiul unei emotii de moment in societate care a alterat facultatea de judecare a foarte multora, a fost aceea ca, in loc sa caute o solutie care sa priveasca o actiune asupra cauzelor, a ales sa ia decizii asupra mijloacelor folosite facand abstractie de scopul unui astfel de act normativ. Astfel, in loc sa fie votata o lege care sa aiba drept scop reducerea semnificativa a numarului de caini comunitari de pe strazi, s-a votat pentru construirea unui aparat monstruos de ucidere in masa. Astfel, resursele publice vor fi irosite pentru uciderea cainilor dar acest lucru nu rezolva nimic pe fond. Cainii sunt ucisi in masa de peste 200 de ani in Bucuresti. S-a rezolvat ceva? Evident nu. Sub ocupatia germana din Primul Razboi Mondial, trupele invadatoare au usis prin impuscare cam toti cainii pe care i-au gasit in Bucuresti. S-a rezolvat ceva? Nici vorba. Primarul Traian Basescu a ucis peste 140.000 de caini in Bucuresti conform datelor oficiale intre anii 2001-2008. Au disparut cainii de pe strazi? Raspunsul este evident pentru oricine se plimba cateva minute prin oras", explica Remus Cernea.

Acesta spune ca intelept ar fi fost ca fondurile publice sa fie utilizate eficient pentru rezolvarea problemei, prin sterilizare

"Solutii exista, planuri exista, lipseste viziunea si vointa politica de a le aplica inteligent si intr-un mod care sa rezolve in mod sustenabil aceasta problema. Polemica reala nu este intre cei care vor sa ucida caini si cei care nu vor acest lucru. Polemica reala este intre cei care detin solutia rezolvarii intr-un mod eficient a problemei pe de o parte si cei care au cunostinte limitate asupra acestui domeniu sau nu vad caile existente de reducere a numarului de caini, pe de alta", explica Cernea

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3323 vizualizari

  • +9 (35 voturi)    
    deputat (Vineri, 21 februarie 2014, 13:50)

    Sword [utilizator]

    "deputatul" Remus Cernea sa ia toti cainii si sa plece intr-o tara in care responsabilitea se manifesta si prin respectul cu care iti tratezi functia.

    de exemplu, o tinuta decenta in plen. tricouri poate purta cand iese cu prietenii in Club A. Sau, de ce nu, cand face vreo vizita la spitalele unde cei schiloditi de caini se trateaza.

    totusi, daca i-ar trece prin cap sa aprinda o lumanare la mormantul copilului ucis de caini, i-as recomanda sa poarte o camasa
    • -2 (8 voturi)    
      La SUBIECT, te rog, si fara MINCIUNI! Multiumim! (Vineri, 21 februarie 2014, 19:22)

      MihneaColumbeanu [anonim] i-a raspuns lui Sword

      1) Nu se stie daca a fost ucis de caini (nici macar nu se stie daca a fost intr-adevar ucis de cineva...).
      2) Se stie ca, DACA intr-adevar cainii au fost autorii, erau caini de lupta (cel mai posibil de la "restaurantul turcului"), in nici un caz cainii de rasa comuna, pasnici, de pe proprietatea unde a fost abandonat cadavrul, si in contul carora se comite acum un masacru nedrept, inutil si complet salbatic.
      • +3 (3 voturi)    
        un adevar simplu (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 1:13)

        Sword [utilizator] i-a raspuns lui MihneaColumbeanu

        am sa iti spun ceva: am fost muscat de trei ori pana acum de "cainii de rasa comuna, pasnici".
        ultima data mi-au "capsat" gamba, destul de rau, am fost la spitalul Colentina. dupa ce am stat pe hol aproape o ora, timp in care nu ma prea baga nimeni in seama, am intrebat o asistenta ce se intampla si cat trebuie sa mai astept. s-a uitat la mine, mi-a zambit si a spus ca nu sunt o urgenta. tocmai instase un chirurg, incercand sa salveze piciorul unui copil. da, muscat de caini, intr-o capitala europeana....

        chiar crezi ca ca exagerez cand spun ca locul cainilor nu este pe strada?

        adu-ti aminte de japonezul ucis acum cativa ani langa sediul guvernului....
        • +1 (5 voturi)    
          Un adevar si mai simplu (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 2:18)

          ValT [utilizator] i-a raspuns lui Sword

          Nimeni, dar absolut nimeni nu spune ca locul cainilor este pe strada. Cel mai putin cei ce au compasiune pentru ei. Asta nu pricepeti voi, din pacate. Ceea ce spune acest om - si altii care au constiinta si empatie, cei pe care voi ii numiti dispretuitor "iubitori" sau 'oengeuri" - este ca exista metode civilizate de a rezolva aceasta problema. Si - culmea! - mai eficiente pe termen lung. Si fara cruzime. Numai ca autoritatile au refuzat intotdeauna si refuza in continuare sa le aplice.
          • -1 (3 voturi)    
            ?? (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 9:42)

            Sword [utilizator] i-a raspuns lui ValT

            si care ar fi aceste solutii? s-au bagat milioane de euro in programele de sterilizare. n-au avut de castigat decat medicii veterinari si ong urile, care fac bine doar pe hartie (e nevoie sa-ti amintesc de declaratiile celei care a adoptat cainele care se presupune ca l-a ucis pe Ionut?? ii 'adoptau' apoi ii eliberau pe strada!)

            m-am saturat de 'solutii' ineficiente. ce spui, avem vreo sansa sa scapam de javrele de pe strazi, in urmatorii 25 ani???? cum si cu ce costuri?
            • +1 (1 vot)    
              Solutiile le gasesti foarte simplu (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 12:08)

              ValT [utilizator] i-a raspuns lui Sword

              ... cu un search pe google: "stray dogs problem solution". Citeste si vie intelege. Nu s-au bagat milioane de euro in programe de sterilizare. Acele milioane de euro sunt in buzunarele "autoritatilor" care s-au prefacut ca implementeaza programe de sterilizare. Urmareste ancheta DNA in cazul ASPA. Medicii veterinari nu au primit bani pentru asta, nici oengeurile. Oengeurile nu au primit NICIUN BAN pentru asta. Ce au sterilizat, au sterilizat din banii lor. Mai informeaza-te. Dincolo de manipularile pornite de la cei care nu sunt interesati sa rezolve problema, ci sa fure. Sau care, pur si simplu, sunt prosti - sau prost informati. Da, sunt toate sansele sa scapam de javrele de pe strazi, fara macel. In 5 ani, nu in 25. Cu costuri mult mai mici decat platesti pentru asa-zisa "eutanasiere". Informeaza-te!
            • +2 (2 voturi)    
              Homo necans (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 12:24)

              ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Sword

              V-ati saturat de solutii ineficiente
              dar pe Oprescu tot il votati.
              Daca cainii sunt pe strazi, vina e a
              oamenilor iresponsabili si a autoritatilor
              locale corupte. Cainii nu au nici o vina.
              Ucide, starpeste, taie, defriseaza,: porniri
              de neanderthalian.
              Sunt orase mari in Romania, unde aceasta
              problema a fost rezolvata fara mare tam-tam, si cu costuri rezonabile.
        • +1 (1 vot)    
          incredibil (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 17:52)

          Bianca11 [utilizator] i-a raspuns lui Sword

          1) nimeni nu sustine ca locul cainilor este pe strada - unde ai auzit tu aceasta afirmatie?
          2) eu personal am fost agasata de oameni pe strada (a fost folosita violenta ina devaratul sens al cuvantului). ar trebui sa cer eutanasierea cui?
          3) tocmai a fost aprobat noul cod penal - verifica cine a fost eliberat datorita acestui cod te rog.. si vrei sa ne spui ca ar trebui sa ne fie mai frica de caini decat de oamenii care au furat, violat sau ucis in trecut si care o siguranta vor recidiva avand in vedere ca nu avem nici macar un program de reintegrare in societate)?
          4) singurul motiv pentru care am putea spune despre orasul Bucuresti ca este capitala europeeana este asezarea geografica. ATAT! Din punct de vedere a civilizatiei (umane) sunt inca in era mezozoica
  • +10 (22 voturi)    
    Corect, uciderea sa se faca PE masa! (Vineri, 21 februarie 2014, 13:50)

    Alui [utilizator]

    Oricum, papagalul asta e prea bagat in seama de presa.
  • +6 (22 voturi)    
    puteti sa le aveti pe toate (Vineri, 21 februarie 2014, 13:55)

    iuon [utilizator]

    Sa nu va ingrijorati domnule Cernea! Daca doriti sa adoptati, va u mai ramas cateva zeci de mii ... dar ma tem ca nu cautati solutii practice, ci numai doriti sa castigati cateva voturi cu aceste declaratii.

    Presupun ca la alegeri o sa aveti nevoie de votul oamenilor, de nevoile carora nu prea va agitati (exceptie cei care ar dorii sa se drogeze legal).
    • 0 (8 voturi)    
      curios (Vineri, 21 februarie 2014, 18:24)

      HassanAli [anonim] i-a raspuns lui iuon

      Sunt curios ce o sa mai ai de comentat peste vreo cinci ani cand o sa vezi la fel de multi caini pe strada. Pana atunci reputatia Romaniei se va duce pe WC acolo unde ii este locul.. din cauza oamenilor naivi ca tine.
  • +9 (21 voturi)    
    D-le Cernea... (Vineri, 21 februarie 2014, 13:58)

    JestersTear [utilizator]

    .. stiti ce este corectitudinea politica?
    Este abilitatea de a sustine ca poti apuca un rah*t de bucata curata.

    Ce o mai dam tura-vura, avem o problema majora cu maidanezii! Toate solutiile de pana acum nu au functionat. Sa incercam (prin aplicarea legii) si altceva.
    • +2 (2 voturi)    
      Toate solutiile de pana acum... (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 2:19)

      ValT [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      nu au functionat dintr-un motiv simplu: pentru ca nu s-au aplicat.
  • +6 (14 voturi)    
    Pare destul de logic (Vineri, 21 februarie 2014, 14:06)

    OmulNou [utilizator]

    Daca omori toti cainii, nu vor mai fi muscati oamenii, pentru ca oamenii sunt muscati de caini. E simplu. Dar sunt tot felul de oameni care iau maidanezii la ei acasa si apoi le dau drumul pe strazi. De ce? Nu stiu, e tot o "emotie" de moment?
    • +1 (5 voturi)    
      Ai vazut filmul (Vineri, 21 februarie 2014, 18:11)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Ai vazut filmul Lista lui Schindler? Ei cred ca ce fac este similar cu ce facea Oskar Schindler.
  • +7 (15 voturi)    
    cernea mereu e pe invers (Vineri, 21 februarie 2014, 14:30)

    Plasmaticus [utilizator]

    Cainii animale de prada trebuie sa dispara de pe strada. Nu conteaza cum. Si un tigru e dragut. Sa tinem si tigri in orase.
    • 0 (2 voturi)    
      Frageda pruncie (Vineri, 21 februarie 2014, 21:08)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Plasmaticus

      Ai fost scapat in cap cand erai prunc, nu-i asa ?
  • +7 (13 voturi)    
    Uciderea in masa (Vineri, 21 februarie 2014, 14:43)

    Porcurorul General [utilizator]

    Si eu ii cer deputatului Remus Cernea stoparea uciderii si muscarii in scaun a cetatenilor nevinovati si de asemenea ii spun ca nu sunt de acord sa platesc pentru niste caini pe care nu ii doresc in primul rand. Daca i-as dori, i-as lua insa cu mine in casa sau in curte, nu i-as lasa pe strazi sa bantuie si sa muste in picior, nu in masa.
  • +8 (12 voturi)    
    Ia baga un ochi prin Vest! (Vineri, 21 februarie 2014, 14:48)

    antrax [utilizator]

    Draga domnu' deputat.
    Oare cum a scapat Europa de Vest de caini vagabonzi? Crezi ca nu tot prin eutanasiere? Eu sunt sigur ca dupa WW2 existau o multime de caini fara stapan prin toata Europa.
    Si euthanasierea este o metoda umana, ar putea la fel de bine sa-i vaneze prin oras (nu neaparat cu pusca, se poate si cu arcul). Aia ar fi mult mai crud, nu?

    PS: Pt sobolani de ce nu se agita nimeni? Sau porci, gaini, vaci etc care-s duse la abator cu sutele de mii???
    • +3 (9 voturi)    
      europa de vest (Vineri, 21 februarie 2014, 18:19)

      HassanAli [anonim] i-a raspuns lui antrax

      Europa de vest nu a avut niciodata problema cainilor vagabonzi deoarece oamenii de acolo au o cultura mult mai dezvoltata decat "oamenii" de aici. Dintodeauna au avut grija sa pedepseasca abandonul si sa incurajeze sterilizarea. Intradevar unele tari inca eutanasiaza[cu masura].. dar altele nu. O alta diferenta ar fi ca la ei eutanasia ca practica corespunde cu teoria.. spre deosebire de barbarismul sadic care se cheama "eutanasie" in romania. Pentru mine toti cei care tipa in gura mare sa fie omorati cainii practic tipa in gura mare ca vor sa fie furati de politicieni. Sa numai zic de faptul ca habar nu au istorie si nici macar nu stiu ca din 24 de ani de la revolutie cainii au tot fost omorati[pe banii vostrii desigur] 22 de ani. Deputatul are dreptate si are o cultura generala care ar putea sa ingroape orce critic care se pronunta pe aceasta pagina.
      • -1 (3 voturi)    
        In Olanda pisicile sunt impuscate (Vineri, 21 februarie 2014, 21:47)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui HassanAli

        Direct pe strada. In Anglia sunt eutanasiați câte 2000 de caini pe an. In America 20.000. Mai informează-te!
  • +2 (10 voturi)    
    Uciderea în masă (Vineri, 21 februarie 2014, 14:58)

    Tescovin [utilizator]

    Păi domnu deputat, dar maidanezii nu sunt uciși în masă, sunt uciși unul câte unul !
    • 0 (6 voturi)    
      :) (Vineri, 21 februarie 2014, 15:33)

      Sword [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      inca putin si dragul remus facea o paralela intre uciderea in masa a cainilor fara stapan si Holocaust...
  • +2 (4 voturi)    
    . (Vineri, 21 februarie 2014, 15:13)

    Marius Muntean [utilizator]

    Domnule Deputat, mai bine te-ai preocupa de nevoile oamenilor decat de nevoile cainilor ...
  • 0 (8 voturi)    
    Cernea este singurul din actualul parlament (Vineri, 21 februarie 2014, 15:20)

    derblauereiter [utilizator]

    pe care eu l-as vota oricand daca ar candida independent; are o abordare urbana si civilizata in absolut toate chestiunile in care l-am auzit exprimandu-se - inclusiv asta cu cainii comunitari.

    asa. acum bagati minusuri cate vreti.
    • +1 (1 vot)    
      Candideaza independent (Vineri, 21 februarie 2014, 22:47)

      ValT [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      La alegerile europarlamentare. Daca va reusi sa stranga cele 100.000 de semnaturi necesare, in 30 de zile.
  • +2 (6 voturi)    
    stooop (Vineri, 21 februarie 2014, 15:24)

    ggna [utilizator]

    Opriti ucidera lor in masa: d-l deputat a zis ca-i ia el pe toti acasa!
  • 0 (4 voturi)    
    Dar la oameni te-ai gandit? (Vineri, 21 februarie 2014, 15:39)

    Dragos2 [utilizator]

    La cum arati, Remus, nu ma mir ca mai intai te gandesti la animale si apoi la oameni!
    Tu si ceilalti crescatori de animale pe spatiul public, luati toti cainii la voi acasa, daca ii vreti!
  • 0 (6 voturi)    
    Domnul Cernea (Vineri, 21 februarie 2014, 16:20)

    coco04 [utilizator]

    nu vrea sa fie omorati cainii "en gros";vrea sa fie omorati oamenii "en detail".
  • +1 (5 voturi)    
    Solutii??? (Vineri, 21 februarie 2014, 16:22)

    ZeroMaidaneziRO [anonim]

    ""E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune....""
    Cere stoparea,dar care sunt faimoasele solutii?
  • 0 (4 voturi)    
    verde+rosu = cernea ? (Vineri, 21 februarie 2014, 16:58)

    liviusmaximus [utilizator]

    mai remus, 140.000 de impuscaturi zici ca au fost ? daca au mai si ratat, le trebuiau 200.000 gloante ! stii tu sigur ca a fost asa ? apropos, acum ca ai serviciu, nu te apuci si tu de o munca serioasa ? clovni aveam destui.
    • +2 (4 voturi)    
      Subiect (Vineri, 21 februarie 2014, 23:18)

      HassanAli [anonim] i-a raspuns lui liviusmaximus

      Omul a zis ca au fost ucisi.. nu impuscati. Si are dreptate. Tin minte o filmare din 2003 facuta cu camera ascunsa intr-o fosta intreprindere pe langa Targoviste.. unde cainii erau omorati cu toporul in cap. De multe ori nu mureau din prima si trebuiau cate doua sau trei lovituri. De treaba se ocupau in jur de douazeci de angajati care omorau caini opt ore pe zii, cinci zile din saptamana. Nu pot sa va descriu in cuvinte cum suna in acea hala. Sunt sigur ca oricat de reci incercati sa va dati cei care sariti sa aruncati cu noroi in tabara adversa, v-ati schimba perspectiva daca ati vedea practicile care aveau loc acolo.
  • -1 (7 voturi)    
    Minima decenta (Vineri, 21 februarie 2014, 17:51)

    catalin72 [utilizator]

    Oricit de aerian ai fi,faptul ca a fost omorit un copil impune o minima decenta !
  • -4 (4 voturi)    
    iarasi (Vineri, 21 februarie 2014, 18:36)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    stiri despre incapabilul intretinut de stat sau de parinti cernea? Nici macar o amanta mai in virsta si bogata nu e in stare sa gaseasca, vai de capul lui, de nimic nu e bun.
  • -1 (5 voturi)    
    Foarte adevarat! (Vineri, 21 februarie 2014, 19:17)

    MihneaColumbeanu [anonim]

    ...Nu numai ca e foarte adevarat, dar e si foarte solid argumentat!
  • +3 (5 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 21 februarie 2014, 19:55)

    Bianca11 [utilizator]

    Mai oameni buni.. voi vedeti ca toate comentariile voastre sunt legate de aspectul fizic al unui om? Oare aspectul primeaza.. nu sentimentele si inteligenta? Ce este mai important pentru voi romani: un deputat care este imbracat de 4 ace (costume care si le cumpara tot din banii vostri apropo) sau un deputat care incearca sa atraga atentia unei probleme majore?
    Voi care va plangeti ca nu vreti sa platiti pentru caini.. stiti ca eutanasierea se realizeaza tot pe banii vostri?(219 ron/caine). Reusiti sa faceti un calcul sa vedeti care este suma?... In plus apar zilnic noi suflete aruncate tot de oameni care probabil doar au auzit in trecat cuvantul "civilizatie"
    In ceea ce priveste comentariile de genul: "ia-i acasa" nu pot spune decat ca ar putea fi comentariile unui copil ce merge la gradinita! Sa va fie rusine!
    • -1 (3 voturi)    
      Daca i-ar păsa (Vineri, 21 februarie 2014, 20:41)

      rollotoma [utilizator] i-a raspuns lui Bianca11

      "In ceea ce priveste comentariile de genul: "ia-i acasa" nu pot spune decat ca ar putea fi comentariile unui copil ce merge la gradinita! Sa va fie rusine!"
      De ce ? Daca intr-adevar i-ar păsa, i-ar lua acasa.
      La fel si Brigitte Bardot.
      • +1 (1 vot)    
        Cum poate rezolva un singur om problema unui popor (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 17:33)

        Bianca11 [utilizator] i-a raspuns lui rollotoma

        Singura rezolvare a acestei probleme este sterilizarea obligatorie, plata unei sume considerabile daca doresti sa nu iti sterizilezi animalul de companie si AMENZI URIASE PENTRU CEI CARE NU RSPECTA LEGEA! Comentariile de genul "ï-ai tu acasa daca ii iubesti" nu ajuta cu nimic doar demonstreaza un anumit grad de inteligenta dupa cum spuneam. Ca exemplu azi am gasit la o benzinarie doi pui care au fost aruncati azi noapte dintr-o masina (evident masina era condusa de un "om". Astfel au aparut si s-au inmultit animalele comunitare. Noi suntem vinovati iar barbaria ce se numeste eutansaiere nu va rezolva sub nicio forma problema. Vor fi ucise in chinuri groaznice mii de suflete fara niciun scop si niciun rost. A mai fost incercata aceasta metoda fara niciun rezultat. noi chiar nu putem invata din greseli?
        • -1 (1 vot)    
          N-ai cititi tu legea (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 20:21)

          rollotoma [utilizator] i-a raspuns lui Bianca11

          Legea chiar prevede sterilizarea corciturilor. Iar eutanasierea intervine numai atunci cand celelalte solutii se dovedesc ineficiente. In speta atunci cand adapostul e plin si nu mai poate primi caini.
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt cam nelamurit. (Vineri, 21 februarie 2014, 21:17)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui Bianca11

      La partea cu aspectul fizic ai perfecta dreptate!
      Referitor la partea cu cainii,de fapt ce anume te deranjeaza?!
      Ca sunt eutanasiati sau ca eutanasierea lor costa prea mult?
      • +1 (1 vot)    
        lamurire (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 17:44)

        Bianca11 [utilizator] i-a raspuns lui coco04

        In primul rand ma deranjeaza barbaria de care da dovada acest popor deci.. eutanasierea. Este o metoda incercata deja si fara niciun rezultat.
        In al doilea rand, avand in vedere comentariile celor care sustin ca nu vor sa plateasca ei intretinerea unui caine (de genul impozitul anual) doream doar sa te transmit ca banii aceia oricum ii platesc. Diferenta este ca ei, cei care striga cu putere OMORATI-I PE TOTI, doresc cu ardoare ca banii respectivi sa fie folositi pentru a ucide nu pentru a ajuta o viata!
  • +1 (5 voturi)    
    Rusine (Vineri, 21 februarie 2014, 21:10)

    tudor74 [utilizator]

    Citind comentariile de aici, imi e rusine ca fac parte din aceasi specie cu voi !


    R Cernea are mare dreptate, dar ce s-a inteleaga romanul batut in cap !
  • -3 (3 voturi)    
    Opriti uciderea in masa a : (Vineri, 21 februarie 2014, 21:13)

    coco04 [utilizator]

    Porcilor,vacilor,oilor,caprelor,curcanilor,gainilor,puilor,iepurilor,pestilor,fazanilor,ratelor,gastelor,crustaceelor,etc !
  • +1 (1 vot)    
    slaughter of dogs (Sâmbătă, 22 februarie 2014, 12:40)

    lysfjord [utilizator]

    this freaking Hell ,has to stopp Whats wrong whit you people ,, it so abousing what you are doing in Romania ,, who are stealing the dogs and EUs money ??


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri