Incep lucrarile de modernizare a Caii Victoriei. Circulatia rutiera va fi restransa la doua benzi pe sens, se largesc trotuarele si se amenajeaza piste pentru biciclete. Investitia se ridica la 8,7 milioane lei

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 12 februarie 2014, 15:59 Actualitate | Administratie Locala

Simulare cum va arata Calea Victoriei dupa reamenajare
Foto: Hotnews
Primaria Capitalei incepe lucrarile de reabilitare si modernizare a Caii Victoriei, intre Piata Victoriei si Calea Grivitei, potrivit unui anunt facut de municipalitate. Proiectul prevede largirea trotuarelor, amenajarea de piste pentru biciclisti, iar circulatia rutiera se va desfasura pe doua benzi pe sens cu sens unic, fata de patru in prezent. Lucrarile se vor desfasura in perioada 24 februarie – 1 august 2014, costul acestora fiind de 8,7 milioane lei.

"Odata cu deschiderea bulevardului Buzesti-Berzei-Uranus, care este alternativa la Calea Victoriei si b-dul Lascar Catargiu deoarece preia o parte importanta dintre masinile care traverseaza orasul de la Nord la Sud, este posibila extinderea trotuarelor de pe Calea Victoriei, pentru a readuce acest bulevard la ceea ce reprezenta el de fapt: zona de promenada a Centrului Bucurestiului. Lucrarile de modernizare vor viza si amenajarea pistelor pentru biciclisti. Spatiul necesar acestor lucrari va fi obtinut prin renuntarea la o banda si jumatate din carosabil", a declarat primarul Sorin Oprescu.

Calea Victoriei_situatie existenta
Foto: Hotnews
Pistele pentru biciclisti vor fi delimitate de benzile de circulatie, prin borduri inalte de 10 centimetri, iar trotuarele prin bolarzi. Circulatia rutiera acesta se va desfasura pe doua benzi de ciruclatie cu sens unic, creandu-se, in preajma intersectiilor, o a treia banda de incadrare pentru virajul la stanga sau la dreapta. Proiectul presupune si modernizarea retelei de iluminat public, refacerea spatiilor verzi si a mobilierului urban, potrivit municipalitatii.

In timpul lucrarilor,  traficul rutier va fi restrictionat, circulatia urmand a se desfasura pe doua benzi.

Primaria Capitalei vrea sa faca pietonala Piata Revolutiei si Piata George Enescu din centrul Capitalei, a declarat miercuri Ion Dedu, sedul Directiei de Investitii din cadrul municipalitatii. Acesta spune ca circulatia va fi deviata pe bd. Stirbei Voda si str. Campineanu, apoi din nou pe Calea Victoriei.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5231 vizualizari

  • -4 (22 voturi)    
    bravo oprescu! (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:09)

    schroedinger [utilizator]

    o singura banda era suficienta!
    • +10 (16 voturi)    
      De fapt ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:42)

      AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Ar trebui închisă de tot Calea Victoriei pentru traficul de mașini, există alternative plus că poate oamenii ar trebui să aibă în vedere și mijloacele de transport în comun pentru că există metrou la Piața Victoriei și la Piața Romană. Mie mi se pare incredibil că sunt oameni care stau în Berceni la Brâncoveanu sau Piața Sudului și ei vin cu mașina la birourile din Victoriei când au metrou direct, civilizat și mult mai rapid. Pe de altă parte vă invit să vă duceți în Piața Romană să vedeți cum se câcâie de luni de zile pentru un trotuar și a ieșit o porcărie. Sunt curios cât a costat prostia aia de la Romană. Mi-e teamă că lucrările vor dura cel puțin 2 ani pe Calea Victoriei.
      • +3 (7 voturi)    
        Calea Vicotriei, sau o faci 100%pietonala, (Joi, 13 februarie 2014, 10:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

        sau o lasi asa, cu 4 benzi de circulatie pe sens.
        Masura lui Oprescu va nemultumi si pietonii, si soferii...
        Pietoni nu sunt asa de multi acolo (ca pe Magheru, spre ex) ca sa le faci ditamai trotuarul, iar pentru soferi era aglomerat si cu 4 benzi, asa ca ce sa mai vorbim de doua.
        Ma uit la amenajarea lui Oprescu de pe Calea Victoriei, intersectie cu Piata Natiunile Unite...a largit trotuarul si a ingustat soseaue pentru masini...
        Pietoni mai multi nu sunt, si vad 2-3 pietoni pe ditamai trotuarul, si masinile se acroseaza in trafic, ca nu au loc.
        Parerea mea asta este: Calea Victoriei sau o lasi asa, sau o faci 100% pietonala.
    • +2 (10 voturi)    
      Daca vii (Miercuri, 12 februarie 2014, 18:32)

      Saineanu [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      in Bucuresti dupa multi ani, o sa ramai surprins. Eu cel putin, am fost. Am fost la RHCP si am ramas chiar placut srprins de ce s-a intamplat aoclo,la Lia Manoliu. Nu-mi vine sa cred ca pe locul ala era o groapa… Romania noastra sa faca la fel cu toate gropile si sa isi aleaga reprezentantii in stare sa faca ceva.
    • +1 (5 voturi)    
      Primii care ar trebui (Joi, 13 februarie 2014, 6:31)

      persefona [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      sa aplaude acest proiect al lui Sorin Oprescu, ar trebui sa fie ONG-isti care militeaza pentru salvarea cladirilor de patrimoniu. Pe Calea Victoriei sunt multe asemenea cladiri, un trafic redus inseamna mult pentru protectia lor.
    • 0 (4 voturi)    
      Da, (Joi, 13 februarie 2014, 10:00)

      kiki_best [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      dupa reabilitarea centrului vechi, Oprescu a capatat destula experienta la acest capitol.
      Vor fi soferi care vor scapa cate ceva printre dinti, dar trebuie sa inteleaga ca trebuia facuta.
    • 0 (0 voturi)    
      sunt de acord! (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:02)

      TJ [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      tu erai defapt ironic, oricum nu trebuie sa jignesti lumea, in fine, oprescu oricum o sa traga din banii ca de mai e 1 an jumate.
      Au deblocat unele artere si acum le blocheaza in alta parte halal!!
  • -9 (19 voturi)    
    multumesc pentru (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:20)

    schroedinger [utilizator]

    minusuri! Numai cei cu un singur neuron (si ala in mare parte dus...) pot fi de acord cu o asemenea tampenie.
    Plusuri dati la banii de buzunar lui oprescu! Va dati seama cate borduri baga asta acum? I-as propune lui oprescu sa faca aceeasi operatiune si pe Kiseleff, ca sa existe o continuitate!
    • 0 (6 voturi)    
      daca taceai filozof ramaneai (Miercuri, 12 februarie 2014, 17:03)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      daca nu ziceai ca era suficienta o singura banda pe sens nu luai minusuri
    • -4 (12 voturi)    
      VAD CA SUNTETI... (Miercuri, 12 februarie 2014, 17:06)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      multi! Din nefericire! Draga Andrei Calin: daca-ti place poti sa si dormi in metrou, dar nu impune tu altora ce mijloc de transport sa utilizeze! Si inca o rugaminte: pastraza-ti parerile personale pentru tine!
  • -6 (14 voturi)    
    Dezbina-i pe prosti (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:58)

    Robert M [utilizator]

    Calea Victoriei este o artera extrem de importanta pentru traficul rutier.
    Pentru a castiga voturile tineretului s-au hotarat sa o distruga si sa o reduca la doua benzi pe sens.
    Se vor face blocaje mari la orele de varf din cauza congestionarii acestei artere rutiere.
    • +5 (13 voturi)    
      E importantă pentru proștii ... (Miercuri, 12 februarie 2014, 17:33)

      AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui Robert M

      ... care cred că totul începe și se sfârșește cu urcatul și coborâtul din mașină. Nu doar Oprescu este un urangutan ci și mulți locuitori ai Bucureștiului care parchează pe trotuare fără nicio jenă cu scuza că n-au locuri de parcare. Nu am văzut pe unul să-și pună problema să meargă 50 m pe jos. Ia să vă duceți pe Lascăr Catargiu să vedeți cum pe un trotuar de 5 m nu ai loc să treci cu un cărucior cu copil mic din cauza mașinilor parcate. Probabil că și acel trotuar este important pentru traficul rutier iar ăștia care îndrăznesc să-și plimbe copiii mici în cărucior să-și bage mințile-n cap pentru că noi suntem o nație de șoferi. Succesul maxim în viață este să ai o tablă pe 4 roți pentru că proștii n-au imaginație.
      • -2 (2 voturi)    
        unde pe Lascar Catargiu nu ai loc sa bagi (Joi, 13 februarie 2014, 10:18)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

        un carucior? Ca sunt stalpisori, peste tot, nu poti sa intri cu masina. Doar la intersectia cu str Grigore Alexandrescu se poate intra cu masina pe trotuar, dar mai mult de 2-3 masini nu intra acolo.
  • -2 (4 voturi)    
    Nu stiu (Miercuri, 12 februarie 2014, 18:31)

    Saineanu [utilizator]

    daca si-ar ma dori Oprescu batai de cap acum, dar eu sunt convins ca daca nu vine cineva cu o mana de fier sa conduca Romania,s a poata sa fie in stare sa negocieze cu alte partide asa Cuma facut cu consiliul majoritar din PDL si sa reauseasca sa ii convinga si sa puna Bucurestiul pe picioare, nu o sa facem niciodata nimic. Nu merge treaba, ca nu mai vorbesc cu Basescu, nu mai vorbesc cu PDL-ul, cum zic astia, e o copilarie.
  • -1 (5 voturi)    
    Satucul asta (Miercuri, 12 februarie 2014, 18:31)

    Saineanu [utilizator]

    care inconjoara micul Paris poate sa arate si el mai bine si sa prospere daca se gaseste cineva sa adminsitreze cum trebuie. Sper sa se mai tina pe picioare Romania pana ajunge Oprescu la Controceni.
  • -6 (12 voturi)    
    @AdrianCalin (Joi, 13 februarie 2014, 0:47)

    idsoc [utilizator]

    Sigur prietene, ai piciorul rupt hopa cu metroul, cari mobila, tot cu metroul, esti turist aterizat pe Otopeni, ia metroul pana la Hilton, esti orchestra la festivalul Enescu, hai cu tuba prin metrou sa facem un ban. Si ce e si cu restaurantele astea, la cantina nu va mai place? Si de ce va trebuie atatea canale tv ca oricum sint proaste? Nicule, tu esti?
    • 0 (6 voturi)    
      curios! (Joi, 13 februarie 2014, 13:27)

      Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

      Deci în fiecare zi de lucru pe la ora 18 ies la plimbare pe Calea Victoriei cei cu picioare rupte, cei care transportă mobilă, turiștii care coboară din toate avioanele de peste zi, și bineînțeles orchestra de la festivalul Enescu. Repet, în fiecare zi de lucru.
      Nu știu dacă puteți găsi argumente logice, dar măcar acestea sînt amuzante :)
  • +2 (4 voturi)    
    De acord (Joi, 13 februarie 2014, 9:53)

    idsoc [utilizator]

    Cu Scroedinger si Omcinstit, dar nu intrati in razboi verbal. E plin de postsci opresti aici; incearca sa vanda idea din care face bani cu un argument care prinde. La fel cum inchidea Kiselefful pt sport cand in parcuri si pe baza sportive se fac malluri. Praf un ochi.
  • +2 (4 voturi)    
    trafic auto in centru (Joi, 13 februarie 2014, 10:14)

    bianchi [utilizator]

    Pentru cei care nu cunosc zona, o parte din Calea Victoriei nu avea trotuar deloc pe partea dreapta si pietonii trebuiau sa mearga partial pe carosabil. In orice mare oras european in centru circulatia pietonala si cu bicicleta este favorizata in dauna celei auto.
    Pe bulevardul Elisabeta la Cismigiu trotuarul este plin de masini parcate, au rupt stalpii sa poata intra pe trotuar. Probabil nici Elisabeta nu este suficient de larg cu ale sale 3 benzi pe sensul principal, dintre care una de autobuz, bineinteles niciodata respectata. La fel, masini parcate si pe Splaiul Independentei pe ambele trotuare si in principiu cam pe oriunde se poate. Si daca nu se poate, oprim pe avarie pe banda 1 ca e OK si asa.
    Lucrurile nu pot continua asa si se misca in directia limitarii traficului auto in centru, fie ca va place sau nu. Asteptam si taxa de tranzit auto pentru centrul orasului, pentru ca sigur nici 50% din soferi nu vor plati nici macar 2 lei pentru asa ceva, asa cum nu pot intelege ca inseamna sa platesti pentru parcare in centru (vezi zonele adiacente centrului vechi pentru exemplificare).
  • -2 (4 voturi)    
    Trafic auto in centru (Joi, 13 februarie 2014, 11:39)

    idsoc [utilizator]

    @bianchi: ce legatura au parcatul ilegal si traficul intens cu ingustatul drumului!? Ai probleme d-astea bagi bani in parcari subterane si dai amenzi; termini centura ca sa nu mai tranzitezi centrul nu ingustezi drumul si bagi bani in borduri.
    • +3 (5 voturi)    
      Trafic auto in centru (Joi, 13 februarie 2014, 11:47)

      bianchi [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

      Legatura este mentalitatea invechita a soferilor bucuresteni: avem masini, mergem cu ele prin centru oricat de aglomerat ar fi, nu avem unde parca, le lasam pe trotuar sau oriunde putem, pietonii nu conteaza. Nu exista nici un pic de intelegere pentru alte categorii de trafic si nici un fel de logica (parchez pe banda 1, blochez zeci de alte masini, dar un conteaza, problema este ca drumul nu este suficient de larg !).
  • 0 (2 voturi)    
    nu prea poti (Joi, 13 februarie 2014, 12:46)

    2xio [utilizator]

    ... sa beneficiezi de plimbarea cu bicicleta sau la pas pentru ca poluarea in centrul bucurestiului este ffff mare. Mai intai si mai intai ar trebui sa se uneasca toate primariile si ministerele si sa mareasca centura aia odata la 2 benzi pe sens si astfel cei care traverseaza orasul vor folosi centura si nu vor mai sufoca centrul orasului
    Apoi poti sa te apuci sa faci zona de promenada etc


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version