UPDATE Primaria Capitalei a desemnat firmele care vor prinde maidanezii din Bucuresti. Institutia plateste 219 lei pentru prinderea unui caine. Pentru prinderea celor 65.000 de caini se vor plati circa 3 milioane de euro

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 12 septembrie 2013, 16:21 Actualitate | Administratie Locala

Maidanezi
Foto: Primaria Sector 4
Primaria Capitalei prin Autoritatea pentru Supravegherea si Protectia Animalelor a semnat la inceputul acestei saptamani contractele cu firmele care vor prinde maidanezii din Bucuresti, pentru prinderea unui caine institutia urmand sa plateasca 219 lei, potrivit unui comunicat emis de municipalitate. Firmele care vor opera acest serviciu sunt: ELEN BASIC BUSINESS, BEST MARKETING, si  TERRA MARIQUE, ele fiind desemnate in urma unei licitatii la care au participat 7 companii. In prezent se ocupa de prinderea maidanezilor din Capitala 11 masini cu un numar total  de 32 de prinzatori. Pana acum ASPA actiona cu  trei masini si opt prinzatori.

  • UPDATE Vezi cine sunt actionari la firmele care au castigat licitatia

Elen Basic Business:
- firma a fost infiintata in iulie 2012 si este din Bucuresti;
- asociat unic: Mihalcioiu Elena, o tanara de 23 de ani din Braila;
- administrator: Adrian George Bucur;
- domeniul de activitate al firmei este consultanţă pentru afaceri şi management.

Terra Marique:
- firma a fost infiintata in 2005 si este din Bucuresti;
- actionari: Iuliana Raducanu (30%) si  Bogdan-Florin Raducanu;;
- administrator: Bogdan-Florin Raducanu;
- domeniul de activitate al firmei este: activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre.

Best MARKETING:
- firma a fost infiintata in 2004 si este din Bucuresti;
- actionari: Vladau Corina Georgiana;
- administrator: Vladau Corina Georgiana;
- domeniul de activitate al firmei este: activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pentru operarea serviciului de capturare a cainilor s-au inscris la licitatie urmatoarele societati:
- RADIUS VET;
- PET STUFF UNIVERS;
- ELEN BASIC BUSINESS;
- TURBO PET MOBIL;
- PUPPY VET;
- BEST MARKETING;
- TERRA MARIQUE;

Potrivit ASPA, in urma evaluarilor s-a constatat ca PUPPY VET nu a respectat cerintele prevazute in documentatia privin incheierea acordului cadru.  TURBO PET MOBIL, PET STUFF UNIVERS si RADIUS VET s-au retras de la licitatie.

Potrivit unui inventar facut de Primaria Capitalei, in Bucuresti sunt circa 65.000 de caini. Daca vor fi prinsi toti, municipalitatea va plati 3 milioane de euro.

"Am fost acuzati ca nu am facut nimic pana acum, insa cetatenii trebuie sa stie ca nu ne-am oprit nicio zi din prinderea si ridicarea cainilor fara stapan de pe strazi. Dupa votul acordat bugetului instititiei la sfarsitul lunii aprilie, proiectele, printre care si cel privind externalizarea serviciilor de prindere a maidanezilor, s-au aflat timp de 30 de zile in dezbatere publica, asa cum prevede legea, apoi au fost supuse aprobarii Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Data la care proiectele au intrat in vigoare a fost 8 iulie, pentru ca, dupa votul dat de consilierii generali, a fost necesara completarea actelor cu amendamentele votate. Procedura de licitatie a fost initiata imediat si s-a desfasurat cu respectarea termenelor legale prevazute de OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind atribuirea contractelor de achizitie publica", afirma Razvan Bancescu - Coordonator de Proiect la ASPA.


Echipele de prinzatori intervin cu prioritate in jurul scolilor si gradinitelor avand in vedere faptul ca in data de 16 septembrie incepe noul an scolar. Dupa finalizarea interventiilor din jurul unitatilor de invatamant, se vor continua interventiile in parcurile din Capitala.


 De asemenea, dupa finalizarea actiunilor la scoli, gradinite si parcuri, echipele de prinzatori vor continua operatiunile de ridicare a cainilor fara detinator de la  adresele la care au fost semnalate sau au fost identificate haite.

Parlamentul Romaniei a aprobat recent eutanasierea maidanezilor, Legea fiind acum trimisa spre promulgare presedintelui Traian Basescu. Reamintim ca la inceputul saptamanii trecute, un baietel de 4 ani a fost ucis de o haita de maidanezi.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8094 vizualizari

  • +34 (36 voturi)    
    219 RON? 50 Euro? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:25)

    skyradio [utilizator]

    pai maidanezul e cangur? sau vreo specie rara?
    mare bataie de joc pe banii oamenilor!
    • +31 (33 voturi)    
      Da, pretul e corect! (Joi, 12 septembrie 2013, 18:01)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui skyradio

      Adica spaga e pe undeva pe la 50% estimez.

      Alo DNA-ul, se aude?
      Maine imi fac firma si ofertez la 200RON / maidanez.
      Hai dom' doctor, batem palma?
      • +16 (16 voturi)    
        maisimplu ar fi (Joi, 12 septembrie 2013, 19:39)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        Sa faca centre de colectare ca cele pentru fier vechi. Daca ofera 25-30 de lei pentru un maidanez, n-o sa poata prelua toti maidanezii care vor fi adusi. Dar Sf. spaga unde o sa mai fie?
        • +13 (15 voturi)    
          Mai simplu ar fi... (Joi, 12 septembrie 2013, 21:02)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui hatru

          ... sa continuam sa iesim in strada pana cand pleaca mistocarul si hotul de Oprescu de la Primarie, pentru ca in afara de a sifona banii publici n-a facut nimic pentru bucuresteni. A, ba da, a facut un mare carnat...
      • +16 (18 voturi)    
        La cum rastoarna tiganii cosurile de gunoi (Joi, 12 septembrie 2013, 20:19)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        pentru 0.1 lei/ pet, pun pariu ca 20 lei/maidanez ar curata orasul intr-o saptamna.
        e si logic ...ar castiga de 200 de ori mai mult !!!

        apropo :
        la 219 lei/ maidanez firmele astea si-ar putea face adevarate pepiniere - o catea produce 10 catei ce ajung la maturitate intr-un an, deci cu 5 catele scoti un salariu mediu pe economie.
        deci de cateva ori mai rentabil decat cu purcei...
      • 0 (4 voturi)    
        In suma asta (Vineri, 13 septembrie 2013, 13:34)

        arakis [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        intra capturarea, identificarea, sterilizarea, deparazitarea si ciparea cainelui. Tranchilizantul folosit la capturare credeti ca se aduce din Dambovita? Si nu e nici o noutate, externalizarea acestor servicii fusese hotarata de Sorin Oprescu si consilierii de multa vreme, cred ca prin luna mai 2013.
  • +30 (32 voturi)    
    ENORM (Joi, 12 septembrie 2013, 16:26)

    NicuIon [utilizator]

    219 lei pentru prinderea unui caine.
    S-ar rezolva mult mai ieftin daca somerilor si s-ar permite sa-l prinda pentru 50 de lei.
    • -5 (11 voturi)    
      si dublu (Joi, 12 septembrie 2013, 17:36)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui NicuIon

      sa se plateasca, dar sa se termine odata..
    • +13 (17 voturi)    
      hmm (Joi, 12 septembrie 2013, 17:47)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui NicuIon

      poate da, poate nu.
      Daca doar pentru a-l prinde, e imens. Daca in schimb Hotnews a omis ca pretul include si altceva, de exemplu transport, cazare 14 zile, eutanasiere, incinerare, te miri ce mai o fi nevoie, s-ar putea sa nu fie asa de mult. Cred ca inainte de a ne spune cine sunt actionari ar trebui sa ne spuna mai precis ce trebuie sa faca de acei 219 lei.
      • +13 (13 voturi)    
        iti spun eu (Joi, 12 septembrie 2013, 19:52)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        astia doar il prind si-l transporta la adapost,de acolo il preiau altii. E clar? Alta sifonare de fonduri tipica doctorasului de mahala.
        • +3 (3 voturi)    
          L-aş întreba pe doctoraşul (Vineri, 13 septembrie 2013, 8:12)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          ajuns primar dacă crede că leuţii care s-au îndreptat către el sau familia lui sub formă de şpagă, cadouri, excursii, etc., leuţi daţi de firmele din zona prinderii câinilor comunitari, nu consideră că i-au mânjit mâinile cu sângele lui Ionuţ?
      • +3 (3 voturi)    
        raspuns Mowgli (Vineri, 13 septembrie 2013, 12:43)

        Livut [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Incorect-cei 219 roni se refera numai la prindere si transport - pentru hrana 30 roni/caine,zi ( parca ar fi hraniti numai cu muschi de porc si pt digestie li se da si o sticla de vinÎ pt eutanasiere sunt alti bani
    • +2 (2 voturi)    
      Daca era asa de simplu, (Vineri, 13 septembrie 2013, 14:56)

      Minos24 [utilizator] i-a raspuns lui NicuIon

      n-ar fi scapat Sorin Oprescu de "hingheri amatori". Or fi multi oameni disperati dupa bani, dar nu multi ar accepta aceasta munca, nici macar "ocazional". Si apoi, ai uitat ca ONG-urile cereau hingheri cu masterat la Oxford?
  • +16 (18 voturi)    
    !!!??? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:31)

    o8561 [utilizator]

    si cum vom stii ca nu vor prinde de mai multe ori acelasi catel!?
    • +6 (8 voturi)    
      le controleaza cozile (Joi, 12 septembrie 2013, 19:40)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui o8561

      Ala care a mai fost prins odata va avea coada plina de sare.
    • +6 (6 voturi)    
      Asta-i spilul (Joi, 12 septembrie 2013, 20:13)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui o8561

      Asta o sa se intimple ,fiecare caine o sa fie prins de vreo trei ori in Bucuresti,de vreo cinci ori in Galati si tot asa ....Am sa iau si eu vreo 10 caini sa-i "vand" in Bucuresti :)
  • +8 (10 voturi)    
    Si pe urma? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:36)

    benicio [utilizator]

    Ok, ii prindem, dar pe urma ce facem cu ei? Mai exact, cand se umplu padocurile. Ca cine stie cand intra in vigoare legea care permite eutanasierea. Sa ne spuna si asta. Ce fac, ii reteritorializeaza la fel ca pana acum? Ca adoptati pun pariu ca nici 10% din ei nu vor fi.
  • +24 (26 voturi)    
    un medic in spital (Joi, 12 septembrie 2013, 16:38)

    blackbird [utilizator]

    un medic dupa 11 ani de scoala si N de munca... castiga 1000 ron / luna ... Ce resposabilitate ? cata munca ?
    • +8 (10 voturi)    
      da (Joi, 12 septembrie 2013, 19:35)

      DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui blackbird

      cu 4 maidanezi isi face banii!
      cu 8 e tare!
      ce tara!
      ce javre!
    • +8 (8 voturi)    
      decat 8 ore (Joi, 12 septembrie 2013, 19:38)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui blackbird

      nu munceste decat 8 ore! cine-l tine sa prinda caini in timpul liber?
  • +13 (19 voturi)    
    bun (Joi, 12 septembrie 2013, 16:43)

    uman [utilizator]

    Fara sa comentez asupra sumelor aferente prinderii unui caine, e bine ca se continua ritmul asumat.
    Deci sa vedem rezultatele cat mai urgent!
    Si sa prezinte saptamanal sau cel mult lunar situatia numerica a celor prinsi si celor ramasi. Daca se ocupa serios de actiunea de strangere, in cateva luni s-a rezolvat.
    Oricum, dureros ca s-a ajuns la tragedii ca sa faca autoritatile ceva normal. Deci, se poate, nu? Deodata sunt si solutii si bani... Extrem de urat. Unde erau solutiile si banii pana acum? Nu e nevoie de raspuns.
  • +22 (24 voturi)    
    Daca va aduc un caine maidanez imi dati 219 lei ? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:44)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cred ca asta e unul din numeroasele tunuri cu para-ndarat pentru Primarie.

    Pentru 219 lei firmele astea aduc cainii la adapost gata spalati, tunsi, parfumati, deparazitati, vaccinati, sau cum ?!

    50 de euro pe caine ?! Pentru asta merita sa mai iesim in continuare in strada strigand : JOS HOTII DIN PRIMARIE !
  • +20 (22 voturi)    
    50 UERO pt prinderea unui caine??? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:48)

    tavyy [utilizator]

    E ceva necurat aici. Cum adica 50 EUR?
    Paia daca ai lua toti boschetarii de pe drum si le-ai da cate 10 lei de caine prins ai sa vazi cum in cateva saptamani toti cainii vor fi prinsi.
  • -1 (11 voturi)    
    legea (Joi, 12 septembrie 2013, 16:50)

    uman [utilizator]

    Sper ca se promulga zilele astea. Inteleg ca a fost trimisa. Nu as vrea sa cred ca Presedentia a devenit "prudenta" si dezbate pe marginea legii pt ca a apucat-o pe brigitte bardot deliru' pe acest subiect. Si apropo, poate presa ia in calcul sa ignore acest personaj sinistru si senil, care gratie comportamentelor sale deviante si inumane, ar trebui cazuta in dizgratie. Sa ne scuteasca de lectiile ei senile despre civitate si viata. Incredibil ce poate debita si la fel de incredibil ca cineva o mai si ia in seama. Daca nu se potolesc cu actiunile lor aberante si amenintari cu justitia, la fel de bine am putea si noi sa o actionam pentru instigare, insulta, calomnie si eventual perturbarea linistii publice.
  • +12 (24 voturi)    
    219 lei pentru UN CAINE????????????? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:54)

    Codruta N [utilizator]

    Pai, prind eu!! Numai cu 100!!!
    Si il si tranchilizez, la pretul asta!
    • +4 (14 voturi)    
      la 50 RON (Joi, 12 septembrie 2013, 17:31)

      skyradio [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      il fac si manusi!
    • 0 (6 voturi)    
      pai ce mai astepti (Joi, 12 septembrie 2013, 20:37)

      oximoron [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      da-i bice!!
      stange-i si gata, te-ai facut de un concediu la Miami.

      Pana una alta- la placinte inainte-la razboi inapoi.

      deci???
  • +21 (23 voturi)    
    A mai tras primaria lui Oprescu inca un tun! (Joi, 12 septembrie 2013, 16:55)

    Bozi [utilizator]

    219 lei pentru prinderea unui caine? Daca se lucra cu voluntari se platea doar un sfert din suma asta. La asta se adauga sterilizarea, vaccinarea... etc. intretinerea cainelui in adapost 20 de zile, eutanasierea, dupa caz. Ajungem sa platim pentru un caine cat pensia lunara a unui fost muncitor de rand. Sau 5 caini, salariul lunar al unui hingher. Cred ca "iubitorii" din ONG-uri sunt multumiti, ca din suma asta mananca si gura lor ceva.
  • +20 (22 voturi)    
    1 hingher are 1EUR venit pt 1 caine/zi lucratoare (Joi, 12 septembrie 2013, 16:55)

    mihaio [utilizator]

    Daca un hingher prinde 1 (unu) caine pe zi, in fiecare zi lucratoare (fara weekend), ar primi 21 * 219 = 4599 RON pe luna (O MIE EURO).

    Sunt multi in tara asta care au pierdut muuulti ani prin scoli ca sa munceasaca ~8ore pe zi si NU castiga atat.

    Voi credeti ca suntem PROSTI ? Din 7 participanti la licitatie, 3 s-au razgandit (nu li s-o fi parut rentabil), unu avea bube in cap si au ramas 3 participanti pentru, CULMEA, 3 locuri ???
    • +10 (10 voturi)    
      va raspund eu.. (Joi, 12 septembrie 2013, 17:14)

      cris34 [utilizator] i-a raspuns lui mihaio

      Serviciul de prindere este externalizat, asa cum s-a si precizat in articol. Deci au angajat niste firme ca sa o faca. In principiu, externalizarea ar trebui sa fie o masura economica. Poate este mare suma amintita, dar nu va inchipuiti totusi ca toti banii astia merg la cei care ii prind efectiv. Mare parte din ei vor fi profitul firmelor respective.
      • 0 (4 voturi)    
        mmmm (Joi, 12 septembrie 2013, 20:04)

        panaite [utilizator] i-a raspuns lui cris34

        Externalizarea inseamna furt.
      • +1 (3 voturi)    
        si ce? (Joi, 12 septembrie 2013, 20:11)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui cris34

        Asta face ca pretul sa fie mai normal??!!
      • +3 (3 voturi)    
        propun sa externalizeze tot.. (Joi, 12 septembrie 2013, 22:57)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cris34

        inclusiv atributiile scursurii aleia umane care a ajuns primar. adica sa angajeze o firma care sa se ocupe cu incasatul spagilor..

        deci au buget de 3 milioane de euro, somajul e in crestere si ei nu sunt in stare sa angajeze inca 2-3 echipe de hingheri la primarie?

        intrebare: daca angajezi 3 firme sa prinda cainii si altele 3 sa-i eutanasieze, ce interes au aceste firme sa duca treaba la capat? ar ramane fara obiectul muncii... Oprescu ar merita bagat intr-un adapost cu cainii si lasat cateva nopti.. sa vedem care pe care.
  • +13 (21 voturi)    
    alternativa (Joi, 12 septembrie 2013, 16:56)

    methylique [utilizator]

    N-ar fi mai bine ca primaria sa dea 219 de lei fiecarui cetatean care preda un caine mort? :))
    Desigur, cainele trebuie predat personal lui Oprescu.

    Bucurestenii ar castiga de 2 ori..
    • +1 (5 voturi)    
      EXCELENTA idee!!! (Joi, 12 septembrie 2013, 20:12)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui methylique

      Sa dea Primaria cate 219 lei fiecarui cetatean care aduce un maidanez la padoc!!

      Pun pariu ca DISPAR cersetorii de pe strazi!! Toti or sa fie la coada pe la padocuri! >:
  • +17 (19 voturi)    
    Cum adica??? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:56)

    Sthelian [utilizator]

    219 lei pentru un caine?
    Dar ce-i face? Il spala in bere? Il samponeaza? Ii taie unghiile? Il pune cu lant de aur???
    Daca pentru prindere costa 219 lei, intretinere 30 lei x 14 zile = 420 lei. Euthanasiere + ardere (ingropare) inca 150 banuiesc, ajungem la 789 lei/ caine. Un salariu minim pentru un ciine!!!!!!!!! Buna afacere pentru firmele prietenilor.
    Nesimtirea a atind cote inimaginabile...
    Dintr-o data aparura nu stiu cite firme sa liciteze prinderea ciinilor!!!!!!!
    Ale cui sunt firmele astea?
    Si ceva imi spune ca din ciinii prinsi o buna parte se vor regasi pe strada repejor. Adoptati de ONG-uri ce le vor da drumul inapoi. Si iar o luam de la capat...
  • +14 (16 voturi)    
    si actionarii? (Joi, 12 septembrie 2013, 16:56)

    igorashu [utilizator]

    Gradul lor de rudenie/prietenie cu Oprescu?
  • +18 (18 voturi)    
    CAT?! (Joi, 12 septembrie 2013, 16:57)

    tntmind [anonim]

    Pot sa prind si eu? Ii aduc in portbagaj...
    • +11 (11 voturi)    
      nu puteti.... (Joi, 12 septembrie 2013, 17:07)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui tntmind

      ....prinde ca ar insemna "concurenta neloiala" pentru "norocosii" care vor imparti caimacul oprescian de 3 mil de E.
      De ce sa poata beneficia de acesti bani si saracii bucurestiului ? Ei trebuie doar sa plateasca, nu sa castige !
      Nici tunurile uzinelor Krupp din Germania lui Hitler nu se pot compara cu tunurile lui Oprescu.
  • +15 (17 voturi)    
    cam mult (Joi, 12 septembrie 2013, 16:57)

    sorin3 [utilizator]

    dati 5 lei oricui preda un ciine , si in o luna nu mai e nici un ciine in bucuresti.
  • +19 (19 voturi)    
    OPRESCU, DEMISIA!!! (Joi, 12 septembrie 2013, 16:58)

    Mjay [utilizator]

    Alt furt pe fata si in bataie de joc fata de banul public. Cum este posibil sa plateasti asa mult, cad se putea sa plateasca de 10 ori mai putin si populatia ii servea pe tava dlui. Neprimar totii cainii din oras.
  • +20 (22 voturi)    
    50 RON prinsu' fiarei (Joi, 12 septembrie 2013, 16:59)

    horace [utilizator]

    daca dadea primaria 50 roni pentru un caine sa vezi cum curatzau tziganii bucurestiu de maidanezi si scoteau si ei un ban cinstit !!!
  • +13 (13 voturi)    
    Firmele castigatoare (Joi, 12 septembrie 2013, 17:38)

    benicio [utilizator]

    Foarte interesant ca toate firmele respinse activeaza in domeniul veterinar. Iar cele castigatoare in domenii care au o foarte mare legatura cu prinderea animalelor: consultanta pentru afaceri, servicii de stomatologie si comert cu mobila si articole de uz casnic :) Si toate au intre 2 si 5 angajati. Eu chiar le doresc succes, fiindca maidanezii trebuie adunati cat mai repede de pe strazi. Dar e putin ciudat asa...
  • +10 (10 voturi)    
    Oprescu nebunu/trage (cu) tunu! (Joi, 12 septembrie 2013, 18:05)

    Alui [utilizator]

    Da repede s-a mai organizat licitația asta!
  • +9 (9 voturi)    
    Ha? (Joi, 12 septembrie 2013, 18:13)

    Sthelian [utilizator]

    Vedeti firmele.
    Una este de consultanta si afaceri pentru management, cealalta servicii conexe pentru transport.
    Ambele au legatura cu ecarisajul ca si baba cu mitraliera!!!!!!
    Mai e o stire cum ca doua companii imobiliare cu niste cifre de afaceri simbolice au licitat si cumparat AVersa.
    TUN DUPA TUN......
    • +7 (7 voturi)    
      La banii astia... (Joi, 12 septembrie 2013, 19:16)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      Pai ce legatura sa aiba? La 50 eur per javra si Microsoft s-ar baga daca nu ar fi o firma serioasa.
      Costul ar fi cam asa: 2 eur prinderea javrei 25 profit si 23 para indarat daca ma intelegi..
  • +6 (6 voturi)    
    hai sa vedem ce obligatii au (Joi, 12 septembrie 2013, 18:59)

    nero61 [utilizator]

    1. Obiectul achiziţiei:
    Servicii de capturare, transport și reteritorializare a câinilor fără deținător de pe raza
    Municipiului București.
    2. Obligaţiile prestatorului:
    a) Prestatorul se obligă să ofere servicii de capturare, transport și reteritorializare a
    câinilor fără deţinător de pe raza Municipiului Bucureşti. Se înţelege: deplasarea
    echipelor cu mijloace adecvate în zonele de intervenţie, capturarea câinilor prin
    mijloace specifice, transportul lor către punctele de sterilizare ASPA; preluarea
    câinilor de la punctele de sterilizare ASPA şi transportul lor în vederea
    reteritorializării.
    b) Prestatorul este obligat să respecte zonele de intervenţie şi obiectivele specifice
    indicate de ASPA.
    c) Prestatorul este obligat să folosească metode de capturare şi transport minim
    traumatizante, conform prevederilor legale în vigoare.
    d) Este obligatoriu ca în urma capturării prestatorul să întocmească borderoul de
    capturare conform formularului nr. 1 din prezenta documentaţie.
    e) Este obligatoriu ca predarea câinilor către ASPA să se facă în baza borderoului
    prevăzut la pct. d).
    f) La preluarea câinilor de la ASPA în vederea repunerii lor în teritoriu, prestatorul
    este obligat să solicite formularul nr. 2 din prezenta documentaţie, completat şi
    semnat de reprezentant.
    g) Prestatorul este obligat să reteritorializeze câinii preluaţi de la ASPA în teritoriul
    de origine menţionat pe formularul nr. 2 prevăzut la pct. f).
    h) Pe timpul transportului, atât în urma acţiunii de capturare cât şi în cazul
    reteritorializării, prestatorul este direct responsabil de starea câinilor.
    i) Dotările, materialele şi echipamentele folosite în cadrul intervenţiilor în teren vor
    fi ale prestatorului, vor corespunde normelor de calitate, vor fi omologate în
    România şi vor fi în termen de valabilitate.
    3. Propunerea tehnică şi financiară va fi întocmită pentru capturarea şi transportul
    câinilor fără deţinător către ASPA şi separat pentru transportul de la ASPA în
    teritoriul de origine
    • +7 (7 voturi)    
      Cum banuiam!!!!!!! (Joi, 12 septembrie 2013, 19:52)

      Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui nero61

      Se plateste enorm pentru a fi prinsi si redati in teritoriu!!!!!!!!
      Si iar ii prinde si iar le da drumul. Si uite asa pina la o alta drama....
    • +3 (3 voturi)    
      so, UAT??? (Joi, 12 septembrie 2013, 20:16)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui nero61

      CHIAR si daca include transportul inapoi - TOT nu face suma aia!!!
      Vreau shi io 200 ron ca sa completez 2 borderouri - si sa semnez 2 formulare! >:
    • +1 (1 vot)    
      Îi readuc în teritoriu? (Vineri, 13 septembrie 2013, 8:19)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui nero61

      Auzisem şi eu ceva pe la tv dar legea spune altceva.
      Prin urmare sunt două concluzii:
      1. Contractul nu respectă noua lege iar căţeii vor fi aduşi din nou în stradă(?)
      2. Să modifice valoarea de 219 în aşa fel încât să fie exclusă partea cu readucerea în teritoriu.
      Mai este şi varianta 3: restul e şpagă!
    • 0 (0 voturi)    
      Contract (Vineri, 13 septembrie 2013, 11:08)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui nero61

      Contractul e probabil unul vechi, pe legea inca in vigoare. Ar fi fost prea complicat pentru cei de la primarie sa anticipeze schimbarea legii.
      Dupa intrarea in vigoare a noii legi (publicare in Monitorul Oficial + 3 zile, parca), o sa se faca un act aditional, se modifica obiectul contractului si se dubleaza pretul, probabil.
  • +9 (9 voturi)    
    :))))))) (Joi, 12 septembrie 2013, 19:11)

    flyngangel [utilizator]

    Incredibila tara, incredibil de prosti ne cred, prostiti pe fata, 213 rob ptr un câine??? Da ce dragul e, caine sau crocodil, sigur vb de aceași specie animală???

    :))))
  • +4 (4 voturi)    
    nu inteleg, licitatie cu pret fix???? (Joi, 12 septembrie 2013, 19:48)

    yellowdog [utilizator]

    firma de consultanta in afaceri, actionar tanara de 23 ani??? cam miroase...probabil un paravan
    • +3 (3 voturi)    
      Credeti? (Joi, 12 septembrie 2013, 21:48)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      Ca tinerica va porni ca o hingherita sa prinda caini?Ea e doar secretara bossului care a prins licitatia sau sau pontul
  • +7 (7 voturi)    
    alta metoda (Joi, 12 septembrie 2013, 19:50)

    john70 [utilizator]

    Primaria ar trebui sa anunte ca ofera 100 de lei pentru fiecare caine vagabond, viu sau mort, adus de cetateni. In cateva zile s-ar rezolva problema.
  • +5 (5 voturi)    
    Aproape cat ridicarea unei masini! (Joi, 12 septembrie 2013, 19:53)

    slakeritul [utilizator]

    Bataie de joc, hai, v-ati gasit o noua metoda de luat spaga :(
  • +4 (4 voturi)    
    "Puncte de colectare" - Maidanezi (Joi, 12 septembrie 2013, 20:29)

    uluit [utilizator]

    Mai bine infiintau centre de primire sau "Puncte de colectare" Maidanezi. Care sa plateasca pentru cainii livrati de cei doritori.
    In mod cert, ar fi cea mai rapida solutie la problema cainilor.

    Cei 219 lei, probabil ca-i costul total pentru tot procesul prin care trece un caine (dupa prindere), incluzand cele 14 zile de adapost, mancare si eventual eutanasierea.
  • +7 (7 voturi)    
    ONG-urile (Joi, 12 septembrie 2013, 20:39)

    oximoron [utilizator]

    vad ca ONG-urile nu s-au bagat la prins maidanezi...cutu-cutu se plange ca n-are bani sa plateasca datoriile...pai dvad ca la 50 de euro, prins catelu' ...le face si custi, si mancare sic asuta cu pridvor (la cum pun ele problema).
    • +3 (3 voturi)    
      Perfect, (Joi, 12 septembrie 2013, 21:44)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui oximoron

      ONG-urile ar putea castiga in plus mulgand catelele in lactatie!
    • 0 (0 voturi)    
      ONG-urile (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:01)

      kiki_best [utilizator] i-a raspuns lui oximoron

      au papat toti banii, si nu au cu ce: nu tu oameni, nu tu masini, nu tu tranchilizante! Doar cu vocalitatea au stat si vor sta mereu bine, n-ar strica ca Sorin Oprescu sa-i trimita nitel la plimbare pe toti, asa cum a facut cu cei de la Vier Pfoten.
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Joi, 12 septembrie 2013, 21:02)

    liviu_ [utilizator]

    caini maidanezi trebuie eutanasiati din n motive....
    dar acu sa nu incepem sa consideram "eutanasiere" si bata, otrava, focu s.a.m.d.
    e ok eutanasierea, da sa nu dam in barbarism, pentru ca din pacate am vazut ca spre asta se tinde...

    adica acum sa nu incepem sa vrem sange si sa torturam animalele... trebuie eutanasiate dar nu torturate... prea multe televiziuni si oameni vad ca tind spre asta (de exemplu unu de la tv e criticat (injurat de fapt) ca a adoptat un caine -> asta e totusi aberant)

    evident ca daca primariile si ongurile chiar isi facea treaba acum nu mai trebuiau eutanasiati cainii pentru ca nu mai erau pe strazi da.... ce sa-i faci... o ancheta nu ar strica da cine naiba sa o faca?!

    in legatura cu pretul nustiu ce sa zic... nu sunt economist sa stiu daca e mult sau putin, dar sa nu uitam ca aici intra tot inclusiv uzura masinii (eventual cumpararea uneia) etc... la cum se fac lucrurile aici s-ar tinde sa crezi ca e mult... dar sa nu aruncam cu noroi fara sa avem toate datele
    • 0 (0 voturi)    
      Unde ai vazut? (Vineri, 13 septembrie 2013, 6:30)

      Bozi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      In poza aia cu cateaua si puii care circula pe net? Se intamplase in Ucraina in urma cu cativa ani. In filmuletul ala care a facut-o pe Paula Selinge sa dea apa la soareci? Nici aia nu stim daca se intamplase in Romania sau daca nu cumva chiar stapanul facuse asa. Sunt destui stapani care chibuie/ucid cainii proprii. In ce ma priveste, in conditiile in care vedem zilnic filme cu oameni ucisi la TV, stiti cu oameni morti in conditii groaznice, cred ca ma intereseaza cum mor maidaneziii?
      • 0 (0 voturi)    
        Scuze (Vineri, 13 septembrie 2013, 7:07)

        Bozi [utilizator] i-a raspuns lui Bozi

        Este "chinuie" si "stiri" in mesajul de mai sus. Asta se intampla cand te grabesti sa scrii.
      • 0 (0 voturi)    
        deci... (Vineri, 13 septembrie 2013, 9:55)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Bozi

        este regretabil ca mor oameni cum zici tu, dar daca noi vom face fix acelasi lucru (chiar si cu animalele) inseamna ca suntem parte din problema.
        nu ma refeream la filmele care circula pe net, ma refeream la cum se comporta si cum vorbesc oamenii. daca sunt caini torturati de stapini, aceia trebuie anchetati. pe langa asta faptul ca si altii patesc la fel (oameni sau caini) nu e un motiv ca sa ne comportam ca niste barbari
        ar trebui sa te intereseze cum mor cainii pentru ca daca oamenii ii tortureaza inseamna ca atunci in loc sa fim oras necivilizat pentru ca avem caini pe strata o sa fim oras necivilizat pentru ca populatia lui omoara caini aiurea.
        sincer nustiu care este mai rea, nu dealta dar multi criminali in serie au inceput cu torturatul animalelor.
        ar fi bine sa ne oprim instinctele animalice de a vrea sange si sa rezolvam problema asta intr-un mod civilizat: adoptare, daca nu eutanasiere
  • -1 (1 vot)    
    licitatie pentru contribuabili indolenti si prosti (Joi, 12 septembrie 2013, 21:27)

    GabrielVoicu [anonim]

    domnilor buna seara.in urma citirii acestui articol am costatat ca domnii de la primaria bucuresti ne cred pe noi contribuabili niste tampiti.din cele 7 firme care au participat la licitatie au castigat cele care nu au nici in clin nici in maneca cu activitatea de echarisaj. ca domeniu de activitate. al firmelor respective.
    in momentul in care se infinteaza o firma esti pus sa alegi domeniile de activitate in care vei activa tu firma.pentru ficare domeniu de activitate pe care vrei sa activezi se plateste o taxa consistenta.adevarat o firma poate sa activeze pe mai multe domenii.sunt curios daca ziaristi de la hotnwes fac o ancheta la registrul comertului bucuresti pentru a aflacate domeni de activitate au inregistrate firmele castigatoare alicitatiei si daca nu au inregistrata aceasta activitate de echarisaj pentru ca acest lucru fac ele,se numeste evaziune fiscala in valoare de 3mil.euro.
    este simplu domnilor,deoarece acesti banii sunt din bani nostri din taxe si impozite.
    p.s:sunt un cetatean destep si de 4 ani de zile nu imi pltesc taxel si impozitele,deoarece m-am saturat sa fiu furat de acesti oameni pe care eu nui_am ales si care fura in continuare de la acei oameni credului .
    • +1 (1 vot)    
      Destept? (Vineri, 13 septembrie 2013, 0:02)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui GabrielVoicu

      Nu iti platesti taxele si impozitele? De ce? Ca i-ai votat pe cei care te fura? Aaaa, numai prostii platesc. Ma scuzi.

      Daca zici ca nu iti platesti taxele si impozitele, ar trebui sa scoti din comentariul tau partea cu "acesti bani sunt din banii nostri".
  • 0 (0 voturi)    
    Cine plateste? (Joi, 12 septembrie 2013, 21:42)

    ioil [utilizator]

    Daca fac rost de 5o de caini cine vine dupa ei?Dau bucata doar la 100 lei.Imi dau toti cainii de acasa. Pai fratilor daca prind 4 caini pe zi ori 219 lei am castigat un salar minim lunar pe economie.Asta da afacere.Ramane pentru cel care intermediaza afacerea 119 lei,sa putem trai toti nu numai firmele agreate de dl Oprescu.
  • +1 (1 vot)    
    Pe ultimii metri (Joi, 12 septembrie 2013, 21:46)

    ioil [utilizator]

    Oprescu face bani din caini pentru a demara lucrarile la autostrada suspendata.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord cu autostrada... (Vineri, 13 septembrie 2013, 9:28)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui ioil

      dar nu pana la Miami ! ha ha ha
  • +2 (2 voturi)    
    acum (Joi, 12 septembrie 2013, 22:00)

    radiola [utilizator]

    Oprescu se razbuna,banii sunt din buget adica de la noi
    Am vrut caini prinsi o sa ne iasa pe nas.
  • +4 (4 voturi)    
    autosesizare (Joi, 12 septembrie 2013, 22:03)

    mihaelaMM [utilizator]

    Nu ar trebui sa se autosesizeze curtea de conturi sau cineva legat de cheltuielile acestea?! nu ne spune si noua cum s-a ajuns la pretul asta? chiar sunt curioasa ce cheltuieli au de acoperit firmele respective. In alte tari orice firma care lucreaza cu primaria e puricata si la hartia de la baie, numai la noi trece suvoiul cu bani prin conturile lor. Oprescu asta e un rahat de primar - numai pierderi au bucurestenii din cauza lui.
  • -2 (2 voturi)    
    Romanul (Joi, 12 septembrie 2013, 23:59)

    Airwaves [utilizator]

    Eternul roman. Daca sunt liberi cainii pe strazi, de ce sunt liberi...? Daca se prind cainii, de ce se prind...? Daca se prind, inseaman ca se prind cu spaga. Daca nu se mai prind, e indolenta din partea autoritatilor. :)

    Pana la urma, ce vreti? Nu mai vreti caini pe strada? Platiti. Nu ati fost atenti cu cine votati? Ati ghicit, platiti! De fapt, platim.

    Fudulia si prostia se platesc. One way or another.
    • +1 (1 vot)    
      Gresesti amice (Vineri, 13 septembrie 2013, 10:03)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      Ar trebui reformulata intrebarile tale astfel:
      "Daca sunt liberi cainii pe strazi, de ce sunt liberi...? Daca se prind cainii, de ce se prind ASA DE SCUMP...?"
      Problema este simtul civic care la romani este insignifiant. Cu alte cuvinte "tace si inghite". Eu unul nu pot sa accept prosteala acesta.
  • +4 (4 voturi)    
    oricine trebuia recompensat pt orice maidanez adus (Vineri, 13 septembrie 2013, 1:21)

    HarryP [utilizator]

    de ce numai 3 firme sa primeasca bani de la primarie? care era problema daca primaria oferea o recompensa de tot atatia lei per maidanez oricui il preda centrelor stabilite de primarie? ah. inteleg, nu mai putea oprescu sa colecteze spaga daca proceda asa..,..
  • +3 (3 voturi)    
    Reteritorializare????? (Vineri, 13 septembrie 2013, 6:44)

    Bozi [utilizator]

    Nu inteleg ce cauta reteritorializarea in contract!!! Parca maidanezul conform legii nu mai putea parasi adapostul decat in 2 forme: adoptat sau mort. Atunci mai bine ii lasa pe strazi decat sa ii ia pentru cateva zile si sa-i aduca inapoi (poate mai multi, ca nu cred ca tin ei cont ca a luat trei de pe strada asta, nu sapte). La sumele astea nu se merita daca sunt adusi inapoi. Practic platim pentru o mica vacanta a maidanezului la adapost. Demisia Oprescu! Oare o sa mai aiba tupeul sa candideze la presedintie? Sau chiar la primarie inca o data?
    • +1 (1 vot)    
      subscriu (Vineri, 13 septembrie 2013, 9:47)

      Angelica68 [utilizator] i-a raspuns lui Bozi

      Total de acord. Ce cauta reteritorializarea in contract? O luam iar de la capat?
  • +4 (4 voturi)    
    Eficienta (Vineri, 13 septembrie 2013, 8:55)

    catalin72 [utilizator]

    Daca promiteau 50 de lei pt fiecare caine adus ,in maxim o luna dispareau cainii nu numai din Bucuresti ci si din localitatile din jur !
  • +5 (5 voturi)    
    maidanezi (Vineri, 13 septembrie 2013, 9:40)

    ionstan [utilizator]

    Oare nu era mai simplu sa anunte Oprescu: Cine se prezinta cu un caine la adapost va primi pe loc 200 lei? Cred ca intr-o saptamana se strangeau cainii din toata tara..... Cat de penibil poti fi domnule primar general? 219 lei/caine?
  • +2 (2 voturi)    
    despre prinderea cainilor maidanezi (Vineri, 13 septembrie 2013, 12:39)

    Livut [utilizator]

    Domnule Primar General
    De ce ne crezi idioti si prosti de ne vinzi o asemenea minciuna gogonata ? Cum sa coste prinderea unui caine 219 roni ? - poate ca ati luat in considerare si spaga de 100% altfel nu se explica in niciun fel cei 219 roni
  • 0 (0 voturi)    
    Daca (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:50)

    kid_rahova [utilizator]

    ar da 10 lei "recompensa" pt fiecare caine prins in max o saptamana dispar de pe strazi auzi la ei 50 Euro ( cu alte cuvinte bucurestenii e prosti )♦
  • 0 (0 voturi)    
    doare (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 19:53)

    EOD [utilizator]

    Ieri am vizitat un Centru de asistanta sociala unde am aflat cu stupoare ca sumele alocate pentru hrana si imbracamintea unui copil din centrele de acest gen, nu trec peste 850 Ron pentru un an calendaristic. Cum sa dai 219 Ron doar pentru prinderea unui maidanez, apoi bani pentru sterilizare, hrana, cazare, vaccinare, etc.?
    Intorcandu-ma pe la ora 22.00 in Bucuresti, in centrul capitalei o haita de 10 buc. maidanezi sfasiau de zor o pisica exact in stilul care i-a consacrat. Am dedus ca de fapt nu a fost o intamplare ce s-a intamplat cu sufletzelul acela nevinovat saptamana trecuta ci este deja un mod de operare a unor animale infometate,bolnave si agresate. Golania din acesta tara trebuie oprita urgent iar primul pas ar fi informarea corecta a populatiei asupra starii lucrurilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Necesitatea eutanasierii (Duminică, 15 septembrie 2013, 8:16)

    Alistar44 [utilizator]

    Nu putem sa ramânem o REPUBLICA MAIDANEZA si in acest mileniu. Suntem singura capitala europeana in care maidanezii umbla liberi si se inmultesc pe strazi. . Am ajuns in situatia in care muncim sa platim generatiile de maudanezi care se inmultesc, Nu avek bani de salarii si pensii, DAR DAM TOTUL PENTRU INMULTIREA MAIDANEZILOR FARĂ LIMITE, Am ajuns sa spunem MAIDANEZUL NOSTRU - STAPANUL NOSTRU ! Sprijin eutanasierea imediata si curatarea Capitalei si a oraselor Romaniei de plaga maidanezilor.
  • 0 (0 voturi)    
    caini care salveaza copii (Miercuri, 18 septembrie 2013, 15:44)

    m12 [utilizator]

    http://www.cesarsway.com/dog-training/dog-socialization/Dogs-Coming-to-the-Rescue-of-Children?utm_source=BlueHornet&utm_medium=email&utm_campaign=Sep18SonicAdoption


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi