FOTOGALERIE Piata Universitatii - parcare publica. Zeci de masini parcheaza neregulamentar chiar in Piata, in timp ce parcarea subterana sta pe jumatate goala

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 24 ianuarie 2013, 14:11 Actualitate | Administratie Locala


Piata Universitatii, recent amenajata si deschisa traficului pietonal, a fost transformata in parcare publica de soferii care aleg sa-si lase masina neregulamentar la suprafata, in loc sa intre in parcarea subterana. In fiecare zi, zeci de masini patrund nestingherite in zona pietonala din Piata printr-un spatiu lasat liber doar pentru accesul masinilor catre curtea interioara a BCR. In plus, alte sute de masini stau parcate ilegal pe strazile si trotuarele din zona. In acest timp, parcarea subterana de sub Piata Universitatii, la care s-a lucrat timp de trei ani si s-au investit peste 10 milioane de euro, sta pe jumatate goala.

Piata Universitatii a fost amenajata si deschisa publicului la finele anului trecut, odata cu deschiderea parcarii subterane la care s-a lucrat mai bine de trei ani. In perioada sarbatorilor de iarna Piata a gazduit Targul de Craciun Bucuresti, insa dupa ce acesta a fost strans, la inceputul lunii ianuarie, capatul Pietei Universitatii care se suprapune cu strada Toma Caragiu a fost invadat de masini parcate neregulamentar.

Situatia a fost constatata de reporterii HotNews.ro mai multe zile la rand. Masinile patrund in zona printr-un spatiu mai mare lasat intre stalpii de pe trotuar, pe Strada Toma Caragiu, pentru masinile care apartin de BCR si care au acces in parcarea si curtea interioara a institutiei. Cu toate acestea, prin acest spatiu intra nestingherit si alte masini care parcheaza ilegal in zona.

Pozele din fotogaleria de mai jos sunt realizate joi, 24 ianuarie, cand in Piata erau parcate ilegal zeci de masini, iar in parcarea subterana erau libere peste 260 de locuri din 425 disponibile in total.

UPDATE 17:20 Vezi mai jos raspunsul Primariei Generale:
  • Politia Locala a Municipiului Bucuresti monitorizeaza zona Pietei Universitatii precum si strazile adiacente acesteia.
  • Pana in prezent, de la inaugurarea parcarii subterane, Serviciul Circulatie Rutiera din cadrul Politiei Locale a Municipiului Bucuresti a aplicat, pentru opriri si stationari neregulamentare, 180 de amenzi contraventionale in cuantum de 25.200 de lei.
  • Totodata au fost aplicate si 500 de avertismente la care se adauga punctele de penalizare aferente.

Oprescu anunta ca elibereaza strazile de masini parcate ilegal, insa centrul Bucurestiului e in continuare o mare parcare gratuita

La inaugurarea parcarii si Pietei Universitatii, pe 15 noiembrie 2012, primarul general Sorin Oprescu anunta ca "strazile vor fi eliberate de masini", iar "masinile parcate ilegal, la suprafata, vor fi ridicate".

"Vom desfiinta parcarile stradale de pe strazile din jur. Am inceput refacerea trotuarelor, am pus bolarzi, vom pastra cateva locuri de parcare in fata la ambasada Cehiei, dar atat. Strazile din spatele parcarii vor deveni pietonale, aria pietei va fi pietonala, str.Ghica, str. Toma Caragiu", declara atunci Oprescu.

Cu toate acestea, administratia nu a luat masuri sufieciente, iar zona centrala a ramas sufocata de masini parcate ilegal, iar parcarea subterana de la Universitate pe jumatate goala.

HotNews.ro a relatat pe larg in decembrie cum, desi in zona centrala sunt patru mari parcari care sunt mai bine de jumatate goale (parcarea de la Intercontinental, de la Cocor, de la Unirii si de la Universitate), mii de masini parcheaza ilegal pe strazile din zona.

Masini parcate in Piata Universitatii joi, 24 ianuarie







Soferul din imagine (Peugeot-ul gri) tocmai intra sa parcheze in Piata Universitatii, chiar pe langa rampa prin care se intra in parcarea subterana




Locuri libere in parcarea subterana de la Piata Universitatii joi, 24 ianuarie




Masini parcate pe trotuarul bulevardului Regina Elisabeta, aproape de Piata Universitatii









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14828 vizualizari

  • +33 (35 voturi)    
    hai Oprescule (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:18)

    rider [utilizator]

    sa te vad cum ridici toate masinile, cu amenzi aplicate!
    • +16 (18 voturi)    
      Ce ati uitat cu totii... (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:09)

      Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui rider

      ... este unul din cele mai "apreciate" sloganuri ale alegerilor locale:

      NU MAI RIDICAM MASINILE PARCATE ILEGAL!!!


      Multe inainte!
      • +12 (14 voturi)    
        zau...? (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:27)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

        ce tampenie!!! Imi imaginez cam ce soi au fost cei care l-au votat! >:)
    • +1 (17 voturi)    
      Pai e frumos, (Joi, 24 ianuarie 2013, 20:59)

      kiki_best [utilizator] i-a raspuns lui rider

      domnilor soferi? Ati vrut parcare, s-a facut ! Va zgarciti la cativa leuti cand detineti masini de zeci de mii de euro! Sorin Oprescu si-a indeplinit obligatia de a asigura un spatiu civilizat si sigur pentru masini,dar nu poate fi facut responsabil pentru cei sapte ani de acasa ai posesorilor de masini.
      • +1 (7 voturi)    
        Pacat ca soferii (Vineri, 25 ianuarie 2013, 8:45)

        Stepanida [utilizator] i-a raspuns lui kiki_best

        bucuresteni nu pot aprecia aceasta facilitate din buricul targului. S-au plans ca nu au unde sa-si lase masinile; Sorin Oprescu le-a indeplinit o cerere pe care acestia nu stiu sa o aprecieze. Mai pe romaneste, orz stricat pe gaste!
      • +3 (3 voturi)    
        pai nu e frumos (Vineri, 25 ianuarie 2013, 13:58)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui kiki_best

        Sorin Oprescu e primarul capitalei? Capitala are cateva milioane de locuitori? Si-a indeplinit Sorin Oprescu si obligatia fata de de milioanele care nu detin autoturism, de a le oferi un spatiu public civilizat? mai ales dupa ce a cheltuit zeci de milioane de euro din bugetul primariei, n-ar trebui oare sa faca treaba pana la capat si sa ofere bucurestenilor care nu au masina un spatiu civilizat? nu trebuie decat sa-si faca treaba asa cum cer legile, hotararile primariei si bunul simt - adica sa ridice masinile parcate ilegal si sa se asigure ca nu se poate parca in zona pietonala.
        Cat de greu o fi? Pana atunci, smecherasul Oprescu nu a facut altceva decat sa bage inca gaura inutila in bugetul primariei, eliminand si ultimul petec verde din piata universitatii ca sa o transforme intr-o mare parcare gri...
  • +22 (24 voturi)    
    statul despotic (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:19)

    Angoasat [utilizator]

    legea pumnului domina in Romania pt ca justitia e subreda si e ciuntita de penalii din parlament
    • +8 (22 voturi)    
      Aici nu e vorba de politicieni! (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:57)

      cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      Bati campii!

      Aici e vorba de:

      1. cocalaru care parcheaza unde vrea muschiu' lui. In Romania se contureaza cocalarul din patura medie. E cocalar, dar nu e tigan. Are studii superioare, lucreaza la multinationala si crede ca i se cuvine un loc de parcare in centrul vechi. Pentru ca este singurul care munceste 12 ore pe zi si duce in spate poporul.

      2. politisti incompetenti si lenesi care nu isi fac datoria.

      Cum sa rezolvam situatia? Nu stiu! Sa educam cocalarii astia cumva!

      Meeeeddddiiccccc!
      • +11 (11 voturi)    
        Oare?! (Joi, 24 ianuarie 2013, 19:05)

        Nadgob [utilizator] i-a raspuns lui cristiroma

        Chiar aşa să fie?!

        Haideţi să ne gândim puţin mai departe.
        Ce exemple are populaţia de ceva ani buni?
        Penalii se fac parlamentari şi arată degetul din mijloc justiţiarilor, ba chiar îi strâng cu uşa (şi până la urmă unii cedează). Iar oamenii mai educaţi / şcoliţi / inteligenţi - care înţeleg bunul simţ şi civilizaţia - sunt daţi la o parte!

        Românul învaţă de mic copil că cine e cinstit în ţara aceasta, are toate şansele să ajungă un ratat. Şi oare câţi sunt dispuşi să rişte pentru a le arăta celorlaţi că se poate şi altfel?

        Da, educaţia ar fi singura soluţie viabilă (pe termen lung); numai că ajungem iar la politicieni - care majoritatea ştiu că pentru a controla masele trebuie să le tai pe cât posibil accesul la educaţie şi remuneraţii decente.
  • +31 (31 voturi)    
    Afara. (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:31)

    Zeroth [utilizator]

    Ce politisti au fost miercuri de servici in zona? Cate amenzi au dat? Niciuna. Afara!
    Ce politisti au fost joi de servici in zona? Cate amenzi au dat? Niciuna. Afara.
    Sau daca legea nu permite concediera instantanee atunci dat un avertisment, dat al doilea avertisment...inainte de al treile garantez ca nu va mai fi nici o masina ne-taxata in zona.
    E asa de simplu.
  • +25 (25 voturi)    
    logic (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:35)

    adrian_rolland [utilizator]

    Atita timp cit Garcea sta la spaga si nu-si face treaba, vor parca toti unde vor ei.
  • +20 (20 voturi)    
    daca primaria nu reactioneaza... (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:37)

    lambda [utilizator]

    Sa le ridice! Sau sa le blocheze rotile! In fiecare zi. Sa vezi atunci cum gasesc intrarea in parcare...
    In sectorul 6, in loc sa ridice masinile parcate aiurea prin intersectii sau alte zone unde chiar se ingreuneaza traficul, stau la panda langa Parcul Crangasi si le ridica pe cele de pe locurile de parcare, dar care au mai putin de 1m intre masina si gardul parcului. N-ai fost atent si ai lasat doar 80 cm... mai ai si nr de inmatriculare de provincie... cauta-ti masina!
    Deh... nu se intampla chiar in fiecare zi, ca fac si ei prin rotiatie cu alte zone. Dar asta e realitatea.
    • 0 (0 voturi)    
      Frumos ar fi (Luni, 28 ianuarie 2013, 17:52)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui lambda

      Ca pt perioada imediat urmatoare sa treaca zilnic si sa lase niste biletele in geam pt a promova noua parcare. Eventual si niste panouri maricele unde sa mentioneze ca parcarea e interzisa in zona. Sau si mai bine niste Garcea care stau acolo toata ziua si cand apare careva sa-l redirectioneze catre parcare sau sa-l ameninte cu amenda direct. Cred ca-n felul asta se invata mai repede drumul spre parking :)
  • +29 (29 voturi)    
    taranul de oras (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:37)

    Carved [utilizator]

    Cred ca acesti indivizi reprezinta ceea ce numim "taranul de oras".

    Bine ca avem bani de masini straine, unele chiar scumple, dar ne zgarchim la un tichet sau abonament de parcare.
  • -8 (32 voturi)    
    totul a fost gandit de oprescu... (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:38)

    andreiu [utilizator]

    Poate sa faca 'jdemii de parcari daca toate-s scumpe nu rezolva nimic.
    Am fost o data prin piata de atunci si: intrarea in parcare e cam greu de gasit (daca vii dinspre opera te invarti ca titirezu), la intrare daca nu esti f f atent daci cu botul de pamant, inauntru nu gaseam cos de gunoi asa ca i-am pus hartia pe automatul de langa iesire, iar la iesire o masina mai mare abia reuseste sa vireze fix in aceleasi loc unde pietonii care ies din parcare traverseaza. Iar pretul ... daca ai bani pentru barurile de acolo ai si pentru parcare. Dar in timpul saptamanii oamenii vin la munca sa castige nu sa dea o caruta de bani doar pe parcare....
    La multe proiecte genial-opresciene.
    • +34 (38 voturi)    
      parcare (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:00)

      zooloo [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      N-ai bani de parcare lasi masina acasa si te duci la munca cu ratb/metrou.

      Nu vrei sa te inghesui cu p*limea la metrou platesti parcarea. La fel cum platesti carburant, rca, casco, etc.
      • +29 (31 voturi)    
        Bravo (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:24)

        placintacubranza [utilizator] i-a raspuns lui zooloo

        Corect! Nu stiu de ce romanul considera ca statul trebuie sa-i dea gratis de toate!

        Parcatul in mijlocul orasului e un lux care se plateste in orice tara civilizata din lume!
      • +3 (3 voturi)    
        nu inteleg (Vineri, 25 ianuarie 2013, 13:40)

        rider [utilizator] i-a raspuns lui zooloo

        de ce ai primit minusuri!!!

        aaa. am uitat: mai citesc si cei care parcheaza in centrul vechi, ilegal.
    • +19 (21 voturi)    
      Bai nene (Joi, 24 ianuarie 2013, 16:01)

      cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      Sa fie clar din capul rock-ului! N-ai malai, lasi masina frumos acasa!

      Nu scrie in constitutie ca tu andreiu ai dreptul la un loc de parcare la Universitate. Primul venit primul servit! N-ai prins loc regulamentar? Scoala-te mai de dimineata!

      Sau plateste! Lenea si prostia costa! Scump!

      Sau alternativ, muta-te in Poplaca si ai acolo locuri de parcare pe masura veniturilor!
      • +2 (4 voturi)    
        lol Poplaca... (Joi, 24 ianuarie 2013, 16:55)

        Dorelus [utilizator] i-a raspuns lui cristiroma

        ultima oara cand am fost prin Poplaca mi-am rupt masina pe gaurile de acolo.. necum loc de parcare ... :) dar m-am amuzat.."apoi draga Domnule, daca crezi ca ma prinzi pe mine la popa prostu'.. te inseli amarnic"
        • +2 (2 voturi)    
          Probabil . . . (Vineri, 25 ianuarie 2013, 8:47)

          Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Dorelus

          . . . ca asta s-a intamplat demult, nu?
    • +2 (2 voturi)    
      dar (Vineri, 25 ianuarie 2013, 13:39)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      la Viena? Copenhaga? Londra? si multe alte orase din afara?
      ia zi daca te duci cu masina personala acolo, ce faci? o lasi parcata unde vrei? sau dai banii (si e mult mai scump decat in Bucuresti) sau te risti?

      iti zic eu: dai banii pentru parcare. pentru ca acolo iti ridica masina si nu zici nimic...de frica!
  • +26 (26 voturi)    
    Adevarul (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:44)

    izolatu [utilizator]

    este ca NU AVEM POLITIE RUTIERA. Politia rutiera incaseaza salarii necuvenite. Asta este motivul pt care in Romania nu se respecta regulile de circulatie si avem atatea accidente rutiere cu morti, raniti, etc.
    • +6 (10 voturi)    
      Numai politia? (Joi, 24 ianuarie 2013, 16:03)

      cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui izolatu

      Eu cred ca majoritatea bugetarilor. Unii nici nu au auzit de cuvinte gen: performanta, eficienta, productivitate sau concurenta.

      Se angajeaza inca pe principiu ca pleaca de acolo intre patru scanduri.
  • +15 (19 voturi)    
    hmmmmm... (Joi, 24 ianuarie 2013, 14:49)

    vasilet [utilizator]

    Marti si miercuri (22 si 23 ianuarie) a fost inchisa de tot parcarea, din nu-stiu-ce motive tehnice; ieri (23) panul indica faptul ca sunt locuri libere, noroc ca era un gigel care nu lasa pe nimeni sa coboare rampa.
    Am mai parcat acum vreo luna, dupa vreo juma' de ora cand m-am intors la parcare, era blocat accesul auto, se putea doar iesi (aveau o pana de curent si erau pe generator - iar in astfel de stiuatii cica nu mai intra nicio masina, doar se poate iesi...)
    Mai e o treaba care a fost facuta cu picioarele: la iesire (in rond la Universitate) esti obligat sa faci dreapta spre Unirii, daca ai treaba spre Romana trebuie sa iti bugetezi inca vreo 5-10 min (cat iti ia sa te intorci pe Doamnei / Academiei si inapoi la rond).
    Se pare ca nu au bagat suficienti bani in parcare astfel incat sa poata functiona cum ar trebui
    • +6 (6 voturi)    
      Iesire (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:20)

      placintacubranza [utilizator] i-a raspuns lui vasilet

      Pentru a o lua spre Romana se poae face mai usor: la Coltea ai semafor cu timp de stanga, acolo poti sa intorci si o iei spre Romana.
    • -14 (16 voturi)    
      parcarea... (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:37)

      dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui vasilet

      Subscriu. Parcarea e utila doar cand mergi sambata seara in oras si ai timp sa o "freci" pentru ca, daca nu ai venit la primele ore ale diminetii, parcarea cel mai sigur o vei face la nivelul 2 sau 3, nicidecum la 1.
      Am cronometrat ultima oara cat mi-a luat sa ajung pe Lipscani si inapoi - 36 de minute - coborat, parcat, urcat la suprafata, mers pe jos pana la locatie, intors, coborat in parcare, urcat cu masina inapoi la suprafata. Si nu mai adaug cele 10 minute pierdute la suprafata pentru a putea face STANGA spre piata Romana sau inainte spre piata Rosetti.
      Cred ca ar putea fi legala oprirea pana la 10 minute in anumite locuri pe strazile adiacente (pentru cei care au treaba in zona si trebuie sa lase/ia ceva/pe cineva ,iar cei care au treaba mai mult de 10 minute sa parcheze totusi in parcarea subterana...
    • -1 (1 vot)    
      ... (Vineri, 25 ianuarie 2013, 10:44)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui vasilet

      Si ce-ai vrea, sa opreasca traficul pe tot bulevardul ca sa intorci tu? Iesirea a fost facuta acolo pentru ca nu exista loc pentru alta rampa.
  • +22 (22 voturi)    
    Nesimțire+indolența poliției+proiectarea proastă (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:34)

    AdrianCalin [anonim]

    Văd că toți sunt supărați că nu dă poliția amenzi dar bunul simț al șoferului unde este? Eu merg în fiecare zi pe jos să-mi duc copilul la școală, sunt nevoit în multe situații să merg pe stradă pentru că mulți șoferi parchează pe trotuar, urcă mașina complet (să nu le zgârie lor frumusețea de mașină vreun troleu sau mai știu eu ce) așa că pun viața altora în pericol fără nicio jenă. Toți vor să se dea jos din mașină fix în locul în care au treabă, nu s-ar deplasa pe jos câțiva metri, este sub rangul lor de proprietari de mașini. Cel mai interesant este că mulți care comentează sunt fix șoferii care parchează așa. Dacă îi întrebi pe bucureșteni dacă aruncă gunoaie o să constați că toți sunt niște civilizați dar orașul arată ca un mare tomberon. Dacă îi întrebi cum parchează toți găsesc scuze dar nu caută la mai mult de 50 de metri de locul unde au treabă și tot așa. Nu mai vorbim că mijloacele de transport în comun sunt pentru proști nu pentru cei care au reușit în viață și și-au luat o mașină. Semnat: un prost care își parchează mașina la jumătate de kilometru de locul în care stă (într-un loc marcat) chiar dacă are loc pe trotuar fix în fața scării.
    • +8 (8 voturi)    
      bun simt (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:00)

      zooloo [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

      Bunul simt din nascare e valabil pentru maxim 20% din populatie, restul il invata doar cu "biciul". In cazul de fata militienii ar trebui sa-si faca treaba pentru care sunt platiti.

      In rest un comentariu foarte bun. Imi pare rau ca nu pot da decat un singur +1.
    • -1 (9 voturi)    
      recomand... (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:33)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

      ... cu toata caldura o cheie de yale in manutza copilului si incurajarea acestuia sa-si manifeste creativitatea pe vopseaua masinilor parcate pe trotuar :D
    • 0 (0 voturi)    
      Asa-s romanii (Vineri, 25 ianuarie 2013, 11:14)

      belurt [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

      Pai cum auzi taica neobrazare cum sa parcheze in parcare? ii mai ieftina de spalat masina decit sa isi curate domnul patofii armani, vrei sa ii se umple de praf jeaca gucci ? sau camasa versace ?, pai voi nu stiti ca ni romanii mergem la lucru imbracati unde cei din occident considera ca merjem la club sau disco, pai chiar asa frate sa isi murdareasca el mandretele di toale ? cum vrei ca el sa plateasca pt parcare cand el conoaste pe domn capitan sau pi domn primar/ procuror etc....
    • 0 (0 voturi)    
      cel mai bun comentariu (Vineri, 25 ianuarie 2013, 15:49)

      Vise [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

      Cel mai bun comentariu pe care l-am citit in ultimul timp.de aceeasi parere sunt si eu,ca la simtul civic mai avem mult de lucrat si trebuie sa lucram cu prioritate,inainte sa ne putem permite sa dam vina pe guvern,parlamentari,s.a.
  • +4 (4 voturi)    
    daca se si vede parcarea... (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:43)

    gimini [utilizator]

    Am trecut de cateva ori cu masina prin piata si trebuie sa recunosc ca daca ar fi trebuit sa las masina nu as fi stiut unde e aceasta parcare. Exista vreun indicator, ceva, sa-l vada si ala care trece odata la 2 ani prin Piata Universitatii (da, sunt bucurestean de f. multe decenii, dar nu mai ajung in centru decat o data la cativa ani... chiar nu stiu ce s-a mai facut pe acolo)?
  • +4 (4 voturi)    
    tot necivilizati (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:48)

    gogorizzo [utilizator]

    Pacat ca necioplitu' tot la ciupeala merge...

    Asa a invatat de mic, vazind la tacsu' cum se ia si da pe sub mina, acum la "maturitate" (vai, steaua ei...) ar trebui sa dea exemplu pozitiv, dar face dupa cum ii da lui bine.

    Inevitabil, copii lui o sa invete la fel, sa ciupeasca. Si vor face la fel si ei la rindul lor.

    25 de ani zicea nea ala cu "Profetii despre trecut"? Aiurea, va fi asa la infinit. Ce ne mai tot miram ca ne au toti la inima, pe noi romanii? Uite cum ne comportam la noi acasa, in buricul Capitalei.
  • +7 (7 voturi)    
    sunt 3 parcari mari in centru! (Joi, 24 ianuarie 2013, 15:50)

    gosa [utilizator]

    Aceiasi problema este si pe bulevardul dintre Piata Universitatii si Unirea in conditiile in care sunt doua parcari construite, cea de la Cocor (500 locuri) si cea de la Unirea (1000 locuri). Cu toate astea trotuarele sunt pline de masini si parcarile goale.

    Pentru cei care circula in zona nu cred ca le este strain faptul ca parcagii nu au disparut, asa ca este posibil sa fie o intelegere intre politia locala care probabil ia "taxe" de la parcagii asa ca nu ar avea niciun interesa sa amendeze legal ca banii sa mearga la buget.
    • +4 (4 voturi)    
      so, uat? (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:34)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gosa

      Daca sunt masini parcate in locuri neautorizate, de vazut ce politist era in tura acolo si cate amenzi a dat!
      N-a dat nici una? ZDUP! de pamant cu politistu'! :P
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Joi, 24 ianuarie 2013, 16:24)

    Avion [utilizator]

    De ce le-ati cenzurat numerele? Trebuia sa le lasati la vedere. Sa stie toata lumea cine-s aceste animale.
  • -3 (5 voturi)    
    parcarea (Joi, 24 ianuarie 2013, 16:29)

    castro [utilizator]

    Daca parcarile amenajate si ar fi pline s-ar putea vorbi despre culpa politistilor ori a primariei. Deocamdata , insa , parcarile fiind mai mult goale , se pune problema nivelului de civilizatie al conducatorilor auto.
    In orasele din vestul Europei sunt suficiente indicatoarele de circulatie , pentru a se rezolva problema parcarii.
    • +7 (7 voturi)    
      scartz! (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:37)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui castro

      In Atena m-am invartit 2 (DOUA!!!) ore, pana sa gasesc o parcare goala in centru!! Daca nu gaseam... aia eram! amenda (si nu e mica DELOC!!)!!!

      Daca nu... aveam optiunea democratica de a... lasa masina la vreo 6 km de centru (unde eram cazata) si... sa folosesc metroul ;)

      Din cate stiu eu, in Bucuresti ESTE statie de metrou? FIX la Universitate? :P
  • +5 (9 voturi)    
    Bucuresti (Joi, 24 ianuarie 2013, 16:52)

    buncrestin [utilizator]

    Cu parere de rau o spun, dar proportional cu marimea, statutul si responsabilitatea pe care o are, Bucurestiul este cel mai necivilizat oras din Romania.
  • +3 (3 voturi)    
    amenzi CRUNTE!!! (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:27)

    Codruta N [utilizator]

    Si urmarit daca se PLATESC!!!

    Oricum, cat de prost ai fi fost, si tot era CLAR ca asa o sa se intample! Cocalaru' roman nu se dezminte, "golan dã Bucuresti", de acelasi neam cu Oparescu >:)
  • +5 (5 voturi)    
    parcarea pt. BCR (Joi, 24 ianuarie 2013, 17:39)

    Codruta N [utilizator]

    Sa puna bolarzi "mobili" (cu telecomanda) si celor de la BCR sa le dea card de acces! >:
  • 0 (2 voturi)    
    "Oprescu... (Joi, 24 ianuarie 2013, 19:42)

    gab0iu [utilizator]

    anunta ca elibereaza strazile de masini parcate ilegal, insa centrul Bucurestiului e in continuare o mare parcare gratuita"....pai pentru administrarea domeniului public, contribuabilul plateste taxa....dar domeniul este PUBLIC....nu suna cam ciudat? Eu inteleg ca administrarea este deficienta....
  • +3 (3 voturi)    
    politia sau primaria? (Vineri, 25 ianuarie 2013, 2:01)

    Orizont [utilizator]

    In primul rand vreau sa intreb, cine raspunde de parcarile ilegale? Primaria sau politia? Cine incaseaza banii din parcarile ilegale? Politia sau primaria? Daca banii ajung la primarie, oare nu are primaria nevoie de bani? Alea 180 de amenzi de la inaugurare ar putea sa fie pe o singura zi. Dar ce zic eu 180, cred ca se pot da citeva mii de amenzi intr-o singura zi numai in Bucuresti. Daca e numai datoria politiei, poate ca ar trebuie niste restructurari la nivel de ofiteri.
  • +2 (2 voturi)    
    parcaj (Vineri, 25 ianuarie 2013, 10:28)

    adam_adam [utilizator]

    Eu sunt dintre cei care am treburi aproape zilnice in zona, imi place acest parcaj si il folosesc. Totusi nu pot sa nu remarc cateva deficiente:

    1. accesele sunt inguste, in special rampa spre nivelul -2. Daca ai o masina mai lunga trebuie sa fii foarte atent cand cobori
    2. rampele nu sunt calculate bine si atunci cand urci sau cobori, daca nu o faci foarte foarte incet lovesti cu bara fata de rampa (la urcare) sau de podest (la coborare)
    3. locurile de parcare langa perete nu cred ca au 2.60m, cat prevede normativul de parcari. din acest motiv, daca ai parcat corect, nu prea poti sa deschizi usa langa perete.
    4. in parcere sunt multe masini care ocupa cate doua locuri
    5. din aceste motive cred ca trebuie sa fii putin mai dibaci sau sa ai o masina mica pentru a o folosi.

    Nu pot sa nu remarc insa si mitocania celor care "parcheaza" dupa bunul plac, unii chiar in dreptul gurii de intrare. Principiul bucurestenesc - banii mei sunt pentru benzina si nu pentru parcare - aici cred ca autoritatile ar trebui sa isi faca treaba.

    Unde sta politia? Fix la iesirea din parcare, de multe ori incomodeaza pe cei care ies.

    Iesirea din parcare se face doar spre Piata Unirii. Daca vrei sa pleci spre Romana trebuie sa mai faci o data bucla cu str. Doamnei.

    Despre celelelte parcaje din centru:
    1. Intercontinental (intrare/iesire infecte)
    2. Academiei/Edgar Quinet - masini claie peste gramada, in fata la libraria Eminescu bordura este inalte si iti faci masina praf
    3. Cocor - se intra printr-un dos, plin de masini oprite aiurea, rampa de urcare / coborare este lata cam de o masina si jumatate - eu personal nu mai calc in parcarea aia.
    4. Unirea - functioneaza bine , dar daca ai treaba la universitate e cam departe (mai ales daca trebuie sa faci drumuri de cateva ori pe zi)

    Acestea fiind spuse doresc Bucuresti-ului parcari mai multe, mai bune, si concitadini mai civilizati.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by