RATB va introduce controlori permanenti pe toate liniile de transport in comun

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 15 august 2012, 12:28 Actualitate | Administratie Locala


Regia Autonoma de Transport Bucuresti anunta ca proiectul pilot privind prezenta unui controlor permanent pe liniile expres 780 si 783 va fi extins la toate mijloacele de transport ale regiei.

RATB afirma ca, in urma "aplicarii noii metode de monitorizare a activitatii de control, calatoriile frauduloase pe aceste linii au fost eliminate, iar validarile au crescut semnificativ". "De asemenea, s-a inregistrat si o crestere a incasarilor la punctele de vanzare situate pe traseul liniilor expres, datorita prezentei permanente a agentului de control in mijloacele de transport", sustine regia, intr-un comunicat de presa postat pe site-ul sau.

"Avand in vedere rezultatele obtinute, proiectul a fost extins si pe linia 254, iar in perioada urmatoare, va fi implementat pe toate liniile de transport public ale RATB", potrivit sursei citate.

Proiectul pilot a fost initiat de RATB incepand din luna iulie, pe liniile expres 780 si 783, si presupune prezenta unui reprezentant al corpului de control al Regiei in fiecare vehicul aferent celor doua linii.

"Reprezentantul corpului de control al Regiei monitorizeaza fluxul de calatori si ofera informatii privind achizitionarea si validarea titlurilor de calatorie. (...) De asemenea, se urmareste ca publicul calator sa constientizeze importanta platii serviciului de transport, precum si a validarii titlurilor de calatorie, inclusiv a abonamentelor", adauga RATB, in comunicatul citat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


10318 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    not bad (Miercuri, 15 august 2012, 12:45)

    Soljenitin [utilizator]

    Ar fi, insa, minunat daca ar creste si seriozitatea reatebe si daca ar face arogante de gen sa se tina de orarul stabilit, sa creasca eficienta rutelor, samd.
    • +2 (2 voturi)    
      la altii (Joi, 16 august 2012, 11:15)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Faza asta cu 2 oameni(sofer + controlor) in fiecare autobuz) nu e sustenabila din punct de vedere economic. Intr-un oras francez, intrarea in autobuze se face doar pe usa de langa sofer, unde se afla si singurul loc unde se composteaza. Soferul este despartit de un perete de sticla de calatori, dar in momentul in care se face urcarea este cu ochii pe ei. Daca soferului ii se pare ca cineva nu a compostat, apasa un buton si blocheaza compostarea, anunta prin statie dispeceratul, care trimite o masina mica cu controlori, autobuzul opreste inainte de statie si se urca controlorii. Controlorii stau in masini mici, de-a lungul majoritatii rutelor, mai multe masini pe rutele mai problematice si mai putine masini pe rutele mai putin problematice.
      • +1 (1 vot)    
        Nu numai Franta (Joi, 16 august 2012, 23:09)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        La fel e si in Anglia.
  • +11 (11 voturi)    
    super tare (Miercuri, 15 august 2012, 12:58)

    Heatseeker [utilizator]

    Sunt atat de fericit!!!! Sper sa iasa exact cum ati promis pentru ca doar in felul asta voi putea calatori intr-un mod civilizat si se stie de ce...
    • +1 (1 vot)    
      ? (Miercuri, 15 august 2012, 13:33)

      Ionutzelu [utilizator] i-a raspuns lui Heatseeker

      Tu chiar crezi? Ti se pare ca ar putea functiona in conditiile din Bucuresti?
      • +4 (4 voturi)    
        Cred ca.. (Miercuri, 15 august 2012, 14:44)

        Bobilu [utilizator] i-a raspuns lui Ionutzelu

        Si daca nu functioneaza, contam pe dv-oastra sa sesizati organele competente de eventuale inadvertente!
        • 0 (0 voturi)    
          @Bobilu (Vineri, 17 august 2012, 12:53)

          adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Bobilu

          Mistouri ieftine.. Sunt 'curios pe liniile din Ferentari, Rahova, Damaroaia, or sa fie controlori permanenti?
    • +7 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 august 2012, 14:40)

      [anonim] i-a raspuns lui Heatseeker

      • +1 (1 vot)    
        Nici chiar asa, (Joi, 16 august 2012, 23:21)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui

        Si in marile orase sint intirzieri sau vin autobuzele mai devreme, deci nu se respecta orarul acela 100%. Daca e s-o luam asa tot cam din 5-10 minute vin; citeodata si 20 daca s-a intimplat ceva pe drum... Pina la urma traficul nu e nicaieri la fel in fiecare zi. Ar fi de folos totusi in statii sa fie aparate electronice conectate la GPSul autobuzelor care sa arate in timp real cite minute mai sint pina la sosirea urmatoarelor autobuze. Sau aplicatii Iphone/Android care sa arate acelasi lucru. In felul asta poti sa te orientezi ce autobuz sa iei sau daca sa te duci la metrou sau s-o iei pe jos.
  • +6 (8 voturi)    
    Super tare (Miercuri, 15 august 2012, 13:16)

    Alex007 [utilizator]

    Trebuia de mult.Poate asa se mai decongestioneaza mijloacele de transport de toti blatistii.Aia care fac blatu pentru 1 statie sa o mai ia si pe jos.
    MERSU PE JOS FACE PICIORU FRUMOS.
    • +2 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 august 2012, 14:42)

      [anonim] i-a raspuns lui Alex007

  • +3 (3 voturi)    
    Cine controleaza pe cine ? (Miercuri, 15 august 2012, 13:17)

    Ghimpeteanu [utilizator]

    Si cine o sa controleze , controlorii ?
    • +10 (10 voturi)    
      corect (Miercuri, 15 august 2012, 13:31)

      adi.i [utilizator] i-a raspuns lui Ghimpeteanu

      Calatoresc relativ des cu autobuzul in Iasi si, din diverse motive, mi se intampla sa n-am bilet sau sa nu-l gasesc in portofel si tocmai atunci sa fie si un controlor in autobuz.

      Rezultatul e firesc, ne facem cunostinta, mi se prezinta contraventia, iar sunt dispus sa platesc amenda, fara tam-tam, si-asa e destul de jenant ca n-am biletul. Dar el nu, el vrea spaga, si el insista pentru spaga, si-mi mai si zice ca mai bine ii dau lui banii decat companiei.

      Asa ca intrebarea e legitima, pe ei cine-i verifica?
      • +5 (5 voturi)    
        reclamatie? (Miercuri, 15 august 2012, 14:10)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

        Nu poti reclama undeva faptul ca vrea mita? Nu poti organiza impreuna cu politia un flagrant?
  • +2 (2 voturi)    
    De unde oameni? (Miercuri, 15 august 2012, 13:19)

    Alex007 [utilizator]

    Vor trebui sa angajeze f mult personal pentru a pune cate 1-2 oameni pe fiecare mijloc de transport.
    Clar se merita investitia.
    • +1 (1 vot)    
      Eu zic ca... (Joi, 16 august 2012, 23:23)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Alex007

      Trebuie si cite un bodyguard care sa calmeze lucrurile cind o sa inceapa lumea sa se ia la cearta cu controlorul. Sa te tii atunci :))
  • +5 (5 voturi)    
    asa ceva.... (Miercuri, 15 august 2012, 13:30)

    Ionutzelu [utilizator]

    Sunt siderat.
    Asta in timp ce, pe Prelungirea Ghencea, de exemplu, sunt vreo 3 statii care nu sunt deservite de puncte de vanzare. Mai exact, daca stai in zona, poti sa iti incarci cartela de la Valea Oltului, de la capatul lui 41 sau de la Billa (intersectie Brasov cu Drumul Taberei).
    Nu mai bine invatam si noi dupa modele functionale?
    De exemplu: accesul in mijloacele de transport sa se faca doar pe usa din fata, unde sa validezi daca ai ce, sau sa iti cumperi tichet, cartela, de la conducator (sau vatman).
    Pe site scrie ca regia detine cam 1300 de autobuze, 300 troleibuze si vreo 500 de tramvaie. Sa zicem ca nu circula toate simultan. Dar chiar si asa. Sunt de acord cu crearea de noi locuri de munca, dar este oare sustenabila (nu zic profitabila, ca nu e cazul) aceasta masura?
    Acum umbla controlorii cate 2-3 si tot le este frica sa ii controleze pe cetatenii de alte etnii, dar cand va fi cate unul singur... mi-e teama ca o sa aiba de lucru si medicii de pe ambulante.
    Cand am citit acum cateva saptamani ca se studiaza aceasta optiune am zis fie ca e o gluma, fie ca dupa studiile realizate o sa renunte la idee.
    Normal ca sistemul functioneaza pe linii dedicate, cum sunt cele spre aeroport, pe care si calatorii sunt, in general, de o anumita factura, dar pe 101 nu prea vad cum ar merge. Sau pe 32 (tramvai).
  • +7 (7 voturi)    
    bravo (Miercuri, 15 august 2012, 14:37)

    w3m [utilizator]

    Dalut aceasta masura a RATB si imi doresc sa fie implementata cat mai repede.

    Calatoresc in fiecare zi pe linia 41 si sunt exasperat de aceeasi cersetori rapanosi care vand servetele umede si brichete FARA CA NIMENI SA LE FACA CEVA!

    Zi de zi, de ani de zile aceeasi - e incredibil!

    Introducerea controlorilor ar trebui sa impiedice accesul in autobuze al acestora! Daca nu o vor face atunci sa nu indrazneasca sa vina vreunul sa ma intrebe pe mine de bilet ca nici nu-l voi baga in seama!

    PS: vad in fiecare zi aproape, pe linia 41, cum se rezolva la mica intelegere intre controlori si cei care nu au bilete.
    • -1 (1 vot)    
      si cam ce-ar trebui sa le faca? (Joi, 16 august 2012, 7:56)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui w3m

      Pana una-alta oamenii aia nu fac deat sa-si castige o paine amarata incercand sa contravina cat mai putin legilor. Pe tine te deranjeaza asta. Astep cu interes sa fie starpiti si de foame sa-ti dea o ranga in cap ca sa-ti ia portofelul.
      Oricum priveste partea plina a paharului. Am auzit ca unei femei surde i-a revenit auzul dupa ce-a cazut in cap. Poate dumitale iti vine putina minte (observa ca n-am scris "revine") dupa faza cu ranga si portofelul.
  • +2 (2 voturi)    
    Bun asa (Miercuri, 15 august 2012, 18:40)

    smc [utilizator]

    Ne va face placere sa-i avem cu noi in autobuz cand aglomeratia atinge cote "indiene", sa simta si ei, la prima mana, "standardele europene".

    De exemplu, dimineata, in 104, intre Unirii si Pta. Alba-Iulia. Normal ca atunci cand nu poti nici sa misti un deget din cauza inghesuielii iese din discutie validarea cartelei. La ora aceea ar trebui sa fie autobuze ca vagoanele de tren, unul dupa altul. In alte tari se poate.

    Am semnalat la RATB, raspunsul a fost ca din cauza traficului se perturba orarul. Nu zau, mai degraba din cauza durerii in basca. Stiu foarte bine cum e traficul, nu asta e problema, ci faptul ca nu trimit destule autobuze pe linie. Din cauza asta are si RATB pierderi, ca nu mai poate valida nimeni cartela, si au si calatorii pierderi pentru ca trebuie sa mearga in conditii umilitoare.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by