Timisoara: Aerul conditionat in autobuzele de transport in comun va fi controlat direct din dispecerate

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 12 iulie 2012, 13:28 Actualitate | Administratie Locala

Autobuze RATT
Foto: OpiniaTimisoarei.ro
Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT) a anuntat, miercuri, ca a luat hotararea ca pornirea si oprirea furnizarii aerului conditionat in autobuze sa fie controlata direct din dispeceratul institutiei si nu de soferi, asa cum se facea pana acum, noteaza Agerpres. "Facilitatea se aplica pentru 55 de autobuze Mercedes Citaro C, cate avem in dotare. La acestea se adauga inca 30 de autobuze articulate care au clima automata. Aerul conditionat se porneste daca afara sunt minim 20 de grade", eu explicat pentru HotNews.ro reprezentantii RATT.

Masura vine ca urmare a numeroaselor plangeri care au ajuns la RATT si la primarie de aproape 10 ani, in care calatorii sesizau ca soferii refuza sa porneasca instalatiile de climatizare pentru ca le este prea frig, desi in tramvaie, in autobuze sau in troleibuze temperaturile ajungeau pana la 50 de grade Celsius, noteaza Agerpres.

Potrivit unui comunicat al RATT, "facilitatea se preteaza autobuzelor Mercedes Conecto C (scurte) din parcul Regiei si este o functie a sistemului de monitorizare existent. In acest fel, atat pornirea si oprirea climei in autobuzele scurte, cat si suprevegherea functionarii acestor instalatii se realizeaza incepand joi, 12.07.2012, prin Dispeceratul central al R.A.T.T.".

"Facilitatea se aplica pentru 55 de autobuze Mercedes Citaro C, cate avem in dotare. La acestea se adauga inca 30 de autobuze articulate care au clima automata. Din pacate tramvaiele din parcul RATT nu beneficiaza de aer conditionat. Ele au venit la mana a doua si au doar un sistem de ventilatie", eu explicat pentru HotNews.ro reprezentantii RATT.

"Exista un sistem de comunicare in fiecare autobuz pe care l-am adaptat sa poata controla si aerul conditionat. Sistemul nu se porneste in functie de temperatura din autbuz, ci se ia in calcul temperatura de afara. Avem o hotarare interna prin care se stipuleaza ca daca afara sunt minim 20 de grade, se porneste aerul conditonat", au mai explicat reprezentantii regiei.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

4806 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    PETITIE de ce n-ar fi la fel si in bucuresti? (Joi, 12 iulie 2012, 14:10)

    raducustancu [anonim]

    PETITIE Aer conditionat controlat din dispecerat in mijloacele de transport in comun din Bucuresti

    http://petitiionline.ro/324/aer-conditionat-controlat-din-dispecerat-in-mijloacele-de-transport-in-comun-din-bucuresti
    • +2 (2 voturi)    
      Si la metrou?? (Joi, 12 iulie 2012, 14:37)

      Cici [anonim] i-a raspuns lui raducustancu

      Ar fi buna o asemenea masura si la Metrorex pentru ca iarna se face abuz de caldura atat in statii cat si in garniturile de metrou, unde este infernal de cald, mai ales pantru ca venim imbracati adegvat pentru temperaturile de afara. In acest an a fost livrata caldura in statiile si garniturile metroului pana la jumatatea lunii Iunie cand afara desi era canicula, metroul era incalzit ca-n iad. Acesti bani aruncati pe incalzire inutila si nesanatoasasunt bani aruncati pe apa Sambetei sau poate pe Dambovita si creaza disconfort si probleme de sanatate.
  • +3 (5 voturi)    
    In atentia managerilor de la RATT (Joi, 12 iulie 2012, 14:52)

    zmeurat [utilizator]

    - de ce ati desfintat biletele de doua calatorii?
    - costurile sunt mai mici cind tipariti biletele in trei culori in loc de o culoare?
    - de ce la orele de virf lasati tramvaiele sa circule doar cu un vagon?
    - va place sa vedeti lumea calatorind ca vitele minate la abator?
    - de ce nu montati mai multe compostoare pentru bilete in tramvaie?
    - va place sa ne vedeti cum ne inghesuim la un singur compostor, cum ne calcam in picioare sau cum ne adunam de pe jos dupa ce vatmanul ( mare doritor de senzatii tari)pune cite o frina ?
    - va place cum pute in tramvaie?
    Dar managerii de la RATT habar nu au de aceste probleme(si pe primar il doare direct in .....completati fiecare dupa placere)dintr-un simplu motiv : nu folosesc transportul public
    • +2 (2 voturi)    
      Urmează (Joi, 12 iulie 2012, 15:29)

      High [utilizator] i-a raspuns lui zmeurat

      ca fiecare călător, cu biletul colorat în mână, să cânte o strofă din „Trei culori cunosc pe lume” atunci când vine „patrula” RATT. Ce coruri frumoase vor fi în tramvaiele și troleibuzele orașului!

      Dacă printre primele griji ale primarului Rob(u - nu, nu al Domnului, ci al PSD-ului) a fost să i se curețe mini-parcul din fața blocului, de pe Lidia, (să nu i se mai umple mașina de frunze, de...), de unde să aibă el habar de ce se întâmplă cu amărîții din mijloacele de transport în comun. Bine că l-au votat, acum se pot coace în liniște peste vară.
  • +1 (1 vot)    
    Motorina (Joi, 12 iulie 2012, 16:01)

    vbeje [utilizator]

    si iaca asa nu se mai face economie de 1-2 litri de motorina si raman soferii fara bacsis...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă