Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI

AUDIO VIDEO Oprescu: Autostrada suspendata o fac cu chinezii. Au venit, gata, au inceput. O sa punem o vigneta

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 18 aprilie 2011, 17:50 Actualitate | Politic

Sorin Oprescu in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
"Autostrada suspendata o fac cu chinezii. Ei au venit, gata, au inceput. Semnasem in China memorandumul prin care ne-am inteles. Este facuta in parteneriat public - privat. Ne-am inteles, aia fiind un fel de firma mixta la ei, si cu participare privata. Ca nu aveam de unde sa dau eu acuma la inceput 280 de milioane", a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI realizata de Dan Tapalaga. Oprescu a spus ca plata autostrazii va fi amortizata in 11 ani si ca bucurestenii care o vor utiliza vor plati o vigneta.
  • Oprescu: Candidez independent, am conceptii de stanga.
  • Oprescu: Am o lista cu aia care au vrut sa ma omoare. Si fizic, si mental si profesional. Si mi-am scris pe perete ca in contele de Monte Cristo: Doamna ajuta-ma sa nu-l uit.
Asculta integral interviul cu Sorin Oprescu



Cele mai importante declaratii facute de Primarul General al Capitalei la Discutia de Luni

  • Candidez de pe pozitia de independent. A iesit USL-ul si mi-a spus ca doresc sa ma sprijine. Am iesit ca un boier in sensul bun al cuvantului si am multumit frumos si respectous. Da, de pe pozitia de independent. Si au venit unii mai tarsalosi si au inceput: da, dar dumneavoastra aveti conceptii... Daaaaa, am conceptii de stanga. Pentru ca eu am fost si sunt medic si nu m-am uitat daca avea pijama de matase. Ca pe aia cu pijama de matase ii operau aia pana sa ajung eu. Tot ce era de la tara, mai amarati, mai mama lor - asta e un caz pentru dvs. domnule profesor.
  • Madam Udrea, doamna Udrea, scuzati, m-a acuzat ca am facut blat cu USL-ul. Nu, domne, am facut blat cu bucurestenii. Ei m-au adus pe scaunul asta in 2008. N-or sa vrea si o sa creada ca-i mai bine cu hotararea politica, asta-i viata.


  • Am o lista cu aia care au vrut sa ma omoare. Si fizic, si mental si profesional. Si mi-am scris pe perete ca in contele de Monte Cristo. Eu aveam 14 carti scrise in 2006 - 2007...Astept sa citesc in Romania Libera la anunturi, ca am ajuns ca mosii astia...ma bucur cand citesc acolo....Si mi-am scris pe perete: Doamne ajuta-ma sa nu-l uit. Ca sunt, sunt cativa care asta au vrut. I-a deranjat Oprescu. Domne, am 59 de ani si n-am putut sa inteleg. Daca faci ceva, ce interes ai sa faci. Daca nu faci, de ce nu faci. 
  • Marian Vanghelie joaca cu Elena Udrea. Intai pleaca cu tunurile si asta il framanta: Oprescu a facut blat cu PDL-ul. Si dupa aia il vad cum arunca cu mingea la cos. Cum sa intri intr-o sala de sport cu pantofi, dom'le? Acolo se intra respectos, cu pantofi de tenis. I-am si spus atunci: bai, Vanghelie, ia-ti tenisi. Ori tenisi, ori bascheti, si intra acolo. El are o lupta cu el insusi. De ani de zile se lupta cu el insusi. (...) Va candida la Primaria Capitalei, sustinut de PSD.


  • N-au avut niciodata serviciu de salubrizare in sectorul cinci, au incheiat altii contracte pentru Vanghelie, ca nici nu aveau bani. S-a facut licitatie, am luat pretul cel mai mic, si pretul cel mai mic a fost a lu' Romprest, spre deosebire de Rebu. A fost licitatie, au verificat-o pana acum de 15 ori. Mi-a verificat-o prefectul, mi-a verificat-o finantele, mi-a verificat-o ANRMAP. A fost licitatie, domne, ce crezi ca io-s nebun? A fost facuta insa licitatie de urgenta. Nu 52 de zile, din simplul motiv ca venea iarna afara. Vanghelie n-are bani, iar ADP-ul de la ei, niste tristi. Aveau o masina automatizata, una singura. Care era automatizata in felul urmator: bagau sare in ea si doi aruncau cu lopata sare. Si a doua zi m-au sunat aia cu masinile de pe marginea trotuarului: fa ceva, dom primar, ca-i masina plina de sare.
  • DNA-ul ma verifica pe alte lucruri. Ma cheama, ma intreaba. Pe ce s-a intamplat anii trecuti, pe pamanturi, pe legea 10, pentru ca, sigur, delatiunea la romani e sport national. Acum vreo doi ani de zile m-au invitat. Nu sunt cercetat, m-a ferit Dumnezeu, dar timpul nu-i niciodata pierdut. 
  • Autostrada suspendata o fac cu chinezii. Ei au venit, gata, au inceput. Semnasem in China memorandumul prin care ne-am inteles. Este facuta in parteneriat public - privat. Ne-am inteles, aia fiind un fel de firma mixta la ei, si cu participare privata. Ca nu aveam de unde sa dau eu acuma la inceput 280 de milioane. Ei vin cu banii, intra in concesiune temporara. Am facut o socoteala, asa, ca in 11 ani se amortizeaza plata autostrazii. Nu am sa pun taxa, o sa punem o vigneta din asta, la timpul respectiv. Sunt 1.700.000 de masini in Bucuresti. (...) Nici nu-i mai zic autostada, ca-i legea aia care a aparut acum, n-ai voie austostrazi in oras. Sigur, fac un drum rapid. 
  • Cat urmaresc linia ferata, n-am probleme cu exproprierile. Dupa aia incep sa am. Ca sa pun un pilon de austostrada in curte la unu', ala vine si imi cere o suma de ma doare capul. Eu sper ca la sfarsitul lui septembrie - octombrie sa dau prima lopata. Si dupa aceea, de terminat, sa-mi fac si eu o idee de viteza cu care fac chinezii...Dar ei inainteaza. Ca am fost la ei, m-am dus, m-am cocotat pe soselele alea de la Beijing, de la Shanghai. Au viteza de inaintare, astia au saptamana si kilometrul. 
  • Sigur vor face un jumelaj si cu firmele romanesti de aicea, ca n-au cum sa...pana ii transport pe aia, pana ii aduc, exista niste conditii, UE nu-ti permite sa aduci...Ma rog, le-am facut un fel de satuc la marginea Bucurestiului, amenajat, sa poata sa doarma, sa manance...
Nota: Emisiunea Discutia de Luni poate fi ascultata si pe frecventele Radio France International incepand cu orele 19.10 (Bucuresti - 93, 5 FM)





















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

9560 vizualizari

  • -1 (27 voturi)    
    paranoic (Luni, 18 aprilie 2011, 18:41)

    George [anonim]

    spunec a ii stie pe aia care au vrut sa il omoare...
    asta e cam paranoic asa de fel. Pe el mereu catecineva incearca sa il distruga :)))
    • -2 (14 voturi)    
      De ce nu a ramas medic ? (Marţi, 19 aprilie 2011, 8:29)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui George

      Oprescu trebuia sa-si vada de treaba si sa ramina medic. Am inteles ca era destul de competent. Ca primar - e o gluma, in plus pare putin dus. Nu cred ca stie ce e aia un buget cred ca doar Vanghelie ar putea fi o optiune mai proasta decit Oprescu pentru primaria bucurestiului
      • +3 (11 voturi)    
        // (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:16)

        lsorin [anonim] i-a raspuns lui oilman

        Nu sunt nici macar bucurestean, dar "tristetea" astora pe care i-a tavalit Oprescu in alegeri ma face sa rup tacerea.

        DE CE NU A RAMAS MEDIC?

        Din acelas motiv din care Antonescu n-a ramas muzeograf, Basescu capitan de nava, Blaga vames, Ponta procuror, Voiculescu comersant-turnator ... Mai vrei?//
        (editat de HotNews.ro)
        • 0 (0 voturi)    
          de incompetenti (Luni, 6 iunie 2011, 15:01)

          flo [anonim] i-a raspuns lui lsorin

          Asa este, pentru ca pe nici unul dintre ei nu ii da afara competenta in meseriile lor !!!
      • -1 (1 vot)    
        . (Miercuri, 20 aprilie 2011, 9:28)

        mslliviu [anonim] i-a raspuns lui oilman

        Oprescu nu s-a facut remarcat prin calitatile sale de medic ci prin modul mai aparte (in sensul bun) prin care condus o parte din spital.
  • 0 (24 voturi)    
    aveti curaj... (Luni, 18 aprilie 2011, 18:43)

    all [anonim]

    aveti curaju sa mergeti pe ea?...
    si mai e ceva... chinezii au cerut o derogare sa o faca 100% cu muncitori si meteriale din China.. in aceste conditii care este castigul?...
    • +4 (16 voturi)    
      Castigul (Luni, 18 aprilie 2011, 19:05)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui all

      E ca va fi facuta.
      • -5 (7 voturi)    
        si?!.. (Luni, 18 aprilie 2011, 21:24)

        all [anonim] i-a raspuns lui HP

        daca se darama bucatica cu bucatica.. ai facut ceva..
        • -1 (5 voturi)    
          lasa vrajeala (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:35)

          myth_ro [utilizator] i-a raspuns lui all

          Prietene, ai vazut cumva ca autostrazile din China sa se darame? Intrebarea 2 este: cate gropi apar pe strazile facute de rromanasii nostri, la 1-2 luni dupa "inaugurare"?
          Ciocu' mic!
      • +2 (2 voturi)    
        GUNOAIE SI ZOAIE (Miercuri, 20 aprilie 2011, 8:33)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Inainte de a trebui sa ne plimbam prin bucuresti pe sub o autrostrada super poluanta atat fonic cat si cu gaze de esapament de la zecile de mii de automobile, tiruri, camioane ce o vor tranzita, mai bine s-ar ingriji dl. primar de transportul in comun care este un jeg in care suntem obligati sa mergem. Mizerabile sunt TOATE masinile, tramvaiele, troleibuzele. Nu sunt spalate si deratizate NICIODATA nici in interior nici pe exterior, cat despre pozitionarea statiilor si a timpului de asteptare este enorm de discutat. Pentru a merge dintr-un loc in altul in Bucuresti iti trebuie ore bune si conditie fizica exceptionala pentru a alerga de la o statie la alta pentru a schimba mijlocul de transport cu care sa mergi mai departe (de cele mai multe ori in aceeasi directie, doar ca un traseu se termina si incepe altul, dar nu din aceeasi statie, nu, ci din una aflata la o jumatate de statie de oricare alta. HAOS si JEG, acesta este transportul in comun din Bucuresti. Vitele duse la abator au conditii mult mai igienice decat ne ofera noua administratia orasului. Dar se pare ca in viziunea medicului Oprescu daca nu ai posibilitatea de a merge cu automobilul personal, nu esti considerat decat un gunoi ce meriti sa circuli printre gunoaie si zoaie.
    • +2 (18 voturi)    
      am! (Luni, 18 aprilie 2011, 19:10)

      Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui all

      Am curaj sa merg pe ea.
      Dar nici platit n-as trece pe sub!
      • +1 (1 vot)    
        ai dreptate (Miercuri, 20 aprilie 2011, 9:31)

        mslliviu [anonim] i-a raspuns lui Gramofonu'

        la cat de civilizat e romanu, daca treci pe sub ea garantat vei avea niste coji de seminte si chistoace prin par...
    • +21 (27 voturi)    
      Ca va fi facuta (Marţi, 19 aprilie 2011, 0:08)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui all

      Eu nu mai inteleg nimic ma oameni bun. Ba ne plangem ca nu avem autostrazi ca-n filme; ba ne e frica de ele; ba injuram cand vine unu sa le faca. Pe mine nu ma intereseaza daca-i facuta de chinezi sau de turci... macar sa facem ceva cap coada cat mai sunt si eu tanar. Ca pana acum numai vorbe si lucruri duse pana la juma de drum.
    • +12 (12 voturi)    
      nu as zice (Marţi, 19 aprilie 2011, 3:25)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui all

      facem pariu daca vrei ca chinezii fac autostrazi de 10 ori mai bine decat romanii, sa nu uitam ca autostada Buc-Pitesti cand au terminat-o si au inceput sa o repare in celalalt capat, in schimb chinezii cate mii de km de autostrazi au??
    • 0 (2 voturi)    
      amice (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:47)

      gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui all

      Intra si tu pe "goagal" sa vezi ce autostrazi au chinezii, facute numai cu chinezi. Cand or incepe alea sa se darame atunci sa deschizi gura, pina atunci, liniste.
  • +9 (43 voturi)    
    i-ai intrebat pe bucuresteni daca vor? (Luni, 18 aprilie 2011, 18:46)

    dumil [utilizator]

    nu mai vreau sa aud nici un cuvant de la parodia asta de om.
    Nu are nici o treaba cu planificare, organizarea etc, e bun numai de pus in piese comice.
    • 0 (22 voturi)    
      la hbo, la stand-up comedy cu el... (Luni, 18 aprilie 2011, 19:08)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui dumil

      sincer, e mai mishtocar si mai glumetz decat unii de pe acolo....doar ca , clovnul de fata ocupa funtie publica....Romania simply surprising...ce sa mai zic ....iar analfabetul de Vanghelie ingroasa randurile reprezentantilor cetatenilor....
    • -7 (19 voturi)    
      Ai dreptate. (Luni, 18 aprilie 2011, 20:23)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui dumil

      Mai bun a fost Videanu............
    • +2 (6 voturi)    
      Argumente, nu vorbe in vant! (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:47)

      dorina.dimitrie [utilizator] i-a raspuns lui dumil

      Adevarul e ca strazile pline de gropi de acum sunt mai bune decat o autostrada, nu? Intelegeti, oameni buni, ca numarul masinilor a crescut enorm in ultimii ani si avem nevoie sa circulam cu ele pe undeva! Eu cred ca soferii, ca sa nu mai zic de altii, si-au dat deja acordul! Si inca un lucru: Proiectele se stiau cand te-ai dus sa pui stampila pe candidatul la primarie, deci ai fost "intrebat"!
  • +13 (33 voturi)    
    Priecte prioritare pentru bucurestenii creduli: (Luni, 18 aprilie 2011, 18:55)

    judex [anonim]

    1) Autostrada suspendata.
    2) Aeroportul subteran din Piata Victoriei
    3) Parcarea subacvatica de la Cismigiu.
    Garantat Oprescu !
  • -2 (20 voturi)    
    E hotărât ! (Luni, 18 aprilie 2011, 19:00)

    Claudiu T. [utilizator]

    La anu' votez Oprescu !

    ( Am crezut că d-na Udrea vrea să muncească, dar după interviul pe care l-a dar la Turcescu și ăsta a lui Oprescu de aici... mai bine face Udrea 2-3-10 pași înapoi. Pentru binele Bucureștiului, nu de alta. Mie-mi pare ofticată după faza cu parcările din 2004, după alegerea actualului primar general )
  • -1 (21 voturi)    
    Fa-o, arata-le la toti (Luni, 18 aprilie 2011, 19:01)

    ploiesteanu [anonim]

    ca ideia ta a fost buna. Daca-i intrebi pe bucuresteni, sa nu se schimbe nimic, sa nu se faca turnuri, sa nu se faca poduri sa nu se miste nimic. O capitala medievala daca s-ar putea. Nu zic ca o Bruxelizare -n-ar fi catastrofala pentru imaginea de ansamblu dar trebuie fluidizat traficul. Daca vreti ca Bucurestiul sa arate ca Sofia sau Tirana, lasati-l asa.
    • +7 (13 voturi)    
      A deschis Str MATEI BASARAB ! (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:25)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Matei Basarab este de fapt un bulevard
      de doua ori mai larg decat Calea Calarasilor,
      si care fiind paralel cu aceasta va prelua o parte considerabila a traficului care se scurge
      si din zona Muncii si din Titan spre centru si se sufoca zilnic la Hala Traian.
      *
      Strada era facuta dar neterminata
      de Ceausescu din motive de USA - clauza natiunii celei mai favorizate...cam in dreptul intersectiei cu Traian exista ”in drum”
      un complex de cladiri ale adventistilor...
      daca le darama se supara neica Senatoru de
      New Mexic...
      *
      Pe sest...sa nu afle nici Prefectul portocala, Consiliul si cu Udrea ...si sa anuleze vreun PUZ...nici Macovei sa se duca cu jalba in bat
      la UE ca se incalca libertatea
      religioasa....Oprescu a negociat si a ajuns la o invoiala cu proprietarii.
      Practic s-a demolat doar o cladire din cele 4 - 5 care erau acolo, iar in schimbul ei oamenii au primit autorizatie sa faca o constructie noua, aliniata insa la noul traseu - drept, drept, foarte drept - al Strazii Matei Basarab.
      *
      Desigur proiectul trebuie continuat si mai departe
      cu o strapungere spre fosta zona Sf Vineri.
      Evident ca acum baietii si fetele mai sus citati
      vor fi atenti si vor instrumenta caterincile gen
      ”Salvati igrasiile” cu care au incetnit proiectul de aerisire ”Buzesti”.
      *
      Pana una alta insa Oprescu le-o facu !
  • +2 (34 voturi)    
    Bine caracterizat.Paranoic. (Luni, 18 aprilie 2011, 19:02)

    mircea [anonim]

    Oprescu este ca un blestem pentru bucuresteni.Gargaragiu cu realizari modeste,caracter bulevardier.Este ca un blestem pentru bucuresteni.Asta ar fi culmea ,sa circulam prin Romania si sa platim chinezilor vignieta.Care-i castigul?
  • +9 (23 voturi)    
    Nedumerire (Luni, 18 aprilie 2011, 19:28)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Sa inteleg ca individul asta sta cel mai bine in sondajele pentru primaria generala a capitalei? Foarte trist.
    Pentru un incompetent cu realizari ZERO asa cum este Oprescu, proiectele finalizate in timpul mandatului felcerului fiind incepute in mandatele anterioare de catre Basescu si Videanu, faptul ca sta cel mai bine in sondaje pare hilar de-a dreptul. Va imaginati o autostrada in Bucuresti? Pe unde sa treaca? Pe deasupra primariei generale a capitalei? Pe deasupra Spitalului Universitar, acolo de unde Oprescu s-a lansat in cariera de "primar"?
    Oprescue este o gluma proasta.
  • +11 (23 voturi)    
    O sa fie interesant! (Luni, 18 aprilie 2011, 19:41)

    kolo [anonim]

    Habar nu am daca Oprescu sta bine in sondaje si daca o sa-l voteze cineva dupa toate promisiunile neonorate.

    Eu astept cu interes sa vad cum vor reactiona presa si oamenii cand isi vor da seama (pe bune?) ca vor trebui sa plateasca pentru multasteptata autostrada.

    Sa zicem vreo 5 euro pe zi sau un abonament de vreo 90 de euro pe luna (vreo 350 de RON). Asta daca au chef chinezii sa introduca si abonamente ca poate nu le convine. Presimt ca o sa ma distrez pe cinste
  • +19 (23 voturi)    
    necunoscatori (Luni, 18 aprilie 2011, 19:43)

    un roman [anonim]

    am vizitat asia de sud-est:
    1. vor trece zeci de ani pana sa avem drumuri, autostrazi, noduri rutiere, cladiri, metrouri ca ei
    2. vor trece zeci de ani pana sa avem porturi, burse, colosi globali ca ei
    3. vor trece zeci de ani pana sa avem invatamant superior in business, inginerie, chimie si multe alte domenii, ca ei
    4. suntem penibili cand comentam ca nu mergem pe un drum facut de chinezi
    5. cel mai bun lucru pentru noi ar fi sa ne mute cineva 15 ani...sa aduca chinezi sa locuiasca aici si dupa, sa ne mute inapoi...poate asa o sa ne bucuram si noi de "frumoasa tara saraca"...prin saraca ma refer la ...necunoscatori:(.
    Cata rusine!!!...ar trebui sa ne tinem gura si sa murim de necaz de cat de lenesi si ingusti la minte suntem...asteptam totul de la primar, de la stat..de la pomana..si stam pe marginea santului si radem de aia din trasura!
    • +5 (19 voturi)    
      si cand primarul vrea sa faca ceva (Luni, 18 aprilie 2011, 20:14)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      spunem ca-i de domeniul SF. Parte din bucuresteni s-au albanizat complet la gusturi. Vreti sa picati pe caracterizarea lui Boc ? Un popor lenes ,hot si pe care nu-l prea duce mintea ?
    • 0 (4 voturi)    
      vrei si alte cifre? (Marţi, 19 aprilie 2011, 7:10)

      bula [anonim] i-a raspuns lui un roman

      PIB per cap la chinezi SUB al RO, calorii/zi/cap etc..?? vor trece zeci de ani pana vor trece la 1,5 pu mni de orez pe zi/cap. Iar daca vorbesti de Coreea, ce PIB avea in '89???
    • +1 (3 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:14)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Asa e cum spui, doar ca inca suntem comunisti convinsi. Ma uitam pe articole si pe posturi, altceva nu stim decat sa criticam, mai ales cand cineva vrea sa faca ceva in tara asta. A zis bine Baselu, ca nu suntem si nu vrem sa fim un popor modern, euopean.
    • +2 (2 voturi)    
      vor trece sute de ani (Marţi, 19 aprilie 2011, 17:31)

      G_hotnews [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      pana vom avea sa ne putem compara cu mentalitatea si cunostintele milenare ale chinezilor.
      Ce m-a frapat anul trecut a fost cand a citit ca au deja o strategie seculara ( pentru mai mult de o suta de ani ) si una milenara ( pentru urmatoarea mie de ani ).
      Noi despre ce visam , daca peste 10 ani vom avea conducatori oarecum mai responsabili deact actualii ?
    • 0 (0 voturi)    
      necunoscatori (Miercuri, 20 aprilie 2011, 16:43)

      de 2 ori anonim [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Daca tii atat cu ei si ii apreciezi atat, de ce nu te muti acolo?
      De unde stii ce materiale vor aduce aici si cat de rezistente vor fi? Face cineva vreo experienta pe ele, sa vada gradul de rezistenta?
      Chiar crezi ca astia vor sa vanda ce e bun, pe bani putini? Nu vezi cate chinezarisme pe piata? cat te tine un produs? Nu vezi ca sunt facute ca sa se strice repede, pt ca ei sa aiba ce produce si impicit ce vinde? Aia isi cunosc f bine interesul ! Asa ca...Baaa! Ciocu mic tie! Si daca vezi atatia romani puturosi, du-te tu si apuca-te de autostrada! Sa vezi ce salariu de mizerie ti se da si cat iti convine! De fapt ce meserie ai?
      • 0 (0 voturi)    
        jenant (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:03)

        un roman [anonim] i-a raspuns lui de 2 ori anonim

        1. chiar urmeaza sa ma mut in zona..:)
        2. sunt sigur ca de fapt tu nu crezi ca ei isi vor aduce cimentul si cuiele din China..ar fi jenant sa crezi asta!
        3. orice corporatie mare, cu contracte globale, vrea sa faca lucrari cat mai bune si la preturi cat mai competitive
        4. "facute sa se strice repde ca sa iti vanda iar" - gandire de antrepenor de canapea (comentator de profesie)
        5. Global data analyst:)
        6. referitor la "Baaa" ...DOMNULE, va doresc multa iluminare in viitor;)
  • -1 (9 voturi)    
    cu respect ptr meserie... (Luni, 18 aprilie 2011, 20:26)

    bila [anonim]

    avem intrebari a caror raspunsuri privesc pe f multi, nu se ia decizia cu bisturiul in mina inainte sa intelegem ce se intimpla, altfel, facem de rusine meseria de medic.
    1. pe unde vrea sa treaca aceea sosea suspendata?
    2. e prioritate fata de necesitatea unor parcari?
    3. ar debloca criculatia amenajarea parcarilor?
    4. cum influenteaza fluenta traficului, vietile oamenilor si cum se face integrarea in peisajul urit al bucurestiului?
    5. exista asa ceva in europa? sau doar prin chicago si NY , tokio unde terenul este limitat din cauza perspectivei zonale.
    6. sintem prosti cu totii sau numai aia care ajung la putere si care vor sa iasa in fata cu proiecte" indraznete" platite din banii nostri, la care decizie nu participam, si...construim case ale poporului, sau catedrale fara sa vedem...OMUL>>>>>
  • +2 (10 voturi)    
    si eu am vazut-o... (Luni, 18 aprilie 2011, 20:59)

    marius [anonim]

    Am vazut-o eu, apare doar noaptea cand e liniste

    Cand m-am trezit eram cazut din pat
  • -2 (14 voturi)    
    Dap! (Luni, 18 aprilie 2011, 21:05)

    zoriizilei [utilizator]

    Cand partidul de stanga isi scapa oamenii de sub control.
  • +1 (13 voturi)    
    Piesa (Luni, 18 aprilie 2011, 21:06)

    Vizitiul [utilizator]

    Mi-e dor de o piesa la care sa rad pe bune si sa aplaud in draci la sfarsit, hai Oprescu ca se poate :)

    Bagati :)
  • +7 (17 voturi)    
    autostrada suspendata (Luni, 18 aprilie 2011, 22:59)

    vas [anonim]

    daca asta apuca sa fac autostrada v-a fript. Cheltuielile de intretinere la o autostrada suspendata sunt de 4 - 5 o mari decat la o strada/autoastrada pe pamant.
    si asta va fi intretinuta pe banii primariei, evident.
    o sa aveti bani de drumuri o groaza.

    primaria din Toronto a dat jos jumatate din autostrada suspendata din centru pentru ca era prea scump s-o intretina. mai mult nu se poate ca e prea aglomerat.

    si credeti-ma, primaria Toronto are mult mai multi bani decat primaria Bucuresti ...

    va face oprescu. sunt curios cat castiga la megalomania asta ...
  • +2 (20 voturi)    
    2 mil locuitori nu au nevoie de suspendata (Luni, 18 aprilie 2011, 23:27)

    cineva [anonim]

    2 milioane de locuitori intr-un oras care nu este nici metropola, nici centru financiar, nu ar enici sgarie nori, nu are 2 aeroporturi de mari dimensiuni, nu este centru european de legatura ...si nici nu sufera de o mega aglomerare urbana ; nu suntem 10 miliioane ca asiaticii

    est eun oras decent, care sufera de lipsa unei infrastructuri de bun simtz, de cateva optimizari, inele de centura, de legaturi optimizate, locuri de parcare ...aferente toate nivelului secolului 21

    dar autostrazi suspendate, proiecte costisitoare care trebuies suportate de municipalitate ...si car enu pot fi sustinute de cheltuieli de la bugetul statului etc etc ...NU SUNT SUPORTABILE !!!!
    autostrada aia costa si nu isi gaseste utilitatea

    un inel de sosele cu 2-3 benzi pe sens, legaturi largite din principalele iesiri din Bucuresti in acest inel...cu legaturi intre cele 2-3 autostrazi SUNT ARHISUFICIENTE

    AUTOSTRADA AIA O SA NE COSTE CA SI CASA POPORULUI , NEFIIND DE FAPT NEVOIE DE EA IN MOD REAL

    s-ar putea de aceiasi bani face pasaje si reface strazile si podurile din Bucuresti, parcari, metrou, etc ...la cati locuitori sunt in Bucuresti si pe langa ...si cate mai ales cocioabe sunt pe langa ...sa stea chinezii la ei acasa, caci NU NE TREBUIE !!!!!
  • +11 (21 voturi)    
    Proiectele lui Oprescu (Luni, 18 aprilie 2011, 23:40)

    Sorina [anonim]

    Foarte logica explicatia cu privire la referendum. Sunt de acord cu Oprescu, referendumul asta este de fapt sondaj de opinie si nu are ca scop sa aduca oameni la vot ci sa-i faca sa stea acasa pentru ca e o idiotenie.
  • +8 (20 voturi)    
    Caragiale sigur a trait in viitor (Luni, 18 aprilie 2011, 23:55)

    Andi [anonim]

    Mi se pare extraordinar de colorat omul asta care ne este primar, dar macar mi se pare mult mai sincer decat toate discursurile pompoase recitate de altii. Pe de alta parte, ma intreb daca poate ca independent sa finalizeze proiectele despre care vorbeste.
  • +3 (9 voturi)    
    Nimic (Marţi, 19 aprilie 2011, 8:22)

    Radu [anonim]

    Eu nu inteleg ceva. Oprescu e crticat ca nu a facut nimic el, ci doar a continuat ce au inceput altii. Pai eu prefer asa decat sa vina altul si sa se apuce de alte lucruri si dupa 4 ani vine altcineva si ala nu continua si tot asa. Macar el a termina ce nu au putut altii sa termine. Mai bine asa decat nimic. Chinezii se dezvolta dar macar ei se dezvolta cu cap. Au regiuni care vor sa le dezvolte. Ei incep cu : INFRASTRUCTURA . Nu de alta dar sa poata aduce acolo tot ce vor cand va incepe dezvoltarea propriu zisa.
  • -4 (4 voturi)    
    ca Bucurestean get-beget,ma cam uimesc cateva luc (Marţi, 19 aprilie 2011, 8:33)

    nicolae [anonim]

    Sunt bucurestean get-beget,nascut-crescut-jecmanit-etc.
    amparsit(de buna voie!) orasul natal acum cca. 35 de ani.
    Imi este drag 'dialectu' de Bucale INSA m-a impresionat deosebit de negativ maniera lingvistica a d-lui primaru-capitalei.
    Nu ma plang prea rau de dialect,insa m-asi fi asteptat la o exprimare ceva mai civilizata din partea unui primar-medic.
    Cam deprimant sa se coboare dl Dr. Oprescu la nivelul de Piatza Matache-Macelaru(dupa ora stingeri).
    Si daca limba romana moderna se duce'n jos de la Dl Primarele capitalei ,nu-i de mirare ca maidanejii 'se refuza' sa invete sa vorbeasca romaneste.
    • +2 (6 voturi)    
      Maniera exprimarii tale... (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:41)

      Robert [anonim] i-a raspuns lui nicolae

      ... lasa de dorit! Ortografia si rationamentul, la fel! Mi se pare hilar sa citesc cum il acuzi pe primar ca nu are un vocabular adecvat functiei sale publice (nu te contrazic) si cu toate astea textul tau sa se prezinte in formatul expus mai sus. Iti recomand o cura de inlaturare a ipocriziei si multe oglinzi in casa!
  • -1 (9 voturi)    
    Oameni buni din lumea intreaga... (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:32)

    gogaie [anonim]

    ... ajuatati-i pe parinti...
    Ok, nu asta am vrut sa spun.
    Ma uimeste felul in care gandesc bucurestenii. Cum poti fi de acord cu asemenea prostie sustinuta de un om care nu are nici o pregatire pentru a conduce un oras. Ca medic poate ca era bun dar ca primar lasa mult de dorit.
    Va rog eu sa faceti un efort de imaginatie. Cum sa investesti in asa ceva cand sunt alte proiecte mult mai importante? Nu vi se pare absurd?
    Sunt uimit de gandirea unora de pe aici. Bucurestiul va face implozie la un moment dat daca nu se vor lua masurile corecte pentru acest oras. Sper sa fiu departe de aici cand se va intampla asta. Parca are o obsesie cu aceste autostrazi suspendate. In mintea lui trebuie sa ne demonstreze noua ca orice prostie pe care o debitezi se poate realiza, indiferent de costuri.
    Eu spun ca sunt lucruri mai importante care pot fi realizate.
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate gogaie! (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:41)

      momaie [anonim] i-a raspuns lui gogaie

      Ce sa zic, eu nici nu l-am votat. Cand vad atatia prosti care pun botul la stilul "nonconformist" (in traducere libera "mitocanesc") al doctorului oropsit, imi vine sa o iau la fuga pe autostrada suspendata!
  • +1 (1 vot)    
    jumelaj vine de la fr jumelage! (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:27)

    mario [anonim]

    http://dexonline.ro/definitie/jumelare

    cum se scrie jumelaj jumelage jurnalistii lui peste prajit!!!
  • -5 (5 voturi)    
    Pacalitul (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:25)

    dan [anonim]

    Am crezut in tine, te-am votat si ti-ai batut joc de mine. Numai gargara e de tine. Fa ceva si schimba sistemul sau altfel nu vei mai primi votul meu.Nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa-l regret pe videanu!
  • +10 (10 voturi)    
    referendum (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:50)

    florintip [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce se face acest referendum despre care nimeni nu stie nimic. Speram sa inteleg cum se va face evaluarea acestui referendum dar se pare ca nici Oprescu nu stie. Cred ca mai degraba ar merge doar pe o singura intrebare clara asa cum spune si el.
  • +4 (6 voturi)    
    Primarul General (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:19)

    carmen.tr [utilizator]

    Oare chiar se pot pastra primarii de sector dar sa fie coordonati la nivel de buget de un Primar General? Asta ar insemna sa se inteleaga intre ei si sa traga toti in aceeasi directie, nu in directia dictata de partidul de care apartin.
  • +3 (5 voturi)    
    un bucurestean ca si voi (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:23)

    anonim [anonim]

    Frate eu nu-l cred pe Oprescu asa victima, dar se cam vede ca nu e sustinut de niciun partid. Nu stiu de ce nu merge cu USL-ul.
  • +3 (5 voturi)    
    Partide vs primari independenti (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:26)

    mariaheroiu [utilizator]

    Daca Oprescu se cearta cu toti si de asta nu a reusit sa faca ce si-a propus pana acum, sa intelegem ca e imposibil sa fii primar independent?
  • +5 (7 voturi)    
    Hotnews,jos palaria! (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:57)

    Stepanida [utilizator]

    Jos palaria,Hotnews!Asa da!Vine ditamai Primarul General,Sorin Oprescu,medic si profesor universitar,si isi spune ofurile!Fara fite,fara termeni academici,pe intelesul tuturor!Cum sa nu fie Oprescu preferatul bucurestenilor?
  • +5 (5 voturi)    
    Lia Manoliu (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:27)

    matei_davidescu [utilizator]

    Am fost la Stadionul Lia Manoliu duminica si nu as fi crezut ca putem avea asa ceva in Bucuresti.
    • +1 (3 voturi)    
      De acord (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:45)

      alex_postavaru [utilizator] i-a raspuns lui matei_davidescu

      Iti impartasesc parerea, stadionul arata neasteptat de bine si am inteles ca mai are in plan doua astfel de proiecte. Macar sa le duca la capat.
  • +3 (5 voturi)    
    Soseaua, bat-o vina! (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:45)

    corina.cory [utilizator]

    Toata lumea spune ca soseaua asta suspendata este SF. Eu chiar as vrea sa o vad facuta ca doar suntem in 2011 si nu e ca si cum inventam noi acum primele drumuri suspendate.
  • +2 (4 voturi)    
    autostrada suspendata (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:15)

    Marius Giriada [anonim]

    cineva spunea aici ca a vizitat Asia de sud-est,eu locuiesc in China de 3 ani,si pot spune fara sa exagerez ca RO nu va avea infrastructura diN China actuala nici in 1000 de ani.Vloumul de marfa transportat pe highway este inimaginabil pentru cine nu a vazut,sute de mii de containere.Eu nu am vazut o gaura in autostrazi in 3 ani,si nici nu am auzit ca o sosea suspendata sa se prabuseasca,si pe centura Shanghai sunt noduri de 3-4 sosele supraetajate.Cum spunea un antevorbitor,poate intr-adevar o sosea suspendata nu are o justificare in Bucuresti,dar cei din China ar trebui avuti in vedere pentru ameliorarea jalnicei infrastructuri din RO,pentru ca stiu sa faca sosele,si o fac cu o viteza uimitoare.
    • -1 (1 vot)    
      Pro colaborare cu chinezii (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:51)

      andradas [utilizator] i-a raspuns lui Marius Giriada

      Pe mine m-a incantat sa aflu ca o sa colaboram cu chinezii, poate nu mai stam cativa ani pentru o sosea!
      • +1 (1 vot)    
        Infrastructura (Marţi, 19 aprilie 2011, 17:56)

        Eduard [anonim] i-a raspuns lui andradas

        Da, nu inteleg care e problema cu chinezii. Cu romanii am vazut noi cat de bine a mers, nu stia care pe care sa se fure. Macar sa o construim odata, ca noi soferii chiar avem nevoie de infrastructura in tara asta!
  • +2 (4 voturi)    
    Acte Arcul de Triumf???? (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:23)

    Nico [anonim]

    Cum ma sa-i ceara actele de proprietate ale Arcului de Triumf? O fi Oprescu nebun, dar astia-s si mai nebuni.
  • -1 (1 vot)    
    Bravo (Miercuri, 20 aprilie 2011, 12:09)

    Alex007 [utilizator]

    Tot respectul pentru domnul Oprescu,un om cu mult bun simt si cu mintea deschisa.
  • 0 (0 voturi)    
    Autostrada suspendata! O sa punem vigneta! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 16:34)

    de 2 ori anonim [anonim]

    Alta vigneta stimabile? Dar de ce? nu sunt suficienti banii care ii dam pe piese pt ca nu sunt drumurile bune? Nu sunt suficiente taxele si impozitele care le platim? Voi nu stiti decat sa mai faceti ceva, pt a mai taxa pe amarat cu ceva? Uaaa! Du-te la locul tau, ca nu esti bun de nimic! Probabil ca nici acolo nu mai esti in stare de nimic!
    Numai subtertipuri? Numai interese!
    Nimic care sa fie facut si sa poti spune...da' ma!
    A facut si e ok! Cinste lui!
  • 0 (0 voturi)    
    Arcul de Triumf? (Joi, 21 aprilie 2011, 12:06)

    Stepanida [utilizator]

    Doamne,mare ti-e gradina!Cum ii poate cere cineva lui Oprescu,actul de proprietate pentru Arcul de Triumf?Si nu cred ca e singura absurditate cu care Oprescu s-a confruntat in cei trei ani de mandat!Slava Domnului ca Sorin Oprescu are nervi tari,de chirurg!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă