VIDEO Restrictii de circulatie in Bucuresti, din cauza mitingului de protest organizat de sindicalisti

de Sorana Mihailescu     HotNews.ro
Miercuri, 16 martie 2011, 7:14 Actualitate | Esenţial

In Piata Constitutiei, va fi organizat incepand cu ora 12.00, un amplu miting de protest in timp ce in Parlament are lor dezbaterea motiunii de cenzura introdusa de opozitie impotriva Codului Muncii. Organizatorii spera la o participare de minim 50.000 de oameni si au facut un apel si la populatia Bucurestiului sa iasa in strada. In aceste conditii, circulatia din Capitala va fi restrictionata.

Autocarele cu protestatarii veniti din tara vor intra in Bucuresti, in intervalul 9.00-12.00, prin sase puncte, de unde vor fi conduse de fortele de ordine catre Splaiul Independentei, intre Bulevardul Libertatii si Bulevardul Hasdeu - transmite Realitatea Tv.

De asemenea, circulatia va fi restrictionata pe Bulevardul Libertatii, pe sensul dinspre Bulevardul Natiunile Unite catre Calea 13 Septembrie.

Totodata, in intervalul orar 9.00 - 22.00 este posibil sa fie restrictionat in totalitate traficul rutier pe Bulevardul Libertatii, intre Bulevardul Natiunile Unite si Calea 13 septembrie si pe Bulevardul Unirii intre Piata Constitutiei si intersectia cu Bulevardul Regina Maria.

Trasee RATB modificate

RATB a anuntat ca liniile de autobuze 136 si 385 vor circula pe trasee modificate avand in vedere mitingul organizat de confederatiile sindicale in Piata Constitutiei. Traficul rutier va fi restrictionat astfel incat linia 136 sa circule pe traseul de baza intre terminalul C.E.T. Vest Militari si intersectia Sos. Pandurilor/Str. Dr. Rainer, apoi pe un traseu modificat pe Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independentei (malul drept), cu intoarcere la Podul Izvor prin Splaiul Independentei (malul stang), Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Sos. Pandurilor, urmand apoi traseul de baza.

Linia 385 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Platforma Valea Oltului si intersectia Calea 13 Septembrie/Sos. Pandurilor, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Sos. Pandurilor, Str. Dr. Rainer (Str. Dr. Bagdasar), Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Pod Izvor, urmand apoi traseul de baza, informeaza Agerpres.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5111 vizualizari

  • +15 (25 voturi)    
    ??? (Miercuri, 16 martie 2011, 8:26)

    cvi [utilizator]

    Populatia Bucurestiului e in strada zilnic. Majoritatea intre 7.30-9.00 si 17.00-20.00. Ori pe astia nu-i intereseaza si oamenii care muncesc?
    • -15 (27 voturi)    
      Ba, tocmai ca astia care muncesc ii intereseaza... (Miercuri, 16 martie 2011, 9:01)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cvi

      Daca nu te-ai prins, astia ies in strada si pentru astia se iese in strada la mitingul cu pricina.
      Crezi ca este normal ca toate legile importante sa fie bagate pe gat romanului fara sa treaca prin parlament?
      Ti se pare normal sa fim condusi , cu sila, de o minoritate fara sprijin popular?
      Ti se pare normal ca alesul tau sa nu votexze in parlament asa cum ceri tu?Are ordin de la partid sa stea cuminte in bancutza si sa nu puna mana pe bile. Asta ai vrut?
      • +15 (23 voturi)    
        mascarada USL (Miercuri, 16 martie 2011, 9:33)

        jack [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Da' de cand parlamentul Romaniei are credibilitate? Daca voteaza la 5 maini, daca dorm in timpul sedintelor sau lipsesc ti se pare ca mai sunt asa de importanti?
        De cand clasa politica din Romania ti se pare normala?
        Crezi ca-mi fac iluzii ca alesul meu voteaza vreodata cum vreau eu? Ma uit in jurul meu de 20 de ani si nu vad mare lucru.
        Apropo ... nu pot sa ies in strada pentru ca sunt in timpul programului de lucru. Poate in weekend.
      • -13 (21 voturi)    
        ai luat minus degeaba (Miercuri, 16 martie 2011, 9:41)

        nenea [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ai dreptate. romanasii vor sa protesteze numai cand se scumpeste benzina, ca-i atinge direct la stomac. in rest, se duc la servici linistiti si nu prea-i intereseaza neregulile de sistem. educatie comunista...
        • +10 (16 voturi)    
          la educatia ta democratica... (Miercuri, 16 martie 2011, 9:57)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui nenea

          tre sa o tinem numai intr-un miting...:))
      • +10 (14 voturi)    
        ... (Miercuri, 16 martie 2011, 9:50)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        9 randuri scrise si nu ai spus nimic. simpatizant de stanga presupun :)
      • +11 (15 voturi)    
        dar tie ti se pare normal (Miercuri, 16 martie 2011, 9:55)

        remy [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ca parlamentarii sa suspende presedintele , masura neconfirmata de POPOR si ei sa nu pateasca nimic??. Ce cauta in parlament??
        Enormal ca unui guvern INVESTIT sa i se puna mereu piedici de catre o opozitie coagulata de TURNATORUL SEF , la dorinta caruia singurul lucru pe care - l pot articula papusile numite CI si VP este suspendarea??Ura securistului dovedit ca a facut (face)parte din tagma care a facut(face) cel maimare rau tarii, a fost inoculata cu succes si maimutoilor amintiti
        --"astia care muncesc"..stiu ca sunteti bine indoctrinati sau stai pe vreun post caldut cu plata maxima si munca minima...
        • -1 (9 voturi)    
          Lupta-i lupta (Miercuri, 16 martie 2011, 10:36)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui remy

          insa puterea eludeaza regula democratiei privind separarea puterilor .
          Spre exemplu, asumarea raspunderii e prevazuta in constitutie ca o masura exceptionala, iar Guvernul a transformat-o intr-o regula furandu-i astfel rolul parlamentului de legiuitor.
          • +2 (4 voturi)    
            asumarea (Miercuri, 16 martie 2011, 12:08)

            excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            este o masura la care se apeleaza pentru a scurta discutiile interminabile in parlament, datorita relei-credinte a opozitiei.. Ori faptul ca nu cade guvernul arata ca parlamentul - in intregul lui- este de acord. Klar??
        • -3 (5 voturi)    
          Basescu a fost suspendat de ALT parlament (Miercuri, 16 martie 2011, 11:05)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui remy

          Intre timp acel Parlament
          a fost schimbat cu altul - prin vot INCA liber.
          Evident nu esti la curent - astia de-acu - nu sunt ”cei 322”....sunt altii...alesi pe la sfarsitul lui 2008
          *
          Nefiind vinovati de pacatul suprem
          al incercarii de a-l suspenda & demite
          pe Basescu din 2007
          opozantii (coagulati chiar si in jurul lui Aghiuta) din ACTUALUL Parlament au dreptul si chiar OBLIGATIA de a pune mereu piedici guvernului INVESTIT.
          Ca sa il tina in forma ...sa nu o ia pe aratura...(faptul ca totusi Guvernul Boc e mereu pe aratura tine genetica)
          Asa se face in democratie - altfel pastram
          Frontul Unitatii Socialiste strans unit in jurul PCR - si toata lumea ar fi actionat constructiv.
          *
          Daca vrei sa vorbim despre respectarea INVESTIRII - atunci mai bine
          discutam despre liota de parlamentari care au fost investiti de popor ca deputati sau senatori ai PSD ori PDL, iar acum stau pres ”independent” ca sa sustina aberatiile
          legislative ale lui Boc.
          • +1 (1 vot)    
            desi sunteti doimihai (Miercuri, 16 martie 2011, 20:32)

            excalibur [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

            IQ - ul nu-i nici pt unul suficient.. ideea era ca in parlament nu au responsabilitatea actelor lor (sau s-a schimbat legea fata de momentul suspendarii)???
            trebuie cumva sa-ti fac un desen??
      • +6 (10 voturi)    
        ?!? (Miercuri, 16 martie 2011, 10:22)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Parlamentarul ales de mine nu e din PDL. Probabil va vota pentru motiune. Are ordin de la partid sa iasa din bancuta si sa voteze pentru.

        Tot nu m-am prins de ce ies astia in strada, mie mi se pare un pas inainte noul cod al muncii. In fine, nu vreau sa ma cert pe ideologii cu tine din moment ce tu esti atat de convins de ceea ce spui.

        numai bine
      • +8 (12 voturi)    
        Nu ai dreptate. (Miercuri, 16 martie 2011, 10:23)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Astia care ies in strada nu sunt muncitori.Sunt mercenari,platiti pentru a crea dezordine si necazuri bucurestenilor.Si asta cu sprijinul neprecupetit al lui Oprescu care-si bate joc de bucuresteni.In rest vezi ca esti foarte confuz in exprimare.Cum vine aia "o majoritate care nu are sprijin popular"?Cred ca tu intelegi prin popular,cineva care fura din buzunarul celui care munceste si da la trantori.Asemenea timpuri sper sa fie definitiv apuse.
      • +12 (14 voturi)    
        De ce nu ies eu in strada? (Miercuri, 16 martie 2011, 10:27)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Am mai auzit intrebarea asta de la un sindicalist energetician care era foarte suparat pe bucuresteni ca nu ies in strada alaturi de el.
        Am sa enumar motivele mele:
        1. Lucrez la privat. De 20 de ani. Aici tot ce prevede noul cod al muncii este pus in practica de foarte mult timp. Ex: exista criterii de performanta, daca nu le atingi esti dat afara, programul este foarte flexibil si de cele mai multe ori depaseste cele 8 ore, contractul pe perioada nedeterminata este un vis la care ajungi numai dupa ce demonstrezi ca ai chef de munca, sti ce faci si-ti asumi raspunderea pentru ceea ce faci.
        2. Nu am un contract colectiv de munca pe ramura care sa prevada ca primesc 40 de salarii compensatorii daca sunt disponibilizat (stiu ca la posta romana este aceasta prevedere, ceea ce face ca salariatul care se prezinta la munca dar nu face nimic sa nu poata fi dat afara).
        3. La privat nu avem sindicate. In perioada 2008-2010 au fost dati afara 500000 de salariati de la privat. Nu a protestat nimeni si nici un lider de sindicat bugetar nu a zis nimic de asta. In schimb au urlat ca sunt oamenii asasinati cand guvernul a disponibilizat 80000.
        4. Tot discursul sindicatelor se axeaza pe recuperarea/mentinerea unor drepturi si facilitati sau cresteri salariale. Nimeni nu spune nimic de eficienta, imbunatatirea conditiilor de munca pentru o mai mare performanta etc. Asta ma intereseaza pe mine, eficienta si comeptenta in schimbul taxelor platite din salariul ala obtinut dupa 15 ore de munca zilnic la privat.
        Si as mai adauga ca guvernul asta nu este minoritar, asa vor Irealistii sa se stie, adevarul este ca are sustinerea tuturor celor care nu sunt dependenti de ajutoarele sociale si carora le e frica sa munceasca in conditii de concurenta reala pe piata muncii.
        Sanatate si sa ne mai auzim sanatosi.
      • +10 (14 voturi)    
        miting (Miercuri, 16 martie 2011, 10:31)

        viorel [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        @ wizard go oz

        de unde ai scos ca suntem condusi de" o minoritate fara sprijin popular"?
        crezi ca 20 de autocare de mitingisti platiti reprezinta o majoritate?
        Daca liderii opozitiei fac prezenta mai mult la TV moguliste decat in parlament, cum ai vrea sa fie dezbatute legile?
      • +3 (5 voturi)    
        ba nu ma intereseaza (Miercuri, 16 martie 2011, 11:32)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        PUNE MANA SI MUNCESTE! Daca nu-ti convine actualul loc de munca, treci pe altceva asa cum am facut si eu si tatal meu si bunicul meu si tot asa! Daca nu-ti convine actuala clasa politica, iesi cu prietenii tai si ori faci un nou partid ori emigrezi. Ce este asa de greu de inteles? Nu mai pot ajunge la munca la timp din cauza unor sindicalisti cu dosare pe la DNA.
    • +8 (16 voturi)    
      ba da (Miercuri, 16 martie 2011, 9:01)

      un anonim [anonim] i-a raspuns lui cvi

      normal ca ii intereseaza
      cine crezi ca le plateste deplasarea la greva?
    • -4 (18 voturi)    
      lasa ca muncesti tu (Miercuri, 16 martie 2011, 9:13)

      wasabi [utilizator] i-a raspuns lui cvi

      lasa ca muncesti tu la ora 8.30 de te rupi..si ..si cel care se semneaza cu anonim...vai ce va mai rupeti cu munca..mai ales de dimineata
      • +8 (16 voturi)    
        ;) (Miercuri, 16 martie 2011, 9:41)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui wasabi

        Eu intru la 9.00.
        Comentariul precedent a fost scris de pe telefon, din metrou! ;)
        O zi buna si tie.
  • +13 (19 voturi)    
    sunt curios daca de data asta... (Miercuri, 16 martie 2011, 8:36)

    popcorn monta [utilizator]

    vor iesi mai multi ca la concertul lui ac|dc
    • -17 (21 voturi)    
      poate vei intelege intr-o zi ca politica.... (Miercuri, 16 martie 2011, 9:05)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      Politica este , totusi, un lucru serios.
      O politica potrivita, bine cumpanita, ne poate aduce prosperitate si un viitor linistit, o politica gresita (ca cea actuala) ne duce la sapa de lemn si ne lasa datori pe viata.
      Opinia publica se poate exprima doar asa, prin manifestatii ca cea de azi.
      Este nevoie de o societate civila vie, activa pentru ca democratia chiar sa existe.
      Daca tu preferi concertele rock este treaba ta, dar nu faci bine luind la mishto pe putinii romani care mai cred in democratie.
      • +12 (14 voturi)    
        =)) (Miercuri, 16 martie 2011, 9:51)

        me [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        =)) Democratie? Aia care ies azi (presimt ca nu prea multi) nici nu stiu sa scrie cuvantul democratie. Democratie vine si cu obligatii, nu doar cu drepturi asa cum au impresia toti astia de urla la actualul guvern. Macar astia incearca sa faca ceva si nu doar sa dea pomana cat mai multa aiurea.
      • +11 (13 voturi)    
        uita-te la realitatea si spune-mi... (Miercuri, 16 martie 2011, 10:03)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        daca politica ti se mai pare un lucru serios.cei 60 000 care au fost la concert au platit pe banii lor deplasarea si biletul la concert.sindicalisti nu vin nici platiti si cu transportul asigurat.asta dovedeste cata incredere au sindicalistii in liderii lor.asta ar trebui sa te preocupe pe tine nu faptul ca imi place mie rockul.vorba cantecului;nu conteaza cat de lung am parul...
    • +16 (18 voturi)    
      putin probabil (Miercuri, 16 martie 2011, 9:14)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      aia care au venit de buna voie data trecuta cred ca si-au dat seama ca s-au facut de kko si e putin probabil sa aiba usl bani de 50.000 de 'sindicalisti' bronzati. 10-20 ron + punguta cu mancare + tricoul de sindicalist.. or fi dispusi milionarii din psd sa scoata atatia bani cand stiu ca nu au majoritatea necesara in parlament?
  • -14 (20 voturi)    
    M-am cam saturat.... (Miercuri, 16 martie 2011, 8:57)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Ori de cate ori este o manifestatie ostila actualei puteri, media obedienta incepe sa creeze "atmosfera", Hotnews printre primele...
    Imediat plangem de mila bucurestenilor ca li se restrictioneaza circulatia, imediat apar comentariile indignate ale celor care "nu ajung la munca" (hai mai, ca de atatea indemnuri si chemari la munca incep sa cred ca retraiesc perioada Stahanovista, gloriosii ani stalinisti)...
    Nu v-ati saturat sa tot pupati ....pe astia care au reusit performanta sa traga Romania la coada Europei si sa ne asigure un viitor de datornici , cale de generatii?
    • +2 (6 voturi)    
      Lasa-i sa fie in continuare indarjiti! (Miercuri, 16 martie 2011, 9:49)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      Cum tu te-ai saturat m-am saturat si eu, si se vor satura si altii de indarjirea lor.
    • +9 (11 voturi)    
      . (Miercuri, 16 martie 2011, 9:53)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      inafara sa insulti pe cei ce nu au aceeasi orientare politica nu ai spus nimic. e chiar atat de greu sa te gandesti ca poate nu toti gandim ca tine?
  • +10 (16 voturi)    
    Asa intelege USL... (Miercuri, 16 martie 2011, 8:59)

    Rescatorul [anonim]

    Uniunea Socialista a Lichelelor democratia? O minoritate vrea sa dea jos prin forta o putere aleasa de majoritate? Asta mai degraba pute a mentalitati si metehne KGB-iste si bolsevice!
  • +10 (14 voturi)    
    Mitingul cui? (Miercuri, 16 martie 2011, 9:27)

    ProRomania [anonim]

    Nu cred ca titlul acestei stiri este corect. Daca mitingul este organizat de sindicate de ce ii spune "Votati motiunea" ?
    Cand o sa avem si noi in Romania sindicate libere si independente.
  • +8 (14 voturi)    
    Ati auzit..... (Miercuri, 16 martie 2011, 9:36)

    Liliana [anonim]

    Ati auzit de o alta tara , ai carui salariati stau mereu in strada si cersesc ?.. Bine mai este Grecia a carui populatie este tot atat de lenesa....
  • +13 (15 voturi)    
    Folclor pe asfalt (Miercuri, 16 martie 2011, 10:08)

    Mih. [utilizator]

    USL-ul, Ponta, Crin
    Ne cheama sa pinguim.
    Pinguim, pinguim,
    Nu ne place sa muncim.
    Codul muncii e un chin,
    Noi nu vrem sa sclavagim
    Mai bine sa pinguim.
  • +5 (5 voturi)    
    stirea asta trebuia sa apara ieri !!! (Miercuri, 16 martie 2011, 10:09)

    bogdan [anonim]

    Stirea asta trebuia sa apara ieri, sa stie lumea ca urmeaza haos in trafic la Unirii si zonele adiacente.
    Acum e prea tarziu...
  • +9 (11 voturi)    
    Ultima gaselnita la iRealitatea (Miercuri, 16 martie 2011, 10:12)

    Lea [anonim]

    Ofera un premiu de 100000 EUR pentru cei care raspund la o intrebare care suna cam asa "Care este cel mai important motiv pentru care guvernul Boc trebuie sa cada?"
    Superba idee!!! Oamenii carora li se intuneca mintea cand aud de mii de euro o sa se ingramadeasca sa raspunda - drept care ma astept la mii de raspunsuri.

    Care pot fi folosite si la altceva, asa-I?
    • +7 (9 voturi)    
      sunt curios de unde sunt banii astia... (Miercuri, 16 martie 2011, 10:36)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Lea

      din banii furati de vantu din vanzarea de savarine,fapt pentru care a fost si inchis inainte de 89,au din banii pagubitior FNI?
      • +1 (3 voturi)    
        Hm... (Miercuri, 16 martie 2011, 11:05)

        Lea [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Problema nr 1 in acest moment nu este "de unde sunt banii" ci "ce fac cu raspunsurile". Manipulare, manipulare....
  • +7 (9 voturi)    
    Sindicate & Afaceri ! (Miercuri, 16 martie 2011, 10:15)

    none [anonim]

    Pentru cine doriti sa iesim in strada ? pentru liderii de sindicat ? care nu mai stiu cite conturi au si ce afaceri mai invartesc ? Am fost prostiti 20 ani. Ajunge. In strada se va iesi numai cind va fi o Revolutie Adevarata
  • +7 (9 voturi)    
    Dd (Miercuri, 16 martie 2011, 10:33)

    Felix [anonim]

    Antena 3 ,irelalitatea impreuna cu ponta mongolul si felix the rat iar incearca sa fie penibili incercand sa aduca cateva autocate pline de amarati carora le da cate 50 ron ca sa tipe ce vor ei.Penibila tara inca comunista.
    • -3 (5 voturi)    
      motiv de gandire (Miercuri, 16 martie 2011, 11:07)

      vn [anonim] i-a raspuns lui Felix

      Şi în 89 cred că aţi stat tot sub pat că voi oricum sărbătoreaţi prin muncă rezultatele măritului conducător
      • +1 (1 vot)    
        !!! (Miercuri, 16 martie 2011, 12:56)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui vn

        Iar tu ai strigat in '89:
        Victorie!!! Ne-a preluat Iliescu?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică