Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI

AUDIO VIDEO Stefan Szobotka (PNL): La reconstituirea democratiei in Romania, fie ca ne place, fie ca nu, au participat si membri de rang inalt ai fostului PCR si ai fostelor servicii secrete. Este imoral ca noi sa ignoram aceasta realitate a istoriei noastre recente

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 14 martie 2011, 17:56 Actualitate | Politic

Stefan Szobotka in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
"Atunci cand partidul din care fac parte e angrenat intr-o lupta care e foarte, foarte greu de dus, atata vreme cat PNL ramane garantul statului de drept si ramane aparatorul libertatilor fundamentale ale cetateanului, pe care nu le vad in siguranta, ma vad indreptatit sa ma aliez cu oricine care poate sa salveze aceasta situatie. Chiar daca acest om se numeste Dan Voiculescu si a facut asemenea lucruri intr-un trecut indepartat, este problema constiintei dumisale daca acest lucru este scuzabil sau nu", a declarat Stefan Szobotka, secretar general adjunct al PNL, la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI realizata de Dan Tapalaga.
  • Szobotka a acuzat dubla masura in tratarea colaboratorilor din alte partide, afirmand ca "ne-am obisnuit ca PD sa fie o buna gazda pentru serviciile speciale" si a adaugat ca reconstructia democratiei in Romania s-a facut, dupa 89, si cu participarea fostilor activisti PCR sau securisti de rang inalt. 
  • Vezi in articol cum comenteaza reprezentantii noului val de politicieni din PNL si un apropiat al presedintelui Crin Antonescu relatia cu PC si Dan Voiculescu, dupa ce inalta Curte a stabilit printr-o sentinta definitiva ca a colaborat cu Securitatea.
Asculta interviul integral cu Stefan Szobotka:



Cele mai interesante declaratii facute de Stefan Szobotka la Discutia de Luni:
  • Am intrat in politica in 1995, in timpul congresului PL 93 la Timisoara. Cel care m-a adus spre politica a fost regretatul liberal Horia Rusu. (...) Sunt foarte multi oameni pentru care asocierea cu numele Dinu Patriciu pare un pact cu cine stie ce personaj negativ, cu un mogul. Eu nu cred in felul acesta de stampile. Nu l-am cunoscut foarte bine pe domnul Dinu Patriciu, am fost adus de Horia Rusu, nu de Dinu Patriciu. Dinu Patriciu a fost pe parcursul ultimilor 21 de ani unul dintre liberali. 
  • PNL a decis in forurile sale de conducere ca acest Cod al Muncii nu poate fi sustinut, in primul rand din cauza faptului ca procedura e complet nedemocratica. PNL nu poate sa asiste nepasator la ignorarea Parlamentului, deoarece in parlament se reflecta vointa cetatenilor. Nu se poate ca Romania sa adopte lege organica dupa lege organica, fara ca parlamentarii sa aiba ceva de spus. 
  • PNL nu-i reprezinta doar pe oamenii de afaceri, ii reprezinta si pe oamenii de afaceri. Ceea ce are in mod fundamental, ca principiu fundamental cu care toti liberalii sunt de acord, atat oamenii de afaceri, profesorii, fermierii, intelectualii, toata lumea, este loialitatea fata de statul democratic si fundamentele statului de drept. Or, atunci cand aceste lucuri sunt ignorate sau puse in pericol PNL este obligat sa reactioneze. Noi nu am avut sansa sa ne exprimam opinia in legatura cu Codul Muncii, deoarece dezbaterea parlamentara a fost refuzata, in ciuda faptului ca PD, impreuna cu aliatii sai au majoritatea in Parlament. 
  • Eu cred ca acest Cod al Muncii, desi va marturisesc ca nu sunt un specialist, nu aplica cateva lucruri foarte importante. Vorbim de un numar mare de oameni care locuiesc la tara si sunt angajati sezonier in agricultura. Acest Cod al Muncii nu prevede o reglementare a muncii ziliere, ceea ce pune angajatorii si angajatii intr-o pozitie moale in fata legii, acesti oameni nefiind prinsi in ciclul normal economic. 

  • Asupra domnului Dan Voiculescu si din pricina domnului Dan Voiculescu dintr-o parte a opiniei publice romanesti in momentul de fata se aduc mari reprosuri PNL. De ce nu punem aceleasi intrebari despre Sorin Buta (deputatul PDL gasit colaborator al securitatii prin decizie definitiva in ianuarie 2011)? In interiorul PNL conform articolului 21 din statut si punctului 10 din codul de onoare si arbitraj, nici un membru care a fost dovedit colaborator nu mai poate fi membru. Dar aceasta este o problema pe care PNL o poate administra membrilor sai. Nu exista un partid politic care sa poate impune altor formatiuni o conduita de un timp sau altul. 
  • Noi, liberalii, din 1990 si pana astazi am fost mereu aceia care am spus ca o lege prin care perioada comunista sa fie analizata si pedepsita ar fi fost binefacatoare in prima parte a deceniului zece. Acest lucru nu s-a intamplat. Societatea romaneasca nu a trecut printr-un asemenea proces, iar la reconstituirea democratiei in Romania, fie ca ne place fie ca nu ne place, au participat si membri de rang inalt ai fostului PCR, si membri de rang inalt ai fostelor servicii secrete. Este imoral ca noi sa ignoram aceasta realitate a istoriei noastre recente. Poate generatia noastra vreodata sa decida altfel, desi eu cred ca este tardiv. 
  • Imi amintesc de primii ani de dupa revolutie, cand am inceput sa ascultam vocile fostilor detinuti poltici. Ceea ce nu intelegeam atunci, nici eu nici alti tineri, era capacitatea de a ierta a acestor oameni. Am auzit mult mai multe vorbe crestine si iertatoare de la cei care au suferit de pe urma comunismului decat de la cei care i-au fost complici sau care il analizeaza de parca ar fi fara de pata. 


  • Eu cred ca un om trebuie judecat in complexitatea faptelor lui. Si, daca o societate este stramba in integralitatea ei, atunci a arunca vina numai pe unii este gresit. (...) Motivul pentru care am intrat in PNL este ca PNL a fost si a ramas cea mai buna gazda pentru cei care au crezut in libertate in 1989, da, am fost la Otopeni, am fost unul dintre cei care i-au dus pe bietii baieti (n.r. victime) de acolo, pentru cei care au crezut in principiile proclamatiei de la Timisoara, pentru cei care au participat la Piata Universitatii. PNL este singurul partid care a fost fara echivoc in privinta a ceea ce a fost trecutul comunist al Romaniei.
  • Sunt convins ca dl Crin Antonescu, presedintele PNL, ar avea aceeasi atitudine din 2006 daca ar fi vorba de un membru PNL. Intru in aceasta tema numai pentru ca aceasta tema este cea despre care se discuta pe larg acum. Daca ar fi vorba despre PD atunci am fi mult mai intelegatori ca ne-am obisnuit ca PD sa fie o buna gazda pentru serviciile speciale. 
  • Noi suntem intr-un moment in care Romania sufera in urma politicilor guvernului Boc de doi ani si jumatate. Scaderea economica fara precedent, haosul fiscal, toate acestea sunt adevaratele probleme reale ale cetateanului, care trebuie sa castige un salariu in fiecare zi. Dvs supraordinati o problema morala unei probleme concrete de care se lovesc milioane de cetateni in fiecare zi. (...) Democratia in Romania nu este in siguranta, si atunci PNL, care este principalul avocat al statului de drept si al democratiei, trebuie sa faca alianta cu orice forte politice, care nu lupta in momentul de fata impotriva statului de drept si a democratiei, in momentul de fata nu au atitudini antidemocratice.


  • Pozitia mea e foarte limpede: atunci cand partidul din care fac parte e angrenat intr-o lupta care e foarte, foarte greu de dus, atata vreme cat PNL ramane garantul statului de drept si ramane aparatorul libertatilor fundamentale ale cetateanului, pe care nu le vad in siguranta, ma vad indreptatit sa ma aliez cu oricine care poate sa salveze aceasta situatie. Chiar daca acest om se numeste Dan Voiculescu si a facut asemenea lucruri intr-un trecut indepartat, este problema constiintei dumisale daca acest lucru este scuzabil sau nu. 
  • Pentru mine, si cred ca pentru oricare dintre cetatenii Romaniei, interesati de siguranta acestei tari si mersul spre democratie si UE, cred ca este interesul nostru fundamental ca derapajele democratice ale acestei tari sa fie prevenite. Si pentru asta, cu toate riscurile, cu toate indoielile pe care le-am nascut, a trebuit sa facem acest pas. A trebuit sa ne aliem cu PC-ul, a trebuit sa ne aliem cu PSD-ul, cu care in trecut nu am avut multe puncte de acord. Este insa o realitate ca domnul Traian Basescu si PD au adus celelalte partide democratice din Romania in momentul in care au trebuit sa treaca peste diferentele ideologice pentru a conserva ceea ce este fundamental, respectiv democratia si statul de drept. 
  • N-as merge pana acolo incat sa spun ca e o problema in interiorul PNL. Exista oameni politici in interiorul PNL care si-au exprimat rezerve fata de aceasta Alianta. In ceea ce o priveste pe Adriana Saftoiu, ea este mai noua in PNL. Fara sa doresc sa spun mai multe despre dumneaei, pot doar sa va spun ca doamna Adriana Saftoiu nu a dat dovada de acelasi spirit categoric cand a fost sa se judece pe dumneaei insasi. 
  • Imi amintesc de perioada cand doamna Saftoiu facea parte din aceia a caror singura preocupare era distrugerea PNL, care atunci ca si acum apara aceleasi valori, respectiv statul de drept si ordinea democratica. Asa cum credem si in cazul altora, in posibilitatea de a se converti si de a veni la ganduri mai bune, si doamnei Saftoiu si pentru alte evidente calitati ale domniei sale, i-am acordat aceasta sansa. A fost bine primita in PNL, dar asta nu ne face sa fim de acord cu unele declaratii ale domniei sale care sunt fara beneficii evidente pentru PNL. Eu cred ca fiecare om are dreptul la o sansa. Daca as fi primit un loc de parlamentar de la un partid dupa ce nu lasasem bine sa treaca coabitarea mea cu un grup politic inamic as fi fost ceva mai recunoscator si rezervat o perioada. 
NOTA: Asculta integral interviul cu Stefan Szobotka in varianta AUDIO pe site-ul HotNews.ro sau pe frecventele RFI (Bucuresti 93,5) incepand cu orele 19.10


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1398 vizualizari

  • +12 (12 voturi)    
    Cata nesimtire... (Luni, 14 martie 2011, 18:44)

    OZN [utilizator]

    Cum adica este doar o problema de constiinta a lui Felix? Securistul (si nu doar colaboratorul) Voiculescu ocupa o functie de rang inalt in Statul Roman - deci este in primul rand problema cetatenilor Romaniei, cei care ii platesc salariul. Cum a inceput Basescu sa va demonteze jucaria comunisto-securista pe care ati construit-o din 1990 pana in 2005, cum l-ati suspendat si v-ati adunat strans uniti in jurul USLa ca sa-l terminati. Numai ca nu prea va iese...
  • +5 (5 voturi)    
    nacazu-i ca sinteti tot mai multi...fripturistilor (Luni, 14 martie 2011, 18:56)

    aiurea [anonim]

    ia sa vedem daca stii din cine-i urmatorul citat domnu Fane
    "Există bere şi bere fără alcool, există cafea şi cafea fără cofeină, există ţigări şi ţigări lights, există flori şi flori din plastic, există femei şi femei gonflabile, există liberalism şi social liberalism. Eu beau cafea adevarată, fumez ţigări, ofer flori, iubesc femei şi sunt liberal.”

    cit despre "Chiar daca acest om se numeste Dan Voiculescu si a facut asemenea lucruri intr-un trecut indepartat, este problema constiintei dumnisale daca acest lucru este scuzabil sau nu"

    un om care a incalcat drepturile si libertatile omului nu poate fi judecat de propria constiinta tocmai pentru ca nu o are
    Deci:
    Stefan Szobotka (PNL)

    "Atunci cand partidul din care fac parte e angrenat intr-o lupta care e foarte, foarte greu de dus, atata vreme cat PNL ramane garantul statului de drept si ramane aparatorul libertatilor fundamentale ale cetateanului, pe care nu le vad in siguranta, ma vad indreptatit sa ma aliez cu oricine care poate sa salveze aceasta situatie. "

    NE LASI?!
    • +5 (5 voturi)    
      "..orcine care poate sa salveze aceasta situatie (Luni, 14 martie 2011, 20:05)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui aiurea

      Mai Fanele, aceasta situatie poate s-o salveze numai bin Laden impreuna cu Gadafi, deci aliativa si cu ei, dar repede pana nu dau coltul!
  • +8 (8 voturi)    
    Gogoaşa leberală (Luni, 14 martie 2011, 18:57)

    vali [anonim]

    Ascultându-i pe liberali (!) ai senzaţia că orice poate fi justificat dacă partidul o cere. Să ne gândim un pic că liberalii ar fi vrut să ia puterea în Germania după război şi nu acum şi aici. Ar fi susţinut la fel nu-i aşa că şi naziştii şi torţionarii au făcut lucruri bune deci trebuie folosiţi pentru a salva patria. Prin discursul absurd se apropie de conservatori şi de suprarealism. Sunt nişte panarame iar revenirea lor este imposibilă.
  • +7 (7 voturi)    
    dezamagire (Luni, 14 martie 2011, 19:14)

    lica [utilizator]

    Stefan, nu pot sa cred ca tu nu ai nici o problema cu colaborarea PNLului cu PSDul si PC. Nu te ascunde dupa deget, nu te minti singur! PSD nu e cu nimic mai bun decat in anii '90, iar PC nu e nimic altceva decat o gasca instrumentata de Voiculescu.
    Vad ca nu ai nici o problema cu degrigolada ideologica din PNL. Pacat... Speram ca in PNL exista o masa critica pentru a iesi din acest noroi si speram ca e formata de oameni ca tine.
  • +10 (10 voturi)    
    Atata vreme (Luni, 14 martie 2011, 19:17)

    Luk [utilizator]

    "atata vreme cat PNL ramane garantul statului de drept si ramane aparatorul libertatilor fundamentale ale cetateanului, pe care nu le vad in siguranta ma vad indreptatit sa ma aliez cu oricine care poate sa salveze aceasta situatie."

    Raspuns gresit.

    O sa vezi tu la alegeri cat de tare ai gresit.

    Rezumatul discutiei este: PENIBIL!
  • +8 (8 voturi)    
    NU! (Luni, 14 martie 2011, 19:27)

    Mih. [utilizator]

    Tocmai din cauza asta a fost inlaturata...
  • +11 (11 voturi)    
    garantii statului de drept? (Luni, 14 martie 2011, 19:29)

    pehash [utilizator]

    poate garantii statului de chiul..

    conform legilor acestei tari voiculescu nu avea voie sa candideze pentru functia in care se afla, dar motanul a semnat pe un colt de hartie ca e alb ca spuma laptelui si acum e vicepresedinte in senat.
    si voi va credeti garantii statului de drept cand faceti alianta cu el? :))
    care e urmatorul slogan pnl?
    "in numele dreptatii se accepta orice minciuna"
    • +4 (4 voturi)    
      Din ciclul "1984" (Luni, 14 martie 2011, 20:43)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      "Razboiul este pace"
      "Libertatea este robie"
      "Adevarul este minciuna"

      Adaugam acum si sloganul PNL "in numele dreptatii se accepta orice minciuna" :))

      Frumos spus!
  • +10 (10 voturi)    
    DOAMNA MUSCA (Luni, 14 martie 2011, 19:37)

    IOLANDA [anonim]

    A facut o greseala in tinerete ,asta e tot,tarliceanu a dat-o afara fiindca ii critica politica de doi bani ,faptul ca nu era de partea reformei .Pentru aceste lichele liberale,de fapt oamenii lui tatuca iliescu,a fi securist rau inseamna a fi de acord cu Basescu :stat de drept,egalitate in fata legii,etc.A fi securist bun inseamna a lupta contra Basescu ,pentru gasca lor ,sa fie deasupra legii ,sa fure ei totul .
  • +4 (4 voturi)    
    sub adăpostul unor principii (Luni, 14 martie 2011, 20:24)

    visio [anonim]

    general valabile, acest papagal folosește cuvinte cărora nu le înțelege taina; sunt de acord ca pdl este incompetent, însă e datoria românului să rectifice acest defect; pnl a avut ocazia sa facă ceva bun pentru țară când a avut prim-ministru, ministru de finanțe, ministru de externe conform înțelegerii DA; hai să nu o mai dăm de gard și să ne amintim de Rompetrol-Patriciu-PNL_PSD-PC; hai să n-o mai dăm de gard și să vedem că pe vremea pd Serviciile nu s-au văzut prea mult în presă; au mai fost scăpări, dasr nu atât de multe și grave ca pe vremea psd; cine l-a scăpat pe Haissam? cine s- îmbrățișat cu interlopii? Cioroianu...hai să avem măsura vorbelor dacă cea a faptelor e pierdută demult; ori clasa politică actuală se vrea comparată cu epoca fanariotă? epocă din care frații Becali se trag și sunt mândrii de ea...așa că nenea de la pnl, toți ăștia de la pnl, săpunul este pentru uz extern, nu să vă spălați creierul...
  • +6 (6 voturi)    
    mi-e rusine (Luni, 14 martie 2011, 20:26)

    zone [anonim]

    acest om are varsta mea insa ma inspaimanta nonsalanta cu care, fara sa clipeasca, spune lucruri inspaimantatoare si care ne insulta inteligenta. "Sa uitam, sa iertam, peste tot sunt astfel de indivizi, nu e chiar asa rau, lasati..." Cautioneaza, ca si seful lui o chestiune foarte urat mirositoare la propriu. Dar ipocrizia e contagioasa in PNL, se pare, pornind din varf. Ati fi avut ocazia sa invatati ceva cu adevarat util de la veberabilul dumneavoastra coleg, Neagu Giuvara.
  • +4 (4 voturi)    
    Ce-a fost, a fost; trecutul nu mai conteaza (Luni, 14 martie 2011, 20:47)

    hotnewsfil [utilizator]

    Consider ca Domnia Sa Domnul Stefan Szobotka are perfecta dreptate. PNL a procedat ireprosabil, in interesul nostru, al tuturor romanilor, in problema 'Felix'.
    In conceptia Domniei Sale Domnului Stefan Szobotka este justificat, este imperios necesar, de neamanat, ca PNL, pentru salvarea tarii de distrugatorul Traian Basescu, sa se alieze imediat cu toti cei care, in trecutul lor au violat si au ucis in serie, au facut trafic de droguri si de femei si cu toti cei 'de rangul' acestora. Este adevarst ce ne spune Domnia Sa Domnul Stefan Szobotka adica : "nu mai conteaza trecutul unui om daca el contribue cat de cat la daramarea lui Traian Basescu".
    Propun sa se fie eliberati toti puscariasii, inclusiv cei mai periculosi criminali. PNL sa le incredinteze lor sarcina de onoare de a ne scapa de Traian Basescu. Cei care vor savarsi si desavarsi actul 'final' sa fie declarati 'membru de onoare, pe viata, al PNL, sa fie primii pe listele de candidati pentru senatul Romaniei.
    Fotografii cu chipurile celor mai viteji in lupta cu Traian Basescu sa fie puse pe un 'tablou de onoare' in cabinetele actualilor conducatori ai PNL, alaturi de tablourile Bratienilor, ca o asigurare ca stafeta liberala a intrat pe maini bune, ca nu au de ce sa se mai invarteasca babacii in pamant, Chiar daca Bratienii le-ar reprosa actualilor straluciti conducatori ai PNL ca s-au aliat cu securistii impotriva carora mimau ca se revolta, in primii ani '90, 'actualii' trebue sa ii puna la punct, taios, pe babaci, cu :
    'ia vedeti-va de treaba voastra acolo unde sunteti, hodorogilor, nu va mai amestecati ; ce-a fost, a fost ; trecutul nu mai conteaza ; pe vremea voastra v-a fost usor, nu era un impielitat de Traian Basescu care sa va incurce socotelile.'
  • +5 (5 voturi)    
    sonat (Luni, 14 martie 2011, 21:08)

    Serje [utilizator]

    Spune dumnealui ca nu se pricepe la codul muncii dar nu e bun, ca e haos fiscal si ca economia Romaniei a scazut.
    Preia gargara lui Felix de pe antene cu care vrea sa indobitoceasca lumea.
    Ca e bun codul muncii s-a pronuntat chiar Dinu Patriciu asa ca ar trebui sa taca chitic.
    Nu vad nici un haos fiscal, e o minciuna gogonata pentru aburirea populatiei.
    Economia a scazut in toata lumea iar guvernul a stapanit criza chiar mai bine decat in Grecia, Islanda sau alte multe tari. Avem un somaj redus, datorii in limitele normale, leul sta bine, rezerve suficiente, masuri care asigura realizarea unui deficit minimal.
    Atatea prostii nu ar fi trebuit aduse pe site. Nu aveti si oameni cu scaun la cap care sa vorbeasca in cunostinta de cauza !!??
  • +5 (5 voturi)    
    PNL - salvarea tarii (Luni, 14 martie 2011, 21:41)

    Paul Butoi [anonim]

    Garantul statului de drept in Romania este NATO - si UE . Sarmanii tovarasi din PNL pot garanta doar impostura proprie . Eu cred ca unirea PNL cu PDSR + PC este buna , pentru ca inlatura orice dubiu posibil referitor la PNL - in mod cert este momentul adevarului .
    Si cred ca au facut din nou un mare serviciu pedeleilor . Oricat de mult te-ar fi dezamagit pedeleii , daca esti cat de cat responsabil , cum sa lasi tara pe mana unor impostori penibili ca Antenescu , Felix si Tonta ?
  • +2 (2 voturi)    
    democratie???? (Luni, 14 martie 2011, 23:00)

    nelu [anonim]

    Prietene, care reconstructie a democratiei? Cum poti spune ca reconstructia democratiei in romania s-a facut cu cu participarea unor membri de rang inalt din PCR? Unde vezi tu democratie in romania? Se vede ca esti foarte tanar si nu prea ai habar de democratie. Da! poti sa vezi si sa spui ca avem libertate de explimare, dar nu poti spune inca ca in romania este democratie atata timp cat politicienii sunt "mai egali" in fata legii decat restul cetatenilor. Tu ar trebui sa iesi cativa ani din romania si sa traiesti prin USA ca sa inveti ce e aia democratie. Atata timp cat un senator sau un deputat "este mai egal" in fata legii decat mine... asta nu se numeste democratie.
  • +2 (2 voturi)    
    Cum nu-i bate Dumnezeu? (Marţi, 15 martie 2011, 8:16)

    hotnewsfil [utilizator]

    Antonescu si cei cativa fripturisti cocotati in fruntea PNL au transformat acest partid intr-o mocirla in care se balacesc porceste.
    Mediul mocirlos le-a devenit 'sucul propriu'.
    Ilici (Iliescu) este fericit. A mai dat o lovitura capitalismului, 'ca la carte' (cea care l-a indoctrinat la Moscova ).Comunismul este 'groparul capitalismului'. Asa a invatat, a fost forjat Iliescu-Ilici in tinerete. Lenin zambeste fericit. Bratienii plang de mila partidului pe care l-au facut stralucitor, in politica anilor 'buni' ai Romaniei.
    "Cultura ingaduintei" fata de securistii intrati in PNL a fost lansata chiar de catre "seniorii" care au infiintat acest partid dupa "revolutia" (ha, ha!) din '89, patru dintre cei mai importanti fiind fosti colaboratori ai securitatii, cu acte in regula. De fapt, felul in care a fost lansat PNL dupa '89, este un succes al fostei securitati. Securistii si activistii, ghidati de Iliescu au chemat "la lupta cea dreapta" (ca in Internationala) muncitorii de la IMGB, in gura carora au pus lozinci de felul "nu ne vindem tara". Acei muncitori naivi au aparat bunurile tarii, construite de ei in austeritate, ca sa le vanda Patriciu (rafinaria Navodari) si sa isi ascunda miliardle incasate, in banci "mute" din strainatate.
  • +1 (1 vot)    
    Acest asazis liberal minte cu nerusinare ! (Marţi, 15 martie 2011, 10:41)

    cornel [anonim]

    Din puinctul meu de vedere cel ce se numeste PNLe e o gasca si nu un partid. Sobotka asta minte in tot ce spune. Se justifica alianta cu securistul sef prin ce ?Prin lupta impotriva lui Basescu, cel mai democrat presedinte pe c are l-a avut Romania dupa 90.Sper sa dispara de pe firmamentul politicii noastre,acest asazis partid care a ingropat si PNTCD-ul
  • -1 (1 vot)    
    Parada de frustrari (Marţi, 15 martie 2011, 12:30)

    Calupan [anonim]

    Am citit un inteviu cu un om politic care dovedeste un discurs bine stapanit, puncteaza elegant si argumenteaza clar. Apreciez asta.
    Apoi am citit o suita de comentarii care ignora cu buna stiinta regulile jocului politic, ale dezbaterii civilizate si ale logicii elementare.
    Pe bune, acum, la ce va asteptati? La dezvaluiri senzationale, la fundamentele unei noi etici, la un profet al reformei morale, la atacuri la persoana? Cred ca ati gresit omul si interviul.
    Asta e, am ratat lustratia, au trecut prea multi ani de la Punctul 8, am ingaduit prea mult ca sa devenim moralisti inflexibili acum. Hai sa nu ratam si luciditatea.
    Politica e o lupta de uzura, deseori un raboi de transee. Fara victorii definitive si fara glorie. Cu obiective si strategii uneori greu de inteles. NU VA MAI PREFACETI CA TOCMAI CE ATI AFLAT ASTA. E ridicol!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version