Interviu HotNews.ro

​AUDIO VIDEO Victor Ponta: De la FMI n-ar trebui sa mai luam imprumuturi, am putea lua de la China si Rusia

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:24 Actualitate | Politic

Victor Ponta in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
Romania n-ar trebui sa se mai imprumute de la FMI, ci de pe pietele internationale, de exemplu China sau Rusia, din cauza ca "masurile FMI sunt mai costisitoare", a declarat Victor Ponta, presedintele PSD, intr-un interviu pentru HotNews.ro realizat de Dan Tapalaga. Ponta a pledat pentru "normalizarea" relatiilor cu Moscova: "ne aflam intr-un conflict de neinteles cu Rusia". Liderul PSD mai spune ca "presedintele Traian Basescu e foarte iubit de diversi licurici" si ca "e foarte rau sa nu ai relatii normale si la fel de bune nu doar cu Statele Unite, ci si cu ceea ce inseamna noile puteri economice si politice ale lumii: China, Rusia, Brazilia, India".

Asculta integral interviul cu Victor Ponta


Cele mai interesante declaratii din interviul cu Victor Ponta

  • Victor Ponta, despre motivele inscrierii la tribunal a Aliantei dintre PSD si Alianta de Centru Dreapta (PNL si PC): In interpretarea lui Traian Basescu, numai cei care au majoritate absoluta in Parlament au dreptul sa ceara primul ministru, in rest domnul Basescu desemneaza pe cine vrea el: pe portarul de la Cotroceni, pe sofer sau pe Boc. Vrem sa avem majoritatea absoluta in Parlament.
  • In mod sigur am mers separat si in 2008 si in 2004 si atunci presedintele a interpretat: impreuna aveti peste 50%, dar luat fiecare separat n-are nimeni peste 50% si pun pe cine vreau eu. De data asta, daca vom obtine peste 50% si opinia noastra bazata pe sondaje este ca se va intampla acest lucru, Traian Basescu sper ca va respecta de data asta articolul 103 din Constitutia Romaniei. Si nu doar Traian Basescu, orice viitor presedinte, viitorul presedinte dat de aceasta Alianta trebuie sa respecte Constitutia. (...) Eu cred ca PSD-ul, chiar daca forma guvern singur, ar fi avut nevoie de sprijin de la un alt partid politic.


  • Despre eventuala suspendare a presedintelui Traian Basescu in 2011: Sunt absolut convins ca proiectul despre care noi vorbim si pe care vrem sa-l punem in practica nu va putea sa dea roade, sa fie implementat cu Traian Basescu intr-o functie publica. Pentru noi, pentru PSD e important sa punem in practica ce trecem in aceasta Agenda pana in 2019. Implementarea acestei agende nu se va putea face cu un Traian Basescu care va sabota, care va folosi toate armele impotriva interesului nostru national.
  • Locul PC-ului nu era langa PSD. Pentru ca este un partid cu o serie de proiecte si valori de centru dreapta, pentru ca personalitatile din acel partid, dl Voiculescu si alti oameni, nu au deloc profilul electoratului PSD, si pentru ca avem o istorie care ne-a apasat din 2004 incoace. Mie mi se pare ca are mult sens. PC-ul si ca persoane si ca mesaj politic are un mesaj de dreapta, si locul este alaturi de PNL. Eu cred ca vom face o platforma politica comuna pe un termen mediu si lung.
  • Am discutat doar un singur lucru cu care suntem toti de acord, ca aceasta alianta intre PSD si ACD va avea un candidat comun la prezidentiale, candidat comun la functia de prim-ministru, candidati comuni pentru presedinte de senat si camera deputatilor si un guvern comun. Eu personal, Victor Ponta, consider ca la 41 de ani, 42, pot sa mai invat foarte mult in zona executiva.
  • In acest moment ne aflam intr-un conflict de neinteles intre noi ca tara si Rusia, de exemplu, cu care UE are o relatie speciala, numai noi ne trezim sa fim mereu in...Cand vorbim deja de primele trei tari ale UE...
  • Daca ne uitam in Wikileaks constatam si alte lucruri despre Romania si presedintele Traian Basescu. Am vazut acolo ca e foarte iubit de diversi licurici. E foarte rau sa nu ai relatii normale si la fel de bune nu doar cu Statele Unite, si cred ca-i un lucru foarte bun, nu doar cu UE ci si cu ceea ce inseamna noile puteri economice si politice ale lumii: China, Rusia, Brazilia, India. Dintr-un motiv foarte simplu: nu suntem in pozitia in care sa inchidem noi usa in nas acestor tari care sunt atat de primite. Uitati-va in Grecia, da, o tara cu o criza economica la fel de puternica ca si Romania, sau Spania. Acolo, sprijinul Chinei a fost foarte bine primit. Asta nu e joc la sapte capete, asta dovedeste inteligenta politica care, din pacate, domnului Basescu i-a lipsit, in plan extern, in toti acesti sase ani.


  • De la FMI n-ar trebui sa mai luam imprumuturi, am putea lua de exemplu de la China si Rusia. Pietele internationale nu inseamna numai China si Rusia. Sper ca dvs ati iesit din chestia asta cu banii care sa te controleze economic. Nu cred ca va controla China economic Spania sau Grecia, ca-s tari ale UE. Asta-i o gandire a razboiului rece, iesiti din ea. Eu vorbesc de faptul ca FMI, pentru niste bani destul de putini, totusi, Grecia a primit 100, si in acelasi timp masurile pe care FMI la impune la nivelul politicilor economice ale anilor '90, o politica monetarista care a dus la catastrofa Argentinei, sunt mai costisitoare. In acelasi timp, ne fac pe noi ca tara sa dormim linistiti ca ne da FMI transe in loc sa fim competitivi si sa fim prezenti pe pietele internationale.
  • Cele mai performante economii, care nu si-au micsorat in nici un fel rata de crestere, sunt cele patru de care vorbim. Nu intamplator BRIC (Brazilia, India, Rusia, China) este obiectul de preocupare al economistilor americani si europeni.
  • In acest moment, modul de a face business in Romania este la fel de controlat politic si dependent politic de crima organizata si de coruptie ca si in cartea Anei Politkovskaia, iar ceea ce spun eu este spus de ministri german si francez. Eu am vorbit sa avem o relatie normala cu aceste economii in dezvoltare, si daca Europa si America gandesc asa, nu stiu daca noi suntem mai destepti si ne permitem sa dam peste nas economiilor puternice din lume. In rest, iertati-ma, care-i diferenta intre coruptia si crima organizata patronata de Traian Basescu si cea despre care vorbea jurnalista asasinata la Moscova. Nu-i nici o diferenta de fapt. Poate ca-i mai violenta in Rusia, atat. Dar, in rest, la noi controlul politic asupra tot ce inseamna ban public, iertati-ma, doamna Udrea e mult mai eleganta, nu impusca oamenii, dar foloseste banii la fel, doamna Anastase fura voturi la fel ca in Belarus.
  • Dl Guest a avut o atitudine incorecta fata de Romania. Numai domnul Guest a spus ca in Romania coruptia e sistemica. Din interese politice care nu aveau legatura cu interesele Romaniei. Nu sunt anti la nimic. Sunt numai pro. Sunt pro pentru deschiderea Romaniei.


Citeste mai multe despre   






















5580 vizualizari

  • +70 (74 voturi)    
    FMI n-are armata (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:42)

    Alui [anonim]

    cu care sa te invadeze daca nu-ti platesti datoriile.
    Mai bine Romania s-ar apuca de treaba si sa scoata trantorii de pe statele de plata ale statului, decat sa ia imprumuturi peste imprumuturi.
    • +53 (59 voturi)    
      Completare (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:58)

      trtt [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Si inca o chestie la FMI contribuim si noi cu bani ca si tara menbra, dece sa nu profitam de aceast atu? este ceva similar cu banii Europeni cu diferenta ca la FMI platesti si o dabanda mica...Rusia sau China nu percep dobanda? dl Pontanac?......sau mai bine ne vindem lor cum vreti voi ? si sa le dam motiv sa face ce vor ei dupa aceea cu Romania nu?....Oare ne credeti chiar atat de idioti dl Pontanac?
      • +60 (66 voturi)    
        las ca pe rusi i-am imprumutat noi... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:21)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui trtt

        cu un tezaur si nici in vecii vecilor neam de pontac nu o sa-l vada....Geoana poate il mai vede cand merge in vizita in Moscova ....
    • +40 (40 voturi)    
      avem nevoie de FMI, sa ne guverneze (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:14)

      georgeT [anonim] i-a raspuns lui Alui

      daca suntem nepotinciosi sa ne guvernam, FMI are aceasta putere.
      FNI vrea mbanii inapoi si pt asta ne arata cum sa procedam sa nu mai cheltuim daca nu ne permitem acea cheltuiala.
      Si asa parlamentul si guvernul sunt nevoiti sa accepte conditiile FMI...
      FMI nu place acelora care dispuneau de banii publici dupa cum ii durea burta ..
      Acum trebuie sa raportexze la FMI pt multe cheltuieli, inclusiv cele paguboase interesului public..
    • +53 (61 voturi)    
      Maimutica vrea banii Comunistilor... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:21)

      Dan Mihai [anonim] i-a raspuns lui Alui

      Poanta asta e buna, sa luam bani de la China si Rusia.

      Iarasi ii crede, maimutzica Ponta, prosti si labili psihic pe romani. Normal ca PSD-ului si Aliantei, struto-camila, condusa de Felix Motanul ii convine mai degraba sa i-a banii de la Rusi si Chinezi decat de la FMI. MOTIVUL???!!! Va dau si motivul.

      1. FMI iti da bani daca poti sa tii in frau costurile cu bugetarii, sa impui reforme structurale pe termen mediu si lung. Delegatiile FMI vine si te verifica daca te tii de treaba. Imprumuturile luate de la FMI, chiar daca ceva mai scumpe, iti ofera credibilitate ca si tara. Investitorii straini au incredere ca FMI verifica la sange reformele micro si macro economice.

      2. China si Rusia iti da banii si asteapta in schimb urmatoarele:
      a) Dobanda aferenta
      b) Principalul(suma imprumutata) la scadenta
      c) Influenta in afacerile cu statul
      d) Influenta in deciziile politice
      e) Control media...etc.
      3. Lui POanta si Felix urmat de Patrocle Antonescu le -ar convenii sa se poata imprumuta de la cei care nu ii verifica ce fac cu banii. Ei vor sa castige alegerile ca sa nu piarda trenul imprumuturilor de tara. Toate tarile se imprumuta cu bani, hai sa ne imprumutam si noi de la China Comunista si Rusia lui Putin ca nu ne verifica nimeni ce facem cu banii.

      Se vede de la o posta ce fel de speta de om este Ponta si Felix...urmat de Patrocle Antonescu.
      • +34 (42 voturi)    
        bine gandit ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:23)

        kappy [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

        daca macar jumatate dintre romani ar gandi ca tine am scapa de ciuma comunista de dupa ''90 care ne-a tinut in mocirla pana de curand.
      • +40 (42 voturi)    
        Asta e o greseala ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:25)

        cmike [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

        "Imprumuturile luate de la FMI, chiar daca ceva mai scumpe",Dimpotriva, sunt cele mai ieftine imprumuturi(de aici si conditii de acordare) Daca nu vrem conditionalitati putem imprumuta de la China Rusia India sau de oriunde(credite de nevoi personale nenominalizate) cu dobanzi infinit mai mari pana intr-o buna zi cand nimeni nu o ca ne mai dea nici un ban pentru ca tara fiind deja vanduta nu mai avem cu ce garanta. In rest comentariul tau e ok.
        • 0 (0 voturi)    
          Subscriu (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 16:00)

          diaspora [utilizator] i-a raspuns lui cmike

          Absolut de acord!
        • 0 (0 voturi)    
          Cica Grecia s-a imprumutat mai ieftin (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 17:44)

          gigel [anonim] i-a raspuns lui cmike

          Uite sursa:
          http://www.cotidianul.ro/134538-Grecia-s-a-imprumutat-din-piete-mai-ieftin-decat-la-Comisia-Europeana-si-FMI
      • -15 (15 voturi)    
        jumate adevarat (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:27)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

        - rusii si chinezii fac afaceri ca orice afacerist. iti dau bani doar daca au si ei de castigat
        - legat de FMI nu ai dreptate!!! toate tarile care s-au bazat pe fmi sunt in aceiasi situatie sau intr-o situatie mai proasta decat inainte de a lua bani. inclusiv tari care au beneficiat de "ajutorul" fmi acum 30 de ani.
        - nu-ti da nimeni nimic pe gratis. prin imprumuturi nu vei deveni niciodata bogat decat daca stii sa faci bani cu banii luati. vei plati rate si dobanzi 20-30 de ani; si chiar daca pe moment (1-2ani) o duci mai bine, pe termen lung esti sclav.
        - nici china, nici coreea, nici japonia nici macar rusia nu s-au dezvoltat cu bani de la fmi.
        • +3 (3 voturi)    
          China si Japonia (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:54)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Sunt imperii, au peste 2000 de ani de cultura si n-avem de ce ne compara cu ele. Despre Coreea, sa-ti mai zic ceva?

          Cand o sa munceasca romanii precum coreenii, chinezii sau japonezii, mai stam de vorba.


          Pana atunci: las-o balta!
      • -1 (1 vot)    
        domnului dan Mihai (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 11:30)

        aurelian [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

        Cu banii de la FMI ştiţi ce s-a făcut? Cine-i controlează pe controlori? În principiu nu faptul că ne împrumutăm contează, ci modul cum folosim aceşti bani pentru dezvoltare. Cu stimă, A.M.
    • +17 (21 voturi)    
      si as putea continua... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:04)

      yoyo [anonim] i-a raspuns lui Alui

      "Cele mai performante economii, care nu si-au micsorat in nici un fel rata de crestere, sunt cele patru de care vorbim. Nu intamplator BRIC (Brazilia, India, Rusia, China) este obiectul de preocupare al economistilor americani si europeni"

      nenea ponta .... Rusia a avut scadere economica, pentru anul 2009, autoritățile prevăd o scădere a PIB de 8,7%, dar ce mai conteaza pentru tine oricum populismul este cel mai bun prieten la tine.

      iar cu schimbarea din psd ... ca a venit sange nou si tanar iar m-am convins .... te duceai repede la Nastase si Hrebenciuc sa te consulti .... parca mai stiu pe cineva care tot asa se consulta .... unu care sare mai tot timpul.
    • +1 (1 vot)    
      ponta (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 13:34)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Alui

      are mentalitate senila, dupa cum spunea plesu. E total ilogic in asa zisele argumente anti FMI si pro China. In fapt, demagogia asta ascunde un calcul simplu: sa dea pomeni electorale din buget fara sa stea FMI ochii pe ei! Interesul electoral bate ca de obicei intersul general..buna si china (chiar daca asta ar insemna sa controleze Romania in locul FMI) atat timp cat sunt ei la guvernare!
  • +18 (28 voturi)    
    parca era interviu online? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:49)

    fatmanx [utilizator]

    Nu trebuia sa fie interviu online? Chiar ma miram, ce curaj pe michimaus asta domne cum se baga el in gura lupului... Da acuma vad ca ma miram degeaba, isi apara bine blana musiu poanta
  • +36 (42 voturi)    
    guzganul asta are tupeu sa vorbeasca ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:50)

    dorel [anonim]

    sa nu luam de la FMI care ne impune niste conditii de bun-simt pt modernizarea tarii si renuntarea la aparatul INEFICIENT bugetar

    sa luam de la mama rusia si alti parteneri strategici din KR !

    Ponta .... nu suport comunistii ! asa ca iti dai seama ce ganduri am despre tine !
  • +36 (42 voturi)    
    pui de comunist (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:52)

    claudiopolis [anonim]

    aschia nu sare departe de trunchiul comunist a lui ilici. de aceea detesta imperialistii de la FMI si priveste cu admiratie spre moscova si beijing
  • +39 (45 voturi)    
    va rog frumos... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:56)

    dili [anonim]

    sa il iertati pe tovarasul ponta, el a facut capitalism la comunisti si nu prea intelege cum stau toate chestiile astea. si oricum, nu prea stie ce vorbeste, asa in general..
  • +23 (29 voturi)    
    Fracturisme (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:57)

    Iosif Vissarionovici Ghevarov III [anonim]

    Spui de Politkovskaya, de crima organizata violenta din Rusia, insa e ok imprumutul de la moscoviti :D
    Guest nici nu mai e in corpul diplomatic, si-a dat demisia, deci e un bun cal de bataie. Nici Funderburk nu a fost ok, pe onoarea mea de pionier
    Intre Bric si US e oarece diferenta, cred ca stadiul cu licuricii trebuie depasit, fie si pentru ca socialistii zic ca Obama e de stanga.
    China are surplus de rigips, numai apartamentele neocupate din Pekinezia depaseste acusi milionul asa ca dau si ei cu sonda prin Irlanda, Spania, Grecia. Mai bine le-ar da bani la chinezi, ca altfel nu ar avea orase intregi neocupate.
  • +25 (31 voturi)    
    Nici nu va mai ascundeti (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:58)

    Doc [anonim]

    bolsevicilor!
    Nici macar nu mai mimati...
    • +17 (19 voturi)    
      Sunt ingrozit (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:47)

      alegator [anonim] i-a raspuns lui Doc

      cand ma gandesc la urmatoarele alegeri! Daca vine alianta GRIVCO la putere, suntem pierduti! Popor trezeste-te, nu fi prost!
      • 0 (0 voturi)    
        Same here (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 16:09)

        diaspora [utilizator] i-a raspuns lui alegator

        Nici nu vreau sa ma gandesc.. deshi am plecat din tara, mi se rupe sufletul.. Dar problema e ca prostimea e multa.. shi infometata..

        Daca acum suntem pe primul loc in Europa la emigrare, probabil ca daca vor castiga astia alegerile, kiar nu vor mai ramane decat postacii shi hardcorishtii in amarata asta de tzara..

        Doamne fereste!
  • +38 (42 voturi)    
    Hahahaha!!! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:58)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Partida ruseasca in actiune. Ti-ai gresit adrisantul tovarase Ponta! Romanii nu vor sa auda de Rusia si nici de China. In general. Din motive pe care mata e posibil sa le pricepi dar se vede ca nu te intereseaza. Si Voiculescu punea aceeasi placa cu China... Oare de ce v-ati despartit tovarase Ponta daca ganditi identic? Tovarasu Ponta "nu crede" ca daca ne vom indatora Chinei si Rusiei nu vom fi controlati economic de aceste tari... Ma bufneste rasul cand aud un asemenea "argument". Zau mai Pontolache? Si vrei sa te credem pe cuvant? FMI, vorba cuiva de mai sus, n-are armata Pontolache!!!! Iar dobanda pe care o platim e cea mai mica de pe piata interbancara.

    P.S. Speri ca prin aceste declaratii sa castigi simpatia sponsorilor tai de la est? Inca ceva... Rusia este intr-un mare rahat economic si financiar. China nu e nici ea prea departe dupa cresterile economice facute din pix... Esti un ignorant desavarsit tovarase Ponta.
    • -22 (24 voturi)    
      ma intreb (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:07)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      cine te plateste pe tine sa urli ce urli. nu ca urli prost. mi'ar place foarte mult o discutie fata in fata cu tine. asa in scris argumentele tale par propagandiste dar poate e si ceva gandit in spatele lor. scrii frumos dar nu sunt de acord cu tine.
      Idiotul de Iliescu prin 90 de frica sa nu fie facut comunist a distrus relatiile economice cu Rusia si China. Asta ne'a cam distrus economia.
      Daca luam bani din CHina e mai ieftin decat de la FMI ca doar CHinezii cumpara tot.. Ce e important un USA e chinez acum.
      La un moment dat chinezii vroiau sa ne faca autostrada ieftina in Romania doar ca sa puna piciorul pe piata europeana. O sa ia altcineva ocazia si chiar daca noi ne'am dat cu Europa tot o sa intre ei pe piata.
      Chinezii controleaza piata de electronice. Tocmai au interzis exporturile de minerale necesare pentru piese elctronice.
      Cat despre sponsorii cuiva.. asta e gargara.Povesti de speriat copii. Si tu stii asta.
      Ce nu imi place e folosirea poreclelor. Hai sa vorbim normal. De ce trebuie injurat totul?
      Stii.. un lucru am auzit intelept din gura lui Boc. Ne injuram cam mult tara. Chiar daca doar pe cealalta jumatate. Stirile noastre de pe toate televiziunile sunt negative. Ori intr'o parte ori in alta. Ar trebui sa fim inteligenti si sa facem ceva sa nu mai fim cum suntem. Iluzia de popor ales trebuie sa dispara. Prin munca se cladeste nu prin propaganda si injuraturi.
      Can Ponta era UTCist Boc era sefuil utecistilor asa ca...
      Vreau sa scapam odata de toti comunistii care ne conduc. Sa vina oameni care au avut de'a face doar cu haosul de dupa 90 sa realizeze ca nu mai e voie sa se intample asa ceva.
      • +15 (19 voturi)    
        Eronat tovarășe! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:50)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Iliescu a întărit relațiili cu Rusia (pe atunci URSS) punînd România într-o postură jenantă în comunitatea internațională. El a fost primul, și singurul, semnatar al tratatului cu URSS chiar înainte de desființarea acestuia ca stat. Mi-ai plăcut cum l-ai reabilitat din pix. Puțin mai apoi a cedat strategic avuția națională către partida Rusă. Asta explică înapoierea noastră ca țară, de ce face Geoană vizite la Moscova iar Ponta vede raiul economic la răsărit. Au rămas cu gîtul sucit de-atîta uitătură peste gard.

        Bine, ar mai fi o explicație, dar nu bag mîna-n foc: le-a intrat soarele-n ochi!
      • +2 (2 voturi)    
        pentru cosminrs (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 11:06)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Recunosc , ca nu am stiut despre Boc ca a fost seful UTC-istilor.Te rog sa-mi dai amanunte veridice.
  • +30 (36 voturi)    
    Victoras iti cam dai cu stangu-n dreptu... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:02)

    dadan [utilizator]

    ....ca de obicei...
    In betia de cuvinte lui Ponta ii scapa cateva lucruri logice esentiale - nu da doi bani pe constitutie vorbind despre suspendarea presedintelui ca si de un "must do"in programul maretei aliante sfidind constitutia si votantii tarii - nu poti suspenda presedintele doar asa ca ai constituit tu alta majoritate sau frustrarile din opozitie sunt prea mari ca sa mai astepte un alt ciclu electoral....El pe de alta parte ii reproseaza lui Basescu ca nu interpreteaza constitutia cum o interpreteaza cei de pe banca de rezerve....Victoras daca ai fi prin absurd presedinte te asigur ca la fel ai interpreta constitutia ca si Basescu doar ca in politica mai trebe sa te obisnuiesti sa fii si la celalat capat al ciolanului acolo unde nu e nimic de ros .....
    In tara de bine de rau nu se moare de foame si incep sa apara si sperante de mai bine, disperati cei din opozitie strang randurile si vor sa forteze ceva schimbari pe usa din dos pana "nu se desteapta romanul"dar e cam pre tarziu ...toate tampenile ce le face de mana cu Crin si Felix lucreaza in folosul lui Basescu.
    Sa traiti bine in opozitie papagalilor....
  • +22 (30 voturi)    
    Nu se dezminte (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:03)

    zugu [anonim]

    Ce creste la curtea Bunicutei bolsevice simpatii rosii are.
  • +26 (32 voturi)    
    Nici in cele mai negre visuri (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:05)

    dorin [anonim]

    Doamne fereste sa vad vreodata Romania luand bani de la Rusia. Cum am pierdut Basarabia asa vom pierde usor usor si alte teritorii romanesti.
    Cu astfel de declaratii iresponsabile cred ca ti-ai pus mult lume in cap. Vorba aia: ,,Daca taceai, filosof ramaneai''.
    • +3 (3 voturi)    
      victoras pinochio (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:03)

      Bun [utilizator] i-a raspuns lui dorin

      aici te contrazic cu o mica nuanta; ar trebui sa inprumutam bani de la rusi cu precizarea ,ca acestia se restitue in schimbul TEZAURULUI.
  • +28 (34 voturi)    
    Cum indraznesti (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:07)

    Doc [anonim]

    sa vorbesti de Politkovskaia nenorocitule!?

    Ii faci apologia lui Putin, vrei sa ne vinzi oligarhiei ruse si apoi vorbesti de Politkovskaia !!!!!??Cum de te tine pamantul asta!!!?

    Cum indraznesti sa vorbesti de furtul voturilor cand TU, chiar TUUU, ai recunoscut ca "au furat mai mult ca noi", la ultimele alegeri?

    ///.
  • +26 (30 voturi)    
    ne-au asuprit destul rusii... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:10)

    egroeg [anonim]

    care ne-au scos datori si cand nu eram,dar sa ne mai imprumutam la ei... ar trebui sa le mai dam niste tezaure,ca cel care ni l-au luat deja s-o fi consumat ca si sutele de mii de vagoane cu produse romanesti drept datorie de razboi desi am facut marea greseala istorica sa ne alaturam lor in razboi.Ai uitat de sovrompetrol,sovromtractor etc,sau a fost,asa,o placere romaneasca,ca sa nu mai zic sutele de mii de romani,basarabeni in special,deportati prin lagarele siberiene... se vede treaba ca pentru voi a fost o nimica toata. Si mai vreti sa fiti agreati de romani.Pe voi chiar nu v-a invatat istoria ca de rusi este bine sa te feresti,ca unde pun ei piciorul totul se parjoleste?Dar voi numai de fatada "muriti pentru tara",de fapt va faceti doar calcule meschine sa ajungeti la putere.Nu conteaza cu ce pret.
    • +6 (8 voturi)    
      uraniu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:18)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

      Sau zecile de mii de vagoane cu minereu de uraniu pe care tovarasii sovietici l-au prajit intr-un singur mare joint
      http://en.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba

      Ce stiau ai nostri atunci de cat de folositor ar fi fost acum acel uraniu; l-au dat ca prada de razboi jegurilor de rusi...
  • +24 (28 voturi)    
    usor cu jalea de rusia! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:13)

    forianfionascu@gmail.com [anonim]

    D-l Ponta jeleste relatiile economice cu Rusia fiindca nu stie cum plataste factura la gaze! De fap a declarat recent ca nefiind portatorul de vorbe al sotiei, Dacian Sarbu, nu stie ca aceasta si-a facut, din banii de "cosnita' a doaua casa de 200 mp la Cornu, lagda maestrul Nastase cu ... case si ? oua!
  • +26 (30 voturi)    
    convinsa (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:19)

    mia [anonim]

    sunt din ce in ce mai convinsa caPSD il foloseste pe Ponta ,urmand ca la momentul oportun sa iasa cu alt
    candidat care pe linga prostia lui Ponta sa para genial!
    • +22 (28 voturi)    
      Ponta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:46)

      unu [anonim] i-a raspuns lui mia

      Prostanacul mergea pe ascuns la Moscova dar Ponta se pare ca e mai prost decat Geoana, in consecinta l-am putea numi: SuperProstanacul.
  • +22 (28 voturi)    
    banii dse la FMI (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:35)

    Pensionar [anonim]

    Acest individ ,cu mintea lui putina, crede ca
    banii pe care statele ii imprumuta pentru a-si
    acoperi lipsa de resurse proprii la bugetele
    nationale pot fi indreptati spre chermeze si
    consum.
  • +26 (30 voturi)    
    Doamne fereste (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:55)

    eugeniu [anonim]

    Sa nu ajunga persoana asta sa ne conduca tara ca ne-am ras!

    Auizi la el, China si Rusia sa ne dea noua imprumuturi. Iar conditiile lor vor fi mai usoare decat ale FMI.

    Ce s-a intamplat ultima oara cand Rusia ne-a dat ceva?
    • +13 (15 voturi)    
      rectificare (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:50)

      bgf [anonim] i-a raspuns lui eugeniu

      Rusia nu a dat ci a luat. :DDD
      • +2 (2 voturi)    
        Si rusia a dat ceva (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 12:20)

        Cata [anonim] i-a raspuns lui bgf

        Ba da a dat si rusia ceva, agenti KGB, comunism, pe stalinm si gloante in ceafa pentru cei ce nu iubeau comunismul
  • +22 (28 voturi)    
    Uite cine vrea sa ne aserveasca... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 19:58)

    Rescatorul [anonim]

    rusilor si chinezilor. Agentura KGB nu se lasa!
  • +26 (28 voturi)    
    Ponta greseste foarte mult (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:11)

    Marius [anonim]

    Mare greseala a facut Ponta ca a pus si Rusia langa China. Dovedeste lipsa de experienta politica sa spuna poporului roman ca ar trebui sa se imprumute de la Rusia. Chiar si printre votantii lui sunt sigur ca foarte multisunt speriati de o asemenea idee.

    Vorbeste de suspendarea presedintelui ca un proiect, un lucru obisnuit pe care il face opozitia in mod normal. Dumnealui, la fel ca si d-l Antonescu, nu vorbeste despre faptele prin care presedintele Basescu a incalcat Constitutia ci doar ca trebuie odata suspendat ca sa-si duca proiectul pana la capat. Din nou mare greseala politica.

    Mare greseala sa arunci acum PC-ul in dreapta politica. Adica tu PSD, cel mai mare partid de stanga ai stat alaturi de un partid de dreapa timp de 5 ani fara sa ai vreun proiect clar sau sa duci la indeplinire o idee anume? De ce ai mai stat atunci?

    Domnul Ponta, la fel ca oricare dintre politicienii romani nu intelege pietele financiare. Nimeni din Europa sau America n-o sa ne dea vreodata vreun ban daca n-avem acord cu FMI, pentru ca n-au incredere in noi. Daca vrem sa renuntam la FMI, trebuie sa inteleaga toata lumea ca va trebui sa ne imprumutam doar de la China sau Rusia. Grecia inca are acord cu FMI si inca implementeaza masuri dure. Nu mai induceti lumea in eroarecu niste lucruri atat de importante.
  • +20 (22 voturi)    
    o hahalera (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:38)

    matusa tamara [anonim]

    nici nu merita bagat in seama
  • +17 (21 voturi)    
    Fara substanta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:59)

    Adrian [anonim]

    Daca pacaliciul asta crede ca are succes doar cu vorbe aruncate aiurea se inseala. Aceeasi tactica a disimularii si a ocolirii raspunsului ca la profesorii sai mai mari ... intr-un cuvant: fara substanta.

    Nimic din ceea ce spune nu mare real ... recita dintr-o poezie ... 10 minute pierdute.

    E 0 barat.
  • +18 (20 voturi)    
    made in china (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:04)

    gabiscu [anonim]

    Victoras cand era mai mic avea ceas chinezesc si masina ruseasca. Acum de ce nu mai are asa ceva? I-auzi, China si Rusia...tocmai cand incepusem si eu sa ma uit chioras la Basescu.
  • +12 (16 voturi)    
    Ponta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:01)

    gabriel ogoranu [anonim]

    Agentul de influenta rus , Victor Ponta , incearca sa dea tara pe mana mafiei fsb-iste ruse , fara sa mai manifeste vreun scrupul . Sa compari Romania cu Dictatura mafiei ruse este inadmisibil . Neam de senila ruseasca , cum indraznesti sa vorbesti de martirul care a fost Anna Politkovskaia , executata tocmai de ala cu care ne indemni sa facem afaceri . Asa sa te ajute Dumnezeu pe cat de patriot esti .
  • +14 (18 voturi)    
    ...un tradator nenorocit... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:17)

    Andrei T [anonim]

    Cata arogannta si cata siguranta ca esti aparat arata acest nenorocit de homuncul. Nu se mai fereste sa fie avocatul Rusiei. Proiectul despre care vorbeste nu e decat inghesuirea Romaniei in cusca Moscovei. Pentru asta trebuie terminat in primul rand Basescu Si apoi partidul care-l sustine. Dar tara ce va zice? Sau ce se va intampla cu ea? Asta nu conteaza cat timp mama Rusia da comanda, ea trebuie executata. Un tradator nenorocit.
  • +12 (14 voturi)    
    Ponta... un maimutoi. Atat. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:49)

    Iuliana [anonim]

    Ponta... un maimutoi. Atat.
  • +14 (16 voturi)    
    ai rabdare, Ponto! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:51)

    NewLevel [anonim]

    Ponto, noi inca nu ne-am revenit complet dupa ultimul "imprumut" pe care ni l-au servit rusii acu' 60 de ani (tu esti dovada vie ca inca ne resimtim). Mai stai si tu vreo 150 de ani pina ne punem pe picioare ai abia apoi deschide gura despre rusi.
    Om fi noi o tara de pomanagii lenesi dar rusii ne plac cel mai putin dintre toate vietuitoarele.
  • +10 (12 voturi)    
    Toti pinguinii astia... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 0:41)

    Sarsaila [anonim]

    ... cred ca daca scapa ei tara de Basescu, poporul le va ierta orice (vor fura). He he he...

    Basescu a impus deja ideea ca statul nu mai are bani si ca ori punem mina la munca, ori se alege prafu... de-aia a scazut in sondaje asa de rau. Pe de alta parte, daca Ponta cistiga, poporul uita imediat ca ar trebui sa munceasca si isi cere partea. Atunci sa il vad pe pinguin de unde scoate el atitia bani incit sa inchida gura poporului... pentru ca replica "v-am scapat de Basescu!" nu va fi de ajuns. Solutia ramine totusi "la munca" si tare mi-e teama ca exact Ponta va fi nevoit sa o spuna pina la urma... Il vedeti in stare sau in... Thailanda?
    Si asta e valabil pentru toti pinguinii, nici unul nu are curajul lui Base...
  • +12 (14 voturi)    
    ponta&sirbu+kgb (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 2:53)

    eu, [anonim]

    Cateva dintre nume sonore romanesti ce erau spioni sovietici si se aflau, in ’89, in atentia lui Tecsa si Trosca:
    - Adrian Nastase, deputat PSD: fond informativ la nivelul UM 0625, UM 0195, UM 0544;
    - Teodor Melescanu, senator si prim-vicepresedinte al PNL: fond informativ la nivelul UM0544, UM 0195, UM 0625;
    - Mircea Cosea, deputat PNL: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0625, UM 0195;
    - Mircea Pascu, deputat PSD: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0195, UM 0110;
    - Radu Vasile, fost premier: fond informativ la nivelul UM 0610 si al Securitatii Municipiului Bucuresti;
    - Eugen Dijmarescu: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0195, UM 0625;
    - Alin Teodorescu, deputat PSD: fond informativ la nivelul Directiei a II-a, Securitatea Municipiului Bucuresti;
    - Viorel Hrebenciuc, deputat PSD: fond informativ la nivelul UM 0110, UM 0195;
    - Serban Mihailescu, senator PSD: fond informativ UM 0544
    - Ilie Sarbu, senator PSD: fond informativ la UM 0610;

    Deci ,Ilie Sarbu, senator PSD: fond informativ la UM 0610…….. omul rusilor….si socrul lui Victor Ponta……..
    • 0 (0 voturi)    
      Intrebare (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 21:38)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui eu,

      Ce cauta toti acesti insi in libertate?????

      Daca documentarea si informatiile sunt corecte de ce nu apar acestea in presa???? Cine ii protejeaza in continuare pe acesti tradatori?
  • +14 (16 voturi)    
    Si de ac. domnule Ponta (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 4:56)

    Ion Coman [anonim]

    Nu am sa votez cu PSD in veci.
  • +8 (10 voturi)    
    Ce imbecil (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 6:39)

    Georgio [anonim]

    Deci sa nu luam bani de la FMI la care contribuim si noi dar sa luam de la :
    1. Rusia -> stat mafiot. Garantiile lor vor fi influenta politica (in Ucraina, Putin numeste ministrii de ex.) si pretentii teritoriale (platou continental, Moldova).
    2. China -> camatarul Africii. Deja multe state africane se milogesc de EU sa ii scape de datoria chineza. Precum camatarii China a dat bani in toata africa, bani garantati cu resurse strategice (campuri petroliere, mine de cupru, aur, diamante) si acum au inceput sa le execute. Saracii africani acuma realizeaza ca strategia chinei a fost sa puna mana pe resursele strategice din Africa.

    Eu nu vreau ca pentru ambitiile politice a unor dezaxati sa ma trezesc cu Romania luata de sub picioarele mele de mafioti sau camatari.
  • +11 (13 voturi)    
    Nu stiu economie multa, (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 7:06)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dar niciodata nu o sa imi dau votul pentru un presedinte /conducere care sa Vorbeasca Macar de imprumuturi de la un un imperiu care ne-a luat o bucata de tara si de la o alta tara pentru care libera exprimare este relativa!
  • +10 (12 voturi)    
    Dumnezeule !!! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:20)

    daniello [anonim]

    Daca asta ajunge la putere ne intoarcem cu 50 de ani in urma. La colhozuri si sofhozuri, la tatucul ... Putin !!
  • +4 (8 voturi)    
    Sper (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:59)

    drak latinu [utilizator]

    Ca pensionarii si restul comunistilor sa crape inainte sa viteze cu poanta sau oricine din psd. Cum naiba au tupeu sa spuna cuvantul rusian in Romania ?!
  • +3 (5 voturi)    
    cascavalul din capcana (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:06)

    sergiu [anonim]

    Rusii au un proverb " Cascaval pe gratis este doar in bateala". Lui Ponta i-e pofta de "cascaval rusesc"
  • +4 (6 voturi)    
    @ micul Titulescu (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:35)

    gica contra [anonim]

    De ce sa imprumutam de la Rusia si China? Mai bine luam de la taticu' Nastase!
  • +6 (6 voturi)    
    Nici macar Voronin nu a (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:07)

    Bogdan [anonim]

    accesat imprumutul pus la dispozitie de rusi...pentru ca era inrobitor.Dar ce sa zica si Micul Titulescu, merge pe linia partidului ca doar la Moscova s-a calit fondatorul...
  • +6 (6 voturi)    
    Cred, ca acum s-a trezit (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:14)

    revelare [utilizator]

    foarte multa lume la realitate. La fel ca dupa vizita lui Geoana la Vantu...
    Probabil ca asta si astia ce propovaduiesc aceleasi lucruri ca Pontanacu', isi asteaptata comisioanele din astfel de tranzactii...
  • +5 (5 voturi)    
    Alo, domnu' Ponta (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:24)

    georgeb [utilizator]

    BRIC nu e inventia lui Gerhard Schroder. E termen introdus de Jim O'Neil.

    Asa cum a incercat sa spuna si Dan Tapalaga, modelul economic de succes al Rusiei, dar si al celorlalte tari din BRICS (inclusiv africa de sud mai nou) nu este unul bazat pe inovatii economice ci pe export de materie prima. Oare e de mirare acest lucru, avand in vedere ca TOATE tarile din BRIC sunt tari cu teritorii putin spus vaste, si multe dintre ele populatii pe masura?

    Ce e asa de admirabil la economia comunistoido-capitalista a chinei, a rusiei?
  • +5 (5 voturi)    
    Sa fim prudenti ! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:36)

    cetatean [anonim]

    Politica PSD este inca sub influenta tatucului Ion Iliescu ! Si Adrian Nastase are o mare influenta in tot ce spune si face Ponta .Sa nu-l consideram pe,Victor Ponta o capacitate in a gandi politica economica prezenta si viitoare din Romania .Cat il priveste pe Crin Antenescu ,el nu a fost capabil sa se pregateasca in timpul studiilor universitare pentru a promova examenele anuale, dar,sa mai inteleaga problemele complexe ale unei tari !
  • +4 (4 voturi)    
    Demagogul sef al opozitiei distructive (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:44)

    Catalin [anonim]

    Tovarase Ponta, care este "interesul vostru national" ?
    Sinteti niste hoti fara scrupule, dar cu o demagogie
    perfectionata pentru a prinde la o masa cat mai mare
    de oameni. Care sint votantii vostri? : pomanagiii,ciumetii,excrocii,bugetarii de lux,naivii.
    Depinde ce procent din acestia se vor prezenta la vot
    pentru a obtine voi ( in "interesul vostru national") 50%
    din voturi.
  • +3 (3 voturi)    
    sa aduca Felix din china (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:53)

    mav [anonim]

    sa aduca Felix-Voiculescu afaceri din china, fara sa fie controlati in niciun fel....sa continuam modul mafiot de a fura bani si face afaceri!
  • +5 (5 voturi)    
    Incredibil ... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:56)

    gsc [anonim]

    ... ce poate sa scoata pe gura acest imbecil.

    Daca nu ar fi EXTREM DE GRAV ce spune as spune ca e doar un superProstanac cum spunea cineva mai inainte....

    Din pacate am impresia ca realitatea depaseste orice scenariu scos de mintea oricaruia dintre noi.

    Daca corelam cu ce a declarat penalul alaltu' de la Antene, ca ar trebui luat nu-s ce bani de la chinezii realizam defapt grozavia pe care o pregatesc nenorocitii astia acestei tari.

    Asta e defapt tot programu' lor economic, sa vanda tot ce mai ramas pe aici nu la FMI ci de la rusi.

    Vae victis ...

    Cateodata stai si ma gandesc la ce mai e buna toata povestea asta cu democratia si libertatea de exprimare daca niste nenorociti ca astia isi permit sa se foloseasca si sa manipuleze in halul asta un popor chinuit pana in maduva oaselor ...

    Sincer as dori ca nenorcita asta de Procuratura sa se sesizeze din oficiu , iar astia de pe la SRI sa puna mana la treaba sa vada ce dracu e in spatele la toate bombele astea.

    Iar maestrul dezastrului, Boc, Base si cu toata liota lor de incapabili sa priceapa ca lucrurile astea sunt mai grave decat orice reducere tampita de salarii ...

    RUSINE.
  • +2 (2 voturi)    
    rosii (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 12:22)

    dan [anonim]

    astia "rosii" nu se schimba niciodata!!!relatiile bune cu china,rusia etc. sunt o suma de interese.depinde cat esti dispus sa te apleci....
  • +2 (2 voturi)    
    ascultand si citind ... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 12:25)

    alt adrian [anonim]

    declaratiile, din ultima perioada, precum si manifestarile " isterice " ale diverselor personaje, imi dau seama ca este necesar, poate pentru prima oara dupa '89, sa constientizam cat de importanta este singura arma de care dispunem noi, marea masa a " prostilor " ( cum ne considera ei ) : votul. Cu care sa facem astfel ca personaje precum ponta, antonescu, voiculescu, tudor vadim ( si lista ramane deschisa ) sa nu mai poata ajunge in pozitii care sa le permita sa-si asume dreptul de a vorbi in numele nostru. Poate ar fi foarte necesar ca institutia referendumului sa fie extinsa in mult mai multe situatii, astfel incat noi, cei de ii platim pe ei sa avem si dreptul de a-i judeca si a le judeca activitatea, periodic. Poate astfel ii vom impedica sa mai fie ridicoli zi de zi. Este simpla mea parere.
  • +2 (2 voturi)    
    Imprumut Russia/China (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 13:23)

    Claudia [anonim]

    Prin asta arata Ponta clar orientarea "comunista": nu va orientati fratilor spre West ci spre Est, ca de la Est vine tot ce e bun!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa vina altii sa curete mizeria din Romania (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 18:11)

    LU [anonim]

    Sa luam bani de la China si sa luam cate un chinez in casa, niste rusi ca le e frig... si le place sa se mute mai la vest, iar noi sa plecam in Australia daca ne primesc aia
  • 0 (0 voturi)    
    INTERESUL VOSTRU NATIONAL (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 19:26)

    Ion B [utilizator]

    Suna mai degraba ca un "Interes Generalizat de Coruptie la nivel National".

    "Implementarea acestei agende nu se va putea face cu un Traian Basescu care va sabota, care va folosi toate armele impotriva interesului nostru national."
  • 0 (0 voturi)    
    Eu cred... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 21:07)

    IDT [utilizator]

    ...ca e o idee din putul gandirii iliesciene! Voi ce ziceti? Micutule, cand o sa fii mare, o sa intelegi si tu!
  • 0 (0 voturi)    
    Mongoloidul arata orientarea PSD (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:46)

    Bogdan [anonim]

    Lumina (banii) vine de la Moscova.
    Demn urmas al agentului sovietic Ilici.
    Sa luam si ceva arme din Coreea N ca sa fim complet integrati in "clubul" select al ideologiilor comuniste criminale. Cat din populatia Chnei are foloase din faptul ca tara a devenit o putere economica (pe moment deoarece cu produse contrafacute pentru export si fara capacitate a pietei interne de a genera venituri economia chinei este structurata pe export intensiv si in momentul cand pietele nu vor mai absorbi produsele de proasta calitate pe care le produce se va intampla implozia cu consecinte de necalculat).


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă