Analiza HotNews.ro

VIDEO Sansele Aliantei PSD-PNL-PC. Ce-l asteapta pe Victor Ponta in 2011. Planurile lui Antonescu&Voiculescu

de Luminita Pirvu, Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 3 ianuarie 2011, 11:45 Actualitate | Politic


Crin Antonescu si Dan Voiculescu
Foto: AGERPRES
Coagularea Opozitiei PSD-PNL sub forma unei aliante poate deveni realitate in 2011 doar daca se fisureaza blocul partidelor aflate la Guvernare. Liderii PSD si PNL recunosc ca o alianta semnata la tribunal intre PSD, PNL si PC depinde de conjunctura politica din 2011 si de posibilitatea atragerii UDMR in Opozitie. PSD intra in 2011 cu probleme interne provocate de nemultumirea fata de prestatia lui Victor Ponta si de scandalul Mircea Geoana. De partea cealalta, PNL pregateste o alianta preelectorala cu partidul lui Dan Voiculescu.​
  • Sursele HotNews.ro sustin ca, la inceputul sesiunii parlamentare din februarie, se asteapta ca o parte din parlamentarii nemultumiti de Victor Ponta sa migreze catre Partidul Conservator. Partidul lui Dan Voiculescu intentioneaza sa se desprinda total de PSD si sa-si formeze grupuri parlamentare separate, cooptand parlamentarii social-democrati nemultumiti.
Social-democratii si liberalii nu detin o majoritate in Parlament. Daca nu reusesc sa atraga UDMR in tabara lor, planurile de inlaturare a Guvernului Boc si de suspendare a presedintelui Traian Basescu au putine sanse. Ca perspectiva pentru 2011 liderii PSD, PNL si PC vorbesc despre necesitatea unei noi majoritati parlamentare si formarea unei Opozitii puternice care sa debarce Guvernul Boc si pe Traian Basescu. Dupa Craciun, in cadrul unei emisiuni la Antena 3, presedintele PNL, Crin Antonescu le-a propus social-democratilor si reprezentantilor UDMR formarea unui aliante pentru cinci ani, cu un candidat comun la Presedintia Romaniei si un premier sustinut de toate cele trei formatiuni.
  • "Este nevoie foarte repede sa punem la o parte diferentele dintre noi, sa gasim ce ne uneste, facand sacrificii si unii si altii, sa constituim oficial o forta politica majora, cu obiectiv declarat: inlaturarea actualei puteri, presedinte, guvern si cu modificarea majoritatii parlamentare. Sugerez o alianta, o comasare si o unire sub formele cele mai eficiente intre aceste doua mari partide (PNL si PSD - n.red) (...) UDMR este o forta politica importanta care decide majoritatea si soarta Romaniei. Nimic nu exclude ipoteza unui prim-ministru sustinut de ambele si UDMR si cu un candidat unic la presedintie - daca avem alegeri la an in urma unei suspendari a lui Traian Basescu(...) Noua alianta ar urma sa dureze pana in 2016", a declarat Antonescu.




Propunerea liderului PNL nu are in prezent o baza solida. Liderul UDMR, Marko Bela, a anuntat in nenumarate randuri ca partidul sau ramane in continuare alaturi de PDL la Guvernare. Chiar daca Marko Bela a anuntat ca se va retrage din fruntea UDMR in februarie, s-a asigurat de continuitatea politicii sale prin sustinerea candidaturii lui Kelemen Hunor la functia de presedinte al UDMR. 

Reactia PSD la propunerea lui Antonescu a fost destul de rezervata, Adrian Nastase declarand ca "posibilitatea constituirii unei aliante intre PSD si PNL in 2011 depinde de nivelul de inteligenta pe care il vor dovedi si liberalii si social-democratii". 
  • '"Depinde de nivelul de inteligenta pe care il vom dovedi si unii si altii. Este foarte clar ca separat nu avem cum sa reusim si, atunci, putem sa facem scandal separat, dar, daca vrem sa producem efecte politice si pentru a crea un magnet care sa dea, sa creeze masa critica prin adaugarea unui numar mai mare de parlamentari, (...) este important pentru noi sa cream o masa critica", a declarat Nastase la Realitatea TV.
Si Ion Iliescu sustine ca este esentiala consolidarea aliantei politice a celor trei partide din opozitie, insa precizeaza ca din informatiile pe care le are UDMR "nu are de gand sa cupleze la o asemenea propunere".
  • "...nu e suficient sa doresti ceva, trebuie vazut si realist ce este fezabil. Primul lucru care ar trebui facut - trebuie asezata mai bine relatia aceasta de colaborare intre cele trei partide, care merg impreuna in opozitie si dupa aceea trebuie vazut ce este de facut pentru ca nu este suficient sa vrei, trebuie sa si poti. Si, prima chestiune este castigarea majoritatii in Parlament. E posibil acest lucru pana la alegerile din 2012 sau nu? Singura sansa ar fi fost, ceea ce sugera domnul Antonescu - ca UDMR dupa congresul lor sa se rupa din actuala coalitie guvernamentala. (...) Era o gandire a domnului Antonescu ca UDMR ar face o asemenea cotitura, ar lua o asemenea decizie politica, dar iata (...) am auzit ca au fost luari de pozitie din partea UDMR ca nici gand sa actioneze in acest fel', a declarat Iliescu citat de Agerpres.




Pe parcursul anului 2010 liderii PSD, PNL si PC nu au reusit sa coaguleze o Opozitie unita, fiind dezbinati de orgoliile si planurile proprii. Din 2010 planul Opozitiei a fost inlaturarea Guvernului Boc si crearea unei aliante PSD-PNL-PC semnata la tribunal, astfel incat sa forteze mana presedintelui Traian Basescu de a nominaliza un premier din randul acestora. La negocieri, PSD a revendicat functia de premier al Opozitiei, in timp ce liberalii au propus un viitor premier independent in persoana lui  Klaus Johanis. Proiectul Opozitiei unite nu s-a concretizat, cele doua partide ramanand doar la stadiul de colaborare la nivel parlamentar.

PSD a intrat in 2011 cu reale probleme interne legate de nemultumirile la adresa activitatii presedintelui PSD Victor Ponta si de scandalul generat de suspendarea lui Mircea Geoana. In interiorul PSD, mai multi parlamentari social-democrati contesta actiunile lui Victor Ponta si il acuza de proasta gestionare a relatiilor cu liberalii si de lipsa unei viziuni politice. Totodata, scandalul provocat de Mircea Geoana, care la inceputul lunii decembrie a agitat apele in partid, va avea repercusiuni pe viitor.

Potrivit surselor HotNews.ro, Victor Ponta dorea ca la inceputul sesiunii parlamentare din februarie 2011 sa-l inlocuiasca pe Geoana de la sefia Senatului cu socrul sau Ilie Sarbu. Amenintat cu pierdera functiei si pe fondul nemultumirilor la adresa lui Ponta, Geoana ar fi incercat sa-si consolidezeze pozitia. Conform surselor HotNews.ro, fostul presedinte al PSD ar fi luat in calcul si posibilitatea plecarii din partid si inscrierea in PC impreuna cu o serie de senatori si deputati PSD.

Sursele HotNews.ro sustin ca, la inceputul sesiunii parlamentare din februarie, se asteapta ca o parte din parlamentarii nemultumiti de Victor Ponta sa migreze catre Partidul Conservator. Aceleasi surse sustin ca partidul lui Dan Voiculescu intentioneaza sa se desprinda de PSD si sa-si formeze grupuri parlamentare separate cooptand parlamentarii social-democrati nemultumiti. De partea cealalta, liberalii sunt in discutii avansate cu PC si intentioneaza sa faca o alianta cu acestia.
  • Crin Antonescu, 7 decembrie, Agerpres: "Nu exclud o alianta cu PC. Voiculescu nu e singurul personaj contestat din politica romaneasca, e infinit mai putin contestat decat Boc, Basescu sau doamna Udrea. Din punctul meu de vedere, cu domnul Voiculescu ca senator, pentru ca nu mai e presedinte de partid, desi e limpede ca are o influenta majora acolo, nu am avut pana in acest moment puncte de nedepasit. Nu e o ipoteza exclusa o alianta electorala cu PC, dar problema asta nu s-a pus".
  • Dan Voiculescu, 20 decembrie: "Este esential ca, pana la 31 ianuarie 2011, sa se realizeze o Alianta Social Liberala, inregistrata la tribunal. Ideal ar fi ca aceasta Alianta sa fie compusa din PSD, PNL si PC, insa, daca PSD nu se decide in acest sens, cred si in solutia PNL-PC".
In acest context PSD are de ales: fie accepta o alianta cu PNL si PC si renunta la pretentiile de a fi liderul Opozitiei, fie risca sa piarda din nou parlamentari. In cazul in care PSD rateaza colaborarea cu cele doua partide risca sa se scindeze, iar Victor Ponta sa piarda functia de presedinte al social-democratilor.

Presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase sustine ca o alianta intre partidele din opozitie inregistrata la tribunal reprezinta o chestiune de detaliu si precizeaza ca "unii vor sa joace la doua capete".
  • "Din pacate, singur, din punct de vedere ideologic, fiecare este cu proiectul lui, dar vom vedea(..) Pana la urma, putem sa mergem pe mai multe paliere - e vorba de intelegere parlamentara numai sau de o intelegere care sa vizeze alegerile locale, parlamentare, alegerile prezidentiale. In functie de nivelul la care vrem sa ajungem cu aceste intelegeri vom introduce acele elemente in acordul nostru. Sigur ca sunt unele probleme, unii din partidele noastre vor sa joace la doua capete, altii vor, poate se gandesc, ca ajung la 60% singuri", a declarat Nastase citat de Agerpres.
Dupa alegerile interne de la inceputul anului 2010, atat PSD cat si PNL s-au confrunat cu migrari masive, mai multi parlamentari trecand in barca Puterii. Pierzand majoritatea in Parlament relatia celor doua partide s-a deteriorat. Dupa inlaturarea lui Ludovic Orban din structura de conducere a PNL, Crin Antonescu a dus o politica de distantare fata de social-democrati, bazandu-se pe scorul bun obtinut in primul tur de scrutin la prezidentiale.

La sfarsitul lunii mai, senatorul PSD Miron Mitrea vorbea pe blogul sau de o "alianta PSD-PNL pentru salvarea Romaniei". Mitrea propunea celor doua partide o alianta politica inregistrata la tribunal, cu candidati comuni la alegerile locale din 2012 sau in eventualitatea unor alegeri anticipate.

Noul presedinte al PSD, Victor Ponta a reactiont dur, fapt care a deteriorat relatia cu liberalii: "Eu cred ca nu trebuie sa facem alianta decat cu noi. Si daca cineva vrea sa vina alaturi de noi, sa vina alaturi de noi, pe ideile noastre. Indiferent de pret, nu vom face alte aliante, nici nu ne vom ruga de altii sa ne ia la guvernare. Atat timp cat voi fi lider al PSD, ori avem un proiect si ajungem la guvernare cu acel proiect social-democrat, ori ramanem in opozitie", a declarat Ponta.
  • Crin Antonescu: "E o aspiratie legitima, si PNL vrea la guvernare in principiu singur, fara tot felul de succesori ai FSN, ca sunt ei PDL, PSD sau UNPR. (...) Din punctul meu de vedere, (PSD - n.r.) este la fel de iresponsabil ca si ceea ce face Guvernul, sa nu incercam sa dam o alternativa acum unei asemenea puteri precum cea care conduce Romania (...) Am cam terminat toata gama de eforturi pentru a gasi o astfel de majoritate (n.r. pentru guvernare). Cata vreme PSD doreste sa guverneze singur, ii urez mult succes".
La motiunea de cenzura din iunie, cele doua partide nu au reusit sa colaboreze pentru redactarea textului, fiecare dorind sa obtina in calitate de initiator castigul de imagine. La vremea respectiva vicepresedintele PNL Varujan Vosganian anunta ca, in situatia in care PSD depune singur motiunea de cenzura, vor redacta si liberalii, la randul lor, propriul text. In final, liberalii au inghitit hapul, au renuntat la o a doua motiune si au votat textul social-democratilor.

Esecul motiunii de cenzura i-a dezbinat si mai mult pe liderii opozitiei care, pe parcursul intregii veri s-au atacat prin intermediul declaratiilor publice. Ponta si Antonescu s-au intepat prin intermediul  declaratiilor de presa, iar show-ul mediatic a culminat cu "acuzatii de colaborare cu Traian Basescu". Liderul PSD, Victor Ponta, i-a acuzat pe liberali ca se pregatesc sa intre la guvernare in toamna alaturi de PDL, iar Crin Antonescu sugera ca Ponta face un joc cu Basescu in ce priveste o eventuala suspendare.

Pentru a detensiona relatia dintre cei doi lideri ai Opozitiei, pe 9 august liderul PC, Dan Voiculescu ii convoaca pe cei doi lideri in cabinetul sau de la Senat si le propune consolidarea opozitiei, debarcarea Guvernului Boc si suspendarea lui Traian Basescu. Voiculescu reuseste sa-i tempereze pe cei doi lideri si obtine din partea acestora promisiunea depunerii unei noi motiuni de cenzura. La 1 septembrie, cele trei partide cad de acord asupra constituirii unui Guvern de criza.
  • "S-a acceptat ideea ca e nevoie sa construim o alternativa de guvernare, de majoritate, ceea ce inseamna sa convenim asupra unui guvern care, in cazul caderii Guvernului Boc, sa fie impus de o majoritate parlamentara - un guvern de criza, cu un mandat precis", declara Crin Antonescu la acea data.
Din nou orgoliile celor doi lideri sunt mai puternice. PSD doreste sa ofere premierul viitorului Guvern, insa PNL nu accepta si merge pe varianta unui independent. PSD si PNL merg din nou pe drumuri separate iar la doua saptamani de la decizia comuna de a alcatui un Guvern de Criza, Antonescu anunta lista guvernului din umbra alcatuita de PNL. Antonescu se nominalizase singur premierul Executivului care era format din 11 membri, dintre care doar patru independenti.

De partea cealalta, Ponta nu a stat degeaba si a anuntat in cadrul Consiliului National al PSD cu surle si trambite oferta PSD de guvernare si programul electoral.

In octombrie, social-democratii si liberalii reiau negocierile pentru guvernul alternativ. Antonescu face presiuni asupra PSD declarand ca PNL il sustine pe  Klaus Johannis pentru functia de premier al Guvernului Opozitiei. La randul lor, social-demcoratii declarau presei, pe surse, ca doresc portofoliile de la Interne si Finante. Negocierile se sisteaza odata cu esecul celei de-a doua motiuni de cenzura. Din nou, Antonescu si Ponta se acuza reciproc de proasta gestionare a situatiei. 

Dupa un sir de pozitii incoerente pe tema depunerii celei de-a doua motiuni de cenzura, Victor Ponta si Crin Antonescu continua sa isi dispute public functia de lider al Opozitiei. Presedintele PSD ii acuza pe liberali de fraternizare cu dusmanul de moarte - PDL, in timp ce liderul liberalilor il catalogheaza pe Victor Ponta drept "imatur politic". Pana la sfarsitul anului au loc o serie de intalniri intre PSD si PNL, insa fara nici un rezultat. PSD propune liberalilor semnarea unei Aliante la tribunal insa discutia se finalizeaza cu reprosuri si de o parte si de cealalta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11998 vizualizari

  • +7 (31 voturi)    
    hahaha (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:05)

    comentator [anonim]

    nici n-a inceput anul si ati inceput cu fitilele...
    • +50 (60 voturi)    
      nici o sansa (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:42)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui comentator

      comunistii rusofoni pnl+psd nu au nici o sansa sa-si alianta nici sa cistige viitoarele alegeri

      poate la puscarie sa stea in aceiasi celula
      • +49 (59 voturi)    
        crinule-crinutule (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:52)

        dude [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Zice Crin: „daca avem alegeri la anu in urma unei suspendari a lui Traian Basescu”
        Pai de ce sa-l suspenzi mai cr.inule? ca vrei tu? Sau nastase? Sau miky spaga, sau geoana, sau ponta, sau felix, sau mitrea, sau ghise, sau fenechiu, sau catalin voicu, sau mai stiu eu ce reformisti inraiti ai justitiei?
        A fost ales, apoi reconfirmat de 70% din romani. De ce sa-l suspendati voi, cei 322? De ani de zile v-ati coalizat intro frana, intro piatara de moara si v-ati agatat sa trageti in jos orice actiune pozitiva, orice ambitie de a reforma ceva in tara asta, orice lucru ce ar fi putut ajuta Romania cat de putin.
        De ce sa-l suspendati voi? De ani de zile nu intretineti decat degringolada, astfel ca am avut crestere economica originala pe vremea pnl-psd. Ne-am trezit in 2008 ca de fapt suntem saraci lipiti si ca am trait ani de zile consumand pe datorie.
        De ce sa-l suspendati? Guvernul asta, asa taras-grapis a asigurat macar o stabilitate a Euro pe timp de criza economica mondiala, cu visteria golita de voi, cu piedici puse de pnl-psd-pc in fiecare zi, cu o presa ostila (trusturile voiculescu, patriciu, vantu), cu un csm vai de noi, cu judecatori de la iccj corupti.
        De crezi tu ca romanii cred vreo iota din palavrageala pe care o desiri tu sau ponta pe televizoare, ca rad la glumitele si ciupiturile voastre, inserate in fiecare propozitie sau fraza? Wakeup my friend! Esti depasit de evenimente si nu cred ca ai inteligenta si puterea sa revii in realitate.
        • -35 (45 voturi)    
          vai capu tau (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:43)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui dude

          In primul rand l-au reconfirmat 70% din cei prezenti la vot. Si cum prostime e multa in tara asta ... iar tu te numeri printre ei ... e de inteles. Traian Basescu este a doua pata neagra a Romaniei dupa Ceausescu. Ne-a facut de ras in afara, ne-a marit datoria externa, a furat tot bugetul Romaniei si a introdus si marit nenumarate taxe si impozite pe spatele prostiei romanesti. Ia sa mai bage acum o suspendare sa vedem cine-l mai confirma. Sictir !
          • +17 (21 voturi)    
            Pentru acelasi motiv (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:03)

            danbaloiu [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            pentru care Moromete a taiat salcîmul(vezi ca stie Nila de ce...)
            • -3 (5 voturi)    
              observatie (Marţi, 4 ianuarie 2011, 11:56)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui danbaloiu

              observ cam multa agitatie portocalie pe subiectul asta.
              ce e baieti, va e teama ca n-o sa mai castige basescu alegerile? ca altfel nu vad niciun motiv de agitatie.
              mai observ ca toata lumea impartiala are ce are cu crin si cu ponta. fara a putea numi pe cineva bun din opozitie. chiar asa sa fie? toti aia buni sa fie la putere si opozitia sa aibe numai scursuri?
              • +2 (4 voturi)    
                palavragiii (Marţi, 4 ianuarie 2011, 12:31)

                mos Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui adrian

                Ce fel de alegeri sa mai castige Basescu? Comentezi si dumneata ca sa nu taci din gura!. Basescu este deja la al doilea mandat si nu mai poate candida. Asa ca "ciocul mic" in legatura cu puterea si opozitia. Mai documenteaza-te si ai sa vezi dce sunt luati in colimator mai mullt cei din opozitie si mai putin cei de la putere. Cel putin acestia din urma au facut ceva.
                • -3 (5 voturi)    
                  se baga si nea ion ca si el e om (Marţi, 4 ianuarie 2011, 13:10)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui mos Ion Roata

                  tu chiar ai crezut ca eu nu stiu ca asta e la al doilea mandat? cand ma spus basescu m-a referit la basescu aia mica, la partidul basescu etc. am numit basescu tot ce e portocaliu in ansamblu. desi poate ar trebui sa numesc basescu si tot ce e maroniu.
                  dar ai dreptate - mai bine fac ciocul mic ca acum voi sunteti la putere, nu?
                  nu m-a deranjat ca sunt certati astia de la opozitie. ma deranjeaza ca unii nu vad pe nimeni altcineva capabil sa-l inlocuiasca pe amrele carmaci. si tu credeai ca am zis din greseala ca nu va castiga alegerile basescu. pai ma refeream la marioneta pe care o va pune si pe care o vor vota bizonii
          • +29 (35 voturi)    
            Sa-i multumesti lui Dumnezeu... (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:03)

            Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui gogu

            Sa-i multumesti lui Dumnezeu in fiecare dimineata cand te trezesti ca a existat 'prostimea' asta de care vorbesti,ca altfel nu stiu cum era acum cu 'Joana' pe post de marioneta prezidentiala,cu Voicu ministru de interne,etc.
            Ps:mai scoate capul din 'antenute' si 'irealitati' si revino cu picioarele pe pamant.Nu tot ce zboar se mananca.
            • -3 (3 voturi)    
              cui sa multumesc (Marţi, 4 ianuarie 2011, 14:34)

              nae_craiova [anonim] i-a raspuns lui Danny_craiova

              lamureste-ma bade si pe mine, cui sa multumesc pentru domnul general cu multe stele ca de hotel oprea si pentru domnul miky spaga? vad ca voi astia speriati de opozitie il socotiti (vezi mai sus)cu tot cu rele la opozitie si nu mai inteleg nimic. sau voi nu mai intelegeti ....?
              • +1 (1 vot)    
                Gandeste inainte de a vorbi! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 17:13)

                Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui nae_craiova

                Sa o luam cu inceputul...In primul rand ,cand vorbesti cu o persoana necunoscuta,consider ca ar trebui sa ai o minima decenta(cel putin eu asa am invatat in primii 7 ani de viata si mai apoi la scoala).
                Pentru Oprea poti multumi oricand lui Crin...banuiesc ca stii la ce ma refer.Daca nu stii,sau te faci ca nu stii,iti spun eu:cum crede domnia dumneavoastra ca era posibila o guvernare cu UNPR si UDMR,fara sa le dea si lor ministere?Normal PNL a sarit in barca PSD-ista.
                Pentru mister Miky ii poti multumi tovarasului Nastase(prietenii stiu de ce).Mai departe te rog sa imi traduci daca vrei sa iti raspund...
          • +20 (26 voturi)    
            Isus vine ! opozitie, fa-te ca lucrezi ! (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:17)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui gogu

            daca cu Trotineta -PSD si Tricicleta -PNL insotiti pe tot parcursul de tata mare Voiculescu ,opozitia crede ca vor face ceva ,nu imi ramane decat sa ii transmit mesajul = Jesus is coming! Make sure you work !
            • +18 (20 voturi)    
              la ce sa lucreze? (Luni, 3 ianuarie 2011, 19:41)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

              articolul vorbeste despre partide care vor sa guverneze, dar nu au nici cea mai vaga idee cum sa guverneze. toate declaratiile lor politice sunt in cel mai fericit caz vagi, desi voiculescu si patriciu si-au expus clar viziunea: tot ce a mai ramas din romania va fi vandut bucatica cu bucatica acestor miliardari de carton.
              pana si autorii au cazut in capcana 'luptei' politice.. scriu un intreg articol fara sa realizeze cat de lipsit de substanta este. in orice tara aflata un pic mai la vest, acest articol n-ar fi trecut de cenzura propriei redactii.
          • +17 (19 voturi)    
            alianta frinarilor (Luni, 3 ianuarie 2011, 22:42)

            danarad [anonim] i-a raspuns lui gogu

            te uiti prea mult la antene si realitatea, e foarte greu sa repari ce adistrus psd-pnl in 20 de ani, cred ca esti dintre bugetari ,prea esti impotriva celor care intradevar vor reformarea statului, cum unii dintre parlamentari sint rupti de realitatile din romania, asa si bugetarii habar nu au de realitatile din mediul privat, adica...prostimea de pe spatele carora bugetarii isi iau banii..
        • -14 (26 voturi)    
          de ce sa-l suspenzi ? (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:06)

          ion [anonim] i-a raspuns lui dude

          Daca habar n-ai de ce obligatii are si cum si le face macar nu te mai indoi punand intrebari. Citeste mai mult, asculta, gandeste foarte mult (analizeaza) si abia cand nu intelegi intreaba; da' ai grija cum pui intrebarea , nu ca acum arogant de prost ce esti.
          Un exemplu: Cand presedintele promulga o lege votata prin furt de o gasca de neispraviti, el gireaza furtul in timp ce sustinea sus si tare cand ti-a cerut tie votul sa fie presedinte, ca "militeaza impotriva hotiei si mogulilor". De asta merita sa fie suspendat, ca n-a respectat constitutia.
          Presedintele e pus sa realizeze echilibrul intre puterile statului, nu sa le atace pe toate sau sa le instige pe unele impotriva altora. Treaba lui este politica externa (vezi rezultatul-n-am fost primiti in Schengen), si siguranta nationala.
          El face pe jucatorul in loc sa faca pe mediatorul. Nu-i in stare de nimic decat de vorbit si haha-it in fata prostilor.
          • +14 (18 voturi)    
            Lume virtuala (Luni, 3 ianuarie 2011, 20:26)

            FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui ion

            Dle Ion, ce spui dumneata este o insirare de lozinci pe care le aud mereu la tv.

            Vezi dumneata ca puterile statului isi fac treaba? Chiar crezi ca ar fi corect din partea presedintelui sa-si vada de intalnirile lui pe plan extern, ignorand ce se intampla in interior? Bag sama ca nu intelegi ca un dezechilibru al sistemului nu se rezolva de la sine, ci doar prin presiuni din alta parte.
            • -12 (14 voturi)    
              suspendarea presedintelui (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:25)

              ion [anonim] i-a raspuns lui FaraCoruptie

              Incoruptibilule, treaba presedintelui e clar scrisa in fisa p(r)ostului. N-are el drept sa intervina in "ce se intampla in interior" pentru ca e treaba altora pusi tot de el si din gasca lui. Nu stiu zau cine "nu intelege" "ca un dezechilibru al sistemului nu se rezolva de la sine, ci doar prin presiuni din alta parte" dar pot intelege ca tradezi mentalitati de mult apuse, ca esti usor manipulabil si semeni cu cei pe care-i sustii. De asta nu se schimba nimic in tara asta.
              Votul cenzitar era bun...
              • +11 (13 voturi)    
                Hotul stiga hotul... (part. I) (Marţi, 4 ianuarie 2011, 8:52)

                alt ion [anonim] i-a raspuns lui ion

                Bre nea Ioane, tu vazusi bre cat de bine se potrivesc vorbele populare bre? "Hotul striga hotul" al mai abitir intotdeauna. Daca il prinzi pe ciorditor cu mana in buzunar in tramvai, ala o sa strige ca din gura de sarpe "Ce-ai breee? Sariti lume, hotu'!!!" Abia p'orma, daca nu tine cu smecheria si "se prinde fraierii" o baga pe aia cu "da ce treaba ai tu dom'le cu mine? Vezi-ti bre de treba ta, ce tu esti politist sa-mi tii mie socoteala? Vezi ca poate-ti dau buzunar in buca cu suriu, fraiere. Mucles!" Asa se comporta si reptilele astea imbalsamate pe care le tin realitatea si antenele pe sticla, doar doar le aduce posta pensiile. Uite bre cum vad eu lucrurile: era 2004. Astia, reptilienii, erau cu mainile in buget pana la umeri si morfoleau acolo cascavalul. Prostimea se plimba pe starda. Cand, hop, la putina cu mermeleala mai vin si altii. Nechemati. Aia, care tooot baleau purcoiu de bani cand pe-o mana cand pe alta, striga halt! Ce faceti bueeeiii, va bagati in seama cu mandea Nastase bueeeiii papagalilor? Morti pe mama voastra de fraieri, mars de-aici. Astia, care-i drept, unii dintre ei mai fusesera prin alte porturi si vomitasera si ei aceeasi mangleala zic: Nastase, da-te prins! Iooo buueeiii, iepurasule? Sa-mi numarati toti ooollleee, fraierilor. Eu sunt ursul buueeiii.
                Restul povestii il stii. Acuma, bre, daca tu crezi ca doar Nastase era la mermelit bani in 2004, insemana ca n-ai inteles bre nimic din politica asta. Apuca-te de dame.
                Daca ai inteles ca Nastase n-a fost niciodata singur la ciordeala e bine. E f. bine. Bre asculta, mata ai vazut vreodata cum fac cainii de stana, aia nehraniti de Iliescu cu saptamana ca sa fie singerosi, daca incerci sa le iei bucata de carne din fata? E uite asa fac. Cam ca Vantu, Voiculescu, Patriciu si alti reptilieni d-astia imbalasmati. Si ca "Marionetele lor Vorbitoare": Crin Chuky si Miki Mouse Ponta.
                Restu' tine de detalii. (continuare)
              • +10 (14 voturi)    
                Hotul striga hotu... (part. II) (Marţi, 4 ianuarie 2011, 9:02)

                alt ion [anonim] i-a raspuns lui ion

                Stiu ce-mi vei zice, bre: esti manipulat. Nu vezi ca e dictatura?
                Hai sa facem impreuna, bre, o incantatie cum fac toti sclavii: O, tu zeu al meu (zii bre dupa mine, nu sta cu destu'n gura) Realitatea-Vantu si tu zeita Antena-Voiculescu, luminati-ma! Dati-mi lumina voastra catodica sa-l vad pe Basescu (n-am uitat, stai linistit) si pe ai lui Udrea, Boc, Blaga, Videanu (lista e deschisa, trecei mata pe toti) in toata hidosenia lor. Si pe Crin-Patricu Ponta-Nastase sa-i slavesc, o voi zei catiodici, la voi ma rog!
                Ma rog. A fost bine, bre nea Ioane, bre?
        • 0 (0 voturi)    
          propaganda portocalie... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:07)

          Vendeta [anonim] i-a raspuns lui dude

          1) de acord cu tine cei din psd-pnl sunt complet depasiti de situatie... iar raul la noi a pornit de pe vremea lui ilici... (coruptia, hotia, nesimtirea liderilor politici... etc)
          2) nu ai mentionat nimic de udrea, ritzi, videanu sau chiar base oameni care sunt cel putin la fel de "integrii" precum miseii pe care i-ai mentionat tu... (observa lipsa ghilimelelor la cuvantul 'miseii' , fapt menit sa precizeze ca si eu cred despre acei indivizi exact ce sustii si tu)
          3) prietene care 70% l-au reconfirmat pe base, caci din ce imi aduc eu aminte (si nu sunt amnezic) prezenta la urne, la referendum a fost de sub 20% si continuand... gandeste-te ca a castigat alegerile din 2008 la limita cu voturi furate/cumparate si nici asa nu ar totaliza 25% din "simpatiile romanilor".... Deci daca zicei ca a fost reconfirmat de 70% din cei care s-au dus la vot, nu as fi avut nici o obiectie dar sa spui 70% din romani, sincer, o consider propaganda de 2 lei...
          4) Degringolada o intretine presedintele jucator, nu uita ca PDL-ul la indemnul presedintelui a facut si a rupt aliantele cu aproape toate partidele politice (mai putin UDMR-ul). Base s-a certat cu toti, a "urlat" la toti dar in afara de "show mediatic" nu s-a intamplat mai nimic...
          5) Daca e sa vorbim stric teoretic (adica sa ne rupem de realitatea influentei marilor corporatiilor), reformele care au facut ca Romania sa intre in UE au inceput in perioada lui Nastase si au continuat cu Tariceanu. De acord bula economica (numita impropriu creste economica) a fost articifiala influentata de specula imobiliara dar aceasta specula a acut ca si cauza principala politica BNR cu privire la banci si credite...
          6) Romania nu a fost mai saraca in 2008 decat este acum in 2011, politici economice iresponsabile a avut si are guvernul Boc, iar dezastrul economic si social care ne va lovi (in cele din urma) are mai multi vinovati nu doar din psd si pnl, ci si din pdl sau chiar de la BNR...
    • +47 (47 voturi)    
      Nu cred (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:46)

      marinaru [utilizator] i-a raspuns lui comentator

      Eu nu am sa votez nici o alianta preelectorala cu PC. Inteleg jocurile politice dupa alegeri dar nu pot accepta un securist turnator de familie.
      • -24 (28 voturi)    
        Voturile pentru PNL (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:17)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui marinaru

        nu vor veni in nici un caz de la PDL-isti. Totusi ar fi interesant daca parlamentarii ar modifica legea electorala si s-ar putea acorda voturi si cu minus, ca la comentariile de pe Hotnews, un astfel de sistem ar creste prezenta la vot si astfel PDL-istii ar vota si PNL-ul.
      • -26 (34 voturi)    
        Vorbind de informatori. (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:24)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui marinaru

        ,,Desi nu a intrat din prima la Institut, Basescu a reusit in sesiunea din toamna, "fiind ajutat in calitate de informator al securitatii", pentru ca "fusese deja recrutat de locotenentul major de securitate Nicolae Despinoiu". "Despinoiu, care luase in toamna in primire Institutul de Marina, mi-a spus ca Traian este deja informator al securitatii de pe bancile liceului"
        Cu alte cuvinte nici cu idolul dv nu imi este rusine,ca sa ocupi o functie importanta mai ales acelea care iti permitea sa sa iesi ,,afara" neaparat trebuia sa dai cu subsemnatul la secu.
        • +22 (30 voturi)    
          vorbind fara sa judecam (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:07)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          Exista infromatori in FAVOAREA Romaniei, poate peste hotare si informatori impotriva Romaniei, adica cei care-si dau in gat prietenii, familia sau colegii pentru un grade sau bani. Cu ce putea Basescu, ca securist, sa aduca daune Romaniei?
          • -18 (24 voturi)    
            Vorbesc din ce am trait... (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:34)

            haiducul [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

            ....nicidecum fara sa judec.
            • +18 (22 voturi)    
              pai ai trait degeaba (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:36)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

              ...
              • -12 (16 voturi)    
                Specific perioadei pe care... (Luni, 3 ianuarie 2011, 18:04)

                haiducul [anonim] i-a raspuns lui zaboo

                ...o traiti si sper sa nu mai iesiti din asta...pentru ca asta vreti,poate gaseste el Base o cale sa nu-l mai dea nimeni jos de la putere.
              • -8 (10 voturi)    
                a trai degeaba.. (Marţi, 4 ianuarie 2011, 9:23)

                indignatul [anonim] i-a raspuns lui zaboo

                Sigur a trait degeaba ! In loc sa se faca portocaliu, sa mearga la lipit afise pentru a fi uns apoi director la deconcenrtate, in loc sa puncteze negativ in hotnews, in loc sa falsifice caiete de sarcini pentru a umple buzunarele proprii si visteria partidului, individul asta bate campii !
                Auzi, marele carmaci, informator ! Domnule, conducatorul nostru a fost ofiter acoperit , nu un prapadit de informator ...
        • +24 (28 voturi)    
          Zise, cine? (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:11)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          Dinescu?
          Da, mersi!
          UNde/i halatul?
          Dincolo era mai ieftin, vadime!
          Hai, fuguta, treci la injectie ca/ti trece randul!
        • +29 (31 voturi)    
          pt.Haiducul (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:26)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          Nene Haiducule, nu stiu ce facultate ai absolvit, dar daca ai absolvit macar liceul ar trebui sa stii ca la 18-19 ani nu te racola securitatea, doar daca aveai familie suspecta. Basescu avea "origini sanatoase", la Institut nu putea intra oricine, chiar si in sesiunea din toamna; era institut unic pe tara, concurenta serioasa, nu ca-n vremea diplomelor pe banda rulanta de azi. Te inteleg ca-l invidiezi, ai si de ce, nu-l poti compara cu Geoana, Ponta sau Crin care nici macar teorema lui Pitagora n-o mai stiu, Basescu e destept, de formatie tehnica, nu umanist care bate campii...iar dupa cum am observat pana acum, nu-l poti duce chiar asa usor cu presul, tocmai de aceea opozitia moare de ciuda si-ncearca sa se alieze pana si cu dracul, doar, doar, or scapa de Base. Dar noi veghem, n-avea grija, Basescu n-are inca un concurent adevarat, deocamdata e cel mai tare, restul e doar fum de paie...
          • -8 (8 voturi)    
            istoria vazuta din diaspora.. (Marţi, 4 ianuarie 2011, 9:33)

            roman din Romania [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

            In care diaspora esti ! In Fundul Gradinii ?
            Basescu de formatie tehnica ???
            Ai cumva idee ce cursuri a facut Basescu la scoala din Coiciu ?
            Concurenta serioasa pe vremea lui Basescu la scoala din Coiciu ? Haida de !
            Habar nu ai cum se intra la acest institut !
            Daca ai stii n-ai mai posta pe Hotnews de frica sa nu te faci de cacao..
            Si apoi Basescu n-a fost racolat de securitate, el si-a oferit serviciile la securitate ! E o mica mare diferenta .
            Oamenii din securitate care l-au avut in 'grija' traiesc inca. S-ar putea ca in curand, unul din ei sa-si publice memoriile.
        • +9 (11 voturi)    
          M-ai convins, Haiducule! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 6:00)

          California [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          De surprinzator de mult timp iti citesc comentariile otravite, si nu numai pe acest site. Tehnica ta de aruncare in multime a unor mizerii prelucrate in modul "zvonisticii securiste" a criminalilor comunisti, este atat de binecunoscuta incat nu mai poate pacali decat gloata ametita de bautura a fanilor rosii. Limbajul tau este aproape identic cu al lui Voicu si Vantu. Ei ti-au scris textele? Ah, am gresit; tu esti Vantule, hot nenorocit, ai facut o sauna cu geoana si voiculescu la hidrant, si ti-a venit inspiratia sa scrii un poem cu tema data: Basescu. Sa va dea viata in anul 2011, cosmare permanente cu Presedintele Romaniei. As fi dorit sa va urez inspiratie in gasirea solutiilor de insanatosire a societatii Romanesti, dar pentru asta nu pot sa ma adresez unor intoxicati ca tine, Ion, sau Gogu (aceeasi gasca nimic constructiv).
      • +23 (25 voturi)    
        STRUTOCAMILA (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:46)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui marinaru

        Asta va iesi dintr-o alianta cu sanse extrem de mici de realizare, adica "o pasare camilita sau o camila pasarita"...
      • +12 (16 voturi)    
        pozitia matale (Luni, 3 ianuarie 2011, 18:42)

        pop pay [anonim] i-a raspuns lui marinaru

        mi se pare justa.
        ma miram io dece conu dinu paturiciu e mereu cap de afiss pe latrina 3. insasi miaunescu a iesit la rampa. se unesca averile, dar nu cresc puterile.
        de, ce sa'i faci.
        a fost misto cand gadea l'a dat pe patriciu gata de incarcerare. au dat'o carcotasii. a fost de coma. gadea dadea anuntul si conu dinu de fatza, in stufio. a fost o balba dupa
        proverbul ca, gura prostului, adevarul graieste.
        sa fie intr'un ceas bun !
        a dat'o gadea la intors ca era vorba de vintu, iar paturiciu a ras manzeste.
        dr. felix si conu dinu se disociaza de vintu, cel in drum spre jilava....
        si'si unesc puterile. grija de tzarisoara nu'i mana pe ei la lupta. mai repede simt iz de carcera...
        pacalicii astia de crin si viktor sunt de tot delirul.
        cei trei mari dela grivco au planul gata.
        numai ca socoteala de acasa si cea din targ nu prea ies intodeauna la fel.

        cat de udmr, fie cu hunor ori ekstein, bad news pentru ...marea alianta.

        oricum, va fi distractie anul asta,
        congres la pedeleu, cearta la usa cortului bulibasei de oltenitza si mrios iute, dinspre latrine, cum ne averitza si doamna firutza cea blonda.
    • -5 (13 voturi)    
      Cheia puterii, (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:10)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui comentator

      in actuala structura parlamentara, este la UDMR. Comentariul lui Iliescu este edificator: UDMR se da de partea celui mai puternic care este deocamdata Basescu cu PDL-ul. Pentru opozitie este esential sa contrabalanseze acest raport daca vrea sa atraga UDMR-ul in barca sa.
  • +35 (41 voturi)    
    PSD si PNL trebuie sa-si gaseasca lideri noi. (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:28)

    mircea [anonim]

    Ponta si Antonescu ,cu comportamentul lor de golani de ferentari si-au pierdut atributul de lideri.Nu cred sa fie acceptati nici de gastile de cartier.PSD si PNL trebuie ,mai intai sa-si gaseasca lideri care sa fie credibili ca lupta pentru interesul Romaniei si nu al lor si a gastii din care fac parte.Au ajuns PSD si PNL sa fie considerate ca niste gasti de derbedei,decat partide politice.PSD si PNL si-au pierdut identitatea politica si noii lideri ar trebui sa reconfirme sau sa construiasca noi identitati politice in concordanta cu vremurile in care traim.In caz contrar-Alba ca Zapada,Scufita Rosie.PDL se va mentine si este posibil sa-si revina in procentaje,datorita guvernarii.Daca va sti sa exploateze oportunitatile create de stoparea declinului economic,in special prin masuri de salarizare a bugetarilor functie de performanta,creand conditii ca acestia sa se autoelimine si extinderea bazei de fiscalizare(lucru inceput),concomitent cu cresterea nivelului de incasare a creantelor.Sunt lucruri posibile,daca nu lucrezi cu" nepotisme".
    • -27 (37 voturi)    
      Decomdata Crin s-a dovedit lider (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:55)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui mircea

      la ultimele alegeri prezidentiale obtinand un scor mai mare decat partidul sau. La PDL situatia e mult mai maronie in privinta liderilor. Sunt curios cu ce lider va iesi la parlamentarele din 2012.
      • +32 (38 voturi)    
        Liderul cui? (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:40)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Daca la turul doi al alegerilor prezidentiale,Crin statea in expectativa si nu se punea in genunchi in fata lui Geoana,da ramanea un lider puternic.Cea facut la descalificat.Si-ti spune asta un liberal,pe care-l doare pupatul in cur la PSD de catre Antonescu.PNL nu este Antonescu.A reusit sa ne minta,dar pentru ce a facut trebuie sa dispara,altfel dispare PNL si impresia mea este ca asta vrea Antonescu.Nu am vazut la Antonescu actiuni care sa intareasca identitatea politica liberala.PNL nu are nimic in comun cu populismul de mahala practicat de Antonescu.
        • -22 (28 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:01)

          [anonim] i-a raspuns lui mircea

          • +19 (23 voturi)    
            Nu pari a fi liberal. (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:44)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui

            Mai vedem.Ne mai intalnim.Si mafiotii sunt uniti.De voie sau de nevoie.Nu-i poti numi liberali pe cei care fac fratie cu PSD.De PC nu discut,pentru-ca acesta,politic,nu exista.PC ca sa existe trebuie sa dispara ori PSD ,ori PNL.Voiculescu a oscilat ca doctrina politica de atatea ori ca nu mai prezinta interes.E si batran si nici in tinerete nu a avut prea mult fler politic(a citi ideologie).Deci daca liberalii fac alianta cu PSD in scris,vor pierde din electoratul PNL,care va migra spre PDL si va lua din electoratul PSD.Cred ca unii viseaza altfel,dar cei care voteaza si nu se inghesuie la ciolan tin la niste principii care nu vor fi inlaturate prin remarci acide cum incerci dumneata.Nu te acuz ca-l iubesti pe Crin.La urma urmei nu esti singurul homosexsual.
          • +20 (24 voturi)    
            :)))) (Luni, 3 ianuarie 2011, 19:30)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui

            "revolutia bunului simt" a atins punctul culminant atunci cand ipocrin a explicat alegatorilor sai ca felix este 'mai putin contestat', deci bun de-o alianta...
            bunul simt ar trebui sa te faca sa-ti fie rusine ca l-ai votat dupa ce auzi asemenea declaratii.
            dar daca bunul tau simt spune ca e ok sa votezi politcianul cu cele mai multe absente nemotivate in parlament, in alianta cu partidul fostei securitati.. ce pot sa spun.. sa speram ca nu faci copii sau macar nu-i cresti tot tu..
          • +6 (10 voturi)    
            Ha, ha, ha.... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 6:18)

            California [utilizator] i-a raspuns lui

            Ai un plus de la mine, doar pentru ca ai scris cea mai tare gluma/satira de pana acum. Insiruire de cuvinte de genul: Geoana, Crin, viteza, revolutie, bun simt, disciplinati de presedintele partidului etc. - in aceeasi fraza, suna absolut formidabil. Pacat ca nu esti nici credibil, nici realist. Doar un "mic bufon de curte" ....sau mai bine zis de "curti". Ha, ha, ha! Astept cu nerabdare poemul de dragoste "in-finita" Voicu-Voiculescu-Vantu cununati de Nastase-Iliescu-Patriciu.
        • +20 (22 voturi)    
          cum, mai exista liberali? (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:31)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          si accepta sa spele Crin cu ei podeaua PSD-PC??
          Chiar daca scopul scuza mijloacele, personajul de fata n-are nici-o scuza - carpa PSD-PC.
      • +25 (31 voturi)    
        dom´ Constantin (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:50)

        neutrino [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        vad ca ai revenit la datorie. Gata? s-au terminat caltabosii?
        Poate ai uitat cum a castigat Crinut si ce a facut dupa acele alegeri (primul tur)..Noi nu.
        • -20 (26 voturi)    
          Nu s-au terminat! (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:06)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui neutrino

          Mai am si sunt tare buni. E uite, vezi cum romanul este in stare sa transforme un rahat intr-o adevarata delicatesa ... cu caltabosul asta. Eu am incredere ca Antonescu poate sa faca asta spre deosebire de Basescu care nu prea suporta rahatul.
          • +13 (15 voturi)    
            daca nu a fost capabil pana la 50 (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:22)

            neutrino [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            de ani sa faca ceva, ma indoiesc ca va fi pana acum.
            Sa facem un mic exercitiu de imaginatie:
            Sa il imaginam pe Crinut pe un vapor, comadant de nava. Crezi ca rezista mai mult de 2 zile??? El nici muzeograf nu a stat prea mult.
      • +5 (19 voturi)    
        Tor'su Costica (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:09)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        al cui lider zici ca este betivul asta deformator de opinie, comunist pana in 89?
        Eu cred ca nu ai trecut cu bine de sf. Vasile!
        Trezeste/te bine!
        Sincer, nu e bine sa vorbesti cu aere la creieri!
    • +23 (25 voturi)    
      Si ce vor face cu acea alianta? (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:20)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Indiferent in care domeniu,inceputul este incoronat de "succesuri".Din pacate,asa a fost si cu Crin Antonescu!
      A fost acea faza ca la :Pomul laudat...
      Regret sa spun acest lucru:Crin a vorbit,uneori legat de situatii,alteori cinic,uneori revolutionist,
      alteori f.confuz,dar niciodata nu a vorbit ceva de unde poti extrage 10 fraze si poti spune:
      f.bine spus, CA!!.
      Nicio alianta,care nu va avea o intentie nationala nu va mai trece!
      Sa se aliezi cu cineva cu tendente psihopatice
      (Voiculescu viseaza sa darama gardul lui Basescu,a incercat cu PSD nu a reusit,acum a gasit un alt fraier,forteaza alta miscare)
      demonstreaza ca nu o face in interes national,ci sa faca jocul unui oarecare!
      Pacat!Pacat ca era tanar,ca a inceput bine,dar va sfarsi prost!
      Aliante nu inseamna ca numai ei 200 vor vota si vor fi alesi!
      Poate un electorat convins de national liberalism nu-si doreste acest lucru.Atunci ce ai rezolvat?
      Ti-a ramas ciolanul in bot infipt!
      PC fara PSD era de mult istorie!
      Eu in locul PSD(fara scandaluri interne)as ramane spectator de margine si m-as incumeta de unul singur!
      Se fac aliante,se fac socoteli in acele subsoluri,dar nimeni nu se gandeste la varianta:
      Dar pe noi cine ne va vota?
  • +31 (37 voturi)    
    Geneza, ADN-ul si dezintegrarea PSD (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:30)

    vamaiot [anonim]

    Dupa cezariana din 1989, fatul FSN este declarat in acte de tatucul drept PDSR, ca dupa pubertatea precoce sa foloseasca porecla PSD !

    Avand o copilarie zbuciumata, plina de infractiuni, de persuatiune si inselaciune continua sa traiasca din lapte matern si autocanibalism, satisfacand propriile organe renuntand la membrele fabrci si uzine, la parul padurilor si chiar prin delapidarea sangelui de la buget !

    Se incearca schimbarea de look, prin schimbul de stafeta intre comunistul Iliescovici cu tanarul Ponta Zedung, dar tumorile cancerigene nu pot fi mascate sau ascunse !

    Dezintegrarea este inevitabila in situatia in care cheagul partidului nu mai ofera nici ocazii de ciordeala si nici protectie post opratorie ca in tineretie!

    Conectarea la aparatele de respiratie PNL si PC, ne demonstreaza cat de precara este starea de sanatate, dar reanimarea se face cu monoxid de carbon PNL si cu turnatorii marca Voiculescu !

    Dumnezeu sa-l ierte !
  • -20 (28 voturi)    
    aceasta analiza (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:42)

    cosminrs [utilizator]

    a fost cumva facuta in alta parte si apoi trimisa sa apara in paginilie organelor de propaganda ale puterii?
    Niciodata nu a iesit vreo analiza hotnews. Dar din punctul de vedere a modificarii perceptiei unor .. aia merge.
    Oare cand o sa redevina hotnews independent si nu subjugat Cotrocenilor?
    O sa mai apara vreodata vreo stire cu conotatii negaytive la adresa lui Basescu? Sau doar impotriva celor care ii sunt impotriva.. chiar de or fi din PDL?
    Poti sa iti dai doctoratul studiind metodele de propaganda de aici.
    • -14 (24 voturi)    
      Corecta observatie !! (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:20)

      psihologul de serviciu [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      Inclusiv voturile la comentariisunt manipulate.
    • +20 (24 voturi)    
      doctoratul? (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:40)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      legea educatiei se va schimba, iar pentru doctoratele viitoare e nevoie de ceva mai mult nenea, Academia Stefan Gheorghiu unde ai terminat matale e istorie.
      "Propaganda" de aici e facuta de noi toti, cei care suntem ori nu de acord cu Basescu sau opozitia, si sutem rasfirati in toata lumea, nu ne mai puteti voi influienta, tov. Propagandisti! Sansele eventualei aliante sunt oricum nule.
  • +30 (34 voturi)    
    PSDNL-PC sau PNLSD-PC? (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:48)

    onest [anonim]

    Dupa cum se poate vedea si din poza, "valorile" cu piepturile scoase, se atrag. Ramane de vazut daca si adevaratii liberali din penele agreeaza in aceesi masura cu "omul de bun simt" din fruntea partidului, ideea de a legifera cu acte in regula un concubinaj, care am vazut ca a functionat impecabil in guvernarea Tariceanului. Problema e ca rezultatele guvernarii "liberale", mai corect spus peneliste (penele NOT EQUAL liberal), sub santajul pesedeilor, le vedem si le simtim din plin acum. Asa ca daca-casatoria se infaptuieste cu acte in regula, ramane de vazut cat ne va fi noua de bine. Lor sigur le va fi!
  • +41 (45 voturi)    
    Ipocrizia PNL (Luni, 3 ianuarie 2011, 13:55)

    Cataleya [utilizator]

    Dupa ce PNL a spulberat-o pe Mona Musca, acelasi PNL nu are acum absolut nicio problema de constiinta sa se alieze cu partidul turnatorului Felix.

    Odata cu aducerea lui Crin in varful partidului, PNL a inceput sa miroase tot mai urat a floare putrezita!
    • +21 (23 voturi)    
      pai e nevoie de coroane pentru morti (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:44)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      si stai sa se incalzeasca un pic, ca vin si mustele...
  • +32 (34 voturi)    
    Crin-Felix (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:00)

    willy [anonim]

    Incredibil cat de fotogenici sun cei doi in poza prezentata.
    Se aseamana atat de mult in toate.
    Pana unde poate merge PNL ?
    • +31 (33 voturi)    
      crin+ilici+felix=love and hate, o coproductie rusa (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:13)

      akabond007 [utilizator] i-a raspuns lui willy

      si mai mult, in poza par ca se tin de manute ca doi iubitei amorezati pana peste poate.Crin l-a lasat pe politrucul iliescu (caruia in campanie ii dedica ode de mareata si sfanta iubire) pentru securistul felix (mai bogat si mai dispus la perversiuni politice). Ce mai telenovela!
    • +23 (25 voturi)    
      Pana (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:55)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui willy

      unde vrea domnu' Paturiciu, evident !
  • +22 (24 voturi)    
    Atentie la extreme (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:13)

    dorin bretan [anonim]

    Vine din urma pe dreapta Dinu Patriciu si pe stanga Nastase.
  • +16 (42 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:33)

    [anonim]

    • +21 (25 voturi)    
      Viitor de aur tara noastra are.... (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:43)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui

      ... dar ai fost prea subtil si o sa-ti iei degeaba la minusuri....
    • +7 (15 voturi)    
      berea sa traiasca (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:46)

      Namo [anonim] i-a raspuns lui

      si cei ce in euforia betiei debiteaza toate prostiile
    • +20 (22 voturi)    
      lol (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:52)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui

      te rog confirma ca esti ironic. mi-ar fi greu sa cred ca cineva ar scrie asa ceva la modul serios.
      • +26 (26 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:40)

        [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

    • +27 (29 voturi)    
      Felix si Crin de cosmar (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:05)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui

      Ai umor, e negru, dar sa ne aducem aminte de omul negru core venea la ora 12 noaptea.
    • +23 (25 voturi)    
      Pacat... (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:15)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui

      .....ca noua,romanilori,ne-a disparut acel simt.simtul umorului!
      Daca am citi cu atentie si nu intr-un mod fugar,am reusi sa realizam subtilul comentariului tau!
    • +15 (15 voturi)    
      O spui la misto, nu? (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:42)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui

      Voiculescu presedinte? Cred ca nici angajatii lui nu cred asta!
    • +15 (17 voturi)    
      Pentru Razvan_M (Luni, 3 ianuarie 2011, 18:25)

      torna_fratre [anonim] i-a raspuns lui

      Pentru o clipa am crezut ca citesc ziarul "Scanteia".
      Mai ti minte acest ziar,nu-i asa?
      Ce ziceai acolo...:intelepciune,impaciuitor,liniste sufleteasca.Probabil Dan descende din sange monahal si o fi coborat din Ceruri sa ne impartaseasca noua romanilor tainele ...prostiei politice.
      Cand cineva de dreapta se aliaza cu unul de stanga ambele partide si-au pierdut identitatea.
      Si chiar si asa Voiculescu asta, sa-l dai model de echitate,cinste etc mi se pare scarbos.Colaborarea cu fosta securitate la ce categorie intra?Grija pentru distrugerea aproapelui?
      Am impresia ca nu prea sti pe ce lume te afli iar daca sti este si mai grav.Um om cu constiinta logica si bun simt ar vedea lucrurile mult mai obiectiv fara sa fie nevoie sa " dea cu periutza" pe nu stiu ce politician.

      PS:
      Daca ce ai scris este un pamflet te rog sa-mi accepti scuzele.Daca ai scris la modul serios ,pentru numele lui D-zeu,fa-ti un control la cap.
  • +26 (28 voturi)    
    doar alianta contra naturii ! (Luni, 3 ianuarie 2011, 14:46)

    Anda [anonim]

    Hotarat lucru, lucrurile se degradeaza cu iuteala: baietii nu-si gasesc cadenta, incearca sa organizeze ceva cat de cat, pun de aliante, merg pe clasicul : poate merge, totusi. Niciun cuvintel despre un eventual program de scoatere a Romaniei din corzi, niciun personaj politic cat de cat mai acatarii, mai credibil. Totul se deruleaza sub imperiul hazardului, a intereselor de grup, care nici nu mai au, sa nu zic decenta, ci prudenta de a mima interesul public. Pe deasupra, unul ca nastase, personaj compromis definitiv, cunoscut ca erou al jocului de-a ascunselea pe dupa stalpii Parlamentului, are nerusinarea de a invoca „platformele ideologice”; hai sa admitem aceasta aberatie si atunci se pune intrebarea fireasca : care sa fie platformele idologice ale unora ca iliescu, ponta, antonescu, nastase, voicu, remes, orban, vanghelie, voiculescu. Enumerarea lor alaturata desi pare intamplatoare este potrivita pentru ca acestia nu se deosebesc cu nimic unii de ceilalti, asa ca de unde naiba platforme politice ale acestor asa zise partide; pnl ba e de stanga desi el este definit ca fiind de dreapta, dar face casa buna cu psd-ul. N-am aflat nimic despre platforma ideologica a pc. Mai tineti minte imaginea penibila a lui voiculescu scandand cu ochii iesiti din orbite : „Popa, Popa !!!”. Daca se referea la programul politic propriu, cam slabut, cam slabut.....
  • +13 (25 voturi)    
    Mai, draga Razvan_M ! (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:00)

    mariuca [anonim]

    ...eu chiar sper ca ai scris totul la misto, nu vreau sa cred ca esti chiar atat de naiv !
    voiculescu, cel care si-a cladit un imperiu impresionant prin munca cinstita?
    mai, tu esti prost sau te faci? sau , mai corect spus, esti bine platit de mogulul "cel cinstit"?
    cat despre cel de-al doilea "salvator al neamului", crinul cel ofilit, ar putea convinge dac-ar mai da si el pe la slujba, sa fii fruntas la absente la slujba(platita, apropo si din banii tai!), cu un scor de 99%, nu chiar te califica pt postul de pm, nici macar pentru cel de portar la guvern!
    • +20 (24 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:44)

      [anonim] i-a raspuns lui mariuca

  • +21 (23 voturi)    
    toate aprecierile anterioare edificatoare (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:20)

    Emil [anonim]

    Sincer as regreta foarte mult ca realitatea sa contrazica asteptarile comentatorilor anteriori care indica faptul ca pe toata distributia spectrului politic deznadejdea e foarte mare mai putin PDL &UDMR.
    Doar numele partidelor din opozitie este diferit insa nu sunt deosebiri doctrinare deoarece toate sunt copiate de la unii la altii incat nu poti discerne in PNL un partid de dreapta,singurul PSD este consecvent in ceea ce priveste politica proprie si aceasta elaborata in creuzetul fostei nomenclaturi comuniste la focul bine dozat de parintii ideologici de trista amintire precum Antonie Iorgovan si cu inspiratii sud-americane aduse de mentorul partidului din Paraguay.Graba mare in care voiculescu incearca sa mai salveze ceva inainte ca PDL si PSD sa mai alature dintre parlamentarii sai in cazul in care puterea se mentine inca doi ani este sortita esecului.
  • +27 (27 voturi)    
    Felix turnator si tunar "capitalist" (Luni, 3 ianuarie 2011, 15:47)

    mav [anonim]

    poate Felix turnatorul si tunarul bugetului de stat de 20 de ani,va avea parte locul lui intr-o societate normala. Nu a avut si nu mai are ce cauta in viata publica; cred ca in anii 90 trebuia trimis unde-i este locul.
    pentru Crin...no comment..o marioneta nu merita aprecieri!
  • +21 (25 voturi)    
    Ţara arde .... (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:23)

    nick c. [anonim]

    Ăştia sunt penibili rău de tot! Ţara arde şi lor le arde de suspendări şi alte alea. Tâmpiţii ăştia uită că NOI l-am votat pe Băsescu !!! Bun, rău sau indiferent cred că numai noi avem dreptul să decidem dacă-l mai vrem sau nu. In oricecaz papiţoii ăştia nu au dreptul să decidă pentru n oi. Şi nu-mi pasă ce zice constituţia lui Iliescu. Dacă-i proastă, NOI o s-o schi,băm. Nu ei.
  • -18 (22 voturi)    
    balmajeli (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:25)

    smen [anonim]

    inutile,anul acesta daca nu cumva va iesii populatia in strada ca sa rezolve treaba cu basescu si boc,mai mult ca sigur ca Udmr va trece la opozitie pentru ca isi vor da seama ca merg spre pierzanie la alegerile din 2012,atunci vom scapa de sobolanii portocalii,daca va trece si anul asta pentru noi e bine,pdl va scadea atat de mult incat in 2012 psd si pnl va obtine o cota covarsitoare la alegeri si-l vor putea suspenda pe quasimodo,oricum ai dao pentru opozitie e bine asa ca dragi portocalii sfarsitul e aproape hai pa
    • +8 (10 voturi)    
      Mai e o varianta (Marţi, 4 ianuarie 2011, 1:25)

      xcristi [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Sa se indrepte economia asa cum austeritatea a ajutat Germaniei, iar oamenii sa inteleaga in sfarsit ce trebuiau sa inteleaga de 20 de ani incoace; ca fara munca nu poti trai bine. Atunci sa vad, unde se vara sobolanii rosii!?
  • +21 (23 voturi)    
    aiuritii ... (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:35)

    nick39 [anonim]

    Astia sunt penibili rau de tot... Nu pot ei pricepe ca NOI l-am votyat pe Basescu. Bun, rau sau indiferent Noi ar trebui sa fim singurii care pot decide daca nu mai e bun de Presedinte. Daca Constitutia lui Iliescu/Nastase zice altfel, ei bine, hai s-a schimbam. In orice caz nu-mi amintesc sa-i fi imputernicit NOI pe papalaul de Crin sau infatuatul de Pona sau chiar pe securistu' ala de Voiculescu sa ne schimbe presedintele ....!
    • -9 (13 voturi)    
      Dar oare de ce l-ati votat VOI pe Basescu? (Luni, 3 ianuarie 2011, 19:21)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui nick39

      L-ati votat pe Basescu pentru aia 50 de lei / vot eventual daca sunteti din mediul rural v-au dat o sticla de ulei si o punga de zahar. Astia sunteti VOI care l-ati votat pe Basescu cu bune si cu rele.
      • +14 (18 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 3 ianuarie 2011, 20:19)

        [anonim] i-a raspuns lui me_mihai

        • -8 (10 voturi)    
          te-ai simtit! (Luni, 3 ianuarie 2011, 20:41)

          me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui

          se pare ca bec s-a simtit!
  • +24 (26 voturi)    
    crin (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:35)

    ali [anonim]

    noi de ce am mai fost la vot,pro si contra, daca nenorocitii astia vor sa suspende tot ce nu le convine? Lasa-ti Romania pe mana lor si o sa fie bine(pentru ei)! Oricare presedinte ar fi fost,chiar si Vadim,daca era ales de multime,trebuia lasat.Noi avem bani de alegeri anticipate la gustul lui Antonescu.Oare cum a reusit sa prosteasca atatia oameni inteligenti ca sa-l voteze?Eu personal,consider ca romanii au ales raul cel mai mic in 2009.Ce-o mai fi vedem in 2014 si sunt gata sa accept votul majoritar chiar de nu mi-o place si chiar daca castiga cu 10 voturi in plus!
  • +23 (25 voturi)    
    Bine, sa zicem ca Boc este dat jos si.... (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:50)

    Rescatorul [anonim]

    cardasia PSD/PC/PNL/PRM/Realitatea Moskovei/Antenele Felix vine la putere. Ce vor face, pentru ca nu mai este nimic de privatizat si nici de furat? Nu mai tine cu populismul si jaful. Poate doar cu tradarea, adica aducerea rusilor din nou in Romania si darea pe degeaba a ultimelor elemente de independenta, sistemul energetic si Transgazul. Asta sa fie soarta Romaniei? Asta este binele pe care acesti tradatori il vor romanilor? Au fost la conducerea tarii 15 ani. Ce au facut? Au dat totul pe degeaba, nu au adus salariile si pensiile la nivel european si si-au batut joc de tara si romani. Au dezvoltat in dezmat jaful national, tradarea si coruptia. Asta stiu sa faca si asta vor face. Asta vrem?
  • +20 (20 voturi)    
    Conspirationistii astia suspendaci o sa si-o (Luni, 3 ianuarie 2011, 16:59)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    ia rau de tot peste bot!!!! O merita.
  • +18 (20 voturi)    
    La multi ani! (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:20)

    ursut [utilizator]

    le urez domnilor ponta si antonescu sa fie amandoi liderii opozitiei multi ani deacuma inainte pentru ca amandoi imi sunt simpatici!
  • -3 (15 voturi)    
    Numai monarhia ne-ar putea re-uni (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:36)

    Roman filomaghiar [anonim]

    Am vazut-o deunazi pe Principesa Margareta la TV si in paginile revistei Cariere. O femeie foarte frumoasa si distinsa, o adevarata Regina! Cred ca ar fi ideal sa revenim la monarhie si sa-l reinstauram pe Mihai I pe tronul Romaniei, care i se cuvine de drept si de unde a fost alungat de comunistii sovietofili. Lui ii poate urma la tron Principesa, iar noi vom renunta sa ne mai luptam pe tot felul de persoane pentru Presedintie si ne vom concentra pe proiecte, programe, directii politice. Dupa atata dezbinare, ne trebuie Monarhie, pentru a redeveni Romania Unita!
    Cat despre politica, o declar cu toata seriozitatea: la alegerile viitoare voi vota UDMR, cu toate ca nu sunt maghiar! Acesta este singurul partid care nu si-a calcat cuvantul, pana azi, nici fata de alegatori, nici fata de partenerii politici. Bravo maghiarilor, rusine politicienilor romani!
  • +14 (16 voturi)    
    De criza (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:45)

    Jar [anonim]

    asta care va produce o cotitura in istoria omenirii,vorbeste vreun roman?Nu.Romanul se cearta,romanul vrea sa-i dea cineva sa manance...Oameni mutati de la tara la oras,fara repere morale,fara radacini...Oamenii Epocii de Aur.
  • +17 (19 voturi)    
    Doi lideri de carton. (Luni, 3 ianuarie 2011, 17:54)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Va fi vai de zilele voastre in anul 2011 si-n anii urmatori cand vom iesii din criza,Baselu va pregateste ceva in stilul lui caracteristic si veti intra total in umbra guvernelor voastre imaginare.Acesti doi mascarici ,manipulati din spate de alti doi (Ilici si Felix) nici macar nu cunosc tainele politicii dar sa mai ajunga si la conducerea tarii,ar fi chiar o palma trasa natiunii romane.O alianta oficiala intre PSD+PC si PNL practic nu poate exista datorita politicilor doctrinare a celor 2 partide PSD si PNL
    nemailund in seama PC care si asa este pe cale de disparitie.Cand tara este in criza aceste 2 "panarame"
    au orgolii,care sa fie presedinte sau premier,in loc sa puna osul la treaba , sa gandeasca pozitiv si sa ajute la activitatea de reducere a efectelor crizei. ei se gandesc deacum la ce perspective au in urmatorii ani si la ce ar putea fura cand vor ajunge la putere.
  • +22 (24 voturi)    
    Hmmmm... (Luni, 3 ianuarie 2011, 18:18)

    George [anonim]

    Poate imi explica si mie un simpatizant "liberal" sau membru PNL, dincolo de fanartismul unui discurs pro PNL si pro Antonescu, cum naiba vine treaba in PNL... Mona Musca a fost data afara din acest partid pe cand altii, cu aceleasi vini (vezi presedintele de onoare al PNL, Ghise, Balaceanu-Stolnici, etc) au ramas bine mersi acolo. Mai mult, presedintele PNL isi asociaza explicit partidul pe care-l conduce vremelnic si dictatorial cu un partid condus de un turnator dovedit... Dan Voiculescu. Cum naiba vine asta? Despre ce moralitate, bun simt si verticatilitate putem vorbi atunci cand ne gandim la PNL, avand in vedere ipocrizia, fatarnicia crasa, obraznicia si limbajul dublu si licentios demonstrate de liderii acestui partid????
  • +18 (18 voturi)    
    Suspendarea (Luni, 3 ianuarie 2011, 18:38)

    ionut [anonim]

    Suspendarea Presedintelui Romaniei pe motiv ca "ne incurca" tinde sa devina sport national.
    Poate o sa iasa in Romania un razboi civil ,asa ca sa nu ne mai distram cu Constitutia.
  • +17 (17 voturi)    
    despre burtzi, deocamdata... (Luni, 3 ianuarie 2011, 19:11)

    urbanie [anonim]

    A-nceput si Crin sa faca burtic, ca "mentorul" (vezi foto sus)... E pe drumul "bun"...
    • +12 (12 voturi)    
      burti de bujetari (Luni, 3 ianuarie 2011, 21:40)

      emil [anonim] i-a raspuns lui urbanie

      de can' le'am luat 25 din leafa, lu asta i'a crescut burduhan, lui titulexcu al mic i'au crescut falcile si'a facut gusa.
      viata grea, de bujietar.
      la astia trebuia sa le luam 75%.
      si tot le cresteau burtile.
      oleaca de coasa nu le'ar strica,..
  • -12 (14 voturi)    
    Idile electorale (Luni, 3 ianuarie 2011, 19:16)

    plopianu [anonim]

    Cum nu sunteti acord cu suspendarea presedintelui.Pai cum unde mai gasim un om perfect? Stie cum sa reformeze statul, stie sa se ratoiasca la marile puteri ptr. senghen, este cel mai informat om in stat stie cati bugetari trebuie sa plece, stie ca politia trebuie reformata.Dar ce nu stie este ca gradul de depreciere a nivelului de trai a dus la drame nemaintalnite pana acum, ca mediul de afaceri s-a mutat cu totul din Romania si au ramas numai firmele care sunt sustinute politic ca taxele si impozitele invalmasite in declaratia unica va trunchia si maim mult legalitatea iar noul contract de munca va legifera exploatarea omului de catre om, ca Blajnar daca pune in aplicare impozitul de 16% pe venitul nedeclarat legalizeaza sumele furate(fapta sanctionata in codul penal) etc.
    Vorbim de un nivel inalt de coruptie nemaintalnit pana acum si de masuri care nu pot fi definitivate deoarece sumele sunt atat de mari inacat cei care au eludat legea pana acum vor fi acoperiti.Va fi un an in care glumele nu vor mai tine de foame iar sansele de redresare sunt nule, mediul de afaceri se va redresa prin majorarea preturilor iar rata inflatiei va fi scapata de sub control.
    toate aceastea sub aspectul crizei iar sumele destinate reformei statului au fost mancate si sunt bine mersi la oameni care conduc afacerile din afara.
    • +10 (12 voturi)    
      desteapta-te romane! (Luni, 3 ianuarie 2011, 19:58)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui plopianu

      Oare cand vor deschide ochii, cand se vor destepta romanii?
  • -13 (13 voturi)    
    cine sunt politrucii (Luni, 3 ianuarie 2011, 20:18)

    lili [anonim]

    http://wikileaks-ro.blogspot.com/ veti afla tot despre basescu=terorist=agent kgb=penal international=afaceri cu arme=implicat in terorismul din America cu WTC=.........
  • -10 (10 voturi)    
    cine sunt politrucii (Luni, 3 ianuarie 2011, 20:19)

    lili [anonim]

    http://wikileaks-ro.blogspot.com/ da-l mai departe e foarte important si urgent
  • +10 (12 voturi)    
    politica..! (Luni, 3 ianuarie 2011, 22:15)

    oprutz [anonim]

    o mie de ani sa guverneze puterea si opozitia ca tot nu o sa gaseasca mijloace si metode economice corecte sa scoata tara din rahatul in care au adus-o, nu o sa le gaseasca pt ca nu aU CAPACITATEA NECESARA DE A LE VEDEA, in afara de calcule de guvernare , aliante idioate altceva nu stiu pt ca asta este metoda de a ajunge la ciolan. Nici nu se mai sinchisesc sa explice doctrine, strategii, de planuri economice nici nu mai vorbesc, sunt contaminati toti de politica de rahat care este dusa spre culmile cele mai inalte de peste 21 de ani de catre putere si opozitie laolalta. Cum dracului sa vada ei mijloacele si metodele corecte de scoatere a tarii din rahatul in care tot ei ne-au bagat, pt ca ei au de toate masini, case , vile , conturi etc. Pana cand nu va venii o noua formartiune-organizatie politica etc. care sa stabileasca raspunderea personala pt actul guvernarii a fiecarui individ pus sau cocotat politic in functii unde gestioneaza banul public, tara nu va fi scoasa la liman. Actualii politicieni atat cei de la putere cat si opozitia nu sunt dispusi sa faca aceste lucruri, doresc doar sa ajunga la guvernare"ciolan" sau ceilalti sa tina de "ciolan". Va salut si sa auzim de bine !
  • -1 (5 voturi)    
    ref (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:15)

    catarinder2010 [utilizator]

    Politrucul Voiculescu crede ca in 2011 o sa ajunga mare boier. PC este un partid de buzunar, daca Antonescu ar vrea, intr-o zi doua l-ar absorbi cu totul in PNL.
  • -6 (8 voturi)    
    tzeaapa ! (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:58)

    jih [anonim]

    Voiculescu la inaintare cu Antenele.
    Crinul cu inocenta.
    Basescu cu Coruptia si Blonda.
    Poporul Roman cu naivitatea.

    Si ui asa vom vota din nou pe aceeasi.

    Brava !!! Bine mah !

    Si tot in cercuri !
    • +7 (7 voturi)    
      poporu' roman (Marţi, 4 ianuarie 2011, 9:29)

      hij [anonim] i-a raspuns lui jih

      a fost cu naivitatea din vremea craciunului de legenda, epoca balconului si'a flanelelor. de cand a citit marele poiet, proaspat iesit, tuns, marea proclamatie, a lui ilici, catre tzara...
      deci, mai draga, naivi fura popo'ul roman si cand le'a "dat" lici pamantu' la tzarani, si cand le'a arucat praful cu genocidul, si cand le'a deschis granitele si'au scos avutii agoniseala, dela salta, la locuri sigure, si cand se trecea cu canistra, dunarea. asa avem paturiciu, jiji. comertul transfrontalier cu epave de masini, mana a paishpea si blugi turcesti cu fermoare- o mie.
      si cand dr. felix a fost improprietarit, cand dinescul ajuns mosier, cand popo'u a fost ametit cu caritas si fni, in timp ce oamenii de partid devalizau brce si banca agricola... si se cantau manele in draci, pela televiziunile nou infiintzate, de marii oameni de ..bijnitz, proaspat iemanati.
      timpul marilor averi, iepoca iemanata a brucanului de damaroaia.
      ma scuzi, da vrui sa completez omisiunile matale.
      ...din text.
      sa traiti bine, mai draga !
      la multi ani, mah ! :-)

      ps. la mine au venit colindarorii si m'au enervat cand au zis'o p'aia cu: si la anu' sa venim, tot asa sa va gasim....
      la anu' si la multi ani, tutulor ! :-)
  • +11 (11 voturi)    
    ce ar fi (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:38)

    busymind [anonim]

    ... daca nu ar exista oameni "destepti" ca cei sus numiti (plictiseala sau ....). In 5 ani de cand rasfoiesc ziarul on-line n-am auzit de vreo gandire politica o viziune din partea domnilor. Politica e moarta in Romania deoarece trebuie sa ai o oarecare inteligenta pentru a practica POLITICA. In schimb, mai usor de stapanit este POPULISMUL. Cantitatea de populism din politica romaneasca este invers proportional cu cultura si/sau inteligenta unei natiuni. Asadar pana la alegerile viitoare vom manca mult populism - spectacol pana la urma dar demoralizant si pagubos). C'est la vie.
    • -10 (10 voturi)    
      Catre p(r)ostacii de toate culorile! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 1:49)

      GRIGORE [anonim] i-a raspuns lui busymind

      Caragiale a fost un geniu! Sunteti cu totii o adunatura de Farfuridii si Branzovenescu, niste moftangii si niste mofluzi! In doi-trei ani, dupa ce inca vreo 400.000 de mii de "bugetari" vor zbura din sistem, iar statul va deveni suplu, Basescu isi va termina mandatul si "poporul" va intelege, in sfarsit, bancul cu magarul tiganului: cand, in cele din urma, magarul a invatat sa nu mai manance, a murit! POPORUL ROMAN, in rolul magarului, risca sa dispara din istorie si de pe harta Europei pentru ca un "minoritar" a reusit in zece ani sa ne invete sa mancam mancare importata pe bani imprumutati! P(r)ostacilor, in sase ani de mandat presedintele vostru va facut fiecaruia(de la cel cu tzatza-n gura pan'la cel cu barba sura) o datorie de 10.000 de euro! In 2011, Romania are un deficit declarat de vreo 6-7 miliarde de euro si de platit rate si dobanzi la imprumuturile deja facute! De unde credeti ca va gasi/lua Romania 18 miliarde de euro?! Romania va trebui sa se imprumute din nou si sa mai reduca iarasi din numarul bugetarilor!COMUNITATEA, POPORUL, TARA CARE NU REUSESTE SA ASIGUREA HRANA OAMENILOR SAI DISPARE DIN ISTORIE! Ceausescu a platit datoriile infometandu-i pe romani, iar Basescu ii infometeaza pe romani indatorandu-i pentru mai multe generatii! Si toate astea in numele si spre binele poporului de p(ro)staci multicolori!
      • -9 (9 voturi)    
        kluihy (Marţi, 4 ianuarie 2011, 3:14)

        ih [anonim] i-a raspuns lui GRIGORE

        sa nu uitam ca Ultimul Mare Escu - Ceausescu - a si lobotimizat poporul asta.
        Al doilea: Iliescu... alt minoritar - l-a jefuit si l-a vandut cu fabrici cu tot.
        Al treilea: Basescu - ne-a vandut viitorul prin creditare - impreuna cu altul : Isarescu.

        banuiesc ca e totul limpede acum de ce ne mere prost.

        clar, nu ?
        • +2 (4 voturi)    
          nu e bine ... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 10:37)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui ih

          sa nu uitam ca Ultimul Mare Escu - Ceausescu - a si lobotimizat poporul asta.
          Al doilea: Iliescu... alt minoritar - l-a jefuit si l-a vandut cu fabrici cu tot.
          Al treilea: Voiculescu - ne-a vandut viitorul prin creditare - impreuna cu altul : Patriciu + Vantu.

          banuiesc ca e totul limpede acum de ce ne mere prost.

          clar, nu ?

          ( asta e varianta pentru plusuri :) )
      • -1 (3 voturi)    
        corect ! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 10:11)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui GRIGORE

        cat o sa planga multi din postacii de serviciu , cand servicile lor nu o sa mai fie necesare , si o sa trebuieasca sa isi castige banii pe munca cinstita ( intr-o tara in care nu o sa mai ai unde sa muncesti ...)

        si acum , sa vina minusurile !!

        ( apropo oare cat costa o postare propagandista ? si oare cum se face dovada ..? )
        • +2 (4 voturi)    
          ti-ai dat seama! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 13:39)

          me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          cel putin ti-ai dat seama care e treaba cu plusurile si minusurile.
          • 0 (0 voturi)    
            me mihailule (Marţi, 4 ianuarie 2011, 21:54)

            panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui me_mihai

            la ce bun ?!
            who gives a shit about your signs, either plus, or minus.
            irrelevant.
            voi sunteti utili. adica uzitatori. adica, luati si voi o para chioara, mancati o paine alba....
  • +11 (13 voturi)    
    Explicitare cu ajutorul DEX (Marţi, 4 ianuarie 2011, 6:07)

    hotnewsfil [utilizator]

    DEX :gurist, guriști s.m. 1. solist vocal al unei formații muzicale (orchestră, taraf etc.). 2. informator.
    In poza atasata articolului, sunt prezentati doi guristi : '(Voicu+Anton)escu' -aceasta este exprimarea matematica a celor doi termeni ai ecuatiei politice vehiculata in aceste zile.
    Coform DEX, termenul 'Anton', din ecuatie, are intelesul notat cu '1.' , acesta (Anton) fiind 'guristul PNLdin parlament' iar termenul 'Voicu' din ecuatie are intelesul notat cu '2.'-'informator', scos la lumina de CNSAS.
    Victoras si Crinulet vorbesc ca sa nu taca. Se va dovedi ca si-au racit gura degeaba. Performanele lor (vocalizele) sunt de nivelul 'grupa mica'. Trebue sa mai curga multa apa pe Dunare pana se vor maturiza ei (daca!), parcurgand 'grupa mare', scoala primara, etc., etc. Dand cu gura, nu pot arde etapele devenirii lor in politica.
  • +1 (11 voturi)    
    Singura sansa a PDL>>> (Marţi, 4 ianuarie 2011, 8:14)

    ion cuibar [anonim]

    Alianta contra naturii PNL-PSD-PC v-a aduce voturi multe si nesperate pentru PDL. Nici liberalii ,liberali si nici psedistii rosii , rosii nu vor vota candidatii unei asemenea aliante . Imi pare rau de liberali , probabil ca vor fi ingropati ca taranistii. Alo domnilor ,treziti-va si facetii vant acestui berbant de Antonescu. V-a vrajit cu gargara ca sa nu vedeti ca este o nuca gaunoasa .Intre el si Tariceanu este o diferenta egala cu diferenta dintre guvernarea Tariceanu si cea a lui Boc. Numai tariceanu a avut c.... sa-l tina pe Popey la respect.
  • +7 (7 voturi)    
    dosar felix (Marţi, 4 ianuarie 2011, 11:13)

    gabi [anonim]

    Oare domnul crin a depasit si punctul "dosarul felix"?,
    Chiar nimic nu-i mai desparte pe pnl-isti de cei cu dosare?
  • +9 (9 voturi)    
    Rau viitor are Romania ! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 11:24)

    cornel [anonim]

    Cand vad pe acesti circari(Ponta si Antonescu),imi este mila de aceasta tara si de viitorul ei.Daca asazisii liberali au ca sef pe Dan V oiculescu va dati seama....Astia sunt liberali ?Mizerii umane !
  • -3 (3 voturi)    
    Faceti o optiune sa vad numai comentariile cu "-" (Marţi, 4 ianuarie 2011, 16:07)

    mil [anonim]

    Am obosit sa citesc aberatii cu 40-50 + ale unor postaci basarabeni care incurca listele cu punctaj...aloooo aici e hotniuz.ro nu hotniuz.md ca acolo au si comunisti si rusofoni si mai ies si pe primul loc la alegeri.

    Poate la noi comunistii rusofoni sunt aia care au vandut celor de la ALRO electricitate pe 10 ani cu 60% discount. Comunisti pentru ca nu au vandut ce era al lor, rusofoni pentru ca l-aui dat rusilor. Dar oi le spunem pentru simplitate, HOTI.
  • +1 (1 vot)    
    acum e legalizata cardasia (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 13:36)

    george [anonim]

    un partid asa spus de dreapta e in combinatie cu unul de stanga..ciudat intr-o tara normala, dar nu la noi. Ce-i mana pe ei in lupta? simplu : Felix ,Patriciu, interese oligarhe si dosarele lor in justitie. deci votati Felix!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    filme cu prosti (Luni, 10 ianuarie 2011, 14:44)

    un ardelean [anonim]

    De ce nu se inchid cele 3 posturi tv
    Antena 1
    Realitatea
    Antena 3

    spala creierii parintilor nostri.

    Partidele astea ne tin pe loc

    Rusine sa le fie


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by