​Multimedia

Crima din telecomanda

de Vlad Mixich, Laurentiu Diaconu-Colintineanu     HotNews / Deutsche Welle
Luni, 29 noiembrie 2010, 10:00 Actualitate | Esenţial

Iti amintesti incaierarile din timpul scolii? Atunci cand, oricine era lovit, se apara? Prin asta a trecut si Claudiu Mitran, insa celalalt baiat a murit. Legistii au spus ca moartea nu s-a datorat loviturii, ci unei boli anterior nedectate. Claudiu Mitran, un adolescent ca oricare altul, a fost insa azvarlit in piata publica pentru o judecata condusa in direct de Dan Diaconescu. Claudiu a facut ceva ce fiecare dintre noi am fi facut, dar media tabloida l-a judecat intr-o singura culoare: "Criminalul". Dar realitatea nu se judeca niciodata intr-o singura culoare.

























60710 vizualizari

  • +62 (68 voturi)    
    Felicitări (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:24)

    Luci [anonim]

    Felicitări Hotnews şi autorilor acestui reportaj. Excelentă iniţiativă!
    • +48 (52 voturi)    
      Da (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:46)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Luci

      Astfel de reportaje sunt raspunsul perfect celor care se imbogatesc pe minciuna si manipulare.
      Romania a inceput sa fie condusa mai mult de televizor decat de autoritati. Nici nu ne dam seama cat de gresit poate fi... nici nu ne dam seama.

      Repet: omul asta inca e in libertate?
    • +30 (34 voturi)    
      Felicitari (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:50)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui Luci

      Subscriu.
    • +28 (32 voturi)    
      Subscriu (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:49)

      Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui Luci

      Extraordinar reportaj.
      Mi-a placut foarte mult ultima replica: "Sunt Mitran Claudiu Mugurel, am 18 ani si NU SUNT CRIMINAL".
      Cu ce drept poate face acest pseudo-jurnalist dan diaconescu (cu 'd' mic) justitie? Cu ce drept se crede el mai presus de justitie si de organele statului? RUSINE dan diaconescu (cu 'd' mic)!!!
      Acest p(r)ost de televiziune trebuie desfiintat...nu se poate ca cineva sa ruineze viata cuiva si sa nu plateasca pentru asta!!! NU SE POATE!!!
      • +21 (23 voturi)    
        nu este (doar) vina lui... (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:19)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui Gigi-Contra

        1) statul roman nu are nici un fel de autoritate, justitia nu exista, procuratura si instrumentarea oricarui caz se face (doar) politic, politia incurajeaza si sustine mafiotii... cat despre parlament, guvern, presedinte si/sau politicieni in general mai bine sa nu vorbim...
        2) Nivelul nostru (al romanilor) de cultura si civilizatie se reflecta foarte clar in audientele media... suntem "fascinati" de violenta, intrigi de 2 bani si de mult, mult scandal (de orice tip)...
        Nu stiu de ce va mirati atat, mai bine puteti-va intrebari de genu': "eu ce (trebuie sa) fac ca sa schimb (ceva)"... Noi ca romani am asteptat tot timpul, sa vina "cineva" sa ne faca "ceva" (trebuie ca "statul sa actioneze", trebuie ca "FMI sa vina sa ne dea bani", trebuie ca "...") dar noi trebuie doar "sa stam pe scaun si sa ne dam cu parerea"... Votam ca oile, nu stiim sa ne cerem drepturile, suntem divizati, invidiosi, indiferenti asta cand nu ne calauzim dupa principiul "sa moara si capra vecinului", asa ca nu ar trebui sa ne mire cand dd si partidul lui de oligofreni o sa ajunga in parlament sau mai grav in guvern...
        NOI, TOTI, SUNTEM VINOVATI, ca nu am facut si nu facem nimic ca sa scapam de jegurile astea de oameni care au devenit "formatori de opinii". NOI TOTI SUNTEM VINOVATI de saracia si mizeria in care traim, suntem vinovati si nu pt ca nu "am munci" ci pt ca nu suntem capabili sa ne gasim lideri adevarati ci doar niste mizerii de oameni. NOI TOTI SUNTEM VINOVATI pt ca am acceptat mai mult sau mai putin tacit rahatul din jurul nostru...
      • +21 (25 voturi)    
        Batranul cu fata de copil tamp, (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:58)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-Contra

        nu face justitie!
        Prostii care stau in fata televizorului iau ceea ce este acolo drept justitie!
        Prostii nu isi dau seama ca sunt manipulati!
        Prostii inghit orice, doar pentru ca SE DA!
        Si pentru ca au impresia ca este GRATIS!
        Din punctul meu de vedere prosti sunt cei care stau cu click in brate, cu can-can, cu otv, cu antene cu realitati...
        Sunt cei care nu stiu ce este o carte buna, un film bun, un documentar bun...
        Cei care spun mereu... ai vazut la televizir, .. a spus la televizor, ... scrie la ziar...
        Sunt cei care nu rationeaza, care inghit orice, oricum, oricat!
        • 0 (0 voturi)    
          orice media manipuleaza mai mult sau mai putin (Miercuri, 1 decembrie 2010, 0:05)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          daca n-ai remarcat esti la fel de victima.
          • +1 (3 voturi)    
            Demonstreaza! (Joi, 2 decembrie 2010, 19:17)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gelu

            Nu am timp de prostii, prefere o carte buba, un film...
            Cu ce sunt victima?
            • -1 (1 vot)    
              Sa-ti demonstrez eu (Miercuri, 8 decembrie 2010, 15:55)

              moartea [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Tu ai definit prostii asa: "Din punctul meu de vedere prosti sunt cei care stau cu click in brate, cu can-can, cu otv, cu antene cu realitati...". Dar in acel moment te-ai definit si pe tine. Spunand prostii sunt cei care se uita la antene, realitati si nementionind aici B1 de exemplu te-ai definit ca fiind de partea cealalta a baricadei, a PDL-istilor convinsi care sunt la randul lor manipulati de B1 de Realitatea, fostul OTV si alte televiziuni partinice PDL. Daca vorbeai la modul general si erai apartinic era poate alt lucru ... dar asa ?
              Acum sa-ti mai explic un lucru. Fiecare om isi are prostii lui. Cu siguranta si eu sunt prostul unora asa cum si eu am prostii mei, si acest lucru nu este ierarhic sub forma unui arbore ci sub forma un graf conex. In cazul in care ai inteles ceea ce am descris eu mai sus e f. bine ... inseamna ca sunt sanse sa scapi de sub jugul PDL-ist, in caz contrar, te pun in lista mea.
  • +44 (50 voturi)    
    Autodenunt (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:38)

    nano2k [utilizator]

    DD spune ca vrea sa substituie justitia din Romania!!!

    Nu se autosesizeaza nicio institutie? Sa inteleg ca de maine oricine e nemultumit de Justitia din Romania poate sa infiinteze propriul sau Tribunal? Fie ca e la TV, fie ca e aiurea?

    Oamenii astia inca mai apar pe sticla? Inca mai detin televiziuni? Ce dovada mai clara doriti cand iti spune un individ ca "incercam sa facem in locul lor ceea ce ei ar trebui sa faca"?

    Absolut strigator la cer iun ce hal am ajuns!
    • -13 (21 voturi)    
      Acum sa nu intelegem altceva decat e (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:28)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      DD nu inlocuieste justitia oricat circ ar face pe micul ecran.

      Ce a vrut sa spuna (si a spus) e ca in locul justitiei trebuie ca cineva sa prezinte faptele si implicit cei care le asculta sa le judece. DD ar inlocui justitia daca macar ar reprezenta o televiziune impartiala, daca ar fi urmarita la nivel national. In acest moment, chiar daca oricine se poate uita la DD, 80% dintre romani refuza asta. Nu are putere de judecata. Are doar putere de zvon.

      Cat despre prezentarea faptelor... de la intentie pana la realizare e cale lunga pentru OTV.
      • +9 (9 voturi)    
        .. (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:30)

        eci [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

        Asta e ca acel 'implicit' telespectatorii sa judece e o substitutie a puterii judecatoresti cu cei care isi pierd timpul pe otreapa tv.
        Inlocuim judecatorii (asa cum sunt ei) cu onor telespectatorii canalului asta de scurgere ?
    • +23 (27 voturi)    
      Subscriu. (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:28)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Aceasta televiziune trebuia inchisa de mult... Daca nu exista baza legala pt asa ceva trebuie creata.
      Pe de alta parte...daca nu ar avea audienta s-ar inchide singura, deci pt ce ne mai miram pe aici? Societatea romaneasca e la pamant din toate punctele de vedere. Lipsa de educatie isi spune cuvantul.
    • +14 (20 voturi)    
      DD este tigan, el face STABOR la OTV ! (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:30)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Chiar nu intelege nimeni, ce emisiunile lui Diaconescu sunt inspirate din circul tiganesc?

      Si chiar nu vede nimeni procesele de justitie si anchetele politienesti paralele institutiilor statului?

      Maine imi fac un SRL care sa ofere servicii paralel de cele oferite de Ministerul Muncii, M de Interne, M Sanatatii si o sa conving toti nepriceputii ca STATUL e de fapt la mine la birou!

      Chiar asa de libera poate fi televiziune incat sa facem o judecata paralela, la care sa tragem concluzii stupide gen BLESTEM ?

      Ceea de se intampla la OTV, este de fapt inspirat din Judecata Tiganeasca, unde orice labil psihic poate interveni asupra destinului oricarui subiect ales din motive materiale de DD.

      Manipularea media a devenit atat de subtila si de grava incat nu poate fi gasit un sistem de echilibru deontologic fara interzicerea libertatii si nici nu i se poate cere ridicarea standardului moral al emisiunilor!

      O reactie de curatate poate veni din partea MEDIA care sa combata OTV pentru subiectele abordate fara scrupule si fara limite morale !

      Media sa dezvolte o campanie de moralitate impotriva OTV !
    • +8 (10 voturi)    
      Asa este. (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:44)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Aveti dreptate. E halucinant.

      DD este in mod evident un om foarte bolnav. Iar boala sa este contagioasa, se ia prin eter...
    • +1 (3 voturi)    
      DD psihopat si infractor (Marţi, 30 noiembrie 2010, 14:19)

      dino [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Dupa ce a vazut ca a dat-o in bara cu "justitia" otevista - "crima" transformandu-se intr-un accident nefericit - ipocritul DD incearca sa-si motiveze "dorinta bolnava de sange" cu alta enormitate: faptul ca se substituie justitiei !!! Prin aceasta afirmatie, ticalosul DD incita la dezordine sociala, la nesupunere civica ! De fapt, de cand e chemat fara incetare la DNA, DD duce o adevarata campanie de defaimare a institutiilor statului, exact fratii lui de suferinta - infractorul-sekurist SOV si sekuristul Felix.
  • +31 (35 voturi)    
    OTV trebuie desfintat (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:38)

    thr [anonim]

    Nimeni nu-i da dreptul unui nenorocit sa faca "justitie televizata". Asa ceva nu exista. Asta inseamna subminarea puterii de stat.
  • +23 (27 voturi)    
    Crima din televizor...una dintre ele (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:39)

    PCHIRTOP1232453292984 [utilizator]

    Ce uşor se dau verdicte la televizor...ce uşor este să devii Criminal la 18 ani...prea uşor.
    • -4 (4 voturi)    
      Haideti avocati la bataie cu DD.... (Luni, 29 noiembrie 2010, 20:16)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui PCHIRTOP1232453292984

      ....pentru baiatula asta! Care se baga? Hai ca ies bani!!
  • +34 (36 voturi)    
    DD (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:43)

    Ion [anonim]

    CNA-ul ce face? Nu face nimic, doarme. Pentru treaba asta ar trebui inchis ZeroTV-ul iar Diaconescu trimis in judecata pentru defaimare. Dar cine sa faca asta? Nimeni, tara nimanui.
  • +21 (25 voturi)    
    trebuie oprit (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:44)

    Adrian [anonim]

    Da, multi suntem de acord ca este o initiativa excelenta, trebuie mediatizata si mai mult. DD asta trebuie oprit, dar in mod democratic, cred ca sunt destule parghii. Nu este altceva decat un nenorocit capabil sa o vanda si pe masa pentru bani, nu-i pasa de nimeni.
  • +21 (25 voturi)    
    felicitari (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:45)

    Alinm [utilizator]

    Excelent, bravo! Un singur om daca invata ceva din asta, si e bine, un mic pas inainte catre normalitate.
  • +14 (18 voturi)    
    Nimeni... (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:46)

    Liliana [anonim]

    Nimeni nu_l condamna pe descreieratul , asta, chiar a ajuns un instigator si cu multi, aderenti, e culmea !...
  • +19 (23 voturi)    
    Felicitari pt reportaj (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:48)

    w [anonim]

    jos palaria
  • +15 (19 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:49)

    cristi [anonim]

    In sfarsit am avut ocazia sa vad ca se pot prezenta si intr-un mod uman stiri.
  • +14 (18 voturi)    
    Felicitari (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:49)

    vp [anonim]

    Un reportaj foarte bun.
  • -13 (25 voturi)    
    A avut girul unor pozitii inalte in stat (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:55)

    George [anonim]

    Dan Diaconescu face astfel de mizerii de ani buni, nu de astazi. Cum a putut fi girata o asemenea televiziune de catre presedintele Romaniei ? (urmat evident dupa aceea de catei - Boc aproape ca era acolo in fiecare seara la un moment dat).
    Credem ca la un moment dat vor trebui date niste explicatii.
    • +27 (31 voturi)    
      Asteptam (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:08)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui George

      Asteptam un comentariu de acest gen.

      Raspunsul este ca restul televiziunilor sunt tot un OTV in care Presedintele si Primul Ministru sunt facuti cocina de porc in fiecare secunda. Remarca majusculele ca sa intelegi ca nu vorbesc de Basescu sau Boc, ci de institutii si functii de cel mai mare rang in Romania.

      Dar faptul ca apari la o televiziune nu inseamna ca o girezi. Poate insemna, in cel mai rau caz, ca esti disperat sa ajungi si tu, ca demnitar al Statului Roman "pe sticla". Pentru Presedinte si Prim Ministru e mult mai greu sa aiba acces la televiziunile dragi tie decat ii e unei fufe. Trage tu concluziile.

      Sper ca te-am lamurit partial macar.
      • -9 (19 voturi)    
        Nu e asa (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:20)

        George [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Pe bune ?
        Ba da, cand apari tu personal de n ori si apoi restul liderilor PDL "fara numar" seara de seara inseamna ca girezi o cocina ca OTV . Pe langa numeroase aparitii am ajuns sa vad acolo si o tragere la sorti in care ditamai Presedintele tarii era pus sa traga la maneta ca sa dea un premiu.
        Nu aveau unde sa apara ? Hai lasa vrajeala asta ieftina, aveau multe alte locuri onorabile unde puteau decide sa apara.
        Daca A3 era o cocina nu trebuia sa mergi la alta cocina (OTV) ca sa dai replica, puteai s-o faci in mod civilizat.
        E Voiculescu un zero barat fara coloana vertebrala ? Este in mod cert , dar nu e la putere !!!!. Daca doamne fereste va ajunge acolo va trebui criticat la sange sa nu faca abuzuri . Asta e democratia prietene, vad ca nu va prea place asta.
      • -7 (15 voturi)    
        eu tot nu am inteles... (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:36)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Ce i-a impiedicat pe Base si Boc sa se duca la televiziunile "neprietene", intrebarile incomode, ziaristii, evident "setati" impotriva lor? Ce anume? Oare chiar tu nu vrei sa intelegi ca rolul unei televiziuni este de a fi incomoda pt oficialitatiile statului? Nu zic, antenele si irealitatile exagereaza (de cele mai multe ori), dar este obligatie "puterii" sa vina la acele televiziuni si "sa ii puna cu botul pe labe" prin argumente/documente... caci povesti poate sa spuna oricine.... Eu nu pot sa imi dau cu parearea "cine are dreptate", si sincer sunt convins ca nici 20% din ce apare la TV nu este adevarat dar experienta de viata imi spune sa nu cred un politician, mai ales daca refuza cu voit o confruntare cu "adversarii"... Apropo de minciuni: eu chiar nu pot sa mai cred ce spune Presedinte, nu de alta dar pana acum tot ce a spus el s-a dovedit a fi o minciuna sau exagerare, pronind de la "demisia in 5 minute" si terminand cu "Oprea seful mafiei personale a lui A. Nastase" si cu banii de la FMI de care nu "aveam nevoie" dar fara de care "nu putem plati pensii si salarii"...
    • +10 (14 voturi)    
      gir? (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:11)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui George

      Cel care gireaza o astfel de televiziune esti chiar tu care o privesti in fiecare zi-seara, Presedintele Basescu este presedintele tuturor romanilor si nu vreau sa-mi imaginez cum l-ar fi "spurcat", "blestemat", "denigrat" acest jeg penal - D.Diaconescu, daca presedintele ar fi refuzat invitatia la OTV. La ce explicatii te astepti? Sa auzi ca Massmedia Romana, inclusiv TVR, nu i-a permis propriului sef de stat sa participe ca si ceilalti candidati la dezbateri politice? E ca si cum ti s-ar cere tie la un moment dat sa dai si tu niste explicatii de ce te uiti la OTV.
      • -9 (15 voturi)    
        Prezenta la TVR (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:09)

        George [anonim] i-a raspuns lui mercedes

        Aha, deci saracu' presedinte a mers fortat la OTV ca sa nu fie "spurcat" dupa aia. Interesant.
        Ai macar O SINGURA dovada sau argument ca TVR nu a permis Presedintelui sa participe la dezbateri ? Sau e doar o alta minciuna ?
        Daca ar fi fost asa ar fi fost extrem de grav. Subiectul insa a fost dezbatut de mii de ori si nu s-a gasit nici macar o chestie care sa arate ca nu ar fi fost primit la TVR.
        A fost interzis pe oricare alta televiziune ? Sau a fost doar teama de intrebari incomode si placerea de a asculta doar intrebari de genul "Nu-i asa ca sunteti minunat iar dusmanii d-voastra sunt rai?".
        • +6 (8 voturi)    
          De ce nu/ti trimiti mama (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:14)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui George

          intr/un loc unde stii ca va fi injurata, orice ar spune?
          Tu cat ai rezista unui linsaj mediatic care se intronde pe o perioada de ani buni?
          Amice, ca nu/l suferi pe bAsescu e treaba ta!
          Dar sa/l faci vinovat ca nu se lasa injurat ca la usa cortului, macar in fata, asta da dovada de infantilism, cinism, si poate si imaturitate!
          De cate ori te/ai dus constient la... taiere?
          Amice, tu gandesti sau ai in loc de cap, acoperis de ... gat!
          Sincer!
          Tu gandesti?
          Daca da... cu ce?
          • -5 (7 voturi)    
            D-lui YoggiBeer (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:18)

            george [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            Eu am crezut mult in Basescu, am votat cu el spre deosebire de multi aplaudaci din ziua de azi care au trecut in barca Basescu doar dupa ce acesta a fost in frunte. Ca m-a dezamagit profund este o alta poveste iar comportamentul sau a fost cauzat in mare parte de aplaudacii care l-au influentat in rau.
            Limbajul d-voastra (eu nu va cunosc si deci nu-mi pot permite sa va spun "amice" cum faceti d-voastra si nici sa arunc cu jigniri) este cel putin deplasat iar atacul este complet gratuit. Faceti cumva parte din categoria mai sus mentionata de aplaudaci ?
            Stimate Domn, in o democratie presa trebuie sa fie permanent si cu putere cu gura pe putere. Ati asistat vreodata in UK cum sunt sub atac primii ministri inclusiv la BBC (care e de stat !) ?
            Nu cred, vad ca nu aveti minime deprinderi democratice daca interpretati atacurile asupra puterii ca si "linsaje mediatice". Daca maine Basescu ar fi in opozitie si cineva l-ar ataca la fel atunci da, ala e linsaj mediatic. Cei care il ataca acum pe Basescu iar maine il vor ataca pe urmatorul care va fi la putere au parte de stima mea. Cei care ieri il preaslaveau pe Ilici iar azi nu mai pot de dragul lui Basescu sunt o categorie pe care nu imi permit sa-i caracterizez in un mesaj public.
            • +4 (4 voturi)    
              Foarte mare dreptate, domnule George! (Luni, 29 noiembrie 2010, 17:06)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui george

              "Intr/o democratie" as completa adevarata, si nu... autentica... asa este. Presa ar trebui...
              Numai ca noi nu avem o democratie adevarata, stim noi din cauza cui si nici o presa adevarata, tot noi stim de ce...
              La noi s/a furat, s/a linsat doar pentru ca cineva sa aibe parte de ... liniste!
              Orice as face, nu p[ot sa cred in comunisti.
              Orice as face, am sa/i vad mereu ca pe niste dusmani ai tarii asteia.
              Ceea ce spuneti este adevarat, cu anumiti de... daca... de care si dumneavoastra faceti uz.
              Jignire, jigniri,... unde?
              Nu ma doare Basescu nici cat un varf de ac. Ma doare faptul ca hienele care au jumulit tara asta acum musca pentru ca nu mai pot sa fure! Ma simt umilit pentru ca sunt jignit moral, etic, intelectual pe marea majoritate a posturilor romanesti. Ca mi se spune ca e alb cand vad ca este negru, sau invers, functie de interese. De catre cine? De cei care mi/au omorat rude?
              Si culmea, se mai gasesc si oameni care sa ii scuze, printre care vad ca va numarati!
              Cu sau fara voie!
              Niciodata Basescu nu va fi proslavit asa cum a fost Ceausescu si ilici.
              Cat despre admiratia aia de care se vor bucura unii sau altii, sincer, veti mai avea de asteptat.
              Si deci?
              Unde si ce am gresit?
              Nu sunt de acord cu dumneavoastra, asta este jignire?
              Limbaj...?
              E bland fata de raul produs de astia!
              As fi vrut ca astia sa vorbeasca, sa injure si nu sa impuste, sa dea cu bata, sa omoare sub zambetul josnic, cretin, marsav al prietenului dumneavoastra rosu care si acum face rau!
              Ura fata de comunisti este sadita de ei in 50-70 de ani!
            • +3 (3 voturi)    
              Pari foarte sigur.... (Marţi, 30 noiembrie 2010, 20:30)

              California [utilizator] i-a raspuns lui george

              ....atunci cand judeci faptele si exprimarile altora (poate le critici si pe ale tale , cele de mai sus, si/sau din zilele precedente). Daca as scoate din context ceea ce spui mai sus, as putea fi de acord cu tine intr-un procent majoritar. Din pacate, stimate (asta din politete) aparator al lui DD si OTV, si al celorlate canale de Circ National, uiti sa mentionezi un lucru foarte important, pentru unii dintre noi: dezinformarea si minciuna propagate la nivel national prin mijloace media, nu au nimic de a face cu democratia. Cei care au creat conceptul de democratie s-au bazat pe propagarea principiilor morale de convietuire umana, societatea urmand sa creeze cadrul legal de a pedepsi si inlatura actele care contravin acestuia. Cu alte cuvinte, in contextul discutat mai sus, legea trebuie sa puna la zid acest sistem de propagare a circului mediatizat. Oamenii simpli, curati la suflet si neacomodati cu mizeriile oportunistilor moderni, au tendinta sa considere ca daca ceva se spune la televizor sau in piata publica, trebuie sa fie si adevarat. Eu nu am dreptul sa ii consider prosti sau rau intentionati pe cei care se uita in "gura" unor dejectii pe doua picioare, ca acest excroc si santajist DD, ci prefer sa cred ca sunt pacaliti de trabucele si costumele elegante ale acestor impostori reprezentanti ai democratiei romanesti. CNA-ul este reprezentantul legal care trebuie sa ia atitudine, sa judece, sa condamne si sa pedepseasca toate aceste derapaje mediatice. Este dreptul tau George si toti cei ca tine, sa urasti pe cine vrei si cat vrei, dar nu ai dreptul sa-ti scuipi otrava pe cei din jur. Dreptul tau se termina unde incepe dreptul meu.
              • 0 (0 voturi)    
                De unde ati inventat asta ? (Vineri, 3 decembrie 2010, 13:48)

                George [anonim] i-a raspuns lui California

                Stimate Domn California,

                De unde ati inventat ca eu apar OTV ? OTV e o cocina (am numit-o asa mai sus, nu acum) sustinuta de un nemernic (Dan Diaconescu). Efectul OTV este extrem de negativ, dejectiile ce apar acolo sunt intolerabile - felicit autorii acestui reportaj realizat de Hotnews.
                Tot ce am sustinut a fost ca forte politice ce se doreau a fi credibile au intrat pana la gat in cocina dand in acest mod girul lor unei asemenea porcarii.
                Meritam pentru asta zecile de minusuri de la aplaudaci plus inventiile d-voastra ? Se pare ca da.
  • +10 (16 voturi)    
    ;( (Luni, 29 noiembrie 2010, 10:55)

    cvi [utilizator]

    brr, mi se ridica parul pe spate.
  • +14 (18 voturi)    
    Mai grav e ca (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:08)

    Alex One [anonim]

    Imbecilul asta chiar crede ca are dreptul sa faca justitie paralela. Dar nu e nici primul si probabil nici ultimul din presa (n-am zis jurnalist) care procedeaza in acest mod. Sa ne amintim cum a facut justitie in anii '70 o reportera de la TVR, soldata cu sinuciderea unui taximetrist aflat in ancheta pentru un presupus viol.La finalizarea cercetarilor s-a stabilit ca omul a fost nevinovat. Acum ca si atunci, infama n-are nicio remuscare si apare ,evident tot la TVR, la zile aniversare.
  • +10 (14 voturi)    
    Critica constructiva (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:10)

    Vizitiul [anonim]

    Felicitari pentru interviu! Ma bucur ca incercati sa deschideti ochii populatiei ce crede orice vede la TV fara sa-si puna intrebari.

    O mica critica din punct de vedere tehnic, pe partea de audio, o normalizare a volumului ar fi fost indicata, volumul este prea mic chiar si la maxim, apoi analizat pe un VU metru, este cam la jumate din ce ar trebui sa fie.

    Doar o critica constructiva domnilor, spor la treaba :)
  • +9 (13 voturi)    
    Singura certitudine e DD (un circar) (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:11)

    Claudiu T. [utilizator]

    Singura certitudine e ca Dan Diaconescu e un circar - dar nu datorita filmului asta. E poveste veche.

    In rest, asa cum spunea si mama baiatului, e nevoie de parerea celorlalti: parintii celui decedat, parerea martorilor, parerea medicilor, a profesorilor...

    Asa, acum, e doar o poveste. O poveste trista.

    Poate ca a vrut sa fie "reversul medaliei" in contra argument la emisiunea circ a lui DD.
    Dar nici asa nu se justifica. Pe HotNews nu se fac filme artistice - se face jurnalism. Asta include investigatie.
    O investigatie intreaga, nu doar jumatate.

    Poate ca exista o "partea a doua"....
    • +5 (9 voturi)    
      @claudiu t (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:48)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

      Nu crezi ca ceilalti si-au cam dat deja cu parerea la OTV? Aici e vorba de a prezenta si punctul de vedere al familiei copilului astuia care a fost acuzat dupa ureche acolo la OTV. Nu e vorba de justitie, pt. ca s-au judecat deja si a fost dat un verdict. Realizatorii filmului nu s-au erijat in judecatori, au vrut doar sa prezinte si cealalta fata a cazului ca o contrapondere la ce s-a prezentat pe OTV. Daca te uiti mai atent insa ei au incercat sa contacteze si cealalta parte si nu au primit niciun raspuns. Lamurit sau mai ai obiectii?
    • +12 (16 voturi)    
      A fost ceruta opinia tuturor (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:58)

      Vlad Mixich [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu T.

      In acest proiect este precizat ca au fost solicitate si celelalte opinii. Familia celuilalt baiat a refuzat, la sfatul avocatului, sa discute cu noi. Directorul scolii a fost ocupat si nu a acceptat un interviu. Opinia medicilor este prezentata in proiect prin extrase din raportul medico-legal.
  • +14 (18 voturi)    
    bravo (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:17)

    Bogdan [anonim]

    bravo Hotnews! trebuie sa scapam de jurnalismul asta de mahala marca OTV + multe hazuri de la antene, realitatea, etc
  • +9 (13 voturi)    
    Chiar se poate intampla oricui (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:22)

    Florin [anonim]

    Foarte dar foarte bun reportajul... bravo hotnews... chiar un gen de reportaj extrem de atent realizat..unic in Romania
  • +11 (13 voturi)    
    DanDiaconescuDirect si sistemul ticalosit (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:27)

    zexe [anonim]

    Sistemul este defect. Seria "proceselor in piata publica" nu s-au oprit si nici nu se vor opri pana nu schimbam sistemul. Sa nu uitam de procesele care se deruleaza zilnic pe antene si la realitatea. Sa nu uitam de condamnarile care apar pe prima pagina a ziarelor de trust. Sistemul permite cu generozitate defectiuni de genul DDD.
    Suntem captivi.
  • +5 (9 voturi)    
    :) (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:29)

    Coco [anonim]

    Bravo tata, a meritat asteptarea!
  • +5 (9 voturi)    
    Felicitari!!! (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:31)

    altRoman [anonim]

    un sincer BRAVO!!!
  • +6 (10 voturi)    
    Excelent reportaj (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:31)

    eu [anonim]

    Presa televizata din RO nu prea exista. Se vad interesele cum "curg" din ecran !
    Ce ne ramane ? ALEGEREA - pot alege sa ma uit sau nu
    Totusi , ce face CNA-ul in privinta acestui DD si acestei emisiuni ?
  • +8 (12 voturi)    
    Inedit (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:34)

    adv [anonim]

    Iata o initiativa unica in Romania si un reportaj profesionist. Felicitari Vlad si hotnews! Asteptam si altfe astfel de initiative.
  • +8 (10 voturi)    
    doar varful iceberg-ului (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:34)

    adip [anonim]

    OTV este doar varful iceberg-ului.

    Lipsa totala de profesionalism, subiectivitatea, agenda impusa de patron, senzationalul sunt caracteristicile nu doar a zonei din mass-media de tipul OTV.

    Singurul mod in care ne putem proteja este sa inchidem televizorul.. .de tot... sa invatam sa cautam surse de informare decente (desi putine, inca exista)...

    Nimeni nu are interesul de a ne proteja intelectul...
  • -3 (11 voturi)    
    plec (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:38)

    sisif [anonim]

    Eu o sa plec din tara. De azi incep sa-mi caut.
    E mizerabil totul.
    Felicitari voua, Hotnews.
    • +5 (7 voturi)    
      Nu! (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:50)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sisif

      Stai si incearca sa repari impreuna cu noi.
      • +3 (3 voturi)    
        ce bine ar fi (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:11)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        daca toti ar avea o atitudine ca a ta!
  • +5 (9 voturi)    
    da (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:46)

    ramona popescu [anonim]

    Felicitari!
  • +7 (11 voturi)    
    Educatia (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:49)

    Gabriel C. [anonim]

    Cum e posibil ca mass-media sa creeze fabulatii doar pentru interes comercial?
    Cu ce drept acest domn Diaconescu judeca in direct culpabilitatea unor fapte, oameni? Unde este deontologia profesionala?
    Unde sunt informatiile prezentate impartial? De ce ne multumim sa luam drept adevar orice informatie prezentata in mass-media?

    Noi trebuie sa analizam informatiile si sa le interpretam, nu sa ni se impuna o anumita gandire.
    Totul porneste de la educatie. Nu sunt de vina televiziunile ci oamenii. Este democratie si avem dreptul sa spunem orice, dar noi cititorii si telespectatorii alegem. Putem ignora aceste trusturi media duplicitare.

    Chiar nu ne-am saturat sa primim si sa acceptam toate mizeriile care sunt prezentate in presa si la televiziune? In cautare de senzational, mass-media este capabila de orice. Sunt prea putini cei obiectivi, nesesizabili in masa de minciuna.

    La cate minciuni ne-au oferit politicienii si ziaristii ar trebui sa avem discernamant si sa ne indoim de adevarul spuselor lor.
    Trebuie sa ascultam cat mai multe persoane, sa citim cat mai mult si sa analizam prin prisma gandirii noastre faptele prezentate.
  • +8 (14 voturi)    
    otv (Luni, 29 noiembrie 2010, 11:53)

    george [anonim]

    o lista de semnaturi pentru desfiintarea otv se poate face? nenorocitii... daca eram tatal copilului asta cred ca il strangeam de gat. auzi justitie televizata
  • +4 (8 voturi)    
    Bravo autorilor! (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:01)

    teo [anonim]

    sunteti si aici :http://copill.blogspot.com/2010/11/jurnalism.html
  • +5 (9 voturi)    
    excelent (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:09)

    danandreipaval [utilizator]

    Un reportaj care trebuie premiat.

    Un mod profesionist de a face reportaje.
  • +7 (9 voturi)    
    OTV judecat... (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:09)

    nick [anonim]

    Ar trebui ca familia sa dea in judecata OTV pentru toate cele intamplate. Altfel nimic nu se va intampla. Totul se va reduce la o alta serie de presa.
  • +5 (9 voturi)    
    respect (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:22)

    neutrino [anonim]

    pentru articol...si pedeapsa exemplara pt. DD, OTV.
    CNA..dormi in papuci??
  • +5 (9 voturi)    
    un copil nenorocit, (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:36)

    nahir [utilizator]

    iar aceasta hahalera de om, dd, se plimba liber si mai are si pretentii de candidat la presedintie.
    i-ar sta mai bine dupa gratii, macar pentru instigare.
  • 0 (4 voturi)    
    Mda... (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:37)

    Unu' [anonim]

    Astia suntem, ne place sau nu.
  • +2 (6 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:38)

    MI [anonim]

    Felicitari!
  • +4 (6 voturi)    
    frumos reportaj (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:41)

    tana [anonim]

    diaconescu este un cretin, iar faptul ca are asa o audienta arata care sunt preocuparile foarte multora dintre noi. Barfa, scandal...Partea proasta este ca un copil a avut de suferit, familia sa de asemenea
  • +5 (7 voturi)    
    DD cat de usor poti disruge... (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:42)

    Rammy [utilizator]

    viata unui copil nevinovat in cateva secunde scriind pe ecran criminal.Esti vinovat de acuzatiile ptr care esti cercetat de DNA sau e ''politic''ceea ce ti se intampla?Te-ai gandit ca distrugi viata unui copil cu tampita ta justitie televizata?Te-ai gandit vreodata sa te documentazi sau OTV este barfitoarea de la capu strazii?
  • +1 (5 voturi)    
    Mi se pare cea mai sugestiva ipostaza a lui DD (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:43)

    Gro [anonim]

    Dan Diaconescu in tomberon: http://www.youtube.com/watch?v=SVNlq5bAfwQ

    (sper sa treaca de moderare)
  • +7 (13 voturi)    
    Bai astia de la CNA... (Luni, 29 noiembrie 2010, 12:53)

    Trojan.H [utilizator]

    Bai astia de la CNA, ori inchideti OTV-ul ori plecati dreaku. Eu nu mai vreau sa va luati salariile din banii nostri. Ati manelizat toata Romania insa pe de alta parte va mirati, cu multa ipocrizie, ce mult a decazut moral acest popor.
    In fiecare zi ni se incalca dreptul constitutional la informare corecta, nu numai de catre OTV ci si de catre Realitatea si Antene. Iar voi, tot in fiecare zi, sunteti platiti din banii nostri.
    Indreptati lucrurile sau plecati!
    • -2 (6 voturi)    
      Serios? (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:05)

      Dorian [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      asa-ti place tie? sa se inchida posturile TV? iti recomand cea mai mare democratie a lumii, SUA, uita-te putin la felul in care se injura acolo oamenii politici si la ce misto se face de ei pe posturile TV, inclusiv de presedinte si o sa ai o revelatie, o sa-ti dai seama ce inapoiat esti. oricum exista posibilitatea sa nu te intereseze lucrul asta
  • +1 (3 voturi)    
    nu e vina lui dan diaconescu (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:02)

    alex [anonim]

    e vina noastra. el da ce se cere de catre majoritate. daca nu ar fi el cu otv-ul lui sigur ar fi fost cineva asemanator.
    • +1 (5 voturi)    
      Daca nu am fi fost indiferenti, nu ar fi existat (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:42)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui alex

      Dupa o riposta normala, din partea societatii, a oamenilor a institutiilor a celorlate televiziuni,

      nu ar mai fi existat acest monstruos canal de televiziune !

      Dar cum romanii sunt hipnotizati ca nsite gaini ... nu se va intampla nimic !
  • +8 (12 voturi)    
    Bravo (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:19)

    Raluca [anonim]

    Felicitari! Un reportaj adevarat, documentat, demn de un jurnalism pasionat.
    Revoltator, captivant, trist si din pacate adevarat. Viata bate filmul...
  • +4 (8 voturi)    
    Bravo! (Luni, 29 noiembrie 2010, 13:28)

    Luca [anonim]

    Orice comentariu este de prisos asa ca ma rezum la a va felicita pt acest reportaj!
  • -14 (14 voturi)    
    Eu sunt de partea OTV (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:06)

    Florin [anonim]

    N-am vazut emisiunea de la OTV si nu urmaresc emisiunile postului. Cred insa ca ar fi o samavolnicie sa fie inchis. Atat OTV cat si orice al post Radio-TV. Cred de asemenea ca e corect sa se faca justitie televizata.
    • +5 (7 voturi)    
      Televizata (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:45)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Da, sa se faca justitie televizata, DAR NU DE CATRE ORICINE!
      Cine e DD sa faca el "justitie"?

      OTV e liber sa filmeze procesul de justitie acolo unde se cuvine: in salile de judecata, atunci cand accesul e public.

      De asemenea, OTV si alte televiziuni sunt libere sa filmeze si sedintele consiliilor municipale/judetene care sunt deschise publicului, sa ne informeze prompt si corect in legatura cu ceea ce se decide la nivelul edililor.

      De asemenea, OTV si celelelate televiziuni sunt libere sa dezvolte gustul pentru frumos, pentru util, pentru perfectionism chiar, al celor care le privesc. Iar nu sa politizeze si sa aduca la nivel de scandal orice.

      OTV si celelalte televiziuni sunt datoare sa informeze, nu sa interpreteze. Presa e a 4-a Putere in Stat. Asta ii confera atat privilegii cat si OBLIGATII. Presa nu poate sa consume doar privilegii si sa nu isi asume niciodata nimic in tara asta!

      In fine, multe de zis si de facut. Va mai mirati ca vine Basescu (betivul, cum va place voua sa ii ziceti) si va spune ca Presa zilelor noastre e caz de siguranta nationala! Daca un betivan, cum va place sa ii ziceti, vede lucrurile asa cum le vad eu, atunci va doresc tuturor sa beti din vinul pe care l-a baut el. Poate asa o sa avem o sansa sa ne desteptam la minte.
  • +4 (8 voturi)    
    La inchisoare (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:21)

    jebitm [anonim]

    Extraordinar reportajul ! Asa cum au incercat sa-l infunde pe acest baiat niste gunoaie de oameni de la otv , asa ar trebui si ei dati in judecata si hartuiti pentru toate relele pe care le-au facut.
    Ar trebui sa se ia toate casetele cu emisiunile de la otv si dati in judecata fiecare persoana care a avut vreo legatura cu acest caz. Daca ar fi judecati si ei ca si acest baiat s-ar putea face intr-un fel dreptate.
    Sa moara otv si toate babele care n-au altceva in cap decat barfa.
  • +3 (5 voturi)    
    Justitie cu dus si intors (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:24)

    Bubu [anonim]

    "Justitia" asta paralela care o face DD s-ar putea intoarce impotriva lui. La urmatorul "proces(caz)" nu se stie peste ce fel de oameni va da.
    In rest un Adevarat reportaj si Dumnezeu sa il ierte pe tanarul care a decedat.
  • +6 (8 voturi)    
    Dan Diaconescu (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:27)

    luxdesign28 [utilizator]

    Daca crezi ca statul are probleme de ce nu te faci tu insuti judecator. Adica sa inveti si sa dai examene ca sa schimbi institutiile corupte ale statului (sunt nu sunt corupte astea sunt, altele mai bune nu avem, ele trebuie sa-si faca datoria) cu unele mai bune... Nu judeci la TV! Nici o alta televiziune nu trebuie sa faca asta. Trebuie sa prezinte stirile, impartial.
  • +3 (5 voturi)    
    Abject ce face DD (Luni, 29 noiembrie 2010, 14:57)

    yellowdog [utilizator]

    Abject acest CNA ce inchide ochii.
    Chiar nu poate fi data in judecata CNA-ul si OTV-ul?
  • +3 (5 voturi)    
    Cateva explicatii cu privire la TV (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:12)

    Vizitiul [anonim]

    TV-ul are o influenta aparte in Romania. Pe langa faptul ca in general in tarile sarace TV-ul ocupa un loc fruntas in timpul alocat activitatilor de entertainment, in Romania ne confruntam si cu un efect psihologic datorat programului de 1-2 ore de TV din timpul comunismului, din care 90% se discuta despre ce maretii (multilateral dezvoltate) a mai facut Ceausescu.


    O analogie se poate face cu situatia in care un om nu prea mananca iar atunci cand da de multa mancare, va manca cat pentru o saptamana (fizic degeaba, psihologic simte nevoie de saturatie).


    In perioada comunista TV-ul era strict un instrument de propaganda, lumea stia asta. Smecheria vine dupa revolutie, in care lumea crede ca TV-ul s-a schimbat si propaganda a disparut si ea, nimic mai fals! In acest fel, oile, nu numai ca aloca un timp enorm TV-ului dar si inghit tot pe negandite, asa cum se serveste, lasand pe altii sa gandeasca pentru ei. Nu se pun intrebari in sine, nimic, ci se eticheteaza mai departe, "ca doar a zis la TV!" deci trebuie sa fie o treaba indubitabil valida si irefutabila! Daca zice la DDD, cu atat mai mult, adaugam si "nu ezista dubii, ala e criminalul, stiu io ca m-am uitat la TV!" :)


    TV-ul ca tehnologie de informare este o inventie foarte buna, dar ca majoritatea solutiilor, utilizate in mod gresit, dauneaza! Romanii sunt inca in faza de tranzitie cu privire la procesarea informatiilor difuzate in media, va mai dura 1-2 generatii pana cand trece febra asta de nehaliti :)


    Va rog frumos, ca e TV, ziar, site de stiri online etc, invatati sa ganditi, sa filtrati, sa fiti critici (in mod constructiv) si inca o data: sa filtrati mental ceea ce vi se serveste drept adevar sau minciuna caci niciodata nu stim cu certitudine daca nu am fost de fata si direct implicati in evenimentele cu pricina. Tineti minte telefonul fara fir de jucam la gradinita/scoala etc? E, cam asa e si aici, dar versiunea adult :)


    Multumesc pentru lecturare! (daca ai citit pana aici)
  • +2 (4 voturi)    
    trist dar adevarat (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:12)

    anamaria [anonim]

    o poveste adevarata din viata de zi cu zi a Romaniei sau cum poate cineva sa calce in picioare viitorul cuiva. Nu mai are importanta postul care a transmis reportajul sau persoana careia i-au fost incalcate cele mai elementare drepturi. Vorbim de libertatea de expresie prost inteleasa de o serie de mijloace de informare si de lipsa unor verificari minime anterior difuzarii unei stiri. Cu mici exceptii, este povestea reala a multe posturi tv sau publicatii care arunca pe piata stiri fara a le verifica. Chiar nu pot fi facute sa plateasca pentru asta? Orice jurnalist care are apetit pentru senzational poate calca in picioare o persoana fara sa plateasca? Si nu ma refer aici numai la aspectul pecuniar. Iar noi, consumatorii de media, avem o raspundere solidara cu acestia, nu mai trebuie cumparati, se vor anula singuri si vor dispare de pe piata.
  • +5 (7 voturi)    
    Zero TV + DD (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:19)

    CRadu25 [utilizator]

    Zero TV este expresia gustului romanesc pentru manelism si mitocamism exacerbat si prezentat in "prime-time" peste tot. Asta se vede la 0TV, la antene, la ProTV, la Realitatea, la B1, cam pe oriunde. TVR-ul pierde lupta cu maneaua ca vrea sa se pretinda post "serios" si pe tema asta face emisiuni de-a dreptul boring sometimes. Nu vedeti ca lucrurile serioase (gen dezbatere, talk-show) au ajuns sa fie circaraie la greu? Nu am de gand sa analizez partinirea politica sau pe alte subiecte a televiziunilor, trist este ca orice implica sange (cat mai proaspat si mai cald, sau mai celebru, cu atat mai bine) se bucura de audienta maxima. Gigi Becali, un mascarici jalnic, face audienta televiziunilor de spoirt. Toti "ne radem" cand vorbeste prostul. Dar e trist. Taraf, Manele TV si Favorit castiga cote grele de piata. Nu ca MTV sau Viva ar fi mai quality. Citeam mai deunazi ca fostul "Nash" al beunului era marele jurnalist independent si vertical. Ca si cum ai spune ca Mircea Badea este un focar de lupta pentru democratie si anti-dictatura. Sunteti hazosi, mass-media actuala e toata JUNK si ar trebui reformata. Dar noi cand o sa invatam asta?
  • -3 (3 voturi)    
    cine are dreptul de ajudeca? (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:23)

    Marian [anonim]

    impresioant reportaj , cam rare dar bine ca mai exista.
    din toti cei care l-au injurat pe diaconescu , cati oare s-au gandit macar o clipa la copilul acela, la sentimentele lui, la familia lui?!! ..... macar sa aiba un gand bun pentru el....... cred ca foartee putini,, in schimb numai injuraturi si cuvinte urate fata de diaconescu.... sa nu ma intelegeti gresit, ce face asa zisul justitiar nu consider ca e bine, dar daca nu s-ar uitat nimeni la emisiunile lui, cred ca ar disparea singur din peisaj, doar ca noua asta ne place sa facem , seara ne uitam la emisiune iar ziua il injuram si ne dam cu parerea. Personal eu nici nu am televizorul bagat in priza, e o metoda de a fi impotriva a tot ce apare la televizor.
  • +2 (4 voturi)    
    Voi chiar va uitati la OTV? (Luni, 29 noiembrie 2010, 15:54)

    Alecu [anonim]

    Nu pot sa cred ca sint atitia oameni care se uita la OTV. Nu pot sa cred ca OTV-ul merita bagat in seama. Nu pot sa cred ca ati facut un reportaj ca un raspuns la OTV. Adica v-ati injosit la nivelul OTV-ului.
    • +6 (10 voturi)    
      gresit (Luni, 29 noiembrie 2010, 17:31)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Alecu

      Ai inteles gresit problema. au facut un articol ca sa deschida ochii cat mai multor oameni asupra faptelor care se intampla in Romania si ce fac asa zisi 'jurnalisti'
  • -6 (6 voturi)    
    Bun venit (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:01)

    necenzuat [anonim]

    bun venit in americanizarea României, va rugam sa aveti o ședere cat mai placută
  • 0 (2 voturi)    
    problema (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:22)

    schumi [anonim]

    Problema cred ca se pune gresit. Ar trebui pus accent pe educatia copilului. Americanii dau vina pe jocuri...noi pe manele. Nimeni nu da vina pe parinti. Nimeni nu condamna parintii la inchisoare pentru ca nu l-au invatat cum sa se poarte sau sa nu supuna la chinuri fizice si psihice colegi de scoala.
    Justitia ar trebui sa fie la fel pentru toata lumea si fenomenul intalnit la americani : "bully" ar trebui sa-si gaseasca loc in condamnari cu scoala de corectie pentru copii (10 clase obligatorii poti sa le faci si acolo) si inchisoare pentru neglijenta in cazul parintilor indiferenta ca are metan in curte.In plus, psihologii din scoli ar trebui sa-si faca treaba. Incompetenta de care dau dovada este crasa. Nu dau testari sa vada daca sunt copii care cedeaza ci asteapta sa vina elevii cu probleme la ei...
    Parintii ar trebui educati ca o relatie stransa cu copii poate duce la evitarea acestor situatii. Daca vine fiul tau la tine si-ti spune ca esste terorizat de alti copii....ar fi bine sa iei masuri...nu sa bati ceilalti copii sau parintii, ci sa lasi organele competente sa se ocupe (scoala si politia) si sa supraveghezi evolutia masurilor.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa gandesc si eu : (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:31)

    urbanie [anonim]

    ...ca si "nano2k" de mai jos, citez din postarea lui : "Raspunsul este ca restul televiziunilor sunt tot un OTV in care Presedintele si Primul Ministru sunt facuti cocina de porci in fiecare secunda. Remarca majusculele ca sa intelegi ca nu vorbesc de Basescu sau Boc, ci de institutii si functii de cel mai mare rang in Romania.
    Dar faptul ca apari la o televiziune nu inseamna ca o girezi. Poate insemna, in cel mai rau caz, ca esti disperat sa ajungi si tu, ca demnitar al Statului Roman "pe sticla". Pentru Presedinte si Prim Ministru e mult mai greu sa aiba acces la televiziunile dragi tie decat ii e unei fufe. Trageti voi concluziile".
    PERFECT ADEVARAT !...Susbscriu intru totul, si voi sustine intotdeauna ca ceea ce face DDD, Oana Stancu ori Mircea Badea nu inseamna libertate de opinie (sub "dictator", sic !), ci pur si simplu onanie televizata, distrugerea Institutiilor Statului, distrugerea Romaniei. Ei nu sunt "caini de paza ai democratiei", ci javre torpilate de cei care, inca, isi permit sa-i mai plateasca..
  • +1 (3 voturi)    
    Nu OTV (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:33)

    cir [anonim]

    Am scos de foarte multa vreme OTV din grila de rograme, de cand cautau in direct o fantoma (daca am inteles bine) botezata Elodia. Din prezentarea articolului nu am inteles mare lucru, banuiesc ca e vorba de o emisiune in care patronul OTV incearca sa arate cum justitia poate deveni un capitol din Kafka. Probabil in tentativa de a intimida pe cei care-l ancheteaza incearca sa ridiculizeze virtual actul de justitie care se desfasoara in lumea reala. Undeva este o grava contradictie, iar patronul de la OTV va afla pe propria piele diferenta dintre virtual si real.
  • +2 (4 voturi)    
    felicitari (Luni, 29 noiembrie 2010, 16:33)

    I [utilizator]

    n-am putut citi nici un comentariu pana nu s-a terminat filmul!

    Legat de caz, nu stiam ce s-a intamplat ca nu urmaresc OTV tocmai pentru ca stiam ce se intampla acolo.
  • +3 (3 voturi)    
    cine e de vina? (Luni, 29 noiembrie 2010, 17:19)

    elena [anonim]

    De vina pentru cele intamplate suntem cu toti deopotriva , consumatorii de OTV si cei care nu iau atitudine desi realizeaza ca nu e in ordine ceea ce se intampla .Toata lumea blameaza OTV-ul , spuneti-mi ,(deoarece eu inca nu am realizat), care e diferenta dintre OTV si celelate televiziuni? Aceeasi Marie cu alta palarie! Nu exista multi jurnalisti adevarati in Romania si nici n-au sa existe atata timp cat de subiectele " interesante "nu au voie sa se atinga. Sunt mult prea putini cei care se pot dezbara de prostul obicei de a judeca si eticheta atunci cand scriu un articol sau fac o emisiune. Ai dreptul sa emiti judecati ,dar la tine acasa nu in direct la televizor, la fel cum ai obligatia cand auzi o stire (cel putin la noi in tara ) sa te indoiesti de ea.
    Felicitari pentru obiectivitate autorilor acestui articol. OTV exista doar pentru ca un segment de piata il cere .Jurnalistii de doi bani care sunt cata frunza si iarba , au reusit sa-si "educe" consumatorii si iata rezultatul. De ce ne mai miram? Cred doar ca ,cei care fac cinste acestei meserii ar trebui sa fie primii care semnaleaza si combat, aberatiile de acest gen .Ar trebui infiintata un soi de autorizatie de libera practica si in jurnalism ,iar autorii subiectelor abordate fara o documentare prealabila,superficial si vadit subiectiv, sanctionati cu interzicerea dreptului de a mai profesa.Inca odata felicitari! Ne-ati mai dat o speranta!
  • +1 (5 voturi)    
    Felicitari HotNews (Luni, 29 noiembrie 2010, 17:22)

    alaska [utilizator]

    Eu personal am sters din lista de programe TV postul de r...t otv si ddtv, si pentru ca foarte multe posturi au ajuns ca si ei, vizionez doar canalele tv de filme documantare si artistice. Acum revenind la subiect este groaznic ce i s-a intamplat acestui tanar, si intr-adevar oricand putem ajunge in locul lui cat timp exista gunoaie ca acest dan diaconescu care se subsituie justitiei si care cu aroganta declara ca "juratii" lui sunt telespectorii [de mahala], cu un IQ muuult sub 100. Acesti telespectatori sunt de vina ca exista si prospera aceste posturi TV, si implicit prospera si patronii lor...Intr-adevar activitatea justitiei lasa mult de dorit, ca si a multor alte institutii de la noi, dar de aici si pana la a te erija in justitiar cretin este cale lunga. Va felicit inca o data pentru realizarea si prezentarea acestui film.
    • +1 (1 vot)    
      crima din telecomanda (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:12)

      LUPTATORUL [anonim] i-a raspuns lui alaska

      sint dd in dddddiiiiiiiiiirecccctttt

      va mirati,de ce va mirati intii a fost cvt,va placea cum injura sau mai bine zis balacarea toti opozantii?va placea altfel cum a rezistat 20 de ani.acum sint eu,v-am educat cu elodia ,cutolea si alte perle, stiam ca gradul vostru de intelegere nu depaseste, democratia originala implementata de un despot luminat,ca fac tribunal in direct ?ce va doare eu ma pregatesc, trebuie sa va obisnuiesc sa ginditi ca mine. ma asteapta o cariera mare voi fi prsedinte, pe cojocaru l-am pacalit de semnaturile pentru partid,acum eu voi fi partidul. partidul poporului cu televiziunea poporului,tribunalul poporului urmeaza.....a-ti ghicit politia poporului,nu ajunge? atunci mai ma gindesc,dar cred ca mai bine ma sfatuiesc cu......doctorul care doctor ? ei si voi ala care ma scapa de......puscarie,stiti cum spunea nenea ala la procuratura,e ideea lui nu a mea.daca m-a costat ceva,nu ca toti facem parte din aceeai....tara.
  • +2 (4 voturi)    
    kudos! (Luni, 29 noiembrie 2010, 17:51)

    Victor [anonim]

    excelent realizat!!
  • +4 (6 voturi)    
    //./ (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:29)

    Dana [anonim]

    Reportajul are multe fete interesante. Nu numai "presa" de doi bani, unilaterala, dar si atitudinea scolii inainte si dupa acest accident. Putea prevenit . Tinerii, copiii nostri au ramas singuri in fata unei vieti pline de obstacole, uneori foarte dureroase pentru un tinar de 16,18 ani. Au ramas singuri in bataia vintului, sa descopere cit de greu va fii drumul prin viata. Au ramas singuri sa fie zdrobiti de o media care vrea sa senzationalizeze un caz atit de tragic. Sint intotdeauna doua parti implicate intr-o asemenea tragedie, dar este mai simplu sa fim "judecatori" puiblici stind intr-un birou, sau in fata camerelor. Ca si circiumaresele din curtea acestor oameni simplii, cu inimile zdrobite, sint mai multe culori intr-o paleta. Am vazut acum, un reportaj emotionant, realitatea, asa cum ar fii trebuit prezentata. Felicitari pentru reportaj.
  • +3 (5 voturi)    
    diaconescule!!! (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:35)

    revers [anonim]

    sa-ti curga si tie in zilele sfinte ale craciunului lacrimi in farfuria cu ciorba sa vezi ce gust bun are asa cum si mamei respective i s-a intamplat Asa sa-ti ajute D_ZEU.
  • +4 (6 voturi)    
    as da in judecata OTV-ul... (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:45)

    romanu' [anonim]

    E pentru prima oara cand imi pare rau ca nu sunt avocat. I-as cauta pe parintii acestui baiat si i-as da in judecata pe cei de la OTV pentru calomnie si daune morale, intelectuale, etc. L-as reprezenta pe gratis pe baietzel, dar pe DDD l-as curatza de bani! Pe cei ca DDD nu ii inveti minte decat cu armele lor, adik sa ii belesti de vii si sa le iei banii.
  • +2 (2 voturi)    
    Dan Diaconescu e nebun! (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:53)

    florin [anonim]

    Dan Diaconescu e nebun!
  • +3 (7 voturi)    
    Felicitari (Luni, 29 noiembrie 2010, 18:54)

    iulia [anonim]

    Cu riscul ca repet si eu inca o data esenta tuturor comentariilor anterioare: FELICITARI HOTNEWS
  • +5 (7 voturi)    
    etică (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:16)

    Tot Victor [anonim]

    Incredibil!!!! Nu pot sa nu remarc faptul ca si copilul asta stie ca jurnalistii trebuie sa ”fie pe teren, sa lucreze daca vor ceva bun”.
  • +4 (6 voturi)    
    crima din teleconanda (Luni, 29 noiembrie 2010, 19:25)

    Luptatorul [anonim]

    felicitari pentru filmul reportaj,un proiect de exceptie ,propun sa trimiteti procurorului general al romaniei o copie pentru un punct de vedere.la fel si cna si clubului roman de presa. nu este normal ca zoaiele otv-ului sa distruga viata nimanui,tolea indiferent ce a facut a fost la fel exasperat de imposibilitatea de a arata adevarul,sau cel putin punctul lui de vedere.este si vina presei ca nu ia atitudine la astfel de derapaje.
  • +4 (6 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 29 noiembrie 2010, 20:42)

    Andrei Cordos [utilizator]

    Felicitari Hotnews pentru promovare si realizatorilor acestui film. De ce nu realizam si noi ca nu tot ce spune presa e adevarat. Romania, trezeste-te!
  • +4 (6 voturi)    
    Bravo hotnews! (Luni, 29 noiembrie 2010, 21:35)

    cinevatus [utilizator]

    Nimic nu se poate face????
  • +3 (5 voturi)    
    de plans!! (Luni, 29 noiembrie 2010, 22:31)

    araveicei robert florin [anonim]

    de plans!!!... am cateva pagini pe facebook si voi publica aceasta picatura din oceanul cu nedreptati, pe care poporul roman le inghite in liniste de zeci de ani!!.. bravo echipei ce a realizat acest reportaj si redactiei hotnews pentru profesionalismul demonstrat!!
  • +2 (4 voturi)    
    :) (Luni, 29 noiembrie 2010, 22:45)

    Cristina Luchian [anonim]

    Felicitari pentru articol ! Il gasesc ca fiind foarte potrivit in contextul situatiei actuale din Romania, unde televiziunea pare sa fi devenit "creierul" poporului.
  • +3 (3 voturi)    
    pacat! (Luni, 29 noiembrie 2010, 22:49)

    MadyC [anonim]

    incredibil ce poate sa faca dan diaconescu ,incredibil....cum un cretin plin de bani manipuleaza extrem de multa lume din romania! autoritati de cacat....parca vad ca ne conduce asta curand! :)) ....nu serios? numai eu il vad "p`asta" dan diaconescu un cretin? sau ce mama masii? ma rog...spalati-va cu el pe cap! :-J
  • +5 (5 voturi)    
    gresit! (Luni, 29 noiembrie 2010, 23:37)

    gaga [anonim]

    proiectul este marca "Mixich&Diaconu-colintineanu". sunt doi autori care au muncit in egala masura, deci e corect sa ii felicitati pe amandoi. de fapt, intreaga echipa ar trebui felicitata.
  • +2 (2 voturi)    
    alex2@yahoo.com (Marţi, 30 noiembrie 2010, 1:11)

    ceitreisfintii [anonim]

    acest reportaj imi aminteste de drama din unele filme americane dar diferenta e starea sociala a acestei family care te sokeaza baiatul care e scuzat -nui vina lui cai prost asa sa nascut pana la confruntarea lor cu acest mogul D.D care ca si Voiculescu trebuie sa spanzure vro cativa ca sa ajunga unde e, uneori in viata cand vrei putere si comfort trebuie sa te folosesti prin orice mijloace de ,semenul tau' ca sa se revanseze ar trebui sai daruiasca masina roll royce baiatului sa nu mai fie nevoit sa ia trenul la 5 dimineata
  • +3 (3 voturi)    
    Excelent material! (Marţi, 30 noiembrie 2010, 6:39)

    tulipa [utilizator]

    Excelent material!
    Inca o data, felicitari pentru Hotnews!
  • +3 (3 voturi)    
    liceul (Marţi, 30 noiembrie 2010, 8:45)

    ina [anonim]

    pentru acest incident, directoarea scolii nu avea niciun drept sa forteze mutarea baiatului intr-o alta institutie de invatamant.
    • 0 (0 voturi)    
      Re (Marţi, 30 noiembrie 2010, 21:54)

      rpd [utilizator] i-a raspuns lui ina

      Este adevarat, insa parintii nu au avut ce face. Fata lor mai mare era in clasa a 12-a si i se puteau face necazuri de care nu avea navoie.
  • +3 (3 voturi)    
    DD (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:04)

    neanelu [anonim]

    Citeam ieri, siderat, pe o banda galbena deasupra crestetului personajului: DD+PP+telespectatorii vor face o revolutie!
    Revolutie cu telespectatori?!
  • -2 (4 voturi)    
    otv (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:17)

    gogu [anonim]

    aveti un fix cu otv - cu celelalte tv care fac acelasi lucru de ce nu spuneti nimic ?? - voi nu ati vazut ca baiatul avea cu capul de mic ?? ce face otv fac aproape toate tv din vest - la orice analiza esti lasat sa comentezi - sa iti spui parerea etc - circul facut de madalin ionescu cand este o crima sau acelasi circ la realitatea cum sunt ?? cand a murit madalina toate tv erau in stare sa faca tot felul de demonstratii de cum se bea otrava si nu ati comandat nimic -- asta inseamna ca daca un nebun imita ce vede la tv este vinovat realizatorul emisiu ii ??? ati vazut analizliza pertinenta de caz ?? ati vazut analize referitor la situatia alimentara a tarii facuta cu demonstratii concrete si legale -- ati vazut o informare corecta asupra unui caz cu documente ??? ce motive concrete aveti ?? nimic - sa gasit un prost de comentator si voi ca oile ,gata / !1 oho mai aveti pana departe !
  • +2 (2 voturi)    
    nu pot sa cred! (Marţi, 30 noiembrie 2010, 9:49)

    cereal killer [anonim]

    stiu ca nu este nici pe departe un caz singular dar NU POT SA CRED! am vazut reportajul de 10 min si inca ma trec fiori. Imi pare rau ca stau in fata calculatorului si nu in strada sau in puscarie dupa ce l-am nimicit pe nemernicul ala...auzi, "noi facem justitie...noi judecam..." INCREDIBIL!! nu sunt credincios asa cum ar trebui sa fiu...dar in momentul asta vreau sa cred ca unii oamenii vor raspunde pentru tampeniile care le fac.
  • +2 (2 voturi)    
    Criminialul este DAN DIACONESCU (Marţi, 30 noiembrie 2010, 10:40)

    Kan [anonim]

    RUSINE DD si OTV-ului; CNA-ul unde este si de ce nu se autosesizeaza in acest caz????
  • +2 (2 voturi)    
    Nu ma mir (Marţi, 30 noiembrie 2010, 10:42)

    dorin bretan [anonim]

    Noi l-am creat. Cata vreme ne place , el ne vinde ce ne place. Unde sunt luptatorii pentru drepturile omului, ONG urile ? . El e un biet copil , nu are bani sa-si gaseasca un avocat celebru care sa se lopte cu OTV . Maine putem fi oricare din noi .
  • +1 (1 vot)    
    incredibil? sau suntem noi criminal de ignoranti? (Marţi, 30 noiembrie 2010, 11:00)

    ... [anonim]

    e prima oara cand aud despre asa ceva. si este oribil. in acelasi timp, completeaza inca o piesa din puzzle-ul decaderii groaznice in care se afla mare parte din populatie.

    aud de asa ceva pentru ca un site pe care il frecventez a observat acest caz. dar asta nu e relevant. eu, voi, multi de pe aici nu ar fi auzit in viata lor despre otv si despre porcaria asta daca nu ar fi citit critici pe hotnews sau in alte spatii oarecum elevate. dar asta nu inseamna decat ca exista o parte imensa a Romaniei despre care nu avem habar, si pentru care aceasta cultura suburbana a devenit, in 10-20 de ani, ceea ce respira si ceea ce ii hraneste. pana acum un an si ceva, cand am intrat in invatamant, toata lumea jegoasa a Romaniei era inexistenta pentru mine. cazurile izolate de comportamente badaranesti, aberante, scandaloase imi erau aproape inexplicabile. ca profesor, insa, am observat ca faceam parte dintr-o categorie rarefiata, iar majoritatea elevilor mei erau "manelisti" si consumau, evident, otv si alte rahaturi.

    reportajul d-lui Mixich era, deci, necesar. dar am cateva obiectii la partea "teoretica":

    da, scoala la sat este slaba, din cate imi pot da seama, dar trebuie sa tinem cont si de faptul ca tendinta "naturala" a satelor (pentru ca satele au fost si incearca inca sa fie niste organisme naturale, mai degraba decat niste societati in progres - iar asta le ajuta sa se conserve) este sa-si pastreze macar o parte din copii "la coada vacii", fara prea multa stiinta de carte. este o tendinta cruda si inumana, dupa standardele mele si ale voastre, dar pe termen lung jur ca nu stiu care dintre alternative este mai buna.
    pe de alta parte, din traumatizanta mea experienta de profesor, am observat ca elevii de la sat sunt adeseori "cu bun-simt" - adica mai disciplinati, mai putin corupti de manelism, mai seriosi. "puslamalele" de la sat sunt mult mai tratabile decat cele de la oras. ca sa nu mai vorbim de faptul ca ce intelegem noi prin "oras" este un 5% din populatia urbana.
    • 0 (0 voturi)    
      Scrieti-ne (Marţi, 30 noiembrie 2010, 13:17)

      Vlad Mixich [anonim] i-a raspuns lui ...

      Comentariul dumneavoatra este foarte interesant si am dori sa luam legatura. Ne-ati putea ajuta. Scrieti-ne va rog un e-mail pe adresa vlad.mixich@hotnews.ro. Multumesc
  • +1 (1 vot)    
    Cum adica "justitia din Romania, in speta NOI..."? (Marţi, 30 noiembrie 2010, 11:13)

    Cornel [anonim]

    Mai Dom' Diaconescu (sa nu repet ceva ce Iliescu a zis), daca erai in ALTA TARA, ai idee cum justitia luata in mainile proprii se pedepseste? Acum ai fi fost atarnat de un stalp. Justitia in Romania nu functioneaza? De acord partial, dar crezi ca te fac cateva sute de mii de euro si doar pentru ca ai acces la o televiziune pe care o manipulezi cum vrei Judecator SI Jurat? Ce mai vrei? Sa fii si Calau?

    Incredibil este faptul ca justitia nu functioneaza, nu pentru ca judecatorii sunt corupti, sau politicienii, sau NOI. Pentru a schimba ceva, trebuie schimbata MENTALITATEA oamenilor. Ce pretentie ai de la un Judecator, daca si la aprozar ti se cer bani in plus ca ti se zambeste, sau la spital pentru ca ai intrat primul la doctor? Problema suntem noi si NOI cream oameni ca Diaconescu.
  • +1 (1 vot)    
    continuare (Marţi, 30 noiembrie 2010, 11:13)

    ... [anonim]

    astfel ca statisticile prezentate sunt oarecum irelevante. elevii de la oras pot sa nu fie mai buni decat cei de la sat, ci, pur si simplu, notele sa fie date in baza directivelor care guverneaza astazi invatamantul romanesc - am mai spus asta de sute de ori: se trece bacul dupa cum dicteaza ministerul, sunt sanctionate liceele care isi pica elevii, sunt incurajate cele care ii pastreaza no matter what (chestie numita pompos "integrare", desi in majoritatea cazurilor elevii slabuti de clasa a IX-a ajung sa iasa intr-a XII-a bestii). majoritatea liceelor din orase sunt industriale sau teoretice, in timp ce chiar si "colegiile nationale" (gaselnita veche de vreo 10 ani, prin care vechile licee teoretice au fost upgradate formal, iar multe din actualele licee teoretice sunt la nivel de scoli profesionale, ca si cele industriale) au uneori clase slabe si turbulente. o vizita intr-un liceu industrial de oras nu se deosebeste cu nimic de vizita intr-un penitenciar. puteti incerca daca aveti curajul si nu detineti un stomac sensibil.

    pe de alta parte, problema principala ramane exterioara scolii. statul roman a ales sa-si prepare o societate decazuta moral, dar nu prin mijloace directe, ci pur si simplu permitand aberatiile din media romaneasca timp de 10-20 de ani (nu stiu exact de cand a inceput problema, cum am spus - am cam plutit intr-o zona eterica si nepopulata, iar "televiziunea", cat am avut asa ceva in casa, s-a limitat la filme bune). nu este normal sa nu existe un minim control (cusurgiii pot sa-l numeasca "cenzura") pentru ceea ce apare in media. nu este normal ca cineva sa decida "criminali" la televizor! lucrul asta este cel putin o calomnie.

    sa fim cinstiti: chiar si statul roman, la fel ca majoritatea statelor, occidentale sau nu, are suficiente posibilitati de manipulare si indoctrinare a populatiei proprii, pe care, de altfel, le exercita fara scrupule. sa permiti, in conditiile astea, o asemenea deriva "subculturala" este voit si criminal.
    • +1 (1 vot)    
      ancheta "spinoasa" (Marţi, 30 noiembrie 2010, 11:54)

      ... [anonim] i-a raspuns lui ...

      este anormal ca intr-o societate sa se permita astfel de lucruri, prin urmare ESTE vina statului.

      evident, nu "a lui Boc si Basescu" :D, ci este nevoie de o ancheta serioasa a acestei decaderi.

      unele fire se vad:
      - ma revolta de ceva timp decaderea invatamantului, iar concluzia mea, dupa un an ca prof. suplinitor (adica un flecustet pe langa "experienta" ministrilor invatamantului :D ), a fost ca un rol foarte mare l-a avut schimbarea modalitatii de admitere a studentilor in universitati, deja o cunoaste toata lumea: "pe dosare" :D ei bine, se pare ca prea-maritul si aproape divinul personaj andrei marga (cunoscut de absolventii ubb-isti ca un individ care scotea bani si din piatra seaca) a fost si la originea acestei gaselnite. in anii respectivi, universitatea domniei sale ajunsese sa aiba mii de studenti "la taxa" si "la distanta" - un fel de "spiru" dar, evident, onorabil, doar este 'univ. romaneasca cea mai cunoscuta peste hotare' =))
      - la un moment dat, presedintele nostru, despre care se vorbeste intotdeauna "pe langa subiect" si caruia ii sunt sorbite afirmatiile numai daca sunt capabile "sa faca audienta", a spus o chestie "scandaloasa" - cea cu procentul acela monstruos de "manelisti" din Romania. ei bine, se pare ca adevarul nu era chiar atat de departe...
      - in fine, cred ca pentru fiecare masura aberanta si devianta care a dus la situatia actuala pot fi gasite personaje si interese particulare. nu sunt jurnalist, iar cazul lui Marga il stiu de la profesori si pentru ca inca imi mai desfasor activitatea in aceasta zona a tarii. dar sunt, cred, sute de mii de legaturi de coruptie in tot sistemul. pornind de foarte sus, pana la penibilele jocuri de culise dintre administratiile locale si administratori ai puterii in orasele de provincie, fie ei directori de licee, proprietari de publicatii sau televiziuni locale etc.
      daca mass-media "adevarata" s-ar apuca sa spuna pur si simplu Adevarul, ar avea din ce trai zeci de ani de-acum incolo.
  • -1 (1 vot)    
    bla bla (Marţi, 30 noiembrie 2010, 11:18)

    Marian [anonim]

    My name is Khan and I'm not a terorist
  • 0 (0 voturi)    
    p.s. (Marţi, 30 noiembrie 2010, 11:30)

    ... [anonim]

    si acum o remarca naiva :D

    individul diaconescu spune la un moment dat, in reportaj: nimeni nu a impiedicat acuzatul sau familia acestuia sa VINA LA NOI si sa isi apere punctul de vedere. adica: pentru ca noi am cumparat/ comercializat deja toata constiinta romaneasca, voi sunteti deja ai nostri, fie ca ne faceti audienta involuntar sau voluntar. din murdaria aceasta nu puteti scapa. noi suntem, deja, a priori. intrati, deci, in jocul nostru...

    oricat de abstract ar suna, avem nevoie despre o dezbatere directa despre murdaria din imaginarul public romanesc.
    si, oricat de iconoclast ar parea, trebuie sa scuturam, macar de data asta, fundamentele de "economie de piata" ale dominatiei comercialului asupra a orice altceva. ceva este "valoros pentru ca se vinde" - este parsiva declamatie a actualului sistem. cu completarea nespusa ca "noi ne educam cumparatorii", si ca daca ceva nu se vinde, atunci gasim noi campania publicitara potrivita.
    trebuie sa intelegem ca nici macar regulile pietii nu sunt sacrosancte, ci ca societatea trebuie sa decida ce-i este folositor sau daunator la un moment dat. iar o societate "formata" de politici de stat criminale ca cele din invatamantul romanesc sau din [lipsa de] control al industriei divertismentului din Romania nu mai este o societate in adevaratul sens al cuvantului.
  • +2 (2 voturi)    
    ma alatur (Marţi, 30 noiembrie 2010, 12:02)

    andrei [anonim]

    celor care au felicitat hotnews pt realizarea acestui material.
  • +1 (1 vot)    
    Un gunoi numit dan diaconescu (Marţi, 30 noiembrie 2010, 12:23)

    Dr Marutza [anonim]

    Criminalul e DIACONESCU! De ce i se permite acestui gunoi care isi zice "jurnalist", sa aiba un post tv ? El e o primejdie publica, un rau national! Ar trebui sa plateasca , sa i se inchida mizeria asta de OTV. Face mult rau si ramane nepedepsit! Familia in discutie ar trebui sa-i ceara daune de milioane, sa plateasca, ca are de unde!!
    Sabotati, oameni buni, acest mizerabil! Daca autoritatile nu intreprind nimic, pedepsiti-l voi, neuitandu-va la emisiunile lui, ca s-a imbuibat din naivitatea voastra, va considera prosti si va fura mintile si banii! Aratati-i ca el depinde de voi si nu invers! Pe de alta parte justitia ar trebui sa-si spuna cuvantul!
  • +1 (1 vot)    
    felicitari ! (Marţi, 30 noiembrie 2010, 12:25)

    tikkun [anonim]

    Emotionant ! Foarte bine realizat si extrem de problematizant, nefiind doar o contraexpunere de presa. Cand intr-un articol/emisiune/reportaj poti ridica nivelul analizei la expunerea unor probleme, care afecteaza libertatea de exprimare, responsabilitatea si discernamantul, se cheama ca ai vocatie pentru presa.

    Felicitari realizatorilor materialului !
  • +1 (1 vot)    
    ne meritam soarta (Marţi, 30 noiembrie 2010, 13:25)

    lulu [anonim]

    Ce bine ca nu am televizor de 5 ani.
    Si totusi, nu pot sa fiu complet indiferenta la asa ceva. Cred ca ne meritam soarta, ca si natiune.
    Cati dintre noi nu barfesc, si nu judeca? Este foarte simplu sa judeci pe altii, si sa pui etichete. Facem parte dintr-o majoritate, si daca nu ne conformam normelor ei, suntem exclusi, si tratati ca atare. Si uite asa ne-a dresat acest post TV: sa judecam pe altii...indiferent de situatie. Daca asa zice mare in titlu, asa o fi, nu?
  • +1 (1 vot)    
    astia sintem, astia defilam (Marţi, 30 noiembrie 2010, 14:33)

    NewLevel [anonim]

    Acum citiva ani s-a pus problema interzicerii mersului cu motocicleta prin Bucuresti in timpul noptii din cauza zgomotului. Adica noi nu interziceam zgomotul ci mersul cu motocicleta. La fel de bine am putea interzice cutitele pentru ca ele sint, uneori, letale.
    La fel si in cazul OTV / Dan Diaconescu. Nu statul in sine trebuie sa ia masuri; statul sintem noi toti si, pina una-alta, o buna parte dintre noi se uita la OTV. Asta e adevarul si acolo trebuie umblat, la cauze, nu la efecte. Putem sa inchidem OTV si pe Dan Diaconescu de 100 de ori. La un moment dat altcineva ii va lua locul; pina nu facem in asa fel incit numarul de telespectatori OTV sa se reduca, e vinare de vint. DD nu are dreptate cind spune ca otevizarea a fost preluata si de celelalte televiziuni. Adedvarul e ca OTV este numai cea mai acuta expresie a fenomenului. Uitati-va la Acces Direct, Rai da' buni, Nora pentru mama, te pui cu blondele, Narcisa salbatica, State de Romania si la restul de 95% din emisiunile de la televiziunile din Romania. Toate emisiunile de divertisment promoveaza incultura, frivolitatea, lipsa de continut, norocul chior, statul degeaba, uitatul pe gaura cheii, datul cu parerea (a propos, ati vazut vreodata un om important, un invitat in studio care sa raspunda, la intrebarea moderatorului: "Nu stiu, dom'le, nu e domeniul meu, nu ma pricep"?).
    Nu statul trebuie sa ia masuri impotriva OTV. Statul sa aiba grija de educatie. Atit si restul se rezolva de la sine. In cazul OTV, CNA-ul trebuie sa-si faca treaba. Ar fi suficient.
  • 0 (0 voturi)    
    e destul de bun videoclipu (Marţi, 30 noiembrie 2010, 15:04)

    cristi [anonim]

    Este un videoclip reusit pentru ca acest copil este un copil cuminte si nu ar face rau nimanui. Al cunos de mic copil si nu al cred in stare de asa ceva pentru ca noi facem aproape totu in-preuna si sunte ca fratii . Ne ajutam intre noi si ori ce ar fi suntem tot timpu unitii .......
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bun reportaj (Marţi, 30 noiembrie 2010, 19:01)

    Loredana [anonim]

    E excelent reportajul. Felicitari pentru cei care l-au realizat.
    Diaconescu asta e un tacanit. Si mai vrea sa fie presedinte? Sa ne faca pe toti criminali? Si in plus nu stiu de ce CNA-ul ii mai da voie sa aiba mizeria aia de emisiune fara rost. Face tara de rusine.
    Cum a indraznit sa-l faca "criminal" pe un biet copil? Ganditi oameni buni inainte sa faceti asemenea afirmatii. Televiziunea iti arata putin din realitate, dar ceea ce D.D arata la emisiunea sa este fictiune, manelizare si prostie cat incape. .........
  • +1 (1 vot)    
    pentru Claudiu Mitran (Miercuri, 1 decembrie 2010, 11:35)

    Anca [anonim]

    Draga Claudiu, sa nu iti fie rusine cu tine, esti total nevinovat ! Lasa-i pe cainii din jurul tau sa latre - asta le place lor cel mai mult...tu tine capul sus si mergi mai departe. Termina-ti scoala, straduieste-te sa inveti bine si sa faci ceva bun cu viata ta. Vorbeste cu parintii tai sa caute un avocat bun care sa dea in judecata mizeria asta de OTV si sa va plateasca daune. Dar tu cu tine sa nu te rusinezi niciodata. Nu ai de ce. Dimpotriva, nemernicii care te-au acuzat ar trebui sa se rusineze si sa plece capul in fata ta. Intr-o tara civilizata, oamenii simpli s-ar fi revoltat si te-ar fi sustinut, dar in Romania nu prea mai exista omenie...oamenii simpli s-au cam ticalosit si asta in mare parte este si ''meritul'' OTV, Antene, iRealitati si alte mizerii de televiziuni. Felicitari Hotnews ca ati semnalat un astfel de caz. Sper ca poate se va sesiza CNA si le va da o amenda otv-istilor sa ii usture multa vreme la buzunar sau, si mai bine, sa le retraga licenta si sa dispara.
  • +1 (1 vot)    
    DD (Miercuri, 1 decembrie 2010, 15:44)

    timtim [anonim]

    Dan Diaconescu, vai de viata ta!! Nu de asta, ci de cea de dupa! Aici te-ai aranjat cu pretul celei ce va sa vina. Sper sa ma insel si sa-ti revii din josnicia in care te-ai coborat singur...pentru o punga de galbeni mai mult. Parvenit! trebuie sa fi suferit teribil, sa fi acumulat multe frustrari de ai ajuns sa joci numele si cinstea oamenilor pe masa si in numele unei prese numai de tine intelese. Tine minte: si ptr modul in care ti-ai facut meseria vei fi judecat! painea ce-o mananci e unsa cu necinstirea semenilor, cu indobitocirea lor, cu minciuna si circ ieftin. Poate si cu vietile ori libertatea unora. Daca crezi ca aici iti joci toate cartile, te inseli. S-ar putea sa mai ai nevoie de niste asi la portile vietii. Sunt vamesi duri acolo. Refa jocul, poate ti se va da o mana mai buna si o vei folosi intelept.
  • 0 (0 voturi)    
    niste prosti (Miercuri, 1 decembrie 2010, 17:26)

    gogu [anonim]

    si ce ati vazut ??? ati comentat pentri\u ca va uitati la otv ?! - de ce nu urmati cale a celui care se da lebada ??? care este problema >?! de ce va este teama ?? hai dati curs unei imaginatii bolnave ! CE A FACUT OTV IN PLUS FATA DE KANAL D , PROTV , ANTENA 1 ??? aud ?! sunteti nisteb scursuri si nu ati inteles nimic din dreptul de opinie - nu de manipulare cum a facut gasdca iliescu cu privire la re volutie -cum ??
  • 0 (0 voturi)    
    Confirma parerea mea despre invidie (Miercuri, 1 decembrie 2010, 17:53)

    Simona [anonim]

    Confirma ceva ce am scris si eu mai de mult
    Eu cred ca invidia este păcatul nostru national.

    Ca oamenii pe la noi se simt bine daca altul e balacarit serios. E o usurare ca altul nu e mai bun ca ei. Stiau ei... Unora chiar le place sa il vada disperat. Doar e persoana publica, asa ii trebuie.

    Este foarte adevarat! Si nu se aplica numai la personalitati ci la orice. Cui nu ii place sa se uite de pe margine cand se intampla ceva rau cu cineva, sa se bucure daca il simpatizeaza, fara sa il cunoasca prea bine, sau sa jeleasca daca i se intampla sa se impiedice. Fara sa ridice vreun deget, ci din pozitia de spectator pasiv.

    Eu cred ca multe rele se explica prin saracie sau incultura. Dar nu si asta, invidia asta nu are nici o scuza.

    http://sirimie.blogspot.com/2010/09/despre-invidie.html

    Ratingul mare pe care l-a avut probabil confirma parerea mea. Din nou. Eu i-am zis invidie, cu cat e prostia mai mare cu atat si invidia mai mare.
  • 0 (0 voturi)    
    bravo (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:35)

    ALTmatei [anonim]

    felicitari. daca putem sa facem ceva pentru Claudiu tineti-ne la curent.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 2 decembrie 2010, 14:48)

    Raluca [anonim]

    groaznic...prea multa rautate si nedreptate...Claudiu trebuie sa stie ca are sustinerea noastra! "doamna directoare" de liceu ar trebui demisa! nu e normal ca in scoli sa se promoveze nedreptatea! ne este clar cum a ajuns ea acolo...cat despre dan diaconescu...doar numai cei ca el il pot urmari! daca familia baiatului era mai instarita trebuia sa il dea in judecata! sigur ar fi castigat! sa ii ia multi bani nenorocitului care face rating din necazurile altora! pacat de baiat, sper sa aiba in continuare puterea sa mearga mai departe! oricum, felicitari pentru articol!!!
  • 0 (0 voturi)    
    o emisiune cumsecade (Vineri, 3 decembrie 2010, 20:51)

    ben [anonim]

    e despre cineva care are prea multi bani. nu stie ce sa faca cu ei si distruge o viata de om.
    daca lumea nu ia atitudine asa o sa fie si de acum inainte. ba, poate din ce in ce mai rau.
    accidente sunt peste tot. doar justitia poate stabili adevarul.
    ar fi bine ca fiecare sa faca ce a invatat sa faca. nu ce crede ca ar putea sa faca.
    iar cine are excesiv de multi bani... sa dea de stire, ca-i dam idei ce sa faca cu ei.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitatari pentru reportaj si o propunere (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 21:46)

    Sah [anonim]

    Foarte bun reportajul. Ca si o coincinenta,poate, in aceste zile am in grija un tanar de 20 de ani care a fost lovit in joaca de un prieten. In acelasi timp, s-a rupt un anevrism de cerebeloasa posterioara (detaliul e pentru cunoscatori, rog comentatorii de profesie sa se abtina). Prognosticul este sumbru. Insa tanarul care a lovit nu va suporta rigorile legii, pentru ca am fost clari cand am spus ca anevrismul putea sa se rupa oricand. Nu lucrez in Romania.

    Personal, nu sunt de acord cu existenta postului OTV. Traim insa intr-o democratie si nu-i putem interzice functionarea. Putem insa sa-l transformam insa, ca orice televiziune de nisa, in pay-per-view. La fel cum unii platesc intrarea la circ, daca-ti face placere sa vezi circ social, plateste pentru OTV.

    Ce ziceti, cine e de acord cu transformatea OTV in canal TV cu plata?
  • 0 (0 voturi)    
    Zero TV (Duminică, 5 decembrie 2010, 15:19)

    Alex [anonim]

    Sincer nu cred ca lumea a putut junge in halul asta de manipulare insa este adevarat dan diaconescu se plimba prin Bucuresti cu masini de sute de mii de euro din banii justitiei pe care o practica, apoi vrea sa fie presedinte ....
  • 0 (0 voturi)    
    dar voi ce faceti prin dezbaterile (Luni, 6 decembrie 2010, 19:47)

    ploiesteanu [anonim]

    publice pe aceiasi tema tinute multe zile la rand. Faceti acelasi lucru ca Dan Diaconescu. Va prinde 2011 cu articolul asta !
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo (Luni, 6 decembrie 2010, 19:53)

    kinn [anonim]

    Jos palaria, stimate dle Vlad Mixich. Alt reportaj de aur.
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte bun reportajul (Luni, 6 decembrie 2010, 20:33)

    v [anonim]

    ...
  • -1 (1 vot)    
    Si voi ce faceti aici? (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:42)

    CiCi [anonim]

    faceti recurs din click-uri de mouse?

    Indiferent ce ar fi spus leguma care conduce ZERO TV sentinta este data de un judecator.
    Sistemul nu este bun, este perfectibil dar este de departe preferabil sistemului propus de 0 TV si de autorii acestui articol - care au facut cam acelasi lucru fiecare tragand in alta directie.

    In paranteza fie spus detest 0 TV, CanCan si orice forma de presa care cauta scandal cu orice chip.


    Inapoi la cazul discutat!
    Haideti sa va dau un exemplu:
    Un batran care nu mai are mult de trait primeste o palma de la cineva si moare instant.
    Cel care a dat palma ar trebui felicitat? NU. Este vinovat de crima!!! Fara premeditare ca nu a vrut sa-l omoare pe batran, DAR A FACUT-O.

    Ce spune articolul, victima a murit din cauza unei afectiuni pe care o avea dinaintea conflictului cu cel sustinut atat de fatis de autori. Nu spun ca n-ar fi avut acea afectiune. Dar va intreb altceva. daca nu ar fi primit acea lovitura ar fi trait in continuare? Eu cred ca da. POATE demonstra cineva ca victima ar fi murit oricum exact in acel moment chiar si fara sa fi primit lovitura?
    Personal cred ca nu. Cata vreme a fost in stare sa declanseze sau sa fie parte la acel conflict, inseamna ca nu era chiar pe patul de moarte.

    Daca lovitura a provocat moartea victimei, cel care dat-o este vinovat pentru ca a lipsit victima fie si de un sfert de ora din viata ei. Si reiau, nu este crima cu premeditare, probabil incadrarea e alta, dar sa-l scoti nevinovat pentru ca nu-ti place ce face DD nu e tocmai corect.

    S-au mai vazut si alti copii morti in urma batailor "normale" din curtea scolii. Tot fara intentie. Si tot condamnati. Faptul ca aceasta victima prezenta o afectiune care cumulata cu lovitura a dus la deces nu-l disculpa pe faptas. Repet: daca n-ar fi fost ACEA lovitura victima ar fi trait in continuare.
  • 0 (0 voturi)    
    pleac, ne-am saturat de articolele tale mizerabile (Joi, 9 decembrie 2010, 17:18)

    papadie [anonim]

    nu mai scapam de tine, pilos si ticalos, care iti vari articolele pana la saturatie pe hotnews. mi se face greata cand vad verdele asta urat pe site si articolele tale proaste, pe care pana la urma le-as trece cu vederea daca nu ti-ai adresa dupa aceea, probabil de la aceeasi adresa de IP, osanale si laude. ce mai face maica-ta, urata????
    • 0 (0 voturi)    
      nu te inteleg (Joi, 9 decembrie 2010, 21:55)

      nuvreausazic [anonim] i-a raspuns lui papadie

      Daca ai o problema cu articolul lui exprimati-o cu ajutorul argumentelor , nu cu jigniri ca nu demonstrezi nimic. Bineinteles ca nu ai cum sa contrazici asa ceva, dar ... incearca:)) noi asteptam


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version