Exclusiv HotNews.ro

Dezvaluiri despre afacerile ministrului Sorina Placinta: Nu si-a declarat o firma unde i-a angajat pe fiul unui inspector ANAF, pe fiica adjunctului Garzii Financiare, pe fiul sefului administratiei financiare si pe fiul unui sef de la finante publice Vrancea  

de Dan Tapalaga, Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 15 iulie 2009, 14:38 Actualitate

Sorina Placinta si Gheorghe Flutur
Foto: HotNews.ro
 documente
(15 Iul 2009) PDF, 59KB
Noul ministru al tineretului si sportului, Sorina Placinta, are angajati patru copii de sefi din Ministerul de Finante, Farda Financiara si Finantele Publice Locale, insa senatorul PDL nu a mentionat in declaratia de avere ca e actionar principal la firma Milcofil, unde cei patru sunt cenzori. Inspectorul ANAF, adjunctul Garzii Financiare Vrancea si seful administratiei financiare au declarat pentru HotNews.ro ca firmele ministrului Placinta isi achita taxele la zi si ca nu beneficiaza de tratament preferential chiar daca printre angajatii ei se numara copiii lor. Seful finantelor publice Vrancea n-a putut fi contacat, nici ministrul Placinta.
.
Potrivit datelor de la Registrul Comertului, actualizate in 2 iunie 2009, Sorina Placinta figureaza ca actionar la patru firme, intre care si Milcofil SA. Aici detine 91,84% din actiuni.

Nici in declaratia de interese din decembrie 2008, nici in cea din iunie 2009, senatorul PDL Sorina Placinta nu scrie ca e actionar la Milcofil SA, fosta filatura din Vrancea, privatizata in 1997. Companiile sale figureaza astazi in datele Inspectoratului teritorial de Munca drept principalul angajator din Vrancea, cu peste 2.500 de angajati.

In firma Milcofil, unde Sorina Placinta detine 91,84% din actiuni, angajati pe post de cenzori figureaza, intre altii, patru nume care atrag atentia: Cremeriuc Cornel, Grigorica Marius, Bojoaica Roxana Elena si Pavel Cristian. Cei patru sunt copiii unor personaje cu functii importante in finantele locale si de la Bucuresti.
  • Cremeriuc Cornel este, potrivit datelor de la Registrul Comertului, cenzor supleant la Microfil SA. Este fiul Feliciei Cremeriuc, care in prezent ocupa functia de inspector principal la ANAF, in cadrul directiei de mari contribuabili.
  • Grigorica Marius, cenzor la Milcofil, este fiul fostului director general de la directia de finante publice Vrancea, Grigorica Constantin, intre 1996 si 2008. Tatal sau este in prezent sef de serviciu, tot la directia de finante publice Vrancea. 
  • Bojoaica Roxana Elena, cenzor supleant la Milcofil, este fiica adoptiva a adjunctului Garzii Finaciare din Vrancea, Nicolae Bojoaica (sustinut de PDL). Bojoaica este cercetat penal dupa ce pe data de 1 iulie 2009 a fost prins in masina sa pe un bulevard din Focsani cu o alcoolemie de 0,9 la mie. Directorul a spus ca masina in care se afla ar fi fost condusa de un prieten, care insa a disparut. Vezi detalii aici.
  • Pavel Cristian, cenzor la Milcofil, este fiul sefului administratiei financiare din Focsani, Pavel Teodor.
Familia Placinta
Familia Placinta
Foto: HotNews.ro
In CV-ul de campanie al Sorinei Placinta apare insa o mica inadvertenta, o informatie care nu corespunde cu datele disponibile la Registrul Comertului. La rubrica activitate profesionala, Placinta se prezinta drept “presedinte al Consiliului de Administratie la SC Milcofil SA, societate care a fost achizitionata de Sorste SA”. Datele de la registrul comertului, actualizate in 6 iunie 2009, nu prezinta insa nicio schimbare de actionariat.

Sorina Placinta n-a putut fi contactata pentru lamuriri, in ciuda insistenelor si mesajelor trimise pe mobil. Fabrica Microfil a fost preluata de compania Sorste cu ani in urma. Nu e clar de ce modificarile nu apar si la Registrul Comertului iar Sorina Placinta figureaza si azi ca actionar la Microfil, chiar daca fabrica ca atare fusese preluata cu ani in urma.

In tot cazul, compania Sorste SA, care ar fi achizitionat Milcofil, este detinuta tot de noul ministru al tineretului si sportului. Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Sorina Placinta detine 96% din actiuni la Sorste SA. Unul dintre cei patru copii de sefi la finante, angajati pe post de cenzori la Milcofil, figureaza ca angajat pe post de cenzor si la Sorste. E vorba de Pavel Cristian, fiul sefului administratiei financiare din Focsani, Pavel Teodor.

Administratorul companiei Sorste este sotul sau, Sobota Ernest Stefan Georg, mult mai in varsta decat ministrul tineretului (44 de ani). De aici si numele companiei Sorste (Sorina si Stefan). Sotul sau este cetatean suedez, pe care l-a cunoscut la inceputul anilor '90, pe cand erau pateneri de afaceri la Milcofil.

Sorina Placinta figureaza la Registrul Comertului ca actionar la alte doua firme: Spamen SRL si Depsorste SRL. 

Reteaua copiilor de sefi

Prezenta unor rude ale unor sefi de insitutii cu rol de control financiar ridica cateva semne de intrebare. De ce a tinut noul ministru al tineretului sa-i aiba angajati pe post de cenzori pe fiul unui inspector ANAF, pe fiica adjunctului Garzii Financiare Vrancea, pe fiul sefului administratiei financiare si pe fiul unui sef de la finante publice? Patru copii ai unor sefi cu rol important in exercitarea controlului financiar.

Cum mai poate exercita Garda Financiara un control credibil la o firma unde angajat pe post de cenzor este fiica unuia dintre directorii adjuncti ai Garzii? Rolul cenzorului este, intre altele, de a verifica tocmai legalitatea operatiunilor financiare derulate intr-o companie. Cum ar putea infirma controlul Garzii financiare un raport intocmit de fiica adjunctului Garzii?
  • “Eu nu vad nico o problema in faptul ca fiul meu este cenzor la aceasta firma. El este o persoana fizica distincta, macar daca era sotul meu, eu sunt la ANAF. Acuma noi din sistem ce sa facem, copiii sau rudele nostre sa nu se angajeze in domeniul privat nicaieri? Cat despre doamna Placinta eu nu o cunosc, cred ca fiul meu o cunoaste”, a declarat Felicia Cremeriuc.
  •  “Nu cred ca e vreo problema in sensul asta. Cu totii avem o viata publica si una privata. Eu, spre exemplu, as putea sa fiu ruda cu premierul Boc, dar asta nu mi-ar afecta activitatea. Vecinul meu are o firma, nasul meu care mi-a pus verigheta are o firma dar asta nu inseamna ca beneficiaza de o relatie privilegiata”, a declarat Nicolae Boioaica, adjunctul Garzii Financiare din Vrancea, pentru HotNews.ro. El a precizat ca are o relatie mai veche cu ministrul Sorina Placinta si ca fiica sa este cenzor la compania Microfil.
  • Fiul meu nu e angajat acolo e doar cenzor. Nu vad ce problema sa fie daca un cenzor are numele pe care il are. Si eu o cunosc pe doamna Placinta. Compania ei este una foarte importanta in Vrancea. Este o companie care isi plateste taxele, macar daca am avea mai multe companii ca aceasta”, a declarat Constantin Grigorica, fost director general de la directia de finante publice Vrancea, in prezent sef de serviciu.
  • Sefului administratiei financiare din Focsani, Pavel Teodor, n-a putut fi contactat, fiind plecat in straintate. Fiul sau, Pavel Cristian, este cenzor la Milcofil, una din firmele unde ministrul placinta este actionar.
ART. 161 din legea societatilor comerciale nr. 31/1990: (2) Nu pot fi cenzori, iar daca au fost alesi, decad din mandatul lor: (...) d) persoanele care, pe durata exercitarii atributiilor conferite de aceasta calitate, au atributii de control in cadrul Ministerului Finantelor Publice sau al altor institutii publice, cu exceptia situatiilor prevazute expres de lege".  E drept ca Sorina Placinta nu si-a angajat cenzori pe controlorii de la finante, ci pe copiii lor.

Preluarea fabricii de confectii Milcofil de catre compania Sorste, a fost precedata de scandaluri in lant si de controale efectuate de Curtea de Conturi. Un potential conflict de interese apare si in cazul fiului inspectorului de la ANAF. Firmele ministrului Placinta activeaza in industria confectiilor, lucreaza pentru export si este unul dintre firmele abonate la rambursarea de TVA. Potrivit site-ului sau de senator, Sorina Placinta declara ca “in prezent, Sorste S.A. lucreaza doar pentru export, in general mass-production pentru nume ca Valentino, Bennetton, H&M, Ikea si altii.”

Senator PDL in criza: Interventii din Parlament la Ilie Sarbu ca sa-si salveze afacerea  

Insa afacerile ministrului Placinta in industria textila nu par sa mearga bine in contextul crizei. Intr-un articol publicat pe 1 iulie de Business Standard, Sorste Focsani se plangea de o cadere drastica a pietei. “Veniturile au scazut cu 20-25%, iar daca ne uitam la profit, in primul semestru sunt pe zero, dar in T2 am fost pe pierdere”, a declarat proprietarul fabricii din Focsani, citat de Business Standard.

Ca afacerile ministrului Placinta merg tot mai rau rezulta si dintr-o intrebare adresata pe cand era senator Ministrului Agriculturii, Ilie Sarbu. Intr-o interventie din 6 martie 2009, senatorul PDL ii spune ministrului Sarbu ca afacerile din industria textila merg prost pe fondul crizei si ii atrage atentia ca RNP Romsilva intentioneaza sa achizitioneze in 2009 haine de serviciu in valoare de 15,4 milioane lei. “In aceste conditii si avand in vedere cele mentionate mai sus, veti avea amabilitatea de a dispune revizuirea/refacerea caietelor de sarcini pentru aceste achizitii, astfel incat acestea sa devina accesibile pentru producatorii de textile din Romania”, ii cere Sorina Placinta ministrului Ilie Sarbu. O interventie cat se poate de clara in interesul propriilor afaceri.

Sorina Placinta preciza in interventia sa ca, din experienta anilor trecuti, achizitiile publice de imbracaminte de serviciu si uniforme se fac pe baza unor caiete de sarcini cu termene initiale scurte de livrare. “Acest aspect dezavantajeaza clar producatorii romani, iar majoritatea comenzilor ajung sa fie executate in tari din Asia”, spunea in martie in intrebarea adresata in Parlament in data de 6 martie 2009 ministrului Ilie Sarbu, interpelarea sa fiind una dintre putinele sale actiuni din Senat.

Nota: HotNews a realizat investigatia utilizand informatii de la Registrul Comertului, de pe site-ul Senatului, informatii publicate in presa locala si de pe site-ul senatorului Placinta precum si informatii in exclusivitate culese de la politicieni, oameni de afaceri si jurnalisti din Focsani, carora le multumim.


Citeste mai multe despre   






















12861 vizualizari

  • +27 (35 voturi)    
    hahahahahaha (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:37)

    anonim adevarat [anonim]

    daca chestia asta e adevarata, iar realitatea din jurul meu zice ca e plauzibil, atunci avem inca o dovada, inca o fateta a felulului cum se fac lucrurile in Romania, chiar la cel mai inalt nivel.

    din pacate, demisia nu ar rezolva nimic atat timp cand nu se ajunge si la masuri majore: condamnari pentru coruptie, confiscari de averi etc.
    • +7 (11 voturi)    
      IN NICI UN CAZ DEMISIA (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:21)

      GICA [anonim] i-a raspuns lui anonim adevarat

      pai a fost numita ministru tocmai pt serviciile aduse atator demnitari, cum sa-si dea demisia?
      • -4 (10 voturi)    
        Basescu va castiga alegerile. (Miercuri, 15 iulie 2009, 20:28)

        Elena [anonim] i-a raspuns lui GICA

        Base va propune organizarea unui referendum in ziua turului 2 al prezidentialelor din decembrie iar intrebarea de pe buletinul de vot va fi-
        -Sunteti de acord cu modificarea Constitutiei si desfiintarea Senatului?
        Contracandidatul lui Basescu din turul 2 se va opune desfiintarii Senatului si in acest fel Basescu va castiga alegerile detasat. Peste 80% din electorat doreste Parlament unicameral. Arma secreta a lui Base este referendum in aceeasi zi cu alegerile prezidentiale.
        • -2 (4 voturi)    
          FSN-ul l-a refacut, normal ca o sa castige (Joi, 16 iulie 2009, 2:46)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui Elena

          Din primul tur cu 80% din voturi.
          Dupa ce desfiinteaza Senatul, recreeaza partidul unic PCR.
          Si daca castiga Basescu CE?
          Ma doare fix in basca de Basescu, daca castiga el o sa fie mai bine?
          O sa traiesc mai bine? ;)
    • +10 (12 voturi)    
      cand ai ... (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:27)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui anonim adevarat

      Cand ai ajuns in tara? Ieri?
      Asa se fac lucrurile si inca de mult timp!
    • +7 (15 voturi)    
      Ministerul placintei si cascavalului (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:08)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui anonim adevarat

      Credeai ca daca basescu controleaza totul vom avea numai ministrii cinstiti si competenti? Hahahahaha...
      • +1 (1 vot)    
        Unde va trimit CV-ul fiului meu? (Joi, 16 iulie 2009, 11:52)

        n-am [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        Dna Ministru ,
        Va rog sa aveti bunavointa sa va uati in considerare si Cv-ul fiului meu, foarte dinamic, foarte analitic, cultura de baza serioasa, onest si loiai, Nu gaseste de lucru din martie 2009.
        Multumiri anticipate.
        PS. A jucat baschet in divizie (putin relevant, dar a invatat ce e o echipa).
    • +2 (6 voturi)    
      Coliva,Placinta ,Flutur ,Gaina , Crap , Cocos .. (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:46)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui anonim adevarat

      ..toate nume de imprumut sa sune neaos romaneste ,luate de evreii galitzieni in 1880 cand au invadat Moldova ...d-na Coliva va cauta d-na Placinta in numele d-lui Cocos!-nu se mai termina balciul ;Placinta, tatal minunatei Placinte e ala cu Agricola International ? cum se leaga totul...
    • 0 (0 voturi)    
      Intrebare :E adevarat... (Joi, 16 iulie 2009, 22:56)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui anonim adevarat

      ca in Romania...(orice puneti pentru continuare) Raspuns: Da,e adevarat. Asa ca ce va mai mirati? Au scos o hoatza si au inlocuit-o cu o bandita ! Oameni cinstiti nu mai sunt,nu va e clar? Poate se mai gasesc ceva prosti (becali , eba) .Buni si astia! Oameni normali nu mai sunt ca sa ne conduca!
  • +25 (29 voturi)    
    Spaga (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:38)

    Alexandru C [utilizator]

    Curata spaga cu acte in regula.
    Nu cred ca rezista mai mult de 6 luni in functie.

    Felicitari presei care scoate la lumina toate aceste aspecte. In felul asta poate nu vor mai indrazni sa intre in politica si sa ocupe functii inalte oamenii patati.
  • +6 (22 voturi)    
    Nu fitzi rai (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:38)

    Conciliant [anonim]

    Si bietzii copii unde sa lucreze? Sa stea pe shomaj?
    • -11 (29 voturi)    
      Tot Basescu va castiga alegerile. (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:01)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui Conciliant

      Ca ne place sau nu Basescu va castiga alegerile. Milioane de votanti ai lui Base nu dau doi bani pe asazisele dezvaluiri despre afaceri necurate . Indiferent de ce va scrie presa, indiferent de ce spectaculoase investigati jurnalistice vor fi, Basescu va castiga.Daca in luna august se va face un sondaj de opinie va garantez ca Basescu va iesi pe primul loc in intentiile de vot , la mare distanta de Geoana sau Antonescu. Nimeni si nimic nu il pot opri pe Basescu din cursa spre al doilea mandat prezidential.
      • -2 (26 voturi)    
        Asa e (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:13)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Elena

        Si acest lucru se va intampla NU din cauza ca Basescu e cel mai bun, ci pentru ca NU exista un alt candidat valabil.
        Hai sa fim seriosi, avem de ales intre Basescu, Geoana si Crin.
        • +6 (20 voturi)    
          Geoana, Crin, Duda... (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:29)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          O multime de variante... Antonescu primul tur...iar daca nu intra in turul doi (sa speram ca n-o sa fie asa...) cu siguranta Geoana. Eu unul nu pot vota un securist cu aspiratii de dictator.
          • -5 (9 voturi)    
            tu sigur (Miercuri, 15 iulie 2009, 20:09)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui bgd

            nu poti vota un securist cu aspiratii de dictator,visul tau este un kaghebist cu 'aspiratii' de democrat

            felicitari d. tapalaga ,tocmai ati 'castigat' un post de tonomat la realitatea eoliana,pe cand un 'duet' cu laptop stan ?probabil, dar nu,sigur, ISUS daca ar fi in guvernul Boc ar fi un incompetent ,un corupt un....spiritul 'barabas' traieste gratie unor 'caractere' ca al d-v
            Banuiesc ca acest comentariu v a fi cenzurat,eu sigur renunt la a mai citi art. d-v scrise in' nota 'achitata de conu dinu,vad ca 'reclana' am casamea,am scoala mea,etc a disparut' spiritul' insa a ramas,pacat, ati reusit 'performanta' de a realiza un interviu cu D.Liiceanu fara a invata nimic.La revedere tapalaga,drum bun
            • +2 (2 voturi)    
              de 5 ani iti explic mai securistule (Joi, 16 iulie 2009, 13:03)

              aa [anonim] i-a raspuns lui directia 5

              ca PDL-ul pe caruia ii ridici tu ode este o organizatie de tip mafiot fara doctrina politica BAsescu fiind purtatorul lor de cuvant. acum du-te si primeste prima din bani publici ca ti-ai facut datoria cu intoxicarea pe ziua de azi.
              De 5 ani zic si uite ca au mai aparut si altii care au vazut valoarea PDL si a lu Basescu cam 70 % din electorat nu-l vrea ...
              • -2 (2 voturi)    
                de 5 ani faci gargara bai 'sulfurosule' (Joi, 16 iulie 2009, 16:14)

                directia 5 [anonim] i-a raspuns lui aa

                nu m a mir ca i ajuns 'carne de tun' pt. presa mogulizata din moment ce nu esti capabil s a intelegi ca miza nu este base sau alta 'gluga de coceni' pe care vor s o instaleze oligarhii-kaghebisti la Cotroceni,fiindca asta ii 'ofera' Constitutia Ro unui presedinte care nu l poate impune pe Avramescu la TVR in schimb un felix poate capusa in voie banii PUBLICI din TVR sau poate impune un limbric ca sef la departamentul stiri-citeste mai sus art. cu Comisia de Etica din TVR,nu poate impune un diplomat -intelectual de talia lui Voinescu in schimb geoana poate instala la Milano un consul contrabandist iar tary-ling-wou un sex machin la Chisinau
                Acum fiindca comentariul este prea lung pt puterea ta de intelegere,iti spun pe scurt,miza, este de fapt cine numeste procurorul general si procurorul sef la DNA
        • +2 (2 voturi)    
          numai romanii pot face asa ceva... (Miercuri, 15 iulie 2009, 21:47)

          tito [anonim] i-a raspuns lui gigi

          pai si daca nu ai pe cine sa alegi atunci dece mai alegi?? doar ca asa se spune la TV??
          de zeci de ani alegem si toti de atatia ani ne plangem ca am ales prost....
          hai sa nu mai alegem o data (un fel de revolutie impotriva prostiei) si sa vedem cine o sa iasa.
          sincer alta forma de protest nu vad....
          mesaj pt cei satui de atata c_c_t .
      • +10 (20 voturi)    
        Basescu se trage singur in jos... (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:15)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        Daca nu ai observat cumva pana acum asta... Tocmai ieri a recunoscut ca a tainuit afacerea Ridzi...tocmai ieri si-a dat fata in gat... Asta e presedintele care o sa-l voteze romanii? Un presedinte fara nici un pic de demnitate, onoare, bun simt si coloana vertebrala? Mai gandeste-te....
        A.... era sa uit. Oricat de mult ar incerca Basescu sa-si separe imaginea sa de a partidului sau...tot il va trage in jos PDL-ul. Toata lumea stie ca el conduce acest partid....iar acest partid e plin de corupti...usor usor observ ca depasesc PSD-ul....deci in concluzie Basescu conduce un partid de corupti. E la mintea cocosului...asa ca fiecare roman poate intelege ce se intampla de fapt. Hai sa fi seriosi....nici tu nu crezi ce zici...
        Cat despre doamna Placinta...cum zicea si Preda...se platesc niste datorii cu aceasta numire si nu are nici o legatura cu ministerul in sine. Doamna a cotizat la partid..si acum partidul o ajuta. Competente si chestii de genu nu exista.
        Inca o data iti zic...mai gandeste-te cand afirmi ca Basescu va castiga alegerile...
      • +3 (11 voturi)    
        Draga Elena (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:19)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        Eu inteleg ca il sustii dar incearca sa fundamentezi cat de cat afirmatiile. Hai sa incerc sa te luminez..

        35% fata de 25% in intentia de vot nu e o mare diferenta. Mare diferenta era acum 1 an cand Basescu avea 65%. La un mic calcul a cam pierdut 30% din intentia de vot ceea ce nu e deloc bine. Tine cont ca acest sondaj nu a fost influentat de scandalul Ridzi si nici de cel ce va incepe du Placinta.

        Problema nu este ca nu e pe primul loc la intentia de vot in turul 1 ci ca in turul 2 nu prea mai atrage voturi deci s-ar putea sa ajunga in turul 2 pe la un 45%. Cu 45% nu esti castigator.

        In alta ordine de idei afirmatia ca e dorit de milioane de romani este deplasata. Basescu a fost ales acum 5 ani cu 5-5.5 milioane de voturi la o populatie votanta de 18. Daca acum 5 ani a luat 5 milioane anul asta nu va lua mai mult de 3-3.5 milioane asa ca importantanta se transfera in mobilizarea electoratului.

        La o prezenta la vot de 60% pun pariu cu oricine ca Basescu nu iese presedinte.
      • +3 (17 voturi)    
        Basescu in puscarie (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:26)

        georgev [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        Basescu nu va ajunge in turul 2!

        Nu stiu daca se poate paria oficial, dar am curaj sa pariez ca basescu nu va intra in turul 2.
        • +6 (10 voturi)    
          Turul 2 (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:32)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui georgev

          De intrat in turul 2 cu siguranta intra. Eu pun pariu ca nu castiga :)
          • +4 (10 voturi)    
            eu chiar as paria (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:51)

            georgev [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

            Daca sondajele isi vor mentine trendul, basescu va decide sa nu candideze pentru a nu se face de ras.
            Are varianta de a-l baga pe Isarescu in locul lui, cu conditia sa-i asigure spatele.
            Daca pierde presidintia in favoarea lui Antonescu sau Geoana, basescu va fi primul presedinte care va face puscarie.
            • +5 (7 voturi)    
              Candidatura (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:03)

              Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui georgev

              Isarescu nu e prost sa lase scaunul caldut si linistit de la BNR. Daca face chestia asta e greseala vietii lui.

              Si eu ma gandesc ca nu mai candideaza dar nu are pe cine sa promoveze in locul lui asa ca va candida indiferent de ce zic sondajele. Sub 30% oricum nu va scadea in sondaje.
      • +4 (8 voturi)    
        problema mare (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:29)

        Dragos Stefan [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        Nu taranii care voteaza pe un sac de cartofi sunt problema, ci persoanele care gandesc ca tine. Aveti un crez fantastic ca Zeus o sa castige alegerile.
        Pe langa asta aroganta va iese prin fiecare gaura a corpului. Ati ajuns sa tratati societatea civila/presa etc cu o aroganta care l-ar face invidios si pe Nastase.
        Norocu vostru e c-ati mai furat putin din electoratul psd de la tara.
        • +5 (9 voturi)    
          Creiere spalate (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:45)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Dragos Stefan

          Au creierele spalate si curate, atat de curate incat trebuie sa gandeasca si sa vorbeasca altii pentru ei. La fel a inceput si comunismul, prin propaganda si prin spalare de creiere.
      • 0 (12 voturi)    
        bietii votanti ai lui basescu (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:49)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Elena

        Cred ca au creierele sterse, linse daca "nu dau doi bani pe asazisele dezvaluiri despre afaceri necurate . Indiferent de ce va scrie presa, indiferent de ce spectaculoase investigati jurnalistice vor fi, Basescu va castiga".

        Se vor trezi prea tarziu. Daca se vor mai trezi... Ne paste o dictatura ca la carte.
      • +1 (5 voturi)    
        Pai daca sunt tampiti?! (Miercuri, 15 iulie 2009, 20:52)

        presedinte [anonim] i-a raspuns lui Elena

        Da mai omule, s-ar pute sa ai dreptate dar ce e de facut? Tampitii au votat in 2004 si vor sa mearga dinnou la vot anul acesta. Nu stiu, credca ar trebui opriti cumva...
        PROBABIL CA AR TREBUI CA INAINTE SA INTRE LA URNE SA LI SE DEA UN TEST. Sa li se testeze cunostintele despre tara noastra, geografie, istorie, economie, samd.
        MA UIT LA tv SI RAMAN STUPEFIAT DE NIVELUL CELOR CARE VOTEAZA Basescu... Sunt agramati, dar stiu una si buna: il vor pe marinar...
        Doamne Dumnezeule mare, scapa-e te rog de dobitoci!!!
      • +1 (1 vot)    
        avand in vedere... (Joi, 16 iulie 2009, 9:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        ca intr-un sondar facut de UE am iesit pe locu 3 (din coada) la IQ.... eu cred ca e destul de posibil sa se intample ce zici tu...

        bine, la ce se intampla in tara asta daca poporu asta avea un gram de creier si macar o vertebra, pana acum era razboi civil
        eu cred ca nici un alt stat civilizat nu ar fi permis asa ceva.
    • +2 (6 voturi)    
      logic (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:17)

      re-conciliant, chiar ironic [anonim] i-a raspuns lui Conciliant

      tre sa lucreze si ei undeva. de preferinta, acolo unde se poate intermedia traficul de influenta, coruptia si alte cele. ca altfel, salarul ar fi prea mic. si nu se cade;)

      sper sa nu vorbesc cu pacat....
  • +10 (16 voturi)    
    Placinta (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:41)

    eliza [anonim]

    dar ce credeati ca averea se face cu munca cinstita?Normal i a "agatat" pe cei de care avea nevoie.Ascensiunea d-nei e cel putin dubioasa asta ca sa nu vorbesc urat.
  • +7 (17 voturi)    
    era de asteptat (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:42)

    georgev [utilizator]

    Asa sunt toti oamenii din jurul lui Basescu.
  • +14 (20 voturi)    
    chiar nu se poate alege in Romania un ministru ok (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:42)

    florin [anonim]

    Chiar suntem un neam de hoti?
    • +3 (5 voturi)    
      Sigur ca exista si ministrii cinstiti ! (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:09)

      novac [anonim] i-a raspuns lui florin

      Doar cu conditia ca presa sa fie discreta vis-a-vis de afacerile si averile lor...
  • +14 (16 voturi)    
    aha (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:43)

    aha [anonim]

    asa e la noi in romania... odraslele celor cu bani sunt angajati fara interviu...

    iar odraslele muncitorilor simpli se duc in occident si ajuta la cresterile economice ale statelor in care lucreaza.

    oare cine e calificat si stie mai multa meserie ?

    - odraslele pline de bani care au obtinut diplome cu blaturi ?
    - sau odraslele care au stat in camine si au muncit si au trait din burse de merit si din joburi sezoniere ??

    Oricum abea astept sa plec si eu, prefer sa dau bani din salariul meu in germania sau in olanda decat in romania.

    in momentul actual daca mi s-ar propune sa aleg unde se duc cei 16% care ii ia statul din salar, as prefera sa se duca in belgia, olanda sau germania, macar acolo aia fac ceva de banii mei, nu ca in romania, ajung in buzunarele politicenilor cu firme la adrese de hotel sau garsoniere din bucuresti.

    problema cea mai mare este BUGETUL ROMANIEI.

    este ca un borcan cu miere in care toti vor sa-si bage degetele.

    daca acest borcan ar disparea (adica contributiile si taxele noastre sa se duca la asigurari private de sanatate, pensii si scoli private) cu siguranta nimeni nu s-ar mai inscrie in politica.

    dar asa, toti sunt politicieni, ca sa atenteze la borcanul cu miere numit BUGET, de unde banii curg garla fara ca cineva sa te intrebe ceva.
    • +4 (8 voturi)    
      "salar" (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:18)

      alt anonim [anonim] i-a raspuns lui aha

      ...daca tot au stat in camine si au trait din burse de merit ar trebui sa stie ca "abea" se scrie "abia", "salar" se scrie "salariu" etc.
      Singurul criteriu care ar trebui sa fie decisiv in selectia unor angajati este competenta, care, fie vorba intre noi, n-are legatura neaparat cu apartenenta la proletariat.
      Numai bine!
      • +2 (4 voturi)    
        Da (Miercuri, 15 iulie 2009, 19:38)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui alt anonim

        Numai ca pe baza de competenta se fac angajari doar in mediul privat...si nici acolo tot timpul. La stat...pile si bani...astea-s criteriile.
  • +10 (14 voturi)    
    inca ceva (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:43)

    anonim adevarat [anonim]

    "Cat despre doamna Placinta eu nu o cunosc, cred ca fiul meu o cunoaste”

    hahahahaha.....cum poate sa raspunda in felul acesta?

    deci, nimeni nu o cunoaste pe d-na senator la ea in zona! bine ca ii cunoaste ea pe toti fiii lor =)))))))))

    PENIBIL!
  • +11 (17 voturi)    
    Plăcinta lui Bokkutu - tot Warză Bleagă (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:44)

    Mitica [anonim]

    Well ... nici nu s-a cocoţat bine în scaunul de ministru, încă cald după Monica Jigod-Riţzi, că iese la iveală năravul vechi al încălcării legii şi al comunismului de cumetrie.

    D-na deocamdată ministru Plăcintă se pare că nu este mult diferită în fire şi purtări de colegii mai vechji în rele MUdrea, Riţzi, Mitrea, Nemirschi şi Bombonase.

    Aceleaşi apucături hoţeşti, aceleaşi deprinderi furăcioase, aceleaşi forme de "discreţie" comunistă prin care îşi ascunde aranjamentele, aceeaşi capacitate intelectuală de nivel Riţzi, care probează deprinderea endemică a minciunii.

    Păi nu trebuie să fii de o prostie fără margini că nu declari că eşti acţionar la unul dintre principalii angajatori din Vrancea ?

    În loc să credibilizezi partidul, debilizat de matrapazlâcurile Riţzei şi de gafele lui Bokkutu, premier între proşti şi totodată cel mai prost premier, prin faptul că un patron important, cu aptitudini manageriale reale se implică în politică la nivel înalt - ce face doamna Plăcintă ?

    Ascunde lucrurile iîn declaraţia de avere, parcă special pentru a da ocazia ziariştilor de investigaţie să o ia în vizor şi restului populaţiei pentru a toca alternativele.

    Se pare că în România afilierea politică, militantă, are efecte secundare foarte vizibile - afectează grav capacităţile intelectuale şi aşa modeste ale proaspătului politician din aparatul central.

    Oare se vindecă acest lucru cu aspirină ?
  • -9 (17 voturi)    
    Este deja prea de tot (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:46)

    Sorin de la Cluj [anonim]

    Eu il propun pe Sfantu Petru ministru pentru ca este curat si cinstit.
    • +9 (9 voturi)    
      Acuma nu stiu daca ar fi potrivit (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:58)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Sorin de la Cluj

      Iata faptele:
      - in tinerete a facut parte dintr-un grup organizat care a incercat sa cucereasca lumea.
      - in momentul in care a fost incoltit de autoritatea judecatoreasca a vremii s-a dezis de seful direct (de trei ori!)
      - in plus, in grupul organizat de care mentionez il avea angajat si pe frati-su, unul Sfantu Andrei, ceea ce spune deja multe.

      Cred ca mai bine vorbim direct cu seful lui. Ala cica este curat ca lacrima.
      • +1 (3 voturi)    
        Ai dreptate dar cu mici corecturi (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:22)

        cohan [anonim] i-a raspuns lui marius

        In prima este vorba despre Pavel, la a doua despre Toma, si tare ma tem ca te inseli si la ultima, dar nu bag mana in foc.
        • 0 (0 voturi)    
          Nope! (Joi, 16 iulie 2009, 6:40)

          Garett [anonim] i-a raspuns lui cohan

          Toate "acuzele" sunt corecte, el e!
          • 0 (0 voturi)    
            Iar Pavel lucra la ANV (Joi, 16 iulie 2009, 12:35)

            Mitica [anonim] i-a raspuns lui Garett

            Iar Pavel lucra la ANV ... percepea taxe si impozite.

            Bucurandu-se de drepturi cetatenesti extinse, s-a bucurat si de o atentie speciala la exit ... i s-a taiat capul cu sabia.
  • +5 (13 voturi)    
    good point, sir, good point! (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:47)

    sadwank [anonim]

    Felicitari pentru articol si pentru impartialitate.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca nu mai poate fi gasit nimeni in PDL (Joi, 16 iulie 2009, 10:49)

      Solomon [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      care sa nu aiba nimic de ascuns... e de rau.
      Cat despre impartialitate.... eu cred ca-i mai degraba manipulare... Cu ce este vinovata D-na Placinta... doar pentru ca nu a declarat firma. Atat... Restul??? Ca cenzorii sunt cine sunt??? O fi chestie imorala, dar perfect legala. Ca a intervenit in Parlament??? Da, dar la modul general, nu cum se insinueaza, pentru firmele ei. Si ce voiati, sa ceara sa fie comandate echipamente la Hermes???? Sau la Dior??? Atunci era mai bine??? "Una dintre putinele interpelari in Parlament"... Pai nici nu a trecut foarte mult timp de cand este acolo.... si parca este mai bine decat Crin care... nici nu mai stie unde este Parlamentul....
  • +4 (12 voturi)    
    .. (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:57)

    tudor [anonim]

    o tara de hoti de la mic la mare!

    basescule dejeaba te-am votat ...daca n-ai cu cine...n-ai
  • +4 (10 voturi)    
    Inconstienti (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:59)

    Alexandru [anonim]

    Astia din PD_L isi dau cu tifla in bilute.

    Chiar nu pot gasi pe cineva care macar sa para mai serios, ca integru mai greu?

    Numa pitipoance din astea au pe stoc? Arata ca un om care munceste pe rupte, ce sa zic.
    • 0 (0 voturi)    
      sunt expozantii PDL (Joi, 16 iulie 2009, 13:09)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      noii politicieni adusi de Basescu ...
  • +9 (9 voturi)    
    hahaha! (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:59)

    anca [anonim]

    ...hahaha! here we go again... :)) and we all love it!... partea trista, insa, este ca toate aceste scandaluri/declaratii etc sunt consumatoare de timp, de energie, de bani si de ....atentie a publicului! ... de-asta, intre timp, nu se face NIMIC in Romania!
  • +2 (6 voturi)    
    afaceri in elvetia (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:01)

    piciu [anonim]

    verificati si afacerile din elvetia http://www.moneyhouse.ch/u/maya_textiles_sa_CH-217.0.137.770-9.htm
  • +5 (11 voturi)    
    PDL n-a priceput nimic.... (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:02)

    sile [anonim]

    Unde-i dracu' ii gasesc partidele astea pe smecherii si invartitii astia ???

    Oare chiar nu mai sunt oameni adevarati prin Romania?
    PDL-ul chiar vrea sa ajunga campionul promovarilor de necinstiti si "destepti" in functii inalte ??

    Am mai spus-o si alta data.
    Astia care finanteaza partidele ar trebui sa stea in randul doi,sa o faca pe consilierii economici ai partidului,pe consilierii pe probleme de management,pe consilierii pe probleme tehnice etc si sa-i lase in fata pe cei nepatati,integri,credibili intr-un cuvant,capabili sa faca politica fara a fi santajati.

    Nu se pricepe lucrul asta si urmarea e cea care o vedem: de-alde Placinta care,prin comportamentul avut pana acum,dovedeste oportunism,smecherie maxima ( vezi angajarile de copilasi tari-in-tata ),dovedeste ca recurge la practici ilegale ( nedeclarari de interese ).

    Tineti-o tot asa PDL-istilor si o sa aveti surprize !!!
  • +4 (10 voturi)    
    Bravo hotnews (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:03)

    Eu [anonim]

    Aratati oamenii politici asa cum sunt in realitate- niste spagari, corupti, incompetenti! GRETOSI!!!
  • +3 (7 voturi)    
    vreti sa spuneti ca astea-s cele mai mari pungasii (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:08)

    io [anonim]

    pe care le-ati vazut voi la clasa politica romaneasca??? atunci inseamna ca vedeti numai ce vreti sau ce sunteti platiti sa vedeti. si se cheama coruptie
    cum naiba gasesc articole numa' despre tipe care au legatura cu pd-l? simtu comun imi spune ca-s mai multi barbati in politica romaneasca decat femei. alegerile, si ele, au aratat ca pd-l-ul nu e chiar majoritar. concluzia atunci ar fi ca avem o clasa politica model, si singurele inadvertentele is tantile pe toculete de la pd-l. pai asa tara mai zic si io. ce bine-i in romania!
    • +1 (5 voturi)    
      Matracuci (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:28)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui io

      Sunt mai multi barbati in politica dar se dovedeste ca TOATE femeile ajunse ACUM la putere sunt niste MATRACUCI, vezi Udrea, Ridzi, EBA, Anastase. Placinta etc.
      • +5 (7 voturi)    
        ni se dovedeste, mai exact (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:41)

        io [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        asta ni se arata, asta inghitim. de ce n-a mai zis nimeni nimic despre patriciu de o vesnicie? de ce nu macar un articol despre nastase, daca tot i-au reinnoit NUP-ul?
        va simtiti mai bine injurand niste femei? va ajuta sa uitati ca sunteti jefuiti in fiecare zi de indivizi intr-atat de puternici ca nu-i poate atinge nimeni cu nimic? in principiu, e ok ca se scot in evidenta matrapazlacuri - dar de fapt astea sunt scoase la inaintare ca sa le ascunda pe cele cu adevarat grave. nu incepe nici o reforma a justitiei romane, nu va faceti iluzii. iar a presei nici atat
        • +2 (4 voturi)    
          nu chiar... (Miercuri, 15 iulie 2009, 19:50)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui io

          De Patriciu n-are cine sa se ia...pt ca e destept si sigur si-a ascuns toate manariile facute atat de bine incat nu i le descopera lui niste amarati de jurnalisti...plus ca banii aia ofera si putere direct proportional...deci pas la Patriciu.
          De Nastase ce sa mai vorbim? Stie toata lumea ce a facut...stie toata lumea ca se da lovit cu ajutorul partidului....d.p.d.v. politic e terminat.
          Si nu e vb aici de discriminare sexuala...pur si simplu s-a nimerit ca 2 doamne sa intre in vizorul justitiei poporului...daca te incalzeste cu ceva...cu siguranta si Nemirschi va intra dupa ele...
          Incearca sa fii mai optimist...e bine ca s-a ajuns la treburi din astea...fie ele si minore...pt ca incet incet vom face curatenie. Trebuie sa avem rabdare doar....toate statele au trecut prin asta...si in niciunul nu e nici acum perfect. Cu timpu vor cadea si altii mai mari...sunt sigur. N-ai vazut cum a inceput sa dea Tariceanu din gura despre Blaga si Berceanu? Pur si simplu trebuie sa-i lasam sa se manance intre ei....sa-i schimbam tot timpul...sa nu prinda radacini in fotolii...si usor usor o sa fie ok si la noi. Bine...asta in cativa zeci de ani....nu acum :)
          • +3 (3 voturi)    
            bine, dar (Miercuri, 15 iulie 2009, 21:32)

            io [anonim] i-a raspuns lui bgd

            deocamdata arata doar a campanie de presa impotriva pd-l-ului. de ce nu se ia nimeni de videanu? pentru ca nu intra in profilul campaniei respective. nu ar fi asa de dificil de gasit pungasi si in alte parti. asa ca asta de acum se numeste campanie. si este facuta la comanda.
            daca scopul tau este discreditarea unui partid, nu te ocupi de lupta anticoruptie - asta este foarte clar. de asta pe mine nu ma entuziasmeaza deloc incendiarele dezvaluiri.
            daca vrem corectudine, sa o aplicam in toate domeniile, altfel e doar show-off...
            • 0 (4 voturi)    
              Desigur ...ca nu e asa (Miercuri, 15 iulie 2009, 23:09)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui io

              Pai e f. simplu de ce nu (mai) prezinta interes cazurile Nastase si Patriciu. Astia doi nu sunt/nu au fost langa borcanul cu miere. Nastase nu mai e in guvern iar Patriciu nu a fost niciodata (bine, daca e sa ne luam dupa "farul nostru calauzitor" mafia a ajuns pe masa guvernului, se intinsese pe spate sa i se faca manevre de resuscitare de catre dl Presedinte).

              Astia de sunt acum la putere trebuie sa fie in lumina reflectoarelor. Daca ne tot intoarcem in trecut ar trebui sa ne gandim ca poate si Burebista a furat 10-20 de piei pe vremea dacilor. Sa avem o initiativa de condamnare in public (la fel cum a fost condamnarea comunismului) pe aceasta tema.

              Cum nu se ia nimeni de Videanu? In fiecare zi i se reaminteste lui Boc ca daca si-ar respecta principiile ar trebui sa-l demita pe Videanu.
          • -1 (3 voturi)    
            cand Basescu distruge tara (Joi, 16 iulie 2009, 13:12)

            aa [anonim] i-a raspuns lui bgd

            apar "utilizatorii" sa povestesca despre Patriciu care nu stiu ce a facut despre Nastase care a "furat" termopane despre altele...
            dar nu se zice nimic de flota si de organizatia PDL fara doctrina politica care fura fura si distruge democratia ... cate zeci de ani o sa plateasca Romania dupa ce Basescu si clica lui vor fi istorie ...
  • -2 (10 voturi)    
    SUPERFICIALITATE CRASA!!! (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:15)

    claudiopolis [utilizator]

    Dane, daca mai dai doi bani pe adevar, documenteaza-te inainte de-a scrie pe teme economice!
    Sorina Placinta detine 57% din actiunile Sorste SA. Iar Sorste SA detine 91,32% din actiunile Milcofil SA, 99,67% din actiunile Confectia Rm-Sarat SA si 49% din actiunile Artifex Focsani. In mod direct persoana fizica Sorina Placinta, e actionara DOAR la Sorste SA.
    In rest nu vad unde e problema, sunt firme private, daca vor n-au decat sa-l angajeze si pe Mos Craciun...
    • 0 (6 voturi)    
      date de la registrul comertului (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:27)

      dan tapalaga [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      structura actionariatului e de la registrul comertului, singurele date oficiale pe care le pot lua in seama. restul, de pe site-uri, trebuie verificate oficial. doamna placinta cred ca are o problema sa explice pe unde e actionar. ultimele date de la recom, din iunie 2009, spun ce am spus noi in articol.
      • +1 (3 voturi)    
        n-are ce sa explice (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:06)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui dan tapalaga

        Toate datele privind actionariatul unor societati sunt la Registrul Actionarilor. Nu e nimic spectaculos si cu atat mai putin ceva de explicat. Nu exista nicio incompatibilitate intre calitatea de actionar si cea de parlamentar sau ministru. Poate fi actionar la toate societatile pe actiuni din lume. Incompatibilitate ar putea fi doar in cazul in care ar fi administratorul unor societati comerciale. Insa si in acest caz exista un termen legal in care poate 'intra in legalitate'.

        Dane, ma surpinde ca in vanatoare de vrajitoare in care te-ai lansat de la o vreme, ai ajuns folosesti inclusiv argumente comunistoide.
      • +1 (3 voturi)    
        Tapalaga ce mai astepti? (Miercuri, 15 iulie 2009, 21:03)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui dan tapalaga

        Da fuga si verifica-ti datele inainte sa dai cu piatra. Nu asa spune manualul de jurnalism? Ar mai trebuit citit si ala, mama lui!
        Faci afirmatii ”incendiare” și spui ca informatiile trebuie verificate. Vrei HG de la Boc pentru asta? Nu crezi ca ar trebui sa te sesizezi din oficiu?
    • 0 (4 voturi)    
      haha (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:30)

      haha [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      du-te ba d`aci...

      adica sa te juri tu ca ea nu are influenta directa asupra acelei firme ?

      inseamna ca nu stii cum se invart lucrurile in tara, sau chiar esti unul din acela care foloseste firme fantoma sa controleze alte firme care lucreaza pe pile....

      aceasta inventie e veche, nastase facea din astea inca de acum 6 ani....

      "cum sa scapi de garda financiara si sa faci fraude de miliarde"

      e simplu, angajezi oameni care sunt neamuri sau au legaturi cu cei care ar trebui sa controleze si sa semnalizeze fraudele.

      se practica de cel putin 10 ani aceasta metoda.

      si exista alte metode mult mai complicate, facute sa nu atraga atentia, firme fantome, licitatii suspecte, donatii suspecte....

      hoho, in romania coruptia e la nivel de arta.

      nimeni nu poate face nimic, si nimeni nu va face nimic inca 50 de ani de acum incolo.

      sa fim sanatosi si sa tepuim si sa inselam statul CAT DE MULT POSIBIL, pentru ca statul roman este o entitate condusa de niste indivizi care fac afaceri si profit pe banii nostri.
      • +1 (3 voturi)    
        influenta evident ca are (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:42)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui haha

        ar fi absurd sa nu aiba...
        insa a fi actionar e cu totul altceva
    • 0 (4 voturi)    
      dar in mod indirect? (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:32)

      aiurea [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      asta e doar o forma mai mascata care exprima acelasi lucru. la procentele prezentate si la pozitia sociala a d-nei senator, cred ca trebuie sa-ti fie si tie foarte clar.

      sau e doar o coincidenta?... =))))))
  • +3 (5 voturi)    
    Placinta cu rahat (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:18)

    Ronzi [anonim]

    Ete,fleosc cu toate placintelele din tara asta....
    Nu vad vreun motiv de mirare aici,parca nu am stii cum sta treaba.
    Da, acuma pe bune,cum dracu sa te cheme Placinta? Chiar nu poti sa-ti schimbi un nume asa de ...expresiv?
    N-ar fi exclus sa avem un presedinte pe care sa-l che Rahat. S-ar potrivi cel mai bine in aceasta tara unde trebuie sa te inhaitezi cu tot felul de partide ca sa poti sa faci ceva!
    Plecati,fratilor,care puteti,sa ramana tara asta cu IQ-ul cel mai scazut,nu ca ar fi departe de asta!
  • -2 (4 voturi)    
    Marea coruptie (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:23)

    Lucianmotzul [anonim]

    cea mai mare coruptie din istoria Romaniei instaurata dupa revolutie de catre FSN=psd+Pdl +pnl =UDMr si toata clasa politica ,cei mai mari HOTI cu acte care sau instaurat la putere.nu mai votate triumviratul Basescu,Geoana,Crin ,trebuie inceput dela cap si sa se schimbe incet dar sigur ,in Romania,altfel inca 2-3 generati mai trebuie sa ne revenim la o democratie adevarata si nu una de tip mafiot.Cind se voteaza trebuie bine chibzuit si cel care este mai slab cotat in sondaje si mai mult marginalizat ,acela trebuie votat.
  • -5 (13 voturi)    
    Profund dezamagit (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:27)

    Unu [anonim]

    Sint profund dezamagit de aceasta "dezvaluire" Hotnews (si alte stiri in acelasi ton). Nu este decit o punere la zid a noi propuneri de ministru, imediat ce a fost anuntata.
    Ce este ilegal sa angajezi copii cuiva pe pozitii de cenzori?
    Ce este ilegal sa intrebe in parlament despre caietul de sarcini a unei licitatii publice?
    Ar trebui sa discutam despre ce-i legal sau nu, cu articole de lege incalcate, nu exagerari si speculatii politice si trageri de par.
    Presa din ultima vreme nu a facut decit sa se transforme in vinatoare de vrajitoare, orice este spus este interpretat dincolo de limitele bunului simt sau logicii. Sigur ca se fura in RO, sigur ca ar trebui unii pedepsiti pt. asta, insa nu in acest fel, de executie publica fara judecata. Ma sperie pur si simplu reactiile din comentariile ziarelor unde lumea innebunita de singe nu zice decit "tribunale populare", "tepe", "la zdup" si altele de-astea.
    Asta din pacate nu-i judecata cinstita, nici civilizatie, si personal ma face sa-mi amin revenirea in tara. Nu-i loc de mine in asa ceva. Sa traiti bine.
    • 0 (8 voturi)    
      Trafic de influenta (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:50)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Unu

      Asa se numeste. Asta ca sa stii pe viitor.
    • +3 (9 voturi)    
      Mai baga 3 si ia-ti salariul (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:03)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Unu

      Sunt curios: plata se face la comment pro Basescu sau la 8h + 1 pauza de masa.

      Daca e prea evident ca esti angajat sa faci commenturi de partid mai primesti remuneratia?

      Aveti si o mica scara de valori a commenturilor:
      1. Premiul I - Lacrima lui Basescu
      2. Premiul 2 - EBA de aur
      3. Premiul3 - Bocul norocos
    • +3 (5 voturi)    
      Ori esti naiv ori ne iei de prosti (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:43)

      gepeto [anonim] i-a raspuns lui Unu

      Un ziarist nu judeca pe articole de lege, el judeca moral. Placinta ta a angajat podoabele a 4 inalti functionari cu specific de control economic. Daca angaja numai unul, se putea presupune ca probabil a fost angajat pe merit, dar 4 este cu ochi si cu sprancene. Matrapazlacurile nu se fac incalcand legile ci se clocesc mafiot si iau toate masurile pentru a da o aparenta legala la toata afacerea.
    • +2 (2 voturi)    
      .... (Joi, 16 iulie 2009, 7:49)

      Eclesiastul [utilizator] i-a raspuns lui Unu

      Prietene, te faci de ras cu astfel de comentarii...Nu iau partea mediei si de multe ori o acuz pentru setet de senzational. Acum insa, articolul este pe deplin justificat. Bravo!
    • +1 (1 vot)    
      Mai bine stati acolo (Joi, 16 iulie 2009, 11:35)

      blackarrow [anonim] i-a raspuns lui Unu

      si nu mai reveniti in tara, ca se pare ca nu mai stiti cu ce se maninca politica pe la noi.
      E clar ca lumina zilei ca nu trebuie sa inlocuiesti un ministru corupt (eh, un "accident")cu un altul ce are bube in cap de la prima vedere.
      Presa face foarte bine, e nevoie sa explic ca aceste masuri ne influenteaza viata tuturor ?
  • +2 (8 voturi)    
    astia au terminat la USH (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:28)

    marius [anonim]

    pe cit punem pariu ca odraslele angajate au terminat la Spiru Haret?
    • +1 (3 voturi)    
      Inca un pariu (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:47)

      gepeto [anonim] i-a raspuns lui marius

      Pun si eu pariu ca si-au luat carnet de conducere la Pitesti.
  • +1 (3 voturi)    
    un fost sportiv de renume nu se gasea?? (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:31)

    Mona [anonim]

    Romania a data atatea sportivi de performanta care au trudit din greu ca sa ajunga la medalii.
    La acest Minister trebuia adus un om din sport care stie cu ce se mananca acest domeniu.
    Doamna Placinta ce cunostinte are despre sport?
    • 0 (0 voturi)    
      ala avea imagine si integritate (Joi, 16 iulie 2009, 15:00)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Mona

      si nu putea fi manipulat de PDL si conducatorul lor mult iubit Basescu.
  • -4 (12 voturi)    
    Ma inspaimanta... (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:31)

    Cocoselu' salbatic [anonim]

    atata prostie, aparare a coruptilor adevarati si cruciada anti PDL si Base exhibata pe acest site. Mi-e pur si simplu greata. Ce scarbe ordinare sunteti, justitiarilor. Avea dreptate anticomunistul Volcinschi; tineretul de azi este lipsit de demnitate si ticalos. Are dreptate, asta sunteti!
    • +1 (9 voturi)    
      Alooooo (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:53)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Cocoselu' salbatic

      Ar trebui sa te inspaimante prostia de care dai dovada.
      Scarba e neamul tau de comunisti obisnuit sa controleze tot.
      Ca tot esti sustinator al dinastiei Basescu, ar trebui sa-ti dea de gandit ca toata presa este impotriva PDl-ului si a tatucului lor. E primul semn ca Marinarul debarca in primul port, urmatoarele alegeri.

      Felicitari Hotnews si la mai multe investigatii de acest gen. Numai cu presa se poate curata clasa politica.
      Nu va fie frica, Basescu pica.
    • +2 (2 voturi)    
      Dai cu batu-n balta. (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:19)

      Cocoselul domestic [anonim] i-a raspuns lui Cocoselu' salbatic

      Na ca io-s de varsta a treia ! Sac.!
  • +1 (5 voturi)    
    filatoarea (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:35)

    monica L [anonim]

    ...incepe bine coana filatoare, miroase de la o posta a mafie locala politico-economica. Subtilitatile astea gazetaresti n-ar putea fi aplicate pentru toti ministrii, macar sa se stie public inainte sa fie prinsi cu mina la cascaval?
  • +1 (1 vot)    
    Dezvaluiri despre afacerile ministrului (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:39)

    AsmVax [anonim]

    Si eu care credeam ca e "curata ca lacrima".
    Nu cred ca se mai ascunde nimeni de noi. Ii doare fix fin pix. Fura si merg mai departe.
  • +2 (2 voturi)    
    dar unde e restul de beizadele (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:39)

    chiuariu [utilizator]

    fiul si fiica sefului garzii, fii, fiicele si nepoatele celorlalti sefi. cam modesta recolta. e interesant ca atunci cind o firma merge bine, apar tot felul de fii si fiice parazite. si nu doar la doamna placinta.
  • 0 (4 voturi)    
    pe langa cei patru fii... (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:41)

    focsanean [anonim]

    fii ai sefilor de institutii angajati la Dna. Placinta, mai este si sotia realizatorului Tiberiu Condrea de la Realitaea tv Focsani, ca sa nu mai spunem ce decizii lua pana acum ceva timp in privinta salariatelor despe care afla ca sunt insarcinate... out!
  • -5 (5 voturi)    
    Legalitate, mai intai de toate (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:53)

    zexe [anonim]

    Dreptul la munca este consfintit prin lege?... este, desigur. Dreptul de a alege si a fi ales este consfintit prin lege? ...este, desigur ca este.
    Bun, daca am stabilit asta, atunci, dreptul la munca al acestor copii este legal, iar dreptul doamnei Placinta de a fi aleasa este tot atat de legal. Unde este problema ?
    Singura problema a doamnei este declaratia de avere si vom vedea daca exista si acolo o problema, dupa ancheta ANI.
    Pana atunci, toate aceste frustrari de presa mi se par ridicole. Cum sa interzici dreptul la munca unui individ doar pentru faptul ca este fiul unui inspector financiar, si cu ce este vinovat angajatorul? Poate sa imi raspunda careva sau aici comenteaza doar frustratii?
    • +4 (4 voturi)    
      Pai sa-ti "esplicam"... (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:26)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui zexe

      Nimeni nu condamna dreptul la munca sau la a angaja al cuiva.

      In lumea ideala in care traiesti tu firma asta i-a angajat pe acei oameni pentru ca sunt profesionisti de valoare si/sau au un potential profesional deosebit. La fel ei s-au angajat la aceea firma pentru ca le ofera satisfactii pe termen scurt (materiale mai ales) dar si perspective deosebite.

      Coborand din "hiperspatiu" pe plaiuri mioritice aproape oricine stie ca in Ro nu se pot face afaceri (normale si nu neaparat cu Statul) daca (una sau mai multe din urmatoarele): 1. Nu cotizezi la partidul la putere (locala si sau centrala dupa caz) 2. Nu participi la licitatii trucate (oferind un pret aberant astfel incat sa castige cine trebuie, in speranta ca la un moment dat te vor lasa si pe tine sa castigi ca ai fost "cuminte") 3. Nu cotizezi la diversi inspectori, agenti din diverse structuri ale statului (care fie nu isi fac treaba fie mai rau, daca sunt inregimentati politic te si parasc la "autoritati") 4. Din cand in cand nu angajezi cate o ruda incompetenta a potentatilor momentului (oricare ar fi aia).

      Este evident ca dna Placinta nu putea reusi in afaceri daca nu intra in hora. Intrebarea pe care ne-o punem e cat de mult a intrat in hora? Sansele sunt foarte mari sa fi intrat pana la gat daca tot o duce atat de bine. Dansa este exemplul perfect al omului de afaceri care vine si ne povesteste cat de mult trebuie sa muncesti ca intreprinzator pt a reusi (dar prin munca de fapt se intelege altceva).

      Pana una alta ne intoarcem la dilema fundamentala - e mai bun un politician sarac (dar legat de care exista riscul la un moment dat sa nu mai vrea sa fie sarac) sau unul bogat (dar care s-a imbogatit in realitatea romaneasca si care s-ar putea sa nu vrea sa mai bage mana pana la cot)? Suspiciuni putem avea fata de amandoi...dar ce alegem.

      Oricum ciudata anuntarea acestui noi ministru fara ca presa sa aiba timp sa se documenteze inainte....foarte ciudata.
      • 0 (4 voturi)    
        Multumesc de "esplicatii", mon cher (Miercuri, 15 iulie 2009, 22:51)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Pai vezi, ma Gigi? Doamna Placinta are o firma privata care nu face afaceri cu statul, corect? Politica de personal a firmelor pe care le patroneaza este numai si numai treaba ei, si se pare ca stie ce face, din moment ce firmele domniei sale sunt firme prospere, sau au fost, ma rog. Dupa cum spui tu, si cred ca stii bine ce spui, statul roman prin reprezentantii sai la nivel local, este un stat abuziv, care obliga intreprinzatorul privat sa cotizeze in diverse forme mascate daca doreste sa fiinteze. Daca doreste sa prospere, probabil ca aceste cotizatii capata dimensiuni mult mai mari. Bun...in acest caz, poti sa o condamni pe doamna Placinta ca s-a supus statului roman prin reprezentantii sai locali? Sa nu imi bagi lozinca aia cu "sarac si cinstit" ca e comunista rau. Una peste alta, toate suspiciunile care plutesc printre comentariile acestui articol se izbesc de legalitatea cu care doamna Placinta si-a dezvoltat afacerile, chiar daca, sarmana, a trebuit sa le angajeze toate neamurile de inspectori locali pentru a dezvolta o afacere, care, atentie mare, are parteneri si clienti straini. Subliniez ca nu face afaceri cu statul, ca sa nu existe nicio banuiala ca angajarea odraslelor cu pricina ar fi conditionat obtinerea unor contracte veroase cu bani publici. Pana aici suntem, oarecum, in acord. Ai bagat, insa, la final, o chestie cu care nu rezonez deloc. Pai cum arata, in lumea ta ideala, despre care aminteai la inceputuri, numirea unui ministru? Cu acordul presei? Care presa, mon cher? Presa lui Voiculescu, a lui Patriciu, a lui Vantu? Pai, dupa cum stim amandoi, daca ar fi dupa aceasta presa, am avea guvern liberalo-social-democrat, adica pe Tariceanu premier, pe Geoana presedinte, Voiculescu seful senatului, Patriciu ministru de finante, etc.
        Dupa cate stiu eu, dupa alegerile din toamna, electoratul a hotarat ca liberalii sa stea frumos pe tusa o tura, iar pe social democrati i-a pedepsit sa asculte de un premier democrat liberal. Asta e democratia. Iar presa
        • 0 (0 voturi)    
          Nu scoate din context... (Joi, 16 iulie 2009, 17:38)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui zexe

          ...dupa cum zicea nea Nelu, nu scoate ultima mea afirmatie din context. Nu presa isi da acordul pentru o numire. Presa doar informeaza. Te-ai gandit la un caz din asta mai iesit din comun cand persoana propusa este nepotrivita (din toate punctele de vedere) si cei care au propus-o/acceptat nu stiau (nu zic ca stiau si nu le-a pasat ci doar ca nu stiau) si se afla o garagata din trecutul socio-profesional al persoanei respective. Macar se afla la timp si se pot lua masuri...

          Exemplu: Miron Cozma este propus Ministrul Industriilor. Cine te-a informat pe tine despre mineriade, condamnari penale etc? Nu presa? Iti convine o asemenea numire? Cu siguranta nu.

          PS Se citeste de la o posta ca esti fan PDL + Base. Nu e un lucru rau dar uneori trebuie sa-ti depasesti "simpatiile" ca sa poti vedea realitatea.
  • +1 (7 voturi)    
    n-au invatat nimic (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:55)

    ionel [anonim]

    astia nu invata din proriile greseli.

    daca e adevarat ce zice Cezar Preda, numirea dnei Placinta s-a facut fara consultarea liderilor PD. Deci numirea a facut-o Boc, sau Boc dupa o consultare cu Basescu sau Basescu dupa o consultare cu Udrea. N-au inteles ca e bine sa te consulti cu liderii partidului pt a face o alegere buna.

    2 la mana, nu au inteles ca e bine sa nominalizezi ca ministru o persoana care are cat de cat experienta sau competente in domeniu. Inceputul sfarsitului lui Ridzi nu a fost acea licitatie de 2 mai. Eu cred ca problema cu Ridzi a fost ca a ea a fost numita cu toate ca nu avea experienta, nici competente in domeniul sportului. Daca ar fi avut competenta sau interes adevarat pt sport nu ar fi facut acesta licitatie. Aceasi problema e cu dna Placinta, este inginer, e o incepatoare in domeniul politic, e de 6 luni in parlament, era in comisia agricola: NU ARE NICI O TREABA CU SPORTUL.

    Nu pot intelege cum principii ca experienta, competenta sunt din nou calcate in picioare, si cum unii cred ca guvernarea, numirea unui ministru, e ca o mosie unde tai si spanzuri si numesti pe cine vrei, indiferent de criterii de bun simt. Mai bine il numeau pe Octavian Belu, care a lucrat in minister si stia care sunt problemele din sport si din minister.
  • +2 (2 voturi)    
    eh a uitat! (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:57)

    8imistul [anonim]

    a crezut ca nu-i nevoie! ce conteaza ai cui copii sunt angajatii ministerului de finante? placinta e buna daca nu stiati!
    www.ligaoptimistilor.ro
  • +2 (6 voturi)    
    Sorina si Stefan (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:00)

    Monica Titzi [anonim]

    Sorina e curata ca lacrima, si nici eu nu gresit cu ceva. Presa tikaloasa vrea deal si acuza mereu , dar noi suntem nevinovate. Traian o sa ne apere, si Tantzi Udrea o sa apere ca nu se poate atita nerecunostinta pentru banii fraierilor pe care i-am cheltuit noi la campanie, pentru fetita dulce care a fost aleasa sa reprezinte cu cinste poporul la Brjiuxelle. De aceea am fost noi alese de popor !
  • +2 (2 voturi)    
    Ha, ha, ha ... asta-i obisnuita sa dea jbagutza (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:07)

    Cioara din varful parului [anonim]

    .... doar ca acu ea e ORGANU si asteapta sa isi recupereze jbagutza data pe parcursul anilor de ea, de frati si surori, de copii fratilor si surorilor, de tati si verisori, etc, etc.

    In tara jpagutzei, doamna se simte ca la ea acasa. Chit ca jbagutsa se numeste un post caldut intr-o firma pentru baiatu lu tipu ala rau de la finate care ar trebui sa vina in control.

    LOL !!!

    Papagal mare si fudul mai e si Boc asta.

    Vai de noi !!!
  • +3 (3 voturi)    
    statul (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:17)

    hmmm [anonim]

    in ministere si toate firmele de stat sunt numai rude + prieteni ... nu stiu daca gasesti pe cineva ajuns acolo datorita competentei ...
    • 0 (0 voturi)    
      Piatra filozofala (Joi, 16 iulie 2009, 8:14)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui hmmm

      Filozoafe,
      ai gasitt piatra filozofala.
      Unde fusesi, Zeule, in astia 20 de ani de cind papasa e la putere sau tu crezi ca secera comunista pe care-o tine-n gura este zimbet, fraiere???
  • +1 (3 voturi)    
    Placinta atacata de RIDZI-pel (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:23)

    EPIDEMIOLOGICUL [anonim]

    ca sa vezi. pare ca RIDZI-pelul este mai contagios decat gripa porcina. cauza ? focarul este in dealul bucurestilor si nu exista (pana in toamna-iarna) desinfectant ! Dealul si focarul (dupa spumele facute in ignorarea proverbului ”pestele de la cap se-mpute”) naste mutatii in RIDZI-pel.
  • 0 (4 voturi)    
    sigur ca da.. (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:33)

    gabis [anonim]

    "seful administratiei financiare au declarat pentru HotNews.ro ca firmele ministrului Placinta isi achita taxele la zi si ca nu beneficiaza de tratament preferential chiar daca printre angajatii ei se numara copiii lor"

    sigur ca da hotilor!!!
    lucrati unde lucrati .. aveti atatea relatii .. de ce va predinteti oameni cinstiti? cand daca copilu lu X sau Y trece pe rosu si ar trebuii sa ramana fara permis voi dati un telefon si se rezolva.. aiurea prosti sunt aia care cred ,destepti sunt aia care fac ..
  • +1 (5 voturi)    
    o sa vina si ziua aia... (Miercuri, 15 iulie 2009, 17:51)

    mona [anonim]

    ...cand toti astia vor infunda puscaria. Azi sunt pe val si cred ca toata tara e a lor, dar se inseala. O sa vina ziua aia cand vor fi trasi la raspundere.
    Basescu, Udrea, Videanu, Ridzi, Placinta si oamenii lor de peste tot se cred atotputernici.
    Mare gresala.
    • 0 (0 voturi)    
      RRHamona (Joi, 16 iulie 2009, 8:11)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui mona

      Sper si eu sa vina o zi in care sa nu mai vedem lucrurile cu un singur ochi, si ala chior.

      Fata mea, ai reusit sa identifici cauza raului in Romania atit de precis incit nici in 100 de ani nu vei reusi sa pricepi de ce dupa 20 de ani de democratie originala, intr-un stat de drept, cu libertatea de a-ti folosi mintea si gura esti obligata sa-ti cistigi traiul in acelasi loc sordid, printre soferi, pe cea mai rotunda cale de inconjurat bucurestiul.

      Asta ma intristeaza mai mult chiar decit daca-r fi vorba de mine fiindca nu esti singura.
  • +4 (4 voturi)    
    noul ministru (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:03)

    anonim [anonim]

    Este greu de sustinut ca interpelarea respectiva reprezinta o interventie nemijlocita in interes propriu. Se solicitau masuri prin care sa fie ajutate firmele romanesti in general.
    Apoi, faptul ca au fost numiti in calitate de cenzori rude ale unor functionari de la ANAF, Garda Financiara poate produce mirari, dar nici asta nu e ilicit.
    Ramane de clarificat chestiunea cu declaratia de interese.
    PS Formal, cenzorii nu sunt "angajati"/"salariati" ai societatii, ci sunt desemnati de actionari/asociati, la inceput prin actul constitutiv sa verifice modul de gestionare a societatii.
  • 0 (4 voturi)    
    O lichea peste campioni! (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:39)

    Adrian [anonim]

    Unde-s oamenii aia capabili si care vor sa lucreze in interesul cetateanului si nu pentru ei si apropiatii lor?


    Cum vine o profitoare ca asta sa ofere distinctii si medalii unor campioni?
  • -5 (9 voturi)    
    PSD-isti cinstiti! (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:40)

    Mioara [anonim]

    Eu chiar cred ca numai noi PSD-ul facem lucrurile cinstite in aceasta tara. De aceea Geoana este slvarea Romaniei. Cum isi permit aceste obscure fete din PDL sa aiba angajati rude ale celora care trebuie sa-i controleze? La noi acest lucru este interzis prin statut. La fel sta situatia si la PNL din cate am auzit. Tot asa si la UDMR! Stiu un caz in care Verestoi a avut presiuni din partea sefului garzii financiare din Mures sa-i angajeze baiatul si l-a refuzat. Sunt niste hoti acesti PDL-isti si cel care ii protejeaza. Insist ca toate firmele PDL-istilor sa fie declarate de parlament in afara legii pentru ca sunt singurii care spala bani negri!
  • -3 (5 voturi)    
    mare gafa (Miercuri, 15 iulie 2009, 19:01)

    silcoa [anonim]

    Da, o alta mare gafa facuta de PD-L, in favoarea PSD-lui si a PNL-lui, chiar daca nu sunt un mare sustinator al celor din urma.
    Dintre toti raii, l-as fi ales pe cel mai putin rau: Base....dar acum chiar devine o misiune demna de Ton Criuse sa mergi la urmatoarele alegeri....
  • 0 (0 voturi)    
    pana unde am putea ajunge ? (Miercuri, 15 iulie 2009, 19:24)

    george [anonim]

    daca o demitem si chemam pe altcineva si acela va fi la fel de manjit si mai chemam pe cineva si tot asa si tot asa ... ce ar fi ?
  • +1 (5 voturi)    
    geniala schema (Miercuri, 15 iulie 2009, 20:27)

    pizma noua [anonim]

    uite ca acum inteleg eu de ce ne iesplica Pogea ca gradul de colectare a taxelor si impozitelor e scazut. Pai, pare o schema simpla, cum naiba nu m-am gindit, inainte sa imi suspend firma?! Daca gardistu' are un botez, o cumetrie, ii zice la copilu: "tata, zi-i tu la shefa ta sa iti dea o prima, ca a trecut cam mult de la ultimul control..." Daca aia de la Finante vrea un shopping la Milano, ii zice odraslei: "puiu' mamei, zi-i tu la shefa sa-ti adauge niste drepturi de autor luna asta, ca m-am plictisit de cumparaturi la Billa..." si tot asa! Da, domnu' Pogea, da! Am meritat forfetarul, mama ei de evaziune, cu cine nu o stirpeste pe ea si ne stirpeste pe noi!
  • +3 (3 voturi)    
    ce va mai mira!!!??? (Miercuri, 15 iulie 2009, 22:00)

    oarecare [anonim]

    Eu chiar nu inteleg ce ne mai mira in tara asta!? La noi totul este posibil! Daca a ajuns EBA & company la Strasbourg sa ne reprezinte tara va dati seama ce fel de oameni suntem noi. Noi suntem doar buni de gura, ca de facut nu face nimeni nimic sa-i aluge de la conducere...Pe bloguri toti care mai de care....cu comentarii; la TV toti "vitejii" se arata, si cand colo - praf si pulbere. Asta este, asa care puteti plecati fratilor din tara asta, dar nu la capsuni...ci incercati sa va faceti o viata afara ca aici deja pute, defapt pute demult dar s-a invatat romanul cu putoarea...
  • +3 (3 voturi)    
    nationalizare (Miercuri, 15 iulie 2009, 22:27)

    stalin [anonim]

    Bineinteles, toti fura. Nu va mai faceti probleme sa-i departajati. Ce-ati zice de o sfanta nationalizare a tot ce au furat nenorocitii astia ?
  • +1 (5 voturi)    
    nasol (Miercuri, 15 iulie 2009, 22:49)

    ion [anonim]

    basescu a reusit sa patenteze ideea ca nu conteaza nimic, nici cultura, nici cinste, nici un fel de pregatire. El a adus la Ministerul Transporturilor o fatuca ce nu avea habar de nimic, el a adus la prefectura o fata care nu avea alte merite decat cele de el stiute,, el le-a adus pe elena udrea, pe ridzi, pe pacinta,,iar ele vor mai fi. A reusit sa compromita ideea de competenta, de valoare, conteaza numai contribibutia. PCR a fost un copil bland si inocent .
  • +1 (5 voturi)    
    Felicitari pentru articol! (Miercuri, 15 iulie 2009, 23:24)

    Caterina [anonim]

    D-le Tapalaga, d-le Biro, la cat mai multe articole de genul asta!
  • 0 (4 voturi)    
    L-am vazut pe Tapalaga la Bricostore. (Miercuri, 15 iulie 2009, 23:34)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Avea o fata de nauc si i-am dat cu huo! Se uita zapacit inapoi si nu-i venea sa creada ca e huiduit. Tapalaga e un fel de Tolontan cu stapan ascuns. Ca sa-mi dati dreptate, uitati-va la ultimele 5 articole ale lui Tapalaga si observati ca nu e nimic despre PSD. Totul doar despre PD-L. De ce oare?
  • -3 (7 voturi)    
    Un articol penibil, plin de rautate! (Miercuri, 15 iulie 2009, 23:51)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Ca sa-mi dati dreptate, uitati-va la ultimele 5 articole ale domnului Tapalaga si o sa vedeti ca nu pomeneste nimic despre PSD. Doar despre PD-L! De ce oare?
    • 0 (0 voturi)    
      Si ce? (Joi, 16 iulie 2009, 7:44)

      Eclesiastul [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Mai nene. Este adevarat ce scrie omul asta aici? Da sau nu? Ce tot imi dai mie cu PSD si PDL. Daca ceea ce scrie este adevarat inseamna ca doamna este "penala" si nu are ce cauta pe functia respectiva. Restul ma intereseaza mai putin...
  • 0 (4 voturi)    
    Basescu Pica! (Joi, 16 iulie 2009, 0:24)

    Maxmind [utilizator]

    Inca o mutare de "geniu" a lui Basescu se pare ca sustinatorii din campanii isi cer drepturile.. PDL TREBUIE sa fure sa le returneze sprijinul.. nu conteaza cum.. in euro, in natura, in functii etc..
    Nu va fie frica.. Basescu pica!
  • -1 (3 voturi)    
    daaaaaa (Joi, 16 iulie 2009, 2:02)

    gicu [anonim]

    Unde le-o gasi Basescu asta nu stiu.Ridzi a furat,Placinta e acuzata de nepotism,si peste citeva luni fura si asta.Panarama curata.
    • +1 (1 vot)    
      Cine se aseamana, se aduna ... (Joi, 16 iulie 2009, 7:22)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui gicu

      "Cine se aseamana, se aduna ..."

      Proverb vechi romanesc, care insa este foarte popular la foarte multe alte popoare in formulari asemanatoare.

      Este foarte raspandit, la fel ca

      "Cine fura azi un ou, maine va fura un bou"
  • +1 (1 vot)    
    da' ce credeati, bizoni-dumneavoastra? (Joi, 16 iulie 2009, 7:37)

    eeeuuuu [utilizator]

    ca o sa vina vre-o pdl-ica nevinovata ca o floare, sa preia un minister? aberatii: asa ceva nu exista! doamna placinta isi merita porecla de "mana lunga" inainte de a arata, oficial, ce poate in politichie! sa ne fie de biiiiiineeeeeeeee!!!
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 16 iulie 2009, 7:41)

    Eclesiastul [utilizator]

    un guvern mincinos si corupt. Din pacate asta este imaginea guvernului actual. Lumea sa faca bine sa puncteze asta la alegeri.
  • +1 (1 vot)    
    Nu e ea de vina ! (Joi, 16 iulie 2009, 8:08)

    Valentinescu [anonim]

    Pentru doua lucruri nu e d-na ministru de vina:
    1. Ca o cheama Placinta. Toti fac misto de ea pe chestia asta.
    2. I-a angajat pe incompetentii, beizadele alea, pentru ca asa i-a cerut sistemul. Altfel, o rupeau cu controalele si amenzile.
  • 0 (0 voturi)    
    bataie de joc (Joi, 16 iulie 2009, 8:48)

    andrei [anonim]

    Dupa ce si-a batut joc Ridzi de tineretul si sportul romanesc au pus-o pe madam Placinta sa o faca cu "varza".Pai din ministerul condus de Ritzi au plecat multi bani pt campania lui aia mica a lui Basescu ca na fata are ambitii si trebuia sa ajunga europarlamentara.Intre timp la toate cluburile sportive din tara au fost pusi alti directori pe criterii politice si cei din PD-L au avut ca prima misiune sa faca campanie cu logistica cluburilor lui Elena Basescu,pt asta s-au gasit bani in schimb ce banii alocati pentru competitii vin cu intarziere de 2 luni,nu mai vorbim ca echipament si materiale s-au achizitionat de 0 lei.In conditiile astea care din tineri o sa-i mai voteze sa nu mai vorbim ca acel tanar mai pracica si un sport........si se cheama Ministerul Tineretului si Sportului.......ce a facut acest minister concret pentru tineri dar prntru sportul romanesc care aduce atata imagine Romaniei?
    Vin prezidentialele de unde vor fi trasi bani pt campania lui taticu ?
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 16 iulie 2009, 9:27)

    liviu_ [utilizator]

    si uite cum suntem inca odata spectatori la afacerile "alesilor"...
    eu vad 2 solutii pentru a scapa de magariile din romania
    1 - emigratul
    2 - un AK 47 (da cu multe incarcatoare de rezerva ca sunt al dracu de multi hoti...)

    ce sa mai zic... avand in vedere ca am 25 de ani... eu sper ca pana mor (presupunand ca nu o sa fie mai devreme de 65 de ani) o sa prind si eu macar un guvern mai putin corupt (care macar sa fure dracu mai pe ascuns si cat de cat in limitele bunului simt)...
  • 0 (0 voturi)    
    Eu cum imi educ copilul? (Joi, 16 iulie 2009, 11:47)

    n-am [utilizator]

    Toata aceasta afacere (corect ar fi coruptie, nepotism, evaziuni, deturnari de fonduri, etc) Ridzi si Placinta, noul ministru, ma fac sa fiu sceptica in a putea sa-mi indrum corect copilul in viitor. Ce sa faca cu o diploma universitara, daca n-are spate, fie in administrativ, fie in politic? Eu sunt un simplu inginer si el a depus sute de aplicatii, unde mai sunt naivi cu miile.
    Mie mi-e jena.
  • 0 (0 voturi)    
    societati pe actiuni (Joi, 16 iulie 2009, 11:54)

    Adriana P [anonim]

    Vreau sa clarific dilema autorului articolului.

    La societatile pe actiuni nu este obligatorie mentionarea in registrul comertului a transferurilor de actiuni. Transferurile de actiuni se inregistreaza in registrul actionarilor respectivei societati pe actiuni, conducerea respectivei societati (Consiliul de administratie) avand optiunea, dar nu si obligatia de a face inregistrarea structurii actuale a actionariatului in registrul comertului.
  • 0 (0 voturi)    
    halal (Joi, 16 iulie 2009, 12:24)

    alexia [anonim]

    mai baieti, care este miza? de ce va ofuscati atat cu privire la ministri tineretului si sportului? ce vi se pare atat de ilegal in ce prezentati? de ce nu sunteti la fel de sensibili la Nastase, Dan Popescu,Tariceanu si alti hoti, care au devalizat economia romaneasca? Veniti cu subiecte total neinteresante, pentru a acoperi marile furturi, din care insa va hraniti si voi!
    • 0 (0 voturi)    
      ce a furat Nastase duduio ? (Joi, 16 iulie 2009, 13:21)

      aa [anonim] i-a raspuns lui alexia

      Termopane ? sa fim seriosi dosarul lui e unul politic ...
      o sa zici Petrom dar avem o problema ca CDR prin PD si mai precis Basescu a angajat Romania in fata UE la vanzarea Petrom ... soc :) ...
      Nastase are singurele vine de a fi luptat curat impotriva unui "murdar" ca Basescu cu doctrina politica variabila ... si a doua vina e cea de a fi redresat Romania econiomic dupa CDR ...
  • 0 (0 voturi)    
    Cine plateste DATORIA PUBLICA lasata de TARICEANU? (Joi, 16 iulie 2009, 12:37)

    PSD.PNL.SECURITATE.TV [anonim]

    O plateste Tariceanu? O plateste PNL?
    O plateste Guvernul Emil Boc ?

    NU.

    O PLATIM TOT NOI.

    Are vreo TELEVIZIUNE ceva de spus despre asta ?

    NU.

    Televiziunile ne arata tzantzarul ca NOI sa inghitim camila lui Tariceanu.


    Stie cineva sa plateasca o datorie altfel decat facand alta datorie - chestie care se numeste "rostogolirea datoriei" ?
    Si atunci, PANA CAND O SA PLATIM TOT NOI ?

    Cine plateste DATORIA LUI TARICEANU - de 2 ori mai mare decat IMPRUMUTUL FMI ?

    ♦ Datele oficiale pe site-ul MEF la 31 decembrie 2008:
    Raport privind datoria publica 31 decembrie 2008

    27,3 de miliarde de euro = de 2x cat imprumutul FMI

    http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/buletin/executii/rap_dat31dec2008.pdf
    • 0 (0 voturi)    
      :) alt securist (Joi, 16 iulie 2009, 13:16)

      aa [anonim] i-a raspuns lui PSD.PNL.SECURITATE.TV

      mestere o fi tinand la unii si la altii dar PDL a facut de 1000 de ori mai mult tarii asteia decat PNL care a facu si bine iar PSD a fost guvernul care a reusit cresteri economice ... distruse apoi de PDL in cele 2 guvernari anterioare celei de acum 1996-2000 si 2004-2006
      • 0 (0 voturi)    
        evident textul era un pic diferit (Joi, 16 iulie 2009, 13:33)

        aa [anonim] i-a raspuns lui aa

        s-a modificat pe parcurs cum nu se stie ...

        mestere o fi tinand la unii si la altii dar PDL a facut de 1000 de ori mai mult RAU tarii asteia decat PNL care a facut si bine iar PSD a fost guvernul care a reusit cresteri economice ... distruse apoi de PDL in cele 2 guvernari anterioare celei de acum 1996-2000 si 2004-2006
      • 0 (0 voturi)    
        Romania are doi Sefi securisti: PSD si PNL (Joi, 16 iulie 2009, 13:35)

        PSD.PNL.SECURITATE.TV [anonim] i-a raspuns lui aa

        Plus televiziunile lor care mint cum minti tu.
        Asta-i rezultatul Guvernului PSD.PNL Tariceanu 2:


        ♦ MEF: Raport privind datoria PUBLICA 31 decembrie 2008


        Datoria PUBLICA = 27,3 de miliarde de euro = de 2x cat imprumutul FMI

        *DP 31 decembrie 2007 = 82.303,2 mil lei = 19,94% din PIB
        Produsul Intern Brut: pentru 2007 412.762 mil lei

        Datorie publică guvernamentală = 92,50%
        Datorie publica locală = 7,50%


        *DP 31 decembrie 2008 = 109.118,2 mil lei = 21,65% din PIB
        Produsul Intern Brut: pentru 2008 = 503.958,7 mil lei

        Datorie publică guvernamentală = 92,43%
        Datorie publica locală = 7,57%


        Produsul Intern Brut: pentru 2007 412.762 mil lei iar pentru anul 2008 503.958,7 mil lei

        * include datoria garantată de stat şi de autorităţile administraţiei publice locale

        http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/buletin/executii/rap_dat31dec2008.pdf
        • 0 (0 voturi)    
          :) adevarul istoric securistule (Joi, 16 iulie 2009, 14:43)

          aa [anonim] i-a raspuns lui PSD.PNL.SECURITATE.TV

          asa cum se stie rodul guvernarii se vede la 2 ani dupa ce pleaca guvernele...adica la 2 ani dupa Nastase economia duduia se vede ce a fost la 3 ani dup PDL si PNL ...
          toate datoriile si inrobirile au fost facute de Stolojan si PD (L) apoi de CDR intre 1996-2000 cu ceva semne de imbunatatire clare cu Isarescu pentru can nu au mai fost in stare sa faca nimic!
          asa ca lasa bancurile si indocrtinarile ca or fi tinand la copiii de gradinita dar nu si la oamenii care inca mai gandesc liber spre disperatea noului PCR si anume PDL-ul ...
          • 0 (0 voturi)    
            PSD.PNL. SECURITATE.TV (Joi, 16 iulie 2009, 15:14)

            LOL, 20 de ani de minciuni securiste :)) [anonim] i-a raspuns lui aa

            CDR a platit datoriile dupa PSD.SECURITATE.TV si a lasat tara pe crestere economica

            PDL a luat tara dupa PSD in 2004 si a dus-o in crestere economica si a integrat-o in UE, FARA DATORII, FARA INFLATIE, FARA DEFICIT BUGETAR

            PSD.PNL a lasat deficit, datorie PUBLICA, inflatie si gaura in fondul de pensii care va fi acoperita abia in 50 de ani

            PDL a luat tara dupa PSD.PNLsi la fel ca CDR, va plati datoriile facute de PSD.PNL, si va scoate tara din Criza.

            Repet:

            Cine plateste Datoria PUBLICA a Guvernului PSD.PNL ?
            • 0 (0 voturi)    
              Sistemul de pensii in colaps pentru 50 de ani (Joi, 16 iulie 2009, 15:35)

              Guvernarea PSD.PNL.SECURITATE.TV [anonim] i-a raspuns lui LOL, 20 de ani de minciuni securiste :))

              dupa Guvernarea PSD.PNL
              Sistemul de pensii stă în gaură până în 2060

              Cotidianul, 14 iulie 2009

              Un calcul făcut de Ministerul Muncii cu Banca Mondială şi Comisia Europeană susţine ideea unui posibil colaps al bugetului pensiilor în următoarele decenii.
              Până în 2060, raportul între persoanele de peste 65 de ani şi cele active s-ar putea dubla în România, astfel că vom ajunge ca un singur angajat să susţină doi pensionari, ceea ce va crea un deficit de peste 8% la bugetul de pensii, potrivit unui calcul al Ministerului Muncii.

              Continuare:
              http://www.cotidianul.ro/sistemul_de_pensii_sta_in_gaura_pana_in_2060-91786.html
          • 0 (0 voturi)    
            :) adevarul istoric securistule (Joi, 16 iulie 2009, 15:21)

            PSD.PNL.SECURITATE.TV [anonim] i-a raspuns lui aa

            CRITERIU: timpul cat au detinut mandatul de a guverna

            ♦ CEI MAI MULTI ANI LA PUTERE,
            separat sau impreuna cu PSD si PNL:
            PSD+PNL = 16

            2= ‘90-92 PSD+PNL+PDL
            2= ‘92-’94 PSD+PNL
            2 = ’95-96 PSD
            4= 2000-2004 PSD
            2= 2007-2008 PSD+PNL

            ♦ CEI MAI PUTZINI ANI LA PUTERE,
            separat sau impreuna cu PSD si PNL:
            PDL = 8

            2= ‘90-92
            4= ‘97-2000
            2= ‘2005-2006

            Ref: ROMPRES Guvernele Romaniei
    • 0 (0 voturi)    
      POFTIM DE FMI ai auzit? (Joi, 16 iulie 2009, 13:23)

      aa [anonim] i-a raspuns lui PSD.PNL.SECURITATE.TV

      Oare cine o sa platesca pretul ca Basescu si Boc si PDL -eii neprofesionisti au subjugat tara asta iar cu imprumutul la FMI ca sa stea linistit Basescu pana in Decembrie pentru ca altfel incompetenta lor ar fi dus Romania mult mai jos decat o tara africana ...
      • 0 (0 voturi)    
        A propus PSD o metoda de acoperie a gaurii PSD :) (Joi, 16 iulie 2009, 13:44)

        PSD.PNL.SECURITATE.Tv [anonim] i-a raspuns lui aa

        si n-a auzit lumea ?

        tot imprumut de la fmi a propus psd.

        in plus de asta, a mai propus crearea altei gauri in buget, pentru care ar trebui sa declansam un razboi de cucerire cu rusii sau arabii, ca bani pt. 50.000 de case doar arabii si rusii au.

        asta e "mintea" psd.pnl care au adus romania in urma bulgariei

        ***excedent bugetar bulgaria 2008

        europarlamentar bulgar: "excedentul bugetar 2008 - marele avantaj al bulgariei, pe perioada de criza" (euractiv, 22 februarie 2009)

        http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles|displayarticle/articleid_16485/europarlamentar-bulgar-excedentul-bugetar-marele-avantaj-al-bulgariei-pe-perioada-de-criza.html

        ***deficit bugetar guvern psd.pnl 2008

        *liviu voinea*: deficitul bugetar era 1,3% din pib in 2004, acum este nu 5,3,
        ci 6,6 după calculul deficitului structural şi cel mai probabil anul
        ăsta peste 7.
        • 0 (0 voturi)    
          conform lui Basescu si Boc ei au propus (Joi, 16 iulie 2009, 14:49)

          aa [anonim] i-a raspuns lui PSD.PNL.SECURITATE.Tv

          Conform declaratiilor celor 2 PDL si cei 2 indivizi au propus... sau ei saracii nu stiau ce vorbesc asa cum Basescu nu a stiu de flota si de campania electorala pe bani publici a lui EBA sau de banii nejustificabili ale celeilalte fiice sau de amenintarile cu moartea facute in direct la TV de catre fratele Presedintelui, sau de incalcarile repetate ale Constitutiei facute de Basescu sau de talharia comisa de Basescu in supermarket cand a imprumutat telefonul "tigancii imputite"

          neah ei nu au facut nimic ... ma gandesc cu drag la Mona Musca si la probitatea dumneai morala care tipa ca PSD-ul e de vina si uite cine vorbea ... PDL e pleava societatii romanesti este o adunatura de insi fara doctrina politica sau cu doctrina variabila in functie de cum bata vantul care fac tot felul de nenorociri . desigur pana imi bate DNA-ul la usa ca am trecut neregulamentar strada mai pot scrie....
          • 0 (0 voturi)    
            MINTI SECURITATE.TV (Joi, 16 iulie 2009, 15:08)

            SECURITATE.TV [anonim] i-a raspuns lui aa

            Geoană: Cei care au spus că nu vom avea nevoie de FMI s-au cam pripit

            MEDIAFAX

            BUCUREŞTI / 00:17, 29.01.2009
  • 0 (0 voturi)    
    sa-i cand n-avem ce mai face ! (Joi, 16 iulie 2009, 12:46)

    ion roata [anonim]

    Ma uit la trogloditii astia care nu au bun simt si educatia necesara si ale caror mesaje publicate mai sus le arata fidel inima si sufletul hain,adepti ai formulei"sa moara si capra vecinului" niste cretini din parinti betivi care nu gandesc si nu invata nimic.
    Ia sa ne gandim putin.Firmele doamnei Placinta produc in foarte mare majoritate pentru export.Are peste 2500 de salariati.Acesti oameni isi asigura existenta zilnica din salariul pe care il obtine prin munca de la respectivele firme.Ce e rau in acest sens ?
    Ar putea fi foarte rau ca aceste firme sa dea faliment-ceace doresc toti papagalii care au scris aceste mesage-si sa lase pe drumuri pe cei peste 2500 de salariati ca asa doresc niste netrebnici si taie frunza la caini.
    Cu ce s-ar alege cei 2500 de salariati ?
    Acuzele aduse in articol sunt simple presupuneri ba chiar si minciuni sfruntate ca sa dea bine la impresie.
    Ati constatat ca a obtinut tva mai mult decat trebuia ?
    Ati constatat ca nu a platit impozitele corect calculate ?
    Ce treaba are Basescu cu acest lucru ?
    Numai minti bolnave isi inchipuie asemenea monstruozitati !
    • 0 (0 voturi)    
      sincer, prefer altfel de oameni (Joi, 16 iulie 2009, 13:11)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui ion roata

      sincer, prefer oameni care nu au interese financiare in functiile statului. poate ca femeia aia are o firma care aduce profit, dar sa fim seriosi si sa nu ne ascundem dupa deget,femeia aia nu angajat degeaba rudele acelor oameni. interesul poarta fesul, iar de la un ou poti ajunge destul de repede la un bou.
    • 0 (0 voturi)    
      pot sa adaug si eu ceva? (Joi, 16 iulie 2009, 18:59)

      cohan [anonim] i-a raspuns lui ion roata

      Daca as fi in locul Sorinei Placinta mi-as da imediat demisia, as inchide tot si as pleca in Elvetia, ca tot are o casa acolo. Sa vedem ce solutii gaseste Marean OPRISAN (baron PSD de Vrancea) la 2500 de someri. Ca tot tine el cu cetatenii.
    • 0 (0 voturi)    
      Confectia Rm Sarat (Sâmbătă, 15 august 2009, 0:16)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui ion roata

      De unde 2500 salariati?


      nu a avut 2500 salariati doar poate cand a cumparat fabrica de confectii din Rm. Sarat care la acel momment a avut 1200 salariati care acum daca nu sunt pe drumuri sunt pe une au putut si ei pentru ca acea fabrica nu numai ca s-a inchis s-a si demolat la nici 5 ani de la achizitionarea acesteia. de asa ceva de ce nu vb nimeni? Acea fabrica nu a existat sau a primit-o aceasta d-na cadoude la stat sa faca ce vrea din ea
  • 0 (0 voturi)    
    nu cred (Joi, 16 iulie 2009, 13:08)

    aa [anonim]

    nu cred in impartialitatea hotnews sau a lui Tapalaga. Au atras atentia cu articole de genul acum pentru a putea manipula mai tarziu,pana acum din punctul meu de vedere foarte rar au fost altfel decat extrem de binevoitori cu PDL si cu Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Care este problema? (Joi, 16 iulie 2009, 13:18)

    Liviu Iordache [anonim]

    Nu pricep nimic, care este problema? Cenzorii sunt angajatii firmelor? Pai atunci ce mai cenzureaza? Nu sunt? Pai atunci care este problema? Apoi, in declaratia de interese (nu de avere, atentie) trebuie trecute actiunile detinute? Daca esti jucator la bursa si cu asta te ocupi, iti schimbi de 6-7 ori pe zi declaratia de avere (ca aia de interese nu vad de ce ar trebui sa cuprinda si unde ai actiuni)? Puteti scrie un articol in care sa ne spuneti si noua cu ce se ocupa un cenzor si de ce nu trebuie el sa fie ruda cu cineva?
  • 0 (0 voturi)    
    foc de paie a la Tapalaga! (Joi, 16 iulie 2009, 13:37)

    Andrada [anonim]

    In sectorul privat, patronul are dreptul sa angajeze pe absolut cine doreste el, fara concurs si fara alte metode impuse de stat.
    Ca patron poti sa-ti angajezi toti prietenii, cu catel si purcel. Statul sau legea n-au absolut nimic de zis in acest domeniu.
    Deci paiele puse pe foc de Tapalaga sunt si ude si insuficiente.

    In ce priveste citatul dat de Tapalaga referitor la interventia doamnei pt avantajul propriu este inca un infantilism al autorului.
    Adica, daca dl Tapalaga cere libertatea presei sau salarii mai mari pt jurnalisti sau oricare alta subventie de la stat, il putem acuza si pe el ca actioneaza in interes personal? Desigur!
    Daca un constructor cere statului ieftinirea cimentului, spunem ca actioneaza in folos personal? Desigur!
    Daca magistratii cer salarii marite, spunem ca actioneaza in interes personal? Desigur.
    Daca o mama cere indemnizatie pt copil, mai mare, o acuzam ca actioneaza in folos personal? Desigur!
    Si exemplele pot continua la infinit.

    Dl Tapalaga doreste acum sa guste si el, neaparat, din placinta lui Tolontan.

    Halal jurnalism!
    • 0 (0 voturi)    
      serios ? (Joi, 16 iulie 2009, 14:54)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Andrada

      adica daca e in privat interferenta unuia cum e Basescu pentru angajarea fiicei lui la Luxten cand dumnealui facea contracte cu Luxten nu e trafic de influenta nu ?

      si noi nici nu putem presupune ca de fapt acei indivizi au fost angajati tocmai pentru a se da bai acelor demnitari publici ... deloc....
      • 0 (0 voturi)    
        intelegi cam greu, asa-i? (Joi, 16 iulie 2009, 15:32)

        Andrada [anonim] i-a raspuns lui aa

        Un patron nu-si pune problema traficului de influenta, omule, de ce nu vrei sa intelegi?
        Patronul opteaza pt varianta cea mai profitabila sau pt varianta personala, sentimentala. E dreptul lui!

        Daca, de exemplu, noi doi am fi prieteni la catarama, eu as fi patronul unei firme iar tu ai avea un copil, mai mult ca sigur ca l-as angaja fara probleme si nu m-ar deranja absolut deloc sa spun ca DA, l-am angajat pe copilul tau pt ca suntem prieteni sau pt ca asa am avut eu chef. Unde e problema? Ii gasesc un post, il angajez, il platesc. Sunt banii mei si nu ma poate obliga nimeni sa angajez pe x daca eu il vreau pe y!
        Iar daca tu ai fi intre timp presedinte sau ministru inseamna ca gata?, am stricat prietenia si nu-ti angajez progenitura de frica lui Tapalaga?

        Sa fim seriosi. Cat timp o sa gandim asa cum gandesti tu, n-avem nicio sansa sa progresam. Tu vrei capitalism 100% dar pe principii comuniste. Asa ceva nu exista.

        Mai vezi si articole de genul "x a facut afaceri profitabile cu statul" si Tapalaga se da de ceasul mortii!. Pai oameni buni, afacerile neprofitabile duc la faliment. Oricine vrea sa faca afaceri cu oricine tocmai ca sa aiba un profit. Altfel ce rost are afacerea?
        Daca intr-adevar se dovedesc ilegalitati in afacerile respective, atunci e rândul justitiei sa intervina dar nicidecum sa acuzi un patron pt simplul fapt ca a facut afaceri profitabile cu statul, cu vecinul sau cu martienii!
        • 0 (0 voturi)    
          Eu cred ca tu intelegi cam greu (Joi, 16 iulie 2009, 17:29)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Andrada

          Daca tu esti patron si eu sunt Seful ANAF sau al Inspectiei Muncii si iti zic sa imi angajezi fiul, ai curaj sa ma refuzi? Daca, mai mult de atat stii ca nu ai toate actele in regula, mai folosesti si un pic de munca la negru sau alte bazaconii ai curajul sa ma refuzi?

          Tu pleci de la premiza ca afacerile tale sunt 100% curate si poti sa-i zici NU acelui oficial. Nu stii insa ca a doua zi te vei trezi cu "inspectia" si poate luni la rand vei fi hartuit, gasindu-ti vine reale sau "imaginare"...urmeaza nervii, plati de amenzi, frustrarea, lipsa de concentrare pe afacere etc.

          Mai iesi din "hiperspatiu"...chestiile astea se intampla non-stop in asa zisa economie reala. Eu inteleg ce vrei tu sa transmiti insa alea sunt "principii". Economia reala nu functioneaza asa....crede-ma pe cuvant.
        • 0 (0 voturi)    
          Tare prostanaca esti... (Joi, 16 iulie 2009, 21:01)

          rtttrut [anonim] i-a raspuns lui Andrada

          ... daca poti pune semnul echivalentei intre un "prieten la catarama" si organul care te controleaza la firma.
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtire (Joi, 16 iulie 2009, 14:23)

    OmniCitizen [anonim]

    Astia chiar nu au pic de bun simt. Se gandesc doar la ei. Cum sa pui asa un ministru dupa un scandal monstru cum a fost la MTS? Fura cu un tupeu si o nesimtire care nu exista nici pe vremurile guvernului nastase (de care credeam ca am scapat pentru totdeauna). L-am schimbat pe el , nici o problema va schimbam si pe voi. La toamna de 2 X ori mai putine voturi !
  • +1 (1 vot)    
    plozii ca parintii (Joi, 16 iulie 2009, 14:46)

    Johnny [anonim]

    Sefului administratiei financiare din Focsani, Pavel Teodor de altfel are antecedente de cand traieste in Focsani. Dar orasul ala e atat de putred de corupt incat n-are cine ce sa-i faca.

    http://www.ziaruldevrancea.ro/index.php?articol=8886

    Ar trebui presa sa se ocupe saptamanal de cate o functie publica, pe alese si sa caute informatii despre acel ins, sa vorbeasca in orasele respective cu oamenii; sunt mii de corupti in sistemul public romanesc.
    • 0 (0 voturi)    
      cam asa se castiga in zona saraca a Moldovei (Joi, 16 iulie 2009, 15:20)

      trustme [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      Ia uitati, asa arata declaratia de avere.

      Omul a facut 1 miliard in 2008 doar din salariu.

      Sursa, siteul MF:

      http://tinyurl.com/pavel-pdf
  • 0 (0 voturi)    
    Cine plateste Datoria PUBLICA a Guv PSD.PNL ? (Joi, 16 iulie 2009, 15:24)

    LOL repet: [anonim]

    inca n-am obtinut un raspuns: plateste pnl? psd? tariceanu? emil boc?

    *** sau noi ? ***

    datoria publica interna a guv psd.pnl este cat imprumutul fmi - cine o plateste?

    astept o ancheta a televiziunilor despre aceasta datorie publica:

    - a fost legala?
    - a fost oportuna in plina criza?
    - a avut efecte economice ?
    - care sunt efectele economice ?
    - cine o plateste ?
    - cu ce bani ?
    - cu ce dobanzi ?
    - ce televiziuni au anchetat datoria publica a guvernarii psd.pnl ?
  • +1 (1 vot)    
    ministra Placinta (Joi, 16 iulie 2009, 15:36)

    cetatean vigilent [anonim]

    Videanu a spus ca dna Placinta merita cu prisosinta sa fie ministru, pentru ca si-a castigat mandatul de senator PD-L prin vot uni-nominal intr-un judet profund PSD-ist. Eroare si minciuna! L-a castigat doar la redistribuire. Singurele femei din PD-L care au castigat "pe bune", pe voturi si nu la mica intelegere mandatele lor de senator sunt Mihaela Popa si Anca Boagiu> Sa se stie. Nu mai putem fi mintiti la nesfarsit.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine plateste Datoria PUBLICA a Guv PSD.PNL ? (Joi, 16 iulie 2009, 15:41)

    TELEVIZIUNI PSD.PNL, se aude ? [anonim]

    inca n-am obtinut un raspuns: plateste pnl? psd? tariceanu? emil boc?

    *** sau noi ? ***

    datoria publica interna a guv psd.pnl este cat imprumutul fmi - cine o plateste?

    astept o ancheta a televiziunilor despre aceasta datorie publica:

    - a fost legala?
    - a fost oportuna in plina criza?
    - a avut efecte economice ?
    - care sunt efectele economice ?
    - cine o plateste ?
    - cu ce bani ?
    - cu ce dobanzi ?

    - ce televiziuni au anchetat datoria publica lasata de guvernul psd.pnl ?
  • 0 (0 voturi)    
    PD-L (Joi, 16 iulie 2009, 18:05)

    ... cu varza [anonim]

    PD-L = partidul coruptilor si a inccompetentilor. Vai steaua voastra! Mai avetiu un pic si vi se darama sandramaua...
  • 0 (0 voturi)    
    Vrancenii (Joi, 16 iulie 2009, 19:53)

    Corporatistul [anonim]

    Eu v-as sfatui sa mai verificati un alt demnitar care sta la "umbra" si e in liniste, subsecretarul de stat Iulian Matcahe de la ministeriul lui Blaga
  • 0 (0 voturi)    
    legea clanului, tribul si ginta... (Vineri, 17 iulie 2009, 3:02)

    niv [utilizator]

    Intr-adevar, toti urmeaza exemplul geniului din Scornicesti, a carui imagine ne bantuie nu degeaba, toti isi inconjoara statutul familial de functii politice sau administrative prin cooptarea modestilor si atat de merituosilor plozi! Dupa un socialism de cumetrie si beizadele, un capitalism de aprozaristi...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi