La pasajul prieteniei Tariceanu-Oprescu se lucreaza opt ore pe zi si cinci zile pe saptamana cu voie de la Guvern si Primarie

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 19 august 2008, 17:09 Actualitate

Premierul Tariceanu, ministrul transporturilor, Ludovic Orban si primarul Capitalei, Sorin Oprescu s-au intalnit marti pe santierul pasajului Baneasa unde au solicitat urgentarea lucrarilor. Lentoarea lor are insa cauze care tin de institutiile conduse de catre cei trei politicieni. Guvernul a negociat un contract care ii permite constructorului sa lucreze doar opt ore pe zi si cinci zile pe saptamana. Pe langa asta, lucrarile par sa se impotmoleasca in avize de la municipalitate si guvern, institutii conduse chiar de Oprescu si Tariceanu.

Oprescu si Tariceanu la pasajul prieteniei
Foto: Hotnews
Reprezentantii Companiei de Autostrazi sustin ca dupa doua luni de la demararea lucrarilor, Primaria Capitalei nu a eliberat o serie de avize fara de care constructia pasajului nu poate avansa: avize de mediu, avize de defrisare. Nu s-a realizat mutarea stalpilor de iluminat public, nu s-au realizat lucrarile de canalizare si nu s-a realizat exproprierea terenului din zona constructiei. Fostul ministru al transporturilor, Radu Berceanu, sustine ca de fapt nu avizele impiedica avansarea lucrarilor ci faptul ca guvernul nu a alocat bani pentru acest proiect.

Surse din cadrul Companiei de Autostrazi au declarat pentru HotNews.ro ca problemele legate de constructia pasajului incep chiar de la contractul in valoare de 13,5 milioane de euro semnat cu constructorul portughez Lena Constructii. Compania ar fi negociat cu Ministerul Transporturilor un contract avantajos prin care orarul de munca pe santier este de opt ore pe zi si cinci zile pe saptamana, asta in conditiile in care, in opinia premierului, pasajul Baneasa este o lucrare de infrastructura de maxima importanta. Reamintim faptul ca pasajul Baneasa este realizat in baza unui contract incredintat companiei Lena Constructii fara licitatie publica.

Reprezentantii CNADNR sustin ca o mare parte din vina pentru intarzierea lucrarilor o poarta Primaria Capitalei. Potrivit Companiei de Autostrazi, Primaria Capitalei nu a eliberat autorizatiile de mediu, nu a eliberat nici autorizatiile pentru taierea copacilor din zona. “Pentru a efectua lucrari acolo Primaria trebuia sa mute stalpii de iluminat public, ceea ce nu s-a realizat”, mai spun reprezentantii Companiei de Autostrazi. Primaria Capitalei nu a aprobat nici dupa doua luni de la demararea lucrarilor transferul de proprietate a 5.700 de metri patrati, suprafata necesara continuarii lucrarilor. Constructia pasajului este ingreunata si de faptul ca Primaria nu a realizat lucrarile de canalizare din zona.

Berceanu: Premierul inspecteaza niste esecuri personale

Fostul ministru al transporturilor, Radu Berceanu, sustine ca pasajul Baneasa nu este finalizat datorita subfinantarii. “Nu s-a inceput nici in martie 2008, ci in iulie-august 2008. Nu s-a facut nimic pentru ca nu s-au alocat fondurile. Vina nu o poarta nici un ministru al transporturilor, nici cel fost, nici cel actual. Tariceanu se duce sa vada cum o lucrare care trebuia sa fie gata in decembrie 2007 este inceputa in iulie 2008. El inspecteaza niste esecuri personale”, a declarat Berceanu. Reprezentantii Companiei de Autostrazi sustin insa ca dimpotriva lucrarile sunt finantate si ca Guvernul a virat sumele necesare pentru realizarea pasajului.

Constructorul nu lucreza pentru ca unele lucrari deja realizate nu au fost platite. Nu ai cum sa ii ceri constructorului sa lucreze mai rapid cand nu dai bani. Premierul Tariceanu s-a angajat in 2006 sa aloce 1 miliard de euro pentru infrastructura dar a uitat. De exemplu in 2007 s-au dat 3 milioane de euro pentru 40 de kilometri de autostrada Bucuresti-Ploiesti. A dat 3 milioane de euro la trei firme cand erau nevoie de 65 milioane de euro”, a mai declarat Berceanu.

Tariceanu: Fratele meu, hai sa ne miscam putin!

Premierul Tariceanu, ministrul transporturilor, Ludovic Orban, si primarul Sorin Oprescu au inspectat marti la pranz lucrarile de la pasajul Baneasa. Lasand impresia ca se inteleg (Tariceanu l-a batut pe umar pe Oprescu), premierul, primarul Capitalei si ministrul transporturilor au fost de acord ca lucrarile merg incet si ca ele trebuie urgentate.

Sorin Oprescu, medic de profesie si-a dat si el cu parerea despre cum ar trebui sa fie amplasata reteaua de canalizare si, pana sa vina premierul, a rezolvat cateva probleme tehnice. “Aia cu conducta am rezolvat-o, cu exproprierea se face prin hotarare de consiliu...”, a declarat Oprescu in timp ce pe santier au aparut premierul si ministrul Ludovic Orban. Atmosfera se destinde si Oprescu face si o gluma: "Dupa ce vorbesti cu el despre pasajul asta (Baneasa-n.r.) imi vine sa ma duc in birou si sa imi tai venele, pentru ca nu se mai termina odata", i-a spus Oprescu lui Tariceanu, referindu-se la unul dintre angajatii Companiei de Autostrazi.

Premierul cerceteaza hartile si la un moment dat vede la cativa pasi un posibil responsabil pentru lucrarile intarziate, este vorba de Dorin Debucean, directorul Companiei de Autostrazi:
-Uite-l si pe Dabucean. Sta la distanta. E bine ca sta la distanta.
-Ai vreo treaba cu proiectul asta cumva? E, nu pot sa cred! Ia vino-ncoace! Deci, fratele meu, vreau sa vad un grafic de lucrari, o prezentare, ce ati facut pâna acum. Tu de ce ai venit aici? Pentru ce? Ca sa stai sa te uiti de la distanta?
Directorul Companiei de Autostrazi incearca sa ii raspunda dar premierul ii intoarce spatele dupa care continua la fel de enervat:
-Fratele meu, aici trebuia un grafic de lucrari, o prezentare cu ce ati facut pana acuma. Hai sa ne miscam putin. A fost lumea in vacanta si toata circulatia o s-o innebunim in momentul in care o sa vina lumea din vacanta daca nu ne grabim. Sa definitivati solutiile tehnice.

<br>

Lena Constructii: se lucreaza lent din cauza exproprierilor

Reprezentantii companiei Lena Constructii au comentat declaratiile premierului legat de ritmul lent al lucrarilor de la pasajul Baneasa. “Exista terenuri de expropriat, fie particulare, fie publice, si nu permit devierea retelelor de apa si gaze in timp util pentru a putea fi executati pilotii forati. Nu exista aditional pentru a se putea devia retelele electrice si de iluminat public. Se lucreaza 16 ore, in ritm lent, impus de conditionarile existente pe teren, pentru ca utilitatile inca nu au fost deviate si trebuie sa se procedeze la sondaje prealabile manuale inainte de executarea fiecarui pilot forat”, a declarat pentru HotNews.ro Robertina Sfetcu reprezentant al Lena Constructii.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

3147 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    hai sa ne miscam (Marţi, 19 august 2008, 17:54)

    geon [anonim]

    aroganta si mistocareala!
    • +7 (9 voturi)    
      Ceausescoizii in vizita de lucru ! (Marţi, 19 august 2008, 19:39)

      Arogantu und Prostanacu [anonim] i-a raspuns lui geon

      "Cei trei papagali"de Alexandre Dumas -in loc sa ii stranga pe constructori de contracte ,sa ii falimenteze in tribunale ,ei se duc imbracati ca vai de ei ,care costumat in chelner ,care imbracat ca un baiat de pravalie ,care ca la parastas -sa faca impresie buna omenirii votante ! Daca si astia sunt altceva in afara de politruci,eu le mananac coliva ! Biata Romanie, astia iti doresc !
  • +5 (9 voturi)    
    ........fratele meu.......... (Marţi, 19 august 2008, 17:54)

    daniel [anonim]

    "dulcele" stil romanesc

    nimeni nu e vinovat, dar treaba nu merge. singurul lucru care merge perfect e fuga de responsabilitate si de munca..................

    sa nu se grabeasca.............timp mai e!!!!
  • +7 (11 voturi)    
    fratii mei! (Marţi, 19 august 2008, 17:56)

    Reshape [utilizator]

    Cum o sa va duceti voi de-a berbeleacu' in toamna, la re-examinare!
  • +2 (4 voturi)    
    CRIMINALII (Marţi, 19 august 2008, 17:57)

    Platitor cinstit de rovinieta [anonim]

    Daca vreti sa faceti un reportaj despre un JAF si MULTE CRIME va rog sa faceti un reportaj despre DN 72. Puteti sa studiati site-urile MT si CNADNR sa vedeti cat s-au cheltuit pe SF-uri (studii de fezabilitate) si "reparatii" in ultimi ani pentru acest drum. Deasemenea, va rog sa va uitati ce bataie de joc este site-ul unde se fac plangerile cu privire la infrastructura si ce raspunsuri poate sa dea doamna blonda anjajata de Orban.
    Oameni mor mereu incercand sa ocoleasca craterele pe contrasens. Ministrii transporturilor din ultimii 20 de ani ar trebui sa zaca in puscarie pentru asta (Orban, Basescu, Mitrea, Dobre, etc.)
  • +9 (9 voturi)    
    Au televiziuni, au Finkelstein, au bani : (Marţi, 19 august 2008, 18:01)

    catre viitor [anonim]

    rezultatul este ca POT.
    POT sa ne minta in fata, si nu cu forta asa cum facea nastase in 2004, cand trebuia sa inchida gura presei ca sa nu spuna adevarul.

    Acum au invatat lectia, nu mai e nevoie sa inchida gura nimanui pentru ca i-au cumparat pe toti (pe cei mai importanti, oricum), asa ca ei trebuie doar sa livreze partitura, si restul merge de la sine.

    Finkelstein si americanii sa straiasca !
  • 0 (8 voturi)    
    Penibil (Marţi, 19 august 2008, 18:01)

    Ioan [anonim]

    Paparrudele astea, care se cred buricul pamantului, au mai blocat si ei circulatia ca sa constate ce? Ca Lena, care a pupat mana Conasului Videanu, o cam are cu lenea, ca lucrarille stau si din lipsa de indicatii dar nu discuta despre prostia cat casa care se intinde la angajatii statului, fie ai guvernului fie ai primariei. Despre aautostrazi, numai de bine, ca vin alegerile!
    Domnule Berceanu, colegul matale, Dobre, ne promitea 1000 de km pana in 2010.
    Totusi, cum scapam de falitii astia, domnule?
  • +4 (8 voturi)    
    Fratele meu (Marţi, 19 august 2008, 18:11)

    lucs [utilizator]

    Bey, ce distractivi pot fi astia. Nu pot sa ma abtin. Tare amuzanti sunt.
  • +8 (10 voturi)    
    Fratele meu (Marţi, 19 august 2008, 18:54)

    nashu_mare [utilizator]

    In filmuletul de pe siteul realitatii tv (unde sunt vreo 9 minute de video) se vede cum pleaca toti inginerii de langa oprescu atunci cand vin tariceanu si orban si il lasa pe asta cu ochii in soare. Tariceanu cere un plan, cineva gaseste un plan iar cand incearca sa il deschida Orban (sau altcineva, nu se intelege mai bine) ii indica cum sa il tina ca sa intre in planul Antenei 1 dupa care (Orban) se pozitioneaza in partea cealalta ca nu intra in cadru. De nedescris e fata lui Tariceanu cand se uita in plan si momentele cand ii explica inginerii solutiile tehnice posibile.

    Cascadorii rasului!
  • +5 (7 voturi)    
    Vizitele de lucru ale tovarasilor! (Marţi, 19 august 2008, 19:02)

    Goe [anonim]

    Incep sa semene cu vizitele de lucru ale tov. ceausescu. Lipsesc nevestele si sepcile proletare.
    La oprescu nu ma mira pentru ca asta a vazut in tinerete la tv.
    Dar tariceanu care se intituleza liberal, cum se poate comporta astfel? Si este atat de penibil intrucat solicita planurile prin santuri uitand probabil ca schitele se analizeaza la birou. Din decorul vizitei de lucru nu putea sa lipseasca alaiul de televiziuni.
    Totul este o spoiala. Dar asta este inceputul circului de toamna.
    Stupizii afla abia pe teren ca lucrarile nu au inaintat din cauza exproprierilor. Si atunci de ce aveau nevoie de schite? De ce constructorii nu i-au asteptat cu machetele colorate in marime naturala pe masa? Idiotii...
  • +9 (9 voturi)    
    Deasupra ... (Marţi, 19 august 2008, 19:12)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    ... Pasajului subteran sl lui Tariceanu se va incepe constructia autostrazii suspendate paralela radial cu cercul ?

    Intreb si eu ... Ca-mi par prieteni.
  • -6 (10 voturi)    
    Scrob (Marţi, 19 august 2008, 19:16)

    oschy [anonim]

    PD-Lulisti sunt uzi in pantaloni ca incepe sa-i caute DNA.
    Ca vizitele lui Tariceanu si Oprescu sunt electorale este adevarat.
    Dar si licitatia facuta de Videanu si Berceanu este de domeniul DNA.
    A castigat firma iesita pe locul 2 si face parte din oligarhia cinstita a PD-L.
    Restul este vorba de claca
    • +1 (1 vot)    
      Mai frate, (Miercuri, 20 august 2008, 12:15)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui oschy

      E INCREDINTARE DIRECTA!!! Citeste!
  • +6 (6 voturi)    
    Multumim din inima ... (Marţi, 19 august 2008, 19:26)

    Che Guevara (stie Doctoru' de ce!) [anonim]

    ... tov. Primar General Academician Profesor Doctor (si in curand si Inginer, ca prea le stie pe toate!) Sorin Oprescu, continuatorul neinfricat al lui Videanu, pentru conditiile de circulatie create in centrul Bucurestilor, pentru cele doua ore de la Piata Operei la Piata Unirii prin vipia lui August, pentru minunata poluare aferenta, pentru toti nervii si timpul pierdut incepand de azi si pana la 7 Septembrie cand se termina de demontat stabilopozii din centrul Capitalei (desi anul trecut, la sfarsitul lui Septembrie inca nu fusesera stransi cu totii!).
    Rusine dom' doctor, ca n-ati facut nimic sa impiedicati aceasta abisala prostie, rasucitul cutitului in rana (si nervii!!) bucurestenilor, exact ce lipsea unui oras sufocat, murdar si mizerabil. Sperati in schimb sa faceti un pic de "imagine" cu Pasajul Universitatii, nu-i asa? Nu va spala toata Dombovita rusinea tolerarii acestei imense porcarii facuta locuitorilor Capitalei, fiti sigur de asta!
  • +5 (7 voturi)    
    doi circari jalnici.... (Marţi, 19 august 2008, 20:03)

    judex [anonim]

    mai grav este ca fac circ pe banii si nervii nostri.
  • +4 (6 voturi)    
    trei neputinciosi (Marţi, 19 august 2008, 20:08)

    dan [anonim]

    constructorii le-au ras in nas.....vai de mama lor,politicieni de "prim rang"...romania,tara neputintei..trist trist
  • +3 (7 voturi)    
    mda... (Marţi, 19 august 2008, 20:55)

    Vladutz [anonim]

    ...LENA nu are nicio vina, e o firma serioasa (bine, ia si bani seriosi :P ). totul tine de carnatii de la primarie, de la distrigaz, renel etc. care se misca tipic romaneste... incet si prost.

    oare cati ani mai tre sa treaca sa ajunga si capitala asta un loc cat de cat? 50? 100? 200 de ani?

    ii urasc din toata inima pe magarii astia care cica ne conduc. bataie de joc....legala.
    • +1 (1 vot)    
      CUM NU ARE? (Miercuri, 20 august 2008, 11:57)

      trecatoru' [anonim] i-a raspuns lui Vladutz

      NU vedeti ca firma asta serioasa 2 luni nu a zis nimic ca ar vea probleme cu mutarea utilitatilor, avize sau bani neprimiti?
      Le-a convenit situatia, pot oricand invoca puncte din contract prin care nu sunt ei de vina pentru intarzieri.
    • +1 (1 vot)    
      CUM NU ARE? (Miercuri, 20 august 2008, 11:57)

      trecatoru' [anonim] i-a raspuns lui Vladutz

      NU vedeti ca firma asta serioasa 2 luni nu a zis nimic ca ar vea probleme cu mutarea utilitatilor, avize sau bani neprimiti?
      Le-a convenit situatia, pot oricand invoca puncte din contract prin care nu sunt ei de vina pentru intarzieri.
  • -4 (4 voturi)    
    LENEA constructii (Marţi, 19 august 2008, 21:07)

    Kober [anonim]

    Baieti astia si-au gresit numele! De fapt e LENEA constructii, nu Lena. Asadar totul se explica. Cat despre aplaudacii de mai sus, sigur, Tariceanu e de vina. Ma intreb ce s-a facut in 15 ani, pana la Tariceanu. Parca multi din actualii politicieni de rang inalt au trecut ba pe la primarie, ba pe la transporturi. Aaa, acum imi aduc aminte, nu respectabil fost ministru la transporturi zicea ca nu construiam autostrazi, decat cand o sa fie trafic. Pai uite, acum e trafic, si fraierii s-au apucat de diverse modernizari.
    • +5 (5 voturi)    
      e trafic greu (Marţi, 19 august 2008, 22:09)

      Reshape [utilizator] i-a raspuns lui Kober

      Pai uite, acum e trafic dar sa vezi surpriza: spre deosebire de acum 10 ani, altcineva e la cirma guvernului, a ministerului si chiar a primariei care nu si-a dat toate avizele. Dupa cum zice Berceanu, guvernul a dat 3 milioane la 3 firme iar necesarul era de 60 de milioane la o firma.
      Bineinteles, tu, spre deosebire de aplaudacii de mai sus, ai alte informatii, nu-i asa? Nu-i asa ca e vina constructorului ca nu se misca mai repede? Dar in nici un caz nu e vina Orbanului, nici a Tariceanului, cel care conduce acest guvern. Care guvern, iar supriza!! a dat aceasta lucrare fara licitatie.
      Vezi, d-asta nu e bun Tariceanu de prim-ministru. Guvernul pe care cica il conduce face niste actiuni necontrolate. Pe de o parte face un contract prost, fara licitatie, pe de alta parte se intreaba de ce nu se misca lucrurile.
    • 0 (0 voturi)    
      Ce modernizari ati (Miercuri, 20 august 2008, 12:18)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Kober

      facut voi, fratilor!! N-ati facut nici UN METRU de autostrada de cand sunteti.
  • +3 (3 voturi)    
    planificare (Marţi, 19 august 2008, 23:39)

    Mihai [anonim]

    Mie mi-a placut aia cu graficul de lucrari. Adica premierul si-a imaginat ca exista vreo firma de constructii, fie si "guvernamentala", care lucreaza fara planificare??? Pe asta se bazeaza profitabilitatea oricarei firme de constructii.
  • -2 (2 voturi)    
    inspectie (Miercuri, 20 august 2008, 8:04)

    turcu [anonim]

    daca inspecta Basescu era totul ok! asa nu este bine, numai basescu face treburile astea cum trebuie, eventual sa viba elena ca ea stie
  • +2 (2 voturi)    
    Veniti la circ! (Miercuri, 20 august 2008, 8:11)

    Alin [anonim]

    Asta este sistemul democratic oameni buni. Pentru a demonstra prostimii ca se munceste asa trebuie sa se comporte. Ce apreciez la Tariceanu este ca face asta fara sa-i placa. Daca vreti sa schimbati circul de fatada pentru placerea prostimii schimbati sistemul de vot. Cine are IQ mediu=1vot, cine are IQ peste mediu =10voturi si cine are IQ foarte mare =100voturi. In acest caz oamenii politici n-ar reusi sa castige voturi trisand cu circ ieftin ca asta.
  • +1 (1 vot)    
    Ideea de baza este prietenia ! (Miercuri, 20 august 2008, 10:41)

    martin [anonim]

    Ce bine le sta independentilor sa se inteleaga si sa se iubeasca. Sub domnia oamenilor lui Basescu (Videanu,Dobre, Berceanu) totul mergea prost, nu se respectau termenele, participantii la trafic erau furiosi, de borduri ce sa mai zic.
    Acum nu s-a schimbat nimic ca termene nerealizate, ca nemultumire a participantilor la trafic, in schimb ce tonica e prietenia dintre premierul Tradiceanu ,independent si el de procentajul electoral, independentul primar Catavencu de Oprescu si din cand in cand si capul lui Orban, care nu prea stie cum sta, dar oricum nu raspunde de nicio intarziere.
    Se iubesc atat, macar primii doi, incat nu m-ar mira sa-i vad acolo pe santier, prinzandu-se intr-un menuet !
  • +2 (2 voturi)    
    PROSTIE SAU INCOMPETENTA? (Miercuri, 20 august 2008, 10:58)

    george [anonim]

    Ceea ce m-a contrariat este faptul ca s-a inceput o lucrare de zeci de milioane de EURO fara a avea un grafic al lucrarilor si fara avizele necesare.
    STIMATI COLEGI!
    Realizati cine ne conduce?
    Cum e posibil ca ministrul Transporturilor care este inginer, sa inceapa o lucrare de asemenea amploare fara un grafic, in care sa fie stabilite termenele intermediare si cel final???
    Ce sa fie?
    PROSTIE, INCOMPETENTA, REA VOINTA?
    Chiar nu-mi explic cum asemenea oameni nepregatiti sunt pusi in functii atat de importante!
    PNL nu realizeaza ca acesti oameni ii strica si bruma de imagine pe care o mai are?
    Sunt curios cata lume ii va mai vota la toamna!
    • 0 (0 voturi)    
      orban e inginer??? (Joi, 21 august 2008, 9:38)

      ing [anonim] i-a raspuns lui george

      Din aparitiile televizate ale intelectualului Orban am dedus ca o fi vreun artist neinteles (si nerecunoscut)!
      Eventual sofer ?! ;))
  • +1 (1 vot)    
    se lucreaza 8 ore 5 zile? (Miercuri, 20 august 2008, 11:09)

    gelu [anonim]

    Asta ar fi in regula si in concordanta cu legislatia muncii. Eu cred ca de fapt NU se lucreaza 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana.
    • 0 (0 voturi)    
      N-AI INTELES! (Miercuri, 20 august 2008, 14:29)

      8 ORE E MULT? [anonim] i-a raspuns lui gelu

      se lucreaza 8 ore IN 5 ZILE, am trecut pe acolo si se sprijina toti in lopata, daca gasesti pe cineva pe santier.
      chiar acum poti vedea ca nue nimeni pe santier:

      http://www.jurnalul.ro/camere_video/16/antena1-dn1
  • 0 (0 voturi)    
    ATI RETINUT!! (Miercuri, 20 august 2008, 12:13)

    gabifm [utilizator]

    D.N.A.-ule, pe care il invoca Moliceanu, incredintare directa pe 13,5 mil. euro. Ce legislatie, ce OG 34, ce publicare in Jurnalul International (lucrare peste 1 mil euro)!!!??? Nu, FRATE, le-o dam astora ca e urgenta!!! Sa fim seriosi, de doua luni de cand o "frecati", era timp berechet pentru organizarea unei licitatii.
    Daca pnl-istii citesc acest mesaj vor zice ca am ceva impotriva lor, daca DNA-ul se duce peste ei vor zice ca e cave politic. NU fratilor! este legislatie si atat.
  • 0 (0 voturi)    
    corecta intrebarea lui Tariceanu (Miercuri, 20 august 2008, 12:18)

    Gabriel din Deva [anonim]

    Cine-o fi Dabucen asta? Nu conteaza numele, dar atitudinea lui umila si faptul ca a plecat pe teren fara sa-si faca temele m-au scarbait. Chiar ca nu avea omul nici o treaba pe acolo. Ce mai conteza argumentele. La asa muncitori, asa conducere. Si totul pe banii nostrii.
  • 0 (0 voturi)    
    Comparatie (Miercuri, 20 august 2008, 14:08)

    antonescu [anonim]

    In 1986 sau 87, nu mai retin bine, s-a construit, bineinteles la indicatiile si presiunile primului om al tarii pasajul subteran de la Unirea.
    Intrebare: cam de cit timp au avut nevoie santieristii de la tuneluri care lucrau la metrou sa realizeze un pasaj subteran dec 5 ori mai dificil de executat si de vreo 3 ori mai lung decit cel da la Baneasa, care mai si subtraversa riul Dimbovita si magistrala 1 de metrou?
    Raspuns: 30 DE ZILE!!!
    Asta a fost termenul impus de nea Nicu, iar dupa 30 de zile se taia panglica inaugurala.
    Aferim democratie.....
    In 20 de ani de post comunism nu am realizat nici 10% din infrastructura ce au realizat-o comunistii in primii 15 ani de dupa razboi.
    Dar ce sa ne mai miram? Dupa razboi, cu pierderi de 500.000 de oameni, cu tara in dezastru si ocupatia ruseasca in carca, primul an de crestere economica a fost la 6-7 ani dupa razboi, adica 52 -53.
    In societatea postcomunista, fara un razboi, fara distrugeri si fara ocupatie ruseasca si datorita marelui cirmaci domnul Iliescu si acolitilor sai, tara a inregistrat prima crestere economica in 2000, adica dupa 10 ani....
    Halal...Ne mai mira ca un pasaj de 100 de metri dureaza un an jumate cu perspective chiar mai largi? Acum vreo 3 ani chinezii au inaugurat calea ferata transtibetana, lunga de vreo 3500 de km, dupa 5 ani de munca.....
    • 0 (0 voturi)    
      comparatie (Joi, 21 august 2008, 0:35)

      Anne [anonim] i-a raspuns lui antonescu

      Pasajul de la Unirea a pornit in 1984 - la vremea aia locuiam la 20 de metri de santier si mi-am petrecut aproape toata studentia in zgomotul ala, care o tinea toata ziua si toata noaptea. Si nu s-a terminat in 30 de zile ci in aproape patru ani.
  • 0 (0 voturi)    
    avem de dat (Miercuri, 20 august 2008, 14:44)

    dar la Basarab cum e? [anonim]

    Maretul conducator se uita in camera cand da indicatii pretioase celor din jur si pune intrebari "avizate" cautand schitele ca sa para interesat. Am citit interesul electoral in ochii blanzi ai glumetului premier, care probabil se viseaza presedinte. Trebuia data o lovitura de imagine pozitiva, dupa stirea cu cheful lui Tariceanu. Nuuu, nu ne dam cu motocicleta, nu chefuim, suntem pe santiere, cica ne pasa... de interesul public. Halal! La Basarab s-a oprit finantarea, deci stalpii aia vor mai sta golasi deasupra liniilor de tren, sa-si faca berzele cuiburi de zeci de milioane. Nu-i nimic, in viata asta, totul se plateste, o sa li se intoarca si lor ...
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Joi, 21 august 2008, 10:21)

      ina [anonim] i-a raspuns lui dar la Basarab cum e?

      Daca nu ma insel, pasajul de la Baneasa e in drumul Tariceanului catre casa. Corect?
      Ehehe, daca statea prin Giulesti sau prin Militari, poate venea sa vada ce face 'fratele lui' si la Basarab...
  • 0 (0 voturi)    
    lenea in lucrarile din capitala (Joi, 21 august 2008, 10:47)

    elis [anonim]

    nu sunt din Bucuresti dar trebuie sa vin des in capitala cu treburi .Am ajuns sa urasc acest oras cu drumurile lui cu tot ce inseamna el si poate Oprescu va face ceva sau le v a incurca si mai tare.E cert ca lenea se vede la lucratorii din constructii si nu numai in Bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    ar trebui "maziliti".. (Joi, 21 august 2008, 11:29)

    Lola [anonim]

    Este absolut de neinteles cum in 18 ani de zile nu am fost in stare sa punem la punct infrastructura. Nici in orase, nici drumurile europene, nici autostrazi. NIMIC. Trebuia sa fie prioritatea nr 1 din 90 incoace. Consecinte? Nu se dezvolta turismul, transporturile sunt la pamant, investitorii ne ocolesc. Pierdem bani in fiecare zi. Oare a calculat cineva cat se pierde in fiecare zi din cauza transporturilor greoaie? Oare a calculat cineva cum ar fi fost viata unor oameni din zone cu potential turistic dar care stau pe loc din cauza ca nu exista drum asfaltat? Oare a adunat cineva cati bani am pierdut din investitorii (vezi Mercedes) care s-au hotarat sa nu mai vina din cauza lipsei de drumuri?
    HotNews, mai bine i-ai indemna pe oamenii care se intorc din vacanta sa povesteasca de drumurile din tara. Eu personal i-as impusca pe toti politicienii din 90 incoace.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă