De-a lungul anilor, Romtelecom a reusit sa se impuna ca un adevarat „cetatean corporatist”, fiind recunoscut ca un real sustinator social, implicandu-se in numeroase proiecte sociale, culturale, artistice, sportive, filantropice, educationale, medicale si de media.

Compania a raspuns unor initiative care s-au dovedit de impact, oferind de multe ori un exemplu de conduita de responsabilitate sociala. Avand o traditie de decenii in Romania, perceptia asupra necesitatii implicarii sale in societatea romaneasca este una speciala: Romtelecom a crescut si evoluat impreuna cu aceasta si era firesc sa se implice activ in bunul sau mers.

Romtelecom este astazi unul dintre cele mai puternice branduri romanesti, care a reusit o transformare spectaculoasa de la un fost monopol de stat la un furnizor de servicii de top.

De la clasica telefonie fixa, Romtelecom a evoluat catre segmente noi de activitate, cu intrari de succes atat pe piata de internet de banda larga, cu brandul ClickNet, cat si pe piata de televiziune digitala, cu Dolce.

Recent, compania si-a redefinit abordarea catre client, facand anul trecut primul pas in aceasta directie, prin programul Clientul pe locul 1.

Mai multe detalii despre implicarea sociala a Romtelecom gasiti in raportul CSR atasat.