Analiza HotNews.ro

Arta razboiului cu prostia

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Vineri, 11 ianuarie 2008, 14:36 Actualitate

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews

E razboi intre palate! Aceasta platitudine repetata in mod abuziv ucide orice dezbatere sanatoasa pe fondul problemei: este Norica Nicolai o propunere valida? Cu buna stiinta sau din prostie, cativa politicieni si gazetari reduc cazul Nicolai la “razboiul Basescu-Tariceanu”. Pista falsa. O fi razboi, nu zice nimeni, dar el are o cauza. Iar cauzele se pierd  in ceata densa lasata in urma de constatarea sterpa si stupida: e razboi!

Spui ca Norica Nicolai a votat in Parlament impotriva ordonantei DNA, ca a participat la mutilarea legii lustratiei sau ca s-a opus Agentiei Nationale de Integritate? Tii cu Basescu! E raboi intre palate. Zici ca senatorul liberal este vulnerabil din cauza prieteniei notorii cu inculpatul de lux Dinu Patriciu? Esti trompeta Cotrocenilor! Doar e razboi intre palate. Ceri sa fie aruncat un ochi mai patrunzator in afacerile sotului Cornel Fulger, asociat intr-o vreme cu unul dintre administratorii lui Ovidiu Tender, si el anchetat penal in dosarul Rafo? Te fulgera domnul Nicolai cu procese! Ca tot e razboi intre palate.

Activata in momente de criza majora, tema conflictului produce efecte perfide: premierul Tariceanu scapa de critici credibile, sursa lor fiind puse pe seama adversarului. Iarasi Basescu! Nu-l mai cuminteste pamantul!

Manipulata cu abilitate, tema conflictului reduce actiunea politica la un razboi exasperant provocat si intretinut de “scandalagiul” Basescu. In acest decor trucat, Guvernul si PNL se proclama apostolii stabilitatii politice si arhanghelii aducatori de liniste prospera. Repetata la nesfarsit, “nevoia de liniste in tara” a prins pe alocuri, chiar si la intelectuali mai luminati. O gaselnita politica salvatoare, care omoara simtul critic si judecata limpede.

Or, cu sau fara razboi, daca nu ai curiozitati maxime atunci cand seful Guvernului face o nominalizare pentru unul dintre cele mai importante portofolii, se cheama ca nu-ti faci datoria civica. Cei care intorc acum pe toate fetele “raboiul Basescu-Tariceanu”, au sarit peste adevaratul subiect: Norica Nicolai. Au uitat de ea. Evita sa-si puna interbari, sa cerceteze daca propunerea e buna sau proasta. Daca are sau nu vreo hiba. Se prefac ca plutesc  deasupra “razboiului politic” si trateaza cu dispret superior orice argument, cat de solid ar fi el. In tara suspiciunii generalizate, judecata critica risca sa ajunga in cimitirul gandirii. “Razboiul dintre palate” are darul sa produca doar un bocet national ipocrit si nici o solutie.

Guvernul si sustinatorii sai isi apara candidatul apeland la alte tehnici diversioniste: delegitimarea adversarului. Adica, Basescu vorbeste de moralitate? In scrisoarea sa, premierul ii scoate pe nas “dosarul Flota” si “casa din Mihaileanu”, iar fostului ministru al justitiei ii aminteste de “casa parintilor”. Grotesc. Pe de-o parte, premierul ii reproseaza lui Traian Basescu ca se bazeaza pe “consideratii personale, subiective si indoilenice” atunci cand o respinge pe Nicolai, dar pe alta parte apeleaza exact la acelasi tip de argumente, adica subictive si indoilelnice, atunci cand isi ataca adversarii. Ce probe zdrobitoare aduce Tariceanu ca sa-l reduca la tacere pe Basescu atunci cand ii tranteste in cap dosarul Flota?


Dar Tariceanu stie bine ca Basescu n-a scos inca artileria grea. Stie bine ca banalul episod cu nepoata evocat in scrisoare este un inofesiv cartus de avertisment. Putem banui, ca dupa trei saptamani, seful statului a aflat mai multe si, poate, mai grave.  A fost motivul pentru care premierul a refuzat joi seara sa mearga la Cotroceni. Pus in fata unor dovezi incontestabile, i-ar fi fost imposibil sa-si mentina propunerea. Mergand insa la Cotroceni, ar fi iesit prost, e adevarat, dar poate ar fi salvat-o pe Norica Nicolai. Asa, i-a infipt adanc un tarus in cariera de om politic. In final, va iesi foarte prost. Dar, vorba ceea: la razboi, ca la razboi.




  
4381 vizualizari
  • -8 (10 voturi)    
    subiectiv (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:02)

    bogdan [anonim]

    Prietene nu inteleg de ce va numiti ziaristi voi, cei care va ocupati de PR-ul unor politicieni. Sunteti mai subiectivi si mai indarjiti decat si-ar permite cei care se ocupa de imaginea politicienilor, care macar isi iau bani pentru asta. Nu vreau sa comentez opiniile tale... Vreau doar sa te intreb, ce-ai zice sa incerci sa fii impartial? Ce-ar fi sa incerci sa prezinti ambele fete ale problemei? Crezi ca ai putea?
    • +10 (10 voturi)    
      de ce nu ne explici tu cealalta fata a problemei? (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:16)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      sunt chiar curios care e cealalta fata a problemei, bogdanele.
      'basescu nu are fundament legal sa o refuze ca ministru?'
      sper ca poti mai mult decat tariceanu.
    • +8 (8 voturi)    
      Bine ca esti tu impartial (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:49)

      sile [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Si care ar fi celalta fata a problemei? E NN cea mai potrivita persoana sa conduca justitia? Are vreum atu in plus fata de alti posibili candidati?

      Si oricum, nici un ziarist nu e perfect impartial, ca e si el, are opinii. Nu e o masina care masoara distanta intre doua sau mai multe puncte de vedere ca sa aiba grija sa se pozitioneze exact la mijloc.

      In plus, uita-te bine la bucata asta din articol: "O gaselnita politica salvatoare, care omoara simtul critic si judecata limpede."
    • +1 (1 vot)    
      la subiect (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 2:40)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      chiar a facut-o.:)

      apropo, tu ce parere ai de propunerea norica nicolai?
    • 0 (0 voturi)    
      impartial zici? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 4:16)

      moshu49 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      îmi permit sã-ti recomand eu o persoanã, mare ziarist, analist politic si poet dizident: Mircea Dinescu, bre! Musteste, nu alta!
  • +3 (3 voturi)    
    ca bine le ziceti! (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:05)

    sadwank [utilizator]

    Cind a fost la o adica, Tariceanu n-a avut probleme sa se afiseze cu Basescu si chiar sa mearga impreuna cu acelasi avion!
    Oricum, Tariceanu aplica tactica "ba p-a ma-tii" desi e vorba de alte date.
  • +2 (2 voturi)    
    Cind nu vezi padurea din cauza copacilor (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:06)

    Un tanar de stanga [utilizator]

    Excelent ! Nu pot spune altceva caci nu ma duce capul.
  • +4 (4 voturi)    
    Foarte buna analiza (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:12)

    Costi [anonim]

    Imi place cum scrieti domnule Tapalaga. Vreau doar sa va felicit si astept aceeasi calitate a articolelor si in continuare.
  • -11 (11 voturi)    
    "Monica nu mai este!" (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:21)

    dandana [anonim]

    Dane, ar fi de preferat sa nu mai abordezi tu subiecte legate de Ministerul Justitiei. Stii tu prea bine de ce. Subiectivitatea ta nu mai lasa loc unei analize lucide a subiectelor legate de reforma justitiei.
    • +7 (7 voturi)    
      Si ce daca nu mai este? (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:36)

      CD [anonim] i-a raspuns lui dandana

      E halucinant modul in care la un articol argumentat, factual, punctat ti se raspunde de comentatori/analisti/barfitori de cartier cu atacuri la nume, functie, ce esti, ce ai fost. Nimeni nu se apleaca asupra a ceea ce scrii sa iti raspunda cu contraargumente. Ori e plin de securisti peste tot, ori e poporul insa securistoizat pana la ultimul neuron. Inclin spre a doua varianta.
      • -6 (6 voturi)    
        Pech! (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:52)

        dandana [anonim] i-a raspuns lui CD

        De ce te aprinzi, Dane! Citatul din titlu era dintr-un autor rus. Nu a atacat nimeni nici un nume, dar, probabil, stii tu mai bine decat noi ce stii.
        Cat despre articol, da, e argumentat, dar nu poarta marca impartialitatii cum ar fi normal din partea unui jurnalist care se respecta.
        Ce sa spun, ferice de tine, ca nu esti ca poporul, adica "securistoizat". Good luck!
      • -6 (6 voturi)    
        Kakaia obiectivitate? (Vineri, 11 ianuarie 2008, 18:00)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui CD

        Daca ma uit bine, nenea Iancu le intorcea cu oarece fereala, dar tot le spunea pe nume. Insa si de-o parte si de alta. Vad ca scrii un pic teleghidat, monser, si zau daca iti sta bine. Eu, ca tot romanu' impartial,nu ma omor nici dupa matusa nepoatei nici dupa premier. Vad insa ca te cam omori cu firea dupa mister prezident, si nu sta bine unui gazetar, de, "formator de opinie", cum s-ar zice, sa tina numai cu ursul. Mai reflecteaza si lasa balanta sa fie balanta..
  • +4 (4 voturi)    
    Boii.... (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:27)

    Farcas [anonim]

    Am vazut oameni cu o buna intelegere a realitatii care au avut exact aceisai reactie... au redus tot ce se intimpla la "razboiul dintre palate"...
    Tocmai asta e miza... orice infractiune va deveni un razboi politic si baietii destepti scapa inca odata.... pe motive de perceptie... si la vot si in justitie...
  • +6 (6 voturi)    
    Felicitari d-le Tapalaga ! (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:32)

    Elena Moraru [anonim]

    A-ti prezentat situatia d-nei Nicolau pe intelesul nostru ,a celor care sintem in fata televizorului.
    Dupa mine presedintele are asul in mineca si mai intii de toate nu cred ca va semna nici in ruptul capului aceasta numire ,daca ne aducem aminte cit a fost de atacat de aceasta asa zis taranista, liberala si cine stie mai incolo pesedista.
    Nu poti trece cu vederea oricit de bun ai fi ,aversiunea fara margini a unor membri orbanisti fata de presedinte. Eu care sint cu idei de dreapta ,ma revolt cind exista atita inversunare pt. un om care cu toate relele si bunele sale asa cum a spus si ieri , a facut si incearca sa faca mai mult decit au facut toti sefii de pina acum .
    Deci df-na sa lase locul la un om cu idei adevarat liberale si bineinteles fara pata si cu ceva expierienta ,slava domnului ca avem genii in domeniu.
    Astep schimbari in bine iar d-vstra ziaristii aruncati tot ce stiti pe piata ,e liber sa o faceti nu ?
    • 0 (0 voturi)    
      Razboi. (Duminică, 13 ianuarie 2008, 13:47)

      Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui Elena Moraru

      Doamna! Il gidili pe Basescu.Si el: ho, ho, ho, hi !! Domn Dan .N-am inteles din articol :sa fie sau sa nu fie razboi ? sa se certe aia doi ,sau sa nu se certe ? CARE-I PROBLEMA? Sa admitem sau sa nu admitem certurile.Eu nu am votat pe nimeni.Daca i-ati voatt numai ca erau portocalii_portocalii ii aveti.Numai pe Base il iertati pentru BUNE SI RELE?Ceilalti nu au bune si rele?Si Norica si Tarica au si bune si rele.Poate ca Base are mai mari si mai multe rele de cit ei .Si totusi il laudati.De ce Base NU ESTE DE ACORD NICIODATA cu propunerile guvernului sau a parlamentului (a celor 322 parlamentari ). Si nici cu NN.Principalul motiv e ca l-au criticat.Eu nu-l inteleg pe presedinte :NU CU OA MENII ASTIA A CISTIGAT ALEGERILE?Atunci au fost buni acum nu mai sint?
      • 0 (0 voturi)    
        Razboi? (Luni, 14 ianuarie 2008, 11:51)

        alinc07 [utilizator] i-a raspuns lui Ion Codreanu

        Domnule,
        Esti depasit de situatie,sau refuzi sa vezi realitatea.
        A avut Base vreo treba cu Ciolos?
        El nu e de acord cu propunerile PROASTE ale Guv, ale 322, samd.
        Culmea, a fost de acord cu PSD (sau mai bine zis cu Geoana) in privinta VU.
        Asa ca ... dumireste-te.
        Degeaba-i cauti pricina presedintelui, buba e exact la adversarii sau, si deja pute rau.
  • +4 (4 voturi)    
    Bine spus (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:34)

    Big Boss [anonim]

    Felicitari pentru articol.
  • +8 (8 voturi)    
    Stim deja... (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:35)

    Claudiu T. [utilizator]

    Multumim, Dane ! Insa ... stim deja. Da' ce avem a face? Poate doar sa urlam mai tare... Sa dam din maini si din picioare?! Tara asta e moarta complet din punct de vedere politic. Se scarbeste omul numai la auzul acestui cuvant "POLITICA" . Nu o mai vrea nimeni.

    E ca si cum dupa ce nu ti'ai reparat casa, nu te'ai ingrijit sa'ti tii produsele'n hambar si au navalit sobolanii ai spune : Yeeehh! Au navalit astia peste mine... Ajutor (UE)! Ajutor (Diaspora)! Ce ma fac?! Mie nu'mi plac sobolanii....

    Cam asa e romanul cu politica. S'a trezit cu problema'n casa lui si alege ca forma de lupta sa stea deoparte. Si'i e teama de ce?! De SOBOLANI?!
    Si cine sa'i starpeasca ? Dumnezeu ?

    FA POLITICA !
    INFORMEAZA'i pe cei ce se feresc de ea pentru ca nu o mai inteleg.
    MERGI LA VOT !
    EXPRIMA-TI doleantele !
    Fa-te AUZIT !

    Hai ROMÂNE !
    Nu cu furca... nu mai ai ce face cu ea
    Lupta cu POLITICA,
    cu POLITICA TA ! (informare, discutii-proteste, vot)
  • +5 (5 voturi)    
    "Razboiul intre palate" (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:37)

    Axum [anonim]

    In ultimii 3 ani am avut ocazia sa vad cum cade masca de pe obrazul multor politicieni si oameni de presa, si ce ascund cu adevarat multe situatii politice care erau pana acum, in toti acesti ultimi 18 ani, trecute sub tacere.

    In aceste conditii, e interesant de observat cat de bine si de prompt a reactionat PSD-PNL in ultimii 3 ani si cum a reusit sa confectioneze o noua masca pentru ceea ce populatia incepea deja sa inteleaga si sa vada foarte bine.

    Am scapat de "stirile pozitive" din timpul Regimului Nastase, si am dat peste "razboiul dintre palate" din timpul lui tariceanu.

    Interesant de observat cum in fiecare regim politic, politicienii care detin presa au grija sa construiasca o "masca" sub care sa ascunda REALITATEA.

    Nu am gasit insa raspuns la o singura intrebare: de ce in ultimii 18 ani, NICIODATA partidele anti-PSD nu si-au construit o presa a lor - sau, pt. ca se presupune ca partidele anti-PSD sunt democrate si liberale - de ce nu au construit o presa democrata si independenta ?

    Cat de serios este un partid care vrea sa ia puterea daca nu e capabil sa-si faca nici macar un singur ziar MILITANT ?
  • +1 (1 vot)    
    Desi le spui pe toate, si le spui bine... (Vineri, 11 ianuarie 2008, 15:49)

    Zexe [anonim]

    Eu nu vad niciun razboi. In orice razboi sunt si victime in ambele tabere, ori, aici asistam ca si spectatorii din sala unui teatru la o suita de amenintari intre palate, si constatam cum in sala mai da cate unul coltul, ba de foame, ba de frig, ba de inundatii. "Razboiul" despre care faci vorbire este defapt un spectacol de circ, dar, daca circ avem, unde e painea ?...tot pe scena
    Sunt dintre cei ce NU doresc linistea in tara cu orice pret, dar daca tot platesc un pret, vreau sa vad si victime pe scena. Norica Niculai, sper eu, va fi arma crimei in care rol de victima vreau sa fie GUVERNUL highlanderului Tariceanu, apoi sa faca schimb cu Basescu in rol de victima si sa scriu eu scenariul noilor alegeri.
    Circ domnule, circ pe umbra de paine.
  • -8 (8 voturi)    
    Rog hotnews sa publice comentariul (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:01)

    dl. Stan [anonim]

    Auziti dl. Tapalaga, nu inteleg cum cu fost consilier al dnei Macovei, prietena dl. Basescu, a ajuns sa fie formator de opinie. Care e diferenta intre dvs si dna Nicolai. Crticile pe care le aduceti se refera la omul politic Nicolai (activitatea din parlament, prietenia cu Patriciu etc.) De ce nu spuneti nimic de profesionistul Norica Nicolai. Pentru ca de aia are nevoie un minister, de un profesionist.

    Toate cele bune. Al dvs. V Stan.
    • +2 (2 voturi)    
      "profesionistul" Norica (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:34)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui dl. Stan

      Daca se doreste o reformare reala a clasei politice, nu propui un procuror cu experienta Ceausisto-comunista in fruntea Ministerului care "imparte" Dreptatea in Romania si mai vrei ca toate sa fie bine.

      Justitia ca dealftel si clasa politica din Romania, are nevoie de primenire (inoire) cu oameni tineri, curati sufleteste si dornici sa-si vada visul unei Natiuni prospere, in care Legea sa fie una pentru toti!
      Altfel aceasta tarisoara va fi tot timpul in urma tuturor... adica mai la coada.
      • -5 (5 voturi)    
        meseria,bratara de aur (Vineri, 11 ianuarie 2008, 18:35)

        gicacontra [anonim] i-a raspuns lui uluit

        necst!......cu titlu informativ si spre cultura ta generala; Dna Macovei a fost tot procuror cu experienta "Ceausisto-comunista"!
    • +1 (1 vot)    
      funny (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 2:51)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui dl. Stan

      M-a distrat subiectul mesajului. Raspunsul cred eu ca este ca cele doua (activitatea politica si profesionala) nu pot fi separate. Iar activitatea din Parlament e de astept sa o faca din perspectiva profesionala nu a unui om politic. Ca nu a ajuns in parlament sa apere legile PNL ci in calitate de specialist sa amendeze si imbunatateasca legile propuse in parlament. Ea, nu nepoata!
    • +2 (2 voturi)    
      profesionist zici? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 4:45)

      moshu49 [utilizator] i-a raspuns lui dl. Stan

      în ce, în trafic de adoptii cu copii (cã ce a fost înainte de 90 nu se pune)?
      în lupta ei disperatã din parlament cu anticoruptia (cînd altii se luptau cu coruptia!) si reforma din justitie (concret scrie DT)?
      dacã asta-i profesionistã sã rãmînã la pnl în loc de cianurã pentru sinucidere în masã!
      n-o arunca în justitia românilor.
  • +4 (4 voturi)    
    La ordinea zilei: scarba (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:14)

    Aph [anonim]

    Ieri toata ziua am amenajat prin casa, timp in care am urmarit stirile de la Realitatea. La finalul zilei am ramas exact cu aceeasi impresie, ca se sare de la subiect, ca subiectul nu este Nicolai ci un nou razboi intre palate. Probabil daca m-as fi apucat sa trec pe foaie aceste concluzii, ar fi iesit ceva identic in continut cu acest editorial. Si ma enervez cand vad cum 90% din cei care se perinda in fata camerelor acuza si scuipa inspre Cotroceni, toate acestea reprezentand o manipulare execrabila si ieftina, dar care inca este arma foarte puternica si eficienta, dupa cum se poate vedea si in multe comentarii de pe acest site. Raman la parerea ca acesti guvernanti merita din plin o iesire in strada, si nu un meeting ci o manifestatie cum nu ne era frica sa facem prin 90-92!
    • +1 (1 vot)    
      corect (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 2:52)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui Aph

      de acord.
  • +3 (3 voturi)    
    Articol (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:14)

    Moldovan [anonim]

    foarte bun si felicitari. Pentru Romania fiecare zi amanata pentru numirea nn este un castig. Raul pe care il poate face aceasta comunista este de proportii.
    Asteptam alegerile tov.
  • +3 (3 voturi)    
    partea ticaloasa (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:18)

    balta alba [anonim]

    partea ticaloasa este reducerea disputei politice lao "cearta".Aceasta a fost manevra media(aservita) pentru bagatelizarea subiectului.
  • +4 (4 voturi)    
    Bun articol Dl. Tapalaga (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:24)

    Marius [anonim]

    SUnt de acord cu dumneavostra. Insa vad ca deja au aparut reactii adverse la adresa dumneavoastra, deja sunteti" omul lui Basescu". Asta e ceva cat se poate de normal, cand nimeni nu mai respecta nimic, cand nimeni nu isi mai pune intrebari mai "profunde" ci prefera sa judece lucrurile la un mod foarte superficial. Ceea ce m-a uimit este ca si eu imi pun aceleasi intrebari ca si dumneavoastra in cee priveste politica sau " razboiul dintre palate". Eu nu prefer sa il numesc asa, defapt nu exista nici un "razboi", ci este doar expresia mai veche a vreunui jurnalist, care a dorit sa induca "pleebea" in eroare.
    As dori insa sa va pun o intrebare la care va rog sa ii ganditi bine intelesul: o fi "razboi", ok. Si ce-i cu asta? Ceea ce doresc sa va intreb, este ce se poate face mai departe, deci bun, acceptam sau nu expresia de mai sus, dar mergem mai departe, ce e de facut ca sa punem lucrurile pe un fagas normal? Caci sincer nu sunt genul care la orice stire ce implica pe premier si pe presedinte venita de prin vreun ziar sa zic" e razboi intre palate" si sa ma multumesc cu asta. Se poate sa mai auzim si alte stiri...mai inspirate, mai aproape de adevar, care vorba dumneavoastra ( si articoul de fapt) te fac sa gandesti mai profund lucrurile? Din partea mea, toata stima domnule jurnalist. Din punctul meu de vedere, se pare ca privim in aceeasi directie.
    Pe de alta parte as dori sa spun ca sunt un sustinator al lui Basescu. Si o sa va spun de ce. E printre singurii dintre politicienii romani care imi urmareste interesele mele de cetatean roman. Si anume.1) A dorit introducerea nominalului, nu a reusit dar asta intrebati-l pe premier de ce sau poate chiar pe patriciu ( care de la zecile de sustinatori pe care ii are in parlament si guvern, daca am avea uninominal s-ar reduce la vreo 2-3 si asta nu e bine pt afacerile lui, evident; vorba aia, unde-s multi puterea creste). 2) Se gandeste la romani, poate asta e cel mai important, fiindca daca vedeti bine,
  • +2 (2 voturi)    
    ...continuare (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:27)

    Marius, [anonim]

    si ganditi corect, ce a facut pentru el in timpul mandatului, sau ce decizii le ia in numele lui? Daca ar fi sa spun asta despre partea lui opusa, (Tariceanu) as avea o multime de argumente de dat. 3) Lista poate continua.
    • -1 (1 vot)    
      Argumente? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 12:53)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui Marius,

      1.Uninominal:Anul trecut nu-l dorea.Anul asta a facut referendum pentru o varianta dupa care a declarat ca prefera varianta PSD!Ce o avea in cap?
      2.Se gandeste la popor:cum sa-l imbrobodeasca.
      Numiti partea opusa...
      3.Daca lista poate continua,inseamna ca mai aveti sute si mii de argumente.Sunteti mai bun decat dl. Tapalaga,care a prezentat mai putine.
  • +2 (2 voturi)    
    paravan strategic (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:30)

    platitorul de rate [anonim]

    `Razboiul intre palate` este cu siguranta o sintagma-paravan menita sa deturneze atentia electoratului de la tema reala a conflictului. Se incearca astfel inseminarea ideii ca NN este doar o biata victima a unei dusmanii perfide, ce a pus stapanire pe vestitele palate ale lui Negru Voda si papura-citroen-voda.
    Recunoastem din acelasi spectru tactic eschiva marilor corupti in fata acuzelor: `Este un atac politic menit sa ma inlature din calea adevaratilor corupti!`. Si NN va utiliza aceasta schema pentru a scapa din acest clenci. Se va autovictimiza incercand sa obtina in ultima runda un obraz nepatat. Apoi, inainte de stingerea totala a conflictului ea ne va asigura, precum chiuariu, ca va ajunge in scaun intr-o buna zi si va infaptui reforma... impreuna cu neapoata, pentru ca altfel ea nu este in stare nici macar sa utilizeze cardul ala buclucas. bleahhhhhhh
  • +4 (4 voturi)    
    miting de protest (Vineri, 11 ianuarie 2008, 16:52)

    platitorul de rate [anonim]

    Ceea ce nu reusesc sa pricep este toropeala ce a pus stapanire pe ONG-uri sau pe orice alta entitate in masura sa convoace/organizeze un miting care sa ii arate lui `tariceanu` care este sustinerea de care se bucura in randul electoratului.
    Eu as iesi primul in strada, pentru ca ma doare rau buzunarul si m-am saturat sa asist la manevrele dictate de oligarhul rompetrol si executate intocmai de primul ministru. Toate astea se petrec simultan cu lipsa de incredere pe care o difuzeaza Romania in plan extern si cu incapacitatea guvernului de a incasa fondurile europene.
    Probabil ca este vremea sa iesim in strada sa putem sa exprimam liber indignarea si frustrarile pe care ni le produc acesti guvernanti lipsiti de ratiune si bun simt.
  • -2 (4 voturi)    
    aveti dreptate, cu o completare (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:03)

    nnn [anonim]

    Dle Tapalaga, aveti dreptate. "Razboiul" dintre palate a devenit un pretext pentru ignorarea unor lucruri foarte importante.

    Eu stiu doar de episodul cu nepoata din parlament. Este o pata pentru NN si cred ca nu ar trebuie sa fie ministra justitiei din aceasta cauza. Nu stiu despre afacerile sotului, nu stiu despre lagaturile cu Patriciu, nu stiu despre celelalte lucruri pe care le mentionati. Urmaresc presa romana de ceva vreme si aceste lucruri nu le-am vazut(desi este adevarat ca nu am citit tot).

    Lucrul cel mai important este: Romania are nevoie de oameni fara pata care sa o conduca, insa asa ceva nu exista. Si daca este vreunul fara pata, i se face una (ori si-o face cu mana lui/ei). De exemplu: Chiuariu. Cand a fost pus ministru singura chestie "impotriva" era faptul ca il aparase pe Fenechiu. D-voastra ar trebui sa stiti acest lucru nu reprezinta o pata. El ca avocat poate sa apere si pe Satana, daca o face bine, bravo lui. Daca o facea prost era mai rau(dar aici intram la chestii legate de ceea ce ar trbeui sau nu ar trebui sa faca un avocat). Dupa ce a fost pus ministru au inceput atacurile...cum ca una cum ca alta. a facut si anumite prostii. Concluzia....romania nu are oameni curati ca sa faca reforma. Si daca este cine, va fi murdarit imediat sau nu va reusi sa faca nimic pentru ca nu are sprijin politic. Din punctul de vedere al dreptatii, cei pusi in frunte ar trebui sa fie imaculati, dar cum asa ceva nu exista, trebuie sa luam ce gasim si pe cei care cunosc sistemul si ar putea face ceva. Si eu cred ca unele masuri propuse de NN ar prinde bine justitiei din Ro.

    NUmai bine
  • 0 (2 voturi)    
    circ gretos pe gratis (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:28)

    corbul [anonim]

    si daca presedintele are ceva pregatit impotriva cucoanei , si tine ascuns se cheama ca urmareste binele public sau ca e un SANTAJIST ordinar, desprins direct din O Scrisoare Pierduta. Pentru ca mai nou, cred, STS-ul s-a inchis. Comunicatia intre puterile statului se face prin RealitateaTV, hotnews si EVZ.
    • +1 (1 vot)    
      santaj sau bine public (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 2:56)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui corbul

      Daca ceea ce tine ascuns e tinut ascuns pentru a nu distruge imaginea respective persoane in masura in care se poate (pana la 3 refuzuri ale premierului de a avea orice discutie privata pe marginea subiectului) si daca ceea ce are pregatit e de interes public (si este), atunci se numeste ca urmareste binele public ceea ce e greu de vazut cand premierul pozeaza preventiv in victima.
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru corbul (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 20:44)

      popicu [anonim] i-a raspuns lui corbul

      OK
  • +1 (1 vot)    
    felicitari pentru articol (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:28)

    dana&don [anonim]

    Felicitari! Ati scris excelent despre acest subiect si suntem intru totul de acord!
  • +3 (3 voturi)    
    norica nicolai (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:32)

    carmen [anonim]

    Excelent articol. Sesizeaza modalitatea de manipulare a opiniei publice. In ceea ce o priveste pe Norica Nicolai, nu ma intereaza nici una nici alta dintre tabere. Ma intereaza esentialul> esenta functiei de parlamentar este de a participa la dezbaterile legislative si de a vota in numele celor ce te-au ales. Daca isi trimiti nepoata sa voteze in locul tau, e ca si cum chirurgul si/ar trimite soacra sa opereza. Bietul chirurg daca ar face asta ar ajunge dupa gratii, Norica Nicolai vrea sa ajunga ministrul justitiei. Credeam ca Chiuariu este cea mai mare catastrofa, nu credeam ca poate fi chiar mai rau.
  • +2 (2 voturi)    
    dar cit o sa mai tina (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:46)

    gioni [anonim]

    ma intreb, pina cind crede domnul prim ministru ca se poate fofila cu razboiul dintre palate pe post de explicatie pentru orice?

    e drept, a mers o vreme, dar oamenii s-au saturat nu de "razboi" in sine, cit de vesnica lui pomenire .... hehehehe .....

    vom ajunge sa credem ca dl primlala nu stie altceva. ceea ce va duce la disparitia electorala a pnl. singura explicatie ar fi ca dlui tariceanu nici nu-i mai pasa....

    pe cind scandalul cu nepoata ma gindeam: uite dle ce nerozie pe tanti asta, dintr-o prostie acuma si-a terminat cariera. euh, dar noi suntem in romania si a ajuns nominalizata la justitie! nasol tare pt pnl ... daca nu au oameni deloc. daca le pasa cit de cit de partid, gaseau pe altcineva macar sa supravietuiasca. si-au luat-o in cap cu procentele de la europene. si parerea mea este ca ii asteapta momente penibile la alegerile urmatoare.
  • +4 (4 voturi)    
    Un articol de nota 10 (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:51)

    Razvan (360romania.eu) [utilizator]

    Domnule Tapalaga, articolul scris este de nota 10 ! Ati spus exact ceea ce trebuia spus in aceasta problema. Am sa va urmaresc cu si mai mult interes articolele viitoare.
    • +1 (1 vot)    
      aferim (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 5:28)

      moshu49 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan (360romania.eu)

      la care as mai adãuga modul criminal în care profesionista NN (împreunã cu copilul de casã al lui Iliescu, perfidul Serban Nicolae) a bãrbierit si îmbîrligat formularele pentru declararea averilor.
      cã deh, e meseriase în malversatiuni!
      cînd mã gîndesc la matriarhatul traficantelor Neculai - Bãrbulescu mã apucã groaza.
  • +1 (1 vot)    
    bun (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:56)

    FlorinM [anonim]

    Felicitari pentru un articol foarte bun, lucru care se vede si din numarul extrem de redus de "anti-posteri" care nu sunt in stare sa aduca argumente contra. Tot ce pot face e sa atace persona care a scris, nu continutul mesajului.
    Oricum majoritatea lumii a vazut ca sustinatorii NN nu fac altceva decat sa il atace pe Basescu in loc sa conteste cu argumente acuzatiile care ii se aduc NN, sau sa argumenteze de ce NN ar fi o alegere potrivita pentru Justitie.
  • +1 (1 vot)    
    Norica Nicolaei (Vineri, 11 ianuarie 2008, 18:12)

    Imperialistu' [anonim]

    Excelent articol, domnule Tapalaga! Pe langa faptele de glorie mentionate de dvs., se pregatesc a fi anuntate si altele, dupa cum ati afirmat in articol. Presedintele Traian Basescu a anuntat deja ca are dovezi privind activitatea Noricai Nicolai, de pe vremea cand madam era procuror, iar Tariceanu a refuzat a doua oara sa mearga la Cotroceni.

    Asteptam declaratia de presa de la ora 19:00.
  • +1 (1 vot)    
    Ne caracterizeaza jocul politic (Vineri, 11 ianuarie 2008, 18:17)

    ozn [anonim]

    Tot ce se intampla e tipic poporului nostru.
    Refuzam sa analizam, nu ne bagam, afirmam ca suntem impartiali. De fapt suntem ca si evenimentele. Confuzi, fara puncte de vedere (amintesc numai raspunsurile de genul 'nu stiu', 'nu e treaba mea', 'depinde', 'totul') si egoisiti. Ca si oamenii politici, si romanul de rand nu se gandeste decat sa-i fie lui caldut, sa nu iasa din starea letargica care il imbata asa placut. Deci, de ce sa se oboseasca sa gandeasca cand totul e deja mestecat pentru el, de cei care de fapt nu spun nimic? De aici si deranjul pe care il resimtim cand cineva ca dl. Tapalaga ne scoate din dulcele echilibru instabil in care ne cuibariseram. Da, Domnule Tapalaga, aveti dreptate. Si cui ii pasa?
  • +1 (1 vot)    
    Argumentul si efectul (il vom auzi/vedea maine poi (Vineri, 11 ianuarie 2008, 18:48)

    Marius [anonim]

    ... si uite ca incet au aparut la iveala si argumentele despre care lumea credea (si nu s-a inselat ) ca dispune Presedintele. O arhiva (de fapt o sulla in coaste) pentru doamna NN. Deja devine interesanta turnura pe care o iau lucrurile. Incep sa privesc aceasta numire la Justitie ca pe un joc de carti in care mai apre cate un as din vreo maneca, iar altul mai arunca cate "un tromf". Dar asta nu e important. Sa trecem lai lucruri mai importante. Sunt curios ce va urma acum, poate o minimizare din partea PNL a faptului ce -sa petrecut prin anii '90 din partea NN? Sau poate vor renunta la ea? (Desi ma cam indoiesc), sau poate cine stie? Vor spune ca Parchetul e corupt sau tine cu Basescu. Se pare ca s-a exprimat foarte bine autorul articolului asupra titlului "arta razboiului cu prostia". Eu as mai adauga, prostie indusa cu forta din partea premierului , a lui Antonescu& Co, pentru tot poporul. Ce argumente mai doriti?

    Sau astfel spus, CE SE POATE FACE ca sa se schimbe Guvernul? Ideea cu iesitul in strada mi se pare deja o optiune.
    Personal eu nu mai vreau sa se continue asa. Am fost mult incercat la viata mea, si din toate, bataia de joc m-i s-a parut cel mai greu de suportat.

    Astept opiniile voastre dragi comentatori...
  • +1 (1 vot)    
    norica nicolai (Vineri, 11 ianuarie 2008, 19:02)

    elena dorneanu [anonim]

    Doamna Norica Nicolai a fost aleasa de doua ori senator de Cluj, desi s-a comportat "ca apa sfintita" in primul mandat (liberal) .NU a fost interesata nici macar sa sustina organizatiile neguvernamentale care au sprijinit-o ,din superficialitate si probabil ca rea credinta. Urmarindu-i manifestarile publice si mai ales afirmatiile televizate sunt pe deplin convinsa ca aceata doamna este un personaj arivist ,orgolios ,extrem de ambitios si nu de buna credinta.In ultima aparitie televizata m-a socat o rastalmacire in care -cu sclipitoare inteligenta-nu realiza ca poate fi acuzata ca nu stie nici macar ce inseamna saparatia puterilor in stat! Verificati inregistrarea !Sa ne fereasca Dumnezeu de un asemenea personaj!
  • +1 (1 vot)    
    Bravo Domnule Basescu (Vineri, 11 ianuarie 2008, 19:08)

    Frattini [anonim]

    Este admirabila pozitia acelora care sant fermi impotriva coruptiei, mediocritatii si prostiei.

    Numai astfel de oameni pot salva Romania din mocirla existenta.

    Bravo - Domnule Basescu - va felicit si va urez ca sa aveti puterea fizica si morala sa continuati in interesul Romaniei si romanilor.

    UE doreste ca Romania sa devina ceace merita in familia Europeana.
  • +1 (1 vot)    
    O tara balcano-bananiera (Vineri, 11 ianuarie 2008, 20:21)

    Nepoata lui Kilometru [anonim]

    Suntem o tara balcano-bananiera cu tenta latina as spune. Terminati cu 'm-am saturat de razboiul Victoria - Cotroceni. Domnul Tariceanu trebuie sa propuna la justitie un ministru care nu a fost niciodata amestecat intr-un scandal de coruptie, un om care sa aibe probitate morala si care sa nu poata fi santajat cu trecutul lui.
    Orice abatere de la aceasta problema este un mod de a distrage atentia de la subiectul "Norica la Justitie". Daca ar fi avut coloana vertebrala domnul Tariceanu ar fi acceptat o intrevedere cu domnul Basescu. Dar asa cum spunea articolul de mai sus domnul Tariceanu nu are de gand sa-si sustina deschis propunearea. In loc de asta probabil ca o sa le mai dea la pdsr-isti ceva malai pentru administratiile locale ca sa treaca pe Norica prin vot in parlament.
    Apoi faptul ca domnul Tariceanu a refuzat (ignorat) o intrevedere cu presedintele mi se pare un lucru grav intr-un stat de drept. Dar intr-o tara balcano-bananiera probabil ca e un lucru normal.
  • -2 (2 voturi)    
    ah, ce-mi place! >: (Vineri, 11 ianuarie 2008, 21:03)

    Codruta [anonim]

    Uite de CE imi place mie sa fie cat mai multe partide (adica de ce prefer uninominalul in varianta ProDemocratia) si ca Prim-Ministrul sa fie din ALT partid decat Presedintele! >:

    V-ati fi imaginat voi pe vremea lui Nastase si a lui Iliescu asemenea scandaluri si "dezvaluiri fulminante"? V-ati fi imaginat ca vreun umflat PSDist ar fi fost respins de la un post de ministru?

    Dar apropo: v-ati imagina voi vreun umflat care sa fie respins de la un post de ministru daca PD ar avea undeva majoritatea absoluta? Hihi!
    Adica Bl(e)aga sau Stolo (sau altul / alta) sa propuna ceva ce Baselu ar respinge? >:

    Dar daca ministrul ala nu ar deranja, credeti voi ca s-ar mai apuca cineva sa-i scotoceasca rufele murdare?

    Ah, ce-mi place! Uite de AIA prefer diversitate!
    Ce vremuri incintante traim...! :-p
  • +1 (1 vot)    
    Asa da (Vineri, 11 ianuarie 2008, 21:16)

    Osana [anonim]

    Dupa gafa cu osanalele aduse ministrului Ciolos de data asta o analiza lucida si echilibrata a dlui Tapalaga.
    Da, "razboiul intre palate" este o manevra care doreste sa ne aduca la LINISTEA mult dorita de pungasii natiei care s-au urcat in carca noastra. Ei au nevoie de LINISTE iar galagiosul Basescu ii irita pentruca nu-i lasa sa-si vada in liniste de furat. Nenoricirea mare este ca acest concept de LINISTE face ravagii si printre lucratorii din massmedia. Investigatiile jurnalistice se fac din ce in ce mai greu pentruca strica LINISTEA necesara. Uitati-va cati banditi sustin ca Basescu agita apele. Ca aratand romanilor si Europei cine sunt cei ce au pus mana pe putere la Bucuresti Europa ne complimenteaza cu clauze de salvgardare. Dar aproape nimeni nu-si pune problema ca de fapt asta este situatia si ca daca vrei sa elimini raul in primul rand trebuie sa-l cunosti.
    Inchei spunand: NU FACETI LINISTE PANA CAND HOTII NATIEI NU AJUNG IN PUSCARIE.
  • +1 (1 vot)    
    ultimul articol al dlui Tapalaga (Vineri, 11 ianuarie 2008, 21:24)

    edificatul [anonim]

    Articol de nota 10 cu felicitari; ati reusit sa dregeti ce stricaseti cu articolul precedent (cel cu laudele nemasurate la adresa lui ciolos); deci puteti sa scrieti si foarte la obiect; bravo, felicitari
  • +1 (1 vot)    
    Fain (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 0:00)

    OZ [anonim]

    Fain articol. Razboi? Care razboi? Eu nu vad nici un razboi! Eu vad numai un procuror comunist care vrea sa-si treaca in CV "ministru al justitiei". Nu stiu cu ce ar mai ajuta-o, sau mai bine zis nu stiu cu ce ne-ar ajuta pe noi. In fond singurul rol al acestei individe fara scrupule - ca orice procuror comunist care a trimis la inchisoare un om nevinovat - este sa le confiste pur si simplu cheile de la birou zurbagiilor de Kovesi si Morar, fara complicatii de genul "controalelor" trimise de predecesorul Q sau alte "legalitati d-astea inutile". Spre deosebire de papitoiul Qariu, ala de fuse cica ministrul justitiei, a mai incercat sa dea o impresie de legalitate si de necesitate actiunilor sale, coana Norica oricum e compromisa si, ca orice ratat, nu mai are nimic de pierdut.
  • 0 (0 voturi)    
    un articol excelent (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 7:28)

    Ella [anonim]

    Da, cam asa ar trebui sa gindim toti. Ce se ascunde in spatele a ceea ce se spune si vede in mass-media. E timpul ca sa fie demascati toti falsii patrioti. Cei cu mintea limpede sa dechida ochii celor prostiti!
  • 0 (0 voturi)    
    Din foarte taranista (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 7:49)

    Aron Deleanu [anonim]

    NoNiCa a devenit foarte liberala.Cita moralitate la dna NoNiCa.La ZeroTvRealitatea s-a spus ca prin neconfirmarea NoNiCai se desfiinteaza statul roman,ne se va tine consfatuirea NATO la Bucuresti,se compromite justitia din RO,si cite si mai cite!.Si toate astea spuse de analisti politici ,ziaristi de marca(second hand)Iosca Boda l-a facut putoi pe un distins politician.Cred ca Iosca Boda era un pic orbanist adica beut!Asta ca o mica completare la art.excelent a Dlui D.Tapalaga.
  • 0 (0 voturi)    
    Cu buna stiinta nu din prostie (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 8:24)

    katy [anonim]

    reduc unii numirea ministrului la un simplu razboi. Cei pacaliti sunt numai pensionarii care nu mai vor decat liniste-ca pe vremea cealalta. Un om cu ceva minte in cap nu are cum sa creada ca presedintele e obligat sa gireze cu semnatura sa orice lucru slab propus de prim ministru. Asta era meseria lui iliescu.Din fericire basescu nu-i ca iliescu sau constantinescu si sper sa ramana tot asa. Am convingerea ca pnl a facut acesta propunere absolut intentiont ca sa declare din nou stare de razboi a carui cauza sa fie bineinteles basescu
    • 0 (0 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 9:58)

      nejudecatu [anonim] i-a raspuns lui katy

      Ce pretentie sa ai de la Constitutia lui Iorgovan facuta in epoca Iliescu. Iar apoi ce interpretari ale textelor si asa aiurea ale Constitutiei pot face niste judecatori comunisti numiti de Iliescu la Curtea Constitutionala.
      Este evident ca orice om cu mintea intreaga chiar daca nu este jurist isi da seama imediat de ineptia ca Presedintele este obligat sa semneze ceva cu care nu este de acord. Nu presedintele dar niciun om simplu nu poate fi obligat sa semneze daca nu este de acord.
      Sau decizia tembela ca ce vorbeste Presedintele cu sotia sa in particular este de interes national. Pai judecatori de doi bani daca Presedintele va da in judecata la Curtea Drepturilor Omului castiga fluierand si atunci sa vezi imagine proasta a Romaniei pe care o creati voi nu Presedintele.
      • 0 (0 voturi)    
        Completare (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 10:34)

        nejudecatu [anonim] i-a raspuns lui nejudecatu

        Pe cand microfoane in closet si sub patul conjugal draga Curte Constitutionala?
        Hai ca ati luat-o razna comunistilor. Cum sa faci parte din Europa cu magistrati de genul acesta. Se mai mira cineva ca avem monitorizare pe justitie?
    • 0 (0 voturi)    
      Responsabilitate? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 23:51)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui katy

      Ce va faceti ca tot tatucu ,care uite are grija de moralitatea si competenta tuturor ministrilor,fiind si in masura sa judece,doar e alesul nostru,cand a trebuit sa fie mai atent cu numirea primului ministru,ce a facut?
  • 0 (0 voturi)    
    prostul statului (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 9:39)

    Petrovici [anonim]

    Foarte drepte mentiunile din articol. Eu nu as pune insa la suflet asa o panarama. Nu poti spune ca este razboi intre un Presedinte de tara si un mafiot naparlit si prapadit care si-a dovedit deja pana acum prostia fara de margini. Asta nu e un om cu care sa ai razboi. Asta e un gunoi pe care trebuie sa-l azvarli intr-o latrina si sa rasufli usurat ca ai scapat de el. Cand mai ajungem doamne sa scapam de el ! Haideti sa punem mana de la mana sa gasim solutia sa scapam de asa un netot. Ai dracului PSD stau la cotitura si-i afunda pe amandoi. Isi freaca palmele de bucurie si se felicita : astia se bat singuri.
  • 0 (0 voturi)    
    corect dar... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 10:36)

    andrei [anonim]

    observatiile dinarticol sunt corecte cu o singura "corectura". daca te uiti din partea cealalta (adica de la tariceanu, nu de la basescu) poti spune exact aceleasi lucruri. ca basesc e diversionista, ca zice ca adversarul nu are cum sa fie credibil, ca nu are argumente pentru subiectul in discutie samd. deci care e adevarul? eu zic ca ambele. dar pana la urma e mult mai bien asa pentru ca puteam afla mai multe despre cei ce ne conduc. ganditi-va cum era pe vremea psd: liniste si pace si toti erau curati si imaculati. oare in realitate chiar erau? ma cam indoiesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari domnului Tapalaga ! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 11:35)

    Ana [anonim]

    Excelenta analiza ! Va asteptam in continuare cu interventii de calitate. Un an bun si fructuos in ale ziaristicii ! Cu respect.
  • 0 (0 voturi)    
    NORICA ? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 12:28)

    Buhac [anonim]

    Inca odata FELICITARI domnule D. Tapalaga .

    Da , asta este presa , presa ca a patra putere in stat , sa indeparteze ceata si pacla pe care o lanseaza diversele fumigene prin presa aservita uneia sau alteia din tabere pentru ascunderea adevarului , si sa prezinte subiectul asa cum e el. CURAT - MURDAR vorba lui I.L.C.

    Spuneam de curand ca un NOR -ic -a se abate asupra guv si asupra pnl , partidul care a inceput sa se scrie cu litere mici semn ca va dispare cat de curand de pe scena politica . datorita seniorilor securisti si binenteles in primul rand datorita lui
    Tariceanu , omul din BALCONUL revolutiei lui iliescu , al treilea din stanga lui ILICI , ce o fi cautand el acolo , MOTOCICLETE sau ci-TROIENE

    Asadar domnilor subiectul este NORICA , deci sa-l comentam .
    Dupa faptele prezentate de presa mai intai si apoi de Presedinte , ma simt nevoit sa imprumut o licenta " NO COMENT "
    In rest , tariceanu ar face mai bine sa actioneze ca un barbat si sa recunoasca ca a gresit , de cate ori caline , si niciodata nu ti-ai cerut iertare .

    Cand o vei cere tu va fi prea tarziu , in cabina de vot , nu in cabinetul tau , omul intra fara tine si deja el stie ca tu (adica GUV) nu ai bani pentru pensii in 2009 , iar bezmeticul de merciolog de la fabrica de bere abea acum a aflat lucru asta desi Tara , Presa si Presedintele o spun de mult .
    Nici nu realizezi ce deservicii faci tarii omule , C.P.T.
    Mai bine lasa-ne in plata Domnului si dute cu masinile tale , cu tot cu taxe unde vezi cu ochii ..
    iati si perlele cu tine OR-BANIi , Remes-caltaBOSII , CIOROII-ani-QUarii , ADAscalitei -15 stelute , BULUMACUL de la aparare , CAP turtit de la Interne , ertc , unde dracu iai gasit omule .
    Aveai si tu un CRIN puteai sa faci o PRIMAVARA ....
    Crezi ca jucand mereu la cacealma vei castiga , te inseli caline .
    Va salut domnule D. Tapalaga si inca odata felicitari pentru stil si pentru articol .
    Cu stima
    Gh. Buhac
  • 0 (0 voturi)    
    Domnilor, e razboi! Sa bem! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 12:32)

    d'Artagnan [anonim]

    Un articol foarte bun! Parca l-as fi scris eu. Domnul Tapalaga mi-a devenit iremediabil simpatic. Acest tip de razboi mie imi convine. Hai noroc.
  • -2 (2 voturi)    
    Tapalaga... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 12:33)

    gaga [anonim]

    Dle. Tapalaga,daca cititi comentariile asupra art. dvs.cred ca sunteti mandru.
    Sunteti la fel de mandru si pentru ceea ce scrieti?
    Va pun intrebarea acesta considerand ca totusi ganditi.
  • -2 (2 voturi)    
    Am inteles (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 15:08)

    Esmeralda [anonim]

    Am inteles: guvernul, parlamentul, cititorii toti suntem prosti, iar Tapalaga si Basescu lui sunt genii natuonale!Ha, Ha, Ha! In afara de ode lui... n-ai scris nimic niciodata. Ce vei face cand iti va cadea idolul?
  • 0 (0 voturi)    
    Un articol care imi reflecta opiniile (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 15:16)

    Sorin Aradean [anonim]

    Articolul Dvs d-le Tapalaga imi impartaseste convingerile, iar postarile cititorilor favorabile articolului sint si mai valoroase, ptr ca denota faptul ca lumea a sesizat si ea corect anomalia invocarii atit de dese a "razboiului intre palate", ca si cauza a tuturor problemelor.

    Totusi, as avea de facut urmatoarea remarca: intrarea in normalitate se va produce atunci cind "banalul episod cu nepoata" va fi unul relevant ptr ca unui parlamentar sa i se refuze candidatura ministeriala. Dar pina atunci, din cauza insensibilitatii morale a multora dintre decidenti, va fi necesara dezgroparea si a unor adjuvanti, "pete" vechi ale candidatului, care sa compenseze insensibilitatea amintita...

    Oricum, ptr mine episodul "nepoata" e indeajuns de elocvent ptr a ma face sa lupt cu toate metodele care-mi stau la dispozitie ptr ca d-na Nicolai sa nu dobindeasca portofoliul ACESTUI minister. Caci nu poti pune in fruntea ministerului Justitiei un om care s-a comportat subtil si bine tzintit impotriva unor eforturi legislative de lupta anti-coruptie.
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 15:50)

    catau [anonim]

    Parerea mea.... Tariceanu stia foarte bine cand a propus-o pe NN in functia de ministru al justitiei ca Basescu se va opune.
    Parerea mea.... Este o metoda destul de eficienta de a devia atentia maselor si a presei de la adevaratele probleme cu care se confrunta tara.
  • +1 (1 vot)    
    Excelent! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 15:53)

    Marilena [anonim]

    Felicitari,o prezentare a realitatii asa cum este ea.
  • 0 (0 voturi)    
    Jurnalist Competent (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 17:36)

    Mihai [anonim]

    Este adevarat ca avem o politica de rahat. Printre "vidanjorii" principali este Traian Basescu. Insa, cum e politica asa este si presa. Dan Tapalaga ce-i drept nu este unul dintre "vidanjorii" cei mai importanti din presa romana (un fel de serviciu de propaganda putin mai evoluat decat cel de pe vremea lui Ceausescu). Uluitor este insa faptul ca propaganda se parctica benevol, pe degeaba. Sau poate ca nu?
    • 0 (0 voturi)    
      jurnalistului competent (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 20:04)

      katy [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      vai de capul tau!
  • 0 (0 voturi)    
    Analizata atent, tanti Norica (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 20:17)

    Observatie simpla [anonim]

    ..nu este decat o femeie al carei fizic este in ton cu al sau comportament.

    Uitati-va la ultima ei iesire: are mimica si gesticulatie rastite, parca propozitiile ii storc energia si la sfarsitul lor oarece frisoane ciudato-parkinsonice ii dau ghes.

    Am mai vazut-o o data intr-o interventie televizata, pare-mi-se atunci cu suspendarea presedintelui, in care apara "onoarea" si munca parlamentarilor cu un dialog incoerent, rastit si orgolios. Ceva la modul - cum indrazniti sa puneti parlamentarii romani in chestiune?

    Treaba cu nepoata ar fi fost un caz penal in Franta sau Germania. Alea cu trecutul indepartat mi se par mai putin relevante.

    Si intrebarea finala: nu pot bai fratica mosului sa gaseasca si pnl oameni corupti, aserviti, incompetenti da macar simpatici? ca daca seria chiuariu - nicolai continua, in a treia remaniere ministeriala probabil ca o sa vina Aghiuta in persoana. Nea Moliceanu, ca in sansonete, minte-ma dar minte-ma frumos

    Si inca ceva: cu femeia aia ceva nu este in regula. Si nu vorbesc de obezitate sau de hidosenie sau de prea zvonitul alcoolism, ci de cum reactioneaza cand emite ceva in public.
  • 0 (0 voturi)    
    cercetati (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 20:29)

    leea-na [anonim]

    admir jurnalistii care-si semneaza articolele,au curajul opiniilor si a unor repercursiuni normale sau nu;numai ca se consuma prea multa cerneala ptr aceste probleme politice,ar trebui ca fiecare scandal sa fie un semnal de alarma ptr jurnalisti si atunci sa-si ascuta simturile si sa caute asiduu dedesubturile afacerilor sau ale legilor votate fara trambite,ale ordonantelor;din pacate prea multi jurnalisti au curajul sa scormone si prea multi raman la suprafata si ciocnesc pahare de sampanie cu cei pe care ii apara apoi in articolele lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Arta razboiului cu prostia! (Duminică, 13 ianuarie 2008, 1:10)

    Mark [anonim]

    Dan Tapalaga este un tip inteligent.Parerea mea ca este un profesionist al jurnalisticii si un fin observator al realitatii politice romanesti.
    Romania,in final,va reusi,sunt convins sa se scuture de cadavrele politice care infecteaza viata romanilor care vor sa evolueze sa progreseze,sa se indrepte spre excelent.
  • 0 (0 voturi)    
    excelent (Marţi, 15 ianuarie 2008, 16:36)

    lc [anonim]

    adaug partea mea de admiratie pentru jurnalistul atent si lucid- Tapalaga, ai clasa domnule jurnalist


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri