Schimb de replici intre Mihail Neamtu si Elena Udrea. Neamtu: Udrea nu este un actor politic credibil, trebuie sa se retraga / Udrea: Ma tem de aroganta si autosuficienta unora care, fara a fi trecut inca prin vreun razboi politic, se proclama deja a fi prezentul si viitorul

de L.Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 28 august 2012, 14:30 Actualitate | Politic


Mihail Neamtu ii cere Elenei Udrea sa se retraga din politica. Presedintele partidului Noua Republica si totodata partenerul PDL pentru construirea unei platforme de centru dreapta scrie pe pagina sa de Facebook, ca Udrea "nu este un actor politic credibil al Romaniei" si ca trebuie sa se retraga. In replica, fostul presedinte al PDL Bucuresti scrie pe blogul personal ca se teme "de aroganta celor care se vor noii Traian Basescu". UPDATE: Mihail Neamtu intr-o noua postare pe Facebook: "Udrea, regina telegondolelor, a platit reclama "la televiziunile unor infractori"

"Elena Udrea este suparata pe Noua Republica. Ni se spune ca liderii acestei formatiuni nu au facut nimic in viata lor si ca nu s-au <luptat> asa cum a facut d-na Udrea (...) Noi ne amintim ca atunci cand a ajuns sefa PDL-Bucuresti, acest oras era principalul bastion al Dreptei din Romania. Sub conducerea Elenei Udrea, la recentele alegeri locale, PDL a fost pulverizat in Capitala, pierzand toate cele 6 sectoare plus Primaria Generala (...)

Pe undeva, este adevarat ce spune d-na Udrea. Liderii Noii Republici nu au experienta guvernarilor de tip PSD-PNL-UDMR-UNPR. Noua Republica nu a platit reclama la televiziunile unor infractori. Noua Republica nu se pricepe sa arunce cu bani publici pe partii de schi sau pe festivaluri kitsch"
, a replicat presedintele Noua Republica. 

Liderul Noii Republici explica pe pagina sa de socializare ca l-a deranjat revenirea Elenei Udrea prin declaratia pe care aceasta a facut-o dupa sedinta Parlamentului de luni.

"Elena Udrea-vorbesc deci exist. Dupa ce ne-a anuntat ca se gandeste sa se retraga din politica, Elena Udrea revine. Si nu oricum, ci cu o declaratie excesiva: <<Traian Basescu este singurul actor politic credibil pentru americani si pentru europeni>>.

Ca o concluzie logica, se intelege ca nici Elena Udrea insasi nu este un actor politic credibil al Romaniei. Atunci de ce mai face declaratii? Noua Republica, spre deosebire de altii, spune lucruri logice. Atunci cand spunem "schimbare", atunci asta vrem: o adevarata schimbare a clasei politice. Politicienii compromisi trebuie sa se retraga. Un pas in spate incepe cu tacerea voluntara. Iar pentru ca d-na Udrea sa nu aiba dificultati in interpretarea acestui enunt simplu, precizam ca ne referim si la dansa. Politica presupune curajul imaginarii viitorului in termeni surprinzatori", scrie Neamtu pe site-ul de socializare.

In replica, fostul lider PDL ii raspunde pe blogul sau lui Neamtu aratanad ca "exista oameni care nu au demonstrat inca nimic, dar, de la adapostul tineretii si lipsei de experienta politica, spun deja cine merita si cine nu merita sa faca parte din <dreapta biruitoare>".

".... multi din zona de dreapta se imagineaza a fi <noul Traian Basescu>. Ma tem insa ca aceste aspiratii nu prea pot fi atinse de nimeni acum. La fel cum ma tem de aroganta si autosuficienta unora care, fara a fi trecut inca prin vreun razboi politic, se proclama deja a fi prezentul si viitorul, fara sa fi avut vreun merit in trecut. Sunt oameni care nu au demonstrat inca nimic, dar, de la adapostul tineretii si lipsei de experienta politica (sper), spun deja cine merita si cine nu merita sa faca parte din <dreapta biruitoare>.

Ei par la fel de intoxicati de <virusul Antena3> ca si cei pe care ii critica zi de zi ca se lasa pacaliti de trustul lui Voiculescu. Fara indoiala, sunt oameni integri din punct de vedere moral, oameni care au citit mai mult de doua carti la viata lor. Din pacate insa, functioneaza dupa aceleasi stereotipuri de gandire precum adversarii pe care ii critica. Numai ca se afla de partea cealalta a baricadei. Asa cum am vazut scris de curand, sunt oameni care mai trebuie sa invete <sa inteleaga mai mult decat citeaza din carti despre interesul comun>", scrie Udrea, pe blogul personal.

Fostul lider PDL le atarage atentia celor care o ataca ca "aparenta integritate morala actuala nu le garanteaza prezentul si nici viitorul".

"Le doresc acestora sa calce pe drumul drept si sa se pastreze integri. La fel cum le doresc sa ajunga peste ani sa faca macar jumatate din lucrurile pe care le-am facut eu in administratie, sa-i ajute la modul concret pe romani sa traiasca mai bine si sa poarte macar jumatate din razboaiele politice pe care le-am dus eu de-a lungul timpului impotriva stangii si a trusturilor de presa care m-au transformat intr-o tinta (...)

Iar pentru ca domnul <Horia> Neamtu sa nu aiba dificultati in interpretarea acestui text simplu, fac precizarea ca ma refer si la dumnealui (pentru ca eu stiu sa folosesc pronumele personale de politete)", scrie Udrea.

Schimbul de replici acide dintre cei doi apare in contextul in care PDL negociaza impreuna cu Mihai Razvan Ungureanu(ICCD), Mihai Neamtu (Partidul Noua Republica), Adrian Papahagi (Fundatia Cresti Democrata) si Aurelian Pavelescu (PNTCD) o alianta de centru dreapta pentru alegerile parlamentare din toamna.

Totodata, fortele de centru dreapta urmeaza sa semneze miercuri un document prin care stabilesc colaborarea pentru alegerile parlamentare. Este vorba de un manifest intitulat "Romani, sus inima! Romania are viitor"






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9040 vizualizari

  • -20 (54 voturi)    
    LOL (Marţi, 28 august 2012, 14:43)

    adrian8 [utilizator]

    a nimerit perfect udrea , dar a uitat sa mentioneza si "legionar pufos" . :D

    ....nu credeam ca o sa ii dau vreodata dreptate udrei ...
    • -16 (38 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 28 august 2012, 14:50)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui adrian8

  • +26 (54 voturi)    
    Ce vorbeam... (Marţi, 28 august 2012, 14:48)

    bgd [utilizator]

    Spuneam intr-un articol in urma cu cateva zile despre greseala facuta de Neamtu si MRU de a colabora cu PDL-ul. Mi-am luat minusuri, evident...

    Uite o mostra din ce va urma. Baietii astia tineri vor curatenie...vor sa faca ceva frumos, credibil si inteligent, insa mafiotii din PDL se vor opune, pt ca vor acces la os.
    Ei daca ii vor accepta pe de-al de Udrea, Videanu, Berceanu...se vor compromite in fata alegatorilor. Daca nu ii vor accepta, nu vor putea colabora cu PDL...

    Greu dle Neamtu, nu? Imi pare rau, a fost alegerea dvs. Dvs v-ati bagat in oala cu c....
    • -24 (40 voturi)    
      Un neamt fals (Marţi, 28 august 2012, 15:17)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Inca un produs fals pe scena politica? Cam asta este Neamtu care nu e neamt! Vai de mama lui daca indrazneste sa se "lupte" cu unul din adevaratii politicieni din PDL si nu numai!!!! sa-l consilieze Macovei, ca se pricepe la tinerei de astia ce se cred potenti politic !!!!
    • +18 (38 voturi)    
      Foarte bine (Marţi, 28 august 2012, 15:19)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      O sa le-o dam pe coaja de nu s-or vedea. Probabil ca multi isi inchipuie ca PDL folosesc NR. Va reiesi cine a folosit pe cine si cine va ramane la masa jocurilor.

      Iar tampita de Udrea n-are ce comenta, o ilustra anonima ce i-a tras-o consilierului presedintelui.

      Putin bun simt nu le-ar strica dinozaurilor politicii romanesti, ca ne-am saturat de ei si de teoriile lor in conditiile in care dupa 25 de ani cu ei la putere in diverse forme suntem tot la coada vacii.

      Asa ca noi, cei de la NR ii prevenim pe toti sfatosii astia cu teorii imbecile a la "raul cel mai mic" in conditiile in care sunt toti la fel de nocivi si toxici - sa se uite peste umar in urmatorii ani.

      Pentru ca ne vom ocupa personal sa plateasca pentru esecul Romaniei. Fiecare dintre ei.
      • +11 (19 voturi)    
        mai usor nenea.. (Marţi, 28 august 2012, 15:40)

        Dnn [utilizator] i-a raspuns lui HP

        cu limbajul..

        NR pare o alternativa pentru ca nu par ca ailalti vechi. Daca NR vrea sa aiba valoare sa isi prezinte progemale, propunerile, chestii constructive.

        daca chiar esti de la NR si strategia te e sa promovezi partidul ala cu expresii gen 'tampita de Udrea' atunci poate sa mearga si NR de unde a venit ca dinastia avem destui..
        • +3 (7 voturi)    
          Limbajul tau aduce deservicii NR! (Marţi, 28 august 2012, 22:32)

          gazania [utilizator] i-a raspuns lui Dnn

          N-ai intrat inca in politica dar jignirile si amenintarile le-ai invatat exact de la cei pe care ii.ameninti. M Neamtu e alt aluat , il simpatizez, comporta-te ca el .L-ai vazut cum face fata cu bun simt pe la tv unor indivizi vulgari si scandalagii?Chiar si pe acest site, cati ai vazut sa jigneasca?
      • -14 (18 voturi)    
        ce ziceam de legionari .. ? (Marţi, 28 august 2012, 15:41)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        uite un discurs aproape perfect legionar !

        mai putin de lucrat , apoi o sa fie perfect .
        • -1 (7 voturi)    
          Legionarii ii identifici usor! (Marţi, 28 august 2012, 17:04)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Ori le iau gatul hotilor ori isi frang ei gatul fiindca nu pot trai stiind ca sunt furati.
        • +1 (3 voturi)    
          Mai e un pic si sunteti... (Marţi, 28 august 2012, 21:30)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Si legionari adevarati,sacrificati,etc....
          Mai usor cu vaporul pe scari...
    • +18 (20 voturi)    
      greu spre foarte greu (Marţi, 28 august 2012, 15:24)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Cum o fi mai bine? Cu PDL sau fara?
      Momentan este evident ca Neamtu si restul 'prospaturilor' vor suferi exact aceeasi soarta ca Nicusor Dan daca nu fac ceva sa iasa din anonimatul impus de mass-media controlata in mare parte de USL.
      Udrea stie acest lucru si isi permite ironia cu 'pastrarea integritatii' tocmai pentru ca este clar ca nu vor putea castiga fara un compromis.
      • +7 (9 voturi)    
        De castigat nu cred ca e cazul... (Marţi, 28 august 2012, 17:42)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Da, anonimatul e o problema majora si cum spunea cineva mai jos, PDL-ul poate reprezenta o trambulina, insa tocmai aici cred eu ca ei gresesc. Nerabdarea si dorinta de a schimba lucrurile ii obliga la unele compromisuri. Insa aceste compromisuri vor fi exploatate la maxim de mass-media si vor intra, fara sa fie neaparat cazul, in aceeasi oala cu PDL-ul. Vor fi perceputi la fel, chiar daca nu sunt.
        Un proiect politic serios cere timp, un partid nu se naste in cateva luni iar colaborarea lor cu PDL-ul nu va avea decat un singur rezulat: vor fi incorporati, absorbiti... Daca dl Neamtu sau MRU cred ca vor avea un cuvant de spus in noua formatiune, se inseala. In noua formatiune politica...PDL-ul e partidul mare, PDL-ul e cel care decide.

        Varsta si lipsa de experienta intra-devar isi spun cuvantul. Rabdare domnilor...electoratul nu este inca pregatit pentru voi, iar voi, alaturi de PDL(!!!) , nu ii puteti scoate din casa pe cei care absenteaza de regula. Rabdare...
    • -7 (21 voturi)    
      Neamtu ??? Cine e Neamtu ??? (Marţi, 28 august 2012, 15:24)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Pun declaratia lui Neamtu pe baza tineretii si a lipsei de experienta in politica. Nu este folositor nimanui ca “greii” din orice partid, nu neaparat din PDL sa fie inlaturati si criticati dupa ce ei au fost cei care au dus greul si luptele politice pentru un partid. Sunt de accord cu promovarea tinerilor in politica, dar in paralel trebuie sa ramana si cei cu experienta si merite. Toti au de invatat unii de la altii si trebuie sa lucreze impreuna daca vor sa creeze o forta politica puternica. Dar nu asa !!! Acest individ, Neamtu fiind numit, nu are ce cauta printre oamenii mari ai politicii, sa fie clar !! Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce se foloseste de atatea si atatea atacuri, in special la adresa Elenei Udrea ???
      • -5 (7 voturi)    
        Probabil . . . . (Marţi, 28 august 2012, 19:57)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui bobobobo

        . . . ca este un misogin. O ataca pe Doamna Udrea intr-un mod aproape marlanesc fara sa aiba motive intemeiate. Nu va trece mult timp si se va vedea ca Doamna Udrea a fost unul dintre cei mai buni ministri ai economiei si turismului. Ca doar ca doar nu aveti pretentia ca modificarile de pe litoralul romanesc (de exemplu) se datoreaza actualului ministru. Apoi daca o colaborare intre diferite parti ale dreptei romanesti incepe cu astfel de atacuri . . . mai bine lipsa. Oricum se pare ca Antonescu si-a gasit omologul din dreapta. Guraliv si gaunos!
    • -4 (14 voturi)    
      Vi se pare normal ??? (Marţi, 28 august 2012, 15:33)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      D-le Neamtu, prin asemenea actiuni nu puteti fi un factor de schimbare in politica romaneasca !! Mie mi se pare un pic suspect c-a venit acest tanar si s-a strecurat atat de usor pe langa mamutii PDL- chiar impunandu-se in ograda lor!!! De agreat nu poate fi, exclus acest aspect, iar faptul ca o ataca pe Udrea nu face decat sa arate cat este de copilandru si inca nesters de cas la gura, desi Macovei se ocupa de el, dar fara succes... Dar nu inteleg de ce sa se ia chiar de Nuti ?? Spre deosebire de asa-zisii politicieni, a caror vechime in politica se masoara in luni, Elena Udrea a devenit un politician redubabil, un profesionist care a avut rezultate demne de invidiat la MDRT
    • +13 (19 voturi)    
      Curatenie (Marţi, 28 august 2012, 15:51)

      banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Daca vor sa aiba peste 25% dreapta trebuie sa scape de rebuturile corupte gen Udrea, Videanu, boureanu etc... Niciodata nu o sa aiba credibilitate daca toti acesti infractori o sa fie in fruntea dreptei. succes baieti, va tin pumnii.

      E vital pentru viitorul romaniei sa exista o alternativa credibila la USL. Nu trebuie facute concesii!
    • +21 (23 voturi)    
      E corect ceea ce (Marţi, 28 august 2012, 15:57)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      spui dar le trebuie o trambulină. Aceasta nu poate fi decât Traian Băsescu. Elena Udrea este şi ea, un balast. Ca dovadă că aşa este socotită inclusiv de Traian Băsescu este faptul că nu a fost cooptată în echipa referendumului.
      Dnii MRU, Neamţu, T. Ungureanu, S. Voinescu, Preda alături de dna Macovei, dl Blaga, ş.a. lansaţi de Băse merită toată atenţia noastră, să îi sprijinim şi chiar să le mulţumim că au intrat în politică. Ne-am săturat de Repetenţi şi Plagiatori!!!
      Dna Udrea trebuie să înţeleagă că PDL-ul i-a oferit maxim acum trebuie să dea şi ea înapoi prin tăcere, decenţă, sprijin din spate.
    • +16 (26 voturi)    
      incepe sa ma irite blonda (Marţi, 28 august 2012, 16:36)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      datorita ei si a inca catorva a ajuns pdl-ul unde a ajuns

      sa faca ciocu' mai mic
      si sa plece...
    • -2 (12 voturi)    
      Discurs a la Gadea (Marţi, 28 august 2012, 16:56)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Am ajuns la concluzia ca Elena Udrea este cel mai de pret brand al Romaniei si pot argumenta acest lucru. De cativa ani de zile Haznaua 3 dar si celelalte televiziuni tip sina au exploatat la maxim tot ce tinea de ministresa. Iata ca si Neamţu foloseşte aceleaşi argumente ca Antena3 avand un discurs similar cu al lui Gâdea. Asa isi tradeaza Neamtu afinitatea pentru cei de la Antena 3, demonstrand ca este un fan al Hanzalei lui Voiculescu.
    • -4 (6 voturi)    
      IN PLUS (Miercuri, 29 august 2012, 2:08)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Mi-as dori ca dl. M Neamtu, pe care de altfel inca il apreciez, sa vina si sa ne spuna concret, ce greseli POLITICE a facut Udrea, si de ce nu este credibila. Daca cumva a fraudat ar fi bine sa ni se aduca la cunostinta acuzatiile procurorilor si nu presupunerile unora sau altora preluate de la A3. Nu sunt nici pro, nici contra d-nei Udrea dar atata timp cat nu stiu de ce este necredibila si care sunt acuzatiile care i se aduc. Dar faptul ca este o buna luptatoare in arena politica ce nu s-a lasat intimidata de vajnicii nostri oameni politici si ca este o femeie frumusica, cocheta (mi-ar place ca toate femeile sa fie mai ingrijite si cochete), suficient de inteligenta in comparatie cu majoritatea celorlalte femei din parlament, nu mi se pare o argumentatie serioasa pentru a i se cere retragerea din viata politica. In plus, nu cred ca dl. Neamtu ar trebui sa hotarasca cine sa ne fie sau nu reprezentant politic (asta este treaba noastra, a electoratului) ci sa vina si sa ne aduca acele probe care sa-l faca pe domnia sa credibil in afirmatiile facute, altfel pot sa ma gandesc ca intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat tanarul domn Neamtu se va transforma intr-un mai mic sau mai mare dictator de care ar trebui sa ma distantez si sa votez in consecinta.
      • 0 (0 voturi)    
        Cred că răspunsul (Miercuri, 29 august 2012, 9:38)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui carat

        căutat îl găseşti în evoluţia PDL-ului în Bucureşti.
        O reacţie similară electoratului din Bucureşti a avut-o şi cel din Ploieşti - cel mai bun primar, Volosevici, care l-a avut vreodată oraşul - a pierdut din cauza R. Anastase.
  • +15 (37 voturi)    
    . (Marţi, 28 august 2012, 14:49)

    Caraz [utilizator]

    O miscare politica de dreapta nu se realizeaza prin atacuri, mai ales cand ele vin din partea unui politician aflat la inceput de drum. Deocamdata Neamtu nu a demonstrat nimic pe scena poltica, poate doar s-a facut remarcat prin timbrul vocal in mitingurile din tara. Trebuie sa fie un echilibru si un respect reciproc intre tineri si cei care au avut merite in trecut.
    • -6 (24 voturi)    
      Cine este acest individ numit Neamtu ?? (Marţi, 28 august 2012, 15:04)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui Caraz

      D-le Neamtu, prin asemenea actiuni nu puteti fi un factor de schimbare in politica romaneasca !! Mie mi se pare un pic suspect c-a venit acest tanar si s-a strecurat atat de usor pe langa mamutii PDL- chiar impunandu-se in ograda lor!!! De agreat nu poate fi, exclus acest aspect, iar faptul ca o ataca pe Udrea nu face decat sa arate cat este de copilandru si inca nesters de cas la gura, desi Macovei se ocupa de el, dar fara succes... Dar nu inteleg de ce sa se ia chiar de Nuti ?? Spre deosebire de asa-zisii politicieni, a caror vechime in politica se masoara in luni, Elena Udrea a devenit un politician redubabil, un profesionist care a avut rezultate demne de invidiat la MDRT
      • +11 (23 voturi)    
        Redutabil, profesionist, rezultate de invidiat ?! (Marţi, 28 august 2012, 16:34)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui bobobobo

        Cam cat iti iei pt ineptiile astea? Sau tu esti, Nuti? Nu m-as mira....n-ar fi pt prima data cand te dai altcineva. Hai zi, Nuti, tu esti...?

        Din cauza ta si a prietenilor tai, Videanu si Berceanu...dar si din cauza lui Boc, nefiind in stare sa va controleze, ati tras PDL-ul la fund si ati distrus un proiect care poate ar fi dus la salvarea acestei tari blestemate. Din cauza ta si a prietenilor tai, acum ne asteapta o guvernare socialist-comunista...cel mai rau lucru care ni se putea intampla in aceste momente de grava instabilitate economica. Din cauza ta si prietenilor tai, Basescu e perceput ca cel mai detestabil si rau intentionat personaj din politica romaneasca, cu toate ca e de departe cel mai bun Presedinte pe care l-a avut tara asta in ultimii 22 de ani.
        Din punctul meu de vedere, singura diferenta dintre tine si Antonescu e ca ala e purtat de ura fata de Basescu, pe cand tu esti purtata de lacomie. In rest sunteti identici.

        Niste lamaie....repede!
        • 0 (0 voturi)    
          Adevărat grăieşti! (Miercuri, 29 august 2012, 9:40)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Nimic de adăugat în plus la argumentele tale.
    • +16 (24 voturi)    
      "cei care au avut merite in trecut" (Marţi, 28 august 2012, 15:14)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Caraz

      Adica Elena Udrea?!? Pai si cam ce merite a avut doamna Udrea?
      • 0 (14 voturi)    
        pai a zis basescu ... (Marţi, 28 august 2012, 15:42)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        cel mai bun ministru din guvernul boc .

        sa vedem ... poate o sa "reevalueze" .
      • -3 (9 voturi)    
        A intuit bine Basescu! (Marţi, 28 august 2012, 16:00)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        Udrea are capacitatea de a scoate oamenii la vot. Insa Basescu nu poate s-o invete cum sa controleze voturile care le provoaca pentru ca nici el nu stie.
    • +2 (8 voturi)    
      Asta este metoda clasica (Marţi, 28 august 2012, 15:24)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Caraz

      de a promova figuri publice (nu numai politice) in Romania: scandalul in media.

      Din punctul meu de vedere acest scandal are un scop unic: cresterea notorietatii.

      Cu cat te iei de cineva care are o imagine mai de notorietatea cu atat mai bine.
      Regula este insa sa intre in joc si personajul cu care vociferezi prin ziare.
      De ce ar intra in joc daca este stiuta reteta? Pentru ca jocul este bine planuit si exista intelegeri.
    • 0 (12 voturi)    
      Ce merite ? (Marţi, 28 august 2012, 15:41)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Caraz

      Mm Udrea nu a reusit sa fie decit un simbol al Romaniei actuale: o mediocritate ajunsa la putere. Fiindca e mediocritate, te intrebi cum a ajuns
    • +11 (15 voturi)    
      Elena Udrea, Videanu, Elena Basescu si altii la fe (Marţi, 28 august 2012, 16:20)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Caraz

      ar face bine sa se retraga din spatiul politic daca doresc binele partidului sau sa-si faca partid. Daca ar fi avut cu adevarat merite in trecut, ar fi stiut ca nu mai e cazul sa se afiseze pe scena politica. O mare parte dintre votanti chiar asta vor: personaje politice necompromise, cu profesiuni in care exceleaza (vorba lui Andrei Plesu: "Dumneata ce stii sa faci?"). Ce a demonstrat Elena Udrea pe scena politica nu a creat decat o mare repulsie unei mari parti din populatie.
  • +36 (44 voturi)    
    Razboiul politic si dna. Udrea (Marţi, 28 august 2012, 14:49)

    buncrestin [utilizator]

    E adevarat ca Neamtu n-a trecut prin razboiul politic, insa Udrea, care a trecut prin el, a iesit invinsa. Inamicii politici ai dnei Udrea au reusit sa ii demoleze complet imaginea, speculandu-i slabiciunea pentru lux si aviditatea de putere. Pentru public, Udrea este acum una din cele mai detestate persoane politice, iar asta nu e vina lui Neamtu si nici n-o sa se schimbe peste noapte. E un dat de fapt. Udrea ar trebui sa-si puna intrebarea, oare de ce? iar PDL ar trebui sa-si puna intrebarea: merita sustinuta in prim plan o persoana trecuta prin razboaiele politice si invinsa la scor, cu propriile ei arme?
    • -15 (27 voturi)    
      Neamtu a muncit ceva in viata lui? (Marţi, 28 august 2012, 15:19)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Inca un produs fals pe scena politica? Cam asta este Neamtu care nu e neamt! Vai de mama lui daca indrazneste sa se "lupte" cu unul din adevaratii politicieni din PDL si nu numai!!!! Sa-l consilieze Macovei, ca se pricepe la tinerei de astia ce se cred potenti politic !!!! Este clar ca PUSTIUL a excutat comada unei alte frustrate din PDL care nu incape de Udrea si de alte cateva colege de ale ei tot blonde si inteligente. Bun, dar daca acest slugoi la iatacul lui Macovei vrea sa ne arate ca e ceva de capul lui cred ca a confundat locurile unde trebuie sa arate ca e bun de "cap
      • +14 (18 voturi)    
        Don't shoot the messenger (Marţi, 28 august 2012, 15:29)

        buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Lipsa de experienta a lui Neamtu n-are nicio legatura cu starea dezastruoasa a imaginii publice a dnei. Udrea. Neamtu a zis ceva evident, n-are nicio vina el. Mai devreme sau mai tarziu o spunea cineva, daca nu el. Udrea trebuie sa isi puna problema ce poate sa faca sa isi reabiliteze imaginea si sa recastige increderea alegatorilor. Daca poate face asta, jos palaria, daca nu, se cramponeaza sa accepte adevarul: a pierdut partida cu politica de varf.
        • -2 (10 voturi)    
          Oare? (Marţi, 28 august 2012, 19:26)

          Diletant [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

          Doamna Udrea a pierdut pentru ca tara asta e plina de misogini si de gospodine invidioase, incapabile sa vada dincolo de marginea aragazului. ... Si a mai pierdut pentru ca cei enumerati mai sus au promovat cu reala satisfactie imaginea creata doamnei Udrea de televiziunile si publicatiile USL-iste.
          Asta imi aminteste de spiritul nostru roman, al plebei care adora sa vada gladiatori ucisi in arena.
          • +1 (7 voturi)    
            poftim??? (Miercuri, 29 august 2012, 0:30)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

            nu este vorba doar de publicatiile USListe.

            Udrea chiar este ceea ce pare daca nu si mai grav de atat.

            Udrea chiar simbolul coruptiei si lacomiei, nu va mai amagiti. Faptul ca se intelege foarte bine cu Vangelie poate va spune ceva.
      • +11 (15 voturi)    
        Politicienii si munca - neintelegere totala (Marţi, 28 august 2012, 16:23)

        Adi_rus [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Cristiane,

        Te intreb si eu pe tine: Obama, Merkel, Cameron, Hollande, Sarkozi si altii, stii tu sa fi muncit ceva la viata lor? Le-ai citit CV-uri? Evident ca nu. De aia iti dai cu parere. Tu habar nu ai ce inseamna politician de cariera si habar nu ai cata nevoie are Romania de asa ceva. Bineinteles politicieni integri si competenti.

        Cat despre Neamtu, da, omul a muncit prin universitati dupa ce si-a terminat studiile. Prof. Tismaneanu l-a luat in echipa lui de cercetare a crimelor comunismului. Inteleg ca pe langa teologie si filozofie e si un istoric foarte bun.

        Deci poate inainte de a da sentinte categorice ar trebui sa-ti faci putin temele. Sa mai pui mana si sa mai citesti cate una alta. Un google si 5 minute de lectura te pot salva totusi de penibil.
    • +2 (8 voturi)    
      corect si rationamentul tau.. (Marţi, 28 august 2012, 16:13)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      corect si rationamentul tau..
      desi n-o vad avida de putere; cam are ce isi doreste; vorba ei: "eu am venit cu mercedes in politica"; altii au venit goi si acum au conturi pe afara...!
  • +23 (41 voturi)    
    tanti, poti merge acasa, timpul tau a trecut! (Marţi, 28 august 2012, 14:53)

    petru.pintea [utilizator]

    Lasa locul altora ca atarni ca o piatra de moara de gatul parditului.
  • +18 (22 voturi)    
    Dupa parerea mea (Marţi, 28 august 2012, 14:56)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    garda veche ar trebui sa se retraga!
    Viitorul este al celor tineri este in fata celor care ii invata si ii calesc!
    Basescu (si ilici) este singurul care stie sa isi aleaga oamenii!
  • +6 (24 voturi)    
    WTF ? (Marţi, 28 august 2012, 14:58)

    it_s__not_news [utilizator]

    "aparenta integritate morala actuala nu le garanteaza prezentul si nici viitorul" - De ce e aparenta in opinia Lenutei ? Nu vorbesc de faptul ca nimic nu-ti garanteaza nimic, marfa truismul ei.

    "jumatate din lucrurile pe care le-am facut eu in administratie". Ce a facut asta imi explicati si mie?

    Valeu, o tanti cu 12 clase ne da lectii.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai grav este (Miercuri, 29 august 2012, 9:50)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

      nu că ne dă Nuţi lecţii ci că ne conduc acum un Repetent şi un Plagiator.
  • +5 (25 voturi)    
    Tanti nuti ramai in mall (Marţi, 28 august 2012, 15:01)

    ciolanos [utilizator]

    la shoping .lasa-ne de elucubratiile tale
  • +8 (20 voturi)    
    Nedumerire? (Marţi, 28 august 2012, 15:03)

    alnimanui [utilizator]

    In afara de faptul ca arata bine, ce i se reproseaza de fapt Elenei Udrea? A devenit un rau national si eu nu am gasit inca o acuzatie dovedita.
    • +7 (13 voturi)    
      Da si nu (Marţi, 28 august 2012, 16:28)

      Adi_rus [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      Intr-un fel ai dreptate. Toate atacurile USL si mai ales ale lui Ponta impotriva Elenei Udrea au fost gratuite si lipsite de argumente.

      Pe de alta parte vorba aia din popor cum ca "fara foc nu iese fum" ramane valabila. Am prieteni antreprenori cu firme de constructii si instalatii. Si stii ce am aflat de la ei? Toti mari antreprenori din judetele patronate pana inainte de alegerile locale din iunie de PDL aveau contracte cu statul venite pe linia Ministerului Dezvoltarii. Si da se dadeau spagi si comisioane care da ajungeau la Udrea si familia ei. Si da prin metode foarte destepte, ascunse chiar de serviciile secrete si cu banci din paradisuri fiscale.

      Altfel cum ti-ai explica costurile mai mari decat piata ar unor astfel de lucrari si averea familiei Udrea. Daca pui cap la cap toate piesele puzz-ului si esti sincer cu tine insuti n-ai cum sa nu intelegi ca 1+1 fac 2 si nu zero. ;-)
      • +2 (6 voturi)    
        Mai mult ca sigur ai dreptate (Marţi, 28 august 2012, 17:00)

        alnimanui [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

        Dar ! 1.Avand in vedere scena politica si media de la noi , in care toata lumea face afirmatii si nimeni nu are argumente cred ca e mai sanatos sa te indoiesti pana nu exista macar o ancheta.
        2.Nu vad de ce s-ar ocupa cineva de politica daca nu ar fi comisioanele. Daca mi-l aratati pe ala care se duce pentru salariul de 1.000-2000 euro ii mai dau si eu 1.000 (exeptand cazul ca e prost si nu e in stare de nimic-numai ca astia tintesc sus)
  • +16 (28 voturi)    
    elena din Buzau (Marţi, 28 august 2012, 15:06)

    sipi [utilizator]

    Dragi baieti de dreapta autentica, proaspata si nepervertita inca,

    Lasati vipera exhibitionista in pace, ignorati-o, e tare rea si periculoasa in prostia ei.
    Daca nu i se va da atentie si impostanta, se va stinge de la sine, din lipsa de otrava.

    Mult succces !
  • +14 (26 voturi)    
    doamna udrea (Marţi, 28 august 2012, 15:06)

    Jack37 [utilizator]

    \
    ar trebui sa mai stea pe-acasa. cu gura inchisa.
    si ca ea mai sint o gramada.

    daca dreapta asta noua vrea sa aiba vreo sansa in alegeri, adica.
  • +1 (19 voturi)    
    Da! O sa fie o Dreapta tare....... (Marţi, 28 august 2012, 15:17)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Nici nu s-au suit in sa si deja au de impartit ceva!
    Intradevar d-na Udrea a fost o tinta perfecta pentru detractori. E placut sa o musti de fund...... Insa la o comparatie cu ministrii diverselor portofolii ale diverselor guverne se vede ca nu este in plutonul codas. Dimpotriva. Chiar si acum in guvern se afla niste catastrofe care nu au nici macar carisma.
    Din pacate PDL a preferat sa o lase tinta de serviciu si nu a aparat-o la timp. De aici imaginea foarte proasta. De fapt instinctul de conservare PDL impreuna cu Presedintele chiar a lasat de dorit. Trebuiau sa aiba curajul necesar sa zgiltiie antenele (incepind cu datoriile la buget si terminind cu neregulile redactionale). Sa nu lase oameni de baza sa fie porcaiti fara nici o reactie. Ar fi trebuit sa aiba avocati mai buni si o multime de procese.
    Plus o comunicare mai buna.
    Inteleg ca in disperare de cauza intra sluga la noua Romanie? De ce nu la noua generatie? Nebunu' alora e mai haios!
  • +16 (26 voturi)    
    parere. (Marţi, 28 august 2012, 15:20)

    hamham [utilizator]

    l-am votat pe base cu doua maini.pe pdl la fel.
    dar udrea,draga mea: dispari !
    basescu a gresit c-a promovat-o; in politica,in afara competentelor mai trebe sa ai si genul ala de decenta elementara: cat timp tu-ti etalezi ( si epatezi) luis futonurile si lasi televiziunile sa-ti filmeze c*ru cat timp tu incaleci caii,degeaba aicele mai tari competente mangeriale ; se vor gasi alti manageri la fel de buni dar c-o minima decenta in raport cu costelusii si maricicile romaniei.
  • -4 (30 voturi)    
    Sincer acuma, (Marţi, 28 august 2012, 15:21)

    prompt [utilizator]

    Nu stiu ca d-na Udrea sa fi facut prostii mai mari ca alti politicieni, ba din contra le da multora clase. Principalele ei defecte: e frumoasa si desteapta, ceea ce nu convine barbatilor romani misogini si romancelor geloase. In concluzie, nu are nici o sansa in mocirla politica actuala.
    • +15 (21 voturi)    
      frumoasa si desteapta (Marţi, 28 august 2012, 15:48)

      palul [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      Hm .. Udrea cea frumoasa si desteapta .. Cam exagerat spus, nu e decat (maximum) putin peste medie la ambele categorii. Si oricum, poti sa fii mai destept ca Einstein si mai aratos ca Angelina, intr-o tara de opinci nu te poti fatzai la TV in tzinute Channel. Si alea tzipatoare si in general de prost gust !

      Si LadyDi era frumoasa si se imbraca numai de la Channel&co dar o facea cu gust. Si vorbea cu masura si cu capul. Si nu am auzit sa fi avut probleme cu invidia si gelozia.

      Problema tantzei elena e ca s-a dat muuuult mai frumoasa si mai desteapta decat este. Plus foamea de putere, relatia cam incornorata cu Basescu si mai nou incapacitatea de a sta in banca ei pt macar un an-doi pana se mai evapora mirosul de nashpeta pe care l-a lasat in urma. Daca a tacut 2-3 luni si s-a dat putin la o parte, asteapta sa i se faca statui.

      Iar Neamtu ar castiga procente serioase daca ar da macar impresia ca a pus-o cu botu pe labe pe "duduia de fier" (ruginit si spoit cu sclipici).
    • +10 (12 voturi)    
      corect! (Marţi, 28 august 2012, 15:54)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      corect!
      faza cu "frumoasa" e relativa. Macovei e oricum mai frumoasa decat ponta, antonescu si toti pucistii care schilodeau logica, legile si bunul simt doar pentru ca-i complexeaza base.
  • +8 (12 voturi)    
    Cine-l trage de urechi ? (Marţi, 28 august 2012, 15:26)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Asemenea dialoguri nu trebuie sa aiba loc in public. Sta Dreapta asa de bine ca sa-si permita asa ceva ?
    Tanarul Mihai Neamtu a ridicat piatra si a gresit. Bine zicea Domnul Isarescu: "Gura bate fundul"...
  • -4 (16 voturi)    
    Neamtu sa taca! (Marţi, 28 august 2012, 15:26)

    renatta [utilizator]

    Udrea are dreptate. Neamtu "imparte adevar si dreptate" in toate directiile, si a devenit deja penibil. Daca are cu adevarat exigentele pe care le proclama, atunci n-are ce cauta in nicio "asociere" cu vreo formatiune politica deja existenta. Sa se ridice singur.
    Neamtu are toate datele omului care nu poate fi luat in serios. Este sfatos, este arogant. Este Sova! pacat!
  • +9 (9 voturi)    
    SUNT SIGUR, (Marţi, 28 august 2012, 15:27)

    cornel19 [utilizator]

    ca o noua formatiune politica, se va impune in Ro., atunci cand cel putin membri ei fondatori, vor avea CV bazate exclusiv pe plan profesional. Intreprinzatori de succes, fara contracte cu dedicatie, din fonduri publice. Profesori, care in ciuda salariilor mizerabile, au facut ca elevi si studenti lor sa obtina performante. Zidari, dulgheri si fierari betonisti, ce au construit cladiri in tara si strainatate, samd. Cu siguranta toti acestia, nu au avut niciodata ,,legaturi de specialitate sau familiare,, cu partidul sau tineretul comunist, nu vor afisa ambalaje vestimentare si resedinte ostentativ, nu au putut sa aiba conexiuni cu trecute sau prezente servici de stat sau semiprivate ,,speciale,, etc. Nu vor sparge sticla tv, cu prezenta, vor prezenta realist prezentul si posibilitatile de viitor, etc.
  • +8 (10 voturi)    
    Bagare in seama (Marţi, 28 august 2012, 15:31)

    Sani [utilizator]

    Ca de obicei, de la stanga la dreapta, mare parte din romani se declara nemultumiti, dar cand exista o varianta diferita de cele deja compromise, aceasta este criticata.

    Adica, injuram clasa politica actuala (USL, PDL, UDMR, ...) dar, ca varianta ii alegem tot pe ei sau pe altii (poate mai tampiti) care au o platforma mediatica - vezi PPDD.

    Cand vine un intelectual adevarat (dl Neamtu a terminat filosofia si teologia + un doctorat in teologie) multi vorbesc ca sa se afle in treaba.
  • -3 (9 voturi)    
    si dai si lupta neicusorule (Marţi, 28 august 2012, 15:33)

    Horea [utilizator]

    Un fripturist si o fripturista is revendica ramasitele politice ale lui Basescu iar plutoanele de postaci din cele 2 aripi ale PDL se incaiera.

    E de-a dreptul amuzant.
    Mai rasfirati baieti, mai rasfirati :)
    • 0 (0 voturi)    
      nasol... (Sâmbătă, 1 septembrie 2012, 19:35)

      mihai58 [utilizator] i-a raspuns lui Horea

      ... semn pt Dreapta, minusurile luate de Horea...
      Eu... un "absent motivat", i-am dat cu + (sic!)
      Si asta nu pt ca m-as fi sucit intre timp...
      N-am cum sa ajung langa Ilici si Varanu', nici daca ma ameninta ca-mi taie... 'netu :)
      ma tem ina ca inca odata "unchiu' Secu" s-a apucat sa faca cartile... si e nashpa...
  • -7 (13 voturi)    
    Neamtu (Marţi, 28 august 2012, 15:39)

    Maariann [utilizator]

    A mai aparut un ametit frustrat pe scena politica!! Nu-i aveam pe Ponta
    si Cacarau, ne-a mai trebuit si un Neamt care se tot lupta si se
    lupta....in asternututrile lui tanti Macovei...iar ea, versata, in acele
    momente de "lupta" cu Neamtu ii sopteste ce sa zica pe gurita-i plina
    de cas a doua zi! Obsesia si ura lui Macovei pt Udrea nu mai este un
    secret, a spus-o public ca nu suporta femeile inteligente si frumoase,
    in special blondele!!! Asta e tanti Macovei, trebuie sa le suporti.
    Inclin sa cred ca de asta te-ai si apucat de bautura!! Nu???
  • +5 (19 voturi)    
    Udrea are o problema de PR (Marţi, 28 august 2012, 15:52)

    MG [utilizator]

    Udrea are o problema de PR; este mai desteapta ca multi dintre politicienii "macho" romani; dar intr-o tara parlita ca a noastra, o poseta de 5.000 de euro sare mai tare in ochi decat un ceas de 25.000 euro.
    Este mai capabila decat Zgonea, Eugen Neculaescu, Ghise, Ponta si alte nulitati politice actuale, dar din invidie si provincialism este "trimisa la cratita" de 85% din populatia Romaniei. Inclusiv Neamtu.
    • +2 (8 voturi)    
      PR? asta sa fie problema? (Marţi, 28 august 2012, 17:35)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui MG

      De ce nu e problema faptul ca avea posete de 50.000 EUR? De ce nu ignoranta aratata cand ducea pantofi cu toc femeilor sinistrate? De ce nu nesimtirea aratata in scandalul 'frunza', cand a dat 700000 EUR pe ceva ce valora 5 eur? De ce nu atatea alte manifestari de cretina?
      • +2 (4 voturi)    
        asa, fii barbat adevarat mai Jordan, (Marţi, 28 august 2012, 23:39)

        nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui Jordan

        dar totusi de ce nu pui ghilimele cand citezi aproape perfect din comentariile "cretine" de la antena 3?
        Aproape ca nu stiu cine e mai "cretin": staff-ul antenelor 1-3 care au un scop precis, sau frustratii prea usor manipulabili care uite, doar cu atat ati ramas peste timp: barfele abjecte (aproape sloganuri, cuvinte ticluite) ce vi le-au fixat in cap, voi trambitandu-le ulterior drept parerile proprii....
  • +5 (7 voturi)    
    Manjeala cu rahat (Marţi, 28 august 2012, 15:52)

    vax [utilizator]

    Adica daca nu esti manjit cu rahat n-ai ce sa cauti in politica.

    Nu s-a prins duduia ca probabil asta e problema clasei politice? Prea mult rahat?
  • -2 (6 voturi)    
    Hm (Marţi, 28 august 2012, 15:52)

    miguelito [utilizator]

    nici n-a murit oaia si hienele se incaiera?
  • +11 (19 voturi)    
    cenzurat pe blogul d-nei.. (Marţi, 28 august 2012, 16:02)

    i_sandu [anonim]

    D-na Udrea, aveti dreptate.

    Tanarul respectiv n-a aratat nimic in trecut cat despre ce face va face in viitor, ramane de vazut.

    Dar dvs. ati fost prezenta in trecut si s-a vazut ce ati facut. Multe piscine si terenuri de sport in sate, majoritar locuite de varstnici.
    Ati avut 20 la suta absorbtie din fonduri europene care s-au dus pe nimicuri, praf in ochi.
    In firme care au castigat niste bani si care au donat ceva si la partid, ca asa functioneaza sistemul.

    Daca ati fi avut 50 la suta absorbtie, 30 la suta in folosinta reala a societatii si 20 la suta in "diverse" poate ati fi avut dreptul sa contestati trecutul altuia.

    Asa ca da, tind sa-i dau dreptate tanarului respectiv.

    Va rog, dispareti din spatiul public. Dar nu singura, luati PDL, USL si toata gasca de politicieni din ultimii 20 de ani.

    Nu este nevoie de politicieni in tara asta. Ci de functionari si nimic mai mult.
    De oameni care stiu sa faca proiecte, sa aduca bani europeni, sa dezvolte. Oameni care sa raspunda de actiunile lor, proiectele facute, banii cheltuiti. Totul transparent.

    Nu sunt un votant USL, am fost un votant PDL si probabil voi fi unul Forta Noua sau orice altceva va aparea.
  • +9 (11 voturi)    
    Udrea (Marţi, 28 august 2012, 16:04)

    xolv [utilizator]

    e calcaiul lui Basescu, si ar face bine sa se retraga. Romanii nu au scapat de mania persecutiei femeilor din politica, fie ca s-au numit Lupescu, Ceasescu sau Udrea.
  • +9 (15 voturi)    
    lenuto (Marţi, 28 august 2012, 16:11)

    danright [utilizator]

    Daca tu candidezi, sa dea naiba daca votez cu partidul ala, chiar daca ceilalti membri ai lui ar fi numai sfinti din calendar. Si crede-ma, urasc de moarte tot ce inseamna comunisti, securisti, lepre, pomanagii, mincinosi, hoti: intr-un cuvant USL.
    Tu esti ca otrava pusa intr-un cazan de mancare: aduci moarte in ceva bun, care ar putea functiona.
    Ce ai reusit sa realizezi ca presedinte PDL Bucuresti? Faptul ca pt. prima data USL are toata capitala? Ar trebui sa mai reflectezi putin. Du-te si fa-ti un copil, ar fi mai bine pentru toti.
  • +15 (17 voturi)    
    din pacate... are dreptate (Marţi, 28 august 2012, 16:12)

    B.Dan [utilizator]

    Elena Udrea, alaturi de Videanu, Berceanu si Blaga ar fi trebuit sa se retraga din primul plan al politicii. Nu stiu daca au furat direct, dar au facut afaceri cu statul si s-au imbogatit din asta... ca urmare sunt patati in ochii societatii si sunt tinte foarte usor de atins de catre adversarii USL.
  • +12 (16 voturi)    
    aroganta femeii in rosu (Marţi, 28 august 2012, 16:16)

    amacedon [utilizator]

    Stimata d-na Udrea, aroganta dvs cu care va faceti unghiile in timp ce aveti de scris un mesaj pe mobil (smartphone) nu poate satisface foamea a sute de mii de romani.
    • -1 (3 voturi)    
      EHEHEEEE ! (Miercuri, 29 august 2012, 2:49)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui amacedon

      Ce succes ar fi avut d-na Udrea daca avea negru sub unghii si picioarele nespalate de cateva zile (precum o alta faimoasa parlamentara pe care am vazut-o (!) altfel super coafata si plina de dantele si de aur in miezul zilei pe Selari la o cafenea). Daca ar mai fi mirosit a transpiratie si ar fi avut niste pantofi stalciati, toti barbatii si toate femeile din romania ar fi adorat-o pe Nutica, inclusiv dl. Neamtu.
  • -3 (11 voturi)    
    dreapta (Marţi, 28 august 2012, 16:27)

    e_boda [utilizator]

    Nici nu au coagulat asa-zisa miscare de dreapta ca au si inceput certurile pe ciolan.
    Adevarul este ca acest domn Neamtu se si vede cel putin prim ministru, iar MRU (care in treacat fie spus n-a trecut nici el prin vreun razboi politic, ci a fost NUMIT prim ministru) se si vede presedinte..
    Daca iau 25% la alegeri...mare lucru
  • -5 (9 voturi)    
    Asistam oare la sfarsitul politic al lui Neamtu (Marţi, 28 august 2012, 16:31)

    Adi_rus [utilizator]

    Daca nu e un joc propagandistic, atunci ma tem ca vom asista la sfarsitul (prematur ce-i drept) politic al lui Mihai Neamtu.

    Udrea e protejata cea mai cea a lui Basescu. Nimeni nu s-a bucurat vreodata de o protectie mai mare. Aduceti-va aminte de un editorial al lui Dan Tapalaga cand de dragul lui Udrea a fost trantit un intre guvern, o intreaga garnitura de ministri competenti pe principiul: "daca tot se face remaniere si pleaca Udrea, atunci sa plece toti".

    Deci ma tem ca daca Neamtu s-a lansat de capul lui in atacuri directe la adresa lui Udrea, asta ii va fi fatal. S-a atins de pupila lui Basescu si marinarul nu e un tip iertator. Ba din contra.
  • +5 (9 voturi)    
    DREAPTA REUNITA (Marţi, 28 august 2012, 17:11)

    UnOarecareRoman [utilizator]

    La cat rau a facut aceasta pitipoanca Romaniei, dreptei, sacrificiului atator generatii care au luptat pentru libertate, discreditand toata miscarea liberala, cred ca ar trebui aspru pedepsita...desigur la figurat...Sper pentru totdeauna sa fie aruncata la groapa istoriei blonda analfabeta. RESPECT NEAMTU si MRU ! Veti avea imens, enorm de muncit pentru a repara ce a strivat pitipoanca sustinuta din pacate de Base atat si atat de mult...
  • +5 (7 voturi)    
    Da pleaca va fi bine (Marţi, 28 august 2012, 17:40)

    burebista [utilizator]

    Nu ai mutra de incredere ,arati mai a alceva ,nu te compari cu Dna Boiangiu sau cuSulfina ,mutra si comportarea ta tradeaza alceva ,vrei sa fi tot timpul in centrul atentiei un fel de Mazare femenin ,pleaca din politica si mai bine fa ceva copii sa creasca populatia tari ,prea faci pe modista si lumea vede .
  • +6 (6 voturi)    
    Români, deşteptaţi-vă ! (Marţi, 28 august 2012, 18:20)

    dimitri [utilizator]

    Nu mai este timp de contre (Neamţu vs Udrea) pe partea dreaptă ......USL-ul vrea alegeri parlamentare peste două luni ! Formarea noii Alianţe de dreapta aşteaptă noul partid al lui MRU. Grăbiţi-vă, altfel pierdeţi trenul pentru următorii 20 de ani !
  • -2 (4 voturi)    
    "Cearta" doar de imagine (Marţi, 28 august 2012, 18:42)

    Miky60 [utilizator]

    Sunteti chiar copii? Nu vedeti ca "cearta" asta este doar de imagine, ca sa apara Neamtu ca un opozant al oamenilor vechi din partid, ca un reformant, astfel incat sa nu atraga dupa el antipatia fata de PD-L a multor romani de dreapta dar care nu ii inghit pe cei din PDL?

    (normal, hotnews nu-mi va publica comentariul pentru ca spun adevaruri dure)
  • -1 (7 voturi)    
    Domnule Neamtu (Marţi, 28 august 2012, 19:18)

    Diletant [utilizator]

    Lasati criticile la adresa doamnei Udrea si incercati sa faceti ceva mai util decat dezbinarea in cadrul unei coalitii atat de fragile, dar atat de necesare!
    ... Si pana la urma ce-i reprosati doamnei Udrea?! Abilitatile organizatorice reale?! ... Faptul ca e, de fapt, o sufletista adevarata?! ... Faptul ca a muncit pe rupte cat a fost ministru si chiar a reusit sa atraga din fondurile alea europene cu bucluc?! ... Faptul ca a avut curajul sa fie ea insasi, ... sa fie femeie intr-o societate misogina si incarcata de prejudecati?!
    Sa fim seriosi, domnule Neamtu! Eu v-am citit majoritatea articolelor postate pe Hotnews si trebuie sa stiti ca desi elevate, bine scrise, elegante chiar, m-au facut sa ma cutremur! Denota toate, goliciune emotionala, lipsa de intelegere a realitatilor de azi, lipsa de compasiune si multa, multa aroganta.
    Ori noi avem acum nevoie de buni organizatori, de oameni sufletisti, de oameni carora sa le pese. Filozofi, ..., poate alta data, dupa ce lucrurile se vor fi asezat putin. Puteti sa-i transmiteti asta si domnului Paleologu, sau Berceanu, sau, nu stiu, or mai fi si altii.
    Sunteti tanar, lasati cariera fulminanta ... pe mai tarziu si incercati ceva constructiv. Puteti pleca de la nevoile si problemele adevarate ale clasei medii, pe cale de disparitie de altfel.
    ... Si oricum, nu e o metoda sa faci cariera politica improscandu-i pe aliati cu noroi, mai ales cand nu ai dovezi clare, exceptand ... faptul ca poarta tocuri.
    • +1 (5 voturi)    
      stimata d-na Udrea, (Marţi, 28 august 2012, 22:38)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

      ... stim ca dvs va ascundeti in spatele acestui nume, pt ca stilul va este inconfundabil, comment-ul de mai sus nu poate fi scris de altcineva. Sa va expun cateva puncte:
      1. Daca ii tot dati inainte cu misoginismul, o sa sfarsiti prin a starni un astfel de curent. Daca d-nul Neamtu era un misogin ar fi spus de toate d-nele PDL-iste acelasi lucru, nu doar despre dvs. Va rog, numai insistati in minciuna. Faceti rau atat miscarii de drepata cat si dvs inseva. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca la un moment dat o sa-si piarda lumea rabdarea si politetea si va va trimite la cratita, ca sa aveti motiv sa spuneti de misoginism.
      2. Buni organizatori pot fi oricare altii, dar dvs. ati picat testul asta cu ocazia localelor. Bucurestiul a trecut la USL printre altele si din cauza ca dvs ati gandit si condus prost strategia.
      3. Incercati sa ganditi dincolo de interesul dvs personal, dincolo de imaginea hollywoodiana de "femeia - erou" care ii dovedeste pe barbatii din politica. Nu e un rol care sa va prinda pe dvs. din pacate. Daca ati aparea in batalia politica aveti idee cat bine ati face USL-ului? Ati vazut campania din Bucuresti? "Votezi Prigoana - votezi Udrea"? Tineti cont de faptul ca omul care pune stampila la vot "pune botul" si la astfel de campanii, si ati aduce un prejudiciu imens dreptei. Orgoliul dvs ca ati vrut sa faceti, ca ati incercat, ca una-alta, ar trebui sa fie mai prejos de aceasta realitate. Incercati sa vedeti VIITORUL, nu va ancorati in trecut (fie el chiar si glorios si plin de rezultate bune, dupa cum vi-l prezentati singura).
      Pentru binele TUTUROR, lasati-o asa cum a cazut. Eu nu spun ca au dreptate cei care va acuza, dar trebuie sa VEDETI odata si dvs. ca au un MARE SUCCES LA PUBLICUL VOTANT. Si asta e mai important ca orice.
      Fiti barbata, nu trebuie sa-l copiati pe cacarau. Acelasi "ambitz" tampit il are si el. Si nu constientizeaza ca lucreaza impotriva lui.
      Va doresc o noapte care sa va fie un sfetnic bun.
      Somn usor!
      Dan
      • +1 (3 voturi)    
        Hei, hei ... (Miercuri, 29 august 2012, 7:39)

        Diletant [utilizator] i-a raspuns lui danright

        ... o clipa, va rog!
        Eu sunt doar un exponent robotitor al clasei de mijloc, ... cea de care pomeneam mai sus.
        Cred ca, tocmai de aceea, sunt capabil sa apreciez eficienta unei persoane indiferent ce toale pune pe ea. Pe aici, pe la noi, daca nu esti extrem de eficient esti dat afara, iar vorbele, oricat de bine ticluite ar fi ele nu te ajuta cu nimic daca nu pui umarul hotarat la productie.
        Cat despre culoarea politica a Bucurestiului, ..., va rog sa ma scuzati! Poate n-ati sesizat ca in ultimii ani s-a umplut de asistati social care se propasesc pe acolo in speranta ca au de unde sa fure, sa cerseasca, etc. Acolo chiar ca s-a subtiat rau clasa de mijloc.
        ... Si acum despre domnul Prigoana! O.K. Nici mie nu-mi place prea mult cum arata, dar tipul asta are simt practic. Propunerea de legalizare a prostitutiei, spre exemplu, mi s-a parut foarte buna. Ar fi adus multi bani la buget, ar fi salvat de la abuzuri multe fete, care oricum, ce sa ne mai dam dupa deget, tot nu sunt dispuse sa practice alta meserie (dar macar ar fi avut un salariu, poate o pensie mai tarziu), ar fi tinut sub control mute boli etc.
        ... Si inca ceva! Nici cum merge doamna Udrea pe tocuri nu se potriveste mereu. Cand se grabeste merge ca o capra, ca toate celelalte doamne care-si pun tocuri excesive, indiferent de imprejurare. ... Dar asta e, pana la urma, problema ei si a lor!
        Take it easy, ..., Sir!
        • +1 (1 vot)    
          mai cititi o data ce am scris (Miercuri, 29 august 2012, 10:43)

          danright [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

          Prigoana n-a fost neaparat un candidat prost. Exemplul lui l-am dat pt. a arata modul in care USL concentreaza antipatia acumulata de Udrea (pe drept sau nu, nu conteaza) impotriva unui candidat. Daca madam in rosu dispare din peisaj, masina de spalat creiere pierde "obiectul muncii". Asa cum a spus la locale "Votezi Prigoana - votezi Udrea", ar spune la generale "Votezi Neamtu (sau MRU, su Costica, sau oricine) - Votezi Udrea". Sau usor reformulat "Votezi Neamtu care o tine in brate pe Udrea".
          Strategia pt localele din Bucuresti a fost dezastruoasa pt ca nu s-a putut realiza nici o alianta, si nu s-au aruncat in lupta candidati curati. La sect. 6 a fost lasat acelasi Pokeras murdar si corupt, pe care nu l-as fi votat decat in 2 cazuri: daca ar fi avut ca oponent un tigan sau pe Voiculescu. Bucurestiul plin de asistati social? S-avem pardon. Nu sunt deloc de acord cu asta. Daca ne uitam la cat se produce in Bucuresti comparativ cu tara, raportat la populatie, rezultatul nu confirma acest statut al capitalei. Si eu ma numar printre robotii care lucreaza in privat de dimineata si pana la ultimul metrou, abia ce mi-am luat primele zile de concediu pe anul asta, si imi pasa foarte mult de cei care ne conduc. Tocmai de aceea spun apasat: "Madam, ia o pauza!" Nu vreau ca din toamna sa fiu condus de USL numai pt ca matale mai vrei o data in fatza bucatelor. Asta trebuie din partea dreptei: fetze noi, oameni care n-au fost patati si de care nu se poate spune nimic rau (pe drept sau pe nedrept). Nicusor Dan a fost un foarte bun exemplu (desi nu l-am votat pt ca nu avea sanse reale la Capitala, dar probabil l-as vota in Parlament).
  • +1 (3 voturi)    
    domnule (Marţi, 28 august 2012, 20:05)

    ggna [utilizator]

    Neamtu, dar chiar atat de scortos sunteti incat sa va certati cu o doamna? Blonda!
    Hai dom'le, vezi ca aveti multa treaba! Lasa mandriile si testosteronul in pace...
    Hai Base!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Romania are nevoie de politicieni CEREBRALI (Marţi, 28 august 2012, 20:53)

    madame [utilizator]

    "Schimbul de replici acide dintre cei doi apare in contextul in care PDL negociaza impreuna cu Mihai Razvan Ungureanu(ICCD), Mihai Neamtu (Partidul Noua Republica), Adrian Papahagi (Fundatia Cresti Democrata) si Aurelian Pavelescu (PNTCD) o alianta de centru dreapta pentru alegerile parlamentare din toamna. "

    Doamna Udrea sa se abtina si sa-si vada lungul nasului. Ponta a fost suficient pentru a ne destupa mintile si a descoperii intentiile manipularilor de prost si defaimator simt!

    Noua structura politica democrata de centru dreapta nu are nevoie de piedici gen UDREA!
  • 0 (4 voturi)    
    Sa-ti fie rusine, doamna Udrea! (Marţi, 28 august 2012, 21:03)

    madame [utilizator]

    Ai avut ocazia sa demonstrezi ingratitudinea cu care ai reprezentat Romania ca ministru al turismului. Au ajuns romanii in tara lor, sa-i laude pe bulgari. Oare noi avem litoralul la marea moarta, sau la aceeasi Mare Neagra, la care il au si bulgarii? Sa nu dai vina pe Mazare, Madame, te previn!
  • 0 (4 voturi)    
    Nu aveti dreptate (Marţi, 28 august 2012, 22:14)

    etcetc [utilizator]

    ... oamenii precum Elena Udrea au adus PDL-ul unde e acum.

    Daca Noua Republica se asociaza cu asemenea politicieni va pierde...

    Teoretic asocierea cu PDL ar fi benefica, practic PDL-ul e compromis de politicienii de teapa Elenei Udrea, iar cei care nu s-au dus la vot, pentru a alege raul mai putin rau vor sanctiona o asemenea asociere.

    Este o vorba: "prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul".... I se aplica cu succes Elenei Udrea, care m-a dezgustat cu comportamentul ei "politic": pictoriale, in loc de absorbtie de fonduri europene...

    Cred ca Noua Republica, daca stie sa foloseasca internetul se va descurca singura, fara sa se minjeasca de noroi.
  • 0 (0 voturi)    
    Raluca (Miercuri, 29 august 2012, 9:01)

    Raluca26 [utilizator]

    Parerea mea este ca Neamţu vrea să-şi facă nume pe seama Elenei Udrea. Este o metodă murdară pe care o foloseşte. Nu inteleg de ce a facut acest gest neelegant. Urat din partea dumneavoastra. Eu cred ca domnul Neamtu ar trebui sa aibe rabdare, dreapta trebuie sa fie unita.
  • 0 (0 voturi)    
    Irina (Miercuri, 29 august 2012, 9:59)

    Raluca26 [utilizator]

    Nu inteleg de unde si pana unde Neamtu isi permite sa faca o analiza la cele bune si cele
    rele a PLD-ului? Nu cumva pacaleala cu Noua Republica este doar pentru a
    patrunde in PDL si a deveni liderul lui ? Hmm este de gandit,deoarece reactiile
    lui bruste nu au aparut din senin. Cineva i-a suflat la ureche,sa fie cumva
    Monica Macovei?
  • 0 (0 voturi)    
    Am citit asta undeva, si m-a uns pe suflet: (Miercuri, 29 august 2012, 14:16)

    addodas [utilizator]

    Ce caută aceste elemente nesănatoase în viaţa publică a statului? Ce caută aceşti oameni care pe calea statului voiesc să câştige avere şi onoruri, pe când statul nu este nicăieri altceva decât organizarea cea mai simplă posibilă a nevoilor omeneşti? Ce sunt aceste păpuşi care doresc a trăi fără muncă, fără ştiinţă, fără avere moştenită, cumulând câte trei, patru însărcinări publice dintre care n-ar putea să împlinească pe niciuna în deplina conştiinţă? Ce căuta d. X profesor de universitate, care nu ştie să scrie un şir de limbă română, care n-are atâtea cunoştinţe pozitive pe câte are un învăţător de clase primare din ţările vecine şi care, cu toate acestea, pretinde a fi mare om politic şi om de stat?
    De acolo pizma cumplită pe care o nutresc aceste nulităţi pentru orice scânteie de merit adevărat şi goana înverşunată asupra elementelor intelectuale sănătoase ale ţării, pentru ca, în momentul în care s-ar desmetici din beţia lor de cuvinte, s-ar termina cu domnia demagogilor.
    Într-adevăr, cum li s-ar deschide oamenilor ochii când unul le-ar zice: „Ia staţi, oameni buni! Voi plătiţi profesori care nici nu vă învaţă copiii, nici carte ştiu; plătiţi judecători nedrepţi şi administratori care vă fură, căci nici unuia dintr-înşii nu-i ajunge leafa. Şi aceştia vă ameţesc cu vorbe şi vă îmbată cu apă rece. Apoi ei toţi poruncesc şi nimeni n-ascultă. Nefiind stapân care să-i ţină în frâu, ei îşi fac mendrele şi vă sărăcesc, creându-şi locuri şi locuşoare, deputăţii, primării, comisii şi multe altele pe care voi le plătiţi peşin, pe când ei nu vă dau nimic, absolut nimic în schimb, ci din contră vă mai şi dezbracă, dupa ce voi i-aţi înţolit. N-ar fi mai bine ca să stapânească cei ce n-au nevoie de averile voastre, având pe ale lor proprii? Sau cel puţin oameni care, prin mintea lor bine aşezată, vă plătesc ce voi cheltuiţi cu dânşii?
    De aceea, alungaţi turma acestor netrebnici care nu muncesc nimic şi n-au nimic şi vor să trăiască ca oamenii cei mai bogaţi, nu ştiu nimic


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by