PDL, Ungureanu si Neamtu au cazut la pace si pregatesc coagularea platformei de centru dreapta

de L. Pirvu     HotNews.ro
Vineri, 24 august 2012, 18:38 Actualitate | Politic


Aurelian Pavelescu (PNTCD), M.R. Ungureanu, Vasile Blaga, Monica Macovei, Mihail Neamtu
Foto: Agerpres
"​Initiativa de Centru Dreapta" ar putea fi numele viitoarei aliante politice alcatuita din PDL, PNTCD, Noua Republica, Partidul Crestin Democrat si Initiativa de centru dreapta. Conducerea PDL si a PNTCD impreuna cu Mihai Razvan Ungureanu si Mihail Neamtu si-au stabilit in acord pricincipiile si bazele platforme de centru dreapta, urmand ca in cursul saptamanii viitoare sa publice si manifestul. Surse politice au declarat pentru Hotnews.ro ca democrat-liberalii si viitorii parteneri politici au convenit criteriile de selectare a candidatiilor la alegerile parlementare si au infiintat o comisie care va analiza candidatii pe criteriile de integritate propuse de Monica Macovei. Totodata, Mihai Razvan Ungureanu intentioneaza sa se inscrie ca membru in Partidul Crestin Democrat, sustin sursele citate.

Asa cum anunta fostul premier Mihai Razvan Ungureanu in urma cu o saptamana, in componenta platformei de dreapta vor face parte Partidul Democrat Liberal (PDL), Partidul National Taranesc Crestin Democrat (PNTCD), Noua Republica, Partidul Crestin Democrat si Initiativa de Centru Dreapta.

Alianta electorala va fi condusa de patru co-presedinti si va candida pe liste comune la alegerile parlamentare.

Saptamana viitoare urmeaza sa fie lansat public manifestul fortele de centru drepta, iar in septembrie va fi inregistrata alianta electorala si la tribunal.
  • Surse politicie au declarat pentru Hotnews.ro ca Mihai Razvan Ungureanu se va inscrie in urmatoarea perioada intr-un partid politic pentru a putea candida legal la alegerile parlamentare sub sigla viitoarei platforme de centru dreapta. Partidul Crestin Democrat este alegerea fostului premier, sustin sursele citate.
"Mihai Razvan Ungureanu trebuie a fie membru unui partid politic pentru a putea fi candidat in viitoare alianta electorala. Cum nu doreste sa se inscrie in PDL si nu mai exista timp efectiv pentru infiintarea unui nou partid politic se va inscrie intr-o formatiune politica deja infiintata, cum este Partidul Crestin Democrat", au explicat sursele Hotnews.ro.

Totodata, conducerea PDL alaturi de parteneri politici au stabilit ca viitorii candidati ai aliantei electorale pentru alegerile parlamentare sa fie nominalizati dupa mai multe etape. In prima instanta liderii de organizatii vor face propunerile de candidati catre conducerea centrala. Fiecare organizatie va face propunerile in functie de rezultatele obtinute la alegerile locale.

Candidatii propusi de catre organizatii vor fi testati in sondaje de catre conducerea centrala a aliantei  care va testa prin intermediul sondajelor notorietatea acestora. Dupa rezultatele sondajelor, candidtii eligibili vor avea nevoie de validarea comisiei de integritate.

In ceea ce priveste numele, sigla si sloganul aliantei de centru dreapta exista mai multe variante luate in calcul. Sursele Hotnews.ro sutin ca cea mai vehiculata varianta pentru numele aliantei este "Initiativa de centru dreapta. Alte nume luate in calcul sunt: "Polul de Dreapta" si "Actiunea de Dreapta. Sigla viitoarei aliante ar putea fi cea a Partidului Populara European dar cu mici modificari: pe un fond alb, o inima albastra, inconjurata de stelute aurii.

Totodata o varianta de slogan propusa de Monica Macovei si Cristian Preda ar fi "Inima sus". Conducerea PDL va demara pe 26 august sondaje pentru testarea variantelor de titlu, sigla si slogan.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11130 vizualizari

  • -28 (56 voturi)    
    Sunt usor derutat. (Sâmbătă, 25 august 2012, 11:31)

    Andrei Florian [anonim]

    Stiu cine sunt cei din PDL, stiu cine sunt cei de la Noua Republica si salut aparitia acestora, dar nu stiu cine sta in spatele lui Ungureanu. Tot SIE?
    • +17 (25 voturi)    
      ati aparut? (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:24)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      din Pietei Universitatii? sau ati primit uaiarles acolo ca sa puteti trimite mesaje pe acest site? foarte tare! mai are bani varanul sa va dea? sau v-a lovit caldura si v-ati refugiat ca sa scrieti din "putul gandirii"? sau ati primit amenzi destule si n-are cine sa va plateasca? cah!
      • -5 (17 voturi)    
        Eu sunt din Transilvania... (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:17)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

        Asa ca poti sa behai sloganuri rasuflate cat vrei.
        Si nici la antene nu ma uit...
        Nu-i asa ca ai ramas mut???
        • +4 (18 voturi)    
          daca esti din transilvania (Duminică, 26 august 2012, 0:30)

          xantipa [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          nu e obligatoriu sa gandesti.
          ba chiar am auzit ca unii de pe-acolo ar fi mai molcomi....
          oricum, important e sa te trezesti pana la urma, dar nu prea tarziu.
        • +1 (5 voturi)    
          Si io tot ardelean is (Duminică, 26 august 2012, 10:43)

          freeardeal [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          Tu cand te-ai mutat la noi??
          • +5 (11 voturi)    
            Realizariel USL! (Duminică, 26 august 2012, 11:59)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui freeardeal

            PSD a dat industria grea la rusi – combinatele de prelucrare a metalelor feroase si neferoase, industria aluminiului.
            PSD a vândut Petrom, cu petrolul si gazele din subsol cu tot.
            PSD a vândut/cumparat rafinariile României.
            PSD a semnat contractul cu Rosia Montana.
            PSD-PNL au “modernizat” Porţile de Fier.
            PSD a semnat contracte pe 20 de ani cu “baieţii destepţi” pentru energie ieftina de la Hidroelectrica sau Nuclearelectrica.
            PSD a inventat asfaltatorii, preluaţi ulterior de toate partidele la putere.
            PSD a decis vânzarea flotei României, cu Nicolae Vacaroiu la cârma guvernului si cu Aurel Novac ministru al transporturilor.Nicidecum secretarul de stat Traian Basescu.
            PSD-PNŢCD au cedat telecomunicaţiile din România.
            PSD a devalizat bancile românesti în frunte cu Bancorex.
            PSD-PNL au inventat fondurile de investiţii: Caritas, SAFI, FNI.
            PSD a privatizat toate bancile românesti cu excepţia CEC. Nu pentru ca nu a vrut, ci fiindca n-a mai apucat.
            PNL a concesionat platoul continental al Marii Negre înainte de a fi câstigat la Curtea Internaţionala de la Haga.
            PSD a distrus agricultura României.
            PSD a privatizat turismul românesc.
            PSD a taiat padurile si a exportat lemnul în toate zarile.
            PSD a facut protejat reţele precum cea a lui Catalin Voicu, care sa obţina achitarea sau condamnarea cu suspendare a celor daţi pe mâna legii în regimul Basescu. Ca pe vremea pesedistilor, doar fraierii erau anchetaţi de PNA.
            Reţelele transnaţionale de crima organizata, fara excepţie, s-au structurat în epoca PSD si nu mai dau drumul României din gheare.
            Contrabanda, traficul de arme, produse petroliere, ţigari, alcool, legume, flori, sunt creaţia PSD. La fel si debandada din Vami sau de la Fisc.
            Va mai trebuie ca sa incepeti sa mai si ganditi?
            • -3 (11 voturi)    
              Inca una (Duminică, 26 august 2012, 13:09)

              h.bogdan [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              PSD a scufundat Titanicul
              • -3 (3 voturi)    
                si Base l-a readus la linia de plutire! (Luni, 27 august 2012, 8:37)

                MarianEugem [utilizator] i-a raspuns lui h.bogdan

                folosindu-se de bidoanele lui Nutzi.
              • 0 (0 voturi)    
                inseamna (Luni, 27 august 2012, 9:44)

                Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui h.bogdan

                ca pe tot ce pune PSD-ul mana, se scufunda
          • 0 (0 voturi)    
            De cand strabunicul v-a... (Luni, 27 august 2012, 10:43)

            cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui freeardeal

            Eliberat din iobagie...
    • +18 (24 voturi)    
      Ai grija (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:45)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      Esti derutat bine
      • -6 (28 voturi)    
        Am grija si tocmai de aceea vrau sa stiu (Sâmbătă, 25 august 2012, 17:49)

        Andrei Florian [anonim] i-a raspuns lui ty

        @ty, sunt un simpatizant al dreptei, dar, de cand cu liberalii, m-am saturat sa votez turnatori la securitate sau ofiteri din serviciile secrete.
        Ai idee ce forta politica atat de puternica il sustine pe domnul Mihai Razvan Ungureanu, astfel incat sa negocieze de la egal la egal cu partide atat de puternic si bine asezate in teritoriu?
        Nu crezi ca, pentru un fost sef de servicii secrete, este mult prea "descoperit"?
        • +10 (20 voturi)    
          Ce te face sa crezi ca sta cineva in spate? (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:03)

          taro [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

          Crezi ca toti politicienii din Romania sunt ca Ponta, Antonescu sau Geoana. Crezi ca toata lumea are sfori?

          Ai impresia ca cineva trage de sforile lui Basescu?(ok, trage asa mai fin sua si ue, dar asta e din cauza ca Romania nu a o duzina de portavioane si economia mondiala nu e calculata in ron)

          Poti sa faci politica in Romania cu propriul program politic.
        • +11 (11 voturi)    
          Parerea mea: (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:40)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

          - In general partidele noastre nu isi pregatesc viitori lideri, nu au un sistem eficient de pregatire si selectare a lor.
          - In PDL sunt tot felul de oameni: uni hoti care acum se fac mici ca asa poate vor fi uitati, alti care cu convingere si sinceritate au facut multe lucruri bune. Si acestia din urma s-au dat de o parte. Motivul e simplu: daca nu este apreciat cea ce am facut si suntem doar criticati, ce rost are sa mai insistam sau sa ne laudam. Au fost rezultate pozitive in multe domenii. Acestea se pierd in aceste zile.
          Deci oameni nu prea au, multi din cei ce au muncit mult si bine s-au retras asa ca sunt nevoiti sa adopte oameni capabili, bine pregatiti si care vor sa-si asume responsabilitati.
          Nu e nevoie de nici o forta politica. Pentru PDL e o necesitate.
          Am votat pozitiv cea ce ai scris pentru ca iti apreciez pozitia.
    • -5 (21 voturi)    
      Serviciurile :) (Sâmbătă, 25 august 2012, 15:00)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      E clar ca mai are niste prieteni prin servicii, dar sa nu exageram. Acum toate sunt conduse de USL-isti, deci ca sa spui ca SIE e in spatele lui e o rautate.

      Ungureanu, chiar daca e perceput de o parte din popor ca o noua marioneta basista, are totusi un numar de sustinatori, credibilitate si viitor.
      Noua Republica e un proiect foarte bun, curat, care poate creste foarte frumos. Inca nu conteaza dar peste cativa ani poate ar avea un cuvant de spus.
      Deci o colaborare intre Ungureanu si Neamtu ar fi fost foarte buna si poate ca ne-ar fi oferit o alternativa viabila peste 4 ani. Poate ca peste 4 ani mergeam la vot sa votam ceva bun, si nu un rau mai mic.

      Dar totul s-a terminat cand au decis sa se bage cu PDL-ul. Presupun ca vor sa conteze acum, si de asta au luat aceasta decizie...insa e o mare greseala. PDL-ul, in fata poporului, este acel partid care a taiat salariile, pensiile, care a prabusit economia tarii si care a furat cat a putut prin Videanu, Berceanu, Udrea, etc. PDL-ul a decis sa ramana acelasi partid de cvasi-amatori, corupt si blocat in aceeasi mentalitate de timp comunist ca si ceilalti actori de pe scena politica...USL. PDL-ul nu mai are absolut nici o sansa la alegeri, si colaborarea cu aceste 2 formatiuni noi, nu numai ca le va distruge credibilitatea permanent dar nu va aduce nici un plus.

      Pacat, m-as fi asteptat la mai multa inteligenta din partea lui MRU si Neamtu. Pare ca vom vota la nesfarsit "raul cel mai mic". Mare pacat.
      • +14 (18 voturi)    
        ,., (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:07)

        alip [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Nu cred ca aia cu pensiile taiate il voteaza pe Ungureanu si platforma de centru-dreapta, pentru ca ei ii voteaza doar pe aia care le seamana, stirbi intelectual, asa cum ei sunt stirbi in gura. Problema este sa se adreseze cat mai multora din cei 7 milioane care nu vin la vot si celor din diaspora. Milogii din Romania or sa voteze mereu cu aia care le spun ca le dau bani nemunciti si asa o sa fie pana mor aia cu reflexe si educatie comunista.
      • +22 (28 voturi)    
        Cred ca n-ai dreptate ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:20)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Fara pdl , cei doi nu au nici o sansa sa intre in parlament, sa stea 4 ani pe tusa nu-i ajuta cu nimic, dimpotriva. Cu M Macovel in comisia de etica, am speranta ca vor selecta bine candidatii. Pdl are infrastructura din teritoriu, are totusi un procent de 20% si cred ca este singura lor sansa sa faca o opozitie puternica sau sa intre intr-un guvern.Pdl e constient, sper , ca are nevoie de alta imagine . Judeci prea aspru pdl , fara el eram ca grecii ,vezi ce fac uslistii cu banii. Sper ca nu esti fan usl.
      • 0 (4 voturi)    
        Parere si Pareri ! (Duminică, 26 august 2012, 8:37)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Eu unul sper ca acest nou pol de Centru Dreapta sa aiba rezultatul partidului (FIDESZ, din Ungaria si sa mature totul , mai ales gasca
        dela USL !
    • -13 (23 voturi)    
      fosti si actuali, desigur viitori (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:30)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      Posibil, in spatele domnisoarei procuror sta singur fosta securitate. Ce naste din pisica... "integritate" maninca... Poate si tzutzerul basist Neamtu are sorginte "sanatos-patriotica", cine stie... Vor iesi toate la suprafata.
    • -1 (3 voturi)    
      ...si... (Duminică, 26 august 2012, 0:28)

      xantipa [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      care ar fi problema?
      confunzi institutiile (si epocile).
    • +1 (5 voturi)    
      Mai bine SIE... (Duminică, 26 august 2012, 13:26)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Florian

      ...decat ciora aia libidinoasa de ...Felix...motanul !!!
  • -35 (53 voturi)    
    Tusea si junghiul (Sâmbătă, 25 august 2012, 11:31)

    Gugu1 [utilizator]

    Dupa prapadul facut de Ciuma portocalie-Basista in ultimii ani, nu le dau decit sansa porcului de Craciun. Amin !
    • +22 (30 voturi)    
      Adormit si plagiator (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:54)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gugu1

      "prapadul" s-a numit stabilitate, recunoastere si apreciere internationala si daca, chiar insisti, prostire televizata dar nu chiar nationala cum au crezut USL-asi.
  • -11 (27 voturi)    
    pai, atunci sa'i zica (Sâmbătă, 25 august 2012, 11:46)

    nash pandelica [utilizator]

    alinatza inimosilor !

    cine este acest partid democrat crestin, fundatia aia a lui papahagi si baconschi ?
    s'au transformat in partid ?
    pai, atunci, baconschi nu mai este in pdl.

    stie cineva mai mult, un link pentru siteul acestui pardit crestin democrat ?
    • 0 (12 voturi)    
      vezi (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:26)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ca saptamana viitoare incepe proba scrisa la bac! te-ai inscris la proba de limba si literatura romana? tot nota aia o vei lua, ca si anii trecuti. poate la sapa iei mai multi bani. incearca.
      • +10 (10 voturi)    
        hahaha ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:19)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

        cat umor !!

        fiule, cand am dat eu examenul, se numea examen de maturitate si se dadea la opt materii.

        si sapa este o meserie. numai s'o faci cu sarg.
        mai bine decat sa stai pe banii lui babaca'to !

        jos iliescu si clica de linge blide !
    • +7 (13 voturi)    
      pot sa stiu (Sâmbătă, 25 august 2012, 15:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ce v'a deranjat ?

      mi se pare ca alianta inimosilor este un nume frumos, un nume apropiat de popor.
      mult mai eficient decat cine stie ce literatura sofisticata.
      nu mai fiti asa de...telectoali !

      ramane intrebarea daca fundatia lui baconschi s'a transformat in partid. stie cineva ?
      imi place acel papahagi mai mult ca neamtu sau mru.

      miscarea inimosilor !
      suna foarte bine, umanist.
      de fapt, mi se pare ca inima este si simbolul fundatiei crestin democrate.
    • +4 (6 voturi)    
      Sus să avem inimile (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:07)

      VI10 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      se spune la Liturghie.
  • +47 (55 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 11:47)

    melcul_naravas [utilizator]

    L-am vazut aseara pe Mihail Neamtu intr-o conversatie f. interesanta cu I. Cristoiu. M-a atras in mod deosebit propunerea conform careia, primarii si parlamentarii sa nu poata beneficia decat de doua mandate, intocmai ca la presedintie. M-am saturat sa tot vad aceiasi indivizi de 12 ani, care se cred coborati cu harzobul din cer, al caror discurs il stiu deja si care nu-si vad decat de afacerile lor.Succes noii formatiuni de dreapta !
    • -4 (18 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:27)

      sebas90 [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

      Problema este ca ceea ce a spus Mihai Neamtu nu are nimic in comun cu politica de dreapta!
      Este o politica populista pentru un partid extremist!
      • +5 (11 voturi)    
        La fel ca... (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:13)

        Geos Costan [utilizator] i-a raspuns lui sebas90

        Limitarea mandatelor unui preşedinte? Dar ce te faci cu mare parte din primarii, senatorii şi deputaţii care au fost aleşi şi au muls bugete pentru ei înşişi? Sau cei care de ani de zile sunt aliaţi cu mafioţi sau cu personaje din mediul privat care au contracte cu prefectura sau cu statul, dar care numai graţie carismei au fost realeşi? Ce proiecte măreţe poate avea un primar de nu poate să le facă în opt ani? Ce îl opreşte să atragă investitori? Sau să se ocupe de altceva? Sau să lase şi pe alţii să candideze, care poate ar fi mult mai competenţi? Sau cu senatorii şi deputaţii care nu au avut iniţiative, proiecte sau prezenţă în Parlament sau sunt certaţi cu legea sau au proiecte neconstituţionale?
        • +1 (7 voturi)    
          ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 22:19)

          sebas90 [utilizator] i-a raspuns lui Geos Costan

          Am spus ca nu este o politica de dreapta , este doar o politica populista!
          Nu mi-am dat cu parerea daca este bine sau nu!
          • +1 (5 voturi)    
            Mie îmi pare una de responsabilizare... (Duminică, 26 august 2012, 10:38)

            Geos Costan [utilizator] i-a raspuns lui sebas90

            Pentru eficientizarea implementării programului unui primar, consilier, preşedinte de consiliu, senator, deputat. Ca-n proiectele de management, ai un timp t pentru a face asta - nu ajunge, tragem linie şi vedem ce a ieşit. Nici un studiu sau un proiect nu are o gândire pe termen lung mai mare de 10 ani (fără revizuri serioase, de-a lungul anilor), mai ales în politică, datorită multor schimbări din lume. Aşa că mi se pare o măsură bună pe termen lung, atât pentru electorat, care ar deveni mai critic în raport cu candidaţii, dar şi pentru politicieni, care trebuie să îl câştige. Nu mai zic că schimbările mai dese de 10-15 ani sunt benefice pentru economie, care depinde mai mult de electorat decât de persoana aleasă. Dar asta e părerea mea; a celor de la Noua Republică nu o cunosc pentru a spune dacă e populistă. Reducerea numărului de parlamentari şi a camerelor este populistă, pentru că nu are nişte studii la bază (încă).
            • +3 (5 voturi)    
              ! (Duminică, 26 august 2012, 16:33)

              sebas90 [utilizator] i-a raspuns lui Geos Costan

              Ai dreptate in ce zici.Dar eu m-am referit strict la politica de dreapta!Care trebuie sa fie una liberala, in sensul ca daca un om are performante (primar, deputat) sa poata sa fie reconfrimat de electorat in functie.
              Electoratul trebuie sa decida cine ramane si cine nu.Nu oamenii politici trebuie sa puna astfel de legi. Cel putin in Belgia unde sunt eu momentan astfle merge treaba!
    • -7 (15 voturi)    
      Neamtu propune limitari. ;) (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:13)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

      Dle, un primar a castigat alegeri prin voturi. El nu a "beneficiat" de mandate ca un cadou neasteptat, ci oamenii cu discernamantul lor, cu puterea lor de intelegere l-au ales...

      Asa ca, de fapt, Neamtu propune sa oprim putin din dreptul oamenilor de a alege, precum si din dreptul de a fi ales...

      Riscant viitor ne propune Neamtu...
      • +8 (12 voturi)    
        Riscant viitor avem deja... (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:18)

        Geos Costan [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        De ce să avem primari de 10-20-30 de ani în funcţie, dar realizările să fie numai într-un an, doi, cât să mai câştige capital electoral?

        Problema mare e că primarii văd mandatele drept cadouri şi nu drept responsabilităţi. Ei sunt mai mult politicieni, decât gospodari. La fel cum mandatele limitate ale unui preşedinte nu-i permit acestuia să tragă de timp şi să acţioneze numai în campanii electorale şi să fie unul absent, la fel şi un primar, preşedinte de consiliu, senator, deputat etc. trebuie să conştientizeze că are un timp anume pentru proiecte anume. Fiindcă strategiile pe termen lung nu depăşesc niciodată 10 ani (graţie unei lumi veşnic în schimbare), ce rost are să se aranjeze unul/una cu banii şi cu serviciul pe viaţă?

        Dreptul de a alege şi de a fi ales rămâne. Obligaţiile se măresc!
        • +2 (2 voturi)    
          Depinde de primar (Duminică, 26 august 2012, 11:32)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Geos Costan

          Daca te uiti la istoria Timisoarei inainte de comunisti, ai sa vezi ca Timisoara in mod tipic a avut primari alesi cvasi pe viata (care n-au mai castigat un nou mandat doar cand n-au mai candidat - ca Ciuhandu, recent), si de-aia nu ne-a mers musai prost.

          Dupa parerea mea, mult mai importanta e implementarea unor mecanisme de control, pt. toate persoanele care capata functii prin vot, asemanator cu mecanismul de suspendare a presedintelui.

          Mai concret, eu l-am ales atat pe presedintele tarii cat si pe senatorul si pe deputatul care ma reprezinta (ma rog, eu si ceilalti cetateni din circumscriptia electorala corespunzatoare/intreaga tara). Dar pe mine nu ma intreaba nimeni daca/cand respectivii nu ma mai reprezinta. Presedintele poate fi eventual dat jos de parlamentari, parlamentarii insa nu pot fi controlati de nimeni, nici macar de ceice i-au ales.
      • +10 (14 voturi)    
        De asta avem baroni locali (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:27)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Uita-te la Dragnea, mazare , oprisan Ciuhandu si cati or mai fi, ce-au facut pt orasele lor cand li s-a urcat la cap prea multi ani in fruntea jud. sau orasului. Le-au transformat in feude, mituiesc pensionarii , lasa orasele sau judetele in paragina.Ideea e mai mult decat bine-venita, a si explicat, daca e bun , sa mearga mai departe la parlament.
      • +11 (11 voturi)    
        Limitare (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:17)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        e faptul sa-ti dai votul, toata viata, aceluiasi primar. Oamenii trebuie invatati ca intodeauna poti gasi o alternativa mai buna... chiar si decat Basescu.
        • -4 (4 voturi)    
          ma amuzi! :)) (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:37)

          contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Cum "inveti" un om sa aleaga?!

          Asta e aceeasi teza a lui Neamtu care, subtil, decomadata, transmite ca votul implica oarecare pregatire intelectuala care sa justifice acel drept de vot.

          Atunci, care mai e diferenta intre el si "vechile regimuri"?!
          • +4 (4 voturi)    
            Una mare... (Duminică, 26 august 2012, 10:44)

            Geos Costan [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

            Una e să votezi cu portofelul, cu stomacul sau cu urechea; alta e să votezi cu mintea la rece şi să ai în spate un criteriu. sau mai multe, de selecţie a candidaţilor. Dar pentru asta trebuie să treci dincolo de limbajul de miere sau de lemn al politicienilor, să ai spirit critic, să poţi evalua, să ai nişte criterii morale (care lipsesc, de regulă, românului) şi un simţ al realităţii. Evident, şi cu o oarece lectură în spate, dacă e vorba de economie sau de alegerile parlamentare. Deci, trebuie un pic de inteligenţă, pentru că politicienii sunt inteligenţi, deşi unii nu au nici masterul luat. Diferenţa dintre Neamţu şi alţii e că el are impresia că politicienii sunt angajaţi şi nu supraoameni, şi trebuie să răspundă pentru faptele lor.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu musai pregatire ... (Duminică, 26 august 2012, 11:38)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

            ... in sensul de scoala, ci obisnuinta de a lua decizii rationale, pe baza de fapte. Aici are dreptate. Votul dat pe baze irationale e cel ce ne-a procopsit cu un parlament care-a propulsat la conducerea tarii un plagiator si un repetent.
  • -18 (26 voturi)    
    Sigur (Sâmbătă, 25 august 2012, 11:50)

    miguelito [utilizator]

    vor cistiga 110% la alegeri. Cit despre "Inima sus"... n-are nici o logica. E un organ situat in partea de sus a corpului. Sau poate vor sa ne tina toata viata cu inima in git?
    • +8 (8 voturi)    
      si tu? (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:39)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      si tu esti unul din aia cu doctorat? tare sunteti multi! da' cand apareti la tv nu treceti clasa a IV-a!
    • 0 (4 voturi)    
      Foarte sigur (Sâmbătă, 25 august 2012, 15:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Ii preferi pe pacalici. Doar au cistigat referendumul.
  • +20 (28 voturi)    
    MRU, Macovei, Papahagi si Neamtu sunt super! (Sâmbătă, 25 august 2012, 12:22)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Sustinuti de Traian Basescu si PDL, pur si simplu vor spulbera mafiotii comunisti din USL!
    Mult succes, sunteti singura sansa de a mai pastra Romania in Uniunea Europeana si NATO!
    Daca sunteti de acord cu mine ca USL trebuie sa dispara din politica romaneasca si sa intre toti mafiotii la puscarie de catre noua constructie politica, votati-ma!
    • +12 (12 voturi)    
      Romania in Europa (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:56)

      vulpescu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      De acord!
      Forta Dreapta !
    • -7 (9 voturi)    
      ce absurd! (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:39)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Oameni noi sustinuti de oameni vechi pentru viitorul Romaniei! Asta e vestea cea mare fata de care, mata, MarianEugen, vechi postac pedelas, exaltezi cu nesat asemenea lui Neamtu in seara referendumului care se bucura ca, dintre romanii decidenti, adica cei care au ales sa voteze, 900.000 l-au vrut in continuare pe Basescu...

      Tocmai din cauza acestui comportament irational, acesti oameni nu vor trece niciodata la intelectuali.
  • -3 (9 voturi)    
    dreapta vs stanga in stil ramanesc (Sâmbătă, 25 august 2012, 12:28)

    miha53 [utilizator]

    Vai si amar. Ce fura ceilalti cu stanga astia fura cu dreapta...saraca Romanie.
  • -2 (10 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 25 august 2012, 12:30)

    triton [utilizator]

    e bine ca au cazut.
    :)
  • +25 (27 voturi)    
    Succes (Sâmbătă, 25 august 2012, 12:30)

    SKBjull [utilizator]

    Dar va rog, comisia de integritate sa-si faca treaba.

    Daca-l vad pe infractorul analfabet pe nume Igas pe listele de Arad, imi va fi clar daca chiar vreti ceea ce spuneti ca vreti sau doar ati vopsit gardul.
  • +45 (47 voturi)    
    Hai cu dreapta! (Sâmbătă, 25 august 2012, 12:38)

    buncrestin [utilizator]

    Haideti fratilor ca ne sufoca populistii astia, nu mai existam ca cetatenii, ei ajunsi la putere sunt reprezentantii celor care i-au votat, ceilalti sunt exclusi. Ponta si compania au redus Romania la cei 7 milioane de votanti anti-Basescu, restul nu mai exista.

    Ma astept de la voi sa veniti cu o platforma
    - de europenizare a tarii
    - de modernizare a sistemului politic
    - de reforma a partidelor, sistemului electoral
    - modernizarea
    - less State more economy - mai scoateti Statul de acolo de unde nu-i fierbe oala
    - destructurati statul birocratic
    etc etc etc..........
    • +2 (2 voturi)    
      Dreapta ar faca bine sa se concentreze (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:26)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      pe principala motivatie a votului din iarna: Basescu!
      USL sigur asa va face si va fura voturile care, de drept, apartin dreptei intrucat Basescu e la ei in curte.
  • +32 (34 voturi)    
    in sfarsit! (Sâmbătă, 25 august 2012, 12:40)

    tulipa [utilizator]

    asteptam mai multe detalii. ii rugam sa-si popularizeze cat mai mult ideile, si sa vedem inscrisi cat mai multi oameni cu coloana vertebrala, care tin cu adevarat la tara asta in aceasta platforma. ne-am saturat de marlanii, de atmosfera asta de mahala si de prost gust pe care o traim, de asa-zisii "intelectuali" care isi dau cu parerea zi de zi pe la tv-uri si nu numai. de oameni care au uitat sa vorbeasca civilizat, ce tipa unii la altii, lucru care a ajuns un mod de viata acum. vrem sa respiram aer curat, intr-o tara frumoasa. vrem civilizatie, cultura si bun simt. educatie sanatoasa. e mult, e putin? cat o fi, trebuie, avem nevoie.
    • +9 (11 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:11)

      the [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      frumoasa postare
      Romania are nevoie de liniste, munca si oameni cinstiti ...
      • +3 (3 voturi)    
        hm... (Sâmbătă, 25 august 2012, 22:41)

        tulipa [utilizator] i-a raspuns lui the

        eu multumesc, dar (fara suparare, imi cer scuze) nu ar trebui sa multumim, asta ar trebui sa fie o stare de normalitate. noi ne miram acum chiar si pentru ceea ce, in alte tari e ceva insinifiant. cu respect.
    • -9 (9 voturi)    
      domnule, cauta discursurile lui Neamtu... (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:15)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      ... de la mitingurile pro-Basescu si observa fara sa judeci calitatea ideilor, concretetea lor, tonul si gestica.

      Si vei vedea conturandu-se un profil de personaj extrem de periculos pentru ideea de echilibru, de mediere, de cooperare...
      • +9 (9 voturi)    
        Nu mai mult decat Antonescu (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:33)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        Cu educatia lui, cu parintii lui , cu studiile lui si cu modul de comportare (l-am vazut facand fata cu succes nesimtirii multor uslisti pe la tv, adica cu mult bun simt) are toata simpatia multor oameni.
      • +11 (11 voturi)    
        draga domnule / doamna uslash (Sâmbătă, 25 august 2012, 22:46)

        tulipa [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

        cu respect va spun ca, niste cazuri mai patologice de personaje politice, in afara de Ponta si Antonescu, n-am prea vazut. pe bune, chiar imi pare rau, imi pare rau pentru noi, ca natie, sincer. astia doi trebuie trecuti prin niste controale medicale severe. si repede, pentru ca, altfel, ne molipsim. de dedublare, de minciuni, de schizo. si etc. bonus. si, ca ei, sunt multi in guvern. incep sa ma tem ca vine toamna cu epidemiile!
        • +1 (1 vot)    
          Poate Berlusconi ... (Duminică, 26 august 2012, 11:44)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

          Da' ala macar a realizat ceva si-n plan economic, prin ce afaceri a facut in domeniul media (de unde cre' ca i s-a tras si nebunia cum ca poa' sa faca orice, si ca legile nu-s pt. el). Pe cand repetentul si plagiatorul n-au fost in stare de nimic singuri. Pe ei ii tin in brate niste personaje care nu vor sa iasa in evidenta.
  • -25 (35 voturi)    
    Ha, ha, ha ... (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:09)

    Mugurel2018 [utilizator]

    Acesta alianta de centru dreapta va pati ce a patit CDR 2000 la alegerile din 2000 ... adica va lua sub 10% ... Sper ca USL sa fie isteti si sa profite de decizia CCR si sa lasa la alegeri pragul de 5% pt partide si 10% pt aliante ... Nu va dati seama ca Pavelescu, Neamtu, MRU si Macovei sunt niste NIMENI in politica ... nu au nici o priza la public ... In toamna USL va lua peste 70 % din voturi ... numai daca baselu' pleca de la Cotroceni putea fi oprita cresterea USL ... Sa nu uitam cum si-au batut joc de romani procurorii-securisti ai lui Kovesi, adica Macovei ...
    Personal, nu cred ca Macovei, MRU si Neamtu au curaj sa se duca in campanie fara sa aiba oamenii lor adusi la fata locului ... Vor fi huiduiti si scuipati la greu pentru ca i-au umilit pe romani, pentru ii mint non-stop si pentru ca ii dispretuiesc ... Nu uitati de "salutul": "Iesi afara, javra ordinara!" ... E noua varianta a mai vechiului salut "Sa traiti bine!" ...
    • +8 (10 voturi)    
      dragi uslahi! (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:34)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Mugurel2018

      care ati devenit adevarati piranha autohtoni, ca dupa voi, ramane potopul! mergeti, dom'le la scoala, invatati sa scrieti corect si lasati politica, ca nu sunteti in stare! ati praduit in lunile astea cat n-au praduit "vremile" de razboi! ati calcat in picioare legile, cetatenii tarii, pe aia din diaspora, n-ati facut nimic, nimic, ati infundat tv-urile cu fecalele voastre! si ne-ati spus, zilnic, "gara, gata cu declaratiile, mergem gata, mergem, avem treaba!"
    • +2 (16 voturi)    
      "Sper ca USL sa fie isteti" (Sâmbătă, 25 august 2012, 15:10)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mugurel2018

      E o speranta desarta. Au demonstrat-o de atitea ori. Se pricep insa foarte bine la ceva. Sa pacaleasca oameni. Au o indelungata experienta in domeniu. Viitorul lor ar putea fi luminos. Al nostru sumbru.
      • +3 (3 voturi)    
        Aiurea (Duminică, 26 august 2012, 11:47)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Nici la pacalit oameni nu se pricep. Au demonstrat in repetate randuri ca la ce se pricep ei e datul cu stangu-n dreptu. Pacaleala exista si e masiva, dar e evident ca o fac altii pt. ei.
        • +2 (2 voturi)    
          Aiurea si nu prea (Duminică, 26 august 2012, 14:17)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          PSD-ul face parada de marea lor grije pentru cei cu salarii si pensii mici. Le mai arunca si lor firmituri. De fapt singurul lucru de care sunt interesati este sa puna mina pe tot ce este de valoare in tara.
    • +10 (12 voturi)    
      norocul nostru este ca .."publicul" nu este (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:04)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Mugurel2018

      reprezentat doar cei cu minte ingusta si capul acoperit cu burca...
      mai este o sectiune de .."public" ( sa te parafrazez) , care nu este iubitor de manele si seminte , nu considera o mare mandrie nationala micii si fasolea cu ciolan in piete , sau orgiile pe litoralul .. vesnic sub invazia ..cojilor de seminte
    • 0 (4 voturi)    
      mugurel (de cuier) (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:13)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Mugurel2018

      pe care din cele doua urari o preferi, acum, imediat ? :)))
  • +26 (34 voturi)    
    Va doresc victorie la alegerile parlamentare! (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:11)

    Primula [utilizator]

    Sper ca romanii sa inteleaga ca e nevoie de unitate in jurul unor oameni care vor sa schimbe lucrurile in tara asta, dupa ce au fost atat de tare deteriorate de puciul din iulie. E de dorit ca oameni ca Antinescu, Ponta, voiculescu, Chiuariu, Fenechiu ,Calimente,. Guse, si altii ca ei sa nu mai ajunga in Parlamentul Romaniei. Victorie, MRU! Victorie, Neamtu! Victorie, Aurelian Pavelescu! Victorie, Vasile Blaga! Victorie tuturor care se aliaza cu voi, sa va ajute Dumnezeu!
  • +4 (10 voturi)    
    au cazut la pace? (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:23)

    cristi767 [utilizator]

    "Au cazut la pace?" dar cand au fost certati? :)
  • +16 (22 voturi)    
    In sfarsit... (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:25)

    Rollo [utilizator]

    Sa fie intr-un ceas bun! Chiar daca succesul aliantei nu cred ca va veni decat dupa decaderea si ruina actualilor...
    2014 ar fi termenul.
  • +20 (22 voturi)    
    felicitari (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:37)

    alip [utilizator]

    si succes
  • +15 (15 voturi)    
    Partidul Crestin Democrat ?! (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:41)

    HP [utilizator]

    Nu am auzit de partidul acesta.

    De asemenea este vorba de Initiativa CIVICA de Centru Dreapta.

    Poate va referiti la Fundatia Crestin Democrata.
    • +5 (5 voturi)    
      asta intrebam io, mai sus (Sâmbătă, 25 august 2012, 17:06)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui HP

      m'au tratat cu minusuri.
      s'o fi transformat fundatia in partid ?
      presedinte era baconschi, pedelist.

      am cautat pe net, dar apare tot ca fundatie...
      • +2 (2 voturi)    
        In plus (Sâmbătă, 25 august 2012, 22:33)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        In plus, sloganul este "Sus inima !" si nu "Inima sus"...
  • +11 (11 voturi)    
    comisia de integritate?.. (Sâmbătă, 25 august 2012, 13:44)

    pehash [utilizator]

    dar comisia de evaluare a competentelor?
    • +6 (6 voturi)    
      competente.... (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:07)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      ....de om politic ? Asa ceva nu exista. Integritatea da, se poate verifica sau constata si este de bun augur o astfel de initiativa.
      Ramane de vazut daca aceasta poate fi pusa in practica pentru ca inseamna sa se renunte la "cunostinte si relatii", ceea ce este f.greu.
      Partea proasta este ca, chiar daca vor fi alesi cei mai integri, sistemul politic parlamentar si organizarea administrativ teritoriala a tarii, va impiedica orice reforma serioasa si pana la urma se va ajunge la aceeasi baltoaca puturoasa in care traim si astazi.
      Degeaba iti lustruiesti pantofii daca vei merge tot prin noroi.
  • +8 (8 voturi)    
    Bravo ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 14:17)

    manusha [utilizator]

    Ma bucur ca ati reusit sa va adunati si sper din toata "inima sus " sa-i alungam pe strigoii USL ! Numele aliantei trebuie sa fie simplu, usor de tinut minte format eventual din doua cuvinte .
  • +10 (10 voturi)    
    integritae (Sâmbătă, 25 august 2012, 15:15)

    cotora [utilizator]

    este bine ca se face o comisie de integritate, se alege oameni onesti, si asa va castiga in fata usl-ui care este plin de penali
  • 0 (10 voturi)    
    buna idee, dar oamenii de aici sunt problema... (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:10)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    De fapt, avem un rebranding al PD... Daca e facut cu cap, s-ar putea sa obtina succes: succesul cel mai mare ar fi ca noua formatiune sa scoata din constiinta publica actualul PD, adica sa se produca "value endorsement"... Doar ca, de regula, asocierea de valoarea se face din partea unei entitati deja bine fundamentata in constiinta publica si, in cazul nostru, in peisajul politic. Aici, insa avem un brand solid, cel al PD, care ar urma sa isi spele imaginea si sa o reformeze cu o formatiune care nu are nici macar masa critica, stiintific vorbind... S-ar putea produce si inverul, adica brandul PD, cu puternica incarcatura negativa actuala, sa inghita ca imagine chiar si noua denumire, noul logo, noul manifest etc.

    Doar daca procesul va avea succes, pot spera aceste noi personaje sa insemne ceva in toamna, la alegerile legislative. Altfel, cu discursul actual, puternic incarcat de accente extremiste de dreapta al lui Neamtu, Papahagi sau Ungureanu, acesti domni nu vor avea nicio sansa sa treaca in constiinta publica altfel decat noi specimene din linia lui Corneliu-Vadim Tudor...

    Brandul devine puternic cand confera incredere celui care simpatizeaza acel brand. Brandul se sustine prin oameni, dar oamenii angrenati in aceasta Initiativa de Centru-Dreapta sunt mai mult decat problematici, daca nu suspecti ca discurs si exprimare.

    Sa ne amintim de exaltarea pe care Mihail Neamtu o manifesta aproape dansand cand a aflat ca Traian Basescu se va intoarce la Cotroceni cu 900.000 de voturi, o exaltare cel putin nepoliticoasa, daca nu patologica pentru milioanele de romani care fie nu au iesit la vot sau care au iesit la vot. Din comportamentul lui Neamtu, primii au simtit ca au fost fortat incadrati in tabara sustinatorilor lui Basescu, iar a doua categorie a simtit sfidare ca si cum votul lor, desi consistent, nu conteaza.

    Cu versuri extreme prin care ii baga in temniti si le da foc smintitilor si prin dansuri exaltate negandite inainte, rebrandingul e riscant.
    • +5 (7 voturi)    
      Cu ”oamenii” de la USL te-ai lămurit ? (Sâmbătă, 25 august 2012, 18:46)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Rapiditatea cu care Mișcarea Noua Republică a lui Mihail Neamțu a devenit Partid ar trebui să reprezinte cel puțin un semnal că există o bază pentru Politica de Dreapta, există acești oameni.

      Independența Justiției din România este primul cap de pod pentru reconstruirea sistemului politic.

      Al doilea cap de pod este implicarea unui val de politicieni tineri, cu solide referințe în CV-urile lor. Avem deci oamenii. Acum avem și o Inițiativă de organizare a lor.
      Pe fondul creșterii încrederii investitorilor privați că manoperele oneroase ale baronilor sistemului Comunisto-Cleptocratic nu vor mai fi posibile - după anihilarea ultimelor tentative ale puciștilor USL de încălcare a Statului de Drept (vezi aberația senatorului Ghise) - vor apare și sursele de finanțare a politicilor de dreapta a căror coagulare va da soliditate Platformei de Centru-Dreapta.
      • -2 (4 voturi)    
        categoric de-acord si in plus... (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:42)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        E clar ca sunt oameni care pot pune bazele unor miscari de dreapta sau de stanga autentice in Romania.

        Dar tineti cont de un lucru: actualul Parlament este cel mai "tanar" ca medie de varsta dupa 1989 si cu cei mai multi parlamentari la primul mandat. Si, in acelasi timp, cu cei mai multi parlamentari urmariti penal, echitabil din toate partidele reprezentate in Parlament, cu cele mai multe scandaluri, cu cel mai scazut nivel de incredere. CIfre obiective?!

        Deci, despre ce vorbim?! Neamtu si Ungureanu cu Basescu si Macovei drept umbra?! Sa fim seriosi!
        • +3 (5 voturi)    
          Integritate și Unitate (Duminică, 26 august 2012, 8:03)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

          Prezența doamnei Macovei, fost ministru al Justiței, garanteaza și prezența ANI.

          Ceea ce baronii PDL nu au permis atunci când tripleta Macovei-Preda-Voinescu le-au cerut în campania pentru integritate din 2011 era construirea unui pilon al încrederii electoratului în partidul care fusese condus de cel căruia îi încredințase mandatul de președinte de trei ori (dacă socotim și suspendarea din 2007).
          Acel pilon era reprezentat de adoptarea unei modificari în Statutul PDL prin care membrii afectați de suspiciunea de corupție să fie, automat , suspendați din partid până la clarificarea situației. Această cerință este în deplină concordanță cu principiile de dreapta. Membrii de atunci ai Consiliului Naţional de Coordonare al PDL au respins propunerea, deci procesul a fost democratic.
          Sever Voinescu spunea atunci:
          ”Deciziile luate sunt democratice, dar uneori se dovedeşte, în timp, că cei aflaţi în minoritate au dreptate. Singurul lucru pe care mi-l reproşez este că nici eu şi nici Cristian Preda sau Monica Macovei nu am fost capabili să convingem mai multă lume despre necesitatea adoptării principiilor de integritate.”
          Un reproș întemeiat pentru că, iată, atunci când Voiculescu a hotărât să suspende Statul de Drept toți emanații din Decembrie s-au autosuspendat din partidele în care fuseseră infiltrați și au revenit la sânul partidului unic. De ce ? Tocmai pentru că Justiția a înțeles că România se află în pericol din cauza corupției generalizate și a început să acționeze independent pentru eradicarea acestui cancer.

          În fața ofensivei emanaților din Decembrie este imperios necesară colaborarea tuturor forțelor de centru-dreapta.
    • +7 (7 voturi)    
      Esti rau intentionat! (Sâmbătă, 25 august 2012, 19:46)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Neamtu e pur si simplu tanar, energic, exuberant, fara experienta , dar bine intentionat. Discursul nationalist eu li vad la Antonescu, nu la Papahagi, Neamtu sau Mru.Cred ca de fapt esti admirator usl, eu nu vad decat decenta , modestie, multa "carte"pe bune si aspiratii la acesti oameni de valoare.
      • -3 (5 voturi)    
        'mneata presupui... (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:47)

        contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui gazania

        Habar n-am ce intentii are Neamtu si habar n-am de ce pui lucrurile in termeni de admiratie...

        Eu nu am sa admir niciodata pe unul ca Ponta, pe unul ca Basescu sau pe una ca Macovei sau Antonescu din simplul fapt ca sunt doar variante ale aceluiasi personaj politic schimonosit si irational de dupa 1989.

        Eu recunosc ca sunt de stanga, ca iau drept modele sistemele din Franta sau Suedia, ca mi se pare irational conservatorismul unor sisteme, precum cel din Germania...

        Dincolo de asta, totdeauna am crezut ca un personaj politic redutabil isi arata valoarea si argumentele pentru care sa fie ales cand are un partener de confruntare de idei pe masura.

        Nu admiratie, dle, ca nu suntem in Coreea de Nord...
  • -5 (15 voturi)    
    Mucea cu Căcâcea... (Sâmbătă, 25 august 2012, 17:41)

    Mai mult de un neuron [utilizator]

    Esențial de reținut este faptul că banii- adică baza- sunt atâția cât mai sunt la PD-L și că dl. Blaga nu suferă de demență infantilă să se dea el jos să-l lase pe Unguro-Neamțu în locul său. Plus că dl. Neamțu are - cel puțin percepute- ușoare semne de ”Trăiască Legiunea și Căpitanul” ceea ce nu prea dă bine la țările maluine...
    • +3 (5 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:56)

      VI10 [utilizator] i-a raspuns lui Mai mult de un neuron

      E foarte important pentru USL sa fie tot Blaga tartor, ca doar cu el se intelege bine Ponta.

      Cine voteaza dreapta stie sa faca bani, nu sta sa ii dea Blaga.

      Neamtu e ortodox. Tu vrei sa zici ca cine e ortodox e cu Legiunea? Adica 85.9% dupa ultimult recensamant. Neamtu vorbeste pentru ei. Acesta e bazinul potential.

      Sau noi ortodocsii trebuie sa votam doar cu ateii lui Iliescu si cu personificarea urii Antonescu?
  • +8 (10 voturi)    
    Bun venit! (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:24)

    gristero [utilizator]

    Si eu sint dintre cei multi ce va asteptau....
    Ma bucur ca v-ati "inchegat", nu numai ca sinteti "chipuri noi ", dar imi place felul cum ginditi, imi place atitudinea voastra , si mai ales imi place ca "portile"platformei voastre sint inchise pentru mediocritate, neprofesionalism, iresponsabilitate, arivism ,venalitate;
    Ma bucur ca sinteti tineri, inimosi si se vede , buni romani;
    Ma bucur ca M.Macovei va este alaturi !Am mare incredere in mintisoara ei!
  • +4 (4 voturi)    
    Problema noastra (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:19)

    dan tulceanu [utilizator]

    este ca nu mai putem distinge binele de rau. Exagerand putin , chiar daca ar aparea un partid de ingeri ( ingeri adevarati ) toata lumea i-ar priviu sceptic si s-ar intreba : astia pe cine au in spate ? interesele cui le reprezinta ? ce mai vor sa mai fure ?
    Raspunzatori de acest lucru sunt cei de la USL care ne fac sa ne scarbim de politica si de policiticieni. Toata campania asta disperata de a scapa de Base, si asta foarte repede, demonstreaza ca oamenii astia nu au niciun scrupul in a-si urmari interesele personale si de grup. Frica de puscarie este mai puternica decat orice norme de bun simt si fair-play.
    Referitor la propunerea de limitare la 2 mandate, cred ca este total gresita pentru ca il lasa pe politicianul care este la al doilea mandat, fara motivatie, el stie ca nu va mai fi ales, deci nu are niciun rost sa faca ceva, pur si simplu vine la serviciu si isi primeste salariul.
    In rest, succes noii miscari politice oricum se va numi ea ! Niste oameni ca MRU, Neantu, Macovei, Preda merita si trebuie sa aiba un cuvant de spus in viitorul acestei tari.
  • -3 (7 voturi)    
    SIE TIE MIE (Sâmbătă, 25 august 2012, 21:43)

    Antibasist [utilizator]

    serviciile lucreaza prin acesti mici securisti fabricati in eprubeta: Ungureanu si Neamtu (bineinteles numele lor conspirative fac trimitere la Germania si Ungaria...) iar aceasta clona PNTCD hi hi hi.... ce taranist ar sta alaturi de tortionarul basescu?????
  • +5 (5 voturi)    
    in sfarsit o speranta, (Sâmbătă, 25 august 2012, 23:03)

    ion2013 [utilizator]

    ca vor fi eliminati jegosii, golani si tradatori traseisti din parlament odata pentru totdeauna!
    nu ne dezamagiti si voi!
    vrem tara inapoi, nu mai vrem sa ne fie furata de golanii rosii!!
  • +6 (6 voturi)    
    va asteptam (Sâmbătă, 25 august 2012, 23:17)

    Avaya [utilizator]

    in sfarsit, o veste buna!
  • +2 (4 voturi)    
    INCREDERE !! (Duminică, 26 august 2012, 10:15)

    elena-bc [utilizator]

    Am citit cu mare incredere si cu multa simpatie toate comentariile si mi s-a umplut inima de bucurie sa vad cati oameni adera la IDEEA de dreapta si cate asteptari au !! Am trait COMUNISNUL in toata minciuna lui si ma rog pentru MRU , inimosul Neamtu . calmul si inteligentul Papahagi ,Preda ,si chiar explozivul de energie -Pavelescu !! Sa va ajute D-zeu si MAJORITATEA populatiei si devenim si noi UN POPOR ! Tinerilor , sunt mandra de voi !!!
  • -2 (6 voturi)    
    dreapta? (Duminică, 26 august 2012, 11:23)

    catalin_mattei [utilizator]

    o dreapta construita pe ce?.. pe minciuni comunistoide cu oameni care reinventeaza situatii pt a-si explica trecutul? O dreapta declarata caci valorile dreptei sunt doar hartie igienica pt aceste persoane.. ei sunt doar biete resturi ale structurilor 2 si 3 din fostul PCR ( cat de naiv poti fi sa accepti ca UTC-ul strangea in functie de valoare si nu de bun pupincurist pt sistemul comunist?) .. si sa nu uitam condimentarea cu fostii fsn-isti.. ma gandesc cati de aici aruncau cu dejectii impotriva lui Blaga si acum fac plecaciuni in fata acestuia.. asta arata pe ce minciuna se incearca construirea acestui asa numit pol de dreapta..penibil
  • -1 (5 voturi)    
    Nu cred... (Duminică, 26 august 2012, 13:03)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...ca pot avea vreun dram de credibilitate acesti "reprezentanti" ai dreptei. Absolut nici unul care sa fi reusit intr-un job onest in domeniul privat. Absolut nici unul care sa provina din economia reala, din multinationale etc. Doar abonati permanent la stat si la pozitii publice (Blaga nu a lucrat in domeniul privat o secunda, Macovei la fel), membrii prin diverse comitete si comitii, vorba lui Caragiale (Neamtu), securisti de moda noua (Ungureanu) si da ... invartiti ai tranzitiei din afaceri cu statul (gen Udrea, Berceanu sau Videanu).

    Apropos, isterica doamna Macovei se mai lupta cu lovitura de stat sau gata, s-a calmat? Si-a luat pastilele? :)
    • 0 (0 voturi)    
      de ce (Duminică, 26 august 2012, 18:31)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ar veni cei din multinationale sa se bage in politica?
      Singuri romani care castiga decent in Romania sunt cei din multinationale, daca au si studii.
      De ce ar veni un manager platit cu 4000-5000 de euro intr-o functie din guvern cand cea mai bine platita functie (presedintele) este de sub 1500 de euro pe luna?
      Sunt curios cum au sa supravietuiasca companiile de stat care vor primi manageri privati daca acestia vor fi platiti mai prost decat cei din multinationale?
  • -3 (5 voturi)    
    Concidenta (Duminică, 26 august 2012, 13:12)

    h.bogdan [utilizator]

    Ungureanu si Neamtu. Orban si Merkel. Haios, nu?
  • +2 (4 voturi)    
    Aliantza (Duminică, 26 august 2012, 15:51)

    cowgirl [utilizator]

    Intiativa de centru dreapta nu suna bine. Cred ca "Alianta" trebuie sa inlocuiasca cuvantul Initiativa.
    Recomand celor din aceasta aliantza, care se simt tare pe pozitii, sa mearga la Antena 3 si sa-i demoloze ideologic pe acei de acolo, chiar in barlogul lor. O actiune bine gandita cu argumente si principii solide poate avea succes, dar este si riscanta daca reprezentantii Aliantzei sunt mai slabi decat cei dela antene.
    • +1 (5 voturi)    
      alianta pentru europa (Duminică, 26 august 2012, 17:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui cowgirl

      ar suna mai convingator, mai bine decat centru dreapta.
      boboru asimileaza dreapta cu bogatii.

      la latrina 3 e greu, ca invita unul si ei sunt patru.
      cum incearca ceva, cum il acopera.
      solutia ar fi sa solicite egal. adica la un pesedist si un liberal, sa fie si neamtu cu pavelescu, sau cezar preda cu papahagi.
      dar, nu's aia prosti. ca pe langa pesedist si penelist, mai aduc si pe nistorescu si dinescu si ti'a terminat orice interventie normala.
      iar, sa nu uitam, aia sunt patru partide, deci daca aduc, intariri, pe lavinia si pe andon, ei vor fi beton.

      l'a adus turcescu pe kireac. mi se pare ca nici n'a rezistat pana la capat.
      altfel la ei acolo, e mare specialist.
    • 0 (0 voturi)    
      Sper ca esti doar naiv! (Duminică, 26 august 2012, 19:37)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui cowgirl

      Pai cei de acolo au ideologii, argumente, principii?Se poate purta un dialog civilizat acolo?Trebuie sa fii masochist sa accepti o emisiune acolo, nu slab. Cine vrea sa fie balacarit, da, poate merge la A3.
  • -1 (1 vot)    
    Partidul Crestin Democrat !!!?? (Luni, 27 august 2012, 9:43)

    fdaniel [utilizator]

    Deci MRU si-a CUMPARAT partid gata facut :) !

    Pai ce rost are sa umbli dupa 25000 de semnaturi ca fraieru' cand, cu banii agonisiti de la SIE, poti cumpara un partid gata facut, dintre alea vreo 40 in stand-by din Registrul Partidelor.

    Mie imi pare rau de Noua Republica, pareau baieti isteti, ca se amesteca cu alde MRU, PDL, s.a.; cred ca m-am inselat :(


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version