VIDEO Democrat-liberalii au programat Colegiu Director pentru analiza rezultatelor. Se asteapta demisia Elenei Udrea/ Proiectul lui Mihai Razvan Ungureanu, din nou in atentia democrat-liberalilor

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 11 iunie 2012, 23:40 Actualitate | Politic


Elena Udrea
Foto: Agerpres
Potrivit surselor HotNews.ro, democrat-liberalii au convocat sedinta Colegiului Director joi, 14 iunie, pentru a analiza rezultatul alegerilor. Sursele citate sustin ca democrat-liberalii vor cere ca cei care au inregistrat esecuri rasunatoare sa faca un pas in spate din conducerea partidului. Este vorba de liderul PDL Bucuresti, Elena Udrea, dar si de prim-vicepresedintele Roberta Anastase si secretarul general al PDL, Ioan Oltean, carora li se va cere socoteala pentru pierderile din judetele de care sunt responsabili. Totodata, este asteptata o discutie despre strategie si se va analiza chiar o posibila regrupare a PDL in jurul proiectului lui Mihai Razvan Ungureanu, sustin surse democrat-liberale.

"Sunt foarte multe voci in partid care cer demisia Elenei Udrea si daca nu va demisiona vor exista din nou tensiuni. Pe Bucuresti votul politic a fost concentrat impotriva lui Udrea. Trebuie sa accepte si sa faca un pas in spate, altfel riscam sa aruncam partidul in aer si sa pierdem startul regruparii pentru parlamentare", au explicat sursele citate.

Totodata, nemultumirile democrat-liberalilor ii vizeaza si pe liderii de la Prahova si Bistrita - Roberta Anastase si respectiv Ioan Oltean - care au pierdut pe toata linia alegerile locale, atat primariile resedintelor de judet cat si presedintiile consiliilor judetene.

Convocarea unei Conventii extraordinare este respinsa de democrat-liberali, iar asta pentru ca alegerile interne si lupta pe functii ar arunca partidul in haos. De altfel, castigarea Primariei Cluj-Napoca a schimbat planurile reprezentantilor garzii vechi.

"Castigarea Clujului este o gura de oxigen pentru PDL, aveam nevoie de victoria lui Emil Boc si acest lucru este vazut in interior ca un punct de plecare. Daca initial se lua in considerare retragerea acestuia la Cluj, acum vom reconsidera o eventuala coagulare in jurul acestuia", au explicat sursele democrat-liberale. 

Daca inaintea alegerilor locale pedelistii renuntasera la proiectul Ungureanu si coagularea dreptei pe scena politica, in urma rezultatelor din alegeri din ce in ce mai multe voci pledeaza pentru apropierea de fostul premier.

"Trebuie sa analizam si sa regandim pozita fata de Ungureanu. Coagularea unei drepte puternice in Romania este sansa PDL de relansare politica si trebuie discutata si analizata serios in forurile partidului", au explicat sursele HotNews.ro.



Totodata, Mihai Razvan Ungureanu a declarat luni pentru agentia Mediafax ca alegerile au aratat "un vot negativ la adresa clasei politice" si ca este momentul propice al analizelor responsabile la nivelul partidelor politice, inclusiv in PDL.

"Vorbim despre un vot negativ la adresa clasei politice si trebuie sa tinem cont ca in cei 22 de ani de democratie marea majoritate a proceselor electorale s-au constituit pe vot negativ, ceea ce inseamna sanctiune, si nu sustinere (...) Este momentul propice al analizelor responsabile la nivelul partidelor politice existente, inclusiv in PDL, pe seama rezultatelor electorale inregistrate ieri (duminica - n.r.) si aceasta pentru ca nu vrem socialism in Romania", a declarat Ungureanu, potrivit Mediafax.

De asemenea, Valeriu Stoica a declarat luni la TVR Info ca victoria lui Emil Boc la Cluj este simbolica si va reprezenta un punct de rezistenta foarte important pentru dreapta, iar pe viitor aceasta victorie va avea consecinte importante in ceea ce priveste restructurarea si reorganizarea dreptei. 

"Dreapta are obligatia sa prezinte un proiect politic foarte puternic pentru toamna, rezultatul alegerilor locale este o lectie, si pentru stanga si pentru dreapta: pentru dreapta este foarte important sa se gaseasca o solutie de relansare a unei forte politice a dreptei pentru toamna; evident, ma gandesc la o forta politica in care sa fie si PDL inclus, totul depinde de luciditatea celor care conduc astazi PDL... daca aceasta luciditate isi va spune cuvantul, este posibil ca acest proiect sa fie lansat in aceasta vara, inainte de a incepe toamna", a declarat Stoica.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6999 vizualizari

  • -34 (52 voturi)    
    tough choice (Marţi, 12 iunie 2012, 1:05)

    Mazeta [utilizator]

    Pana la toamna PDL se va topi in PPDD sau va fi zdrobit definitiv de acesta.
    • +13 (27 voturi)    
      Nu si daca PDL o sa faca ce trebuie sa faca (Marţi, 12 iunie 2012, 8:59)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Nimeni nu o sa-i bata pe USL la hotii, manipulari pentru ca sunt cei rai. Dar PDL trebuie sa dea jos figurile care aduc prea mult a PSD ca Udrea, Videanu etc si sa aduca oameni ca MRU sau Nicusor Dan. Sau sa colaboreze cu ei.

      Dupa cum s-a spus nu USL a castigat, ci PDL s-a batut singur prin oamenii nepotriviti care au luat decizii in partid. Eu personal il prefer de 100 de ori mai mult pe Cezar Preda (cel care l-a sustinut pe Nicusor Dan) decat pe Udrea.
      • +7 (9 voturi)    
        Mircea... (Marţi, 12 iunie 2012, 9:25)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Cezar Preda nu l-a sustinut pe Nucusor Dan si nu il va sustine nici in viitor daca nu intra in PDL... asta imi arata ca nici macar la PDL nu reusesti sa privesti cu atentie.. daca faci confuzie intre Cezar Preda ( de la Buzau- asa numita aripa Blaga) si Cristian Preda este destul de rau... :))
      • +3 (15 voturi)    
        Nicusor Dan (Marţi, 12 iunie 2012, 9:29)

        zuperman [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        N-ai nici cea mai mica idee cine e Nicusor Dan daca tu crezi ca el sau oameni ca el pot fi adusi in PDL. La referedumul pentru suspendarea presedintelui era cel mai aprig sustinator al demiterii. Din cate stiu a sustinut USL-ul intotdeauna. E un fel de Remus Cernea si asta.
        • +1 (1 vot)    
          iar in 2009 (Marţi, 12 iunie 2012, 10:20)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui zuperman

          l-a sustinut pe geoana. Un oengist ''progresist'' din curtea lui patriciu, la fel ca liviu mihaiu, mircea toma, etc. Dar pentru snobii cu acces la internet nu conteaza. I-a pacalit penibilul remus cernea si n-au invatat nimic. Macar electoratul usl stie ce vrea, ajutoare, pomeni, astia vor doar sa fie trendy.
        • -2 (2 voturi)    
          Chiar nu a sesizat (Marţi, 12 iunie 2012, 10:33)

          Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui zuperman

          nimeni cum cele doua chestiuni, sustinerea demiterii (ceea ce cf logicii dvoastra il face USL-ist) si zvonurile ca PDL-ul i-a asigurat banii de campanie se bat cap in cap? :D. Prea putini isi pun intrebari din acestea si si mai putini voteaza in deplina cunostinta de cauza.
          • +1 (1 vot)    
            ND USL-ist (Marţi, 12 iunie 2012, 13:42)

            zuperman [utilizator] i-a raspuns lui Roadrunner

            Nu am spus ca din cauza pozitiei de la referendum e USL-ist. Cred ca ati inteles gresit interventia mea.
            • -2 (2 voturi)    
              Nu, am inteles perfect (Marţi, 12 iunie 2012, 16:07)

              Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui zuperman

              la ce va referiti, insa vorbiti de chestii pur punctuale: sustinere geoana, demitere basescu. Insa aceste chestiuni se refera la oamenii in sine si nu la partidele lor. Ca sa fiu mai clar: la referendum nu am votat pentru suspendarea lui Basescu ci pentru sustinerea institutiei numita Presedentia Romaniei. Nu puteam sa accept ca aceasta institutie sa fie la cheremul unor puscariabili. Ah, ca Basescu trage sfori, face si drege,e grobian, asta e altceva. Ca OM l-as fi trimis la plimbare imediat.
              Sper ca am fost mai clar de data asta :)
        • 0 (4 voturi)    
          Semne bune!!! (Marţi, 12 iunie 2012, 10:45)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui zuperman

          Cu toate ca USL a avut toate institutiile statului la dispozitie, ca sectiile de votare au fost transformate de hoardele de pensionari in azile de batrani, ca prezenta la vot a fost in jur de 60% , ca 90% din televiziuni au fost anti-PDL iar cea mai mare parte a electoratului de dreapta nu s-a prezentat la vot datorita ofertei, USL a reusit doar in jur de 50% la votul politic. Foarte putin!
          S-a terminat cu suspendarea presedintelui cand nu ai cel putin 60% iar parlamentarele devin o himera la acest scor avand in vedere borna electorala de 50% pe care s-a cladit aceasta alianta. In 6 luni, USL se va eroda cu cel putin 7-8% iar electoratul care i-a votat acum "s-a racorit" deja si nu va mai fi atat de volitiv ca la aceste alegeri iar oferta dreptei va fi total diferita ceea ce va aduce multi votanti de dreapta la alegeri. Practic, PSD si PNL nu au castigat nimic la votul politic in comparatie cu 2008. Convingeti-va singuri ca am dreptate.
          In urmatoarele zile mai mult ca sigur ca il vom vedea pe Traian Basescu jucandu-si rolul lui drag de emulator de spirite si pe MRU incepandu-si proiectul anti-USL si anti socialismul oferit de aceasta alianta.
          P D L are nevoie de niste retrageri de onoare, de la Olteanu la Udrea, de la Blaga la Flutur, de schimbarea fundamentala a comunicarii cu electoratul si promovarea in randul intai ai unor politicieni fara de pata.
          "Orice scor sub 55% va fi considerată o înfrângere la USL", a declarat pentru pesurse.ro un important vicepreşedinte al PSD care a anunţat că se va face în curând o analiză riguroasă "pentru că nu e posibil să pierzi la Cluj-Napoca în halul ăsta şi să ne facem iar de băcănie".
          • +1 (1 vot)    
            ba s-a schimabat ... (Marţi, 12 iunie 2012, 13:02)

            val [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            ...fata de 2008 sistemul de vot si asa cu acest uninominal intr-un singur tur la locale s-a ajuns ca USL sa aiba 36 din 41 de presedinti de CJ adica vreo 90 % cu un numar de voturi de doar cca 50 % !!! Iar acest sistem pentru locale a fost votat de PDL !!!! La parlamentare cu acelasi sistem nu este exclusl sa avem acelasi scor !! Adica cu nici 50 % din voturi sa ai 90 % din parlament !!!!!!!!
        • -1 (1 vot)    
          .... (Marţi, 12 iunie 2012, 11:07)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui zuperman

          De ce sa fie vina ei?Elena Udrea nu a candidat nicaieri,ea nu a facut decat sa isi sprinjine colegii aruncati in cursa.Daca staff-urile candidatilor nu au fost la inaltimea asteaptata este problema lor nu a Elenei!Elena va raspunde in fata electoratului la toamna la alegrile parlamentare,atunci ea va avea un cuvant de spus.zvonurile vor fi multe,presupunerile de asemnea ,adevarul este unul singur:Udrea nu este lasa,a demonstrat asta iar colegii stiu acest lucru si nu vor cere o eventuala demisie a Elenei.
          • +1 (1 vot)    
            Udrea (Marţi, 12 iunie 2012, 13:47)

            zuperman [utilizator] i-a raspuns lui bobobobo

            "sruncati in cursa"? Cine ma rog l-a aruncat pe Prigoana in cursa?
            Cand Cristian Preda a zis ca nu-i omul potrivit pentru primaria capitalei pentru ca e doar o copie mai slaba a lui Oprescu Udrea l-a dat afara din partid.
      • -2 (4 voturi)    
        v-ar place voua (Marţi, 12 iunie 2012, 11:05)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        ce v-ar place voua sa puneti mana pe un om curat ca Nicusor Dan .. insa el e din alta stofa decat hotii portocalii nu ar accepta niciodata sa se asocieze cu pdl-UL ... si nici cu USL-ul
      • -2 (2 voturi)    
        Semne bune!!! (Marţi, 12 iunie 2012, 11:35)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Cu toate ca USL a avut toate institutiile statului la dispozitie, ca sectiile de votare au fost transformate de hoardele de pensionari in azile de batrani, ca prezenta la vot a fost in jur de 60% , ca 90% din televiziuni au fost anti-PDL iar cea mai mare parte a electoratului de dreapta nu s-a prezentat la vot datorita ofertei, USL a reusit doar in jur de 50% la votul politic. Foarte putin!
        S-a terminat cu suspendarea presedintelui cand nu ai cel putin 60% iar parlamentarele devin o himera la acest scor avand in vedere borna electorala de 50% pe care s-a cladit aceasta alianta. In 6 luni, USL se va eroda cu cel putin 7-8% iar electoratul care i-a votat acum "s-a racorit" deja si nu va mai fi atat de volitiv ca la aceste alegeri iar oferta dreptei va fi total diferita ceea ce va aduce multi votanti de dreapta la alegeri. Practic, PSD si PNL nu au castigat nimic la votul politic in comparatie cu 2008. Convingeti-va singuri ca am dreptate.
        In urmatoarele zile mai mult ca sigur ca il vom vedea pe Traian Basescu jucandu-si rolul lui drag de emulator de spirite si pe MRU incepandu-si proiectul anti-USL si anti socialismul oferit de aceasta alianta.
        P D L are nevoie de niste retrageri de onoare, de la Olteanu la Udrea, de la Blaga la Flutur, de schimbarea fundamentala a comunicarii cu electoratul si promovarea in randul intai ai unor politicieni fara de pata.
        "Orice scor sub 55% va fi considerată o înfrângere la USL", a declarat pentru pesurse.ro un important vicepreşedinte al PSD care a anunţat că se va face în curând o analiză riguroasă "pentru că nu e posibil să pierzi la Cluj-Napoca în halul ăsta şi să ne facem iar de băcănie".
    • +12 (20 voturi)    
      Chiar tough choice (Marţi, 12 iunie 2012, 9:13)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Adica alegere grea pt. romani; intre pisicutele grase care se invatasera si sa ciordeasca putin, si haita de lupi care ataca satul... ca sa te scape de ele..
    • -3 (3 voturi)    
      sub nici o forma, (Marţi, 12 iunie 2012, 11:10)

      claemi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Prietene PPDD este un partid adevarat care nu primeste asemenea scursuri--retine aspectul
  • -4 (32 voturi)    
    Valabil ptr. toate partidele. (Marţi, 12 iunie 2012, 1:11)

    cornel19 [utilizator]

    Orice partid sau organizatie, care se legitimeaza si se autoalimenteaza, numai prin lider, sunt sortite esecului in timp. Ungureanu are un handicap serios, nu are carisma lui basescu, resursele de actorie ale acestuia, foarte probabil va fi perceput ca si boc, ca un instrument al lui basescu.
    • -7 (17 voturi)    
      Boc, victorie a la Phyrrus (Marţi, 12 iunie 2012, 9:01)

      omo [anonim] i-a raspuns lui cornel19

      Victoria lui Boc va insemna dezastrul PDL la generale! Pedelicii aveau o sansa reala in toamna sa scoata un rezultat onorabil daca n-ar mai fi ramas Boc "seful" lor. Cred ca Blaga ar fi reusit sa traga partidul in sus. Acum, dupa ce Boc a castigat la Cluj, este foarte greu de justificat mazilirea lui. Un minim de calcul pragmatic, de care nu-l cred in stare pe pitic!, l-ar duce la concluzia ca ar castiga si el respect si partidul sanse daca ar demisiona.
      • -8 (12 voturi)    
        aveti dreptate (Marţi, 12 iunie 2012, 9:46)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui omo

        Sunt de acord cu parerea dvs. PDL-istii nu par sa realizeze ca in toata tara (inclusiv Bucuresti), Boc a fost unul dintre cei impotrica carora s-a votat (ca tot se vorbeste de votul negativ). Iar la Cluj, victoria lui Boc a fost la limita, ca sa nu mai spun ca presedintia CJ este la USL, la fel si mare parte din consilierii locali...
        • +2 (2 voturi)    
          Nu cred (Marţi, 12 iunie 2012, 10:43)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Costi

          Fiecare om la locul lui. Ca politician de partid (eventual presedinte de partid) Boc a fost si probabil va fi in continuare mult mai bun decat ca manager, administrator -- ceea ce presupune o functie in guvern.
          In opinia mea, eroarea PDL (ma rog, una din ele, si posibil nu cea mai mare) a fost ca l-au pus pe Boc la Victoria si l-au tinut acolo ani de zile, in ciuda cam tuturor evidentelor.
          Daca e sa judecam la rece, nu cred ca Boc se numara printre cei mai injurati politicieni din tara asta din cauza presedintiei PDL, ci din cauza prim-ministeriatului sau.
          Pe Blaga ar fi trebui sa-l puna PM atunci cand Stolojan, conform obiceiului sau, s-a retras la caldurica.
          Dar, asta e, asa se intampla cand toti se comporta ca oile si se duc orbeste unde-i mana ciobanul..
        • +1 (1 vot)    
          "ai dreptate" ?!? (Marţi, 12 iunie 2012, 11:15)

          Trabucodonosor [utilizator] i-a raspuns lui Costi

          "Boc a fost unul dintre cei impotrica carora s-a votat"

          Recunosc ca-s capsunar si, conform lui bombonel, nu sunt ancorat la realitatile din tara; dar parca Boc nu mai era prim-ministru ce ceva vreme, nu? Sau mai avea vreo functie-n guvern?
        • 0 (0 voturi)    
          de acord (Marţi, 12 iunie 2012, 12:28)

          Radu Mischie [anonim] i-a raspuns lui Costi

          tind si eu sa fiu de acord. chiar daca victoria lui Boc este o gura de oxigen si l-ar legitima ca sef in continuare al PD-L, totusi, cred ca partidul asta trebuie sa scape, din fata care iese la public, de toate figurile compromise, privite ca slugi ale lui basescu. inclusiv boc. blaga presedinte de tranzitie, cu o noua garnitura, care sa invete de la el combinatiile dar sa dea bine si la public.
      • +2 (2 voturi)    
        fara Blaga (Marţi, 12 iunie 2012, 10:58)

        eric [anonim] i-a raspuns lui omo

        nu mai are ce cauta nici Blaga acolo, cu cate blaturi a facut cu PSD-ul.....
  • -23 (37 voturi)    
    nicio sansa... (Marţi, 12 iunie 2012, 1:46)

    Montesquieu [utilizator]

    nicio sansa cu ungureanu. s-a prins lumea de ceva vreme ca e e doar un utecist ajuns securist.

    dupa chipul si asemanarea creatorului sau basescu.

    atunci cand pdl va realiza ca romanii vor altceva, oameni onesti, noi, dinamici si mai ales CAPABILI, vor avea sanse sa revina.

    basescu e de domeniul trecutului si a avut grija sa nu aiba in jurul sau niciun concurent, doar slugi.
    acum platesc pretul.

    si pretul e corect dupa jaful in care-au tinut tara timp de doua mandate
    • +30 (46 voturi)    
      "S-au prins oamenii"? (Marţi, 12 iunie 2012, 6:39)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      De la latrinele TV "s-au prins"... Apare Antonescu la brat cu Voiculescu si-l face pe Ungureanu "securist". Atata ipocrizie nu am vazut.
      • -13 (19 voturi)    
        ipocriti, ipocriti, dar cinstiti! (Marţi, 12 iunie 2012, 8:50)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Ungureanu a fost securist.
      • +5 (13 voturi)    
        bolsevicii uslasi au tupeu (Marţi, 12 iunie 2012, 9:19)

        Renesmee [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        nu e de mirare pentru ca bolsevicii astia au un TUPEU fantastic. Se leaga de cate o chestie absurda si apoi o tin asa.
        Toti sunt fosti comunisti/utecisti/securisti, fara legatura cu partidele istorice ( exceptie fac Gjuvara si alti vreo doi-trei) decat poate faptul ca sunt urmasii tortionarilor fostilor dizidenti....
        Cat despre PDL, daca nu scapa URGENT de Udrea, Oltean si alti cativa de la varful partidului, se duc rau la vale
        • +1 (3 voturi)    
          se poate trai si din cotizatii! jos cu baronii PDL (Marţi, 12 iunie 2012, 11:58)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui Renesmee

          oamenii de bine din Romania vor sustine intotdeauna PDL pentru imnul partidului care iti umple inima de mandrie ca esti roman si pentru spiritul tanar care anima partidul.

          oamenii de bine vor vota intotdeauna "Palma si cu ceafa lata" si Elena Basescu!!

          nu avem nevoie de "greii" partidului! ce ne trebuie noua bani sifonati de Udrea, Blaga, Berceanu sau Videanu din ministerele pe care le-au condus?! bani nemunciti, bani furati din pensiile amaratilor! nu vrem sa avem de-a face cu asa ceva!

          PDL are nevoie de doar 8 milioane de membri care daca vor plati fiecare 5 euro pe an cotizatie for aduce la pusculita partidului pese 40 de milioane de euro. Cu banii astia poti sa castigi toate alegerile dintr-un an!!!

          PDL trebuie sa aiba cati mai multi membri!
    • +16 (24 voturi)    
      Iar delirezi (Marţi, 12 iunie 2012, 8:47)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Omule . Esti malefic pur si simplu. Iti face placere sa fii ticalos? Nu ai nici un argument nici o dovada. Singurul lucru pe care stii sa-l faci este sa arunci cu noroi.Oricum poti sa latri cat vrei. Cei pe care ii sustii si dupa al caror chip esti si tu vor primi ceea ce merita si impreuna veti disparea in istoria neagra a acestei tari.
    • +17 (21 voturi)    
      Ala onest si capabil e Robert Negoita? (Marţi, 12 iunie 2012, 9:16)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      .. cred ca e capabil de orice..
      • 0 (0 voturi)    
        De care Negoita ,vorbiti ? (Marţi, 12 iunie 2012, 14:43)

        ioil [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Este unul si acelasi amestecat intr-un scandal de proportii cu minore prostituate????
    • 0 (0 voturi)    
      care jaf??? (Marţi, 12 iunie 2012, 14:40)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      dupa cum a declarat cu ceva timp in urma un lider mare al USL,unei jurnaliste <:ai vostri au furat mai mult ca ai nostri>sa ajuns cu ajutorul crizei mondiale, ca odata ajunsi pe val, acesti"ai nostri"vor recupera rapid hotiile si ai vor intrece pe<ai vostri>.Multe succesuri,stim ca nu o sa va poata nimeni opri si peste 4 ani va vom roti din nou !
  • +33 (33 voturi)    
    Udrea la maternitate! (Marţi, 12 iunie 2012, 5:44)

    Costica [anonim]

    Catastrofa la nivelul Bucurestiului i se datoreaza in mare parte Elenei Udrea, a carei strategie electorala a sublima dar lipsit cu desavarsire. In general nu a facut decat rau partidului si a venit timpul sa se ocupe de treburi mai lumesti, la care poate se pricepe mai bine, decat la politica, unde este clar nula!
    • +8 (16 voturi)    
      Analiza la Bucuresti (Marţi, 12 iunie 2012, 8:45)

      lau [anonim] i-a raspuns lui Costica

      ce atata catastrofa la nivelul Bucurestiului. In sfarsit v+ati dat arama pe fata. asta suntet, Robert Negoita, Oprescu, Piedone, Vanghelie. Daca Udrea candida scotea si ea un scor bunisor ca iseau toate pipitele la vot dar asa cu Sulfina Barbu au stat fetele in club si nu s-au deplasat la sectiile de votare. Si voi asa zisii bucuresteni sunteti ca si constantanii carora le place spectacolul, smecherala intr-un cuvant tot ce reprezinta Mazare. Bucurestenii adevarati nu au iesit la vot ca de altfel toti cei care sunt prea ocupati sa realizeze profit nu sa se uite ba la premier (indiferent care este el) ne mai da un 8% la salariu sau ne ducem in privat sa ne cautam de munca si daca mai promite un procent aleg sa "stea" la stat.
      PS. Nu este niciun dezastru in Bucurest si nici in tara. Asta este bazinul electoral al celor 3 partide, nici unul dintre ele nu au reusit sa convinga nehotaratii, iar sociologic aici ar trebui sa se duca lupta, cu proiecte concrete care sa convinga nu sa astepte votul negativ, metoda pe care o practica toate partidele de 22 de ani.
    • +18 (28 voturi)    
      Campania negativa.... (Marţi, 12 iunie 2012, 8:52)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      .....minciunile despre ea,linsajul de la latrine au facut din Elena Udrea un om politic ratat.Reusitele ei de la MDRT sunt incomparabil mai bune decat ce au facut usLASI la acest minister.Pentru romani nu conteza performanta ci lozincile de la tv-uri.Nu vor sa faca comparatii intre realizarile unuia si altuia.Sa-mi spuna cineva ce a facut Antonescu cat a fost min.Tineretului.Ce proiecte a avut si cate a realizat din ele.Asa ca nu conteaza performanta ci palavrageala la tv.
      • -9 (11 voturi)    
        elena udrea ,, un om politic ratat '' ? (Marţi, 12 iunie 2012, 9:47)

        maria [anonim] i-a raspuns lui Rammy

        gura pacatosului adevar graieste ! ,, reusitele ei '' ,, mai bune '' decit ale ,, uslasilor '' ! ? ? ! despre ce vorbesti ?
        • 0 (0 voturi)    
          De exemplu.... (Marţi, 12 iunie 2012, 10:13)

          Rammy [utilizator] i-a raspuns lui maria

          despre pontonul de la Mamaia pe care Mazare l-a inaugurat.E unul din multele proiecte ale ei.
      • 0 (0 voturi)    
        0are? (Marţi, 12 iunie 2012, 10:05)

        costel [anonim] i-a raspuns lui Rammy

        minciuni,linsaj,reusite...-uiti ceva.udrea s-a expus singura .a avut performante pe care nimeni nu le vede pt ca desi era ministru se imbraca cum se imbraca.ca om politic nu avea voie sa faca asta. e o surpriza ca latrinele au linsat-o mediatic?asta era treaba lor.o vor mai face in viitor.m.r.ungureanu,boc,basescu,etc vor fi atacati fara mila de latratorii de la antene.daca se asteapta la altceva se inseala.bun venit in lumea reala.
    • +9 (17 voturi)    
      MRU este groparul PDL (Marţi, 12 iunie 2012, 8:58)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui Costica

      M-am gandit si eu la varianta cu MRU, practic de asta a fost schimbat Boc, ca MRU sa faca urgent ceva si daca stau bine sa ma gandesc n-a facut nimic!
      Eu nu vad nicio vina in prezent a celor din conducerea PDL. Populatia pur si simplu era suparata pe taierile alea nenorocite de la salarii si pensii. Orice ar fi facut PDL bine , nu mai conta. Si daca tinem cont ca Antenele au cultivat din interes aceasta pornire a populatiei, chiar nu mai avea sens sa faca ceva PDL, ar fi fost in zadar. Grav este ce se intampla acum, avem un guvern prost, plin de analfabeti, anonimi, condusi din umbra de maharii comunisti. Ponta saracu’ e pe afara, el este papusica lor. Avem un Voiculescu Turnator iar la butoane, asata insemnad un milion de pasi inapoi, avem un partid unic, avem o “frumoasa” dictatura cu fata umana la putere….avem esec deja, dezastru economic, un euro zglobiu…….avem exact ce nu ne trebuia in acest moment. De evolutie si dezvoltare nu mai spun nimic. Nu va exista! USL nu va face nimic bun. Va fi teapa secolului USL! Asta e!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e chiar asa (Marţi, 12 iunie 2012, 10:47)

        Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

        PDL-ul a avut sansa sa arate ca e fundamental diferit de USL insa a ratat-o inexplicabil. Da, masurile anticriza erau necesare si si-au dovedit utilitatea daca e sa ne raportam la ce se intampla prin alte state UE. Dar masurile lor bune n-au fost dublate si de : transparenta achizitiilor publice, ne-umflarea costurilor diverselor proiecte, ne-directionarea lor cu dedicatie. Desi nu mai vorbim de tunuri la nivelul celor din anii 90 ele au existat si sub guvernarea PDL. Iar astea le-au fost fatale
    • 0 (0 voturi)    
      Nu este nula ! (Marţi, 12 iunie 2012, 10:29)

      BaiatuDinPopor [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      Este la negativ, si mai are muuuuuuult pana la zero !!!
  • +44 (54 voturi)    
    faceti curatenie domnule Boc (Marţi, 12 iunie 2012, 5:59)

    Daniel G [utilizator]

    blogari Boc, după 3 ani de prim ministeriat, după ce a fost inamicul public nr 1 sau 2 (alternativ), după ce a primit în plină față un milion de tone de lături, are puterea să candideze la Primăria Cluj și să-și facă campanie, ceea ce nu putem spune și despre ceilalți lideri ai PDL. Boc e slab, Boc e moale, Boc e laș, Boc e așa și pe dincolo, zic ”prietenii” lui din PDL. Cu toate astea, văd că Boc are forța și curajul de a ieși în față, de a lupta, deși altul în locul lui ar fi fost demult terminat de oboseală și psihic. E de necrezut că omul ăsta încă mai are energie și chef de bătaie. Nu același lucru îl putem spune despre liderii PDL care îl contestă și care își confirmă lașitatea și trădările din ultimii trei ani în care au stat ascunși sub pat și au ieșit doar cît să-l arate pe Boc cu degetul și să le facă zîmbre useliștilor. Să sperăm că după locale respectivii vor fi scuipați afară din PDL.

    Știu că printre liderii PDL a devenit o modă să te ascunzi sub pat și să lovești în Emil Boc însă trebuie s-o spunem cît se poate de clar că PDL doar lui Traian Băsescu îi datorează mai mult și că Emil Boc, alături de Traian Băsescu, este cel mai important om politic pe care l-a dat PDL în ultimii 12 ani.

    Emil Boc a fost aproape singur la primit flegme după măsurile de austeritate, a rămas acum aproape singur, în lupta împotriva USL. Toți ceilalți lideri ai PDL, mai mult sau mai puțin grei, mai mult sau mai puțin fioroși, au stat ascunși sub pat iar acum sînt blat cu USL-ul, în frunte cu greii.

    Îmi pare rău că nu sînt clujean, ca să am și eu cine vota, fără să-mi vină să vomit în momentul în care pun ștampila. Sau măcar brașovean, ploieștean, mureșean, arădean sau nemțean. Din păcate sînt bucureștean.

    Victoria lui Emil Boc la Cluj-Napoca este principala miză a dreptei la aceste alegeri locale.
    • +9 (13 voturi)    
      PDL sau dreapta (Marţi, 12 iunie 2012, 8:41)

      Angelica S [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      Bravo Daniel! Subscriu intr-utotul! O altfel de analiza ...obiectiva si pragmatica...sper ca in toamna sa avem toti care gandim la fel cu cine vota...
    • -10 (14 voturi)    
      ?!?!?! (Marţi, 12 iunie 2012, 8:48)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      A primit voturi de la cine l-a votat pe Funar in 3 mandate.....
      Mare om, mare caracter, superbi alegatori :)
    • +10 (14 voturi)    
      FELICITARI (Marţi, 12 iunie 2012, 8:49)

      lau [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      Nu vreau sa-ti dau doar un vot ci sa te felicit pentru comentariu
      BRAVO
    • +13 (17 voturi)    
      Mda (Marţi, 12 iunie 2012, 9:13)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      Meritul lui Boc este ca a iesit in fata si a avut curajul sa ia masuri nepopulare. (nu ma intereseaza ca a fost sau nu la comanda la Basescu, cand tragi linie oamenii spun ca Boc a taiat). Sunt convins ca stia ca o sa piarda masiv voturi din cauza acestor masuri, dar totusi nu a cedat si le-a facut.
      Acuma sa revenim la zilele noastra, la "salvatorul" Romaniei Ponta, care ce facut , pe cand era in opozitie striga in gura mare sa se dea salariile sa se dea pensii etc. Acuma la guvernare a trecut la clasicul "aialati de dinainte sunt de vina" si promite ca dupa parlamentare va face si va drege.
      Parca mai mult mi-a placut Boc cu toate taierile lui, cu poticnelile si un nivel cam mare de nestiinta uneori, totusi a tinut tara pe linia de plutire intr-o perioada tulbure la nivel international.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 12 iunie 2012, 10:11)

      costel [anonim] i-a raspuns lui Daniel G

      bun comentariu.bravo.si eu sunt bucurestean.
  • -16 (26 voturi)    
    ROBERT NEGOITA PRESEDINTE (Marţi, 12 iunie 2012, 6:10)

    Catz Kitty [utilizator]

    Hai ca se poate !
    • +4 (8 voturi)    
      yes, we can (Marţi, 12 iunie 2012, 8:50)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui Catz Kitty

      Cancan, that is!
    • 0 (0 voturi)    
      Sinistru (Marţi, 12 iunie 2012, 10:36)

      Carmen [anonim] i-a raspuns lui Catz Kitty

      Asta este cea mai sinistra gluma! Banc sec...sau cum sa calific ce ai spus?
    • 0 (0 voturi)    
      Fetitzo, doar nu faci parte din "marfa" (Marţi, 12 iunie 2012, 11:53)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui Catz Kitty

      traficata de gruparea in care a fost ( sau este) si individul nominalizat de tine!! Si ti-a promis sefu' ca te avanseaza, daca scrii de bine despre el pe internet.

      Oricum, cred ca trebuie sa mai cresti putin, pentru a-ti da cu presupusul despre cine poate fi apt sa conduca Romania . Deocamdata joaca-te de-a "flori , fete sau baieti" , sau ce joc vrei tu. Este mai potrivit pentru varsta ta
  • +21 (21 voturi)    
    demisii (Marţi, 12 iunie 2012, 6:45)

    dorel [anonim]

    trebuie sa cade mai multe capete din pdl, nu stiu, dar multi pdl-isti dorm in papuci, in loc sa lupte, asa cum sunt de injurati
  • +6 (10 voturi)    
    nu poti sa faci din r bici si sa si pocneasca (Marţi, 12 iunie 2012, 8:07)

    anonim [anonim]

    Nu stiu daca e o idee buna sa pui un esec pe seama unui om. Daca era succes era al tuturor, asa-i?

    Rezultatul la alegeri a fost o expresie a frustrarilor unor oameni obisnuiti sa li se dea si un efect al manipularii media.

    Si vad ca manipularea de la tv e contagioasa, se ia si la cei care nu se uita.
    Nu neg ca s-ar fi putut si mai bine decat a procedat Elena Udrea, cine stie sa ne zica cum.

    Singurul motiv pentru care Elena Udrea cred ca ar fi bine sa faca un pas inpoi e faptul ca are imaginea cam patata, si in lumina reflectoarelor tot asa o sa ramana.

    Oricum e interesant cum fiecare cauta un tap ispasitor: romanii afectati de criza au PDL-ul, care la randul lui o are pe elena udrea.
  • +15 (15 voturi)    
    sa vedem sange de Udrea (Marţi, 12 iunie 2012, 8:08)

    marii cai albastri [anonim]

    de departe cele mai mari gafe de strategie si tactica electorala ii apartin doamnei Udrea:
    - sa-ti fuga seful de campanie al adversar cu o luna inainte de alegeri, inseamna ca nu te pricepi deloc la oameni si nu intuiesti din ce parte vine pericolul. Va dati seama ce mina de aur a fost Piedone pentru USL.
    - Sa-l pui pe Prigoana candidat pentru functia de primar general inseamna sa nu intelegi de loc psihologia romanului mediu. Pensionarul care a iesit si a sanctionat PDL se uita la scandalurile dintre Prigoana si Bahmuteanca cu o curiozitate amestecata cu dispret. La fel si intelectualii intre doua varste carora le pute "tiganeala" din familia Prigoana. Tinerii intre 20-30, atati cati au iesit la vot nu se identifica cu golden-boy-ul de Dorobanti Prigoana Jr. Iar cei care au iesit totusi, au votat in masa cu Nicusor Dan care a luat masiv voturi de la Prigoana.

    Nici greii PDL nu ar trebui sa se simta prea bine dupa localele astea. Uite, in curtea Eternului Berceanu care a promovat numai soferi si nulitati la deputatie a castigat alegerile tanara Olguta, cea care statea seara de seara cu Vadim in redactie si facea corectura la Romania Mare!

    La Iasi, secatura de Nichita care a mutilat zona de protectie a Palatului Culturii in folosul rechinului imobiliar Iulian Dascalu iar a iesit cu un scor astronomic, pentru ca adversarii nu sunt in stare sa contrapuna un adversar credibil.

    Sa cada ghilotina in PDL domnule Boc!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    coagulare (Marţi, 12 iunie 2012, 8:45)

    alip [utilizator]

    Oricum nu mai aveti nimic de pierdut. Strangeti oamenii de calitate care au iesit in evidenta in perioada guvernului Boc si dati-ne si noua celor care comentam pe aici un partid pe care sa-l votam cu inima impacata, si ma refer la MRU, la Monica Macovei, Cristian Preda, Daniel Funeriu si mai gasiti voi si tineri idealisti cu studii pe afara. Puneti osu' la treaba ca in toamna lasati cateva milioane de oameni din tara si alte cateva de afara care nu au cu cine vota. Va tinem pumnii si suntem cu ochii pe voi.
    • 0 (0 voturi)    
      Ca, bine zici! (Marţi, 12 iunie 2012, 21:25)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui alip

      PDL are nevoie de un lider adevarat si de oameni puternici! Cand zic puternici, exclud pe cele care se laudau ca au reusit in lumea barbatilor, facand stie toata lumea ce! Sa-si ia costumul de calarie si sa-l imbrace la circ, nu intr-un partid politic! Iar daca politicienilor le mai plac si escapadele extraconjugale, problema lor, dar s-o faca mai cu perdea!
      PS poate ca vom vedea si niscaiva dosare DNA cu aceste persoane!
  • -1 (7 voturi)    
    Dar mari conducatori ai PDL (Marţi, 12 iunie 2012, 8:49)

    Eu [anonim]

    nu sunt cumva cei sustinuti de Marele Conducator???
    Toata gasca care a bagat in rahat un partid puternic nu este cea promovata de Basescu?
    Oare Basescu este pe principiul "Sa moara odata cu mine " ???
  • -3 (5 voturi)    
    Declinul a inceput cu MRU Prim Ministru (Marţi, 12 iunie 2012, 8:54)

    aa [anonim]

    MRU prin masurile antiromanesti ca PM si inlocuirea PDLului de la comanda tari a semnat condamnarea PDL-ului
  • -1 (11 voturi)    
    dreapta portocalie.... (Marţi, 12 iunie 2012, 8:57)

    costica [anonim]

    - aseara la B1TV, Emil Boc si-a anuntat intentia de a ramane in fruntea PDL - garantia sigura a esecului la PDL....
    - daca in urma analizelor, PDL il va mentine pe Boc in fruntea partidului - eroare grava si garantia esecului...
    - daca nu dispar Udrea, Roberta, Oltean si alte nume cocotate in varful PDL doar ca oameni promovati si sustinuti de Traian Basescu fara nici un alt merit care sa justifice inaltele functii ocupate in statul roman - alta garantie a esecului...
    - daca PDListii vor regruparea cu MRU alaturi, eu ma indoiesc cum ca MRU isi va asocia numele cu persoanele de mai sus si cu multe altele din PDL, compromise si contestate in egala masura....
    - daca PDL va ramane sub aripa lui Traian Basescu si nu va reusi sa convinga ca este un partid pe picioarele lui(ceea ce sincer ma indoiesc pentru ca PDL=Traian Basescu, fara el PDL nu exista!!) - alta garantie a esecului....
    - in judetul Covasna, PDL a reusit "performanta" de a avea ZERO pe linie, adica nici 1 candidat PDL nu a fost ales, nici in Consiliul local la Sfantu Gheorghe, nici in Consiliul judetean si nici 1 Primar in judet, romanii din oras au ales candidati de la PNL si PSD!!
    ZERO pe linie !!!
    In schimb, cei de la UDMR care au fost si ei la guvernare cu PDL, au castigat detasat in fata contracandidatilor de la cele 2 partide maghiare concurente!!!
    - PDL trebuie sa se curete, sa se parfumeze, ca miroase urat....
    Poate dupa aceasta "curatire" sa mai spere, desi la ce ura este in tara asta fata de PDL, eu sincer ma indoiesc....
    PDL este asociat cu minciuna, ipocrizia, coruptia(si PSDul are coruptii lui, dar aia n-au apucat sa se "vada" cum s-au vazut astia din PDL, ceea ce in ochii oamenilor conteaza!!), cu aroganta si indiferenta fata de cei care i-au ales.
    Asa NU se guverneaza si asta este motivul pentru care eu nu vad posibila revenirea PDL in toamna asta, pentru alagerile parlamentare.
    USL a castigat pentru ca PDL a pierdut increderea romanilor.
    • -1 (5 voturi)    
      au invatat ceva ? (Marţi, 12 iunie 2012, 9:57)

      maria [anonim] i-a raspuns lui costica

      F buna analiza ta . Daca dispar : udrea , miss hoata , broscoiul olteanu , etc cine mai ramine ? Cred ca ar fi trebuit s-o iei invers : cine trebuie sa ramina ! Speranta mea e ca cei de acum sa fi invatat ceva de la pdl-isti !
    • +2 (2 voturi)    
      adevarat? (Marţi, 12 iunie 2012, 12:32)

      orcul [anonim] i-a raspuns lui costica

      afirmati ca: ,,PDL este asociat cu minciuna, ipocrizia, coruptia(si PSDul are coruptii lui, dar aia n-au apucat sa se "vada" cum s-au vazut astia din PDL, ceea ce in ochii oamenilor conteaza!!),'' ...sigur cei din pdl au fost vizibili pe antene pe irealtati pe posturile lui dede (cel cu fantome si elodii) iar pdl aproape nu a reactionat la acest asalt mediatic care dureaza de ani buni...Raul cel mare se afla in spatele acestor trusturi media si este alcatuit din fosta securitate a lui ceausescu cea care nu a depus armele niciodata. Acolo se afla si cei care au interes ca romania sa ramana o tara instabila cu o popolatie saraca si usor manevrabila. Pana acum au reusit de minune.
  • -1 (7 voturi)    
    Guv. MRU a gresit, nu PDL (Marţi, 12 iunie 2012, 9:00)

    Tot eu [anonim]

    Ungureanu, a avut de facut ceva fff important dupa ce a preluat guv. de la Boc: sa indeplineasca niste cerinte ale populatiei, URGENT!
    EL A TARAGANAT pana a venit USL si a speculat la maxim aceasta “taraganare” a lui Ungureanu si, asa s-a dus PDL in dizgratia aproape totala a populatiei, iar Ponta, ridicat la "rangul" de premier fara merite!
    Au jucat ca la carte neputinta/ nepriceperea lui Ungureanu, TREBUIE SA RECUNOASTEM!
    Bugetarii, doreau sa-si recapete ceea ce li s-a luat, pensionarii la fel. Pe ei nu-i interesa de ce li s-au taiat acele procente, pentru ei nu conta ca ne putea paste criza si, am fi devenit Grecia 2. NU! "Pagubitii" atat stiau: banii inapoi! Ungureanu a GRESIT ca nu a percutat la aceasta dorinta apriga a populatiei si ca rabdarea le-a fost pusa la incercare. A fost prea sigur pe el cand, de fapt, era realmente nepriceput!
    Aceasta a fost greseala FATALA a lui MRU! Dovada: a venit USL si le-a dat, ceea ce MRU TREBUIA SA FACA, in secunda doi dupa instalarea in functie! Si, sa nu uitam ca Boc anuntase mai precaut ce-i drept, ca de la 1 iunie se vor da 8% inapoi la salarii!
    Daca PDL nu l-ar fi sprijinit pe MRU astazi nu era aceasta situatie. Din pacate!
    Politica in interior si in “teren” este realmente parsiva si se joaca la secunda in orice partid. Cine stie sa speculeze momentul, castiga! De asta a castigat USL NEMERITAT, a umblat la "COARDA SENSIBILA" a populatiei! MRU a facut un mare rau PDL-ului, din pacate! Ciuma rosie USL deja a pus gheara pe tara!
    • 0 (0 voturi)    
      Rationezi gresit!! (Marţi, 12 iunie 2012, 12:19)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui Tot eu

      MRU nu a gresit!! Pentru ca nici macar nu a avut timp sa greseasca. A promis ca mareste salariile, si facea tocmai pentru a le mari in REALITATE, si nu prin inflatie. Adica tipul este responsabil, chiar nu voia sa impovareze populatia , si asa rau saracita. MRU se gandea ca de fapt nu doar bugetarii, si vesnic plangaciosii de pensionari merita o viata mai buna, ci si cei care lucreaza in sectorul privat, si la care nimeni dintre politicieni nu se gandeste. Daca iau salarii, cat iau, cat muncesc.. ei trebuie sa fie doar sursa de venituri sigure la stat, si vaca de muls a fiscului si a politicienilor.
      MRU nu a facut nici un rau PDL-ului. PDL-ul si-a facut singur rau. Pentru ca a promovat si mediocritati sau persoane contestate. Sa-l propui pe cancanistul Prigoana candidat la PGB este cel mai jignitor gest fata de bucuresteni. Normal ca bucurestenii s-au enervat si au sanctionat!
      Daca PDL nici acum nu observa despre ce este vorba si sa se descotoroseasca de toti Prigoni, de Videan-i, de Udrea ( desi personal imi era simpatica, insa nu trebuia sa il sustina pe prigoana) , de Roberta, de Oltean, si de toti smecherasii aciuati sub sigla PDL prin tara ( oricum, intr-un nr insignifiant , in comparatie cu pdsr-stii, mai nou usl-stii, care au infectat Romania de 20 de ani) , atunci isi merita soarta.
      Insa noi ca popor, cred ca suntem niste masochisti de neegalat, care nu ne iubim deloc pe noi insine. Sa votezi pdsr, sa votezi in continuare pe cel care a facut atat rau, si stim ca sunt cabili de atata rau .. este .. este de rau. Mai ales ca de 3 saptamani, de cand sunt cocotati la palatul Victoria , NU AU FACUT NIMIC. Doar epurari, epurari, albiride infractori, si aranjarea prin orice metode a alegerilor.
      Nimic pentru binele Romaniei, , pentru binele romanilor..
  • +12 (12 voturi)    
    REFORMA (Marţi, 12 iunie 2012, 9:05)

    Trident [utilizator]

    Urgenta si radicala. Toata conducerea partidului cu exceptia lui BOC, DEMISIE IN BLOC.
    ,,Deratizare" masiva fara nici un fel de sovaire si mila la toate nivelele.
    PDL are pe constiinta restaurarea comunismului in Romania.
    Eliminati in primul rand comunistii netratati de metehnele comuniste si coruptii pe care ii aveti in randurile voastre.
    Situati-va ferm in partea de centru - dreapta a politicii romanesti chiar daca stati un 2-4 ani in opozitie.Ar fi chiar recomandat. Romania are nevoie de o alternativa viabila la comunismul USL
    Daca MRU isi face partid si voi nu faceti nimic clar si serios in directiile amintitite, daca nu va dati mana cu el cu scopul sincer al salvarii Romaniei este GRAV.
    Este timpul marilor schimbari. Nu le faceti ACUM dispareti ca partdid.
    Este clar?
    • -4 (4 voturi)    
      Comunism? (Marţi, 12 iunie 2012, 9:26)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      vorbesti de comunism cu Basescu presedinte care a fost gradat in Securitate si Boc si MRU care au avut functii in tineretul comunist?.. atata naivitate ???
      • 0 (0 voturi)    
        Vorbe (Marţi, 12 iunie 2012, 10:24)

        Trident [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        1.Basescu a recunoscut faptul ca A FOST comunist cand a condamnat acest sistem in Parlament.
        2. Basescu a fost comandat de nava si asta spune multe dar in nici un caz ca a fost un turnator nenorocit. Vorbesti fara sa ai nici un fel de dovezi ca prin activitatile sale a cauyat un rau Romaniei sau persoanelor NEVINOVATE.
        3. El a fost obligat prin fisa postului sa dea note informative. Altii au facu-to benevol cum este si cazul acestui individ dubios-cel putin- numit Voiculescu. Chiar crezi ca cei doi pot fi comparati?
  • +4 (6 voturi)    
    aceleasi griji..... (Marţi, 12 iunie 2012, 9:26)

    translativus [utilizator]

    .....la PDL ca si la USL: Strategii si combinatii pentru binele partidelor si evident castigarea alegerilor legislative.
    Alegerile locale au aratat cum nu se poate mai bine, care este adevarata grije a alesilor.
    Au invrajbit lumea, i-au pus sa se jigneasca, sa se bata si chiar sa se impuste intre ei, pentru ce? Pentru a reduce taxele? Pentru a aduce investitori? Pentru a scadea risipa actuala enorma? Pentru a rezolva problemele cetatenilor?
    Ei bine, NU.
    Interesul propriu si de grup este scopul iar mijloacele nu conteaza.
    La fel va fi si la alegerile legislative, scopul fiind acelasi, ca si mijloacele.
    Unde se afla cetateanul in toata aceasta increngatura de interese? Ce importanta are el pentru politicienii actuali? Va las pe dvs sa raspundeti.
    Cat timp va exista acest sistem politic, se va merge din rau in mai rau.
    Multi dau vina pe politicieni. Gresesc pentru ca doar acolo unde se poate fura, se aduna hotii.
    Deci sistemul politic permite ascensiunea unor astfel de politicieni si doar schimband sistemul, vom putea schimba si tipul de politician.
  • +5 (5 voturi)    
    anonim (Marţi, 12 iunie 2012, 9:27)

    anonim [anonim]

    Udrea nu trebuie sa isi dea demisia trebuie data afara! PDL are atatia oameni capabili care au facut ceva vizibil spre deasebire de Udrea care nu a facut nimic.

    Ca o parere personala ar trebui inlocuita cu Anca Boagiu care daca ar fi fost deja in locul lui Udrea ar fi adus cel putin 5 procente in plus la locale si probabil reconfirmarea primarilor PDL.

    PDL este un partid puternic care nu cred ca sta intr-o singura persoana oricare ar fi...Cate procente trebuie sa mai piarda PDL din cauza Elenei Udrea ?
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Marţi, 12 iunie 2012, 9:42)

    catalin_mattei [utilizator]

    un intreg partid isi pune bazele intr-un singur om: MRU. Calitatea sa principala este de a fi fost sef la SIE. In majoritatea statelor democrate europene ocuparea unei astfel de functii conduce la iesirea din viata publica pt o anumita perioada a respectivului pe considerentul ca avand acces la informatii confidentiale ar putea sa le utilizeze in pozitia sa de om politic. Evident ca aceste sensibilitati care tin de moralitate nu ar putea sa-i influenteze pe domnii si doamnele din PDL caci obrazul gros si foamea de putere se mentine prin orice mijloace. Ca o parte consistenta a populatiei pune egal intre guvernarea portocalie si coruptie iar nu ar interesa caci acestia sunt prea lipsiti de cultura sa asculte mesajele incurajatoare ale tovarasei fost procuror M Macovei. Ce nu au inteles PDL-istii si sustinatorii lor este ca oamenii au spus nu unui stil de conducere care este definit de coruptie, nepotism, nepasare. Evident ca este mai usor lor si sustinatorilor lor sa considere ca de vina sunt cei ce nu i-au votat.. aia sunt prostii si la PDL se afla academia romana in totalitate.. este penibila situatia pt cei ce au dovedit o incompetenta crasa in functiile detinute ( motivul si lipsei de sprijin la alegerile actuale)
    • 0 (0 voturi)    
      sigur (Marţi, 12 iunie 2012, 12:50)

      iov [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      pdl a facut multe greseli iar basescu i-a dat propriului partid lovitura de gratie prin iesirile absolut iresponsabile si greu de inteles pentru un politician cu experienta lui . Sa afirmi insa ca oamenii au spus nu unui stil de conducere definit de coruptie nepotism nepasare mi se pare cel putin deplasat atata vreme cat psd este campionul incontestabil al jafului si coruptiei institutionalizate in romania iar clasa politica in ansamblul reprezinta limita superioara a coruptiei si coruptilor. Nu se poate numi schimbare in bine inlocuirea raului cu mai raul si nici progres. Mai degraba un succes bazat pe manipulari media.
  • +2 (2 voturi)    
    Pe cine au votat ? (Marţi, 12 iunie 2012, 10:24)

    CONU' [utilizator]

    Daca ne uitam la ''alesii'' din ultima duminica vedem o multime de PENALI-sti care au iesit castigatori.
    Va propun sa ii trecem in revista. Incep eu: la sefia Consiliul Judetean Arges a ramas acelasi Constantin Nicolescu si citez titlul unui articol publicat pe HOTNEWS: ''Seful CJ Arges, Constantin Nicolescu arestat pentru inundatii fictive, luare de mita si coruperea unui primar''. Va rog sa continuati. Poate asa se mai poate indrepta ceva pana la alegerile parlamentare.
  • +1 (1 vot)    
    s-a terminat (Marţi, 12 iunie 2012, 10:25)

    dan [anonim]

    Pdl datorita orgoliului nemasurat al Elenei Udrea ,Oltean etc,se va dizolva ,nu ii vad sa-si dea demisia prea curand.
    Victoria lui Boc va arata ca fundul lipit de scaun e mai important decat salvarea partidului.
    Basescu a lasat partidul din mana ,daca ar fi vrut sa-l salveze dadea de pamant cu multi din PDL astfel a facut un serviciu aproape nesperat opozitiei de atunci.
    Acum culege roadele .
    Ideea tampita de altfel de a lasa USL la putere,doar doar se va eroda pana in toamna s-a dovedit total gresita ,subestimarea adversarilor (Voiculescu,Iliescu ,Nastase si altii de teapa lor)a dus la acest rezultat.
    Acum alta idee de asemenea gresita deoarece a venit muuuuult prea tarziu si nu numai de asta e de a construi ceva in jurul lui MRU (oare cati din PDL vor fi de acord cu asta,s-a vazut clar ca multi nu-l inghit deorece ciolanul e mai scump decat proiectul).
    Ia numarati cate luni mai sunt pana la alegerii si veti vedea ca nu are timp sa le castige.
    Basescu a avut merite in a construi un PDL puternic si tot el l-a daramat de aceea construirea unui partid in jurul unui singur om si nu in jurul unei echipe pe termen lung nu are sanse de izbanda ,odata si odata orgoliul celui din varf care se crede indestructibil va duce asa cum se vede la distrugerea partidului.
    Pacat deoarece va disparea pentru multi ani dreapta politica din Romania ,sincer nu-l vad pe MRU sa invinga orgoliile din PDL fara ajutorul lui Basescu iar lumea s-a cam saturat de el pana peste cap.
    Va fi perceput ca omul lui Basescu si asta costa voturi.
    Ce se vede in viitor ,ceva ce nu ne place:
    USL va castiga majoritate in toamna,Crin va incerca daca va fi lasat de PSD sa fie presedinte dar asta ii va costa mult pe PSD ,dreapta in Romania se va creea in jurul PNL condus de Crin Antonescu.
    Acesta stie ca functia de presedinte va da un avantaj PNL-ului foarte mare in fata PSD si odata cu asta va incerca coagularea dreptei .
  • 0 (0 voturi)    
    Alta Marie cu o alta palarie, (Marţi, 12 iunie 2012, 11:08)

    claemi [utilizator]

    M.R.U.incearca darrr,mai trebuie sa treaca cca. 20 ani pina se uita ce a facut pdl-ul poporului roman(austeritate pentru unii,bunastare si furt pentru altii),in mod sigur localele au fost aranjate impreuna cu PSD....
  • 0 (0 voturi)    
    Radacini (Marţi, 12 iunie 2012, 11:21)

    toma [anonim]

    Priviti un pic in urma ... PDL si PSD se "trag" din aceleasi radacini comune..... Lupu-si schimba parul da' naravu ba!
  • 0 (0 voturi)    
    schimbarea este absolut necesara (Marţi, 12 iunie 2012, 12:01)

    Costin_eng [utilizator]

    O opinie ... poate nu singulară !

    Emil Boc are deja o superficială aură de martir al luptei pentru stabilizarea economica a ţării, pentru că, în perioada în care partidul era la guvernare, aceasta a fost strategia de comunicare menită a justifica măsurile de austeritate.
    Desigur că majoritatea măsurilor au fost justificate dar prost explicate. Cine-i de vină pentru modul în care fostul prim-ministrul Boc a comunicat cu mass-media ?
    In mod evident Emil Boc nu are nici cea mai mică înclinaţie spre domeniul comunicării şi al relaţiilor publice dar ceea ce-i mai grav este că nu înţelege importanţă acestora şi nici nu doreşte să lase pe alţii din partid să le valorifice în interesul partidului.
    Intr-o altă ordine de idei pentru domnul Emil Boc este prea târziu să mai înţeleaga substanţa şi importanţa strategiei în jocul de supravieţuire politică. Pur şi simplu este un nontalent la acest capitol. Viziunea este o calitate indispensabilă dar foarte rar întâlnita la oamenii politici. Nici la acest capitol Emil Boc n-a fost favorizat de soartă.
    Ar mai rămâne pragmatismul, de aşteptat a-l găsi la orice intelectual, care-i principala resursă ce dă posibilitatea efectuării unei analize lucide, la rece a cauzelor ce au dus PDL-ul la rezultatele de acum dar nici aici nu avem o proiectie reală a cauzelor. Dacă a câştigat la Cluj a fost doar pe seama neghiobiei celor de la PSD de a arunca în luptă un contracandidat mai mult decât jalnic dpdv al prestaţiei din campanie.
    A veni acum şi a spune că va rămâne în fruntea partidului pentru că a ieşit primar la Cluj deşi partidul, da cărui actuală situaţie este responsabil, are un rezultat general catastrofal, se situează în penibila categorie a celor atinşi de sindromul Lăpuşneanu – “dacă voi nu mă vreţi eu vă vreau !”.
    Susţinerea pe care i-a acordat-o preşedintele, care la rândul lui nu a putut trece peste decepţia trădării lui Tăriceanu şi a ţinut musai să aibă la cârma PDL un personaj care să nu-i iese din cuvânt, a fost una distructi
  • 0 (0 voturi)    
    demisie (Marţi, 12 iunie 2012, 12:15)

    mirela [anonim]

    Daca PDL nu va recunoaste ca a pierdut din cauza arogantei unora ca Elena UDrea (nu este singura, dar a fost cea mai vizibila), acest partid nu va avea sanse de redresare. Daca se va merge pe ideea ca electoratul este prost si nu stie ce voteaza, daca se vor ascunde in spatele ideii ca la vot au mers numai pensionarii, daca se va merge pe ideea ca Antena 3 e de vina pentru pierderea alegerilor, nu sunt sanse pentru o schimbare in bine a PDL. Simpatizantii infocati ai PDL ar trebui sa vada si greselile. Si sa le exprime public, nu sa ascunda gunoiul sub pres. PDL a pierdut din cauza arogantei si a lipsei de profesionalism in comunicarea publica a reformelor. Da, oamenii au inteles ca au fost necesare taieri de salarii, de pensii, ca au fost necesare disponibilizari. DAR, cand au vazut ca banii publici sunt gestionati prost, nu au mai putut intelege. Da, PDL a incercat sa faca reforme. Acestea au fost comunicate extrem de prost, sau nu au fost comunicate deloc. Mesajul a fost ''asa vrem noi''. Concluzia este simpla: PDL a pierdut pentru ca a repetat la indigo greselile lui Nastase. Bucurestenii au sanctionat-o pe Elena Udrea, votul lor a fost un vot impotriva Elenei Udrea. Ea ar trebui sa demisioneze acum si sa se prezinte din nou in fata electoratului la toamna. Atunci nu vor mai exista scuze. Va fi votata sau nu. Sa ia exemplul lui Boc.
  • 0 (0 voturi)    
    Postaci, mai moale! (Marţi, 12 iunie 2012, 17:56)

    Mon`Lisu [anonim]

    Incredibil, pe unde merg in vitual dau numai de sarantocii PSD-ului, care pentru doi covrigi si o apa plata scriu cele cateva randuri, total agramate, total inafara subiectului, de continut nici nu mai vorbim deoarece el nu exista... le plang de mila deoarece pe langa faptul ca sunt atat de prosti, needucati, fara minima notiune de baza a ceea ce inseamna sa comentezi despre cineva, sa analizezi ceva, sunt manipulati, cu alte cuvinte au creierele spalate spunandu-li-se ca ciuma comunista este rezolvarea problemelor economice din Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Udrea nu e vinovata! (Marţi, 12 iunie 2012, 18:06)

    Belu [anonim]

    Udrea a ramas fidela partidului. Nu a facut ca toti traseistii care au parasit parditul la greu. Tot respectul pentru ea! Nu trebuie sa isi dea demisia. Nu ea este vinovata pentru rezultatul alegerilor. Masiruie care au fost luate in timpul crizei, masuri corect aplicate, masuri care au patat imaginea partidului.
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Belu! (Marţi, 12 iunie 2012, 21:31)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui Belu

      Pe Udrea n-ar fi acceptat-o nici un alt partid! Udrea a ramas fidela functiei si influentei nefaste, pe care a avut-o asupra celor din jurul ei. TB are un mare ghimpe in coaste. El si l-a bagat, tot el sa si-l scoata! Blestemele lui Udrea, nu-l vor ajunge, dar ale romanilor, da! Ar fi pacat, are o familie foarte frumoasa!
  • 0 (0 voturi)    
    Tot respectul pentru Udrea (Marţi, 12 iunie 2012, 18:16)

    Anca [anonim]

    Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in frunte cu Elena Udrea a avut o contributie esentiala in modernizarea turismului, in atragerea turistilor straini, in atragerea investitorilor straini, in combaterea crizei.
    • 0 (0 voturi)    
      Las-o balta! (Marţi, 12 iunie 2012, 21:32)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui Anca

      Iti iei prima la urmatorul cincinal!
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Marţi, 12 iunie 2012, 18:55)

    geta [anonim]

    Udrea n-a stat prin greve de lux pe banii nostri ca altii. E de apreciat acest lucru. Motive ar fi avut sa faca si ea greve si mai ales acum de cand cu ciumele astea la putere!
    • 0 (0 voturi)    
      Sti ceva? (Marţi, 12 iunie 2012, 21:36)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui geta

      Vorbesti exact ca cei din USL, inainte de campanie.
      Udrea trebuie sa dispara, inainte ca Romania sa fie decimata de serpi ca ea! Are tot ce-i trebuie. O adevarata doamna, cum se pretinde ea, trebuie sa stie cand sa se retraga, definitiv. In plus, poate ii da o sansa lui barba-su si ii face ce i-a promis. Ce-i drept, si ca sa devi mama, iti trebuie anumite calitati! Ma intreb daca le are?
  • 0 (0 voturi)    
    Tot dezastrul PDL, (Marţi, 12 iunie 2012, 21:15)

    madame [utilizator]

    se invarte in jurul Elenei Udrea, pe buna dreptate dar si a lasitatii celor din interiorul sau
    Victoria lui Emil Boc la Cluj, arata ca a fost un Premier de exceptie! Cata nesimtire poate da dovada o femeie, care s-a ridicat in varful societatii fara merite proprii, ci doar desfacand picioarele? Este vorba de Romania, doamna blonda! Iar daca nu-ti pasa de aceasta tara, sunt altii carora le pasa, desi nu mai locuiesc in ea! Ce astepti madam? Sa te roage insusi Presedintele sa iti vezi doar de viata personala? Intoarcete la USL si fa si cu acest partid, ceea ce ai facut si cu PDL. Poate asa vei fi iertata de pacate.
    PS sunt zvonuri prin popor ca te duci la vrajitoare sa te descante! :))))))))))))) Pai ai multa grija, doamna, ca sunt persoane care stapanesc vrajitoria fara sa ceara bani! :) Chiar este un hoby!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by