Poiana lui Iocan
Aprilia Park
Foto: Smile Media
Material sustinut de EximBank

Aprilia: Trei persoane acces pe o zi in parcul de distractii si 2 pungi de pufuleti, va rog!

de Smile Media
Luni, 26 Iun 2017 Poiana lui Iocan
Exista oare cineva dintre cei care citesc aceast material care sa nu fi mancat cel putin odata in viata pufuleti? Probabil ca nu. Pufuleti simpli, pufuleti cu arome, pufuleti cu surprize, pufuleti expandati, pufuleti ursuleti, pufuleti cu ciocolata etc. Pe aceeasi ipoteza s-au bazat si cei doi proprietari ai companiei Aprilia din Targu Jiu - Gabriel Ardereanu si Razvan Vaduva - cand au decis acum 20 de ani sa se lase de inginerie si sa se apuce de propria afacere.
Teilor
Foto: Eximbank
Material sustinut de EximBank

Teilor: destinul unei bijuterii cu suflet

de Smile Media
Luni, 19 Iun 2017 Poiana lui Iocan
Perle tahitiene, diamante, safire, smaralde sau rubine, turmalina verde, topaz London Blue, piatra lunii, ochi de tigru, kunzit, opal, acvamarin, lapis, garnet, agate ori onix, aur alb sau aur galben. Nu este descrierea unei pesteri a comorilor, ci a lumii exclusiviste de pe care antreprenorul roman Florin Enache a reusit sa o creeze si pe care o dezvaluie intr-un concept spectaculos si totodata discret al bijuteriilor Teilor.
Zaganu
Foto: Eximbank
Material sustinut de EximBank​

Berea artizanala isi face loc pe piata romaneasca cu ajutorul a doi tineri care au cumparat si renovat o veche fabrica de bere de la poalele Carpatilor Orientali

de Smile Media
Luni, 12 Iun 2017 Poiana lui Iocan
O indeletnicire ce dateaza pe plaiurile romanesti de pe la 1300 si pierduta pe parcursul tranzitiei la economia de piata, productia de bere, este revitalizata de doi tineri. Creativi, harnici si neinfricati, Alexandru Geamanu si Laurentiu Banescu au pus la bataie 250.000 de euro, ca sa redeschida o fabrica de bere aflata la poalele Carpatilor Orientali. Fabrica de Bere Buna SRL a implinit 4 ani si poate produce anual 4.000 de hectolitri de bere.
Management energetic
Foto: Servelect
Material sustinut de EximBank

O idee din facultate, concretizata intr-un pariu de succes pentru un mediu industrial si de business competitiv

de I.C. Smile Media
Luni, 8 Mai 2017 Poiana lui Iocan
In urma cu 12 ani, la Cluj, se lansa pe piata o companie de servicii energetice axate pe eficienta si dezvoltare durabila, concepte care, la vremea respectiva, ramaneau in peisajul societatii romanesti in sfera discutiilor. Andrei Ceclan si Claudiu Boca dezvoltasera ideea in facultate, sursa de inspiratie fiind un curs si un ”profesor vizionar”. Au plecat la drum fara experienta sau cunostinte de afaceri, insa decisi sa se dezvolte oferind eficienta energetica si, in acelasi timp, sa contribuie la bunastarea si dezvoltarea sanatoasa a economiei romanesti.
Magazin Prospero
Foto: Prospero
Material sustinut de EximBank

O companie care a crescut in jurul unei pasiuni pentru mancarea sanatoasa: Am avut curajul sa iesim din paradigma "nu facem asta pentru ca nu se cere"

de I.C. Smile Media
Miercuri, 26 Apr 2017 Poiana lui Iocan
In 1991, dupa ce s-au trezit peste noapte someri, sotii Bugescu au "sarit in necunoscut" si au pornit propria afacere de la zero, visand la o paine cu gust, cu savoare - aceea pe care si-o aminteau din copilarie - in conditiile in care la putere pe piata era painea turceasca: mare, alba si pufoasa. Au luat un credit, si-au facut o brutarie, si cei doi ingineri mecanici au devenit dintr-o data brutari, soferi, vanzatori, contabili si ... "nu in ultimul rand parinti". Au invatat din mers, pe propria piele, si au crescut luand decizii curajoase. Au avansat de la brutarie, la patiserie si cofetarie, diversificand si extinzand. Iar odata cu afacerea, au crescut si copii cuplului care au devenit motorul schimbarii companiei. Baza afacerii a ramas insa painea, proprietarii crezand cu fermitate ca "fiecare paine spune o poveste" si ca painea conteaza - poate sa aduca gust si aroma chiar si celui mai simplu fel de mancare.
Criosauna
Foto: Kubitech
Material sustinut de EximBank

Frigul ca afacere. Cum a crescut un business odata cu mediul de afaceri romanesc

de Smile Media
Marţi, 18 Apr 2017 Poiana lui Iocan
Combinand pasiunea pentru frigotehnie cu increderea in oameni, 3 ieseni se aventureaza in 1996 intr-o nisa a comertului din Romania si pun bazele unui magazin specializat in tehnica de frig si ventilatie. Douazeci de ani mai tarziu, magazinul reuseste sa depaseasca 1 milion de euro, cifra de afaceri. Cum? Bazandu-se in primul rand pe oameni, asa cum declara chiar ei: “Toate aceste rezultate si munca noastra sunt bazate pe oameni. Tot ceea ce realizam este prin oameni, pentru oameni!”.
Frez_Iulia si Alexandru
Foto: George Popescu
Material sustinut de EximBank

Ce se intampla cand doi oameni din creatie se apuca de bucatarie: O afacere cu personalitate, pusa pe experimente culinare

de I.C. Smile Media
Luni, 10 Apr 2017 Poiana lui Iocan
Iulia Dinca si Alexandru Gheorghe au lansat brandul Frez in 2014, iar alegerea cuvantului "brand" nu este intamplatoare. Veniti din sfera de creatie, au vrut sa vada, dupa cum povestesc chiar ei, "cum e se 'gatesti' un brand si pentru tine, nu doar pentru altii". Mai au un motiv: "suntem oameni gurmanzi". Asa ca au copt o idee si au facut-o sa creasca. Au experimentat cu retete si combinatii "funky", iar 3 ani mai tarziu, le gasesti dulceturile, "ghiveciurile" si sortimentele de cafea in magazine si bacanii cunoscute. Cheia succesului in cazul acesta? O pasiune pentru produse de calitate, realizate manual, combinata cu foarte multa imaginatie si spirit creativ.
Produse Tudia
Foto: Smile Media
Material sustinut de EximBank

Reteta succesului pe o piata dominata de multinationale

de Smile Media
Miercuri, 5 Apr 2017 Poiana lui Iocan
Pe o piata estimata la aproape un miliard de euro, o afacere de familie din judetul Suceava se lupta cot la cot cu marii jucatori internationali din domeniu si se ”incapataneaza” sa reziste si sa creasca de la an la an. Vorbim despre piata produselor lactate, unde, din 1999, activeaza si compania Tudia, detinuta de Cristian si Brindusa Mihai. Fabrica lor functioneaza la 50 de kilometri de Suceava, in localitatea Gramesti, departe de poluarea oraselor, intr-o zona de campie, aproape de raul Siret. Cu 160 de angajati, compania a vandut anul trecut produse lactate de circa 27 mil. lei (6 mil. euro) din care cele mai cautate au fost cascavalul, care a reprezentat circa 35% din cifra de afaceri, urmat de smantana (30%) si telemea (20%).
Vera Maxim
Foto: Smile Media
Material sustinut de EximBank

Uneori, pasiunea pentru dulciuri nu ingrasa decat afacerea

de Smile Media
Luni, 3 Apr 2017 Poiana lui Iocan
Toata lumea a auzit despre rezultatele remarcabile ale romanilor obtinute la olimpiadele internationale de matematica, fizica sau informatica, dar mai putini au auzit despre reusitele romanesti la Olimpiada Internationala Culinara - una din cele mai importante manifestari gastronomice la nivel mondial. La ultima editie, care a avut loc anul trecut si la care au participat peste 2.000 de bucatari din 59 de tari, printre ocupantii podiumului la capitolul ”Cofetarie” s-a clasat si Vera Maxim, care a castigat medalia de bronz pentru o sculptura in zahar.

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri